Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/11, 2008 kl. 15:39, av minpitt

Längtan - Frustrerande längtan

Kärleken är blind sägs det. Men kan den även vara handikappad och sitta i en rullstol?

Det här utspelar sig på en gymnasieskola, i en mindre svensk stad. I en klass med tredjeklassare, dvs sista året, går dels Daniel, en helt ordinär kille, hyfsat utseende och 175 lång. Den andra eleven det handlar om är Nina, en smal och underskön tjej, mörkhyad och med kort krulligt hår. Hon kommer från något litet land i Afrika, adopterad till Sverige redan som liten bebis. En annan egenskap hon har är att hon är snabb på att be alla killar som försöker komma inpå henne att dra åt helvete. Det är en tjej som så att säga har skinn på näsan, eller i hennes fall skulle man kunna snacka om elefanthud… Hennes humör är definitivt inget att leka med.
Redan första året på gymnasiet hade Daniel spanat in Nina, men han var definitivt för blyg för att våga närma sig. Han fick också se någon annan kille bli avspisad av henne, så det avskräckte honom från att försöka.

Egentligen visste han inte riktigt vilken typ av känslor han hade för Nina, hon var ju definitivt både söt och rolig, men egentligen tyckte han nog mest synd om henne.
Det som skilde Nina från alla andra tjejer på skolan var inte bara hennes hudfärg, utan det faktum att hon satt i rullstol. Hon hade berättat för klassen redan första veckan att hon blivit påkörd av en bil när hon cyklade hem från skolan, då hon gick i tredje klass. I två veckor visste ingen om hon överhuvudtaget skulle överleva, men som tur var gjorde hon det, fast hon blev sittande i rullstolen. Hon ville gärna berätta detta, så behövde det inte bli några spekulationer, och hon påpekade noga att hon klarade sig själv, hon ville inte veta av något daltande med ”hjälpa till här och hjälpa till där”.

Andra gymnasieåret började Daniel försöka bli kompis med Nina. Han snackade ofta med henne på rasterna och dom kom riktigt bra överens, bara han höll fingrarna i styr och inte försökte hjälpa henne med någonting, för då snäste hon bara:
- ”Jag är väl ingen jävla grönsak bara för att jag sitter i rullstol! Det är bara benen det är fel på, så jag klarar mig själv!”

Han kände sig omåttligt frustrerad, för nu hade han ju sett hur allt fler av killarna i klassen hade flickvänner och han ville inte erkänna det för sig själv, men han var kopiöst avundsjuk när han såg något par som hånglade någon rast, och hade det varit Nina han sett med någon annan... Ja, då hade det nog kunnat bli riktigt otrevligt.

Daniel lärde sig att hålla fingrarna i styr, och kunde på så sätt vara riktigt bra kompis med Nina, men sen verkade det stopp. Hur mycket han än lirkade och trevade för att få henne intresserad av att vara mer än bara kompis, så var det tvärnit. Daniel tröstade sig med att han sett andra killar bli ännu värre avspisad än han själv, så hon hade ju ingen annan i alla fall, men hans känslor för henne ville inte svalna, så ge upp tänkte han då definitivt inte, men tiden gick...
Halva höstterminen hade nu gått på tredje året. Daniel och Nina var något av bästisar, men så fort Daniel ville bjuda ut henne, bjuda hem henne eller hitta på något annat mysigt, så där på tu man hand, drog hon ner en iskall gardin. Han hade listat ut att det hade med hennes handikapp att göra: Hon skulle förbli självständig, oberoende av andra, och visa att hon minsann klarade sig utan att någon tyckte synd om henne och passade upp.

Det enda som störde Daniel var ju att han inte hade någon riktig flickvän. Han såg ju klasskompisarna som lyckats, och kunde sitta och hångla intensivt med en flickvän i knät, så visst var han avundsjuk, och visst tänkte han många gånger att han borde vidga sina vyer och se sig omkring, för Nina ville ju ändå inte ha någon pojkvän, men det funkade bara inte... Den enda tjej som riktigt fick hans puls att skena var ju just Nina... den sötaste tjej han någonsin sett.
En onsdag till lunch stod Daniel i matkön, och såg att Nina var längst fram redan, och hade just fyllt sin bricka. En kille som gick andra året, och också spanat trånande efter Nina en längre tid, gjorde nu misstaget att för tredje dagen i rad erbjuda sig att bära hennes bricka. Nina exploderade i ett raseriutbrott och skrek: ”Men ta den jävla brickan då för fan! Jag är inte hungrig längre!" Sedan slängde hon brickan på honom och rullade ut från matsalen i en rent livsfarlig fart.

Kön till maten ringlade ut genom dörren, så det var ganska trångt just i dörröppningen. När Nina nu
skulle passera ut i den hastigheten, kom hon för nära dörrkarmen och klämde handen mellan karmen och hjulet på rullstolen.
- ”Helvetets förbannade jävla skit!” svor hon, och fortsatte bort genom korridoren. Daniel såg blodspåren på golvet efter henne och greppade en bunt servetter från matdisken och sprang efter. Han kom ifatt henne just utanför handikapptoan, ställde sig framför och öppnade dörren för henne. Han visste att han förmodligen också skulle få en utskällning, och om han stod tillräckligt nära kanske han även skulle få sig en smäll, men blodspåren var kraftiga, så det enda han tänkte på nu var att hon måste få hjälp med handen.

- ”Flytta på dig, så jag får skölja av den här jävla handen!” skrek hon.
- ”Håll käften för fan och låt mig hjälpa dig, var inte så jävla envis!”
skrek han tillbaka, utan att tänka på att han kanske höll på att rasera deras vänskap.

Daniel höll upp dörren med foten och körde in rullstolen. Nina protesterade vilt, men Daniel var kvar, tog hennes hand och spolade den under kallvatten för att dels minska blodflödet och även se hur stora skadorna var. Nina fortsatte svära, men nu var det nog mest över smärtan. Hon hade fläkt upp en nagel och hade ett djupt jack över handens baksida. Daniel tyckte det såg allvarligt ut och var rädd att någonting kunde vara brutet.
- ”Prova om du kan röra på fingrarna” sa han.
Nina krökte fingrarna men lyckade inte knyta handen utan skrek bara:
- ”Helvete vad ont det gör!”
- ”Vi måste faktiskt åka på akuten med det här” sa Daniel ”Säkert måste dom sy, och kanske röntga också för att se hur allvarligt det är. Vänta här så fixar jag någon som skjutsar.” Sa han och sprang tvärs över foajén till vaktmästaren, för att ringa efter en taxi.

