Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/2, 2020 kl. 09:25, av Sixtenjr

Lottas längtan

Detta är en berättelse om en tjej som ville förföras

 

 Dagnys dotter  Lotta hade  fyllt femton år i förra veckan

Alltsedan födelsedagen hade hon endast en tanke i huvudet nämligen den att få uppleva sitt första samlag.
Varje kväll förde hon sina fingrar till fittan. I sin fantasi tänkte hon att högra långfingret var en kuk  Hon lät fingret spela i odh runt öppningen, Snart hade hon lärt sig att det var allra skönast att pillra på klitoris  Oftast ledde det till en härlig orgasm och ett stort flöde av väta.

Detta är mitt bästa sömnmedel tänkte hon. Nackdelen är  svårigheten  att hålla tyst när det går för mig.

Förra kvällen hade hennes orgasmskrik nog hörts ända in till mammas och pappas sovrum. Tack och lov kom ingen av dem in till henne så hon beslöt  att fortsätta med en skön stund denna kväll också.

Hon ordnade kudden under sitt huvud, särade sina ben drog upp knåna mot kroppen  odh förde handen mot fittan. I detta ögonblick öppnades dörren. Hennes bror Johan, två år äldre än hon. stack in sitt huvud i rummet.
 

- Vad fan håller du på med? Aha! Du fingrar på fittan. Ska jag hjälpa dig?
- Nej, nej. Försvinn! 

- Du jag skulle kunna tipsa Olle. Han har en rejäl kuk.
- Skit i Olle! Jag kommer att välja själv. Ge dig iväg härifrån!

Johan dröp iväg och Lottas fingrar återvände till hennes fitta. Snart kände hon det sköna välbehag  som 
hon hittills upplevt med alla de orgasmer hon skaffat sig. Det var förstås en skillnad den här gången, Hon kunde  se  just Olle i sin inre syn. Han var allt bra snygg. Och vad gjorde han nu? Jo han drog fram sin kuk ur byxorna. Den var stor, Bra mycket större än hon från början tänkt sig.  Han kommer nu närmare mig, Han lägger sig på mig. Han för sin kuk mot min fitta. Kan den tränga in? Är den för stor för min fitta?

Inte alls. Nu är den ju inne. Och han börjar knulla mig, Jätteskönt,  Det går för mig. Spruta min fitta full!

Lotta gav till ett riktigt högt orgasmvrål. Inte bara en gång utan tre gånger. Skriket var för högt. Det nådde mamma Dagnys öron oh följden blev att mamma kom in genom dörren till Lottas rum illa snabbt. Mamma såg med en gång var Lottas fingrar var och förstod utan tankemöda vad Lotta gjort. Det här är ju typiskt för unga flickor. Jag gjordr ju precis som Lotta när jag var i hennes ålder. Lotta längtar nog till sin debut. Kanske skulle jag tala med henne och ge henne en del råd.

- Lotta! Se hit! Du behöver inte skämmas för det du gjorde. Allt är fullt OK. Men jag tycker de vore bra att vi talas vid en stund. Kom med mig till och mitt och  pappas sovrum.

När de satt sig bredvid varandra i sovrummet tog mamma Dagny upp det hon tyckte var allra angelägnast

- Du ska veta Lotta att det klart bästa för att bygga upp verklig kärlek är ett gott sexliv. Kan man ge och få god      njutning i sängen så kan man inte annat än älska varandra. Skäms inte över att knulla. Var stolt och glad över    dina samlag.

- Jag har inte knullat med någon än.
- Tänkte du på någon när du pullade dig?
- Ja.
- Vem?
- Johans kamrat Olle.
- Varför just på honom?
- Johan säger att Olle har en väldigt stor kuk.
- Tror du att du kan locka honom?  Jag talar med honom  så ordnar det sig.

