Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/1, 2020 kl. 08:28, av Sixtenjr

Skönt framför datorn

Många kvällar sätter jag mig framför min dator.

Google för mig till stora mängder porrfilm att välja bland.
Oftast vill jag se film som visar hur kvinnor onanerar.
Jag blir då uppkåtad och börjar smeka min fitta fram till orgasm.

 

Det hade varit en jobbig dag på kontoret. Väl hemma kände jag att jag behövde avkoppling mer än någonsin, Jag kände mig också kåt. Min arbetskompis Lisa hade berättat att hon skaffat en ny kille som hon troligen skulle få knulla med under kvällen Jag hade sedan  min förre hingst, Mårten, svikit mig ingen som skulle vara beredd att komma in med styv kuk i min fitta.  

Jag längtade så starkt att jag knappt hunnit komma in innan jag satte mig vid datorn och sökte upp en film med en kvinna som onanerade sig fram till orgasm.

Det såg så gott ut att jag inte kunde hålla mina fingrar stilla. Snabbt var de framme vid fittan och jag började smeka mig. Det kändes befriande men samtidogt väldigt skönt och upphetsane, Känslorna gick som svallvågor genom min kropp och mest nere i underlivet förstås.

Ibland lät jag vänster hand leta sig fram mellan fittläpparna, ibland höger, Då och då stack jag in långfingret och pekfingret  i djupet. Hela tiden hade jag blicken riktad på kvinnan som visades i filmen. I stort sett följde jag hennes takt men ibland var jag ivrigare och ibland var hon. Att hon njöt var fullt klart. Att jag njöt kände jag var början till en nalkande orgasm, 

Så blundade jag och började öka takten Snabbt in, snabbt ut. Helt klart  närmade jag  mig ett crescendo och nu började alla mina sexuella erfarenheter dyka upp inför min inre blick. Niklas med sitt krulliga hår och stenhårda kuk, Börje med sitt mjuka och långsamma pumpande, Mårten med sitt slickande av min fitta. 

Jag såg dem för min inre syn och kände vad de gjorde med mig.

Jag började skrika deras namn och ropa uppmaningar till dem.

- Niklas, snabbare, snabbare, ös på
- Börje, å vilken härlig kuk du har. Det finns ingen bättre
- Mårten, du gör mig så härligt kåt.

Så kom den, orgasmen, så härligt skön. Med ett krafigt skrik nådde jag dit jag ville, till en lycklig, härlig
utlösning. Jag föll bakåt i stolen och tumlade med möda över till sängen intill, borrade ner mitt huud i 
den mjuka kudden, fick en orgasm till och gav upp ytterligare ett orgasmskrik.. Skönare än  den här gången hade jag aldrig  haft det vid mina smekningar.

Jag föll ihop och i den skönaste av känslor en kvinna kan få kramade jag kudden.

Lugn och ro en kort stund. Så hände något, Jag såg dörren ut till tamburen  svänga upp. Någon stod i dörröppningen. En man.

- Hallå! Är någon skadad? Någon skrek.

Nu såg jag att den som kom med frågan var en ung man, välklädd i kostym och slips och välputsade skor.

- Det hördes långt ut i trapphuset och dörren hit stod på glänt.

- Inte är jag skadad. Nej inte alls. 

- Men det var väl du som skrek? 

- Ja.

Den unge mannen såg fundersam ut 
-  Om du inte är skadad måste det ha varit ett ... orgasmskrik

Han kom närmare.

- Visst var det det? Håll med mig!. Inget att skämmas för.tycker jag.
  Jag har hört flera andra kvinnor skrika precis som du nyss.

Nu var han nästan framme vid sängen, Vi såg varandra i ögonen.
På nytt kände jag mig kåt och anade en möjlighet.

- Stanna en stund! Vi kan prata ett tag. Bor du i huset? Vad heter du?

Vi fick igång ett trevligt samtal Jag fick veta att han var nyinfltttad, bodde en trappa över mig.
Han jobbade på en bank och hette Viktor Jag berättade litet grand om mig och han fick veta att 
jag heter Brigitte.

Hela tiden vi pratade gillade jag honom mer och mer, Det var absolut inte fel att känna sig kåt
med Viktor strax intill mig. 

- Hur känner du dig, Viktor? Kan vi bli riktiga vänner och kanske till och med ...

- Vill du så vill jag.

- Du kan få krypa ner till mig? Det vore bra skönt att få en riktig kuk i fittan. Bra mycket
  bättre än smek med de egna fingrarna.


Det var verkligen djärvt sagt av mig att säga så men jag var så himla kåt 
att jag inte kunde låta bli att bjuda på mig.

- Jag vill. Ta av dig så jag får se din kuk. 

- Ja visst. Och du visar väl din fitta.

Vi började ta av oss, Jag hade förstås inte så mycket på mig.  Nattlinnet skylde knappt mina bröst, 
täcket låg så det visade håret ovanför min fitta. Allt detta hade Viktor sett en lång stund. Kanske hade det 
gjort  hono kåt, 

Nu var jag helnaken. Viktor var det också- Hans kuk var  fullt synlig i hela sin präktiga storlek.

Vilken fin resning hans kuk har har. Viktor backar väl inte ut nu? Han vill väl få in den in i min fitta? 
Där vill jag absolut ha den om den nu ryms, 

- Jag är kåt, Viktor. Hur är det med dig? Ta mig!  Jag är din.

Han tog mig och det var himla skönt när hans kuk trängde in. Den gled mjukt och fint ända ner
till botten i min fitta.  När han knullat mig framifrån tog han mig bakifrån och passade då på
att gnida min klitta.med sina fingrar. Helt klart visste han hur en kvinna vill ha det.

Det bästa av allt var att han stannade hela natten och gav mig löfte att komma tillbaka nästa kväll.

- Jag kommer klockan arton och då kan du ha värmt upp framför datorn.

Han kom och han gjorde det en dryg halvtimme innan hn lovat komma. Med sig hade han två presenter: glidmedel från RFSU och en härlig dildo.

Efter många kyssar och smek körde han sin härliga ståkuk i mig och det blev ett underbart knullande
ända tills vi somnade vid midnatt.

 

 



 

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.