Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/7, 2009 kl. 22:25, av Kid

I styvdotterns händer - Efterhängsen

Del 7 av 8 i serien I styvdotterns händer

Åter hemma i vardagen, träffar Lena Sverker på sitt arbete. Det är en man som inte tar ett nej som ett svar. Han lämnar henne inte ifred. När dessutom Lisa kräver sin betalning för tystnad, börjar det bli för mycket.



Lena ligger naken i sängen. Hon håller sina händer i pinnarna som håller upp gaveln, ovanför hennes huvud. Hela hennes kropp brinner av åtrå. Den stora kuken pumpar fram och tillbaka med en otröttlig kraft. Varje gång den tränger sig in, gnisslar det i den annars så stabila sängen. Vågor av åtrå sköljer över hennes kropp när Sverker knullar henne. Hennes fötter ligger uppe på hans höfter. Då och då pressar hon sig mot honom då åtrån blir för stark. Hon lyfter på höften och drar i pinnarna då ännu en orgasm kramar hennes underliv.
- Åååååååå, stönar Lena då underliver drar ihop sig runt den stora pålen.
Sverker stöter hårdare in i hennes heta grotta då han närmar sig. Hela den stora kuken tränger sig in till botten. Han kysser henne hetsigt då hennes stön blir allt för högt. Han stöter in den väldige några gånger innan han trycker sig in och sprutar in i hennes kärlekstunnel. Det blixtrar framför ögonen då hon känner hans heta strålar bespruta hennes inre väggar. Hon kommer i en våldsam orgasm. Hon kramar hårt med benen runt hans höfter och pressar sig mot honom då kroppen skakar av den våldsamma orgasmen.

Sverker faller ihop över henne då han har tömt sig. Han kysser henne ömt medan hennes puls sakta dalar till en normal nivå. Blygdläpparna kramar runt hans kuk som fortfarande ligger djup inbäddad i hennes värme. Han kan inte låta blir att glida fram och tillbaka några gånger och känna ilningarna när blygdläpparna kramar.
- Nej, viskar Lena. Nu orkar jag inte mer.
Ett sörplande ljud hörs då han drar sig ur hennes våta sköte.
- Kommer du tillbaka senare i natt, frågar Sverker.
- Det vet jag inte, svarar Lena. .
Hon hasar sig ur sängen och tar upp sina kläder. Hon känner en smekning över stjärten innan hon går och ryser i hela kroppen. Det är tur att han åker hem om två dagar, tänker Lena. Jag måste komma ifrån honom innan han har ett totalt grepp om mig.

Redan efter en månad började Sverker visa rörlighet. Efter ytterligare två veckor kunde han nästan röra sig obehindrad. De senaste veckorna har han legat inne för läkarna vill ta tester och kolla att allt är ok. Tillfrisknandet hade gått ovanligt snabbt. De två senaste veckorna har han tagit mer och mer kommandot över Lena, som inte orkar stå emot hans fantastiska kuk. Varje gång hon arbetar natt, besöker hon honom. Ofta har det blivit två gånger per natt. Varje gång har han knullat henne hårt och länge. Det hjälper inte att hon säger att hon måste jobba. Han släpper henne inte förrän han har fått sitt. Därför är Lena glad att det är sista natten innan han åker hem. Det blir allt svårare att se Jörgen i ögonen.

Samtidigt ligger Jörgen i sängen och läser en bok. Han är ensam i huset. Jonna och Fredrik är på fest hos kompisar och ska ligga över. När han är ensam hemma, så är det här det han tycker bäst om. Att ligga i sängen och läsa en bra bok. Han har inte legat länge förrän han hör hur ytterdörren öppnas och stängs med en smäll. Antingen sprängde någon dörren i bitar eller så kommer Jonna hem, tänker Jörgen. Men hon skulle ju sova över hos Fredrik, fortsätter tankarna. Han hör hennes tunga steg i trappan, följt av en dörr som kastas upp med kraft. Det är nog dags att byta dörr till Jonnas sovrum, tänker Jörgen och ler. Han ligger och tittar ut mot hallen för att se om hon visar sig eller om hon tänker stanna i sitt rum. 10 minuter senare kommer Jonna in till Jörgen. Som vanligt är hon naken. Han hinner se tårar som rinner ner för kinden innan hon lyfter på täcket och lägger sig bredvid honom.
- Javisst, får du ligga i min säng, säger Jörgen.

Jonna lägger huvudet mot hans axel och vilar ena handen på hans mage.
- Du är ledsen, säger Jörgen. Vad är det som har hänt?
- Jag har gjort slut med Fredrik, muttrar Jonna.
- Jasså, säger Jörgen. Varför det?
- Han knullade med Malin, det jävla ludret, svarar Jonna.
- Aj då, säger Jörgen. Det var ju inte bra.
- Nej, det kan man lugnt säga, muttrar Jonna. Men jag fick min hämnad. Jag tog tag i håret på henne och drog ut henne i rummet där alla de andra satt. Där gav jag henne en rejäl örfil. Gissa om det blev liv då hon föll naken i knäet på sin pojkvän.
- Vad gjorde du med Fredrik då, frågar Jörgen. Ligger han på intensiven?

Jonna är tvungen att skratta åt hans skämt.
- Nej, det räcker att jag gör slut med honom, säger Jonna. Han är helt förstörd, men det skiter jag i. Han får skylla sig själv då han är otrogen.
- Kastar du inte sten i glashus nu, frågar Jörgen.
- Vad menar du, frågar Jonna.
- Kommer du ihåg då jag hämtade dig på festen, frågar Jörgen. Då älskade du med en annan kille i gillestugan. Jag trodde det var Fredrik.
- Det är skillnad, säger Jonna. Då var jag så arg på honom för att han var så full att han tuppade av. Ikväll var han nästan nykter, den ormen.
- Ja, ja, säger Jörgen och ler. Han kommer att sakna dig, den saken är klar.

