Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/1, 2020 kl. 16:38, av ylvalisa

Knepiga grannar

Del 1 av 2 i serien Knepiga grannar

Vi har fått nya grannar! Peter som är runt 30 och hans syster Lina som är 15. Härom dagen kom Peter och knackade på och undrade om jag hade tid att prata en stund. Peter och jag har redan från början fått bra kontakt genom vårt trädgårdsintresse.

Knepiga grannar del 1 av Ylvalisa

Nåväl, visst hade jag tid och jag satte på kaffevatten och vi slog oss ner vid köksbordet. Peter är en ganska normal kille, runt 180 normalbyggd, ganska långt mörkt hår, rena drag och ett smittsamt leende. Han är lätt att prata med och ger snarast ett lite blygt intryck. Att hela hans familj har sitt ursprung i Indien är lätt att se men dom har varit här länge, så dom är väl acklimatiserade.

- Vad är det du vill prata om? frågade jag när kaffet väl var klart.
- Jo det har strulat till sig lite i vår familj.
- Hurdå?
- Ja det är en lång historia, har du tid?
- Vi kan väl prata fram tills jag skall laga middag, sen kan vi fortsätta hela kvällen om det behövs. Jag har inget inplanerat förrän på lördag. (Idag var det tisdag :)).
- Jag måste nog ta det hela från början, så du fattar hela vidden.
- Vi går in och sätter oss i vardagsrummet, det är bekvämare. Ta med ditt kaffe, sa jag och tog kannan och bullfatet.
-----
- Jo så här är det, började han.
- När mamma var 12 år blev hon bortlovad till pappa som då var 31. Dom bodde i Puducherry på Indiska östkusten och gifte sig ganska snart. Mamma kom att älska pappa omgående. Kan tyckas fel med tanke på deras stora åldersskillnad och mammas ringa ålder, men hon har berättat att hon snart blev helt besatt av att knulla. Det blev rentav hennes favoritsysselsättning redan som fjortis! Pappa hängde såklart på och snart var hon på smällen med mig. Kort efter mammas 15-årsdag föddes jag.

Pappa jobbar på ett svenskt företag som säljer solfångare över hela världen. Dom har sitt huvudkontor här i sta’n och när jag var 6 så fick han förfrågan om att flytta hit. Bara på prov ett halvår, men dom trivdes så bra så dom blev kvar. Jag lärde mig snart svenska och trivdes fint på dagis och senare i skolan.
Mamma har alltid varit mycket kelig. Både med pappa och mig. Hon strök ofta pappa på olika ställen och mig med. I början hände inte så mycket med mig, men när jag kom upp i tioårsåldern hände samma med mig som jag såg hände med pappa. Vi fick stånd!

En dag när jag var hemma och var ledig från skolan och pappa var på jobbet, kom mamma in på mitt rum. Jag låg på sängen och läste en bok.
- Jag måste fråga dej en sak, sa mamma. Är det någon tjej i skolan som du är särskilt intresserad av?
- Nja, svarade jag. Kanske att jag tycker några är sötare än andra men ingen speciell. Hurså?
- Jo nu när du har kommit upp i puberteten, är det en del saker du måste känna till, som säkert inte skolan berättar. Egentligen skulle pappa ha pratat med dej om dom här sakerna men han har inte tid och jag vet nog mer om sånthär. Åtminstone om det som tjejer vill ha av killar. Det är bra om du vet det, då blir du poppis!

Medan hon berättade detta så strök hon mej över axlarna, bröstet och ner över magen. När hon nådde skrevet pirrade det i snoppen och jag kände den styvna. Uppmuntrad av denna reaktion knäppte hon upp knappen och drog ner dragkedjan.
- Vad gör du mamma!
- Jag tänkte bara göra det lite skönt för dig. Pirrar det inte lite gott därnere nu?
- Jovisst, men…
Hon grävde snart fram snoppen och började massera den alltmer styvnande kroppsdelen upp och ner. Så böjde hon sig ner och tog den lilla picken i munnen och sög kraftigt på den. Naturligtvis dröjde det inte länge förrän jag fyrade av en jättesalva i hennes mun och hon svalde allt utan att blinka.

