Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/8, 2019 kl. 09:31, av DaoDao

Mikaela

Del 9 av 9 i serien Bakfyllan

Sista avsnittet av Bakfyllan. En form av upplösning, men också nya problem.

Återstår en vardag. Få saker slår det som han hade upplevt under festen. Han och Jenny verkligen trivdes tillsammans, men de hade också två skilda liv, mycket beroende på åldersskillnaden. Detta gjorde att de beslöt att vara särbo, men ändå ”ihop”, så att säga.

De var helt enkelt ett par.

Lite av ”ett par i brott”, då deras största gemensamma intresse var sex. Sex på alla möjliga sätt och på olika platser och situationer. Hemmasexet var kanon, men båda ville mer. De blev medlemmar i sexklubbar och liknande, men träffade mest av allt människor de redan kände hemma, eller hos dem.

Margaretha och Cassandra blev flitiga besökare.

Och Mikaela.

Han kom hem från jobbet en dag och fann Jennys bil i uppfarten. Det var inget konstigt. Hon var mer hos honom än han hos henne, då han ju bodde väldigt fint, i en stuga i skogen utan grannar. Det var också här de båda, eller en av dem ibland, kunde ha sina små orgier. Dessa inträffade ibland, men inte så ofta som det kan tyckas när man berättar det så här.

Just denna kvällen var han ganska trött, och han hoppades att Jenny hade fixat med någon mat, så han bara kunde ta det lugnt inledningsvis. Så var inte fallet dock. Hon hade serverat en helt annan måltid istället. Han kände igen ljudet, för att inte tala om lukten, redan när han tog av sig ytterkläderna. Lukten av fitta, och ljudet av stön från hans stora sovrum.

Det var antingen Margaretha eller Cassandra som var där, tänkte han, och minns dagen för en vecka sedan, som var några dagar efter festen, hur han hade kommit in och hittat dessa tre i sängen. Det var i princip samma situation denna gången. Då hade alla glatt hälsat på honom, men efter glada kramar från de tre nakna skönheterna, hade han gått och ställt sig i köket. Han lagade en mustig stor gryta, som de tillfredsställda kvinnorna sedan åt med glupande aptit.

Den kvällen hade han och Jenny haft underbar sex.

Nu steg han in i sin sängkammare med ett brett leende. Han möttes av två nakna kroppar i hans stora säng. Med röven vänd mot honom stod Jenny på knä. Hennes huvud guppade upp och ner,när hon hon intensivt slickade en fitta, på en kvinna han först inte kände igen. Men han misstänkte vem det var på stönen. Han gick fram för att se bättre och möttes av Mikaelas vackra ansikte, förvriden i extatisk lusta.

Han var osäker på om någon hade uppmärksammat honom ännu, så han ville överraska främst Jenny. Tyst tog han av sig sina kläder och masserade kuken, som styvnade. En liten kick fick han när han såg att Mikaela hade sett honom, och hur hon då hade lett stort. Vilket fantastiskt barn han hade.

Han hade varit småkåt hela eftermiddagen, och tänkte inte greppa denna chans igen. Snabbt klädde han av sig och kuken spände lite extra när han såg Mikaela titta på den. Bara några steg behövdes för att komma fram till Jennys putande bak, där den var perfekt placerad vid sängkanten. En lätt smekning på skinkan, så hon skulle vara beredd på vad som väntade, så körde han in sin lem i hennes dyngvåta fitta. Han lät den retligt långsamt glida in i henne, som han ville njuta av situationen så länge som möjligt.

Båda fickorna stönade vackert. Mikaela låg naken på rygg med särade ben. De stora fasta brösten gungade när hon med häftiga andetag närmade sig klimax.

”Jaaahhhh... JeeennNNNYYYY.... SLICKA MIIIIGHH... JAAAAHHHHH....”

