Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/5, 2020 kl. 21:04, av Baltazar4

Sonjas strapatser

Sonja har inte en enda tanke på att hon står på alla fyra spritt naken och låter en A-lagare, en alkoholist köra sin kuk i hennes hungriga fitta, en man som har hyrt ut henne mot pengar, som en hallick.
Plötsligt försvinner styrkan ur hennes armar och öv

Vilken härlig tid som kommer nu när ni kvinnor lättar på klädseln och ger oss män något att drömma om....leka våldtäktslekar i motionsspåret...lämnas naken, bunden med ögonbindel när mannen är nöjd, men inte du ....

Sonja 42 årig frånskild tvåbarnsmor ligger kvar på marken, hon är en aktiv kvinna som tränar och umgås mycket med olika människor så hennes kropp är som en 25-årings och hennes uppförande likaså.

Hon har lekt våldtäktslekar förut med en man som hon träffat på en sexsida, allt gick hade gått som planerat, även nu ända tills han sprutade i hennes fitta och det gjorde väl inte så mycket heller för att hon har skydd.

Hon är naken där hon ligger bredvid motionsspåret i Vilsta sportområde som ligger i utkanten av Eskilstuna, på ett ”tryggt” avstånd från hennes hem tyckte hon då.

 

Utan det var det som skedde sedan som störde upplevelsen, han mumlar något som låter ”ååh, jag skulle ju åka tillbaka till festen, ursäkta Sonja men jag måste dra nu, du får klara dig själv nu”.

”Men, vad fan, du kan inte lämna mig här, jag är ju för fan bunden och naken” stönar hon omtöcknad, fortfarande åkande på orgasmvågen så att hon inte kan tänka en redig tanke, trots att en lätt panik är på väg.

Men han är och förblir borta, det är helt mörkt bakom ögonbindeln och Sonja hör inga andra ljud än sin egen andhämtning som fortfarande är ansträngd efter orgasmen

 

Va, tyst någon kommer, vem???

Många mansröster...män?

De låter så unga, oskyldiga?

Är det ett helt fotbollslag som löptränar och där ligger du, en vuxen kvinna, naken och redo att tas, om du ligger helt stilla så kanske de inte ser dig....

 

Löpstegen hon hört upphör plötsligt och sorlet från löparna tystnar, det enda hon hör är deras flämtande andetag och kan ana blickarna smeka hennes nakna försvarslösa kropp

"Kolla grabbar, en naken slyna, skit i löpträningen, nu ska vi leka med henne, hon duger nog att knulla för hon har ju en fitta som är gjord för det"

Killar i grupp blir lätt tuffa inför varandra, så istället för att släppa henne fri så tar de henne, de ska bevisa för varandra vilka machomän de är, men resultatet blir högst varierande, vissa sprutar utanför skötet, andra klarar sig bättre.

 

Flera timmar senare vaknar du och det värker i ditt kön och anus, för att inte tala om din mun....de lekte verkligen med dig i timmar, agade dig när du inte var tillmötesgående nog

Körde i båda dina hål när du var så uppknullad att det glappade.....

 

Du har någon kvar i dig, någon knullar dig, han är stor, mycket stor men luktar gammal man, otvättad, smutsig...

Han tar av dig ögonbindeln och du får se att det är en trashank som luktar gammal fylla som knullar dig med sin halvslaka kuk, han får inte upp den ordentligt....

"Snälla du, hjälp mig, gör inte så här mot mig, det är så fel, jag är inte sådan" viskar du till honom.

"Håll käften och knip med fittan, så jag får spruta i dig, det är det enda du duger till nu efter så mycket kuk, ditt luder, jag såg när de knullade dig och jag har aldrig sett någon som är mer sådan." flämtar han med sin kväljande andedräkt...

 

Efter han har sprutat sin sperma i din fitta så känner han på din rumpa, ditt stjärthål och muttrar förvånat "Fan jag hade kunnat tagit dig där bak det har jag aldrig kunnat gjort tidigare, skit samma, gjort är gjort".

Du minns dimmigt att på slutet när laget hade knullat dig i timmar och det kändes som både fittan och analen var uttöjda till max, så försökte en kille att fista din anal men fick bara in tre fingrar där och du skrek Sonja, för det gjorde så ont.

Han övergick till att prova med din fitta Sonja och du var glad att du hade fött dina barn vaginalt för den tålde mer, kunde töja sig längre, men smärtan i kombination med utmattningen gjorde att du svimmade av.

 

Nu ligger en gammal A-lagare på dig som stinker sprit och smuts med en kuk som en nordisk Asagud och har precis knullat dig trots att han bara blev halvslak, du var inte tillräckligt attraktiv sa han men har en snygg kropp.

Men han är snäll och knyter upp det som binder dig och du ser dig omkring med orolig blick efter dina kläder, din handväska med dina pengar.....neeej, de är borta!

Vägen hem går ju via kronskogen där hororna, polisen och fyllona styr på nätter och kvällar...., hon har hyrt en liten stuga vid parken Zoo.

