Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/10, 2019 kl. 21:32, av Sixtenjr

Eva

Eva är den kåtaste kvinna jag haft kontakt med,
Hon hade lätt att förföra de flesta sorters män, räknat från femtonåriga
småknattar till åttioåriga pensionärer

Jag stod utanför universitetet för att ta emot och hylla min gode vän Erik som genomgått en längre kurs i datateknik.Nu kom kursdeltagarna ut.  Jag såg den leende Erik men också en mycket vacker ung kvinna. Jag gratulerade och kramade om Erik. När jag släppt mitt famntag blev han omkramad av den vackra kvinnan.

Vi blev stående en stund  och pratade om den nu avslutade kursen.. Jag fick reda på att den vackra kvinnan hette Eva. 

- Eva och Olle, ni följer väl med hem till mig på en liten avslutningsfest.

När vi kommit in i Eriks trevliga våning försvann Eva på en gång in på toaletten och Erik passade på att ge mig en värdefull upplysning om Eva.

- Hon är världens kåtaste. Jag kilar ut några timmar så kommer du säkert att få en upplevelse du sent         kommer att glömma. Delikatesser och dricka hittar ni i kylskåpet. Ta för er och njut både vid bordet och i   sängen. 

Eva kom ut från toa.  Jag njöt av att se hennes skönhet, väbyggda kropp, vackra ansikte, lockande höfter och kupade bröst. Jag började känna mig kåt. Skulle det kunna  bli något för oss medan Erik var utgången?

Jag gick direkt på en fråga som dök upp i mitt huvud. Eva borde, om Erik har rätt, vara en kvinna som kan ta emot  den utan att förargas.

- Eva , är du kåt?

-- Om. En gång kåt, alltid kåt. Jag är född kåt och nu i din närhet är jag mer kåt än vanligt. Led mig till 
    sovrummet kvickt!

Jag gjorde det.Min kuk var härligt styv.

- Eva jag har blivit kåt av ditt snack, men kanske jag misstar mig. Du kanske bara skojar, driver med mig

- Absolut inte. För mig är alltid knulla fullt allvar, det måste du förstå när du är ihop med mig

Vi var nu frmme vid sängen. Eva kastade sig ner i den och sträckte upp sina armar mot mig. Jag dök ner bredvid henne. Genast grabbade hon tag i blixtlåset i min gylf och drog neråt och så förde hon in sin hand i byxöppningen och fick på en gång ett fast grepp om min kuk-

- Å, vad skönt stor han är. Han passar min kåta fitta

- Eva, jag är också kåt. Visst, jag är ju en man med en våt och villig fitta framför mig.

Nu började Eva runka mig.  Lagom upphetsande takt i långa drag. Jätteskönt. Jag kände att kuken växte och växte. Hon kunde sin sak. Hon hade förstås övat en sjuherrans många gånger.

- Eva du gör mig så kåt. Du gör min kuk så stor.. Hur stor vill du ha honom?

- Större än han är nu.

Jag njöt. Jag kände att jag var ytterst nära.

- Jag kommer, jaaa, nuuuuuu!

Jag sprutade och Eva styrde min kuk så att det mesta kom i hennes ansikte och i hennes mun 
Hon tycktes gilla det.

Och så komf som vanligtt närheten till total förlust av medvetandet, en stund av total bortavaro, den välgörande nirvana som både man och kvinna får effter orgasmerna.

Jag vaknade till och hörde Eva säga något. 

- Nu byter vi destinationen för din kuk från min hand till min fitta. Hon väntar, är genomvåt


Vi lade oss tillrätta. Det gick snabbt. Eva låg nu frestande på rygg med sina ben högt uppdragna. Det våta fittslemmet fullt synligt i hennes brett öppnade fitta attraherade mig liksom hennes fasta och välformade bröst.

Hon log inbjudande. Det fanns ingen anledning att tveka. Rekordsnabbt fick jag in min kuk. Den gled på en gång in till botten och blev nu kramad av Evas starka slidmuskler..Jag kände hur kåtheten växte men än var jag inte färdig för ett sprut.

Nu ville Eva ha det på ett annat sätt. Hon flyttade sig så att hon kunde föra sina läppr runt min  kuk. Jag fick tag i en tjock kudde och lade den under min nacke och kunde nu se hur Eva lät sin mun glida runt min kuk, en underbar syn. Jag var i himlen.

När munnen kommit till ollonet sträckte hon ut sin tunga och lät den spela fram och tillbaka över toppen.