Plötsligt känner Jörgen hur någonting kittlar honom på magen. Han hoppar till och skriker rakt ut.
- Vad är det med dig, frågar Jonna. Det är bara min mobil som ringer. Jag har den på ljudlös och vibrator.  
- Har du med dig mobilen i sängen, frågar Jörgen förvånad.
- Ja, jag räknar med att Lisa ska ringa, säger Jonna. Var ska jag ha den om inte i handen? Jag är ju naken.
Jörgen tittar på henne och ler med hela ansiktet.
- Du behöver inte svara, din snuskhummer, säger Jonna.
Hon svarar i mobilen och nickar på huvudet åt Jörgen som en bekräftelse på att det är Lisa.

Medan hon pratar med Lisa, flyttar hon huvudet till Jörgens mage. Han känner hur hon smeker handen längs skaftet. Kuken reagerar direkt och styvnar. När hennes fingrar sluter sig runt staken och runkar honom, inser han att tiden till att läsa en bok är över.
- Nej, du behöver inte komma, säger Jonna till Lisa. Jag ligger och myser med Jörgen.
Jörgen himlar med ögonen då han hör hennes ord.
- Måste du snacka så mycket, viskar Jörgen.
- Ja, det är klart att vi är naken, säger Jonna till Lisa.
- Åh herregud, stönar Jörgen av hopplöshet. Varför annonserar du inte i tidningen så alla får veta.
Han känner hur hon klämmer till runt kuken.
- Det är ju Lisa jag pratar med, säger Jonna. Hon säger ingenting. Det vet du väl.
- Okey, okey, jag förstår, viskar han då han känner hur hon ökar trycket runt kuken.
- Ja, jag mår bra nu, säger Jonna till Lisa. Vi hörs sedan. Jag älskar dig också. Hej då.

Jonna slänger ifrån sig mobilen på Lenas säng och lättar samtidigt på trycket. Medan Jörgen pustar ut, känner han hur henne mun sjunker ner över kuken. En ljuvlig ström av vällust sprider sig i hans kropp. Han slänger boken på golvet och ber henne vända på sig. Han lyfter upp henne över sitt ansikte och smeker in sin tunga i hennes våta sköte. Han smeker med händerna över henne skinkor medan han slickar henne ömt. Han njuter av att slicka henne. Han älskar hennes smak. Han älskar hennes sköna tunga som smeker längs skaftet. Han älskar henne, inte på samma sätt som han älskar Lena, men bra nära. Insikten slår ner med kraft i hans hjärna. Han inser att han alltid kommer att älska denna vilda, underbara tjej. Så länge hon vill älska med honom, så kommer han att finnas där, redo med sin kuk. Han särar på hennes skinkor med händerna och slickar längs stjärtskåran. Ett stön kommer från henne när tungspetsen smeker runt hennes stjärthål.

Han slickar längs stjärtskåran, tillbaka till hennes ljuvliga källa. Där slickar han i sig av hennes safter som rinner rikligt ur henne. Hon smeker med ena handen över pungen samtidigt som hon runkar honom. Tungan smeker runt ollonet. Det ilar av vällust genom hans kuk. Han stöter försiktigt upp mot hennes mun då han känner att han närmar sig. Han slickar över hennes känsliga klitoris och känner hur hon pressar sig mot hans mun. Han ökar trycket och slickar hårdare över den lilla knappen. Jonna kommer med kraft. Hon pressar sig hårt mot munnen och skriker ut sin åtrå. Hennes skrik kittlar hans kuk. Hon suger honom hårt och snabbt. Utlösningen kommer med storm. Han trycker in hela sin kuk i munnen och sprutar in sin säd. I stråle efter stråle sprutar han in sin säd i hennes varma mun. Jonna tar emot hans säd medan hon suger honom vidare. Hon ligger länge kvar över honom och suger honom. Han fortsätter att slicka hennes heta grotta. Tungan glider in i värmen och smeker hennes inre väggar med stor ömhet.

När hon vänder sig om och grenslar honom, fångar hon in hans blick i sina ögon och håller fast den. Hon ser hans kärleksfulla ögon då hon sakta sjunker ner över hans styva stånd.
- Nu har jag bara dig, viskar Jonna. Förutom Lisa så är det bara du som jag vill ha.
Jörgen svarar inte. Han lyfter sig mot hennes trånga sköte och pressar sig in medan deras ögon är låsta vid varandra. Hon rider honom sakta till en början. I långsam takt höjer och sänker hon sig över hans kuk. Jörgen drar ner hennes huvud och kysser henne. Allt eftersom kyssen blir hetare, rider hon honom snabbare. Deras läppar lämnar inte varandra under hela tiden. Tungorna dansar fram och tillbaka i varandras munnar medan hon rider hon allt fortare. När underlivet drar ihop sig, avbryter Jonna kyssen. Hon sätter sig rakt upp och rider honom så fort hon kan. Nu kommer han djupare in i hennes heta grotta. Han håller händerna runt hennes höfter och stöter hårt upp mot henne.
- Åhh guuuud, skriker Jonna då orgasmen kommer över henne.

Jörgen stöter hårt in i henne några gånger innan det är dags för honom. Han pressar sig in i botten och sprutar in sin säd. Jonna stämmer upp i ett vrål av njutning när hon känner hur han spurtar in sin säd. Hon lägger sig över honom och njuter av det sista strålarna som sprutar långt in i henne. Hon ligger still en längre stund. Ett tag funderar han på om hon har somnat. Men han klagar inte. Han njuter av att ha hennes unga, varma kropp över sig. Han smeker med händerna över hennes rygg, ner till stjärten. Han kramar hennes stjärthalvor innan han smeker händerna upp över ryggen igen. Jonna sätter sig sakta upp och tittar honom i ögonen. Han känner hur hon kramar hans kuk med sina våta blygdläppar. Hon smeker en hand över hans kind och säger:
- Jag kommer aldrig att släppa dig. Det kan jag inte.
Jörgen svarar inte. Han räknar med att när hon träffar en ny kille, så kommer hon att glömma honom. Nu, då hon precis har avslutat ett förhållande, vill han inte ta en strid.
- Vi får aldrig någonsin såra Lena, säger Jörgen.