 Samtalet mellan mor och dotter höll på en bra stund, Mamma Dagny hade mycket att säga om
 skydd mot smitta och oönskad graviditet men också om smek, slickningar  och samlagsställningar..

Det bestämdes att Dagny genom Lotta som sändebud skulle bjuda in Olle att komma på besök så snart som möjligt. i alla fall flera dagar innan Lottas pappa skulle komma hem från sin affärsresa till England. Lotta fick lova att inte närvara vid Olles besök.

Så kom då Olle. Dagny kände sig spänd.  I sitt sinne erkände hon att hon var kåt. Hon tänkte på vad hon hört om den  inbjudne gästens stora kuk, Enligt vad Johan berättat för Lotta skulle den vara vidunderlig. Skulle jag våga förföra honom och få uppleva storleken? Ta det varsamt Dagny sa hon till sig själv. Ett steg i taget. En kindpuss, en smekning av hans nacke, handen på hans knä, Fortsättningen skulle nog ge sig självt. 

Olle slog sig ner i rummets soffa och Dagny satte sig intill honom.

- Jag måste få fråga dig. Är du och Lotta  ett kärlekspar?
- Nej.
- Har ni aldrig varit nära varandra? Har ni kyssts?
- Nej.

I samband med hans svar kysste jFagny honom på kinden och flyttade mig ännu tätare intill honom
- Skulle du kunna tänka dig att gå i säng med henne..

Olle visste inte vad han skulle svara. Dagny lade min vänstra han på Olles knä och lät den glida några decimeter uppför hans lår.

- Har du legat med någon tjej?
- Nej
- Men du skulle väl gärna göra det

Nu fyttade Dagny sin hand ännu ett stycke uppför Olles lår. Hon kände att hennes  trosor var genomvåta, Dagny var ordentligt kåt.

- Olle. jag gillar dig. Du börjar bli man, eller hur? Jag tror du skulle vilja smeka mina bröst. Det får du. 

Dagny grep Olles ena hand och förde den till ett av sina bröst. Reaktionen hos Olle kom snabbare än Dagny väntat. Olle lutade sig över henne och gav henne en het kyss. Dagny öppnade sina läppar och fick in sin tunga i Olles mun. Samtidigt lät hon handen hon hade på  på Olles lår närma sig hans skrev.. Hon tvekande inte  att söka få grppp om den stora utbuktningen  hon fann mellan Olles ben.

- Nej, vad gör du?
- Jag söker din ädlaste kroppsdel. Han är då rekordstor Vill du inte Olle? Jag vill. Du får.

Olle tog tag om  Dagnys skuldror  och tryckte ner henne på rygg i soffan

Dagnys tankar tog farrt . Jag är framgångsrik. Snart har jag hans kuk där jag vill ha den. 
Han ska få knulla mig hur mycket han vill. Jag känner  att jag är färdig att ta emot honom.
Det är  sällan jag varit så här kåt.  Både fittan och resten av min kropp är beredda.

- Älskade Olle, knulla mig!

Olle började ta av sig byxor och kalsonger och så drog han av Dagmy hennes trosor.
Olles kuk visade sig vara både lång och grov  och nu precis i Dagnys synfält.

Klarar jag det frågade sig Dagmy. Hon gav sig  snabbt  själv sitt svar. Det skall bli underbart 
att få in den i fittan.  Min fitta kan  ta in vilken storlek som helst   Den har ju aldrig tidigare varit så våt
Glidet kan inte bli bättre

Dagny förde med darrande hand och varma pulsslag Olles kuk mot sin fittöppning. Hon kände  blodet pulsera i sin kropp och hon märkte att det  ryckte  i Olles kuk, Så försökte hon föra in den. Det gick bara ett kort stycke. Olle, kåt och ivrig, sköt på och nu kom hela ollonet in.

Olle satte fart, pumpade på i en takt som Dagny aldrig upplevt förr. Vågor av vällust spred sig i Dagnys kropp
och hon stötte nu emot med all sin kraft . Hon skrek  ut sin njutning så högt hon aldrig kunnat tänka sig.