- Tack skall du ha, det var gott. Du ska veta att många tjejer älskar att svälja en killes sats, men inte alla. Så fråga först innan du fyrar av i munnen.
- Men inte kan man väl ”fyra av” i munnen på tjejer? Ingen kan väl tycka det är gott?
- Jodå somliga, som jag till exempel, gillar det och jag är väl tjej? Och nästan alla tjejer gillar när killar slickar och suger på tjejernas motsvarighet till killarnas snopp!
- Va, hurdå?
Så visade mamma hur en kvinna ser ut därnere! Hon var ganska hårig men det gick utmärkt att ändå se både springan och de inre blygdläpparna, som var ganska stora på mamma.
- Slicka mellan hudflikarna och sug på dom. Hon pekade på klittan och sa: Sug försiktigt på den här knoppen och tjejen kommer att explodera och tycka att du är allra bäst!
Jag gjorde som hon sa och just det hon berättat om hände! Jag slickade och sög för allt jag var värd. Det smakade underligt men inte illa! när jag tog klittan i munnen och slickade vrålade hon till och kom skakande i hela kroppen och tjöt högt.
- Wooow herregud du kan ju! Det här har du inte gjort för sista gången!
Och det satte hon verkligen i verket, men det slutade inte med oralorgier, snart var det dags för den mer djupgående undervisningen.
En lördag när pappa var borta på tjänsteresa och jag nyss fyllt 15 kom mamma in till mig på morgonen innan jag vaknat riktigt. Hon hade ett kort ”BabyDoll-nattlinne” i något tunt, nästan genomskinligt tyg. Hennes håriga trekant lyste genom tyget och jag såg tydligt att hon inte hade mer på sig.
- Godmorgon min älskling! Jag tänkte vi skulle fortsätta vår ”knullskola”!
Jag hoppade till. ”Knullskola”, vad hade hon tänkt egentligen.
- Hur då har du tänkt?
- Jo nu när du vuxit till dig rejält, så skall vi pröva och knulla, så du får känna hur det ska vara på riktigt. I det samma lyfte hon mitt täcke och drog av mej pyamasbyxorna. Kuken sprätte upp i hela sin längd. Snabbt drog hon nattlinnet över huvudet och kastade sig över snoppen. Hon tog den i munnen och sök kraftigt på den. Just som jag skulle spruta släppte hon den och satte sig på min mage.
- Nu skall du bli av med din Svendom, sa hon. Jag hade ingen aning om vad ”Svendom” betydde men det lät oroväckande att bli av med något, som man inte visste vad det var! Så reste hon sig lite, makade sig neråt och sjönk försiktigt ner styrande kuken mot sitt hål. Oändligt sakta kände jag att kuken omslöts av värme och något halt som kramade och inte var mammas hand. När hon kommit så långt det gick så reste hon sig lite och kramade med fittan så jag höll på att dö!
- Hur känns det gubben, är det inte mysigt?
- Mmmm..
Jag befann mig i sjunde himlen och sträckte upp en hand och strök mamma över det lilla bröstet. Knoppen stelnade genast och mamma mumlade:
- Mmmm ja smek och krama brösten. Det gillar tjejer. Även utanpå kläderna, om man inte kan klä av dom. Om det är för kallt eller folk i närheten.
Efter att ha låtit sin fitta suga på min snopp ett par tag till kände jag hur det sög till i ryggen och jag höll på att svimma. Det sprutade ur snoppen. Massor. Hade jag kissat? Det kändes fantastiskt skönt i hela kroppen, men var det rätt?
- Ojdå, det var inte meningen. Men det var ljuvligt! Om du är tillsammans med andra flickor så måste ni skydda er. Men det tar vi en annan gång.
——
En månad senare åkte pappa på tjänsteresa till Indien och skulle vara borta i två månader. Efter en vecka märkte jag på mamma att hon kändes orolig för något.
- Hur är det fatt mamma? Saknar du pappa?
- Ja så in i…. Hoppsan nu höll jag på att säga något fult, men det gör jag. Jag är så in i h-e kåt så jag vet inte hur jag ska klara två månader. Jag kan ju inte gå ut och ragga. Stan är för liten. Jag skulle få dåligt rykte. Om du inte var min son skulle jag kunna använda dej!
- Så jag fick lära mej mer, menar du? Och vi föll skrattande i varandras armar.

Ett par timmar senare hade jag gått och lagt mig och sov naken på grund av värmen. Då hörde jag tysta steg över golvet.
- Får jag sova hos dig? Det känns så ensamt i sovrummet.
- Javisst.
När hon kröp ner hos mig kände jag att hon också var alldeles naken. Jag låg på rygg och hon lade sig på sidan vänd mot mig. Genast började hon stryka mig över magen och ganska snart hade hon ett fast grepp om min snopp!
- Får jag hålla i den en stund? frågade hon samtidigt som hon visade att det minsann inte bara handlade om att hålla stilla i mitt ”handtag”.
Själv kunde jag såklart inte vara overksam. Jag vände mig mot henne och sökte hennes läppar med mina. Hon hade lärt mig hur man kysser en flicka på riktigt så det kunde jag nu. Våra tungor förde världens kamp, än i hennes än i min mun. Det riktigt slaskade om det! När jag smekte henne över de små fasta brösten suckade hon djupt och vårtorna styvnade märkbart. Alltmer runkade hon mig och snart kände jag att jag skulle spruta.
- Akta nu kommer jag! varnade jag. Snabbt dök hon ner under täcket och tog satsen i munnen.

Den här natten blev det inte mer och de följande nätterna, utom under mensen kom hon och förgyllde min insomning. Det tog längre och längre tid att komma allteftersom jag blev uthålligare. En kväll när pappa varit borta en månad tyckte mamma att det var dags att ta ett steg till. Visserligen hade jag smekt och slickat henne till orgasm nästan varje kväll men nu ville hon ha mer.
- Nu vill jag knulla på riktigt, viskade hon när vi kelat en stund.
- Men vi har ju inga kådis.
- Det går nog bra för jag har en säker period nu mitt emellan mensen. Ack så fel hon hade för sej! Jag reflekterade inte över det då, utan njöt i fulla drag att få pumpa henne full med livgivande sperma. Vi kom flera gånger den natten och nästa med för säkerhets skull!