Lena gäspar och tittar på klockan. Den är 3 på natten. Hon tittar på Siv som sover på soffan.
- Jag kan lika gärna inventera lagret, viskar hon till sig själv och stiger upp.
Hon går in i förrådet och börjar inventera vad som finns i lager. Hon är så inne i sitt arbete att hon inte hör att dörren öppnas. Hon skriker till av rädsla då hon känner ett par armar som omfamnar henne.
- Förlåt, skrämde jag dig, viskar Sverker och smeker med ena handen över hennes bröst.
- Nej, vad gör du, viskar Lena bestämt.
- Jag längtar efter dig, viskar han och kysser henne på halsen.
Han knäpper upp rocken och kramar hennes nakna bröst. Hon har numera ingen bh på sig under rocken. Han nyper lätt i bröstvårtan medan den andra handen smeker sig upp för hennes lår och under kjolen. Huden knottrar sig på henne då han smeker hennes hals med tungspetsen. Lena hinner inte värja sig. Han verkar ha armar som en bläckfisk.
- Nej, viskar hon svagt då en hand glider innanför trosan och smeker hennes blygdläppar.
Sverker fortsätter att smeka hennes bröst och sköte medan tungan smeker längs hennes hals. Vällusten sprider sig i hennes kropp. Hon lutar huvudet mot hans axel och njuter. Hon har gett upp.

På nolltid har han tagit av henne kläderna. Han lyfter upp henne i sina armar och lägger henne på ett bord. Han tar av sig morgonrocken och greppar sin styva kuk. Han runkar några gånger innan han sätter ollonet mot hennes hala blygdläppar och tränger sig sakta in. Han stannar upp och njuter av hennes värme som omhuldar hans kuk. Han böjer sig ner och suger in en bröstvårta i munnen medan han knullar henne sakta. Lena känner hur åtrån kommer över henne och lägger upp sina ben på hans höfter. När hans läppar lägger sig över hennes mun, kysser hon honom glupskt. Han ökar takten och knullar henne hårdare. Han stöter in sin enorma påle till botten varje gång. Hon stönar högt varje gång som han tränger sig in. Han ökar takten och knullar henne hårdare. Lenas underliv drar ihop sig i kramper då första orgasmen kommer. Hon klänger sig fast vid hans kropp då orgasmen sliter hårt i hennes underliv. Han fortsätter med sina hårda stötar under hela hennes orgasm. När han äntligen får sin utlösning kramar hon hårt med benen runt hans midja och känner hur hela underlivet drar ihop sig i en väldig orgasm. Hennes höga stöna av vällust drunknar i hans mun, då han sprutar in i hennes heta källa. Hennes fötter glider ner då han reser sig upp och drar sig ur.
- Jag kan inte vara utan dig, viskar han och smeker henne bröst.
- Det får du finna dig i, svarar Lena och sätter sig upp. Jag är inte intresserad av någon fortsättning.

Jörgen lagar mat när Lena kommer in i köket och omfamnar honom bakifrån.
- God morgon, älskling, gäspar Lena.
Jörgen vänder sig om och kysser henne. Det som skulle bli en lätt kyss, visar sig bli allt annat än lätt. När Jörgen avbryter kyssen, lägger Lena handen på hans nacke och håller honom kvar. Hon smeker in tungan i hans mun och kysser honom intensivt.
- Wow, säger Jörgen efter kyssen.  Fortsätter du så här så lägger jag upp dig på bordet.
Lena kramar om honom och säger:
- Jag önskar att det var du.
I samma ögonblick hon säger orden, biter hon ihop. Vad säger jag för någonting, tänker hon desperat. Hon känner hur Jörgen spänner sig.
- Va? .. Vad sa du för någonting, frågar han.
- Jag sa, jag önskar du kunde göra det nu, svarar Lena.
Hon fortsätter att krama honom så hon slipper se honom i ögonen. Hon räddas av Jonna som just då kommer in i köket.
- Mamma, du måste verkligen sluta äta morötter, säger Jonna.
Lena vänder som om mot henne och ler.
- Kom hit och ge mig en kram, din rackare, säger Lena och kramar om henne.
Jonna och Lena kramar om varandra och skrattar gott. Jörgen tittar på dem och ler men hans tankar ler inte. Nej Lena, det sa du inte, tänker han. Du sa; jag önskar det var du. Vem fan knullar dig på ett bord? Tankarna rusar runt i huvudet på honom, medan han håller god min och skrattar tillsammans med Lena och Jonna.

- Maten är snart klar, säger Jörgen något dämpad.
- Oj, säger Lena. Jag ska bara duscha och klä på mig så kommer jag.
Lena skyndar sig in i badrummet. Jörgen lutar sig mot köksbänken och funderar på orden som Lena sa. Har hon en älskare, tänker han. Han är så upptagen av sina tankar att han inte reagerar att Jonna drar ner gylfen i byxorna. Inte förrän hon stoppar in handen vaknar han upp.
- Nej, vad gör du, säger Jörgen. Ta bort handen.
- Kyss mig, svarar Jonna och drar ner kalsongerna så hon kommer åt hans kärleksstav.
Jörgen stirrar på Jonna och ser hennes bestämda min. Han känner hennes hand sluta sig runt kuken och börjar runka honom. Han har inget val, för Jonna ger sig inte. Han böjer sig ner och ger henne en kyss.

