Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/1, 2020 kl. 08:29, av Baltazar4

Linda sköterskan

Hon rycker till när en hand smeker hennes ben från baksidan av hennes knä, upp längs lårets rundning mot stjärten, innanför byxlinningen, det knäpper till när byxknappen lossnar så hans hand kan komma in längre.

Chockat inser hon att hon borde stoppa ho

34-åriga Linda är en undersköterska som jobbar på ett sjukhus i mellansverige, arbetsuppgifterna varierar men innefattar allt från tvättning av patienter till att bistå sjuksköteskorna i deras arbete.

Idag ska Linda tvätta Karl-Evert på sjuan, för han ska operera sitt knä som är utslitet och på grund av personalbrist så får hon göra det själv, han är ju pigg så han kan hjälpa till själv mycket.

Karl-Evert eller Kalle som de kallar honom har jobbat i skogen hela sitt liv och är trots sina sjuttio år en vital man med ett dåligt knä, en pigg man med en busig blick och flinka nävar som sköterskorna får känna på och Linda ska få lära sig.

Linda tar in honom i tvättrummet på en tvättbrits för att inte hans säng ska bli våt och låser dörren så ingen kommer in och stör dem.

Jag skriver som Linda berättade det för mig.

 

Tvättrummet luktar desinfektionsmedel i kontrast mot Kalles otvättade svettiga kropp, han har inte kunnat tvätta sig på flera dagar så han luktar lite illa.

Kalles kläder skalas av ett efter ett och hon ser på hans kropp med nyfiket intresse, man kan inte tro att han är sjuttio år, det ilar till i hennes fitta och hon blir varm.

Hans arbete har hållt kroppen i form och musklerna spelar på den seniga kroppen, ärrad av ett liv med hårt kroppsarbete.

Erfaret börjar hon att tvätta ryggen på Kalle, den hårda rumpan knådas energiskt in med tvål flera gånger och över hela baksidan på honom.

När de med gemensamma krafter vänder runt honom så har något hänt, helt ogenerat ligger han där med sin armar efter sidorna, men hans lem ligger inte ner, den pekar rakt upp, nickar glatt åt henne i takt med hans puls.

Den är inte extrem på något vis bara hård och ådrig och hans ögon glittrar busiga mot henne.

 

”Så här får det inte gå till, det är inte tillåtet” ler hon generat och harklar sig.

Erfaret knäpper hon till på ollonet för den ska slakna av smärtan, men det hjälper inte ett dugg den gungar bara till framför henne och vinkar fortfarande lockande.

Vad ska hon göra, hon kan bara komma på en sak som hon vet ger snabbast resultat.

Mjukt tar hon om skaftet på hans lem, för hon tänker inte suga på den smutsiga otvättade kuken, vilket hon hade kunnat tänkt sig att göra annars, onanerar den sakta och mjukt, nästan ömsint smeker hon den.

”Jag får inte göra så här, jag kan få sparken, du får inte berätta för någon” viskar Linda lite hest.

 

Kalle stönar till och ser upp på Linda med förvåning, han hade inte räknat med det här att den unga kvinnan skulle runka honom, men han gillar ju sådana sköna överraskningar.

Hans blick glider beundrande över den slanka sköterskan, hennes bröst höjs och sänks tydligt påverkad av vad hon gör, den runda rumpan, han gillar det han ser, så mycket att det rycker till i honom och hans kuk sprutar ur sig en rejäl laddning.

Förvånat ropar hon till, men är lite stolt också för hon kunde inte undgå att känna hans blickar över sin kropp och hon njuter av det också, det startar en uppvakningsprocess i hennes kropp.

 

Alla timmar på gymmet och elljusspåret, hela tiden med tighta träningskläder som avslöjar allt på hennes kropp, hon kan nästan lika gärna träna naken.

Varför ska hon inte uppskatta blickarna hon får från både män och kvinnor, hon kämpar hårt för det och det är en bra värdemätare när de klär av henne naken med blicken och vill knulla henne.

 

Snabbt tvättar hon framsidan på Kalle och hinner med två gånger på hans lem också innan den börjar att resa sig igen.

Med små ryck känner hon att den sväller, blir hårdare och han blundar av det hon gör när den är hal av tvålen nästan som om den vore där, inuti hennes nu allt fuktigare kön.