De följande nätterna knullade vi som kaniner, men nu hade vi köpt en storpack med kondomer. Att hon inte fick någon mens veckan innan pappa kom hem tänkte varken hon eller jag på
——
När pappa kommit hem var ordningen återställd och mammas ”knullskola” inställd tills nästa gång pappa skulle på tjänsteresa.
En dryg månad senare visade det sig att mammas mens fortfarande inte kommit och ett graviditetstest bekräftade att det var något på gång. Både pappa och mamma jublade. Båda var övertygade om att det var pappa som var fadern. Han hade ju hållit sig och sparat sperma i hela 2 månader och mamma bedyrade att hon hade hållit på sig fast hon varit så kåt. Jag var mer fundersam eftersom jag på nätet hade hittat hur det var med säkra perioder.
När jag berättade för mamma hur det förhöll sig och påpekade att man kanske skulle kolla fostret extra, slog hon ifrån sig med armar och ben och blev nästan arg och hotade med att jag inte skulle få knulla henne nästa gång pappa åkte på tjänsteresa! Något som hon vid närmare eftertanke tog tillbaka eftersom det mest drabbade henne själv!
Nåja, när Lina föddes visade det sig vara en riktig praktunge utan fel och hon blev omedelbart älskad av alla och du ser hur fin hon är nu.

Lina är en riktig liten skönhet lagom kurvig med korpsvart hår och små fasta bröst. Såna där som jag är så avundsjuk på. Hon är alltid på ett strålande humör och jätteduktig i skolan har Peter berättat. Omtyckt av tjejkompisarna och omsvärmad av killarna. Men hon håller på sig och beundrar bara sin ”storebror”.
- Vad är då dilemmat? frågade jag Peter.
- Lina vet ju inte att jag egentligen är hennes pappa. Och nu börjar hon bli väldigt kelig och vill att vi skall umgås mer intimt. ”Jag skiter i att vi är syskon” brukar hon säga. ”Jag vill att du lär mig knulla!” Hur skall jag hantera detta utan att såra henne? Skall jag låtsas vara hennes brorsa och knulla med henne?
- Ja du, det var ett riktigt dilemma, sa jag bekymrat. Det tål att tänka på. Det är gulligt av dej att komma och öppna dej för mej, som bara är din nyblivna granne.
- Jomen jag känner på mej att du kanske är en klok kvinna som kan ha lösningen på mitt problem!
- Tack för den komplimangen! Jag har inget svar. Fortsätt vara hennes bror ett tag till, men håll henne lite på avstånd så kanske hon hittar något annat att tänka på, med lite tur. Berätta gärna hur det går, Jag är jättenyfiken.
- Mmm, jag skall försöka. men fundera lite på om du har något råd att ge mig.

Med detta knallade Peter in till sig och det tog nästan en månad innan han hörde av sej igen.
——
Det var ännu en av dom där soliga sommardagarna som vi är så bortskämda med här i norr.
- Hej Ylva, hörde jag en röst på andra sidan häcken. Får jag komma in? Jag låg och försökte bättra på solbrännan på min gamla skröpliga kropp.
- Javisst Peter, kom du. Har det hänt något bra med din vadjagnuskallkalla Lina?
- Jag vet inte vad jag skall kalla det men det har hänt mycket sen sist.
Jag sprang in och hämtade en box gott kallt rosévin i kylen, glas och några kex och så slog vi oss ner i hammocken.
- Hur kommer det sig förresten att Lina bor med dig och inte med dina föräldrar?
- Ja du det är en särskild historia men det beror dels på att hennes skola bara ligger runt kröken härifrån och så är hon inte särskilt kontant med vår mor som inom parantes inte är särskilt ”morsig” av sig. Du skulle höra deras meningsutbyten! Så när jag köpte det här huset ville Lina absolut flytta in hos ”sin älskade brorsa”.
Vi kommer ju bra överens, så länge jag inte har någon partner kan jag ta mitt ”fadersansvar”. Hur det går sedan…

Såhär har det gått
”Jag funderade jättemycket på om jag skulle tala om att jag i själva verket var Linas pappa och inte hennes brorsa. I vilket fall som helst var hon i den åldern att någon kille skulle kunna plantera sin säd i henne och eftersom hon var helt oskyddad fick det inte hända. Jag övertalade henne att gå till skolsköterskan och få p-piller för säkerhets skull.
- Varför då, undrade hon. Jag tänker inte knulla någon förrän jag förlovat mig.
- Pyttsan! Det kan hända förrän du anar det att du blir tokkär i någon snubbe och absolut känner att honom vill du göra allt med.
- Nähä, för det är bara dig jag är kär i!
Hur skulle jag då kunna krossa hennes drömmar? Nåväl hon började med pillren. Så var det orosmomentet ur vägen. Men hennes kärvänliga beteende svalnade inte för det och det blev svårare och svårare att motstå hennes läckra uppenbarelse. Allt oftare sprang hon omkring utan något på överkroppen och hade hon det så upptäckte jag ofta att hon hade rumpan bar. Med flit för att fresta mig eller bara för att det var varmt kan man ju undra.

