Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/12, 2019 kl. 20:05, av Sixtenjr

Terapi

Emy hade blivit omöjlig. Jag kände att vårt äktenskap var på väg att spåra ur.
Tråkigt men kanske enda utvägen för både henne och mig. var att skiljas,

Nu hade vi inte haft sex med varandra på över tre månader. Varje gång jag ville sa hon nej utan att ge någon övertygande förklaring.

Jag tyckte det var trist. Varför är man gift? En av anledningarna kan faktiskt vara att få knulla regelbundet.
Det är ju något vl människor behöver. Man kan ju vilja ha barn också. Varför insåg inte Emy det?

Efter långa tjat och mycket bråk sökte jag upp en psykolog och fick en del råd.

Så en vacker dag kände jag mig beredd att tillämpa psykologens förslag

Vi satte oss vid kaffebordet. Jag hade köpt hem tilltugg som jag visste att Emy tyckte om..

- Du Emy nu ska vi tillämpa något som lärda och framgångsrika människor ibland brukar ägna sig åt.
  Det heter tonkil inlevelse. Det är spännande oh ofarligt men ända verkningsfullt. Jag vet att du
  kommer att bli nöjd..

Efter några minuters tvekan ställde Emy upp.och så började jag behandlingen.

- Blumda!  Känn dig lugn och känn dig vara ung!  Nu ska du tyst för dig själv säga några ord
  och samtidigt leva dig in i vad det du säger . Du ska i ditt inre upprepa orden minst tio gånger.
  Vi börjar nu. Blunda! Säg tyst för dig själv det jag säger. Lev dig in i betydelsen av orden!

Jag är ung och frisk. jag är ung oh frisk... 
Jag är vacker. ​Jag är vacker... 
Jag smeker min kropp. Jag smeker min kropp.... 
Sven smeker min kropp. Sven smeker min kropp ...
Det känns så skönt. Det känns så skönt...
Nu smeker vi båda min kropp. Nu smeker vi båda min kropp....
Jag vill att Sven smeker mig längre ner. Jag vill att Sven  smeker mig längre ner ... 
Jag vill se hans kuk. J​ag vill se hans kuk... 

Jag höll på ett bra tag med mitt experiment, Jag kunde se att Emy påverkades.
Det kunde inte uteslutas att hon började längta.

Jag gick fram till henne, kramade om henne och tryckte mig så pass hårt mot henne
att hon inte kunde undgå att känna att jag hade ståkuk.

Emy slog upp ögonen tittade mig djupt in i ögonen och sa. Jag vill knulla nu..

Fullt klart, nu hade jag den verkliga, den kåta och glada Emy framför mig,
Vi var snabbt i säng.

Aktiviteterna som nu följde i vär breda säng fick mig att tro att Emys ovilja till sex
absolut inte kunnat vara särskilt djupt liggande..
Hon var snabb på att sära benen och dra upp dem. Det var fritt fram för min kuk
att tränga in i Emys nästan omedelbart våta fitta.

Det var befriande från den tidigare avhållsamheten att nu leva ut sin kåthet
i kraftfulla juck som omedelbart besvarades med minst lika kraftiga motjuck.

- Du är så härligt kåt och våt, älskade Emy.

- Och du har världens godaste kuk. Tack Sven för att du befriade mig ur
  mitt bedrövliga tillstånd.

 

 

 

 

 

 



 

 

 

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.