Kyssen blir längre än vad han har räknat med. Hon runkar honom fortfarande när hon säger.
- Kom in till mig i natt då mamma har somnat.
- Är du galen, svarar Jörgen. Det kommer aldrig att hända.
- Då kommer jag in till dig, säger Jonna.
- Det gör du inte, svarar Jörgen. Jag menar det. Ta bort handen nu.
- Kyss mig, säger Jonna. Skynda dig.
Vis av erfarenhet, kysser han henne igen. Hon kysser honom intensivt medan handen runkar allt snabbare.
- Snälla Jonna, vädjar Jörgen. Jag vill inte komma i byxorna.
- Då kommer du till mig i natt, frågar Jonna.
- Nej, jag kan inte, jag vill inte, svarar Jörgen. Inte när Lena är hemma.

Jonna runkar honom så snabbt hon kan. Hon ser att Jörgen biter ihop, men utlösningen är väldigt nära. Hon stannar upp med handen och tar ut kuken ur byxorna.  Hon ställer sig snabbt på knä och tar honom i munnen. När Jörgen känner hennes mjuka läppar glida ner över skaftet är det kört. Han trycker in kuken i botten och sprutar in sin säd. Han håller en hand på hennes huvud och sprutar, om och om igen. Utlösningen är kraftig. Han biter ihop för att inte vråla ut sin njutning när han tömmer sig i hennes mun. Jonna står lugnt på knä och tar emot honom. Hon suger honom en stund innan hon ställer sig upp.
- Jonna för helvete, viskar Jörgen och stoppar in kuken. Vi kom ju överens om att vi inte ska hålla på när Lena är hemma.
- Det har jag aldrig lovat, svarar Jonna. Att du vill det, är en annan sak. Du vill inte ha en trekant med Lisa och mig, du vill ingenting längre. Du börjar bli ganska jobbig. Det ska bli ändring på det. Jag väntar på dig i natt.

Innan Jörgen hinner svara, har Jonna lämnat köket. Han suckar djupt och sätter sig vid bordet. Först Lena och nu Jonna, tänker han. Det börjar bli för mycket. Efter middagen går Jonna upp på sitt rum. Vad ingen vet är att hon hörde mammas felsägning i köket. Hon stod en stund och tittade på dem innan hon gick in i köket och då hörde hon mamma försäga sig. Att det var en felsägning är Jonna övertygad om.
- Jasså du mamma, viskar hon till sig själv. Du har en älskare. Det gör ingenting. Jag kommer att trösta Jörgen så han kommer inte att märka någonting. Nu får du skylla dig själv.

De sitter och ser på Tv på kvällen. Jörgen sneglar på Lena. Vad är det du håller på med, tänker han oroligt. I nästa sekund tänker han på Jonna och inser att han inte är den som ska kritisera. Lena vänder huvudet mot honom och ler.
- Vad tänker du på, frågar hon och ler.
- Jag undrar bara hur det kan komma sig att jag fick nöjet att gifta mig med den vackraste kvinnan i den här staden, svarar Jörgen.
Lena reser sig upp och går fram till honom. Hon kysser honom mycket ömt.
- Jag älskar dig så mycket, säger Lena. Kom, så går vi och lägger oss.
- Är du trött, frågar Jörgen.
- Inte det minsta, svarar Lena.
- Härligt, svarar Jörgen. Jag kommer på studs.
Han slår av Tv´n och skyndar sig efter Lena, som är på väg mot sovrummet.

De tar av sig kläderna snabbt och kastar sig i säng. Lena knuffar ner honom på rygg i sängen och lägger sig över honom, i en 69:a. Hon sänker sitt sköte över hans mun, samtidigt som hon tar honom i munnen. Ingen av dem ser Jonna som står naken i hallen och kikar in på dem. Jörgen slickar henne ivrigt. Han smeker in sin tunga i djupet och smeker hennes innersta väggar. Händerna smeker hennes skinkor medan tungan ilar fram och tillbaka i hennes våta sköte. Han slickar i sig av hennes safter med stor iver. Lena suger honom hårt och snabbt. Hon känner åtrån stiger i kroppen på henne, när hon känner hans tunga. Hon slickar med tungan över ollonet innan munnen glider ner över skaftet. Med handen smeker hon pungen med försiktiga fingrar.

Men Lena har svårt att koncentrera sig. Hon kan inte släppa det hon sa i köket. Hur kunde jag säga något så dumt, tänker hon medan hon suger honom. Hon märkte att Jörgen spände sig och är rädd att han förstår vad som händer på jobbet. Trösten i allt är att hon vet att han älskar henne. Jag ska se till att du har det bra, min älskling tänker hon. Ingenting ska fattas dig. Allt du vill ha, ska jag ge dig, för jag älskar dig så oerhört mycket. Hon märker att tankarna har gjort att hon har slutat suga honom. Hon skärper till sig och suger honom hårt igen. Hon lyfter på stjärten och vrider på höften så stjärten kommer framför munnen. Jörgen tvekar inte. Han slickar längs stjärtskåran, upp till stjärthålet. Lena stönar av välbehag då tungan glider in i hennes trånga hål. Hon suger honom hårt samtidigt som hon runkar honom. Hon känner hur den svullnar och gör sig beredd att ta emot. Han trycker sig in i munnen och sprutar in i hennes väntande mun. Lena kommer strax efter. Hon kramar runt hans tunga då underlivet drar ihop sig. Han återgår till hennes våta sköte och smeker över hennes känsliga klitoris. Hon pressar sig hårt mot munnen och stönar ut sin åtrå när orgasmen kommer. Safter sprutar in i hans mun som han begärlig tar emot. Hon gnider sitt sköte över hans mun då underlivet drar ihop i kramper. Hon suger honom till dess den står hård och beredd igen.

Jonna står i hallen och tittar på dem. Hon smeker med handen mellan sina ben och önskar att det var hon som Jörgen slickade. Lena lyfter på stjärten och vänder sig om. Han snurrar runt och ställer sig på knä. Lena är med på noterna. Hon rullar runt på mage och ställer sig på knä. Hon särar på benen och välkomnar hans underbara kuk. Med en kraftig stöt tränger han sig in i hennes våta källa.
- Aaaaa, stönar Lena då han tränger sig in. Såååå  hääääärrrligt.
Jörgen knullar henne hårt och snabbt. Han tränger in i henne med kraft i varje stöt. Lena njuter enormt och möter honom vid varje stöt. För varje gång han tränger sig in, skriker Lena ut i vällust. Jonna stirrar med öppen mun när Jörgen knullar henne hårt. Hon vet hur underbart det är att bli knullad hårt av hans underbara kuk. Två fingrar glider fram och tillbaka i hennes sköte medan hon följer deras intensiva kärleksstund.