Han sprang ihop med vaktmästaren i dörren, och vaktmästaren blev chockad över Daniels uppjagade ansiktsuttryck och frågade vad som stod på.
- ”Jag måste ringa efter en taxi, Nina har gjort illa sig och måste på akuten.
- ”Skit i taxin, jag skjutsar er, eller behövs det ambulans?!” sa vaktmästaren och följde med för att hämta upp Nina.
- Nä, det är handen, men det blöder som fan, så vi måste åka på en gång! Flämtade Daniel oroligt.

Daniel lindade in hennes hand i pappershanddukar, för att minska blodflödet och körde sedan rullstolen efter vaktmästaren. Daniel hann tänka mitt i uppståndelsen att det här var första gången han fick köra hennes rullstol.
I vanliga fall hade Nina världens snits på att med armarna dra sig in eller ut ur en bil, men nu var det ju inte så lätt, så Daniel lyfte in henne i baksätet och lyckades fälla ihop rullstolen och få in den bak i bilen också.

Daniel förundrades över hur fantastiskt lätt hon var att lyfta och hann tänka lite egoistiskt ”Hoppas jag får göra det många gånger.”, för han var ju så klart medveten om att det var ju hennes olycka som gett honom chansen.
På akuten fick Daniel mycket riktigt lyfta henne igen, och köra henne in.
- ”Du kan fara igen, jag ringer om vi behöver hämtning eller så.” Sa Daniel till vaktmästaren.
- ”Du kan också fara, jag klarar mig själv” sa Nina och tänkte köra iväg mot entrén.
Samtidigt som hon försökte greppa hjulet så insåg hon att smärtan blev för kraftig. Hon svor en lång ramsa igen, men Daniel försökte inte diskutera med henne utan tog bara tag i rullstolen och körde henne in.
Sköterskan på mottagningen såg dom genomblodade pappershanddukarna så det blev raka spåret in på ett undersökningsrum.

En läkare tog hand om Nina, och Daniel satt på en stol bredvid och höll hennes andra hand när det skulle sys. Mycket riktigt blev det även en tur till röntgen.
Medan dom väntade på att få komma in där, upptäckte Nina plötsligt att Daniel satt och kramade hennes hand, den oskadade förståss. Smärtan i den andra handen gjorde att ett par tårar trillade, men grät gjorde hon inte, det hade hon vant sig av med, när hon tränat sig på att klara sig själv efter cykelolyckan.
Daniel såg henne i ögonen och torkade bort tårarna.
- ”Det gör ont gissar jag..” sa han.
- ”Så ända in i helvetet, men det kan jag stå ut med. Men hur fan ska jag kunna köra stolen, nu blir jag ju som en jävla grönsak i alla fall.”
- ”Nu får du lägga av! Så här är det: Även om du försöker hålla mig på avstånd, så måste du någon gång inse att jag är kär i dig, och inte bara lite, utan upp över öronen, och det betyder inte att jag tycker synd om dig för att du sitter i rullstol, för jag vet att du klarar dig. Även om jag naturligtvis inte önskade att du skulle göra illa dig, så ska du veta att det blev uppror inne i mig när jag fick ta i dig och lyfta dig in och ut ur bilen, känna att du är en mjuk och varm människa. Riv ner dina murar någon gång och se att du faktiskt är en lysande, smart, och otroligt vacker tjej, som också behöver få älska någon. Det behöver alla!”

Efter att ha smält Daniels ord några sekunder grät Nina för första gången på flera år. Hans ord träffade precis som en Amors pil rakt genom hjärtat. Hon kramade hårt om Daniels hand och tårarna rann i strida strömmar ner för hennes kinder. Daniel kramade henne hårt och länge, och Nina kramade tillbaka så gott det gick med bara en hand.

- ”Fan vilken idiot jag är” sa Nina ”Nog har jag förstått vad du vill, men jag är så rädd att bli beroende av någon, jag vill klara mig själv”
- ”Världens sötaste idiot” rättade Daniel, ”Jag vet att du klarar dig själv, och vad blir det då som skiljer om du och jag skulle vara tillsammans, jämfört med om du inte satt i rullstol?
- ”Förmodligen ingenting”, snyftade Nina, ”nu känner jag mig bara dum, jag är nog en idiot…”
- ”Knappast, men du är jävligt envis, och det är nog därför du klarat dig så bra, men oavsett vad du tycker så tänker jag göra någon nu, som jag längtat efter ända sedan jag såg dig första gången.” Sa Daniel och kysste Nina.

Han var fortfarande inte säker på vad som skulle hända, hon hade ju en frisk hand att slå med, men han var beredd att ta den risken. Nina lade sin hand bakom hans nacke och höll kvar honom. Det blev en oändligt lång kyss som ingen av dom ville avbryta. Till sist stördes dom av en harkling:
- ”Ursäkta att jag avbryter, men visst var det du som skulle röntga handen?”
Röntgenundersökningen gick fort, och sedan var det bara att vänta på läkaren igen, som skulle titta på bilderna. Han konstaterade att ingenting var brutet, men att ett par senor i handen var illa åtgångna, så hon skulle inte få använda handen på minst en vecka, kanske två.

- ”Så det är tur att du har någon som skjutsar dig, för det är väl din pojkvän gissar jag?” avslutade läkaren.
- ”Så klart det är, sa Nina ”Nu kommer han att få göra rätt för sig ett tag.”
Daniel, som stod bakom rullstolen, kände hur varma vågor sköljde genom kroppen när han hörde vad hon sa. Han böjde sig fram och kramade Nina igen, samtidigt som han viskade i hennes öra: ”Äntligen...”.

Det hade tagit lång tid på akuten så skoldagen var i stort sett slut, så det var ingen idé att återvända dit, så när dom stod utanför lasarettet föreslog Daniel att dom kunde promenera hem.

