Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/10, 2019 kl. 10:22, av Sixtenjr

Tre kvinnor och en man

Nu hade jag i tur och ordning legat med Ronja och Ulla. I sanning sköna sammankomster. Att fortsättningen skulle bli av det slag som man kan förvänta sig hade jag givetvis ingen aning om

Nästa gång jag träffade den yngsta av de två sysstrarna, min före detta elev Ulla, började hon tjata på mig att ta hand om både henne själv och storasyster Ronja vid ett och samma tillfälle. Hon ville med andra ord ordna till en trekant. Jag tvekade, ville inte utan vidare ge henne ett positivt svar, Det kunde räcka med en partner tyckte jag och kanske skulle en trekant bli upphovet till osämja. Dessutom kände jag mig osäker på om jag kunde ge var och en av dem det antal orgasmer de förmodligen ville få. Tre sprut åt dem var? För myclet för en man? Helt säkert  en omöjlighet. Redan två sprut åt dem var skulle vara en jätteprestation. Går det att öva upp sig?.  

Jag grubblade och grubblade. och till slut medgav jag för mig själv att det bästa jag kunde göra var att ställa upp. Beslutet kändes befriande. Nu började jag ochså längta dfter de båda systrarna .Denna länngtan gjorde mig mer kåt än normalt, flera gånger per dag, både hemma och på jobbet smet jag ut på toaletten, satte mig på toastolen och runkade samtidigt som jag i fantasin knullade både med Ronja och med Ulla

Så var dagen inne. Jag hämtade Ulla och så for vi i min bil till Ronja. Ulla var uppspelt och jag fick höra mycket  om vad hon menade skulle hända under kvällen hemma hos Ronja.   Under hela färden höll hon en hand på mitt lår rätt nära  min alltmer upprättstående kuk. 

- Det kommer att bli härligt, Olle, tror du inte?
- Visst blir det.

 Vem vill du ligga med först?

- Det avslöjar jag inte än., men jag kan garantera dig att det blir ett svårt val. 

Vi ringde på Rojas dörr. Vi möttes av två nakna kvinnor. En av dem var Ronja. Den andra hade jag aldrig sett , i alla fall inte naken.
- Stig in !  Välkomna!   Vi är beredda. 

- Olle, du måste köpa större byxor, ser jag.

Det var nog rätt iakttagelse Ronja kom med. Min kuk fyllde vid anblicken av de två nakna kvinnorna mer än väl ut mina byxor.

-  Får jag presentera min moster. Hon heter Mona och är i en spännande ålder, nyss 42 år fyllda. 
   Hon vill så gärna var med och det får hon väl, käre Olle?

-  Jag är överväldigad av all denskönhet och lustförväntan ni bjuder på. Visst får hon vara med.

- Jag vill att du börjar dina kärleksstunder med Mona. Hon väntar verkligen. Ulla och jag får bli de
   nyfikna systerdöttrarna.

Mona och jag viskade en stund med varandra och jag fick veta hur hon ville ha det. Hon lade sig på sin högra sida och jag kröp ner tätt intill henne bakom hennes rygg. Jag kom nu åt att smeka hennes bröst och hennes nacke. Mona gav ifrån sig små förtjusta upphetsningsrop och så lyfte hon sitt översta ben högt upp och jag fick möjlighet att tränga in i hennes fitta bakifrån. Glidet var utmärkt och min kuk kände inte något motstånd.


- Å, vad skönt, Olle. Nu är han där jag vill ha honom. Knulla på allt vad du kan. Jag är jättekåt.
- Jag med. Knullar du ofta?

- Lite då och då bara. Jag har två karlar som svänger förbi hos mig på hemvägen till sina fruar efter sina jobb.

- Räcker det för dig?

- Långt ifrån alltid. Därför är jag mycket tacksam för det här tillfället. Det är så skönt. jag älskar din kuk.

.- Du kramar den så gott. Krama gärna mer!  Ååå så skönt. Snart sprutar jag. 
- Hur gammal var du när du knullade första gången?

- Jag var tidigt ute, tack och lov. Jag var bara 15 år.

- Var det med en skolkompis?

- Nej det var med  mina systerdöttrars pappa, med min svåger alltså. Min syster bjöd på honom. Hon är nästan tio år äldre än jag och är skild sedan några år. Hon och jag brukar numera fånga karlar på dansrestauranger.

- Så skönt du trycker på. Jag är nära nu. Ja, ja Olle. Jag kommer, ja, ja. ååååå! Spruta nu!

