Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/1, 2020 kl. 21:54, av ylvalisa

Knepiga grannar

Del 2 av 2 i serien Knepiga grannar

Våra nya grannar Peter 30 och Lina 15 har fått problem av värsta sort. Lina är inte egentligen Peters syster, som hon tror, utan hans dotter. Och nu har Peter gjort henne på smällen! Dessutom har han gjort Petra 15, Linas bästa kompis med barn.

Mig har han också knullat med, men lyckligtvis är jag för gammal för att få barn. Jag har ett, Sandra, men hon är vuxen och mamma själv. Peter brukar komma in och lätta sitt hjärta hos mej ibland när det kör ihop sej i skallen på honom!

- Ylva, Peter ropade från andra sidan häcken. Kom ska du få se något mysigt!
Jag släppte genast vad jag hade för händer och sprang in till grannen. I deras vardagsrum hade Lina och Petra lagt ut en dubbelmadrass på golvet och var i full färd med en tjejsex-orgie! Vi smög in och satte oss i soffan.
- Ska vi verkligen sitta här och glutta på deras mysstund? viskade jag till Peter.
- Javisst, varför inte? Det kan dom väl bjussa på?
Dom små flickorna hade skalat av varandra alla kläderna utom trosorna. Lina slickade Petra över brösten och smekte henne över magen, som nu vuxit en del. Hon var ju i fjärde månaden! Linas mage började också rundna till lite!
- Hur har det gått med föräldraproblemen? viskade jag till Peter.
- Jadu, jag tror det löser sej. Men min framtid blir väl inte vad jag hade väntat mej precis. Fast kanske bra ändå. Till slut gick det inte att hålla hemligt för Petras föräldrar, vem som gjort henne på smällen och jag var tvungen att träffa dom. Naturligtvis vart det ett himla liv och hot om polisanmälan, fängelse och böter med mera! Men till slut lugnade det ner sej och Petra kom med en lösning som kan funka: Hon hävdar officiellt att fadern är okänd. Föder barnet och när hon blir gammal nog gifter vi oss och jag adopterar ungen! Jag får stå för alla eventuella kostnader!
- Det låter ju enkelt och bra för alla, men har du tänkt på att du har en unge till på G?
- Ja, det blir ungefär samma där. Lina hävdar ”fader okänd” och hon bor kvar här. Förhoppningsvis hittar hon en kille att gifta sej med när det är dags för Petra och mej. En kille som också kan tänka sej att adoptera. Mamma skrattade nästan på sej när hon hörde att Lina var på smällen.
- Typiskt den här familjen! Var hennes kommentar.

Under tiden Peter berättat hade tjejerna fått av sej det sista plagget och låg nu och frossade i en riktig 69:a. Peter hade makat sej närmare mej och lagt armen över mina axlar. Handen smekte ner över bröstet och han pillade mjukt på min bröstvårta, som naturligtvis var stenhård! Eftersom jag varit ute och pysslat i trädgården, när han ropade, så var jag lättklädd med bara en T-shirt och en kort jeanskjol och utan BH. Det pirrade helt fantastiskt och jag tänkte på hur det varit härom dagen när vi hade ett riktigt praktknull!

Nu hade tjejerna kommit igång och pullade varandra allt vad dom orkade! Lina nästan fistade Petra och hon i sin tur lyckade hitta Linas G-punkt, så hon sprutade en jättestråle tvärs över rummet! Lina skrek i högan sky och gick upp i brygga! Peter kramade mitt bröst och smekte mej över låret samtidigt som han kysste mitt öra! Snart var han uppe vid min trosa, lirkade in handen under kanten och smekte fittan skönt.
- Men Peter, viskade jag. Skall vi verkligen… här inför tjejerna. Blir dom inte svartsjuka då?
- Nädå, skrattade Peter. Dom vet att vi har knullat och tyckte det var helhäftigt och skulle gärna vilja vara med någon gång sa dom! Och vad passar väl bättre än nu?