Det skulle väl i och för sig ta drygt en halvtimma hem till Nina, men vad gjorde väl det?, han fick ju mer tid med sin flickvän. ”Flickvän” upprepade han för sig själv i tankarna, gång på gång, vilket underbart ord. Dom snackade om allt mellan himmel och jord, sådant som dom aldrig kunnat prata om tidigare, och Nina hade nästan glömt att handen värkte.
Daniel hade tänkt lämna av Nina utanför hennes föräldrars hus och fortsätta hem till sig, men Nina propsade på att han skulle följa med in.

- ”Efter det du ställt upp för mig idag så kan vi väl åtminstone få bjuda på middag, och sen tror jag nog jag behöver någon som håller mig sällskap, så jag inte bara tänker på hur jävla ont min hand fortfarande gör.”
Daniel tänkte efter och kom på att dom hade ju missat lunchen den här dagen, så han var ju helt enkelt vrålhungrig.
Ninas mamma hade nyss kommit hem men hade redan börjat med middagen. Hon fick chockerna på löpande band: Först det där med olyckan, sedan att Nina helt plötsligt hade en pojkvän, och hon hade redan märkt vilken ömhet Nina visade honom, den stilen var absolut inte Ninas.

Vid middagen var det ett glatt och uppsluppet snackande. Ninas pappa tyckte att det var ju tur att hon hade träffat Daniel, nu då hon behövde hjälp.
- ”Eller var du tvungen att göra så där med hennes hand för att hon skulle gå med på att bli din flickvän?” sa han och flinade mot Daniel.
- ”Passa dig farsan, jag har fortfarande en frisk hand” sa Nina och kastade en potatis som just missade hennes far och smackade i väggen bakom honom.
- ”Så där ja, nu känner jag igen dig,” skrattade pappa, - Jag blev lite orolig ett tag!

Efter maten gick dom in på Ninas rum. Nina hade tänkt lägga sig på sängen och vila en stund, för det är ju trots allt jobbigt att sitta hela dagar. Hon försökte komma sig över till sängen men insåg att det inte skulle gå.
- ”Helvete vilken krympling man har blivit, snälla kan du hjälpa mig över på sängen?”
Naturligtvis ville han det, han hade insett att hon inte skulle klara det själv, men att bara erbjuda hjälp, det vågade han fortfarande inte. Nina vinkade till sig Daniel, att han skulle lägga sig bredvid, och naturligtvis kunde detta bara leda en väg: Smek ledde till kyssar, kyssar ledde till grovhångel och snart visste dom inte hur detta skulle sluta, dom var ju inte ensamma i huset och dessutom hade dom just blivit tillsammans, men de känslor som de båda kände, och som skenade runt i deras kroppar var definitivt tydliga, även om det var något helt nytt för dem båda. ”Gick det här inte lite väl fort?”, tänkte Nina, men hennes nyväckta känslor av åtrå var omöjliga att hejda. Hon var ju definitivt medveten om vad som händer i kroppen om man smeker sig själv, men det här kändes minst tusen gånger intensivare.

Daniels händer var på upptäcktsfärd under hennes jumper och smekte hetsigt hennes fasta bröst.
- ”Dra ner persiennen och lås dörren, jag vill älska med dig. ” viskade hon flåsande i Daniels öra.
Daniel var snabbt på fötter och drog ner persiennen, och han förstod varför - grannens kök hade en perfekt utsikt mot Ninas rum. Han låste dörren och kröp ner till Nina igen.

- ”Törs vi verkligen? Dina föräldrar kan ju höra.”
- ”Än sen då, jag brukar höra dom på kvällarna, så nu får jag väl ge igen.”
- ”Men jag vet inte om jag törs, jag har aldrig varit med en tjej förut.”
- ”Då får vi väl lära varandra, jag har aldrig varit med en kille heller.
- ”Förlåt att jag frågar, men är det något speciellt jag ska tänka på, jag menar med ditt handikapp?”
- ”Nejdå, jag funkar nog som dom flesta tjejer där nere, jag brukar då pilla på mig själv ibland, och vet du, ganska ofta brukar jag tänka på dig när jag gör det. Det var nog någon tanke som jag inte fattat förrän nu... Det skulle bara bli vi två. Klä av mig nu innan jag får spader, jag får ju inte ens av mig kläderna med den här jävla handen” sa hon och viftade med sitt ”paket”.
Daniel började med att dra av henne jumpern, Nina rullade över på sida så han kunde komma åt spännet till behån. Hon kände hur hans händer darrade av spänning och försökte lugna honom:
- ”Var inte så nervös, det här får bli vad det blir, två nybörjare, men jag har hört någon säga att det är som att lära sig cykla, har man bara kommit på hur det går till att älska, så kan man för hela livet.”
- ”Men du kan väl inte cykla?”
- ”Skit i det du, få av mig kläderna någon gång istället. Här verkar det finnas godsaker!” sa Nina och smekte ivrigt den hårda bullen på hans jeans.

Han fick till sist även av henne jeansen, och trosorna följde med i samma sväng. För några sekunder beundrade han hennes smala kropp, de små men välformade brösten med stora, nästan svarta, uppåtpekande bröstvårtor, som lakritsgodis, och ner mot den kolsvarta krulliga tofsen, där han anade hennes fylliga blygdläppar nedanför. Daniel särade på hennes ben och kröp uppåt mellan dem, böjde sig fram och kysste henne på ena bröstvårtan. Nina drog häftigt efter andan och rufsade om i hans hår. Han flyttade uppåt och kysste henne på munnen, Deras tungor slingrade sig runt varandra och båda upptäckte dom vad en ivrig tunga kan göra för upphetsningen. Nina slet nu förtvivlat med sin friska hand i Daniels tröja.

- ”Klä av dig så jag får känna på dig, så här kåt har jag aldrig varit i hela mitt liv, skynda dig!”
Daniel ställde sig på golvet och slet av sig tröjan. Han knäppte upp byxorna och försökte få av sig både byxor, kalsonger och strumpor på en gång, vilket gjorde att han trasslade in ena foten och dråsade omkull med en duns. Nina skrattade åt hans fumlighet, men strax var han på fötterna igen och lade sig bredvid henne. Nina kände den hårda kuken trycka mot sin höft och greppade den. Försiktigt och trevande smekte och runkande hon honom, och lyssnade till hans välluststön. Daniel smekte sakta hennes lilla tofs och ner över fittskåran. Hon kändes så otroligt mjuk och het, och han kände hur fittsaften trängde ut mellan blygdläpparna.