Det var så skönt att bo isolerat ute på landet, annars skulle hennes skrik nog fått en och annan att reagera. Men när orgasmen väl kom över henne, tystnade hon abrupt. Den svettiga kroppen skakade i okontrollerbara spasmer och stackars Jenny hade svårt att ha kvar munnen på hennes kön. Detta samtidigt som han nu knullade sin blonda flickvän med långa, hårda och bestämda drag.

När Mikaela slappnade av och försökte hämta andningen, var det Jennys tur.

”Fuuuck... ohhh... vilken skööön KUUUUUK du har...”

Det riktigt plaskade om dem nu, så kåt var hon.

”Faaann... vad skön fitta du har... älskade... Jenny...” han ville inte vara sämre. ”Nu skall du få en skön... orgasm... som belöning... för att du... tillfredsställde... min sköna... DOTTER...”

”Jaahh... Din dotter var såååå.... SÅÅÅ...SKÖÖÖÖN.... Du borde.... smaka...” Jenny ville verkligen han och Mikaela skulle gå hela vägen. ”Mika... EELAAA... Han ÄÄÄRRR... så SKÖÖÖN... Du bordHEEE... KÄNNNAAA... hans KUUUHHK...”

Mer kunde hon inte säga, mer än ett enda långt brölande, när hon kom i en jätteorgasm. Han kände hur slidan krampade kring hans kuk, och han pumpade nu så snabbt han bara kunde. Så... Nuu... Djävlar vad gott...

Han sprutade rikliga mängder av sperma i den oskyddade fittan. Det blixtrade i huvudet och han kände hur han föll, nästan oändligt. En kropp fångade upp honom. Sen blev allt mörkt...

Han vaknade upp på morgonen, med Jenny på sin sida. Mikaela hade tydligen åkt.

Lite fundersam blev han, igen. Sedan ett tag har han slutat grubbla om vem som han hade haft sex med den där natten, även om det låg i bakhuvudet hela tiden. Nu funderade han mer om sin dotter, Mikaela. Han var ganska säker på att åtminstone HAN inte kommer att försöka ha sex med henne. Det känns faktiskt helt fel.

Men hur skulle han reagera om HON ville det? För helt klart blev han mycket kåt på tanken. Det förbjudna är ju alltid lockande, av någon anledning. Men att bli tänd på är en annan sak än att verkligen göra det. Det var både lockande och skrämmande.

Något som han också funderade på var hans son, Magnus. Margaretha, Josephines mor och hans älskarinna, hade fått bra relation med honom, och hon berättade, för några dagar sedan då han hade varit över hos henne för en snabbis, att Magnus hade lite öppnat sig för henne.

Samtidigt hade han fått bra kontakt med Josephine, Magnus hustru. Hon hade kommit, som hon lovat och hämtat det hon ville hämta, och då hade de börjat prata. De hade haft trevliga samtal tidigare, men aldrig på tu man hand. Hon var lika trevlig som hon var vacker. Lite hoppades han hon skulle vara en positiv kraft i hans och hans sons relation framöver.

Jenny hade haft egna trevliga lesbiska möten med både Cassandra och Karin, den rödhåriga kompisen till Mikaela. Hon berättade att även att Karin berättat att hon även haft lesbisk sex med Lin, den vackra orientaliska tjejen i fotbollslaget, och Jessamyn, så de kanske snart även de blir en del av denna underbara grupp av livsbejakande människor.

Klart han myste gott åt utvecklingen.

Han blev åter kåt, och började smeka Jenny där hon sov i sin nakna skönhet vid hans sida. Han fick upp hennes ena ben, där hon låg på rygg, och pressade in kuken i henne. Det var klart upphetsande att knulla en kvinna när hon sover. Även om han visste det var helt OK, kändes det ändå som man gjorde något hemligt.

Men samtidigt var det ingen egentlig respons, så han tröttnade snart och gick upp och började göra i ordning en form av frunch.