I den nirvana jag kom in i strax efter mitt sprur hörde jag systrarna hurra och klappa i händerna.

- Vackert Mona, vackert Olle!

Så kom vi överens  om att det var min och Ullas tur härnäst. Än en gång kulle ja få tränga in i hennes
trånga och våta fitta. Mums!

Ulla kom fram till mig och drog min förhud fram och tillbaka, precis  lagom många gånger för att jag skulle få ett präktigt stånd igen. Det var nog ovanligt att en före detta elev runkade sin tidigare lärare Men härligt skönt för mig ar det.

- Olle, tag mig bakifrån! 

 Ulla ställde sig på alla fyra. Hon var mycket vacker där hon stod

 - Varför ska jag ta dig bakifrån?

- Jo, tjejerna i min klass säger att det är bästa ställningen. Det vill jag kolla.

Jag ställde mig i läge, greppade henns ena axel med min ena hand och lät den andra styra min nu 
stenhårda kuk till hennes paradisöppning. Sedan var jag igång.

Nu var jag inne helt med kuken, ollonet stötte i botten på Ullas fitta. Hon  gnydde upphetsat och  jag stönade  högt. Långsamt drog jag ut kuken . Och sedan stötte jag in den igen.

 - Gud, så skönt, Olle!

- För mig med, älskade Ulla. Du gör det så skönt för mig.. Du har helt klart blivit sexuellt mogen
  på kort tid.  och skaffat dig stor förmåga att tillfredsställa en man. Bravo Ulla!   

- Fortsätt, fortsätt! Ända ner i botten!

Mona och Ronja hejade på oss, Mitt i alla tillrop vi fick började Ronja och Mona kyssa varandra

Jag såg också att Mona lyfte på Ronjas klänning och började försöka få av Ronja hennes trosor.

Nu var det verkligen en fest  även för  det väntande paret. Kanske höll det  på att bli tjejsex.

Nu kunde jag hålla båda händerna om Ullas axlar, Det gav kraft åt mina stötar in i hennes fitta. Jag drog med händerna och sköt på med knän och fötter.. 

Jag var underbart kåt och kunde int annat än ge Ulla min uppskattning.

- Ulla, vilken härlig fitta du har. Så våt och så lätt ätt att glida in och ut i..Jag är jättekåt på dig
  Jag koommer att spruta din fitta full. Snart, ja, snart

Det gick verkligen undan och det sprut jag anat en lång stund blev säkerligen det kraftigaste jag någonsin haft.

Ulla föll ihop och jag med. Det var underbart. Så här skulle man nog knulla litet oftare hann jag tänka innan jag var helt utslagen. 

När jag piggnat till efter dvalan såg jag att Mona stod och fingerpullade Ronja och det var uppenbart att Ronja njöt.  Bra tänkte jag. Nu är hon lagom uppvärmd för sin och min förening,

- Jag har ett förslag, ropade Mona. Ronja har en bra filmkamera. Filma mig och Ronja och sedan mig och Olle.    Vi kan få en jättebra porrfilm.

Ulla kom fort  på benen, hämtade snabbt systerns kamera och ett par ansiktsmasker och när Ronja och Mona fått på sig maskerna började Ulla  filma Ronjas och Monas smekningar

Ronja gav besked.

- Nu får du sluta Ulla. Du får i stället  filma mig och Olle om en liten stund

Med detta sagt knuffade Ronja ner mig i sängen. Hon lade sig bredvid mig med sin fitta rakt upp i vädrer.
Åsynen av den gav mig stånd på nytt.. Det var nu vår tur att ta på oss maskerna

- Ser du mig Ronja?
- Ja, både dig och din kuk
- Jag ser din vackra fitta. Hon är då både grann och våt. 

Så började vl. Det blev toppenskönt. Ronjas motstötar gjorde mig näst intill heltokig. 

- Å, Ronja vad skönt det är!  Du har en av världens skönaste fittor. Jag älskar både den och dig

Det dröjde inte länge förrän det gick för oss båda.

Fyra lyckliga människor hade haft en a sina bästa stunderi livet. Åtminstone hade jag haft det,
Men så hade  jag ju haft tre kåta och vackra kvinnor till min hjälp.

Porrfilmen blev både lyckad och omtyckt. Monas båda besökande otrogna herrar ville se filmen
så gott som varje gång de "gästade" Mona.

 

 

 

 

 

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.