 

Hon rycker till när en hand smeker hennes ben från baksidan av hennes knä, upp längs lårets rundning mot stjärten, innanför byxlinningen, det knäpper till när byxknappen lossnar så hans hand kan komma in längre.

Chockat inser hon att hon borde stoppa honom innan handen når för långt, cheferna har ju varnat dem för det här, förbjudit dem att umgås med patienterna, hotat med avsked om det avslöjas att de har utfört förbjudna handlingar.

Och ändå "måste" du fortsätta, trots att du känner hans händer som tar på din kropp, tafsar på dig..det är ju ditt jobb att hjälpa han med sin hygien och det innefattar även intimhygienen. Men det betyder inte att han har fritt fram att ta på din allt naknare kropp och du vet att cheferna håller hård koll på er att ni inte utför någon otillbörlig handling på patienterna.

 

Trosorna glider ner för dina ben tillsammans med byxorna och den svala luften svalkar det fuktiga könet mellan benen
Han kommer med förslag till dig......oetiska förslag, de har inget med vård att göra, utan består enbart av rå sexuell lust efter dig Linda..
Tar på dina bröst, på din rumpa klämmer han oblygt, utan att fråga dig om lov?


Känner han till din undergivna sida som vill tas, erövras utan tillstånd...
Du kan inte hejda dig, måste låta det ske... Ditt jobb kräver att du tvättar färdigt

Innerst inne så gillar du hans begär efter din kropp, gammal gubbe eller inte?

Du vet att de kan behandla dig på rätt sätt, har erfarenhet av en kvinna som du..
Att de inte kan behärska sig, de tar för sig med giriga händer på dig, händer som tar sig in under dina sjuksköterskekläder....
Din puls stiger och du kan inte hjälpa det, du rodnar över vad han gör och hur du reagerar på det, dina bröst knoppas med styva vårtor som stolta står ut.
Ditt sköte, din fitta fuktas, svullnar när det sakta blodfylls när du blir allt mera hungrig på...
Utan att du tänker på det så är din hand på hans nakna styva kuk, drömmande smeker du den, känner värmen från den, smeker den ådriga strukturen....den doftar tvål nu
Tänker hur den skulle kännas att få sätta sig på, att låta den glida in i din fitta...
Du vet att ni inte får det, men du har låst dörren den här gången och ingen tar någon skada för ni är båda två vuxna människor.

 

Utan att du tänker på det så har du böjt dig över Kalle och låter hans kuk komma in i din mun för nu är den ren nog att ha där och känslan när lemmens huvud glider längs gommen är underbar.

Den stöter och bökar i munnen, som en varmblodig orm rör den sig när Kalle juckar i din mun som om han knullade den, stöter mot ingången till halsen, han vill in längre inser du...

Neej skriker ditt huvud och du rycker undan huvudet desperat innan din viljestyrka helt ger upp och det känns så tomt när inte hans lem är kvar i din mun

För att väcka din lust, värmen stiga i din kropp...
Fantasierna vaknar med tankar... kåta tankar Linda...
Att du känner den ådriga kuken varm men ändå så skönt hård tränga in i dig???
Kan du känna det och ett litet nyp på din bröstvårta...
Någon som binder dina händer bakom din rygg, du är försvarslös nu...
Så kåt, längtar du efter....

Bakbunden står du där Linda med naket underliv, när du ser ner, är det fingrar som flinkt knäpper upp framsidan på din sköterskerock, blottar dina BH-klädda bröst.

Något rör sig på din rygg, sedan öppnas din BH, den svala luften får dina bröstvårtor att styvna, ”åååh gud snälla, vad gör du med mig, vi borde inte, får inte” viskar Linda hest och darrigt.

Du känner hans händer greppar tag runt din midja och din underkropp är i luften när han lyfter upp dig med en grymtning så ditt sköte hamnar över hans ansikte och du känner andetag mot det.

Luften när han andas in aromen av dina safter från din vulva, luktar på dig, känns tydligt mot fittans våta halvöppna öppning och klitoris kittlas av att hans mun är precis utanför...

Han hummar uppenbarligen nöjd med din doft och möter ditt kön med sin tunga för att smaka på dig och det lite syrliga sekretet som senare ska underlätta hans inträngande i dig..

Tungan smeker ditt veck, din skåra med sin spets från din lilla stenhårda knopp, din klitta och sakta vandrar den ända bak tills vecket upphör med mellangården till ditt rynkiga bakhål, din anus.