Så härom natten, du minns när det var så kvavt och åskan gick hände det. Det hade mullrat en stund och jag var knappt vaken när hon kom tassande.
- Peter, jag är så rädd! Det åskar så hemskt! Får jag ligga här hos dig?
- OK, kryp ner du. Det är inget farligt, vi har åskledare på huset.
- Men det går ju inte att sova och all elektriciteten i luften gör att jag känner mig jättekonstig i kroppen, sa hon och kröp ner under mitt täcke. Jag som alltid sover naken kände meddetsamma att Lina var lika naken som jag.
- Hoppsan har du ingen pyjamas på dig? utbrast jag.
- Nä jag gillar också att sova naken, precis som du, sa hon och strök mig hela vägen från kinden ner till snoppen, som såklart reste sig på direkten.
- Ojdå vad hände? utbrast hon. Jag tror du blev kåt på lilla mig!
- Nä vet du vad, försökte jag. Sådär får man inte göra på sin bror.
- Varför då? Om jag älskar min bror och han tycks gilla det, då måste det väl vara OK? Med det började hon smeka upp och ned med sin lilla mjuka hand. Kuken styvnade alltmer och jag fick allt svårare att hålla mina fingrar borta.
- Men jag är ju nästan 15 år äldre än du, försökte jag.
- Jamen va bra! Då vet du ju hur man skall göra det skönt för varandra!
Vad jag än sa mot hennes agerande så hade hon argument emot.
- Vad är det du vill egentligen? Jag måste få klart för mig vad hon ville.
- Jo såhär har jag tänkt. Mamma har berättat hur hon lärde upp dej, när du var lika gammal som jag, så det är inte mer än rätt att du lär mej!
- Tokfia! Har du tänkt att vi ska knulla? Det är ju förbjudet, kallas incest. Googla på det så får du se!
- Jag vet vad incest är, det låter jättemysigt, Skrattade Lina och smekte mig upp och ner och kramade snoppen så jag höll på att explodera.
- Nu vill jag att du tar min mödis och sedan kan vi knulla hela natten och pröva alla spännande ställningar som jag har sett på xvideos.com som du har på din dator! Det är ju ingen fara nu när jag går på piller!
- Men lilla… Jag var helt tagen. Min lilla dotter var lika kåt som sin mamma. Hur skall detta sluta? Om inte jag ställde upp så skulle hon säkert ragga upp någon livsfarlig typ som skulle kunna göra henne illa. Det var nog bäst att hålla det hela inom familjen.