När Jörgen känner hur hon kramar hans kuk, förstår han att hon är nära. Han drar ut kuken och sätter ollonet mot stjärthålet. Med en bestämd stöt, tränger han in i hennes trånga hål. Lena trycker sig bakåt och skriker ut sin njutning. Hon kramar hårt runt hans hårda stake som pumpar fram och tillbaka med en aldrig sinande kraft. Jörgen känner att han närmar sig. Han stöter hårt in i hennes stjärt, innan han trycker in den och sprutar in i hennes heta tunnel. När Lena känner hur han sprutar, kommer hon i en våldsam orgasm. Hon pressar sig hårt bakåt och borrar in huvudet i kudden då hon skriker ut sin åtrå. Hela underlivet krampar då orgasmen håller henne i ett stadigt grepp. Han drar sig ur och lägger sig bredvid sin älskade. Lena ligger kvar på mage och hämtar andan. Hon är förvånad över sin starka orgasm. Det verkar som om orgasmerna bara blir starkare och starkare, ju mer hon älskar. Hon sträcker ut sin hand och smeker den över hans bröst.
- Åh, vad jag älskar dig, viskar Lena. Du är mitt liv.
- Jag älskar dig också, svarar Jörgen och kysser henne.

Jonna står kvar utanför dörren och lutar sig mot väggen. Hon har precis hämtat sig efter en underbar orgasm. Hon blundar och smeker handen mellan sina ben. En syndig känsla kommer över henne då hon tänker på att hon nyss har tjuvkikat på sin mor och Jörgen. Hon smyger tyst tillbaka till sängen och lägger sig.
- Jag väntar på dig, Jörgen, viskar hon tyst och ler.
Under tiden ligger Jörgen och Lena och myser tillsammans. De kysser och smeker varandra medan pulsen går ner.
- Ska vi gå till duschen, frågar Jörgen.  
- Jag vet inte om jag orkar, svarar Lena och ler. Jag är alldeles slut.
- Jag stöder dig, säger Jörgen. Du vet väl att jag vill vara ditt stöd i livet?
- Det vet jag, älskling, svarar Lena. Det finns inget bättre stöd än du.
När de kommer in i duschen, tvättar han hennes kropp noga. Hans händer övergår till smekningar när han tvättar hennes kropp. Innan han är klar, får hon uppleva ytterligare en orgasm. När det är Lenas tur, återgäldar hon med besked. Hon håller honom på halster en längre stund innan hon låter honom komma i sin mun. Han pumpar in sin säd i hennes väntande mun medan han tar stöd med händerna mot väggen.
- Du är otrolig, viskar Jörgen. Vilken tvätt!
- Jag ska tvätta dig varje dag, om du vill, säger Lena. Det gör jag med glädje.
Hennes behandling och ord har sin verkan. När de lägger sig i sängen, har han glömt de ord som Lena sa i köket tidigare under eftermiddagen.

Lena somnar på en gång medan Jörgen ligger vaken. Han tittar på sin älskade och känner värmen i sin kropp då han ser på henne. Han lyfter på täcket och smeker handen över hennes stjärt. Lena reagerar inte. Hon sover djupt.
- Om du visste hur mycket jag älskar dig, viskar han tyst.
Han lägger ner täcket över hennes kropp och lägger sig tillrätta i sin säng. Han stelnar till då han tittar mot dörren och ser Jonna stå naken och tittar på honom. Hon säger ingenting men ögonen fångar in hans blick. Trots att han nyss har älskat med Lena, känner han hur kuken reser sig då han ser hennes nakna kropp. Då Jonna vänder sig om och går mot sitt sovrum, hamrar hjärtat i hans kropp. Det är en sak att älska med Jonna då de är ensamma, men att göra det då Lena ligger och sover i huset, det är en annan sak. Han ligger kvar och funderar innan han reser sig upp och smyger tyst in i Jonnas rum.

Det är mörkt i rummet då han kommer in. Han står strax innanför dörren för att vänja sig med mörkret. Han ser konturerna av hennes kropp. Hon ligger naken på sängen med särade ben.
- Kom närmare, viskar hon och håller ut handen.
Han går fram till sängen och tar hennes hand. Hon drar ner honom i sängen och kysser honom. Det går en stöt av åtrå genom hans kropp då han känner hennes mjuka läppar över sina läppar. Efter kyssen sätter hon händerna på hans axlar och trycker honom neråt. Han vet vad hon vill och kryper ner mellan hennes ben. Hon rycker till då han smeker hennes blygdläppar med sin tunga. Han smeker sig in i hennes våta sköte och slickar henne ömt. Jonna, som är ordentligt kåt av att ha sett dem älska, behöver inte mycket. När han slickar över hennes klitoris samtidigt som två fingrar tränger sig in, kommer hon i sin första orgasm. Hon pressar sig hårt mot munnen när orgasmen smeker hennes underliv. Jörgen avbryter smekningarna och lägger sig tillrätta. Han trycker in kuken med kraft.
- Åh guud, stönar Jonna och lägger upp sina ben på hans höft.