Inga pengar till taxi och betala med sex är nog inte att tänka på för hon stinker av sex och har inget att erbjuda en taxichaufför, hon har förvisso gjort det förut men då har hon varit finklädd, inte som nu.

Förvandlingen är total från den världsvana kvinnan med märkeskläder, uppsatt hår och välmanikyrade händer.

En kvinna som andades välstånd och fick respekt av alla, det var ingen som vågade annat med den makt som hon har.

Till det som nu står framför den gamla A-lagaren Jan, det en gång så eleganta uppsatta håret är utslaget, tovigt av smuts och sperma, den välformade kvinnokroppen som hon ägnar timmar åt att träna gymmet är så smutsig.

 

"Vänta lite, gå inte snälla du, mina kläder, de är borta, någon har tagit dem" snyftar du fram.

Han ser fundersam ut innan han ser belåtet på dig, nu har han dig i en ask, han nickar när han inser att han bestämmer över dig...

Han ser i sin påse och tar fram en av sina skjortor som han slänger åt dig, den är inte ren på något vis, men den skyler dig och du är inte på något vis ren själv...

Du har inget val utan tar på dig den fläckiga skjortan och när du gör det så sätter han ett hundhalsband runt din hals med tillhörande koppel och du gnäller till....

 

”Jag heter Jan förresten ” presenterar han sig artigt

”Varför ska jag ha ett hundhalsband på mig, det luktar gammal smutsig hund om det?” frågar du och kryper ihop lite undergivet och du ryser av odören av smutsig våt hundpäls.

Stanken av gammal fylla strömmar från Jan när han skrattar åt Sonja, ”du är nu min löptik och de måste man hålla kopplade så de inte springer runt och knullar med allt och alla som en annan hynda”.

Han har ett stadigt tag om halsbandet när han kopplar fast ett läderkoppel i det, han passar på att smeka hennes bröst och gör det med förvånansvärt försiktiga fingrar, nästan ömsint som en älskares.

”Vad fan gör du, sluta tafsa ditt fyllo” fräser Sonja utan att tänka sig för och skriker i nästa sekund till när Jan nyper till om hennes känsliga vårta, smärtan gör att hon går ner på knä framför Jan.

”Du var då ett otacksamt stycke, du ska få lära dig att uppföra dig och visa din tacksamhet på ett ordendligt sätt” fräser han till och hans blågrå ögon smalnar av ilska.

 

Sonja förbannar sitt humör som ibland lever sitt eget liv och något som hon måste lägga band på nu, Jan är den enda som försökt att hjälpa henne, då är det väl inte för mycket begärt att hon visar lite tacksamhet med sin kropp.

Vill han ha den så kan han ju bara ta den om han vill det, han är så mycket starkare än henne och han är van att röra sig med samhällets utstötta, något som inte hon är, så hon måste lyda om hon ska komma hem levande.

 

Sonjas huvud är i höjd med hans skrev, men Jan gör inget utan han bara står där....väntande....tills Sonja inser med en suck vad han vill ha av henne och med darrande fingrar öppnar hon hans gylf på de smutsiga byxorna...

Knäpper upp byxknappen och byxorna glider ner en bit för att avslöja att han inte har kalsonger på sig utan hennes lilla hand kan ta tag i köttstycket innanför, halvslak och med en blandad odör kommer den mot henne.

Hon håller den framför sin mun och hon ser hur den ser renare ut på skaftet så lite nytta gjorde det när han knullade hennes redan tidigare välknullade fitta, men den stinker fortfarande av hennes egen fitta, sperma och otvättad kuk.

Hon kan inte sluta känna lukten men hon kan blunda så att hon slipper se eländet men då rycker det till i kopplet och när hon ser upp på Jan ser ler han och skakar på huvudet ”titta du” säger han roat.

Som förtrollad ser hon hur kuken i hennes hand kommer allt närmare munnen och hon vet allt för vad han vill att hon ska göra, utan att tänka på det är hennes mun halvöppen med de fylliga läpparna lätt särade, en syn som män gillar vet hon.

 

”Nu jävlar är det bäst för dig att det blir skönt, annars tar jag tillbaka min bästa skjorta och du får klara dig själv hem” säger han, utan tvivel att han menar vad han säger för Sonja.

En tår ringlar ner för hennes kind och skapar en ränna i den smutsiga huden innan hon släpper in Jans kuk i sin mun, hon känner tydligt det stora huvudet som är framträdande på den annars stora kuken, inte groteskt stor, men över medel.

Smaken av sin egen fitta på den med all den sperma som fotbollslaget donerat i hennes sköte och förvisso somliga av dem hann inte in i henne utan sprutade bredvid och stanken av otvättad manslem kväljde henne enormt.

Men på något egendomligt sätt reagerade hennes kropp på dofterna, tvånget att lyda för att överleva och fånga varje chans att få komma hem så hel som möjligt, Sonja kände hur hennes bröstvårtor styvnade i den svala luften.