- ”Det här är det häftigaste jag varit med om... Den är så hård, och stor, men visst är det ändå ganska normalt? Jag menar, visst borde den rymmas i mig?
- ”Det hoppas jag verkligen... Jag har ju sett klasskompisarna när vi duschar på gympan, så jag tror min är ganska normal, men jag kommer nog att göra dig besviken. Det pirrar så jag känner mig sprutklar bara av att du rör mig, och när jag rör dig... Åhhh det finns inga ord som funkar... Söt, vacker, sexig... alla sådana ord känns bara fjuttiga. Din mus känns underbar och het.
- ”Kom in i mig då, jag längtar så jag håller på att brinna upp, att få känna dig inne i mig, skynda
dig!”

Daniel lade sig över Nina och styrde kuken mot det ljuva målet. Försiktigt började han pressa sig in och kände hennes heta blygdläppar mot ollonet.
- ”Det känns som det tar stopp, vågar jag fortsätta?” flämtade han nervöst.
- ”Det är nog som det ska, jag är ju oskuld, vem fan vill knulla en krympling, kör in den helt och hållet nu, det måste göras!”

Daniel gillade inte hennes sätt att prata illa om sig själv, men tänkte inte ta det snacket nu. Han pressade varsamt på och till sist kände han hur någonting brast, och helt plötsligt var han inne med halva kuken. Nina gjorde en grimas av smärta när han trängde in, men inte ett ljud kom över hennes läppar.
- ”Hur känns det? Gjorde det ont? Säg till om jag ska sluta.” flämtade Daniel oroligt.
- ”Sluta snacka nu och gör det du ska, du får jobba själv, för jag kan ju inte göra så mycket. Oavsett vad du känner, så är det då minst tusen gånger häftigare än jag ens vågat fantisera om att det skulle bli för mig”

Daniel hittade inga ord... Han var i extas och tänkte desperat att han inte fick spruta genast, Sakta började han röra sig fram och åter, han kände att njutningen var så enorm att det här skulle ändå inte bli någon långvarig akt. Det var inte hans egen vilja, utan den från urminnes tider nedärvda parningsinstinkten som fick honom att öka hastigheten och strax blev njutningen honom övermäktig. Otroligt nog fick Nina just då en blixtrande tanke som sa henne att det här kanske inte var så smart. Mitt i sin antågande orgasm stönade hon:
- ”Jag har inget skydd!”

Daniel ryckte snabbt ut kuken, för satsen var redan på väg. Med långa strålar pumpade han sperman ända upp i Ninas ansikte och hon hade smugit ner sin hand till klittan och kunde på så sätt förenas med Daniel i en explosion av vällust. Omvärlden existerade inte, så deras flämtningar och stön hördes i hela huset.

När dom återfått medvetandet låg Daniel stödd på sina armbågar och beundrade hur Nina gned in hans vita sperma över sina mörkbruna, fasta bröst, en otroligt vacker syn.
- ”Det här överträffar alla fantasier om hur jag hade tänkt mig att det skulle vara att få älska med dig. Jag hoppas att du mår lika bra som du ser ut att göra.” Sa Daniel och rullade av Nina.
- ”Så här bra har jag aldrig mått. Jag vet inte hur min hjärna har fungerat tidigare. Samtidigt som jag fantiserat om dig när jag smekt mig själv, så har jag varit en idiot och bara avvisat dig. Vilken tur att jag gjorde illa handen.”
- ”Nu vill jag, en gång för alla att du slutar kalla dig själv för idiot och allt möjligt. Du vet ju själv att du är bland dom smartaste i klassen, kolla bara på dina betyg! Och att du dessutom är den roligaste att snacka med och snyggast i klassen gör väl inte saken sämre! Våga tycka om dig själv!”

Efter en stunds tystnad sa Nina:
- ”Jag ska försöka, men efter olyckan har jag mest sett mig själv som ett stort misslyckande. Min tuffhet och uppkäftighet har mest varit en fasad, egentligen har jag nog inget vidare självförtroende. Kan du förlåta mig?”
- ”För vad?, För att du släppt mig inpå dig? För att jag fått älska med dig? Du har inget att be om ursäkt för, förutom att du möjligen skulle göra det till dig själv.”
Diskussionen tog slut och dom kramade och kysstes ömt. Efter en stund såg Daniel en tår tränga fram i Ninas öga.

- ”Gråter du? Vad är det som är tokigt?
- ”Mitt samvete. I morgon måste jag gå och köpa blommor och en chokladask, och be den där stackars killen jag slängde matbrickan på om ursäkt. Fy fan så taskig jag var, han ville ju bara vara snäll…”
- ”I så fall betalar jag hälften. Tänk om han INTE hade gjort som han gjorde, då hade jag inte fått den här chansen.”
Dom var helt överens om att den grabben var värd lite tröst, för dessutom hade han ju numera ingen chans på Nina. Nina kände sig nu bättre till mods och kåtheten började så sakta återkomma. Hon kände sig bara lite orolig att bli med barn, men som tur var fanns det ju annat än ett vanligt sex att prova:
- ”Jag är lite rädd att bli med barn, men visst kan jag få suga dig, jag har alltid längtat efter att få prova det.”
- ”Bara om jag få slicka dig samtidigt. Nu är det jag som styr en stund”
Daniel vände sig i sängen och lade sig med sidan mot Nina.
- ”Håll fast runt mig” sa Daniel och vred sig över på rygg, så Nina hamnade ovanpå honom. Nina smakade på staken och stönade utdragna ”Mmmm”, precis som om det vore den godaste glass hon sög på.

Daniel lät tungan utforska hennes vackra springa. Mitt i all njutning så kände han det som en anatomilektion och fascinerades av att hitta hennes klitoris, att låta tungan utforska hennes välsmakande grotta och att med fingrarna få hålla isär hennes blygdläppar och beskåda det vackra innandömet. Det tog inte många minuter innan dom åter närmade sig höjdpunkten. Daniel förvarnade att ”Nu kommer jag strax!”, men Nina slutade inte suga för det. Själv kunde hon nu koppla bort rädslan att bli gravid och gav sig fullständigt hän i vällust när orgasmen kom rullande. Han höll hårt runt hennes lår och slickade intensivt mot klittan. Nina hade ingen tanke på att dom inte var ensamma i huset och gav upp ett avgrundsvrål. Vrålet avslutades med ett gurglande ljud när Daniel sprutande satsen långt bak i hennes svalg.