Snabbt fick vi av oss kläderna och närmade oss tjejerna på madrassen. Jag hittade ett ben och strök uppför det, mot en väntande fitta! Det var Linas. Jag lät fingrarna smeka hennes blygdläppar på det sätt som jag själv gillade. Av de ljud hon utstötte fattade jag att även hon gillade det. Peter hade stoppat näsan i Petras fitta och slickade och slaskade för allt han var värd! Jag strök över Petras spända mage. Den var så spänd, men mjuk och len. Snart nådde jag hennes bröst. Jag tror aldrig jag kramat ett så mjukt men ändå spänstigt bröst förut!
 Så kände jag att någon fått tag i min klittring med sina läppar! Jag vet inte vem men det snurrade till och gamla minnen dök upp! Orgasmen kom rusande och jag slogs ut och svimmade av en god stund!

När mina känslor lugnat sej lite, öppnade jag ögonen. Peter hade satt på Petra bakifrån och hon i sin tur slickade Lina mellan benen! Lina i sin tur smekte mej över magen, på väg neråt. När hon att sitt mål, tog hon till tungan och jag svävade upp i det blå! Samtidigt smekte hon mina blygdläppar med sin lilla mjuka hand, inåt fittan, på jakt efter min G-punkt? Just att hitta det känsliga stället hade blivit ett måste för flickorna.

Peter pumpade Petra och hon kom flera gånger, föll till slut ihop i en hög och Peter flyttade över till Lina. Även henne spetsade han bakifrån och snart kom även hon med ett ”blött” vrål! Hon föll ihop på madrassen och Peter drog sig ur hennes våta inre och riktade blicken mot mej.

- Vill du ha satsen någonstans? frågade han i en blinkning.
- Jatack, sa jag. Gärna i fittan! och med det lade jag mej på rygg på madrassen och skrevade så mycket jag kunde. Flickorna satt och tittade storögda på när Peter körde in sin fortfarande hårda kuk i min blöta fitta och började pumpa. Han var väldigt uthållig måste jag säga. Jag hann komma åtminstone tre gånger under den kvart han höll på. Han bottnade åtskilliga gånger innan han till slut satte en rekordsats långt inne! Hade jag varit fertil hade det minst blivit tvillingar!

- Gud vad fint det var! utbrast tjejerna i kör. Vad roligt att du vill vara med när vi leker. Det måste vi göra om! Kanske Pierre vill vara med också? Vad tror du Ylva.
- Herregud, det skulle han säkert vilja, men jag vet inte… Det kanske skulle bli hans död. Han är ju över 60!
-Fråga i alla fall, fnissade Lina.

——-

Dagen efter kom Pierre hem från sin jobbresa till Göteborg. (Var det bara jobb? Hans ex. Linda och hennes knullkompis Maja bor ju där och det brukar alltid bli lajbans när dom träffas. Jag vet, för Pierre berättar alltid, när han kommer hem. Lite skrytigt kan jag tänka ibland).
- Kom och sätt dig, sa jag till honom när middagen var avklarad. Så skall jag berätta lite skvaller och annat om våra nya grannar. Jag hade av någon anledning inte informerat Pierre om vad Peter berättat i förtroende. Pierre brukar alltid fantisera vidare i väldigt ekivoka banor när sex kommer på tal. men nu kanske han skulle bli inblandad och då måste han ju veta bakgrunden.

