Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/5, 2020 kl. 22:46, av Kyrre

Styvmamman berättar.

Kapitel 1

Jag heter Ann-Cathrine men kallas för Anki av alla jag känner. Jag är 42 år och bor tillsammans med min 17-åriga styvson Marcus i en liten trea. Jag har bott ensam med honom sedan Marcus pappa, Erik, gick bort i en trafikolycka för sju år sen. Hans mamma hade stora problem med sig själv så hon hade inte möjlighet eller ork att ta hand om Marcus, så det fall sig självklart för mig att ta hand om honom.
Jag har bara dejtat några få gånger under dessa sju år och har inte haft något stadigt sällskap. Egentligen har jag inte haft något sällskap alls, bara tillbringat några få enstaka nätter med mestadels ganska odugliga killar som inte kunnat få mig att komma. Det har lett till att jag för några år sedan lade ner det där med karlar och slutade gå ut helt och hållet. Det fanns inget som lockade mig med krogen eller ens datingsidor på internet längre. Jag var helt nöjd med att leva i stillhet hemma med min älskade styvson Marcus.

Marcus har växt till sig rejält de senaste åren och är nu en vacker och ganska muskulös tonåring. Han tränar på gym några gånger i veckan och det har gjort att hans växande manskropp har blivit riktigt läcker, om jag får säga så som min egen son. Själv har jag blivit sporrad av det och försöker några gånger i veckan gå på gym eller löpträna lite för att försöka förhindra att mina kurviga kroppsformer blir ännu kurvigare, på fel sätt så att säga. Jag är 1,65 lång och har långt, vågigt mörkt hår. Jag är ganska nöjd med min kropp, jag tycker faktiskt att jag ser rätt bra ut. Jag har stora fasta bröst och känsliga bröstvårtor som gärna styvnar till rejält när jag känner mig lite pilsk. Dessutom är jag kurvig på rätt ställen med en fin stjärt och fasta muskulösa lår. Jag jobbar som sjuksköterska på ett sjukhus och det är ganska många killar på jobbet, inte minst läkare, som många gånger har antytt att de gärna träffar mig för en ”rond”. Jag har aldrig tagit dem på allvar och alltid skrattat bort deras förslag eftersom jag inte varit ett dugg intresserad.

Marcus och jag har det bra med varandra hemma och jag tycker att det är tillräckligt för mig. Han är en riktig älskling som alltid hjälper mig med allt jag ber honom om. Han diskar och städar och förutom mina sexuella behov, som naturligtvis min styvson inte kan uppfylla, behöver jag ingen annan karl än Marcus. Jag vet att Marcus är en tonåring med de översvallande sexuella känslor som tonåringar har och jag är inte dummare än att jag förstår att han onanerar. Det gör han ganska ofta om jag har uppfattat det rätt. Men eftersom vi har varsitt sovrum så får han sköta sitt och jag mitt. Jodå, jag onanerar också. Jag har en skön dildo som ofta får arbeta hårt med att tillfredsställa min rätt kåta fitta. Det är klart att mina tankar ibland går till Marcus och att jag kan undra hur hans kuk ser ut nu för tiden och om den skulle kännas skön i min fitta. Men det är ju bara fantasier som jag ägnar mig åt på rygg i sängen med dildon i fittan.

På kvällarna när vi är klara med mat, disk och i Marcus fall även läxor, sitter vi ofta tillsammans i vardagsrummet och tittar på teve. Jag vet att Marcus vill sitta vid sin dator oftare men jag vill att vi umgås och då vill jag att vi sitter tillsammans i soffan och tittar på teve och ibland blir det en film. När han kommer in i vardagsrummet iklädd träningsbyxor och bar överkropp kan jag inte låta bli att beundra hans fina kropp. Jag byter själv gärna om till kvällarna och tar av mig behå och byxor och har bara ett löst sittande linne och trosor på mig. Det känns så skönt att vara lättklädd timmarna innan läggdags. Jag märker att Marcus då och då sneglar på mig och jag kan inte låta bli att känna mig smickrad över att han tittar på mig så mina bröstvårtor styvnar rätt ofta. Jag vet att de då putar upp ur linnet så att han får ännu mer att titta på men det kan jag inte göra något åt. Jag ser att han får erektion och försöker dölja det genom att lägga en kudde i knät eller vända sig bort från mig. Jag fnissar för mig själv när jag ser det och tänker på hur jobbigt det måste vara att vara en överkåt tonåring.