Framåt 2-tiden drog åskan bort men Lina ville absolut inte lämna min varma säng. Hon gosade in sej mot min heta kropp. Jag kunde inte låta bli att stryka henne över ryggen och ner över den mjuka stjärten och upp igen. Så ner på framsidan. Hennes bröst var de mjukaste jag smekt i hela mitt liv. Knopparna stelnade när jag lekte med dom och jag kunde inte låta bli att böja mej ner och ta dom i min mun. Jag sög på dom en i taget och lekte med tungan på dom tills Lina nästan exploderade.
- Jaa. Gud vad skönt! Sug mera på dom!
Jag slickade mig nerför hennes lagom bulliga mage, under ständiga vällustgrymt från min njutande dotter.
- Nä det här går inte! Jag slogs av dåligt samvete. Du är så himla läcker att jag smäller av! Jag kommer att knulla dig sönder och samman!
- Jaa, gör det! fnittrade Lina och la sig på min mage och gosade sig. Hennes babymjuka skinn med precis lagom mycket hull, var helt bedövande.
- Då måste vi göra såhär, instruerade jag. Du måste bestämma hur fort allting skall gå och om du vill stoppa, om det känns fel. Alltså sitter du överst. Det kallas att rida.
- OK, det låter kul. Visa mig! Jag låg ju redan på rygg med Lina ovanpå mig så utgångspositionen var klar.
- Res dig upp och höj fittan över min snopp. Den var redan knallhård och pekade upp bakom Linas rygg, precis i stjärtskåran.
- Res dig upp lite mer, så riktar jag in snoppen mot din fitta. Så sänker du dig ner sakta. När ollonet kommit in i din öppning så hittar den vägen själv, men ta det sakta och försiktigt. Eftersom ingen varit där tidigare, eller hur, så kommer det att spänna och kanske göra lite ont. Men det går strax över. Sedan sjunker du ner i den takt du bestämmer. känns det svårt eller gör ont så drar du ut den lite och försöker igen.
Lina gjorde som jag sagt och snart kunde jag känna hur hennes fitta kramade om mitt ollon. Sakta sänkte hon sig ner och det kramade alltmer. Det var nästan olidligt skönt!
- Hur går det? frågade jag. Gör det ont?
- Ja det gör lite ont men det ska gå! svarade min lilla tappra dotter och sänkte sig ner en centimeter till. Så tog det då definitivt stopp vid hennes mödomshinna.
- Aj, är det stopp nu? Får jag inte in mer?
- Nä, du är inte ens halvvägs. Det är din mödis som skall spräckas innan du kan knulla på riktigt. Ta ett nytt tag och försök igen.
- Spräckas! Det låter farligt. Men OK nu försöker vi igen!
Och Lina tog verkligen ett nytt tag. Det kändes nästan som min snopp skulle gå av! Lina tjöt till och började gråta. Min kuk hade banat sig in hela vägen i hennes unga fitta och bottnat mot hennes livmodersmun. Det gick lite väl fort och Lina sjönk ner i min famn med tårarna rinnande över kinderna.
- Skall det verkligen göra såhär ont? hulkade hon.
- Nej du hade för bråttom. Men nu när jag ändå är där längst inne kan vi ta det därifrån?
- Det känns redan lite bättre, sa hon och knep lite prövande med musen. Tårarna hade slutat och försiktigt rörde hon sig lite upp och ner på mitt fortfarande stenhårda stånd. Snart var hon i full gång att knulla! Plötsligt stannade hon upp och stelnade i hela kroppen. Lina fick sin första orgasm och hon skakade i hela kroppen och hon tjöt så det måste ha hörts ända hit in!
- Vad hände! skrattade hon efter någon minut, när orgasmen lagt sig. Det var det häftigaste jag varit med om.
- Det gick för dej! Du fick en orgasm!
- Gud vad häftigt! Kan jag få en till?
- Alldeles säkert, Men först vill jag också komma. Sätt igång och knulla mera så kanske du kommer igen.
Lina satte genast igång och knulla och snart kände jag det välbekanta pirret i ryggen och inom kort fyllde jag Linas fitta och mer till med min säd.
Fortfarande liggande på mitt bröst kände jag Lina slappna av och fortfarande med min halvstyva snopp i sej, somnade hon totalt utmattad. Efter en timmes tid blev det för varmt och jag lirkade mej ur och gick på muggen. Sköljde snabbt av mig i duschen och makade åt mig plats i sängen igen och somnade.
——
Solen stod högt på himlen när vi vaknade.
- Gomorron sömntuta, sa jag och killade Lina under hakan. Dags å vakna.
- Gomorron. Va ligger jag här hos dig? Då var det inte som jag drömde, det som hände inatt? Jag blev av med oskulden! Yippie! Kan vi knulla igen innan frukost?
- Tokfia! Klart vi kan men jag vill visa dej en annan grej, som du kan göra själv eller med en tjejkompis om lusten faller på.
- Woww, vadå.
- Det finns ett ställe inne i fittan som är som en startknapp för det där som du upplevde i natt när det gick för dej.
- Gud vad häftigt! Det måste du visa mej meddetsamma.
- Lägg dej på rygg och sära på bena! Men gud vad kladdig du är. March ut i duschen först! Lina hoppade upp och med mina såser rinnande utefter benen sprang hon ut i badrummet. Strax var hon tillbaka nyduschad och fräsch la hon sig på rygg med särade ben.
- Visa mig nu!
- Vet du vad G-punkten är!
- Nä ingen aning.
- Det är en slags förlängning av klittan inne i fittan. Gnuggar man den så kan man få världens orgasmer, själv eller med en kompis hjälp. Men den kan vara lite svår att hitta så därför är det bra att leta rätt på den så man vet var den sitter.
- Leta, leta! Lina hoppade upp och ner i sängen och viftade med armar och ben. Landade så skrevande mitt i sängen.
- Nu kommer jag att smeka dig på och i fittan och du skall bara ligga still och försöka slappna av. Jag kommer att pulla dej och smeka så koncentrera dig på min hand.
- Ja pappa! försökte hon skoja min något mästrande ton. Utan att veta hur rätt hon hade!

Helt lätt strök jag henne över magen för att få henne att slappna av lite. Bara att känna hennes mjuka skinn under min skrovliga hand, fick mej nästan att smälla av. Kuken stod hårdare än nånsin förut, men nu gällde det att hålla sej. Sakta letade fingrarna sig över hennes, i stort sett hårlösa, kulle, ner mellan låren och in mellan blygdläpparna. Hon var redan ganska blöt och det var lätt att ta sej in. Sakta lät jag mitt långfinger gå på jakt efter det lite skrovligare ställe, som var hennes G-punkt.
- Gud, vad härligt det känns! Kan du inte du slicka lite på min klitta? Det tror jag skulle kännas ännu bättre!

Innan jag hann böja mej ner hittade jag vad jag letade efter. En liten fläck som kändes strävare och när jag smekte över den ryckte hon till och skrek okontrollerat rakt ut. Samtidigt sprutade hon en kraftig stråle rakt ut i luften, säkert en meter. En riktig fontänorgasm!
- Mamma mia, vad hände? Det var helhäftigt, hur gjorde du?