När han var nästan färdig kände han hur Jenny smög upp, lika naken som han, mot hans rygg och omfamnade honom. Han lem hade slaknat men bibehållit sin spänst, och svällde nu åter. Han ställde av kastrullen och förde bak händerna till hennes svala skinkor. Hon hade ena handen kring hans kuk och runkade honom mjukt. Så kände han att hennes hår kittlade hans rygg längre ner än det borde gjort med Jennys axellånga hår, så han vände dig om för att kontrollera vem det var.

Han mötte Mikaelas kåta ögon. Hon hade inte åkt hem, uppenbarligen.

Hon tittade på honom med tårfyllda ögon och blossande ansikte.

”Snälla pappa...” började hon, och kysste honom. Han besvarade henne. Det var först en lätt kyss, men blev snart en riktigt erotisk, med tunga och allt. Detta var en mycket kåt kvinna. Hon ville ha honom. Hon behövde inte säga det, han förstod det utan några som helst problem. Ändå tvekade han. Han ville att hon skulle säga det tydligt. Klart och tydligt, så det inte fanns minsta risk för ett missförstånd.

”Åhh... min älskade dotter... min älskade Mikaela...”

De kysstes igen. Kropparna fick inte nog av varandra, och båda händerna for letade upp alla erogena zoner de kände till på varandra. Han bara älskade hennes fantastiska bröst.

”Ja... pappa...” De kysstes igen. ””Jag vill... snälla pappa... ta mig...”

Han kände tårarna började komma och de nafsade varandra på halsen, mot öronen, axlarna... De flätade in sina händer i varandras hår och kropparna pressades mot varandra så hårt det bara gick.

”Ta mig... pappa... Jag vill... vill... att du... knullar mig...”

En tår rann nerför hennes kind och han slickade upp den. Även han släppte försöken på att hindra sina tårar. De grät tillsammans. Far och dotter.

Hon satte upp ena benet runt hans höft. Så hjälpte han henne upp, så hon kunde krama honom även med det andra benet. Kuken låg nu och skavde mot hennes fitta.

Hans dotters fitta...

Hon förde bak sin ena hand och kramade sin fars lem. Lät ollonet leka retsamt mot hennes slidmynning. Hon var bokstavligen dyngsur.

När hon släppte kuken, och sjönk ner så den sögs in i hennes inre, pressade hon läpparna mot hans och lät tungan tränga djupt in i hans mun. Fittan var härligt trång och smidig. Utan problem bottnade han djupt i henne. Hans dotters fitta!

Lilla Mikaela, som han hade sett födas, hennes första steg, följt med till skolan, utvecklingssamtal, tröstat vid hennes motgångar och glatt sig åt hennes framsteg. Hans lilla flicka var stor.

Och han knullade henne nu, som en galning!

Hans ben bar dem knappat, så han pressade henne mot väggen, så tavlor och vaser på ett bord strax intill for i golvet med ett brak. Han brydde sig inte. Bara körde kuken i hans dotters hungriga fitta, snabbt och skoningslöst.

Han morrade av pur djurisk lust och hon tjöt rätt ut när hon fick sin första orgasm. Sin första orgasm på sin fars kuk! Ingen av dem kunde forma ord, utan det blev stön, skrik och grymtande, när han fortsatte att köra för fulla muggar i henne.

Och som hon kom... Det kom flera på raken och hon hade slut på skrik. Bara väste.... Utan kraft att svara på hans stötar tog hon bara emot honom... igen och igen... och orgasmerna radade upp sig på ett sätt hon aldrig varit med om tidigare.

Och han kände i ryggraden hur han skulle komma snart. Svetten rann på dem båda, och det skvätte fittsaft om dem när han som värsta maskin knullade henne allt intensivare.

Han måste få mer tag. Avbröt knullandet en kort stund och de hamnade på köksmattan på golvet. Och där kunde han vara både snabbare och hårdare. Hon klöste hans rygg och himlade med ögonen. Orgasmerna tog inte slut. De kom över henne, utan pardon om hon skulle klara det eller inte.