Utöver jobbet på sjukhuset, gymmet då och då och hemmet med Marcus så innehåller mitt liv inte så mycket mer. Jag har funnit mig i det och är som sagt rätt nöjd. Marcus är mitt liv och den enda jag verkligen älskar över allt annat. Som jag känner just nu så är det så det får vara. Jag får väl se om jag känner annorlunda den dag han flyttar hemifrån, hemska tanke. Marcus har inte heller någon flickvän i sitt liv. Vi har alltså bara varandra men vi är ju mor och son så ingen av oss har något speciellt uppfyllande eller upplyftande kärleksliv. Jag använder som sagt min dildo på kvällarna för att stilla mitt begär efter sex. Jag hör ibland genom väggen att Marcus tittar på porrfilmer på datorn. Jag försöker låta bli att bry mig om det eftersom jag måste ge honom utrymme för ett eget privatliv, men det händer att jag onanerar i takt med de gälla stön och gnyenden jag hör från filmerna han tittar på. Ofta får jag orgasm själv precis när jag hör att de får det i filmen. Kanske även samtidigt som Marcus men det vet jag egentligen inget om. Jag kan dock fantisera om att han runkar och får orgasm samtidigt som mig. Det skadar ju ingen att fantisera.

Jag har frågat Marcus varför han inte har någon flickvän men han skakar bort det och säger att han inte har hittat någon han känner tillräckligt mycket för. Jag brukar då krama om honom och säga att han är mammas karl och alltid kommer att vara det. Han kramar alltid tillbaka och säger inte emot mig.

En fredagskväll hände det som skulle ge mitt liv en helt annan riktning. Jag hade ju, som beskrivits ovan, blivit rätt nöjd med att jobba, vara med Marcus, gå på gymmet och däremellan använda min dildo. Den här fredagskvällen firade Marcus och jag att det var helg genom att äta tacos och sedan sätta oss i soffan och titta på en film. Filmen var rätt vågad, erotisk rentutav, och mina bröstvårtor styvnade som vanligt och putade upp ur linnet. De blev väldigt hårda och utstående så jag kröp ihop i soffan och försökte gömma brösten men jag såg att Marcus såg dem. Han tittade mer på mig och mina bröst än på filmen. När filmen var slut var jag rätt kåt och fittan fuktig så jag kramade om Marcus och sade att jag skulle gå och lägga mig.

Jag brukade alltid ha en liten nattlampa tänd i mitt rum på nätterna eftersom jag var lite mörkrädd. Den lilla lampan lyste inte upp mycket men tillräckligt för att jag skulle kunna orientera mig i rummet om jag av någon anledning skulle vakna på natten och jag sov mycket bättre när den var på. Jag vet inte hur länge jag hade sovit förrän jag vaknade till av att jag tyckte att sovrumsdörren rörde på sig. Jag hann känna att jag låg utan täcke, det var ganska varmt i rummet så jag måste ha kastat av mig det i sömnen. Jag hann förnimma att någon var inne i mitt rum men jag somnade nästan direkt om. Nästa gång jag vaknade, förmodligen bara några minuter senare, kände jag att jag definitivt inte var ensam i rummet. Jag låg på mage, fortfarande utan täcke, och så kände jag att nattlinnet hade glidit upp och att min stjärt var bar. Det som var konstigt var att jag helt plötsligt kände ett par varma händer på mina nakna skinkor. Jag låg stilla och försökte identifiera vad eller vem det var som rörde vid mig. Min första tanke gick naturligtvis till Marcus eftersom det var den enda personen som fanns i lägenheten förutom jag. Men Marcus skulle väl aldrig komma in i mitt sovrum och röra vid min nakna stjärt? Det skulle han väl aldrig våga göra? Jag blundade och låtsades sova för att se vad som skulle hända härnäst. Jag tvingade mig till att andas lugnt och djupt.