Hennes tunga smeker skaftet till hans lem och i hennes huvud virvlar tankar om att vara duktig, lydig flicka, att göra så att han vill hjälpa henne hem genom att göra det skönt för honom.

 

Chockad inser hon att huvudet på kuken stöter mot hennes hals och det kväljer hennne så att hon försöker desperat att inte kräkas utan sväljer och sväljer vilket gör att hans kuk är inne i hennes hals med en pluppande känsla.

De stannar upp båda två lika förvånade över vad som hänt, Sonja tar sig om halsen och kan känna utbuktningen av hans kuk, hon smeker den utifrån en stund innan hon känner att syret börjar ta slut i lungorna.

I panik drar hon tillbaka sitt huvud och lättnaden att hon kan andas igen är total när huvudet efter ett visst motstånd pluppar ut, Jan stryker hennes huvud ömt och hon känner att hans kuk hårdnar, växer.

Han är nöjd med henne, stoltheten över att kunna ta han ner i halsen är stor, hon har försökt med så många kukar när hon lekt lekar men aldrig tidigare lyckats utan det har alltid varit tvärstopp vid halsmynningen.

Lemmen börjar återigen tränga in i hennes mun och tungan smeker den ömt, nästan kärleksfullt tills den stannar mot halsens mynning igen och hon vill släppa den vidare men kan inte, vet inte hur hon ska göra.

Förtvivlad och orolig över att han ska bli missbelåten med hennes sätt att visa sin tacksamhet gråter hon så näsan rinner och saliven rinner ut ur mungiporna, förtvivlat sväljer hon desperat för det känns som om hon ska drunkna.

Hon kan känna hur lemmen tränger sig förbi ner i hennes hals, hur den glider fram och åter i halsen, Jan stönar över hur Sonjas strupe kramar om hans kukhuvud och hur tungan smeker och slickar honom.

 

Den här gången så går det lättare att släppa ut det stora huvudet så att hon kan andas igen, flämtande efter luft så rinner det från både näsa och munnen, Jan ser på Sonja som kämpar.

Hmmm, vilket klipp han gjort när han sprang på den här kvinnan, han förstår mycket väl att hon inte är en arbetande kvinna utan trots allt som hon gått igenom så kan han se att hon har klass med välvårdade naglar under smutsen.

Han vet att om han hjälpte henne direkt hem så skulle han få pengar, mycket pengar, men det vill han inte göra nu, han är lite bitter för hans exfru vänsterprasslade med en rik kollega bakom hans rygg, Sonja ska nog få betala under natten.

Han ser hur hans kuk sticker ut från hennes mun, det bultar av förväntan i den och han är hård, så hård som han inte varit på många år, han har bott på gatan i många år och kvinnorna där har inte tilltalat honom erotiskt.

 

Men den här slynan har visat kvaliteter som han inte trodde att han skulle få uppleva och beroende som hon är av honom så bestämmer han hur hon ska betala hennes hemresa.

För det enklaste för honom vore att knulla henne och dumpa henne sen när han är nöjd.

Han ser hur lemmens huvud trycker till på hennes läppar som säkert har smakat på godare saker, ändå öppnar hon sin mun, släpper in honom och tungan som slingrar och smeker hans kuk, mmmm han njuter.

 

Ett ögonblick så tar det stopp mot halsen innan hon släpper in lemmen ner i sin hals, men det sker inte utan problem för han kan tydligt känna hur halsmusklerna kramar kuken när hon sväljer mycket så hans kuk kan tränga in djupare.

Känslan av att snart spruta uppenbarar sig lagom till när hon drar ut kuken igen och han grymtar missbelåtet men hon kan inte hjälpa det, hon behövde syret nu innan hon svimmade.

Det där får du träna mer på för jag är inte nöjd, vänd på dig nu för jag är kåt och tänker knulla dig om du har dragit ihop dig ännu, är du lika slapp som förut så vet jag inte vad jag ska ha dig till.

Orolig för vad han ska tycka om hennes fitta och anal, hon vet inte hur han kommer att uppfatta henne, hon tycker att det känns som om det har dragit ihop sig i både rumpan och skötet.

Hon hoppas verkligen det för det är hennes stoltheter, hon brukar få beröm för sin sköna fitta och sin anal, ja där i rumpan är hon nästan oskuld.

När hon vänt sig så han kan ta henne som han vill så tänker hon att hon gärna hade tvättat sig först och gjort sig vacker för honom,han är ju den som kan rädda henne hem?

Om han vill det förstås, kommer han att bli nöjd och vill hjälpa henne hem eller är hon fortfarande slapp där nere med lite stimulans för hans kuk som fövisso är ganska stor, för det kände hon väl när han var i hennes mun.

Jan ser på kvinnan som står med enbart en skjorta som skydd på alla fyra framför honom, den smutsiga kroppen med allehanda smuts, sperma, damm och lera över hela sig, den lockar honom, gör han hård och hungrig.

