Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/11, 2019 kl. 16:37, av TheTenderPoet

Överraskad i grannstaden

Del 1 av 1 i serien Min chef Yvonne

Min chef Yvonne var en ordentlig och korrekt människa. Lite återhållsam och kontrollerad. Trodde jag. Jag fick tillfällighet att se en annan sida av henne.

Yvonne, min chef. Överraskad i grannstaden

Min chef Yvonne hade jobbat på vårt företag i två år och jag trivdes bra med henne. Hon var tydlig som chef och gav alla ansvar utan att lägga sig i för mycket. En bra mötesledare. Lösningsinriktad. Jag tänkte mest på henne som min chef även om hon egentligen var attraktiv. Hon var skärpt, rolig, inkännande, varm och söt dessutom. Hade det inte varit för att hon verkade så ordentlig hade jag kunnat bli intresserad. Att hon var 8-10 år äldre än mig störde mig inte det minsta. 

På personalfesterna drack hon aldrig mer än ett halvt glas vin. Var väl rädd att tappa pondus. 

Sent en vardagskväll är jag i grannstaden efter en språkkurs. Det är en härlig och ljum brittsommarkväll. Släntrar långsamt och njuter av den milda kvällsluften, hur den känns mot huden. Jag är nästan framme vid min bil när någon ropar på mig. Förvånad vänder jag mig om. Där står Yvonne utanför en restaurang. Hon vinkar glatt och ivrigt. 

- Hej Micke, ropar hon. Tänk att träffa dig här, vilken överraskning. 

Jag går bort till henne och hon öppnar famnen och ger mig en generös kram. Hon luktar gott av en svag parfym och sin egen doft som jag inte varit nära innan. 

Hon ler stort mot mig och jag är inte så lite förvånad över hennes nya översvallande sätt. Hon brukar vara väldigt korrekt och tillbakahållen annars. Inte verkar hon vara särskilt berusad heller. Men det vore synd om hon skulle slösa bort sin nya öppenhet på en trög man så jag hänger på och det blir en fantastisk pratstund. Hon verkar t o m lite flirtig och jag märker att jag gillar det. Ibland behövs det bara att en kvinna visar intresse för att jag själv ska bli på. Det händer nu. Stunden har tänt små spån hos mig som antänder större virke. Nu glöder det med en jämn men stigande låga. Jag inbillar mig kanske men jag tycker att det finns en hetta i hennes ögon. 

Hennes kroppsspråk säger att hon är lite tänd på mig. Jag vet hur lätt det kan vara att tolka sånt fel så jag håller mig lätt avvaktande och skeptisk till min egen tolkning. 

Plötsligt funderar hon lite sedan säger hon: 

- Som din chef skulle det vara olämpligt om jag säger för mycket så glöm att jag är din chef ikväll. Snälla. Se mig som Yvonne. 

- OK, jag försöker. 

- Och jag tycker att du är en mycket stilig man som dessutom är skärpt. Jag måste erkänna att jag har lite svårt att hålla tassarna ifrån dig. Har nog lyckats dölja det bra på jobbet hoppas jag. 

Hon ser ner och låter sitt gulligt rufsiga, rödblonda hår hänga ner över ögonen. Jag är framförallt förvånad. Såg definitivt inte den komma. Inte förrän ikväll iallafall. Jag vet inte riktigt hur jag ska svara. Tvekar. 

- Förlåt att jag chockar och skrämmer dig, hon tar mig urskuldande i armen. 

- Du behöver inte alls be om ursäkt säger jag och lägger min hand över hennes arm i min tur. Jag blev bara förvånad. Och smickrad. 

Hon tittar upp och ser mig i ögonen. Det brinner men jag viker inte undan och låter mig slukas av hennes blick. Jag ger tillräckligt tillbaka - nu brinner jag - för att hon ska attackkyssa mig. Det finns inget annat än att svara och möta med ett lika starkt begär. Jag håller henne i mina armar, hon om min nacke och  vi kysser varandra hårt och häftigt. Vi hånglar fem minuter innan hon tar ett rejält tag om mina skinkor. Nu är jag en anlagd brand. Hon säger: 

- Jag vill ha dig. Nu! Kom! 

Oj, det var snabba ryck! Jag vore dum om jag sa nej. 
 