Händerna smekte lugnt och försiktigt mina skinkor och det kändes faktiskt jätteskönt. Det var länge sedan någon karl hade smekt dem. Jag kände sedan att skinkorna försiktigt drogs isär och att fittan öppnades lite. Jag höll på att stöna till men fann mig snabbt och fortsatte andas lugnt. Jag ville ligga still och se vad det här ledde till. Snart försvann ena handen från skinkan och jag hörde det frasa lite bakom mig som att kläder drogs av. Bara en liten stund efter det hörde jag rytmiska klafsande ljud och väldigt tysta stönanden. Det lät som Marcus och det rytmiska ljudet kunde inte vara annat än att han onanerade och drog förhuden upp och ner på sin kuk samtidigt som han smekte mina skinkor.

Herre gud, tänkte jag. Är det Marcus som smeker min stjärt och runkar sig själv samtidigt? Mitt i natten i mitt rum? Hur vågar han?

Jag beslöt mig för att fortsätta vara tyst och låtsas sova. Jag ville se hur långt han tänkte gå. Snart kände jag att hans fingrar gled in i min stjärtskåra. Jag låg på mage med naken stjärt och hade ena benet lite uppdraget mot magen så jag lämnade alltså min stjärt helt öppen för hans blickar och andra närmanden. Jag kände att fingrarna gled över mitt blottade och känsliga stjärthål på väg ner mot fittan. Jag var fortfarande kåt efter filmen och strax innan jag vaknade hade jag haft en erotisk dröm så jag var rätt blöt i fittan. Eftersom jag kände att blygdläpparna hade särat på sig var jag övertygad om att han nu såg min belägenhet. Det varma fingret gled in på fittan och upp på min ena uppsvullna blygdläpp. Jag rös till av välbehag. Han lät fingret sakta smeka runt båda blygdläpparna en stund innan han letade sig in mellan dem och lade fingret rakt i min fittsaft. Jag kände hur blöt jag var och att fingret doppades i den. Jag hörde att han gjorde en skarp inandning och började röra på fingret i fittan. Jag visste inte hur jag skulle reagera. Skulle jag låtsas vakna nu och säga till honom att sluta och gå in till sig? Jag funderade snabbt på det men jag kunde inte låta bli att känna att jag ville det här. Jag ville känna hans finger i fittan, det kändes riktigt skönt, och jag ville se vad han tänkte göra härnäst. Så jag fortsatte låtsas sova.

Efter en liten stund kände jag att han klev upp i sängen och ställde sig på knä mellan mina särade lår. Jag kände att fingret långsamt drogs ut ur fittan och så kände jag istället ett väldigt varmt och lent föremål som lades mot min ena skinka. Han rörde det sakta fram och tillbaka över skinkan för att snart leta sig ner i min stjärtskåra. Herre Gud, nu kände jag att det var hans ollon som gnuggades mot mig och det låg nu i skåran mellan mina skinkor! Jag började känna att det var dags att avbryta honom men samtidigt pirrade det rejält i kroppen och fittan savade ännu mer. Det var inte klokt, jag låg här i min säng och blev kåt, mitt i natten med naken och skrevande stjärt rakt under min egen sons hårda kuk!

Jag kände hans stora ollon glida mellan mina skinkor och stannade till precis under fittan. Sekunden efter kände jag hur den gled upp på blygdläpparna och gned sig runtomkring på dem en liten stund. Min kropp hade en egen vilja så jag kunde bara inte skrika till och avbryta honom, det gick bara inte. Jag hade varken röst eller viljestyrka nog att göra det. Snart nog kände jag att han pressade på lite och blygdläpparna särade villigt på sig för att välkomna inkräktaren. Nu låg ollonet precis vid ingången till min fitta och om jag hade viljestyrka att avbryta det här så var det nu det skulle göras. Gjorde han en stöt till så var det försent! Jag hörde att han stönade och jag hade inte vilja eller hjärta nog för att avbryta honom. Problemet var också att min fitta längtade efter att känna en hård kuk! Han fick göra vad han ville med mig nu.

Marcus andades tungt och så pressade han på lite till. Jag kände hur det stora och lena ollonet öppnade upp mig och så gled han sakta in i min fitta. Jag slutade andas för en sekund när jag kände den underbara känslan av inträngande kuk och sedan blev även min andhämtning snabbare och ytligare. Jag försökte lägga band på mig och lugna ner mig men det var omöjligt. Han stannade till med halva kuken inne i mig. Åh, Gud vilken grov och skön kuk han hade! Jag försökte låtsas sova för allt jag var värd, jag ville inte att han skulle bli rädd och dra sig ur nu!