Jag erfor en känsla av ett slag jag tidigare aldrig upplevt i ett samlag, Känslan var härlig men på något sätt mjukare, inte så orgasmskapande.

-  Å, Eva, du kan så mycket. Jag har det så skönt Jag älskar din mun

Det mjuka smeket med tungan på kukhuvudet höll tillbaka retningar som hade kunnat få mig att spruta,

Eva hade fört mig in i ett lugnt avsnitt av kärleksprocessen och det fick mig att ställa några frågor till henne.

- Du, Erik har sagt att du allmänt kallas kåta Eva. .Är det så?           

- Jovisst. Ingen tvekan om det.

- Besvärar det dig?

- Nej, varför det? Det är bara bra tycker jag. Ryktet lockar många. Jag behöer aldrig vara utan KK 

- Knullkompis menar du?       
- De är rätt många nu och en  del står i kö. Det gjorde ju du nyss.     

- Hur blev du så  kåt som det sägs att du är?

Nu började Eva skjuta sin mun upp och ner utefter min stenhårda bamse
så jag fick vänta på ett svar men efter en kort stund frigjorde hon sin mun.

- Till stor del ligger det i generna. Både mamma och pappa är mycket kåta
   och har nog alltid varit det.  

  Pappa var otrogen och började dra hem sina erövringar till vår bostad. och det är klart
  att det inte undgick mamma. Mamma och pappa  kom överens om att tillåta varandra
  att ta hem partners.   

  De skaffade också en ny bred säng som ställdes i köket. Den kom mamma att använda.
  Allt det nya satte fläkt på mitt liv. Det hände mycket  och jag fick en hel  del nya vänner.
  Alla skrik, skratt och stön i sängarna gav mig spänning. Så småningom ville jag prova på
  att göra som mamma gjorde med sina besökande karlar. Det fick jag inte, Jag fick vänta
  tills jag bliit femton år. Då gjorde jag debut.

  Så olik min och de flesta andras uppväxt varit i förhållande till Evas. Arv och miljö
  kan verkligen vara radikalt olika. 

- Du Olle. nu kör vi hårt ett tag. Du är väl kåt fortfarande och det är jag också. Jag vill rida dig
  så lägg dig på rygg.

Det var bara att lyda och nu hade jag fått vackra och superkåta Eva över mig. Hon log mot mig
och började rida med ett vackert leende på läpparna. Jag hade svårt att föreställa mig en vackrare kvinna. Hennes ritt förde mig till underbara kroppskänslor, hennes egna  känslor var också starka så jag kunde mycket väl känna dem i hennes allt vildare ritt. Två lyckliga människor i en intim kärleksakt. Kan man ägna sig åt något bättre?

Jag skrek: "Nu kommer jag" och jag fick omedelbart svar: " Jag med"

Lycklig föll Eva ner med sina mjuka bröst på min bringa. Efter en vilostund och några kyssar
var vi igång igen och den här gången tog jag Eva bakifrån.

Men kvällen hade ett slut och det blev dags att skiljas. Vi kom förstås ihåg att bestämma tid och plats för nästa möte och jag hann intervjua henne litet mer.

Jag fick reda på att den äldste hon knullat med var 81 år, en man vid synnerligen god vigör enligt hennes bedömning

"Han använde Viagra men hade nog inte behövt göra det" sa Eva

- Vilken har varit den yngsta du knullat med?

Eva berättade att han var precis fyllda femton år. Han hade försökt lura Eva genom att ställa om några klockor hemma hos henne men hon hade upptäckt hans blufförsök och väntat med att ta emot honom i sin säng tills han säkert uppnått gällande åldersgräns.

Jag frågade Eva om hon inte hade några viloperioder. Jo, det hade hon. Hon avstod från sexuella övningar under juli månad då hon ägnade sig åt bad och resor..

När Erik och jag träffades senare på kvällen hade vi en ingående diskussion om Evas levnadssätt. Ingen av oss hade någonsin upplevt en sådan kvinna som Eva.

Eva gjorde aldrig något riktigt bestående val. Hennes val var många, snabba och kortsiktiga.

Trots allt var det många män som uppskattade henne, tyckte att hon var god och rar och vänlig och fann det vara OK att hon bjöd på sig,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Sixtenjr

Nu har jag sent omsider korrekturläst novellen, borde ha gjort det tidigare.
Sixtenjr

1/11, 2019 kl. 14:08

#2

Swedeboy66

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

31/10, 2019 kl. 16:25

#1

Snoopy

åttiåriga, åttioåriga skriver man

26/10, 2019 kl. 09:40