Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/7, 2009 kl. 09:49, av Fröken H

Inbjudan via SMS

Del 8 av 8 i serien FANTASIER

En liten sexnovell speciale om goda vänner som blev mer än så..




Det var en gång en kille, 30+ som vi kan kalla Stefan. Han jobbade på en Ica affär någonstans i Sverige. Han var
gift och hade barn och levde ett helt vanligt Svensson liv, ni vet.. Gick till jobbet, kom hem, fixade och donade och la sig och sov bredvid kvinnan han gift sig med ett par år tidigare..


Ett äktenskap där passionen sedan länge var försvunnen..
Jucka 1 gång varannan vecka om han hade tur. Allt gick i sin vanliga lunk, utan förändringar.. tills en dag..


Stefans butik fick en ny chef, en man i Stefans ålder, med humor och karisma. En man som genast blev omtyckt av hela personalen. Även han var gift och hade barn. Mången suck och längtansfulla stön hördes från de kvinnliga arbetskamraterna. Stefan som alltid sett sig själv som den mest trogna och hetro mannen i byn kände sig lite ställd när han efter att tiden gick kände hur hans puls började skena så fort Chefen var i närheten. Han försökte skaka av sig de ovälkomna känslorna så gott han kunde.

Tiden gick och Stefan och chefen började umgås även på fritiden. Deras respektive och barn var i samma ålder och de trivdes alla tillsammans. Stefans nyväckta men ofrivilliga känslor för chefen visade sig bland annat genom att han så snart han umgåtts och varit i närheten av Chefen så fick hans fru smaka kuk. Mången gång tagen hårt och brutalt bakifrån med Stefans ögon hårt igenknipta och med Chefens ansikte på näthinnan.

Det dröjde inte länge innan det verkligen började koka i Stefans kropp. Han kände de långa blickarna han fick av Chefen när han gick förbi, en grov hand på hans axel när han ville ha Stefans uppmärksamhet och så alla dessa leenden som om de redan hade en hemlighet tillsammans. Som om han visste vad det var Stefan tänkte på,ofrivilligt drömde om.

En varm sommarkväll tog Stefan steget.

Han jobbade kvällsskiftet i butiken och det var lugnt på kunder. Chefen hade tidigare gått förbi där Stefan stått med märkapparaten och meddelat att han skulle sitta inne på sitt kontor och fixa med lite papper, men om det var något Stefan behövde hjälp med så var det bara att skrika till.Stefans händer hade börjat darra så att han inte kunde hålla den lilla apparaten. Han såg efter Chefen, långa bestämda kliv, tajta chinos som satt perfekt över hans fastaskinkor och smidiga lår. Stefan kände hur hans kuk reste sig och hur det började bulta som besatt vid hans ljumskar. Herregud, det var inte sant! Han hade aldrig någonsin varit så jäkla tänd och kåt någonsin.

Han hade då rest på sig och med en trasig kartong som skydd vid grenen på byxorna, där hans gylf nu varpå väg att sprängas, gick han med snabba steg bort mot personalutrymmet. Väl där inne tvekade han. Det var tyst och helt folktomt. De resterande i personalen satt ute vid kassorna och skulle vara upptagna där tills butiken stängde om ytterligare 1timme. Stefans puls dunkade i takt med bultningarna i kuken. Han kastade iväg kartongen och gick sedan med snabba steg in i vilorummet.

Vilorummet var som vanligt helt tomt och öde. En 80 säng bäddad med en gul filt och en trave med gamla tidningar på motsatta väggen var allt. Stefan gick in, stängde dörren och satte sig på sängen, hörde hur fjädrarna skrek och knarrade. Han satte en darrande hand över bulan i byxorna och klämde till. Han stönade högt när han kände hur jäkla hård han var. Han bara måste få utlopp, få runka av sig innan han sprängdes.

Med van rörelse drog han sedan snabbt ned gylfen i byxorna och hasade ned dem en bit på låren, sedan drog han ned kalsongerna. Han stirrade ned på sin kuk där den stod ådrig och så grov mitt bland hans mörka lockar, ollonet var mörkt rosa och blänkte av hans upphetsning. Han greppade försiktigt runt roten på kuken, klämde lätt.
Han satt sedan där och stirrade ned på sina fingrar, tänkte på Chefen som satt bara ett par rum ifrån. Stefan tvekade, han visste att om han tytt Chefens signaler fel så kunde han vinka hejdå till jobbet, deras vänskap. Men han var så kåt, han kände att han bara måste få veta.