Lina badade i svett och hennes kinder lyste röda. Själv kände jag mej kåtare än på länge och kuken har aldrig varit så hård, tror jag. (Kanske när hon skapades, men det kommer jag inte ihåg).
- Jag ser att du är lite kåt just nu. Du får gärna knulla mej lite så den lägger sig.
- Tack min vän, svarade jag och lade oss tillrätta för en ”missionär” för första gången! Sakta matade jag in min styva påle i hennes fitta och nu gick det ganska lätt. Lina gjorde allt hon kunde för att bereda mig plats, samtidigt som hon tränade på att kramas med sina vaginala muskler. Ganska snart lyckades hon krama min snopp till utlösning och jag fyllde henne med en rekordsats.

Efter att vi duschat tillsammans och ätit lunch åkte vi ut till stranden och badade och solade ett par timmar.

- Du Peter, det där vi gjorde inatt var väl skithäftigt? Kan vi inte göra om det fler nätter. Och förresten, kan du inte visa Petra, min bästa kompis, det där med G-punkten, så hon kan göra det på mig, när du inte har tid?
- Tokfia! Gissa vilket liv det skulle bli om det kom ut att jag bedriver någon slags ”knullskola” här hemma. Det är illa nog att jag kan åka dit för incest om det kommer ut vad vi gjort.

Men visst var det lockande att ta sej an Petra. Hon var ganska lik Lina. Lite längre och med aningen mer hull. En lika glad och livad typ som Lina. Söt och läcker men…

Lina lovade att inte beröra saken med någon kompis men hon är lurig så man visste aldrig. Det visade sej också att hon på något vis fått Petra med på tåget för en natt skulle Petra sova över och då hände följande:

Jag var hembjuden till några kompisar på fest och det blev en ganska blöt tillställning. Klockan var över midnatt när jag tog en taxi hem och stupade i säng. Jag hade totalt glömt bort att Petra skulle sova över. Fram på småtimmarna vaknade jag till av att jag inte var ensam i sängen längre. Som jag trodde ville Lina komma och gosa lite vilket jag inte hade något emot. Det hade hänt lite då och då efter första gången. Eftersom det följde samma mönster som det brukade så fattade jag inga misstankar att inte allt var som vanligt.

Alltså fick jag sällskap med en liten varm gosig flickkropp som snart gav mig världens ståfräs. Så kände jag en fittmynning omfamna mitt ollon och en penetration var på gång. Det var trångt. Nästan trängre än jag mindes. Plötslig tog det stopp! Hallå där! Lina var ju inte oskuld längre! Vem var det här? Man behövde inte vara Einstein för att räkna ut att det var Petra som satt halvvägs uppträdd på min sprängfärdiga kuk! Nu var goda råd dyra. Antingen låtsas som ingenting och ta hennes oskuld och köra rättegång efteråt eller avbryta direkt.
I mitt fortfarande något berusade tillstånd valde jag det första alternativet. Alltså låtsades jag som ingenting och lät henne jobba sig ner, bit för bit, tills jag inte kom längre. Jag smekte hennes lite större bröst och lät handen vandra ner och ta hand om hennes klitta. Under tiden knullade hon min stake allt flitigare och snart sköt jag en bamsesats upp i hennes fitta. Från det att jag bottnat märkte jag att hon fick flera mindre utlösningar och när jag kommit och började slakna, halkade jag ur.
Jag märkte nu att det inte bara var jag och Petra i rummet, utan Lina var också där. Sprillans naken satt hon på en stol intill sängen med en hand mellan benen och hade koll!
- Hörnu mina sköna damer, vad har ni nu hittat på? försökte jag med barsk ton.
- Jamen det var väl skönt? pep Lina. Petra behövde bli av med sin mödis också och jag kunde inte komma på någon bättre än du att fixa det. Hon har också varit hos skolsköterskan och fått piller så du behöver inte vara orolig. (Vad hon glömde tala om var att Petra bara ätit piller 2 dagar)! Nu undrar vi om Petra också kan spruta som jag. Kan du kolla det?
- Herregud, är du inte klok? Skall jag pulla alla dina polare?
- Nä bara min bästis.
- Vad är klockan? Jag är skitbakis och behöver duscha och äta frukost innan jag kan besluta om någonting. Och åtminstone Petra behöver duscha också.

När både jag och tjejerna fått i oss frukost satte vi oss ner i vardagsrummet för att snacka. Ingen av oss hade en tråd på kroppen, vilket först kändes lite konstigt men snart naturligt.
- OK, hur har ni tänkt lösa det här nu då? öppnade jag.
- Jo såhär, svarade Lina. Du kollar om Petra också kan spruta och sen visar du hur vi kan få varandra att spruta! Så enkelt är det. Som tack för hjälpen får du knulla oss hur mycket du vill! Det är väl en bra deal?

Herregud, vilket erbjudande! Vad skulle jag svara på det? Hur mycket knulla som helst med de två läckraste 15-åringar som samtiden skapat. Låt vara att den ena var min dotter, men det visste hon ju inte om.