Jonna hinner inte hämta sig från sin första orgasm innan den andra kommer med kraft. Hon kysser honom våldsamt medan orgasmen stormar genom hennes kropp. I våg efter våg sveper orgasmen medan han knullar henne hårt. Eftersom han nyss har älskat med Lena, orkar han hålla ut länge. Jonna upplever en åtrå hon aldrig känt förut. Åtrån sveper genom hennes kropp medan kuken pumpar fram och tillbaka. I våg efter våg, sveper orgasmen genom hennes kropp. När Jörgen äntligen får sin utlösning, trycker han sig in med kraft. Han sprutar in i hennes våta grotta medan Jonna kramar hårt med benen runt hans midja. Han kysser henne för att dämpa hennes skrik av njutning. När Jonna når sin topp, blixtrar det framför ögonen. Hennes ben faller ner på sängen när hon ligger helt utslagen efter den kraftiga orgasmen. Jörgen ligger kvar en stund, inne i hennes varma och våta grotta. Han glider lite fram och tillbaka och känner hur det ilar av vällust genom kuken. Han drar sig ur och kysser henne ömt. Sedan stiger han upp och går, utan ett ord till henne, till badrummet. Han tvättar sig och återvänder till sin säng. När Jonna har hämtat sig, upptäcker hon att han har lämnat hennes säng. Hon ler då hon fortfarande känner pirrningarna i underlivet efter orgasmen. Hennes korta men intensiva möte med Jörgen denna natt har gjort henne ännu mer bestämd.
- Jag kommer aldrig att släppa dig, viskar Jonna och ler.

Två dagar senare sitter Lena i köket och kopplar av. Hon är ledig några extra dagar eftersom hon har arbetat extra då många ur personalen varit sjuk. Hon sitter vid köksbordet då det knackar på dörren. Innan hon hinner resa sig, kommer Lisa in.
- Hej Lena, säger Lisa. Är Jonna hemma?
- Ja, hon är bara ute i ett ärendet åt mig, säger Lena. Hon är tillbaka inom en halvtimme.
Lisa går fram till Lena och sätter sig grensle över henne knä.
- Då är vi ensamma en stund, säger Lisa och kysser henne.
Lena får inte för sig att protestera, då hon vet vilken hållhake Lisa har på henne. Lena har inte ringt till henne, som hon lovade och vill inte orsaka någon osämja. Kyssen är mjuk och försiktig. Lisa smeker in sin tunga i hennes mun och smeker med handen över hennes bröst. Kyssen varar länge och tänder till slut Lenas låga.

Lisa griper tag i Lenas hår och drar huvudet sakta bakåt. Hon slickar med tungan över hennes hals medan hon håller hennes huvud i ett stadigt grepp. Hon knäpper upp hennes blus och smeker handen över hennes bröst.
- Varför har du bh på dig, frågar Lisa och rycker ner den så brösten blottas.
Det smärtar lite i brösten men Lena klagar inte. Hon känner hur hon börjar bli våt. Lisa drar isär hennes blus och suger in en bröstvårta i munnen. Hon suger mycket hårt. Hon biter lätt i bröstvårtan medan hon suger allt hårdare. Ett stön av smärta kommer över Lenas mun. Lisa avbryter sina smekningar men håller fortfarande hennes huvud bakåt.
- Jag vet inte vad jag ska göra med dig, säger Lisa. Du sviker mig hela tiden.
- Det är inte meningen, svarar Lena. Jag har verkligen tänkt ringa dig, men det har alltid kommit någonting emellan.
- Jag är trött på att komma i andra hand, säger Lisa och ställer sig upp.

Hon står grensle över hennes knä. Hon släpper taget om hennes hår.
- Ta av mig trosorna, säger Lisa med bestämd röst.
Lena tittar bedjande på Lisa men får ingen förståelse tillbaka. Hon tar av henne trosorna och lägger dem på golvet. Lisa sätter sig på bordet, framför Lena. Hon drar upp kjolen och särar på benen. På nytt griper hon tag i hennes hår och drar hennes huvud in mellan sina ben. När hon känner Lenas tunga slicka hennes sköte, släpper hon greppet om hennes hår och lutar sig bakåt med stöd av händerna bakom ryggen, mot bordsskivan. Hon njuter av Lenas tunga som glider in i hennes våta grotta. Lisa blir kåt av makten hon har över henne. Hon har länge önskat att få älska med Lena men aldrig vågat. Nu, när hon har övertaget över henne, kommer hon aldrig att släppa det taget. När orgasmen kommer över henne, griper tag i hennes hår igen och pressar hennes mun mot skötet. Lena får nästa andnöd när orgasmen sveper genom Lisas underliv. Safter sprutar in i hennes mun som hon ivrigt slickar i sig.

När orgasmen avtar, släpper Lisa taget om hennes hår. Lena gör en ansats att sluta, men blir hon tillsagt att fortsätta. När hon är nöjd, sätter hon sig upp och kysser Lena. Under kyssen glider hon ner från bordet och sätter sig grensle över henne knä igen.
- I fortsättningen kommer jag inte att acceptera dina ursäkter, säger Lisa. Om du inte ringer, så kommer jag till dig. Då får du finna dig i att vara tillgänglig oavsett om det passar eller inte.
- Jag ska ringa, säger Lena. Jag lovar dig det.
- Ställ dig upp, säger Lisa.
Lena ställer sig upp och tittar oroligt mot dörren.
- Jonna kan komma när som helst, vädjar Lena.
- Det skulle du ha tänkt på tidigare, svarar Lisa och sätter sig på stolen.

Lisa smeker handen upp över hennes lår. Lena blundar och njuter av smekningen. Handen fortsätter upp till troslinningen. Hon drar ner hennes trosor och låter dem falla till golvet. Lisa ler då hon ser att Lena frivilligt kliver ur trosorna.
- Dra upp kjolen och luta stjärten mot bordskanten, beordrar Lisa.
Lena gör som hon blir tillsagd. Hon vill på inga villkor äventyra så Jörgen får veta om hennes otrohet. Då gör hon hellre som hon blir tillsagd. Lena lutar sig på bordskanten med särade ben. Kjolen ligger runt midjan. På nytt tittar hon oroligt mot köksfönstret för att se om Jonna är på väg hem. Lisa smeker sin hand över hennes sköte. Hon särar med fingrarna på hennes blygdläppar och böjer sig fram. Lena rycker till då tungspetsen smeker hennes klitoris. Hon slickar hårt över hennes känsliga knapp. Lena känner hur åtrån sätter fart. Två fingrar tränger sig in i hennes våta värme. Fingrarna dansar fram och tillbaka medan tungan smeker klitoris.