Så han fumlade efter sin mobil i byxorna som nu låg vid hans fötter, tog upp den och skrev snabbt 4 ord.

KÅT. VILORUMMET. NU. STEFAN


Stefan stirrade på orden, hans hjärta slog så snabbt och hårt så det kändes ut i fingerspetsarna. Efter han dragit in ett djupt andetag klickade han på sänd.


Stefan lutade sig sedan bakåt mot väggen med ryggen medan han lät mobilen glida ur sin hand och ned på madrassen.

Han kände sig helt tom på känslor. Det enda hans hjärna tänkte var ‘vad gjorde jag precis?.. Vad i helvete har jag
gjort?’.


Han satt där och stirrade på sina fingrar som nästan vitnade i sitt grepp runt kuken när plötsligt dörren till vilorummet slogs upp med ett brak. Förskräckt vred Stefan på huvudet och såg Chefen stå där i dörröppningen och stirra tillbaka på honom. Stefan fick inte ur sig ett ljud. Han såg hur Chefens blick gled från hans ansikte och sedan snabbt ned mellan Stefans ben.
Utan att tveka klev han sedan in i rummet och stängde dörren bakom sig innan han vred på huvudet och såg på Stefan. Med brinnande blick i ögonen vred han om låset i dörren med ett ljudligt klick som fick Stefan att flämta till och släppa greppet han hade runt kuken.

Chefen klev sedan med långa kliv bort mot honom. Han ställde sig mellan Stefans lätt särade ben och greppade skärpet i sina byxor. Utan att säga ett ord och utan att släppa Stefans blick slet han sedan upp skärpet och knappen i sina byxor. Stefan svalde, kände hur hans upphetsning stockade sig i halsen.
När Chefen strax efter drog ned dragkedjan i sina byxor lät Stefan sin blick glida ned och hans ögon spärrades upp när han såg Chefens upphetsade kuk titta fram över kanten på hans kalsonger.

Med sin blick fäst på det svullna ollonet satte sig Stefan sakta upp i sängen så han hamnade med sitt ansikte i höjd med chefens mage. Sakta, som i slowmotion såg han sin egen hand sträckas fram och sättas över den stora bulan. Hans fingrar var vända uppåt så hans fingertoppar nuddade den spända huden på ollonet. Stefan drog fascinerat handen över det spända tyget, kände ur värme och fukt trängde igenom ut till hans hand.
Han lät sedan handen glida upp längs kuken och försvinna in under chefens vita t-shirt. Stefan kände hårsträngen på den platta och muskulösa magen kittlade honom under handflatan. Med ett lågt stön greppade då Chefen linningen på sina kalsonger och drog ned dem över sina lår.Stefan flämtade till när han såg hur kuken sprätte ut i frihet, riktad rakt mot honom. Han lät försiktigt sin hand åter glida nedåt över Chefens mage och sedan greppade han försiktigt runt den grova kuken med sin långa fingrar.
Det var första gången Stefan höll en annan mans kuk i sin hand och känslan av den fick honom att rysa till i hela kroppen.

Plötsligt kände Stefan ur en bestämd hand sattes på hans ena axel. Han såg snabbt upp, såg på chefen som nu kisade ned mot honom med ett leende spelande på läpparna. Sedan, mycket sakta sänkte Chefen ned sin
överkropp. Stefan såg med stora ögon på hur chefens leende mun kom närmare och närmare hans egen. När deras ansikten var knappt tre centimetrar från varandra blev Stefan motvilligt tvungen att släppa taget om chefens kuk. Stefan kände saknaden i sin hand, kände värmen som chefens kuk gett honom så sakta började försvinna. Ett besviket ljud kom över hans läppar innan han kunde hindra det.

