Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/10, 2019 kl. 19:05, av Sixtenjr

Två systrar

Det var en varm sommarkväll, en riiktig högsommarkväll. Många ville hålla sig vakna, fortsätta att njuta av det det härliga vädret. Jag strosade fram och tillbaka i Stockholms centrum. Just när jag svängde in på Sveavägen från Kungsgatan upptäckte jag e

 

 

Jag strosade fram och tillbaka i Stockholms centrum. Just när jag svängde in på Sveavägen från Kungsgatan upptäckte jag min före detta elev Ulla framför mig. Hon gick tillsammans med en något äldre ung kvinna. Det såg ut att kunna vara en syster till henne.

Jag kom i fatt dem och vi hälsade. Ullas syster visade sig heta Ronja och vara två år äldre än Ulla.
Efter ett kort samspråk kom vi överens om att fortsätta kvällen tillsammns. Vi sökte upp en liten intim vinstuga. Jag bjöd de unga damerna på rött vin , tre flaskor beställde jag in.

Vinet smakade gott. Vi log mot varandra, skrattade och trivdes. Ronja läste upp en ekivok dikt som fick Ulla att rodna. Jag fyllde på ur den tredje flaskan och vi skålade på nytt.

Ronja och jag  satt intill varandra och hade Ulla mitt emot oss.Jag kände hur Ronja placerade en hand på mitt lår. Jag  lät handen ligga kvarl.  Ronja såg  mot mig. med ett vackert och inbjudande leende.
Vad skulle det bli av det här? 

Plötsligt rörde Ronja handen. Hon sköt den mot min ljumske Jag kände med ens att jag påverkades, började bli kåt.

Ronja blinkade åt Ulla och svepte mot utgången med sin fria arm.  Ulla resre sig från sin stol, plockade ner en del småsaker i sin handväska. och talade om att hon måste .gå upp tidigt nästa morgon  och kände att det var dags att gå hem nu. Hon önskade oss en trevlig fortsättning på kvällen och så gav hon sig iväg.

Jag vände mitt ansikte mot Ronja och hon vände sitt mot mig.. Vi kyste vandra. Kyssen blev lång och djup.
- Olle Känns det bra?
- Visst

Jag flyttade min hand in mellan Ronjas ben. Hon lät det ske. Det kunde varken för mig eller för henne vara oklart vad vi ville. Ja ville knulla och Ronja ville knulla Att hon ville var inte svårt att kä¨nna. Hon var kraftigt våt i sina trosor. Att jag ville talade min ståkuk om för både mig och Ronja som nu fått upp min gylf odh greppat med ett fast tag om min kuk. 

Ronja tog den kvartvande rödvinsflaskan  och lade den isxin  stora handväska  och vi tågade iväg mot det vi båda  väntade skulle bli kvällens höjdpunkt.

Ronja arbeasde
 som kontorschef i ett stort transportföretag och bodde i ett av företagets hus. Hon hade en stor lägenhet. Tre rum ochm kök, två duschrum och en stor kläckammare. I sitt sovrum hade hon en rejält stor säng.  Tanken slog mig att hon köpt den för sina  sexuella behovs skull. Men det frågade jag inte henne om. 

I stället sa jag: 

- Du har då ordnat det bra för dig.
Jag  fick då till svar att jag nu skulle få känna på att använda den.

Ronja kom tätt inpå mig, öppnade min gylf och för andra gången sedan vi möttes tog hon min kuk i din hand. Sakta drog hon förhuden fram och tillbaka.

- Å så skönt Ronja!

- Njut, njut. snart ska du få göra det skönt för mig.

Ronja drog av sig blusen. Jag hjälpte henne att lossa på behån. Nu fick jag syn på ett par av de vackraste bröst jag sett.

- Sug på dem!

Jag formade mina läppar runt brösten och lät min tunga besöka dem i tur och ordning. Helt klart njöt Ronja. Trots det fortsatte hon att runka mig. Min kuk styvnade mer och mer. Jag var nu ordentligt kåt och kände att jag måste få komma in i Ronjs fitta med det snaraste.

- Vill du in i min fitta nu?

Ronja släppte min kuk, drog av sig sina trosor och gick och lade sig på rygg i sin säng och så fläkte hon ut sina ben och drog sina knän högt upp.
 

 Ja var strax framme och var beredd att trycka min hårt uppsvullna kuk in i hennes lockande sköte.


- Nej vänta ett tag!  Slicka mig först!

Som en extra invit drog nu Ronja upp sina knän ett stort stycke till. Vilken vacker insyn jag fick. Vackra långa fittläppar och en stor klitoris i överkanten. Frestande men också vacker.

Vad kan väl en kåt man inte hitta på att göra i en sådan utmanande situation

Jo, det enkla och självklara svaret är att han kliver fram och sticker in sin mun mellan kvinnans ben och för  sin tunga till klittan.

-  Herregud så skönt, Olle!  Fortsätt! Mer, mer!

Jag märkte att Ronja började kränga med kroppen Hon var på väg mot orgasm

Det var jag också. Ronjas underbara och eggande fittdoft fick hela min könspparat att explodera
och en kraftig stråle av sperma flög ut och hamnade vid sidan av Ronjas kind.

- Det var en rejäl sats, Olle. Många barn. Tycker du att jag är en kannibal om jjag smakar?

- Nej, inte alls, men det lär vara ganska smaklöst.

- Jag avstår, men lägg dig på rygg så ska ja suga av dig.

Jag lade mig platt på rygg i den mjukt fjädrande sängen vid sidan om Ronja. Hon var snabbt över mig, förde sin öppna mun in över ollonet på min kuk. I det läget stannade hon och lät sin tunga spela över den allra översta delen av kuken. Underbart, En ny och ovanlig känsla  för mig som oftast fått ha  kuken  djupt nere i svalget på mina kuksugande älskarinnor.

Så småningom tog Ronja in min kuk djupare och i och med det kom mitt andra sprut för dagen. Jag kände att det blev en hel del som Ronja fick att svälja, För mig var det skönt och beröm fick jag av en nöjd Ronja.

Vi tyckte båda att det var dags för en paus. Den använde vi till ett långt samtal om kärlek och sex och till viss dell även om Ronjas syster. Ronja var inne på att jag vid tillfälle skulle ge Ulla hennes samlagspremiär. Det var hög tid för det menade Ronja.  Ulla borfe äntligen få utlopp för den kåthet hon då gott dom dagligen kände och omtalade för sin äldre syster. 

Efter vårt samtal drack vi ur vinflaskan och kröp i säng för ett avslutande knull,. Innan vi somnade fick jag lova "att ta Ulla" inom en vecka.

 

 


 

 

 

 

r

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Sixtenjr

Fortsättningen på den här novellen har titeln Den yngre systern
Författaren

5/10, 2019 kl. 10:02