- Skvaller är alltid uppfriskande! Kör hårt!
- Dummer! Skvaller är ofta osant och överdrivet. Det här är sant och självupplevt och fan ta dej om du blir sur för jag vet nog vad du sysslar med, förutom affärerna i Göteborg!
- Förlåt, berätta!
- Jo såhär är det. Vår nya granne Peter bor tillsammans med sin dotter, som han har ihop med sin morsa, fast det vet dottern inte om, utan hon tror att dom är syskon. Och inte nog med det, så är hon på smällen med honom!
- Helvete! Det låter som en helt vansinnig sits.
- Ja och till råga på eländet så har han dessutom gjort dotterns kompis med barn och båda tjejerna är bara 15 år!
- Nä dra på trissor! Hur vet du allt detta?
- Jag har liksom blivit lite av Peters terapeut. Tack vare gemensamt trädgårdsintresse.
- OK, har ni något mer intresse ihop? Det låter nästan så när du berättar.
- Klart vi knullar lite då och då med varann när du är borta!
- Mamma Mia! Är du forfarande så kåt som du var för 25 år sen?
- Såklart och nu ska du få höra och få ett erbjudande, som kommer att få dej att smälla av. Tjejerna frågade om du ville vara med nästa gång vi har en sexträff! Jag kan i och för sej aldrig tänka mej, att du skulle vilja vara det!
- Nä, du känner ju mej. Hur ska vi fixa det? Ska vi bjuda dom på middag till att börja med?
- Bra förslag! Vi bjuder dom på en riktig ”Pierre-middag” med god mat och dryck. Bastar och badar jacuzzi och sedan knullar vi till höger och vänster! Du kommer säkert att få ditt lystmäte på ”ungfitta”.
- Det ser jag verkligen fram emot!

——-

Pierre gick verkligen in för att förbereda ”grannträffen” med hull och hår! Han försökte minnas den stora inflyttningsfesten för 20 år sedan. Den ville han gärna återupprepa och han ägnade flera dagar åt att redigera om sin videodokumentation från festen. Den tänkte han visa för att inspirera sina unga gäster.
- Dummer. Dom har ju läst om festen i ”Inflyttningsfesten” på Bubblan. Så dom vet nog vad dom har att vänta sej!
- Vad skall vi bjuda på för mat? Jag skulle kunna tänka mej en gryta och lite god efterrätt.
- Ja, den vi hade när Gretas familj var här i vintras, den var jättegod. Var det inte högrev?
- Jo det var det. Den var fin och mör.

En vecka senare var alla förberedelser klara och vi klädde oss för kvällens äventyr. Kläder som var snygga, men lätta att ta av sej om det skulle bli aktuellt, vilket vi såklart hoppades. Pierre i en ny t-shirt och nya snygga chinos. Inga strumpor och mjuka tofflor. Själv var jag klädd i min fina urringade sommarklänning utan bh och naturligtvis troslös och barfota.

Vid sextiden knackade våra gäster på. Pierre kramade förtjust sina kvinnliga gäster, som han faktiskt inte träffat tidigare. Peter hade han hejat på över häcken ett par gånger. Tjejerna var lätt klädda i fina, tajta, tunna klänningar som avslöjade deras smala kroppar och små bröst, men också deras begynnande magar! Peter hade en T-shirt och jeansshorts. Det var ju fortfarande sommar och ganska varmt.

- Välkomna, det är verkligen på tiden att vi träffas, sade Pierre.
En drink till att börja med?
Visserligen var tjejerna bara 15 men dom ville gärna ha en liten lättspetsad fruktdrink att börja med. Vi ville ju inte fylla dom. Jag trodde inte det skulle behövas, dom var ju kåta nog som det var.

Maten var, som vanligt med Pierre som kock, jättegod och alla åt sej proppmätta.

- Det här var verkligen smarrigt! sa Peter. Jo Pierre. Det är en sak jag funderat över. Ylva har ju skrivit om din inflyttningsfest när du flyttade hit. Stämmer det att ni hade en sådan orgie?
- Jo, svarade Pierre. Ylva skrev ner det jag berättade ur mitt färska minne, men ännu mer inspirerad av de filmer från festen som jag har.
- Va, har du filmat festen? hojtade Lina. Den vill jag se!
- Ja jag har ett antal små fasta kameror i hela huset som går igång när dom upptäcker något som rör sej. Allt spelas in så jag har väl några hundra timmar sparat från invigningen. Det mysigaste har jag klippt ihop till en 2-timmarsrulle. Vill ni verkligen se den? Det är världens p-rulle!
- Såklart vi vill! utropade Lina.

Vi flyttade över till soffan och en fåtölj framför filmduken som Pierre drog ner framför bokhyllan. Så satte väldens hetaste filmvisning igång! Det dröjde inte länge förrän Tjejerna började pulla sig och även jag kände det rinna till lite. När filmvisningen var klar var stämningen väsentligt tjockare.
- Det var svettigt! Vi kanske skulle duscha och basta lite på det här? föreslog jag.
- Jättebra idé, tyckte Peter. Det var verkligen en "svettig" filmvisning!