Chefen log större och använde då båda sina händer till att pressa på Stefans axlar så han ramlade bakåt och kom att ligga ned med hela överkroppen mot madrassen och huvudet mot väggen.
Innan Stefan hann reagera, klev Chefen ur sina byxor och kalsonger och klev upp i sängen och satte sig bredbent över Stefans bara lår.
Stefan låg där, kände hur hans hjärta slog hårt i hans mage samtidigt som han mot benet kände värmen från Chefens pung och skinkor.
Chefen satt helt stilla en bra stund, väntade. Stefan tog mod till sig och sträckte åter fram sina händer och lät dem glida in under Chefens t-shirt och smeka snabbt över magen innan han greppade det mjuka tyget och drog det uppåt och sedan drog den över Chefens huvud så att han sedan satt där framför honom, helt naken.

Stefan hann knappt reagera på hur perfekt Chefens kropp var innan han såg hur han sänkte sig ned mot honom och sedan ganska hårt och bestämt satte sin mun mot Stefans.
Stefans tvekan var ett kort andetag innan han satte en av sina händer bakom nacken på Chefen och pressade hans mun hårdare ned över sin. Deras båda tungor möttes genast i en slingrande våt omfamning som fick dem båda att stöna högt.Att höra en annan mans hesa stön fick Stefans kuk att spännas till max där den nu låg pressad mot Chefens hårda mage.

Stefan lät sina händer glida runt och börja smeka över Chefens breda rygg och vidare ned mot hans fasta skinkor. När han hade dem båda i sin händer kramade han dem hårt och pressade Chefen mot sig.
Stefan flämtade till mot Chefens ivriga mun när han kände hur hans ådriga kuk kom att pressas ned mellan Stefans lår. Han särade då lätt på dem och klämde sedan fast kuken där i mellan. Genast började Chefen pressa sin underkopp ned mot Stefan, juckade med sin kuk så den gled mellan Stefans fasta lår i jämn takt.

De båda männens stön och flämtningar blev högre och högre och deras kyssar blev ivrigare och våtare. Plötsligt rätade Chefen på sin överkropp och stirrade ned på Stefans blossande ansikte och svullna läppar. Utan att säga ett ord hasade sig sedan Chefen bakåt från Stefans knä innan han sänkte sig ned så han kom att stå på knä på golvet mellan Stefans ben. Med sin blick fortfarande låst i Stefans, greppade han sedan hans kuk och lutade fram sitt ansikte..

Stefan höll andan. Såg fascinerat på hur Chefens mun kom allt närmare och med en bestämd rörelse drog tungan från Stefans pung och vidare upp längs hans kuk mot ollonet, skrek Stefan till, ett hest skrik som Chefen snabbt tystade med en näve över hans mun.
Där låg sedan Stefan, med Chefens sugande mun runt sin kuk och med hans grova hand över hans flämtande mun. Stefan stönade och vred på sin kropp medan han sträckte ut sin tunga och pressade den mellan två av Chefens fingrar.. Slickade retfullt samtidigt som Chefens tunga slickade och lekte med hans kuk.

Stefan kände nästan genast hur hans kropp reagerade på den hårda avsugningen.. Hans fru brukade också suga av honom, men aldrig så här. Det var precis som Stefan drömt om. En avsugning som kändes från hans tår och ända upp till hans hårfäste.

Chefen runkade honom samtidigt som hans mun sög in ollonet. Han nafsade och bet lätt. Stefan började automatiskt möta Chefens mun med sina höfter och hans hesa stön och flämtningar blev allt högre och högre.
Precis när han trodde att det inte kunde bli skönare så drog Chefen bort sin mun och reste sig snabbt framför Stefan.Med hes röst sa han lågt
- Vrid på dig!

Stefan flyttade sig genast så han låg i sängens längdriktning och sparkade då av sig byxorna som tills nu legat runt hans fötter. Så snart han lagt sig till rätta lutade Chefen sig över honom och kysste Stefan snabbt på munnen innan han vände ryggen åt och klev upp och placerade sina knän på var sida om Stefans huvud. Stefan såg hur Chefens kuk, ådrig och grov nu kom att svaja framför hans ansikte och förstod genast att han nu, äntligen skulle få smaka, få känna en annan mans kuk mot sin tunga.