Sonja ser bakåt svänger lockande med sitt underliv, det fungerar alltid annars men nu är hon inte på något vis uppiffad utan har blivit våldtagen av ett gäng grabbar som sprutat ner henne över hela kroppen.

 

Den runda vältränade rumpan är randig efter att ha blivit piskad åtskilliga gånger och är tillsammans med det nästan kala skötet med bara en liten tofs rött och irriterat då någon sadist har smiskat där också.

Blygdläpparna delar sig lite och visar sitt lockande rosafärgade inre när Sonja förnedrar sig, ålar sig förföriskt framför hans bedömmande ögon på ett sätt som hon aldrig behövt göra tidigare, älskarna har köat för henne i stället.

Hon reagerar på förnedringen, mycket motvilligt känner hon att bröstvårtorna styvnar, skötet svullnar av en underlig kåthet när hon förödmjukar sig och bjuder ut sig för att med sin kropp betala resan hem igenom natten.

 

Hon rycker till när Jan säger ”nej fyfan vad äckligt, har hela stan knullat dig, du ser ut som ett gammalt luder, tvätta dig och gör dig presentabel så att jag kan ta i dig utan använda tång, annars lämnar jag dig här, men då ska jag ha min skjorta tillbaka”.

Den tidigare så stolta Sonja sjunker ihop av de förödmjukande orden och tårarna tränger fram när hon blir allt mer desperat och genuint orolig för sitt liv om Jan överger henne utan beskydd.

Ångestfullt reser hon sig sakta upp, låter skjortan glida av hennes nakna kropp innan hon går ner till en liten fontän, känner på vattnet med tån och ryser till av kylan.

Hon stålsätter sig innan hon kliver i

 

En äldre man kommer sakta gående, han är bitter för hans hustru nekade honom rätten att få knulla henne nu på kvällen, så han gick ut till parken där han vet att han kan få se när andra har sex.

Han stannar upp när han ser Sonja kliva i fontänen för att tvätta av sig, något som han kan tänka sig vad det är, hmmm, hon kanske inte kostar så mycket om hon lever så här torftigt, men hon har en fin kropp, justa pattar och röv.

Vem vet, hon kanske har någon könssjukdom som han kan ta hem till sin otacksamma hustru, fast bara känslan gör att lemmen rycker till och styvnar, han ökar takten fram mot Sonja.

Men stannar upp när Jan dyker upp från mörkret, han pekar och dirigerar Sonja när hon tvättar sig i det kalla vattnet, när hon är färdig så inspekterar han så att hon är ren, tittar i håret som nu hänger vått, Sonjas sköte och rumpa.

 

Den gamle mannen harklar sig så att han inte ska överraska dem när han fortsätter framåt mot dem med sin allt styvare kuk innanför byxorna.

Både Jan och Sonja ser på mannen som kommer mot dem, Jan ler när han ser hur Sonja vill gömma sin skamfyllda nakna kropp och den gamle mannens blick på Sonja, han är gammal nog att vara hennes far.

Men det är sannerligen inga fadersögon som riktas mot henne utan det är fräcka mansögon som vill se mer av den vackra kvinnan, han vill knulla henne, använda henne för hon har gjort honom kåt på hona.

Sonja kliver huttrande ur fontänen för att gömma sig bakom Jan, hon har en olustig känsla av mannens blick som helt ogenerat smeker över hennes kropp, de stolta brösten ner vidare över den kurviga kvinnokroppen till vulvan.

 

Det är den gamle mannen som först yttrar sig ” får jag känna på varan innan jag betalar” frågar han och sträcker fram sin hand för att visa att han är en hederlig karl som skakar hand när affärer ska göras upp.

”Javisst , självklart du ska inte behöva köpa grisen i säcken” skrattar Jan och drar fram Sonja framför sig så att mannen kan se och ”känna” på varan, en åskådare skulle kunna kalla det mer eller mindre våldtäkt i stället.

Mannen smeker brösten med sina händer, känner hur fasta de är, de styva vårtorna som pekar ut...är det av kylan eller är hon kåt, oavsett vilket så ser det mycket erotiskt ut, en stor skillnad mot vad han ser hemma.

Sonja själv hänger med huvudet, fylld av skam över vad mannen gör med henne och de motstridiga känslor som strömmar upp i hennes huvud, hon kan inte förklara det själv varför hon reagerar som hon gör.

 

Visst skulle hon kunna avbryta det hela genom att kalla på hjälp, skrika högt, men vem kommer till hennes hjälp, det vet hon inte, hon blir kåt av att behandlas som en vara som går att hyra för en stunds nöje också.

Hon rodnar djupt av insikten att den gamle mannen förstår det, bröstens vårtor är inte bara styva utan hela vårtgårdarna är så svullna, så känsliga för beröring att ett tyst kvidande ljud undslipper henne, men han hör det.

Hans hand verifierar vad han misstänkte när den känner på skötet, han höjer frågande på ögonbrynet mot Sonja när fingrarna glider i hennes våta öppna sköte, smeker det.