”Mmmmm, snälla du, vad gör du med mig, jag blir galen” viskar du knappt hörbart, skamset rodnar du, men ändå så glad för hur det känns.

Det är som en elektrisk storm där mellan dina ben, som en brand med ilningar och att det hettar där, det är som om det var en stor nervknut som är hyperkänslig för beröring.

 

Dina ögon öppnas långsamt, där är den, lemmen som du ska få känna på i ditt hungriga kön om han låter dig göra det, du inser att nu bestämmer han för du är bakbunden och naken...

Kommer han att låta dig sätta dig på den eller blir du tvingad att bara suga av honom och svälja sperman istället för som du helst vill, knulla den som naturen avsett..

 

Om du gör det skönt för honom så kanske, tänker du lite dimmigt och din mun är halvöppen när den möter huvudet på hans kuk, det är varmt och både hårt och mjukt på samma gång.

Återigen känner du hur den långsamt tar sig in i din mun och din tunga virvlar runt det ådriga skaftet, smeker det längs hela sin längd, han är hård som på en tjugoåring, som en murbäcka.

Din näsa känner den lätta doften av tvål blandat med aromen av sperman som den sprejade ur sig tidigare..

 

Hans tunga leker med din klitoris med lätta beröringar jagar han den, nuddar den, fångar in och plågar den med snabba lätta slickningar..

Chockat känner du att du får ingen luft, det är helt stopp och paniken tar sitt grepp om dig, du hade slappnat av så mycket att din mun hade slukat kuken som hade trängt ner i din hals.

När du kämpade efter luft så mjölkade din halsmuskel hans kuk när du kväljde och hans händer tar tag om dig, lyfter upp så munnen släpper sitt grepp om hans lem som vinkar efter dig.

Den är kladdig av din saliv som rinner ner på hans platta mage, nästan som sperma är den trögflytande och seg.

 

Hans grepp hårdnar när han vänder runt dig, du står fortfarande på knä...

Men nu med ditt underliv över den hårda slemmiga lemmen vars huvud petar på mynningen till ditt sköte som inget annat vill än att bli spetsad på hans lem.

Få känna det ådriga skaftet massera slidans innanmäte, stimulera det..

Linda ser på Kalle, ”åååh låt mig få, jag ska, jag ger dig, snälla” klagar hon och sänker sig lite så att kukhuvudet för de våta blygdläpparna åt sidan som ett mjukt duntäcke.

Han kan ana det sidenmjuka innanmätet runt lemmen och hans fårade erfarna ansikte som är så väderbitet spricker upp i ett leende när hans händer släpper ner henne så att hon spetsas på honom.

 

Den ådriga kuken glider in i vulvan och de blundar båda av njutningen som de ger varandra, de hala slemhinnorna kramar skönt om skaftet och de stönar båda två nästan simultant.

Linda drar frustrerat i sina bakbundna händer, hon vill smeka honom, men kan inte det, ser bedjande på honom ”släpp loss mig, så kan jag smeka dig, göra det skönt för dig”.

Han ser tillbaka in i hennes ögon och ser naturligtvis hennes vädjan och undergivenhet i dem, han ler och skakar på sitt huvud, uppgivet så blundar Linda för hon vill väl komma loss?

Hon är inte så säker längre.

 

Något nuddar hennes bröst och när hon ser upp så har Kalle sina händer på dem, smeker dem, låter fingrarna nafsa på vårtorna, det känns som när dottern skulle ammas när hon var liten.

Men det är länge sedan nu, hon är tretton år redan Lindas dotter, åren går så fort.

Linda spärrar upp sina ögon när det nyper till i dem och det nyper bara mer och mer, vad händer?

Kalle ser in i hennes ögon hur medveteheten om vad han gör med de känsliga vårtorna kommer fram och ögonen tåras av både smärtan och frustration.

Kuken stöter in i henne och det kittlar skönt samtidigt som vårtorna smärtar, men den smärtan förenar sig med det sköna som känns i fittan, Kalles kuk som knullar henne.

Linda känner hur det börjer komma små kramper, det gör nästan ont och hon kniper tillbaka med sin slida för att få kramperna att upphöra, men det går inte att hejda eskaleringen.

Hon rider Kalle allt vildare och stönar och gnäller, dels är det så skönt, dels svedan i de ömma bröstvårtorna och hon är bakbunden helt i händerna på Kalle.