Efter denna totala upplösning av inneboende krafter var dom helt utslagna en stund. Nina stödde sig inte på armbågarna längre utan låg med hela sin kroppstyngd över Daniel. Hon var ju emellertid inte så tung, så Daniel kände det bara som en njutning att ha henne liggande över sig. Försiktig rullade han tillbaka på sida, så att Nina åter hamnade på rygg. Han vände sig åt samma håll som henne och kröp tätt intill.

- ”Alltså, vilken kick det var att få känna när det gick för dig, dina ben vibrerade och darrade när du kom, är inte det konstigt?”
- ”Om det här kallas orgasm så har jag nog aldrig fått det förut, jag trodde aldrig att det skulle kunna vara så underbart att bli slickad. Så här måste vi göra många gånger.”
- ”Definitivt! Vilken underbar känsla. Inte konstigt att världen håller på att bli överbefolkad när det är så skönt att älska.”
Nina skrattade tyst åt Daniels filosofiska tankar. Sedan var hon tyst och tänkte på det han sade strax före.
- ”Hur sa du att det kändes i mina ben, rörde dom sig på något sätt?”
- ”Jo, dom liksom vibrerade och skakade, jag trodde att du inte kunde röra dom över huvud taget.”
- ”När jag höll på att träna, för att komma igång efter olyckan så trodde min läkare länge att jag skulle kunna få tillbaka åtminstone lite av rörligheten i benen, eftersom jag har ganska bra känsel kvar, men till sist gav dom upp. Som jag fattade det så var det ungefär någonting sådant där dom hade väntat sig, att någon muskel skulle visa något slags tecken.”
- ”Vad häftigt! Kanske det skulle funka nu om du tränar... Tänk om du skulle kunna slänga rullstolen! Inte för att det spelar någon viktig roll för mig, jag älskar dig i vilket fall som helst, men jag kan ju tänka mig vilken lycka det vore för dig. Och blir du glad, så blir ju jag också glad. Ska du prata med läkaren igen nu?”
- ”Skit i honom. Jag vet ju hur dom försökte träna mig förut, så du kan väl hjälpa mig, så provar vi och ser om det händer något.”
- ”Jättegärna, vad ska jag göra?”
- ”Sätt dig nere vid mina fötter och lyft upp ena benet. Håll det ungefär som det blir när man sitter, så ska jag försöka trycka foten mot dig.”
Nina kämpade och kämpade men Daniel kunde inte känna något. Till sist sa Nina:
- ”Det var nog bara falsk alarm, jag vill inte ens försöka hoppas och sen bli besviken igen.”
Daniel satt kvar och kramade hennes fot och höll den mot kinden.
- ”Vi kan ju i alla fall kolla reflexerna skämtade han och lät tungan cirkla under hennes fotsula.
Nina gav upp ett illtjut och fortsatte:
- ”Lägg av, jag är så förbannat kittlig!”
- ”Det funkade! Nu ryckte det i ditt ben igen!”

Dom provade fler gånger och Nina kunde även lägga handen på sitt lår och själv känna att någonting hände.
- ”Jahooo!, nu blir det jobba av! Det händer ju någonting!” Tjoade Nina.
Hennes föräldrar var nu minst sagt förvånade. Dom hade definitivt förstått att ungdomarna älskade tidigare, men vad som hände nu kunde dom inte ens fantisera om.
Daniel blev kvar hela natten. Nästa morgon undrade Nina om inte han borde ha hört av sig hem och berätta var han är.

- Behövs inte, mina föräldrar bor utanför stan och har fixat en etta till mig, så jag bor själv.
Daniels hjälp kom väl till pass nu då Nina bara hade en användbar hand, men dom trivdes båda med den nya situationen. Som Nina sagt kvällen före så köpte hon blommor och choklad till killen som hon slängt matbrickan på dagen före. När dom träffades bad hon om ursäkt och överräckte presenterna.
- ”Jag betedde mig verkligen som ett svin, tror du att du kan förlåta mig, jag inser ju att egentligen ville du bara väl.
- ”Jag måste säga att jag blev chockad, men det blev ganska komiskt också, när lingonsylten rann nerför min tröja kom en av mattanterna springande och trodde att jag gjort illa mig. Hur gick det med din hand föresten?”
- Jag fick mitt straff direkt, så att säga. Handen i paket ett par veckor, men det ordnar sig, jag har ju bra hjälp, men det är väl inte du så glad över? Du hade väl hoppats på den platsen själv om jag förstått saken rätt”
- ”Jo det måste jag ju erkänna, men inget att göra åt det, tack för blommorna och chokladen i alla fall. Jag ska tröstäta i kväll.”


Dagarna gick, Daniel och Nina var oskiljaktiga, både dag och natt. Nina var eggad av att ha känt en pirrande muskel i sitt ben och nu tränade dom hårt varje dag. Inte för att det gav något märkbart resultat, men hoppet fanns och dom jobbade vidare.
Två veckor efter olyckan med handen var dom tillbaka på sjukhuset för kontroll. Dom satt i ett undersökningsrum och väntade på läkaren i över en timma. Nina satt och försökte spänna sina benmuskler, för att göra någonting vettigt av tiden. Plötsligt ser hon hur hälen lyfter sig, i och för sig bara några millimeter, men ändå, den rör sig! Hon säger ingenting men stöter till Daniel med armbågen och pekar på sin fot och spänner musklerna allt hon är värd, och hälen lyfter sig igen. Glädjestrålande tittar dom på varandra och vrålar samtidigt ut ett ”JAAAAAAAA!”
Två sköterskor tätt följda av en läkare kommer uppskrämda inrusande och funderar vad som står på.

Daniel studsar runt Nina och jublade. Nina viftade med armarna och tjoade. Personalen stod som fån och fattande inte vad som hände. Till sist hade ändå Nina sansat sig och pekade på sin fot och sagt:
- ”Den rör sig, den rör sig, kolla!”
Personalen tittade på hennes fot och en av sköterskorna sa:
- ”Jaha, och sen då? Behöver ni låta som om det brinner bara för det?
- ”Jag har inte lyckats röra den sedan jag var 10 år! Fattar du? Den rör sig!