Hennes klitoris, en liten fin knopp är hård som en ståkuk och hon knäar till när han tar på den, mycket försiktigt smeker han den känsliga knoppen som har krypit fram ur sin skyddande huva.

Sonja står alldeles stilla med halvöppen mun och bara njuter av smekningarna i en allmän plats i Eskilstuna, vem som helst kan se henne och utnyttja situationen, precis som den gamle mannen gör.

 

Hon får minnen tillbaka av den gamle mannens erfarna fingrar som skulle kunna vara hennes pappa, hon minns så väl hur jultomten och påskharen hade tagit på henne när hon satt i hans knä, under hennes klänning kändes handen.

Hur han skrattat bullrigt när hon hoppade till när handen snirklat sig innanför hennes trosor och som av en händelse hamnade mellan hennes ben, rakt på den lilla springan. Hon kände något som blev hårt mot sin lilla rumpa och han luktade i hennes hår och grävde i det som hon först senare skulle kalla fittan, det kittlade lite ovant så hon fnittrade.

 

Den gamle mannen ser bort mot Jan, ”vad kostar hon, jag vill bara knulla henne så att jag får lätta på trycket” frågar han Jan, tanken att fråga Sonja finns inte, hon är en handelsvara enbart.

Sonja ser på Jan med stora ögon, tänker han verkligen hyra ut henne, som en sköka, en ….hora, en lösaktig kvinna som kan knullas för pengar, hon blir varm av skammen när hon rodnar och vill sjunka genom jorden.

Jan får en road glimt i ögat när han nickar, ”300 spänn så får du knulla hennes fitta, jag kan rekommendera att du provar hennes mun innan, hon har talang för det. Är du inte alltför stor så kan hon ta dig i halsen”.

 

Jan håller fram kopplet i ena handen och den andra för att ta emot pengarna för Sonja och den gamle mannen håller fram pengar i sin ena hand och ska ta emot kopplet med sina fittsekretssåsiga fingrar i den andra.

Jan räknar pengarna som mannen betalat för Sonja, han gör det demonstrativt framför hennes ögon, samtidigt tar den gamle ett steg tillbaka och rycker till lite i kopplet så att Sonja kan känna att hon ska följa efter.

Hans ögon söker upp hennes, hans blick är krävande gentemot hennes undergivna lydiga för att hon vet att han ska knulla henne för pengar och Jan har just sagt att hon är talangfull med sin mun, att suga kuk.

Ett lätt ryck i kopplet nedåt får henne ner på knä framför hans skrev och hon tar upp sina händer för att öppna gylfen för att fullfölja affären att använda henne sexuellt.

 

Ett lätt ryck i kopplet och hon stannar upp för att se upp på han vad han vill henne, han skakar på huvudet, han öppnar själv sin gylf och tar fram sin kuk som jämfört med Jans är ganska ordinär.

”Inga händer nu, bara din mun, så får vi se vad jag vill göra” säger han när hans kukhuvud touchar hennes fylliga lätt särade läppar som öppnar sig och omsluter hans inträngande lem.

Han håller handen mot bakuvudet på henne för att få lite styrning på henne och hon känner en lätt doft av tvål från hans kön, mmmm han är renlig av sig. Hon gurglar till när hans kukhuvud stannar mot mynningen till hennes hals.

Hans mycket mindre kuk slinker ner i halsen utan besvär tycker Sonja, hon har ju ”vant” sig vid Jans betydlig grövre pjäs mannen stönar av njutning när halsen kramar om huvudet på hans kuk.

Men mindre kuk eller inte så tar luften slut för Sonja så hon rycker bort kuken ur sin mun och mannen blir missbelåten, det var ju så skönt, reflexmässigt tar han kopplet och rappar till Sonjas rumpa för att straffa henne flera gånger.

Sonja gnäller och nästan skriker när det svider på de runda stjärtkloten.

 

”Stopp” säger Jan plötsligt högt, ”du har betalt för att knulla henne inte aga henne, för det är mitt jobb”.

Sonja ser bort mot Jan, förvånad och glad över att han skyddar henne, att han har sålt henne som en vara har hon glömt nu, hon har inget emot att få smisk av Jan, men av en främmande man som är gammal nog att vara hennes far.

Mannen är ju så kåt att han lyder Jans order, han behöver så förtvivlat väl att få knulla.

Det finns inget bättre då än en skön fitta, något som Sonja verkar ha och som sagt, han har ju betalt för det, han får aga sin hustru sedan när han kommer hem, han gillade när kuken var i Sonjas hals, hustrun kanske kan lära sig?

 

”Ställ dig på alla fyra med fittan mot mig” beordra mannen och han blinkar av synen när Sonjas bakdel vändes mot honom, den runda rumpan lätt randig av hans rapp med kopplet och det halvöppna skötet, lätt rosafärgat inre.

Det är sinnebilden av en sexig kvinna, stark kurvig fullblodskvinna och när hon ser bakåt mot honom med ett lätt leende kan han inte hålla sig, skit samma att de sista pensionspengarna ryker nu ” A man gotta do, what a man gotta do”.