När hon kommer med ett högt stön, nästan ett skrik så går kraften ur henne och hon viker ihop sig, faller ner över Kalles kämpande kropp som har blivit svetthal av det hårda arbetet.

Orgasmen sliter i hennes kropp för Kalle slutar inte knulla henne utan fortsätter att stöta sin kuk i det krampande skötet tills hon känner att hon kommer igen.

Linda snyftar och gråter när kramperna släpper då hon känner att Kalles kuk sprutar henne full, när även han får sin orgasm till slut.

Bankandet hon hör kommer från dörren som hon turligt nog hade låst och hon ber Kalle att knyta loss händerna på henne.

Han gör det och hon hoppar ner på golvet, en snabb titt i spegeln, hon ser ut som en som nyligen blivit rejält knullad och hon ser chockad på sin spegelbild.

Håret är ett virrvarr och hon ser verkligen helt nyknullad ut, med en dimmig blick, rosiga blossande kinder.

Knackar tillbaka på dörren och ropar att de strax är färdiga, att de bara har lite kvar att göra och det var inget ljug heller, för det har de verkligen.

Hon sätter ventilationen på max för hela rummet osar av sex och tvättar snabbt av Kalle igen från både hans och hennes egna safter som flödat friskt.

De som väntar på sin tur utanför dörren ser på Linda och Kalle när de rullar förbi dem, det är uppenbart att något försegått därinne, något otillåtet.

Sköterskan suckar och skakar på huvudet över att inte Linda kan vara mer diskret när hon knullar med patienterna, för de vet alla att cheferna är aktionslystna, vill visa att de är handlingens män.

Det känns lång väg på doften att det har knullats därinne, trots att ventilation är på max och att Linda har varit frikostig med tvålen, doften av kåt kvinnokön och sperma är tung.

 

Hennes chef överläkaren kommer fram deras bord när de fikar och ser in i Lindas ögon, hon kan inte tolka uttrycket där, det är både allvarligt och har en gnista av något annat???

”Linda, du kommer till mitt kontor om fem minuter, kom inte försent, för då..” säger han i normal samtalston till Linda som känner hur hon bleknar, hon är lite rädd för honom.

En överläkare har så mycket makt på ett sjukhus, vad vill han henne, han har aldrig pratat eller ens tittat åt henne förut, inte som hon vet i varje fall.

 

Linda knackar på dörren in till överläkaren och väntar tills ett ”kom in” hörs myndigt innanför, efter ett ångestfyllt andetag från Linda så öppnar hon dörren och går in.

Det luktar lite aftershave därinne och överläkaren sitter bakom sitt gammeldags skrivbord av ek, han studerar någonting på sin dator, något som tydligen är mycket intressant.

”Kom fram och ställ dig framför skrivbordet, jag vill visa dig något som har kommit till min kännedom” bjuder han in Linda.

Det klickar till från hans dörr när det elektroniska låset låser hans dörr bakom Lindas rygg och hon rycker till för hon är nervös.

På lätt darriga ben går Linda fram och ställer sig där han befallt henne att ställa sig, hjärtat slår hårt i bröstet och överläkaren som heter Jan iakttar henne noga.

 

Han lutar sig fram och vrider runt sin dataskärm så att Linda kan se vad som visas där....

Lindas ögon spärras upp när hon får se sig själv på bilden, nästan helt naken ridandes på Kalle med sina händer bundna bakom ryggen och hans händer över hela hennes kropp.

Hon blir iskall av skräck, har hon gått för långt den här gången, ska hon får sparken den här gången och vem anställer en sköterska som knullar med patienterna.

 

”Ååååhgud nej, vad vill du, vad kan jag?...” låter det ångestfyllt från Linda och hon ser framför sig hur hon och hennes dotter får flytta ut på gatan när pengarna är slut, får tigga utanför affären.

”Klä av dig naken” säger Jan, han låter inte arg utan mer som om han pratade med ett barn och inte en vuxen kvinna, han har en road glimt i ögonen.

Han vet så väl att han har makten nu, makten över den kvinna som han har sneglat på så länge, omedvetet slickar han sig om munnen när Linda börjar knäppa upp sin sköterskerock.

 

Vad tror vi om Lindas fortsatta äventyr????

 

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MartinL

Vi ser fram mot fler äventyr för Linda

25/1, 2020 kl. 19:43