- Snälla Ylva ge mej ett råd så jag inte trasslar till det alltför mycket. Framför allt vill jag ju inte att tjejerna skall få en sned bild av det underbaraste vi människor kan ta oss för. Att älska!
- Jaa du. Helst skulle jag ju råda dig att ”köra så det ryker” och knulla dom så ofta du kommer åt! Till slut kanske dom får nog. Men det kanske ger dom en skev bild av vad kärlek är, så måttfullhet är väl mitt råd. Inte mer än ett par tre gånger i veckan, typ. Och förhåll dom absolut tystnad annars blir det totalstopp. Jag blir så avundsjuk på din situation så jag måste snart gå in och byta trosor! Gamla tanten som jag är!
- Nämen du har väl haft en hel del kul genom åren. Jag har minsann läst dina böcker.
- Fy skäms läser du sånt snusk!
Han knuffade mig vänligt på armen och knallade in till sig. Det tog nästan en månad innan han tittade in för en ny ”konsultation”.

När vi ätit vår frukost och jag fått tjejernas erbjudande, som jag inte svarat direkt på, så gick vi in i mitt sovrum igen. Petra kastade sig på sängen och skrevade med benen så mycket hon kunde. Lina gick och hämtade en handduk för säkerhets skull. Jag tog fram en tub glidkräm eftersom jag gissade att Petra fortfarande var lite torr därnere till en början. Jag började med att smeka henne över magen och neråt musen med ena handen. Med den andra lekte jag med hennes mjuka bröst. Petras kulle hade lite mer hår än Linas. Babymjukt. Jag tog hennes ena bröstvårta i munnen och sök på den styvnande knoppen medans jag kramade det andra bröstet. Petras andning blev djupare och hon suckade: - Jaa, mera!

Dags att börja leta G-punkt. Jag lät långfingret leta sej in i hennes nu ganska blöta fitta. Smekte fram och tillbaka utefter hennes slida och hittade till slut ett lite strävare område, lite längre in än på Lina. När jag gned med fingret över det, gick Petra upp i brygga och skrek i högan sky! Men det kom ingen fontän! Visserligen flödade hon så det blev alldeles blött på lakanet, men inget sprut. Till slut var jag så kåt att jag bara måste få utlösning.
- Får jag knulla dej lite nu?
- Du får knulla mej hur mycket du vill, svarade den lilla rackarungen. Eftersom hon redan låg på rygg var det bara att ta plats mellan hennes särade ben och sticka in den. Hon var trång som bara den, men blöt så det gick ganska lätt. Jag pumpade på och kände hennes fitta krama gång på gång när hon fick den ena orgasmen efter den andra! Till slut kunde jag inte hålla mej längre utan sköt en dundersats in i hennes törstande livmoder.
- Nu vill jag med ha ett skjut, klämde Lina ur sej.
- Låt oss vila ett ögonblick först.

En halvtimme senare tyckte Lina att det fick vara färdigvilat. Petra sov i ett hörn av min stora säng.
- Skall vi pröva ”doggy” föreslog jag.
- Jaa, jublade Lina och ställde sej genast på alla fyra och vickade på rumpan. Jag ställde mej likadant bakom henne. Så hoppade jag upp på hennes rygg och viftade med kuken just utanför hennes hål.
- Voff, sa jag och stötte  in kuken en liten bit.
- Jaa, kom in hårt hela vägen.
Jag tryckte snabbt på och var snart inne i botten. Pumpade på med rejäla tag och snart kände jag Linas fitta krama, när hon kom i sin första orgasm. Jag pumpade vidare och hon sjönk ner med överkroppen så att jag kom in ännu längre. Det dröjde inte länge förrän även jag kom med ett rejält andra sprut för idag. Vi slocknade och vaknade alla tre först framåt eftermiddagen.

- Vi har tagit ditt goda råd till oss och hållit oss till tre gånger i veckan, pausat mensveckorna, men då har  Petra ryckt in eftersom dom inte har mens samtidigt!
- Vet du Peter, jag kan inte låta bli att bli väldigt avundsjuk på dina små älskarinnor. Medans du berättat för mig om era äventyr har det runnit till så jag måste gå in och byta trosor!
- Kan jag tänka mej, det är ju en helt galen situation. Men du har inte hört det värsta ännu! Gå in och byt trosor så berättar jag när du kommer ut igen.
Kunde det bli värre? Nu blev jag nyfiken. Snabbt in och torka av mig, nya trosor och ut igen. - Nu är jag här, berätta!
- Du minns att Petra sa att hon börjat med piller när vi knullade första gången? Vad hon inte nämnde var ju att hon bara ätit dom i två dar! Så tror du inte att hon blev på smällen! Nu är hon i tredje månaden och det börjar synas. Jättegulligt men… Föräldrarna är skitförbannade, hon har vägrat abort och vill att vi skall gifta oss! Lina jublar och vill sluta med pillren och också bli på smällen. Det här går inte!
- Jadu, det här var inte lätt! Vet Petras föräldrar om att det är du som är pappan?
- Nej, Petra har hittills vägrat tala om det. Men det kommer inte att hålla länge till.
- Ja det här var knepigt. Det enda råd jag kan ge är att till varje pris se till att Lina fortsätter med pillren. Hota med att sluta knulla henne annars och håll dej till Petra. Det kanske du skall göra i vilket fall som helst?
- Det skulle hon aldrig köpa! Hon är det pilskaste jag vet.
- Föreslå att hon sätter in en p-stav i stället. Den kan hon inte lägga av med i smyg!
- Bra idé, då är det inte så lätt att ”glömma” heller.