Så helt oväntat började Olle slå av på takten. Helt långsamt började han föra kuken sakta  in och ut
 Det är skönt det här också tänkte Dagny  men hon kände att den snabba takten var bättre och skulle ge dem härlig utlösning utan onödig väntan. Så nu ökade hon  farten och fick Olle med sig i stötar och utdrag långt snabbare än stunden innan.

- Å, vad skönt, Olle. Du knullar mig så underbart. Kommer du snart?
- Nej
- Din kuk gör det så skönt för mig.

Nu hade takten blivit hypersnabb och både Dagny och Olle var nära orgasm.. Den lät inte vänta på sig mer än några sekunder.  Båda skrek så högt de kunde när Dagnys fitta spruitades full.

Båda kom in i ett himmelsk tillstånd. Flera minuter gick innan de började kyssas och fick känslan av kåthet att återuppstå.. Olles kuk blev återigen styv. och den och resten av hans kropp kände behovet av  en fortsättning

- Fortsätt Olle! Jag är beredd. knulla mig och spruta min fitta full igen.
- Jag ska tömma allt jag har i dig du härliga kåta kvinna

Nu började Olle arbeta  lagom hårt och lagom snabbt med sin kuk och Dagny stötte upp sin underkropp mot honom. På bara några sekunder sköljde njutningen över Dagny så intensivt och oväntat att hon kved och skälvde i hela kroppen. Höjdpunkten av njutning kom varje gång Olles kuk flyttade sig.

- Vad skönt 
 du gör det för mig, Dagny!

- Och du för mig  känns det oerhört skönt med din väldiga kuk

Höjdpunkterna för Dagny kom varje gång Olles kuk stötte i botten på hennes fitta. Och varje gång det hhände 
skrek Dagny ut mängder av könsord.

- Du ger mig det bästa jag fått av någon karl. Vi måste fortsätta att träffas och knilla många gånger till.

I dessa berusande ögonblick som gav Dagny de skönaste njutningar hon någonsin haft hade hon inte en enda tanke på sin make och den otrohet hon nu  gjorde sig skyldig till. Hon tänkte inte heller att hon skulle  ge Olle modet att knulla med Lotta. Det enda som fanns i hennes huvud var stunden med dess härlighet. Hon var totalt besatt av kåthet och längtade efter nästa sprut. Det kom innan hon  hunnit räkna till tio. 

Det nyss så kåta paret kom så båda in i ett underbart vilotillstånd, ett slags välgörande Nirvana. Efter en god och skön återhämtning steg de upp ur soffan och drog på sig sina kläder. Dagmny log mot Olle.

- Du sla veta att efter det här vi upplevt älskar jag dig och kommer alltid att vara kåt när jag fått syn på dig.

Dagny bjöd Olle på ett glas vin och så började hon ge Olle några råd om hur han skulle gå tillväga för att få Lotta att gå i säng med honom, Olle fick veta att Lotta hade börjat ta p-piller och han skulle få en säker framgång om han pillade på Lottas klitoris,

.Olle  varnades för  att ligga med någon annan tjej medan han och lotta var ett par.  Olle hade inte svårt att lova att hålla sig borta från risken att komma till Lotta med smitta i sin kropp.

- Du ska veta Olle att jag många gånger sett Lotta pilla på sin klitta. Du får säkert framgång
  om du slickar henne mellan hennes fittläppar och speciellt på klittan Jag ska förbereda henne 
  
och sedan bjuda in dig vid ett passande tillfälle. Kanske vi i bästa fall kunde få till en trekant.

Vilken fest tänkte Olle. Mamma och dotter vid samma tillfälle. Kvällen innan mötet  skulle äga rum 
låg Olle länge sömnlös oh fantiserade om vad som skulle hända i Lottas säng, Han var nära att börja runka 

men avstod för att ha sitt lager av sperma så fullt som möjligt.