Han gapade stort samtidigt som han nästan försiktigt greppade runt kuken med ena handen och styrde den mot sina svullna läppar. Precis när han kände Chefens lena ollon och gjorde sig redo att smaka på honom, sög Chefen åter in Stefans kuk i sin mun. Tog in honom så djupt att Stefan kände Chefens skäggstubb skrapa mot magen. Han flämtade till och precis då pressade Chefen nedåt med sina höfter så hans kuk gled in i Stefans mun.
Stefan slöt automatiskt sina läppar om det ådriga skaftet och när Chefen åter höjde på sin kropp greppade han om hans höfter med sina händer så han kunde vara med och styra djupet. Sedan började Stefan njutningsfullt suga med djupa tag. Han lekte med tungan runt ollonet, lät tungan glida längs det lena skaftet samtidigt som han spände sina läppar.
De båda männens stön och ljudet av deras fuktiga och sugande munnar var det ända som hördes i det lilla rummet.

Stefan blundade, kände hur hans kropp började skaka. Chefen som låg över honom pressade sitt underliv hårt ned mot Stefans mun. Stefan kunde inget annat göra än att tvinga ned den grova kuken i sin hals. Reflexen han förväntat sig kom inte, istället så gled kuken lätt ned och Stefan greppade då hårt om Chefens skinkor och smekte dem hårt. Han knådade dem om och om igen innan han lät sina fingrar leta sig mellan dem. Han kände den
fuktiga lätt håriga skåran mellan skinkorna och drog då med tummen från Chefens pung, som nu pressades mot Stefans näsa och vidare bakåt.När han kände öppningen till det bakre hålet stannade han till med sina rörelser. Hans höfter juckade nu snabbt uppåt för att möta Chefens så skönt sugande mun. Stefan kände hur det började spänna i ryggslutet, hur hans pung började dra ihop sig för att förbereda hans livs kraftigaste orgasm.

Stefan pressade då ganska oömt och hårt upp sin tumme i Chefens bakre hål, precis samtidigt som det svartnade till för hans ögon. Stefans kropp skakade och skälvde. Han kände hur hans utlösning började pumpa ur honom i tjocka strängar som Chefens sugande mun genast fångade upp. Stefan låg fortfarande och skakade när han hörde ett dämpat skrik och sedan kände hur Chefen drog upp sin kuk från hans hals, la sig lite på sidan och sedan själv greppade sin kuk och runkade med långa tag ned mot Stefans fortfarande vidöppna mun. Stefan öppnade precis ögonen för att se hur den första strängen kladdig sperma slungades ut och träffade hans mun och haka. Stefan pressade då på med sin tumme djupare upp i Chefens häck, Pumpade med sitt finger i takt med utlösningen som pumpades in hans mun.Chefen gav ifrån sig ett dovt rop, som dämpades av att han pressade ned sitt ansikte mot Stefans ena lår.
- Gaaaa…jaa

De båda männen låg sedan helt stilla.. Stefan tyckte att hans hjärtslag måste ekat i rummet för de hördes som ett bultande i hans eget huvud.
Efter en stund flyttade sig Chefen och ålade sig runt i sängen så han kom att stå på alla fyra och se ned på Stefan där han låg. Stefan tvekade, men tog sedan upp sina båda händer och placerade dem mot chefens mage. Där kände han samma snabba hjärtslag, samma grunda andetag som han själv tog. Stefan började le, ett litet osäket leende. När sedan Chefen kastade bak sitt huvud och skrattade högt var det som om något brast i Stefan och han höjde snabbt upp huvudet och fångade Chefens skratt med sin mun. Kysste honom först försiktigt men sedan pressade han in sin tunga. Trots att han var helt slut i kroppen så kände Stefan hur det sög till i magen och hur hans kuk gjorde en sista dödsryckning mellan hans lår.

Efter de kyssts ett bra tag drog sig Chefen bakåt och såg ned på Stefan.
Stefan anade vad som skulle komma. Han visste att nu skulle chefen berätta att detta var en engångs företeelse, att de aldrig mera fick nämna det som hänt. Stefan var helt hundra på att det var detta han skulle få höra så det tog en stund för honom innan Chefens ord gled in i hans huvud

- Du ska bara veta hur länga jag gått och väntat på dig Stefan! Tack för SMSet.

Stefan nickade stumt och kände hur en tyngd lättade från bröstet. När Chefen sedan lutade sig fram och viskade mot hans öra började Stefan le stort medan han kände hur hans kuk åter började resa på sig

- Hänger du på till simhallen i morgon före jobbet Stefan? Du och jag i en varm bubbelpool? Det kan inte bli nå bättre än helt jäkla underbart!


9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.