Lena smeker en hand över hennes hår och njuter. Nu har hon glömt att Jonna kan komma när som helst. Ytterligare ett finger tränger sig in i henne. Hon pumpar fingrarna fram och tillbaka i snabb takt. Lisa glider ner för stolen och ställer sig på knä. Hon smeker med fingrarna längs stjärtskåran. Tungan slickar sig in i hennes våta källa och smeker intensivt. Lena känner att hon närmar sig en orgasm. Två fingrar pressar hårt mot hennes stjärthål. Lena spänner sig lite, men det hjälper inte. Lisa trycker till med kraft. Båda fingrarna tränger sig in i hennes trånga kanal. Med tungans och fingrarnas underbara smekningar, hjälper hon Lena över kanten. Lenas orgasm tar ett stadigt grepp om henne. Hon pressar sig mot munnen och skriker ut sin njutning. Hon kramar fingrarna med stjärten som tränger sig fram och tillbaka i snabb takt. Lisa slickar i sig av hennes safter. Tungan sveper runt i hennes heta grotta och sänder ljuvliga signaler genom Lenas underliv.

När orgasmen har avtagit ställer sig Lisa upp och kysser Lena. Kyssen är öm och försiktig. Hennes hand återvänder mellan Lenas lår och smeker hennes heta sköte. Kyssen och smekningarna varar länge. När Lisa bryter kyssen, är Lena kåt igen.  
- Svik mig inte en gång till, säger Lisa.
- Nej, jag lovar, säger Lena. Jag kommer att höra av mig.
- Du har två dagar på dig, säger Lisa.
Lena hinner inte protestera innan Lisa tar upp sina trosor från golvet och går till badrummet. När Lisa kommer därifrån, är det Lenas tur att tvätta sig. När Lena kommer från badrummet, sitter Jonna och Lisa vid köksbordet och pratar.
- Tack Jonna, för hjälpen, säger Lena, ängslig över att det var så nära att hon kommit på dem.
- Jag har ställt in varorna i kylen, svarar Jonna och ler.
- Jättegulligt av dig, säger Lena.
- Kom Lisa, vi går till mitt rum, säger Jonna.
När Lisa passerar Lena, smeker hon handen över hennes stjärt och ler.
- Herregud, när ska detta ta slut, suckar Lena.

Två dagar senare ligger Lena och slappnar av på sängen med att läsa en tidning, då det ringer på dörren. Genast kommer hon ihåg löftet till Lisa att ringa henne.
- Jäklar, nu har jag glömt ringa henne igen, muttrar Lena då hon går till dörren och öppnar den.
När hon öppnar dörren stannar hon upp och stirrar.
- Sverker, säger hon snopet. Vad gör du här?
 - Hej Lena, säger Sverker. Jag kommer för att tacka dig för den fina behandlingen jag fick då jag låg inne.
Han räcker fram en vacker blombukett till henne. Lena blir alldeles ställd. Hon vill inte släppa in honom i huset, men kan inte heller vara ohövlig, då han köpt henne en blombukett.
- Tack, säger Lena och ler. Vilken fin bukett.
Han står kvar och väntar på att bli inbjuden. Lena har inte hjärta att skicka honom iväg honom.  
- Jag kanske får bjuda på kaffe, frågar Lena.
- Tack gärna, svarar Sverker och stiger genast in i huset.

- Jag ska alldeles snart laga mat till min man, säger Lena. Han kommer snart hem.
Lena ljuger för honom så han inte tror att han ska få någonting annat än kaffe. Medan Lena sätter blommorna i en vas och sätter på kaffebryggaren, går Sverker husesyn.
- Vad fint ni har det, säger Sverker när Lena kommer till honom.
- Ja, vi är faktiskt riktigt nöjda, svarar Lena.
- Får jag se övervåningen, frågar Sverker.
- Det är ingenting att se, svarar Lena. Det är bara sovrum och ett badrum.
Lena pratar för döva öron. Han är redan på väg upp för trappen så Lena sig skyndar efter honom. Han tittar in i Jonnas sovrum innan han går vidare. När han kommer till Lena och Jörgens sovrum, stannar han upp.  
- Som sagt, säger Lena. Det här är vårat sovrum. Det är inget att se.

Sverker vänder sig mot Lena och ler. Utan förvarning, lyfter han upp henne i sina armar och bär in henne i sovrummet.
- Vad tar du dig till, säger Lena. Släpp ner mig.
- Jag har längtat efter dig så länge, säger Sverker och sätter henne på sängen.
Han drar snabbt ner byxorna och blottar sin enorma kuk.
- Om du inbillar dig, börjar Lena, men blir avbruten av att kuken smeker hennes läppar.
- Kom igen nu, säger Sverker. Jag vet att du vill älska.
Han drar ollonet över hennes läppar. När hon vänder bort ansiktet, tar han tag i hennes hår och vrider tillbaka munnen. Med den andra handen styr han kuken mot hennes mun. Lena öppnar munnen för att säga någonting. Då passar han på att trycka in ollonet i munnen.
- Erkänn att du älskar min kuk, säger Sverker. Sug mig nu, som du brukar.
Han trycker sakta in kuken i munnen. Han stannar inte upp förrän hela kuken är i munnen. Lena för nästan andnöd men kan inte låta bli att smeka med tungan över skaftet. Sverker ler segervisst och börjar munknulla henne.
- Nu ska jag knulla dig ordentligt, viskar Sverker. Du ska längta efter mig lika mycket som jag längtar efter dig.