Ett morrande var allt han fick ur sig när pungen äntligen gjorde rätt för sig och släppte det de hade kunnat producera sedan igår. Det kändes som hans själ for genom kroppen, när den heta lavan letade sig ut mot lemmen. Han stannade med kuken i botten på henne, när puls efter puls av heta sperma fyllde hennes törstande vagina.

De var ett med universum. De var ensamma i universum. Inget annat existerade just nu. Bara de två, kärleksfullt hopslingrade. Med en pulserande kuk som desperat försökte tömma de sista dropparna med nästan smärtsamma spasmer, i en törstig och hårt kramande slida, i en kropp som genomgick sin sista stora orgasm...

Sedan fanns ingenting... längre...

Han rullade av henne efter en evighet och de båda låg och flämtade efter syre på golvet.

Hennes hand letade sig till hans, och de kramade dessa hårt. Så började hon skratta lite smått. När han smittades av detta och började han också, så kunde de bara låta det befriande lyckliga skrattet ta över.

Men det var som kropparna inte orkade skratta så mycket, så det höll inte länge. Så tittade de i varandras ögon. Han var lättad att se att hon såg glad och lycklig ut. Helt slut, men tacksam. Han kände samma sak.

Hur länge de låg där vet de inte, men svetten på kropparna svalnade av och de började frysa. När de på skakiga ben hjälpte varandra att resa sig upp, möttes de av en lika naken Jenny som just dukat fram på bordet. När de var på benen mötte hon upp dem, och tillsammans kramade de varandra. Hårt!

När han åter låg i sängen och väntade på att flickorna duschat färdigt, tänkte han bara slött:

Så var DET gjort...

EN mindre sak att grubbla på!

Efter hans dusch hade Jenny bytt lakan i deras dubbelsäng. Hon uppmanade far och dotter att bara ligga och återhämta sig, så skulle hon ta hand om resten under hela helgen.

I sängen låg dem båda och kramades.

Och de talade med varandra. Om allt! Det var en helt fantastisk helg. De knullade inte igen, utan bara myste med varandra. Jenny sov på natten i gästrummet och på söndagen lämnade Mikaela dem.

På måndag var det vardag igen. Det kändes som han hade återvänt från en helt annan värld.

Han och Jenny tog det sedan lugnt vad gäller sex ett tag. Det var som om de ville få tillbaka ett normaltillstånd, efter det som hände. Att hon skulle eventuellt ha misstyckt för det som hade skett, behövde han inte vara orolig över. Hon var nästan mer glad för detta än vad han var.

Hos honom fanns det fortfarande en liten gnagande känsla av att det var förbjudet det de hade gjort. Men inte så att det förtog lyckan han kände. Han och Mikaela pratades vid nästan varje dag i telefon efter detta. Det var som de nu var närmare varandra än de någonsin varit tidigare. Men de var noga med att de fortfarande var far och dotter – inte vanliga älskare.

Onsdagen tio dagar efter denna händelse, kom Josephine hem till honom. Hon hade ringt honom dagen innan och sagt att hon hade något att berätta. De hade fått en fin kontakt, hon och han, så han var bara glad över att hon ville komma förbi.

Han gjorde i ordning en enkel måltid och välkomnade henne med en kram när hon kom. De var ensamma i huset, och hon var lika gränslöst vacker som tidigare.

Fel igen. Hon sken av något ytterligare, som gjorde henne än vackrare – hur nu DET var möjligt. Under hela måltiden hade de det trevligt, men han såg att hon funderade på något. Med kaffet i soffan framför brasan så gjorde hon klart att hon ville säga det hon hade kommit dit för att säga.

”Hade...” hon samlade sig lite till. ”Hade vi sex med varandra på min bröllopsnatt?”

Han blev helt paff vid frågan, och kände plötsligt hur han blev kall.

Det var tyst en stund och hon tittade undrande in i hans ögon. Han kände sig ertappad och kände att han var tvungen att säga något.

”Jag... jag vet faktiskt inte...” säger han, och känner att rösten inte verkar hålla riktigt. Han harklar sig.