Så var då stunden kommen. Olle och Dagny knackade på dörren till Lottas sovrum redan halv sju på morgonen

De steg in och Lotta steg naken upp ur sängen, Hon är en skönhet konstaterade Olle. Jag hoppas hon är riktigt kåt nu

- Du har så vackra bröst Lotta. Får jag krama dom?

Lotta steg tätt intill Olle och han tog genast tag om Lottas bröst. 

Hon kände hur rännilar drog sig ner utefter hennes ben. Hon var redo. Det var Olle också
Det pirrade rejält i Lottas fitta då Olle drog av sig byxor och kalsonger. Kuken var riktad snett uppåt 
och hade en vacker uppåtböj. Med darr på rösten sa Lotta

- Å gud så vacker och så stor!

Lotta tog Olle i hand och de gick mot sängen, När de  kommit fram till sängkanten stäckte Lotta ut en hand och grep tag om Olles pung, kramade och smekte den.  Olle stönade.

Efter ett tag greppade Lotta med sin andra hand om kukskaftet och började runka Olle.
Detta var för Olle en långt skönare njutning än den han brukade få när han själv runkade sig.
Med ens blev han vild och  tryckte häftigt  ner Lotta i sängen. Reaktionen från Lotta var blixtsnabb.
Hon särade stort på sina ben och nu kunde Olle för första gången se hennes vackra och uppsvällda fitta. 

Så vacker och inbjudande den var.

Han  förde sin kuk mot den. Han  fumlade en aning när han försökte hitta rätt. 

Lottas blick var full av kåthet och glädje när Olle  till slut hittade rätt och fick  in kuken till nästan hälften.
Spontant lyfte Lotta sitt underliv mot Olles kropp och kände genast att kuken gled in ett stycke till.

Dagny följde uppmäksamt allt som hände i sängen.  Hon tog tag i sin kjol fick av sig den och sköt ner sina  våta trosor till golvet. 

Att jag blir så avundssjuk och kåt av att se min dotter knulla, Jag hoppas att Olle minns  vad han lovat mig., tänkte Dagny.

Olle jobbade på. Det såg underbart ut. Lotta hade kommit igång. Hennes rörelser var kraftfulla och det märktes 
att Olle hade det superskönt  De motstötar Lotta gav honom var väl timade och snabba.

Lottas odh Dagnys blickar möttes. Paret i sängen såg lyckliga ut, väl medvtna att de intill detta ögonblick 
aldrig upplevt något bättre.

Nu gick det för både Lotta och Olle. Dagny la sig ner på golvet och stack in ett par fingrar i sin fitta och lät dem   arbeta frenetisk. Belöningen lät inte vänta på sig. Genom ett  myket högljutt skrik fick Olle oc h Lotta veta att alla tre nått dit de ville.

Det blev lungt odh stilla en stund. Dasgny gick fram till Lotta och viskade i hennes öra att det var dags att byta.

Nu tog Dagny plats i sängen tätt intill Olle som redan kunde visa att hans kuk var stor igen. På kort stund var den i botten på Dagnys fitta och den mogna kvinnan och den unge pojken kom igång i en rasande fart, Långt senare i livet tänkte Dagny tillbaka på denna härligt benådade stund, som på mindre än tjugo minuter gav henne tre våldsamma utlösningar.

När Lotta någon timme senare återtog sin plats bredvid Olle var det ingen tvekan om fortsättningen. Lottas fitta fylldes igen med sperma, den här gånen med den för dagen sista Olle förmåde ge ifrån sig.

De tre kom i fortsättningen att träffas vid många tillfällen. Dagny var jätteglad att hon både kunnat nå framgång med att föra ut sin dotter i kärlekslivet och samtidigt själv få många njutningsfulla stunde med en välutrustad 
ung och härligt kåt kille,


 

  


 

 


 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.