Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/5, 2020 kl. 22:08, av sammet

Kungen Kapitel 5

Del 5 av 5 i serien Kungen

En novell om makt och intriger...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#11

sammet

@snickaren

Tack för din fina kommentar.

//sammet

17/10, 2021 kl. 21:00

#10

snickaren

Som vanligt när du skriver, försvinner man som läsare in i berättelsen och sveps med av din ordkonst. Tack för allt du delar med dig av

17/10, 2021 kl. 10:00

#9

sammet

@ Hailey

Tack för de fina, kommentarerna :)

25/5, 2020 kl. 18:19

#8

Hailey

Helt UNDERBAR berättelse......*****

25/5, 2020 kl. 13:03

#7

sammet

Hej

@robzombie

Tack för de fina kommentarerna, angående de andra berättelserna du skriver om så vem vet det kanske kommer fortsättningar. Eller jag hoppas det i alla fall, gjorde en sammanställning av Den där dagen, 5730 sidor, så jag har en del att läsa igenom för att komma ifatt så att säga. Angående på andra sidan så försvann en stor del av ett kapitel, blev förbannad och orkade inte skriva vidare. får kanske tillbaka lusten en dag. Angående Lönnmördaren så kommer det nog inte komma en fortsättning, den är avslutad fantasin tog slut. På andra sidan så finns det en tredje del påbörjad så vem vet det kanske kommer något. Släktena kommer avslutas, men när det sker... Likaså med hämnd, en dag... Men jag kan spoila att det kommer komma en Den där dagen 2.0 första boken är avslutad och den andra påbörjad... När de ser dagens ljus får vi se, fantasin är det stora problemet. Det finns för mycket av den, när jag skriver på en historia så växer sig embryot till en annan, sen en annan osv.

23/5, 2020 kl. 10:20

#6

robzombie

Du får gärna störa mej med dina fina alster.
Är så lycklig/glad när det kommer något ifrån din penna.

Skulle vara överlycklig om du kom med lite nya avsnitt på:
Släktena
Den där dagen
Hämnd
På andra sidan
De sju husen

Skulle önska mej en fortsättning på Lönnmördaren,
det vore något.

MVH Robzombie

21/5, 2020 kl. 01:38

#5

robzombie

Kommentaren raderad av användaren.

21/5, 2020 kl. 01:19

#4

sammet

Hej

Tack för de fina kommentarerna, MalmöLars det blir ingen fortsättning på denna. Den är avslutad. MartinL förlåt för den, uteblivna nattsömnen. Samma gäller för dig Snoopy om du också förlorade sömn.

20/5, 2020 kl. 10:03

#3

MartinL

Rackans du förstörde min nattsömn, halkade in på första i går kväll och sen gick det inte att sluta.
Berättelsen flyter på så fint att man inte vill pausa, så tack för en trevlig natt.

20/5, 2020 kl. 01:36

#2

MalmöLars

Ser fram emot fortsättningen

19/5, 2020 kl. 13:23

Läs in fler