Personalen var inte lika glädjestrålande, men nu när läkaren ändå var där så passade han på att titta på handen. Han sa att hon inte behövde bandaget längre, men fick ta det lite lugnt med träningen i början, så köra rullstolen fick hon inte göra ännu.
- ”Vilken tur”, tyckte Daniel, ”Då kör du i alla fall inte ifrån mig ännu på ett tag.”

Livet blev bara bättre och bättre för Nina och Daniel. Ibland sov han över hos Nina och ibland bar han henne de två trapporna upp till sin lägenhet. Varje kväll var det hårdträning och varje kväll var det även älskog, och det blev bara bättre och skönare för varje gång. I början på december, när dom som vanligt gått till sängs och tagit en rundtur i sjunde himlen, hände något unikt. När Nina kände att Daniel var på väg att komma saxade hon plötsligt sina ben runt hans rumpa.
- ”Underbart, älskling, här kommer satsen som belöning! Håll fast mig hårt” (Nina tog p-piller numera) Särskilt hårt orkade hon inte krama, men njutningen var total, både över att få älska och att träningen äntligen började ge ett ordentligt resultat.
- ”Innan jul ska jag stå, utan att hålla i mig, ge dig fan på det!” jublade Nina.
Hon såg också fram emot att få prova att rida kuken, vilket väl snart var det enda dom inte provat.

Det blev måndag i julveckan och dom åt middag hemma hos Nina.
- ”Morsan, kan inte du fixa en häftig middag till i morgon, vi har faktiskt något att fira. Dessutom är det ju sista skoldagen före jul i morgon, så du kan få fixa en vinare också, så blir vi lite fnittriga.”
- ”Det var värst vad du kommenderar, vad är det vi ska fira?”
- ”Det är hemligt, men jag garanterar att ni blir överraskade. Är det okay?”
- ”När du låter så där så verkar det ju vara något stort, så det är väl bara att lyda. Vad vill ni ha då?”
- ”Det får du bestämma, du brukar ju kunna sånt.”

Ninas föräldrar brann av nyfikenhet, men fick inget veta. Vid middagen nästa dag var bordet väldukat med levande ljus och vackert vikta servetter. Doften från köket var oemotståndlig.
- ”Så upp till bevis nu då, vad är det vi firar? Sa Ninas pappa.
- ”Vi äter först”, sa Nina och sträckte sig efter köttfatet.
- ”Nä du flicka lilla,” sa Ninas pappa och ryckte åt sig fatet före Nina. - Nu får du allt ge dig för en gångs skull, vi håller ju på att dö av nyfikenhet. Ingen mat förrän vi får veta!”
- ”Ok, då får ni gissa”
- ”Du har fått höjt betyg i matte?”
- ”Rätt, men ändå fel. Det är inte det vi firar”
- ”Daniel fyller år?”
- ”Fel igen”
- ”Ni har förlovat er?”
- ”Fel igen, men det har vi faktiskt diskuterat!”
- ”Du är med barn?”
- ”Nä inte det heller, tack och lov, men vi har diskuterat det också, för framtiden”
- ”Jag ger upp, nu får du allt berätta ändå”
- ”Okay, fast egentligen är det två saker, så då får ni den ena nu och den andra efter maten.”
- ”Kör hårt, jag är hungrig och maten kallnar”
- ”Daniel körde upp och klarade körkortet igår!”

Det blev gratulationer och det skålades och skrattades, så Ninas föräldrar hade så nära glömt bort att det fanns något mer att får reda på, men Ninas mamma kom till sist ihåg det och frågade:
- ”Och vad var nu den andra överraskningen?”

Nina backade rullstolen en liten bit, satte handflatorna mot bordet och lutade sig framåt, samtidigt som hon reste sig upp. När hon stod rakt upp sträckte hon upp händerna i en segergest. Hennes knän skakade så hon blev strax tvungen att sätta sig igen. Det var Ninas pappa som först fick tillbaka fattningen och öppnade munnen:
- ”Det var det jävligaste! Nu börjar jag tro på mirakel!”
Nina som blivit lite extra stärkt av vinet berättade utan omsvep:
- ”Det är Daniels förtjänst! När han var här första gången och vi älskade, och han... använde tungan... ja du får gissa var, så kände han hur det ryckte i mina ben när jag liksom flög till väders, så vi har jobbat som galningar, med både det ena och det andra sedan dess. Visst är det fantastiskt!”

- ”Den kvällen kommer jag ihåg”, sa Ninas mamma. ”Att ni hamnat mellan lakanen kunde
ingen missa, du lät som en ångbåtsvissla i falsett, men vi undrade vad ni gjorde mer, det var ju ett liv utan dess like inne hos dig. Det här måste definitivt firas! Jag hämtar en vinare till!”
Det blev en verklig glädjefest. Det dracks och skrattades. Fram på kvällen viskade Nina till Daniel:
- ”Fan så kåt man blir av vin. Kom!” sa hon och drog i Daniel och for snabbt in på sitt rum.
Nina svingade sig snabbt upp på sängen och började slänga kläderna runt sig. Daniel var inte sämre utan fick snabbt av sig alla kläder och följde henne ner i sängen.
- ”Jag vill att vi gör som första kvällen, när jag låg ovanpå dig.” flåsade Nina, både kåt och våt.
Nu hade hon inga problem att själv komma på plats, utan hjälp. Det blev en hetsig akt där dom snabbt hetsade varandra mot maximal njutning. Ninas föräldrar hade just börjat fundera var dom tog vägen när Nina skrek:
- Nu koooommmmer jag! Åååå guuuud så skööönt, slicka mera, fortsätt, fortsätt!”
Ninas pappa sa,
- ”Var är dom någonstans, det lät så nära på något vis.”