Hon tar mig i handen och drar med mig in i restaurangen. Vi går in i en toalett som luktar nystädat.  Hon låser dörren och hjälper mig av med min tunna sommarjacka. Hon har en svart kort kjol och tunna strumpbyxor. Jag smeker hennes rygg först innan jag vandrar ner till hennes skinkor under kjolen. Hon trycker sig mot mig. Vi råhånglar ett kort tag innan hon säger: 

- Jag är så vansinnigt kåt! Knulla mig nu. 

Hon drar av sig kjolen och vänder upp rumpan och ber mig dra sönder hennes strumpbyxor. Det gör jag och knäpper upp gylfen. Där väntar mitt spjut berett. Jag drar ner kalsongerna så min kuk är fri sedan styr jag den mot hennes blänkande pälsklädda fitta. Jag närmar mig långsamt men hon är otålig. 

- Snälla! Nu! Knulla mig! 

Första stöten in i hennes varma och hala är motståndslös. Hon är redo. Hon stönar lågt. Hon hetsar mig till snabbt ökande tempo. Jag håller henne om höfterna medan jag girigt tar för mig och hoppas att jag ger henne njutning. Det låter absolut så. Det ekar i det lilla kakelklädda utrymmet. Ett rytmiskt vått ljud när våra kön möts och skils åt. Hennes hesa kåtstön tänder mig ännu mer. Känner branden i magen, andfåddhetens och upphetsningens kännetecken. Hon håller i en handtork och det skallrar i den vid varje stöt. 

Jag vill hålla kvar ögonblicket så jag pausar juckandet. Drar henne mot mig mer upprätt. Fortfarande kvar i henne nafsar och kysser jag henne i nacken. Smeker hennes axlar och armar. Hon stönar lågt och kramar med fittmusklerna runt mitt skaft. Börjar långsamt jucka igen. Hon roterar lätt med sitt bäcken utan att vi kommer i osynk. Jag tänker att detta kommer jag minnas för resten av mitt liv. Vill hålla kvar ögonblicket, ändrar lite på vinkeln så att det inte känns lika mycket i kuken. Allt för att inte spruta, inte än. Som tur är verkar det göra det skönare för Yvonne: 

- Just så, fortsätt där! Aaaah...gud vad skönt! 

Hon tar tag i en hylla för att hålla fast sig. Takten ökar. Vi är två vilddjur som sliter vår vardags- och jobbsituation i stycken. Gud vet vad som kommer fram istället?! Hyllan är lite lös. Det dunkar till varje gång vi möts. Det börjar knacka på dörren utanför. Men vår lust är untouchable. Vi ökar takten flera gånger. Genomsvettig nu. Jag stönar och undrar om hon har skydd. Hon säger att det är bara att spruta på. Det knackar hårdare på dörren. Någon skriker nästan därute. 

Yvonne skakar till lite lätt. Jag känner hur hon börjar vibrera i underlivet. Trodde alldeles nyss att jag skulle kunna hålla lite till men när hon kommer med ett kvävt skrik och krampar runt min kuk medan hon faller ihop mot väggen då kan jag inte hålla igen längre utan sprutar rakt upp i min vilda och sexiga chefs fitta. Känner hur stråle efter stråle med varm säd skjuter ur mig tills det ebbar ut. Hon vänder huvudet så gott det går och halvkysser mig. Jag snurrar runt henne och kramar henne hårt medan jag smeker henne långsamt över ryggen och huvudet. Hon vilar med hakan mot min axel och mumlar: 

- Jag vet inte vad som tog åt mig men vad jag behövde det! 

- Jag är glad att det hände. Men jag hade aldrig kunnat förutse detta. 

- Näeh, det var lite spontant av oss va?

- Ja jag tycker vi får ge oss själva lite cred att vi följde med flödet och grep chansen. 

- Jag kanske borde säga att det har var en engångsgrej men jag gör inte det. 

- Det är jag glad för. Vem vet vad som kan hända i grannstäder?! 

Vi rättar snabbt till oss och går ut till en upprörd toakö. Vi skyndar snabbt därifrån, känns inte som rätt läge att stanna och småprata direkt. Jag följer henne till hennes bil och vi skils åt med en kram. Jag står kvar och vinkar medan hon kör iväg och jag visslar på väg till min bil. 

  • Del 1: Överraskad i grannstaden.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

TheTenderPoet

Tack Zanzibar! Testade att skriva lite mer rakt på sak än jag brukar.

29/11, 2019 kl. 16:51