Han verkade till slut övertygad om att jag sov för snart kände jag att resten av den sköna kuken gled in i fittan. Jag kände att min egen fitta vällustigt kramade om kuken, min egen sons kuk. Det var så skönt och när han nådde botten undslapp jag mig ett stön. Jag kände att han var både lång och grov och han fyllde verkligen upp min fitta. Min älskade 17-åriga styvson!

Nu positionerade han sig bakom mig så att han kunde knulla mig. Han satte händerna i madrassen och höjde och sänkte sig mot min stjärt och kuken gled nästan helt ut och sedan fullt in igen. Jag tog villigt emot honom och jag kände att fittan nästan sög in honom. Fittan blev våtare och fittväggarna kramade hårt runt den sköna kuken. Jag började gny, jag kunde inte hjälpa det, men jag gjorde allt för att det skulle låta som att jag gjorde det i sömnen.

Efter några minuter märkte jag på hans andetag och på de allt kraftigare stötarna att han var nära att komma. Skulle han spruta mig i fittan? Skulle han våga spruta sin sperma i sin styvmamma? Det här var ju inte incest men att spruta sin heta sås i sin styvmamma vore ju väldigt vågat. Samtidigt ville jag att han skulle göra det. Tanken på det gjorde mig otroligt kåt och jag kände att min egen orgasm var på väg. Nu stönade Marcus högt och tryckte in kuken djupt i mig. Kuken svällde upp och jag kände att sperman stötvis pumpade in i mig. Jag skrek nästan till när jag fick en intensiv orgasm. Jag gnydde och stönade och andades stötigt och kände sperman fylla upp mig. Vi kom tillsammans och det kändes helt underbart!

Marcus låg kvar med kuken djupt inne i mig tills hans andning normaliserades. Jag gjorde allt för att få min andning under kontroll och fortsatte låtsas sova. Det jag inte kunde få kontroll över var fittan och dess muskler som fortsatte pulsera och krama min älskade sons stora kuk. Snart pustade han ut och drog sig sakta ur mig. Jag kände lite sperma rinna ur mig men knep ihop så fort jag kunde för jag ville behålla all sperma i mig. Marcus klev försiktigt av mig och även sängen och så kände jag hur han försiktigt lade täcket över mig igen. Han lämnade rummet och drog igen dörren. Jag hörde när hans egen dörr slog igen och då kastade jag av mig täcket igen och vände mig på rygg. Jag öppnade ögonen och särade på benen. Jag lade ena handen över fittan och gned mig lite över blygdläpparna och så rann det ut sperma i min hand. Jag förde handen till min mun och så slickade jag upp all sperma och svalde. Det pirrade i hela kroppen när jag kände den salta smaken av hans varma och goda sperma. Jag stönade och smekte fittan med andra handen tills jag kom igen. Det tog bara några sekunder när jag hade hans sperma i munnen samtidigt som jag stimulerade klitoris.

Hur skulle jag förhålla mig till det här? Min sexiga 17-åriga styvson hade kommit in till mig mitt i natten och knullat mig! Han trodde säkert att jag sovit och att han nu kommit undan med det här. Men min kropp hade reagerat hårt och verkligen njutit av honom. Skulle han våga göra det igen?


Kapitel 2

Nu var det lördagsmorgon och jag vaknade lite senare än vanligt. En blick på klockan visade att den var halv tio. Jag kände mig avspänd i kroppen och tackade nattens oväntade aktivitet för det. Jag hade aldrig kunnat tro att min älskade Marcus någonsin skulle få för sig att knulla mig men nu hade han faktiskt gjort det, även om han trodde att jag sov. Jag kände på fittan och luktade därefter på min hand. Det luktade sperma och det knöt sig genast i fittan av ny uppblossande kåthet. Jag klev upp ur sängen med ett leende och gick till köket för att börja med frukost. När det nästan var klart gick jag till hans sovrum för att väcka honom. Jag öppnade dörren på glänt.