I samlad tropp knallade vi ner i vårt "spa" som ju upptog nästan hela källaren. Pierre hade ju redan innan gästerna kom, satt på bastun. Planering är hans grej! Gästerna blev verkligen imponerade och kläderna åkte snabbt av och alla rusade in i bastun efter en snabb dusch. Pierre var först in och satte sej med ledig plats på båda sidorna. Jag visste såklart vad han väntade sej! När tjejerna kom in klappade han på de lediga platserna och hamnade då mellan de båda tonåringarna. Ingen av oss skylde oss med de handdukar som fanns till hands. Det var ju bara Pierre som inte sett våra grannar "naturell"! Ganska snart hade han en hand på varsitt tonårsben. Petra la sin hand på hans och jag trodde hon skulle hejda honom, men snarare tvärtom! När jag tittade dit igen hade hon fört upp hans hand till fittan och jag såg hans fingrar gräva sej in i henne. Petra lutade sej bakåt och smekte sina bröst, blundade och suckade.
Även Linas fitta hade fått besök av Pierres andra hand. Dock inte lika djupt.

Peter som satt bredvid mej kastade en blick på sina blivande "mammor".
- Nu mår dom! skrattade han. Låt dom hållas. dom kan behöva lite variation. Om du kan tänka dej att låna ut Pierre en stund.
- Jodå, men bara om jag får låna dig?
- Vad tror du? svarade han och strök mig över mitt hängande bröst. Han tog vårtan mellan tummen och pekfingret och klämde till lite. Snurrade den lite och den styvnade såklart. Han lät den andra handen vandra uppför mitt lår för att landa på min törstande fitta. Ett finger letade sig snart in samtidigt som han lät tummen massera min klitta. Ganska snart kände jag min första utlösning på G.
- Du, vi går ut och tar en dusch så dom får mer plats, tyckte jag.
I själva verket var det en möbel i baren som hägrade. Vilstolen som man kunde få till säng.

Efter en snabbdusch och en hastig avtorkning lade jag mig på rygg i stolen och spred benen brett. Det tog inte lång stund förrän Peter tagit plats och gnuggade sitt ollon mellan de blöta blygdläpparna. Sakta tyckte han sej in, centimeter för centimeter tills han nådde botten. Nu var jag nära igen! Peter började pumpa taktfast.
- Vad mysigt att slippa kondom! stönade Peter. Jag skrattade till vilket gjorde att min fitta kramade till lite extra och detta fick Peter att spruta en rejäl stråle i mitt inre. Detta gjorde å sin sida att även jag fick en rejäl utlösning.

- Nu måste vi titta till Pierre så han inte har tuppat av.

Vi gläntade på bastudörren för att kolla. Vi möttes av en härlig syn! Pierre låg på rygg med sin korta men tjocka kuk instucken i Linas mjölkande fitta, så djupt det gick! Hon hoppade upp och ner och kom i ett under mycket plaskande. Hon sprutade i ett! Medan vi tittade på säckade hon ihop. Petra som under tiden hade blivit rejält avsugen tog Linas plats och sänkte sej sakta ner på Pierres grova påle. Det gick trögt men Pierre hade inte bråttom. Han brukar vara mycket uthållig! Till slut var det stopp och Petra började rida. Jag kunde inte låta bli att smeka hennes mjuka bröst och leka med vårtorna. Det var en härlig lek vi ägnade oss åt. Peter tog hand om Lina och tog henne ut i duschen (och stolen/sängen såg vi sen). Han har helt gått in i rollen som kåt brorsa till sin dotter!

Plötligt började Petra skaka i hela kroppen och skrek i högan sky! Det sprutade vätska runt Pierres kukskaft!
- Yippie, du fick också en "sprutis"! ylade Lina och hoppade upp och ner och klappade händerna.

Midnatt hade passerat när våra gäster pallrade sej hem. Mer än nöjda med både mat och underhållning!

-----

 

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.