Han reste sig för att kolla, och såg att dom i brådskan (Och kanske på grund av vinet) hade glömt att stänga dörren, som stod halvöppen. Vilken härlig syn att se dom unga tillfredställa varandra. Han vinkade till sig sin fru för att även hon skulle få njuta av synen, att se sin dotter som åter var på väg mot en ny och underbar orgasm, medan hon sög sin pojkvän intensivt. Ninas mamma klev ur trosorna där hon stod, lyfte upp kjolen och förde sin mans hand till fittan.
- ”Känn så våt jag är, kom, du måste knulla mig nu på en gång” viskade hon.
Att viska var egentligen onödigt, eftersom Nina och Daniel gjorde så mycket ljud själva. Hon tog sin mans hand och drog honom med till sovrummet, där hon snabbt knäppte upp hans byxor och drog ner dem till knäna. Sedan ställde hon sig på alla fyra i sängen och drog upp kjolen över ryggen.
- ”Kom älskling, knulla mig fort och hårt, jag blir galen av att höra Nina ha det så skönt.

Hela situationen hade naturligtvis även kåtat upp Ninas pappa så mycket att kuken redan var stridsberedd. Han tog raskt plats bakom sin fru och körde kuken i botten med en hård stöt. Sakta började han sedan att knulla henne i långa härliga drag. Dom hörde hur Nina bad Daniel att hon ville ligga på rygg, så att han kunde knulla henne som vanligt, och snart hördes att Nina varvade upp igen, mot nästa orgasm. Hennes alla ljud när det gick för henne, fick även Daniel att komma. Han gav upp ett dovt, men ljudligt ”Aaaaaaaaahhh” när han fyllde hennes kramande fitta. Ninas mamma var i extas av att dels höra ungdomarna och dels bli knullad hårt och brutalt, men hon kom på lite för sent att dom hade ju inte heller stängt dörren, så även dom kunde när som helst kunde bli ertappade. Utan att våga erkänna för sig själv, så var det nog det hon mest hoppades på just nu, att Nina och Daniel skulle upptäcka dom... Det kändes fruktansvärt syndigt.

Nina hade just återfått medvetandet när hon hörde sin mors stönanden, som tilltog i styrka. Samtidigt upptäckte hon att dörren stod vidöppen.
- ”Kolla, vi glömde stänga dörren. Och hör på morsan, det låter som dom också knullar, och det låter som dom är... Ja var fan är dom... Det låter så tydligt och nära Nu blir jag nyfiken!” sa Nina och började häva sig tillbaka till rullstolen.

Att klä sig fanns inte tid till, och dom hade ju även väntat sig att hitta Ninas föräldrar i en intim situation, så det kändes inte nödvändigt. Dom kom lagom för att se Ninas pappa göra de sista stötarna och sedan med stor kraft, en sista gång trycka in kuken och ge upp ett djuriskt brunstvrål. Ninas mamma halvskrek, stönande:
- ”Du får inte sluta nu! Fortsätt knulla, jag håller på att komma igen, det har aldrig hänt förut! Knulla mig!”

Han fortsatte stöta i henne en liten stund till och kände en blandad känsla. Han var så otroligt nära att få känna kuken spruta igen, men orken var definitivt på upphällningen.
- ”Ledsen älskling, men min gamla pitt måste nog vila innan den orkar igen”
- " Nä spruta! Knulla! Jag älskar din kuk! Bara lite till! Mera sprut! Tjöt hon och det gav honom tydligen den kick som behövdes, för han stannade upp med ett brölade, och det syntes tydligt hur han höll ett stadigt tag om hennes höfter för att leverera så långt in det bara gick i hennes välsmorda grotta. Nu får du slicka mig! Fort! ! !" tjöt Ninas mamma och slängde sig på rygg, med ena benet upp över sitt bröst, där hon höll fast det, och det andra rätt ut åt sidan. Hennes pappa var snabbt på plats och intensivslickade, medan hans fru tjöt allt högre. Det hela avslutades med att hon tjöt i falsett: "Jaaaaaooooiiiiiiiiiii!" och hon skakade och riste våldsamt med hela kroppen.
Nina bara häpnade. Så här hade hon aldrig vare sig hört eller sett sina föräldrar. Daniel stod kvar bakom rullstolen, som för att skyla sig lite, för inte heller han hade ju klätt sig.
När Ninas mamma började kvickna till tittade hon upp och fick syn sin dotter, fick ett konstigt leende, blandat med fasa.
- ”Herregud, vad är det vi gör, vilken hjärnsläpp jag fick, förlåt mig älskling att det blev så här. Sa hon och tittade på Eva.
- ”Förlåt för vad? Det här är väl mest mitt och Daniels fel att det händer, vi glömde ju dörren, så jag gissar att ni fick en gratisshow.”
- ”Ja gud så häftiga ni var, det såg så otroligt skönt ut, gissa om det rann till!”
- ”Jag förstår det” skrattande Nina, ”Nåja, är det någon som mår dåligt, fick ågren, eller något sådant?”
Alla tittade på varandra och skakade på huvudet.

- ”Då så, ingen skada skedd, ska vi klä oss eller ska vi bara fortsätta festa?”
Ninas pappa föreslog att om han bara fick dra för persiennerna så kunde dom väl festa utan kläder, men han sa det med ett flin, så hans fru tog honom inte på allvar, och hon ville då definitivt klä sig.
Festen fortsatte och alla blev ganska fulla innan kvällen var slut, så Nina och Daniel bara somnade tvärt när de lagt sig.
Nästa morgon fick Nina och Daniel prova på vad en riktig baksmälla var. Nina ville inte kliva upp förrän klockan två på eftermiddagen och Daniel satt en hel timma på toa, innan han kände att han hade spytt färdigt.

Tiden gick, veckor blev till månader och nu var det så dags för skolavslutning. Nina och Daniel hade tränat hårt, både i sängen och på golvet, dvs på golvet gällde det Ninas ben-träning. Ibland grät och skrek hon när hon kände att träningen inte gav resultat, men så kunde det lossna igen och nya framsteg gav henne ny energi. Med var sitt betyg som definitivt inte var att skämmas för, följdes dom hem till Ninas föräldrar, trots att dom mest hade bott i Daniels lägenhet sista tiden. Det skulle bli fest igen, och även Daniels föräldrar skulle vara med. Daniels pappa var en lite säregen man, ”snål så han skriker när han skiter” brukade Daniels mamma säga, men när han verkligen ville spendera, eller ville belöna någon, så är han allt annat än snål. Och pengar fanns det. Han hade nämligen ärvt ett sågverk av sin far, och affärerna går fortfarande lysande.
Alla hade satt sig till bords och börjat äta när Daniel pappa klingade i glaset och reste sig.