Han blundar när hans kuk glider in i Sonjas lockande kön, den kramar med sina silkesmjuka slidväggar när Sonjas sköte välkomnar honom och han känner som när han var ung när han knullade sin hustru innan de gifte sig.

Han smeker hennes smala midja över de breda höfterna, undrar om hon har brasilianska rötter med tanke på de mörkare genetalierna, han har sett det förut under den tiden han var på sjön runt i världen.

 

Dessa heta Brasilianska kvinnor som älskar att dansa sina erotiskt lockande danser, locka unga oskyldiga sjömän och vissa inte lika oskyldiga, kanske inte alltid så unga heller, men rikare på annat.

Brasiliansk vaxning har väl alla hört talas om, men Sonja har sparat en liten tofs precis ovanför entrén till hennes fitta, ungefär som en skalptofs, som en utmaning.

Det är så skönt att få knulla en kvinna bakifrån, känna fittan runt kuken och hur kvinnans skinkor dämpar hans stötar, hur hennes underliv rör sig hela tiden för att stimulera, locka, utmana mannens uthållighet.

När han ser på hennes anal som syns mellan skinkorna så får han tankar om att kanske knulla det också, han har aldrig gjort för hans kära hustru har aldrig tillåtit det.

Han har ju inte betalt för att få ta Sonja analt, men det behövs inte för bara tanken får det att kittla i hans kuk och han känner orgasmen komma som ett lokomotiv samtidigt som en liten hand varsamt kramar hans kulpåse.

Det blixtrar i hans huvud när han sprutar i Sonjas fitta som uppmuntrande masserar hans kuk så att allt ska tömmas i det hungriga giriga skötet.

”Jösses vad det var skönt” stönar den gamle och hans förut så stolta kuk krymper fort och slinker ur Sonjas såsiga fitta den är som en halkbana för kukar nu.

Att hon inte kom bekymrar inte den gamle, han betalade för en tjänst av henne och affären är slutförd, ”end of story”, nu ska han hem till sin motspänstiga hustru och lära henne var skåpet ska stå.

Men det är en annan historia mina vänner.

 

Sonja står kvar på alla fyra, svänger på underlivet med skötet öppet och det droppar sperma ner på marken mellan hennes ben, hon svankar för att riktigt visa upp sitt sköte.

Med en beslöjad blick ser hon bort mot Jan och räcker ut sin hand, ”snälla kom till mig, jag behöver dig, vill ha mer, vill ha dig nu” stönar hon med en hes kåt stämma.

”Du får tvätta av dig gubbens sperma först, så kanske att jag kan få stånd av dig” svarar han elakt för att ytterligare förödmjuka Sonja och hon rodnar mycket riktigt av skam över att bli nobbad av en A-lagare.

Hon Sonja som är van att röra sig i sociteten, bland överklassens elit, hon nekas inte av någon, förren nu.

 

Med sänkt huvud går hon tillbaka till fontänen för ännu ett iskallt bad, vad hon inte ser är Jans blick efter henne, en trånande beundrande blick som smeker över hennes mogna kropp och hans kuk bultar av längtan efter hennes sköte.

Jan har sett hur hon reagerar på förnedring och skam, men det är viktigt att hålla henne där nere i skammens djup, hon tar lätt över annars och vill bestämma själv, något som Jan inte vill gå med på alls.

Sonja kommer säkert att försöka snärja honom igen med hjälp av sin kropp, hon försökte med den gamle mannen när hon skrek av hans aga och kramade hans pungkulor när han knullade henne.

Nej, tänker Jan, henne måste man vara försiktig med, därför har han inte tvättat sin lem ännu, hon ska veta att han knullar hennes rena fitta med en smutsig kuk, hon ska vara ren men inte han.

Han hör hur Sonja frustar och piper av det kalla vattnet, trots att hon bara tvättar sitt underliv, men det tar en stund ändå, när hon är klar så kliver hon ur fontänen och kommer fram till Jan.

 

Vattnet droppar om henne och brösten med de mörka vårtgårdarna är stolt svullna, herregud vilken kvinna hon är tänker Jan när han tar på hennes mödosamt rengjorda sköte, hon är redan såsig därnere av kåthet.

Han håller upp sin hand mellan dem och de är mycket riktigt våta av slem, Sonjas eget fittslem, hon rodnar skamfullt när han luktar på sina fingrar som är täckta av hennes sekret, smakar på dem med tungan mitt framför henne.

Jan smackar lite ”man kan känna lite smak av en annan kuk men det får duga, du får göra vad du kan för att göra mig intresserad av att vilja ta dig då” säger han och tar fram sin kuk som han precis lyckats få att slakna.

 

Sonja går förundrad ner på knä och känner direkt dofter från hans kuk, inte så mycket smutsig kuk längre utan mer av hennes egen fitta.

Hon blundar när hans markerade kukhuvud passerar henns läppar för att mötas av hennes tunga som smeker honom och han kan ju inte stå emot längre utan Sonja känner i sin mun hur han sväller och blir allt större.