Långsamt glider den enorma pålen fram och tillbaka i munnen. Han drar ut kuken så bara ollonet är kvar innan den glider in igen. Fram och tillbaka glider den i hennes mun. Lena smeker skaftet med sin tunga. Hon förbannar sig själv när hon känner att hon börjar bli kåt. Hon kan inte hålla emot den åtrå som sakta börjar byggas upp i hennes sköte. Sverker drar för ett kort ögonblick ut kuken ur munnen och säger:
- Lägg dig ner i sängen.
Han sätter händer på hennes axlar och föser henne ner på rygg.
- Nej Sverker, säger Lena. Vi ska inte älska. Min man kan komma när som helst.
- Sluta protestera då, säger Sverker, så blir vi fortare klar.
Han tar av henne kläderna snabbt medan Lena vädjar för döva öron. Hon vet innerst inne att hon inte gör något nämnvärt motstånd. Hon har fått smak på kuken och lusten har tänts. När han lägger ollonet över hennes läppar, gapar hon och tar emot honom. Utan att tveka, trycker han in hela kuken i hennes mun. Medan den stora staken glider fram och tillbaka, smeker han handen mellan hennes ben. Han ler då han känner hur våt hon är.
- Du är lika kåt som jag, säger han. Du kan inte vara utan min kuk, eller hur?
Lena svarar inte av naturliga skäl.

Han trycker in två fingrar i henne med kraft. Ett mumlande hörs från henne då fingrarna pumpar fram och tillbaka i hennes våta sköte. Han ökar takten då han känner att han närmar sig. Lena får svårt att ta emot honom. Hon ligger still och låter honom sköta allt. När pungen drar ihop sig, trycker han in hela kuken i munnen. Lena drar tillbaka munnen en bit och griper tag i skaftet så inte hela staken kommer in. Sverker trycker in sina fingrar i hennes heta källa och stönar högt av njutning då kuken spyr ut sin säd. Stråle efter stråle sprutas ner i hennes hals. Hon har inget annat val än att svälja den mängd som kommer. Innan sista droppen har tömts, drar han sig ur och lägger sig mellan hennes ben. Han glider sakta in i henne och vilar när kuken är i botten. Lena lägger upp sina ben på hans rygg och njuter av den enorma pålen som töjer ut henne.
- Jag kan inte vara utan dig, viskar han när han sakta börjar knulla henne.

Lena svarar inte. Hennes åtrå stiger i höjden. Han kysser henne intensivt medan han ökar takten.
- Vi kommer att träffas ofta, du och jag, viskar Sverker.
- Nej, nej, svarar Lena och lyfter sig mot honom.
Han ökar takten hela tiden. Han stöter in den väldige med kraft. Lena känner sammandragningarna i underlivet då orgasmen startar upp. Sverker vilar inte. Han knullar henne hårt och snabbt. Han känner hur hon kramar hans kuk med sina blygdläppar då orgasmen kommer med kraft.
- Åhhhhh, stönar Lena då orgasmen hela tiden stiger i kraft.
- Du kommer inte att kunna vara utan mig, viskar Sverker. Ingen kan knulla dig som jag.
Han knullar henne med kraft medan han viskar orden i hennes öra. Lena hör orden med orkar inte svara. Hennes åtrå är alldeles för stark. Orgasmen vilar aldrig. Den håller henne i ett stadigt grepp. Sverker känner att han närmar sig finalen. Han trycker sig in och sprutar in sin heta säd. Han studerar hennes ansikte då han sprutar. Hon grimaserar av vällust då stråle efter stråle besprutar hennes inre väggar. Lena vrålar ut sin njutning och kramar med benen över hans rygg. Hon håller sig krampaktigt fast i honom då hon når sin kulmen. Sverker minskar ner farten och glider sakta fram och tillbaka medan orgasmen sakta tynar av.

- När arbetar du nästa gång, frågar Sverker.
- Om två dagar, svarar Lena utan att tänka sig för.
- Vad bra, säger Sverker. Då kommer jag i morgon vid samma tid.
- Nej, du får inte komma, svarar Lena. Jag vill inte träffa dig mer. Jag är gift.
- Du kan inte vara utan min kuk, säger Sverker och börjar stöta in i henne.
- Nej, snälla, vi får inte, viskar Lena. Det är inte rätt.
Sverker svarar inte. Han knullar henne allt snabbare.
- Jag orkar inte mer, säger Lena.
- Då kommer jag imorgon vid samma tid, svarar Sverker.
- Min dotter är hemma, svarar Lena. Det går inte.
- Hon är inte hemma nu, svarar Sverker. Vi får hoppas att hon är borta i morgon också.
- Nej, det går inte, svarar Lena. Jag kan inte garantera att hon inte är hemma. Ge mig ditt telefonnummer, så ringer jag när jag är ensam. Jag lovar att jag ringer.
- Okey, svarar Sverker. Men om du inte ringer, så kommer jag i alla fall. Jag och du tillhör varandra.

Lena orkar inte svara. När han drar sig ur, känner hon, trots allt, en tomhet efter honom. Medan han går in i badrummet och tvättar sig, ligger hon kvar i sängen. Inte nog med att jag älskade med honom på jobbet, tänker hon. Nu har jag honom i hemmet också. Hon suckar tungt och kliver ur sängen. Hon tar på sig en morgonrock och går ner till köket, så han inte får för sig att älska en gång till. När han kommer ner, går han fram till henne och kysser henne. Han ger henne sitt mobilnummer som hon knappar in i sin mobil. På nytt kysser han henne. Han öppnar morgonrocken och smeker med handen över hennes bröst.
- Då ringer du mycket snart, frågar Sverker.
- Ja, jag ringer, svarar Lena.
På nytt kysser han henne. Den här gången varar kyssen längre. Han smeker hennes lår  medan kyssen varar.
- Vänta inte för länge, säger Sverker. Annars kommer jag ändå. Jag väntar högst några dagar.
- Jag ringer dig, svarar Lena.
När han har gått, går Lena sakta upp till badrummet.
- Herregud, hur ska jag bli av med honom, viskar hon till sig själv.
Forts följer

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.