Daniel och Nina suckade. Daniel hade nämligen förvarnat för pappas långdragna middagstal.
- ”Ja, ja, jag vet” började han. ”Nina har hotat mig att om jag pratar för länge så ska hon slå in knäskålarna på mig, för hon har ju ändå en rullstol som snart är till salu.”
- ”Det har jag väl aldrig sagt!” försvarade sig Nina, och det blev en kort skrattpaus innan han fortsatte:
- ”Det känns roligt att det finns flera duktiga att belöna, och jag hoppas att ni, Eva och Bernt (Ninas föräldrar) inte tar illa upp och känner er överkörda, för det är absolut inte min mening, utan jag tycker bara att det här är så vansinnigt roligt, och jag är ju en sån där äcklig typ som mest bara skrapar av översta lagret i kassakistan när jag ska ge bort något. Men det är bara som belöning för en prestation, i övrigt måste ungarna klara sig på egna ben tycker jag.
Först vill jag nämna min dotter, som inte har hunnit hit ännu. Hon kommer att överta din lägenhet till hösten Daniel, när nu hon börjar gymnasiet, Så du kan börja packa och förbereda att flytta ut.”
- ”Men var ska jag ta vägen då?” undrade Daniel förskräckt.
- ”Du hittar säkert något innan dess… Den andra att belöna är Nina. Dels för en enastående prestation i skolan men ännu mer för att du håller på att resa dig ur rullstolen. Det här är en present som dock har ett krav med sig. För att du ska få det här kuvertet måste du resa dig och komma hit och hämta det.”

Nina reste sig på skakiga ben och lyckades ta dom få stegen fram och få kuvertet i sin hand. Daniel stod bredvid, färdig att greppa henne om krafterna inte skulle räcka hela vägen tillbaka. Hon klarade sig själv och fick en spontan applåd av alla. Hon öppnade kuvertet och läste storögt på kortet som låg i:
- ”När dina ben bär dig tillräckligt, kan du fara till trafikskolan och boka in dig. Allt är redan betalt!
Nina reste sig igen, stapplade fram till Daniels pappa och slängde sig om halsen på honom.
- ”Tack snälla, snälla snälla! Fattar du hur vansinnigt glad jag blir, du är ju bara för fantastisk!... Men vänta... Hur kan du veta slutsumman? Det beror ju på hur många lektioner jag behöver.
- Jag tog till så det borde räcka, men jag säger inte hur mycket, för jag har ett uppgör med trafikskolan att om pengarna inte räcker, så skickar dom bara resterande på en faktura, så det är helt och hållet mitt bekymmer.
Daniel fick hjälpa henne tillbaka till rullstolen, för nu var krafterna tillfälligt slut.
Sedan fortsatte talet:
- ”Du Daniel har ju också gjort en enastående prestation i skolan, trots att jag vet att du är fruktansvärt less på att plugga. Gissar jag rätt om du hellre kommer att jobba nu, än att plugga vidare?”
- ”Om det bara finns något jobb ja, det såg inte så lysande ut när jag var på arbetsförmedlingen sist.”
- ”Då har jag ett förslag. Som du vet så växer firman och vi kommer att börja sälja en del färdiga konstruktioner, som takstolar till exempel. Jag behöver någon som kan göra ritningar, beräkna hållfasthet och lite sådant, vad säger du om det?”
- ”Vaa?.. Är du seriös? Super! Toppen! Ett jobb!” sa han och var givetvis enormt glad, även om han oroade sig för var ha skulle bo... Tänkte pappa att han skulle ta Nina med sig och flytta hem igen? Han bestämde sig ändå för att inte säga något ännu, utan gladdes istället åt jobbet, och även Daniel slängde sig om halsen på sin pappa och kramade. Han insåg genast vad det här kunde innebära på sikt: Lägenhet, möbler, och kanske en kärlekssemester i utlandet!

- ”Sedan har jag bara en sak kvar, och den är till Nina och Daniel gemensamt. Även om jag måste erkänna att jag tjuvlyssnat lite, så kan jag inte låta bli att erkänna att jag är ordentligt imponerad av att höra er resonera. Skaffa jobb, flytta ihop, och även barn på lite sikt. Det blir min återbäring på presenterna, just att se er så lyckliga, och att få krama en liten bebis så småningom. Så lite hjälp på traven känner jag att jag bara måste ge er. Den här nyckeln passar till Nygatan 35, en trappa. Där finns en trea, om ni vill ha den. Insatsen är betald och hyran står jag för tills Daniel fått sin första lön. Känns det lättare att packa nu Daniel?”

Det blev ett kramande och tackande utan dess like. Festen drog igång på allvar. Och det blev en munter tillställning.
Fram på kvällen tog Ninas pappa sin dotter till sig och frågade:
- ”Är du besviken på mamma och mig? Vi kan ju aldrig ens i närheten nå upp till de presenter ni fått idag.”
- ”Absolut inte! Även om det är fantastiskt det vi fått, så vet jag att Daniel många gånger varit besviken på sin pappa, för han har aldrig haft tid med honom, så jag har ju fått något minst lika värdefullt av er: Ni har ju alltid, och då menar jag ALLTID ställt upp för mig, hur jobbigt det än har varit ibland, och jag vet att jag inte varit så lätt att tas med alla gånger. Det är värt hur mycket som helst. Tack snälla pappa, du är guld. Jag älskar både dig och mamma!” sa Nina och kramade sin pappa hårt.”


SLUT.

28 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

John

Blev så glad när jag hittade denna. En otroligt bra novell med många läsare och gillare men alldeles för få kommentarer.

Det är inte många noveller som handlar om erotik och funktionsnedsättning, ett ämne jag skriver en del om själv, både publicerade och kommande alster. Förutom att denna är fin och bra, så är det ett viktigt ämne.

Så stort tack, den åkte rakt in bland favoriterna.

8/6, 2022 kl. 07:51

#2

Hailey

Helt underbar läsning!

7/6, 2022 kl. 22:51

#1

ese

underbar berättelse. jag gillar hur de såg varandra älska och hur de vågade släppa på sina hämningar och leva ut när de fick orgasmerna men framför allt att du vågat skriva om en person i rullstol, de blir ju också kåta ibland. Tack

28/3, 2010 kl. 03:48