Sonjas tankar vandrar iväg, allt som hänt de senaste tolv timmarna och nu står hon, Sonja med en A-lagares skitiga kuk i sin mun och vill inget annat än att knullas av honom, att känna han i sitt sköte, inuti henne.

Frivilligt låter hon han tränga ner i sin hals trots att hon gurglar, snor och slem rinner ner över hennes bröst när hon tvingar sig att låta hans kuk knulla hennes hals, hans händer kramar i hennes hår när han njuter.

Det droppar från honom när hon drar tillbaka sitt huvud, den här gången av hennes safter, hon känner ingen smak längre av sin fitta, hon har rengjort honom med sin mun.

 

Med en hand om hans lem så vänder hon sig om, släpper slutligen lemmen och går ner på alla fyra med baken mot Jan, benen särade står hon och svankar med ryggen, visar sig, förnedrar sig själv.

Automatiskt så står Jan på knä bakom Sonjas bakdel, förtrollad håller han sina stora händer runt den smala midjan, känner hennes mjuka lena skinn, som sammet känns den.

 

När han ser ner så ser han sin lem peka in mellan Sonjas starka lår, kukens huvud glider i den slippriga skåran som förebådar Sonjas sköte, retsamt gör han inget mer, bara glider i skåran.

Han ler när hennes hand skymtar på hans lem, den guidar in han in allt djupare i Sonjas fitta, Jan blundar av njutning, han skulle vilja prisa hennes fitta, för den är gudomligt skön för honom som är lite större utrustad.

Men han kan inte det, då tar hon över, istället så säger han förödmjukande ”Ja du Sonja, här var det uppkört som ett endurospår efter en Novemberkåsa du får nog knipa lite om jag ska känna någonting, det glappar. ”

Herregud, Jan känner tydligt när Sonja kämpar med slidmuskulaturen för att han ska få det skönt och det får han sannerligen, hela det sammetsmjuka innandömet kramar, masserar efter hela hans längd och Jan känner hur han snart förlorar tvekampen.

Han ökar farten, stöter hårdare snabbare i Sonjas fitta som inte är opåverkad, då hon flåsar, piper, gnäller för att de knipande rörelserna gör det skönt för henne också, hur det stora kukhuvudet påverkar slidans innerväggar.

Det blir som en kamp mellan de två, vem får först orgasm?

 

Sonja har inte en enda tanke på att hon står på alla fyra spritt naken och låter en A-lagare, en alkoholist köra sin kuk i hennes hungriga fitta, en man som har hyrt ut henne mot pengar, som en hallick.

Plötsligt försvinner styrkan ur hennes armar och överkroppen sjunker ner på marken så att hon känner underlaget reta de känsliga vårtorna, men underlivet står kvar uppe för att locka honom till stordåd.

Skakande i hela kroppen kommer hon, hon piper och gnäller högt när orgasmen sveper över henne som en tsunami, hon ger så kraftiga motstötar att Jan kommer också med några sprut i den mogna fittan.

De sjunker ihop båda två på sidan; fortfarande med kuken i Sonjas sköte och Jan ler när Sonja skakas av darrningar i orgasmens efterdyningar.

Vilken kvinna han råkat på, det är nästan så att han får känslor för henne.

 

Efter en stund ser Sonja bak på Jan och säger ”jag vill åka hem nu, hjälp mig nu som du lovat och jag vill ha rena kläder” när hon försöker att ta kontrollen över dem med en mer kommenderande stämma.

Leende svarar Jan ”jag har tagit vad jag ville ha av dig, så då får du klara dig själv, det var väl kul så länge det varade, men du är bara en fitta att knulla, använd den som det så kanske du kommer hem eller?”

Sonja hulkar till av de förödmjukande orden och ser ner i marken och Jan får lite dåligt samvete över vad han sagt samt när han ser hur rodnaden sprider sig bak i nacken på Sonja.

”Men du lovade att hjälpa mig hem, jag kommer att bli våldtagen och kanske misshandlad också flera gånger om innan jag är hemma, om jag nu kommer hem någon gång” snyftar hon fram, nu mer bedjande i sitt tonfall.

”Jag har inte lovat dig någonting och sköter du dig inte så dumpar jag dig här som en gammal använd kondom, stå stilla nu” svarar han och börjar smiska den uppvända bakdelen tills det svider i händerna.

 

”Hur ska du ha det, vill du komma hem med min hjälp eller vill du försöka själv? För min del är det skitsamma vad du gör, men du skulle kanske kunna tjäna lite mer pengar åt mig med din kropp” säger han allvarligt.

”Men du kan få pengar, mycket pengar direkt som jag är hemma, jag har sparat” försöker en snyftande Sonja beveka Jan.

”Dumheter Sonja, pengar ska tjänas ihop med arbete, i det här fallet ditt arbete, det här kommer att bli en lärorik resa för dig under förutsättning att jag fortfarande vill hjälpa dig” säger Jan med lugn röst.