”...alltså...” han kände sig liten som en pojke som nyss blivit påkommen med att ha runkat. ”Jag HADE sex med någon... Men jag trodde då att det var Sonja...”

Han tyckte själv att det lät väldigt ihåligt, och knappast trovärdigt.

Hon blundade och tog ett djupt andetag.

”Och jag... trodde att jag hade sex med Magnus...”

Hon lade ansiktet i sina händer och skakade på huvudet. Han visste inte vad han skulle säga eller göra.

Men det var hon som fortsatte. Fortfarande med ansiktet i sina händer.

”Jag anade att det inte var han senare...” sade hon tyst, som för sig själv. ”Han har aldrig...”

Hon lyfte huvudet och tittade åter på honom. Han såg att hon var tårögd.

”Han har aldrig varit så bra i sängen före det... eller efter...”

Skulle han känna stolthet eller skam? Just nu kände han lite av båda. Men insikten av att han hade haft sex med denna vackra kvinna, en personifiering av naturlig skönhet, gjorde honom väldigt nöjd med sig själv, lite mer ego än han kände sig bekväm med.

När hon väl började prata, så kom sedan orden efter varandra, så till slut rabblade hon en väldigt massa.

Om hur Magnus var underbar äkta man, men dålig i sängen, men hur hon länge ändå hade trott att det var han hon hade varit med. Tack och lov var det han, Magnus, som hade varit den som talat om bröllopsnatten, och förklarat hur han hade slocknat i gillestugan i källaren. De kunde alltså inte ha haft sex två våningar upp, i deras rum. Hon hade sedan försökt förstå vem det var, och till slut var det bara en trolig kandidat kvar – Magnus far.

Även han berättade nu, givetvis inte allt, men hur han hade trott det var Sonja, men sedan att det skulle varit hans egna dotter, men efter hand insett att det inte varit hon.

På ett sätt var det skönt att faktiskt få klarhet i det hela, till slut, så man slapp grubbla.

Han tog hennes händer och hon välkomnade dem. På något sätt ville han be om ursäkt, även om han rent tekniskt visste att han inte gjort något fel. Men hon förekom honom, som hon visste vad han skulle säga. Hon förde upp hans händer till sin mun och pussade dem lätt, och log sedan det fantastiska leendet som bara hon kunde göra.

”Det var inte ditt fel...” säger hon och han känner stor lättnad. ”Inte mitt heller.... det var bara sånt som händer...”

Han log mot henne. Hon var så klok och intelligent. Hans son hade hittat den perfekta hustrun.

De var också överens om att de inte skulle upprepa det hela, och att de skulle hålla det hemligt för andra. Hon älskade verkligen Magnus, och ville vara honom trogen.

De slappnade av mer och samtalade som bästa vänner. Men han märkte att hon hade mer att säga, och han fruktade att han visste vad hon skulle säga.

”Det är så...” började hon, och såg nervös ut. ”Jag är gravid..!”

Han blev väldigt glad och visade det för henne, och hon log också, men lätt återhållsamt.

”Jag är gravid!” upprepade hon och tittade sen sedan i hans ögon.

”Och det är du som är fadern!”

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Ronneby

Vilken otrolig serie.

11/2 kl. 21:30

#4

Segemale

Ja jag instämmer med föregående kommentarer fast jag delade upp läsningen på 2 ggr
Skriv gärna mer jag läser dem mer än gärna. ????????????????????

22/8, 2020 kl. 13:22

#3

Wingman1969

Helt underbar novellserie och mycket välskriven! Sträckläste all nio delarna! Många underbara tvister och förvecklingar. Skall läsa ditt senaste alster nu!

28/5, 2020 kl. 14:42

#2

DaoDao

Tack!!! :)

29/10, 2019 kl. 10:30

#1

Bonasera

Nu har jag läst alla nio delarna av din novell och den är fantastiskt bra och jag uppmanar dig att skriva en bok som säkert kommer att ge många människor njutning.
Fortsätt gärna att skriva för du skriver otroligt bra.
kram

28/10, 2019 kl. 22:33