14 dagar efter vårt senaste snack ringde Peter:
- Nu har det kört ihop sej totalt. Du minns att jag berättade att Lina också ville ha en unge med mej. Tror du inte att hon redan då hade slutat med pillren, samma dag som vi fick veta att Petra var på smällen! Så naturligtvis är hon också med barn! Jag döör!
- Komplicerat grabben! Kom över så får vi konspirera!
Peter kom och vi gick in och satte oss i soffan i vardagsrummet. Pierre var bortrest på jobb så vi fick vara ifred.
- Jadu, vad ska vi ta oss till med er? Peter hulkade till lite och var nära att ta till lipen. Jag kunde inte låta bli att stryka honom över huvudet och då slog han armarna om mig och kramade mig hårt. Så började han stryka mig över ryggen.
- Du är bra snäll Ylva, som bryr dej om mitt spektakel. Jag skulle rentav kunna älska med dej bara för det.
- Sakta i backarna! Inte kan du väl älska med en gammal kärring som jag. Jag är ju 56 år. Det är ju mer än 10 år äldre än din mamma!
- Jamen du är förbannat välbehållen, smickrade han och strök mig över kinden, nerför halsen och över bröstet.
- Hallå där! Skall du införliva mig i ditt harem?
- Jamen lite ”grannknulla” skadar väl inte? Jag trodde han skämtade men när han smekte mig upp under kjolen till mina trosor, samtidigt som han kysste mig blött på halsen. Började jag misstänka att han menade allvar.
- Skall vi knulla ska vi göra det uppe i vår säng, sa jag, reste mig upp och ledde honom upp till vår sovhylla.
Väl uppe vände jag mig mot honom och fattade hans huvud med båda händerna och kysste honom på munnen. Kvickt var han framme med sin tunga och vi kysstes riktigt ordentligt och länge. Under tiden lossade han min kjol och lät den falla till golvet. Knapparna i blusen har aldrig knäppts upp fortare och inte heller bh-spännet. När jag stod där i bara trosorna smekte han mig över brösten med känsliga fingrar och jag kände hur det rann till. Jag pillade upp livremmen och drog ner gylfen i hans jeans. Det var lite knepigt att få ner dom helt men det gick med lite hjälp. Hans T-shirt försvann snabbt och blottade hans hyfsat muskulösa bröstkorg. Lite lagom hårig.
Jag drog ner hans kalsingar och ut sprätte kuken som granntjejerna var så förtjusta i. Jag förstod dom. Den var vacker, inte för stor men rak och fin. Längre än Pierres!
Jag såg fram emot att få den i mej!

Mina trosor försvann snabbt och nu var vi lika nakna. Han strök mej över baken med mjuka händer och in i springan och jag tog tag om hans styva kuk och runkade lite. Den var styv och pekade rakt på min mage
- Nu lägger vi oss på sängen och knullar, föreslog jag. Och det gjorde vi. Peter började med att kyssa mig över hela kroppen. Han tog mina bröstvårtor i sin mun och sög på dom en i taget. Knådade och kysste mina slappa bröst. Kysste sig ner över min fortfarande hyfsat spänstiga mage och snusade lite i min ännu röda buske innan han tog mina stora blygdläppar mellan sina läppar och sög på dom. Herre gud! Jag höll på att komma redan då! Med sin ena hand smekte han sig uppför insidan på mitt lår till fittan, lät munnen leta upp klittan och stack in två fingrar i mitt nu savande hål. Att han tänkte leta reda på min G-punkt stod helt klart!
Det stod inte länge på förrän han hittat den och min orgasm drabbade mig som ett blixtnedslag! Det var bra många år sedan jag kom så kraftfullt. Jag tappade säkert medvetandet en kort stund.
Medan jag var borta passade Peter på att stoppa in kuken så långt det gick och börja pumpa och snart stod nästa orgasm och knackade på. När jag kramade hans skinkor kände jag musklerna spela och det var helt underbart. Jag kom säkert ett par-tre gånger till innan orken tog slut.
Peter drog sej ur när snoppen krympt och kröp ner för att inspektera min fitta.
- Vilken fin ring du har i klittan!
- Ja, den har min pojkvän Pierre satt dit en gång för många år sedan. Det beskrev jag ju i tredje delen av berättelsen om mig och Pierre, ”Livsfarligt möte”.
- Woww, gjorde det ont?
- Javars, men det var värre att behöva vara avhållsam fjorton dar efteråt.

Vi skrattade åt minnet, men sen måste Peter gå hem och laga middag åt Lina och Petra som skulle komma och hälsa på.
- Kom gärna tillbaka när du vill. Vi behöver inte knulla även om det var jättehärligt. Hälsa tjejerna det!

______

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.