”Hur kunde det bli så att du hamnade här i Eskilstuna, liggande naken, bunden bredvid ett motionsspår i Vilsta friluftsområde, det är ganska korkat och en inbjudan till att hamna i trubbel. Du bor ju uppenbarligen inte här eller är nyinflyttad till våran trevliga stad, berätta för mig, du som inte är sådan?” fortsätter Jan.

 

Sonja ser ner i marken när hon skruvar på sig, tydligt generad över att tvingas berätta om hur hon hamnat i den lite lätt prekära situationen, hur hon en smart vuxen erfaren kvinna förmår sig att lita till människans primitivare instinkter.

Hon är som en adrenalin-junkie fast hon rider på riskbeteende inom erotiken, att känna skräcken över om hon ska komma hem i ett stycke, hur män använder henne för sina egoistiska ändamål, knullar henne.

Efteråt mår hon dåligt i en vecka över vad hon utsätter sig för och vad som kan hända henne, sedan kommer drömmarna igen, först lite lugna erotiska fantasier med en ömsint älskare.

Sedan eskalerar det med gloryhole-tjänstgöring, män som tafsar på henne på sitt jobb något som är otänkbart men i drömmen har hon händer över hela sig, till och med hennes chef piskar henne innan Sonja får slicka hennes fitta.

Hon våldtas, utpressas, fotograferas i drömmarna tills hon inte klarar mer, hon måste tillfredställa behovet innan det verkligen händer något på jobbet.

Att leka att hon våldtas med sin dildo och att hon binder sig själv är en kortsiktig lösning bara, det slår tillbaka som en tsunami, den perversa Sonja behöver förnedras, knullas, horas ut med skräck inblandad

 

Sonja börjar tvekande berätta för Jan.

Hon får kontakt på en BDSM-sida på internet, en sida känd för att förmedla perversa kontakter mellan människor genom sitt forum och hur hon träffar den här mannen i det här industriområdet, det hette visst Vilsta industriområde.

Hur de leker att han attackerar henne genom att binda henne med en ögonbindel och slita av henne kläderna tills hon är helt naken.

Att hon slängs in på en madrass som stinker av smuts bak i en skåpbil som ruskar och skakar en kort stund och hon kan höra trafiken utanför, när den tystnar och vägen blir ojämn med ljudet av däcken i grovt grus när de åker på en grusväg.

Oron och kåtheten som gnager i Sonja för tidigare när de lekt så har det funnits en överenskommelse om vad som ska ske med Sonja men även det har eskalerat, så nu bestämmer han vad som ska ske med Sonja.

 

Hans kompis har en svensexa som hon ingår i som en sorts förströelse, han visar upp henne som en trofé för de andra, de smiskar hennes rumpa och hon har händer över hela sig, kåta förnedrande händer som tar på henne.

De är många som förlustar sig med henne och hon tycker faktiskt om att de är så många som får glädje av henne, innan hon läggs i bilen igen efter de har spolat av Sonjas nedkletade kropp med en vattenslang.

De stod skrattande runt henne när sjönk ner på knä och gav den blivande brudgummen en avsugning innan de åkte.

Åkturen blir kort tills de stannar och han tar ut henne för att som hastigast njuta av Sonjas sköte tills han stönande sprutar i det utan hänsyn till Sonja, om hon har det skönt, sedan var han borta.

Där ligger hon, när ungdomslaget i den lokala fotbollsklubben kommer på sin löprunda, som en uppvärmning till sin mera annorlunda träning som de kommer att minnas länge.

 

”Sedan kom du Jan och jag vet inte vad jag ska säga till mitt försvar, mina fantasier bara ökar och blir allt grövre i sitt innehåll om jag inte får avreagera mig sexuellt, då pratar vi inte vanlig myssex utan det är reella våldtäktslekar.

Jag går hos en psykolog som jag berättar för om mina böjelser eller perversiteter som det är.

Han hjälper mig så mycket han kan, men är ju bara en man och min äkta man skiljde sig från mig när han fick reda på vilket luder han gift sig med, han har ju rätt, till och med psykologen knullar mig när han vill.

Jag har en dotter som har börjat med samma beteende som jag, för jag känner igen mig från hur det var i början för mig. Det kanske blir bättre om hon kan få det inom hemmets väggar, kan du hjälpa oss med det, hon är ju bara femton år.”

 

”Stopp här nu, pratar du om att jag ska ta din dotter, knulla henne trots att hon bara är femton år jämfört med mina 57 år?

Hur tänker du Sonja, det är ju din egen dotter som du pratar om?

Jag är ju en A-lagare, en alkoholist, en av samhällets förtappade, vill du verkligen att jag ska våldta din dotter?”

 

Sonja sitter tyst en stund med nedsänkt huvud innan hon ser upp på Jan, ”är jag inte en hemsk mor som kan tänka så om mitt eget kött och blod, så säg. Jag behöver nog agas, bestraffas.” viskar hon med lite darrig stämma.

 

Fortsättning följer....

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.