”God morgon, Marcus!”, ropade jag när jag klev in. ”Frukosten är klar!”

”Jag kommer…”, hörde jag Marcus yrvaket stöna.

Jag lämnade honom med ett leende och gick tillbaka till köket. Jag hörde det rumla om i hans rum och sedan gick han till badrummet för att duscha. Snart kom han in i köket naken på överkroppen med träningsbyxor på sig.

”Skönt att sova ut, älskling?”, sade jag och log mot honom.

Jag tittade på hans muskulösa överkropp. Han såg fräsch ut och jag kände att fittan genast reagerade igen. Bröstvårtorna styvnade också. Jag tyckte att han såg lättad ut när han märkte att jag var glad. Kanske trodde han att jag hade vaknat och visste vad som hade pågått i natt och därför var arg på honom. Jag visste ju i och för sig vad som hade hänt men jag var inte det minsta arg på honom.

”Det är lördag och det är alltid skönt att sova ut på helgen.”, svarade han med ett lättat leende.

”Helger är alltid underbara!”, viskade jag tvetydigt och tog tag om kaffekoppen med båda händerna och förde den till min mun. Jag kunde inte låta bli att antyda lite grand och det roade mig när han tittade på mig med en lite orolig min. Jag låtsades som ingenting utan fortsatte le mot honom.

Jag var hemma hela dagen. Marcus försvann ut med en kompis några timmar. När han kom tillbaka lagade vi mat tillsammans och efter att vi hade ätit diskade han. På kvällen var det dags för soffan och en film. Jag hade varit inne i mitt rum och tagit av mig behå och trosor och satt på mig ett tunt linne och vida shorts. Jag visste att mina ben och lår såg bra ut och jag kände att jag ville visa upp mig för honom i kväll. Jag kröp upp i soffan och jag kunde inte låta bli att känna att bröstvårtorna styvnade rejält av förväntan. De var nu väldigt långa och hårda och stack rakt upp ur linnet. Jag kröp ihop i soffan och lät honom dessutom se högt upp på mina lår. Jag såg att han sneglade på mina bröst och lår hela kvällen och det eggade upp mig. Jag försökte låtsas som ingenting och tittade intresserat på filmen. När filmen var slut sträckte jag på mig och gäspade. Han tittade snabbt upp på mina spända bröst och utstickande bröstvårtor. Jag sade till honom att jag tänkte gå och lägga mig. Jag reste på mig och gick till badrummet för att tvätta mig och borsta tänderna. Sedan lämnade jag medvetet min sovrumsdörr på glänt. Skulle han våga komma in till mig i natt igen?

Några timmar senare vaknade jag av att min sovrumsdörr gled upp. Jag hade klätt av mig helt naken och kastat av mig täcket samt lagt mig på sidan. Jag hade dragit upp benen mot magen så att min runda och fasta stjärt putade ut. Jag hade medvetet lagt mig långt till vänster så att stjärten nästan putade ut över sängkanten, jag ville att han verkligen skulle se min stjärt när han tittade på mig. Jag sneglade under halvslutna ögonlock och såg att han stod i dörröppningen och iakttog mig. Kalsongerna putade ut rejält och jag förstod att han hade ståkuk. Han drog snabbt av sig kalsongerna och den stora kuken befriades och stod och svajade. Han kom närmare mig och jag slöt ögonen och försökte andas djupt och lugnt så att han skulle tro att jag sov.

Han ställde sig bakom min stjärt och en liten stund senare kände jag att hans läppar nuddade ena skinkan. Han sträckte ut tungan och så kände jag att han slickade på mig. Tungan rörde sig långsamt över skinkan innan han lät den glida ner i min stjärtskåra. Herre Gud, min styvson slickade mig nu i stjärten! Jag kunde inte låta bli att börja gny, det var ju så skönt att ha en varm och blöt tunga mellan skinkorna! Jag vet att jag lät som en kurrande kattunge men jag kunde inte hejda mig. Marcus stannade upp och lyssnade. Jag försökte lugna ner mig så att han skulle fortsätta. Det var otroligt viktigt att han trodde att jag sov annars var jag rädd för att han skulle sluta. Jag lyckades tydligen övertyga honom om att jag sov för snart rörde sig tungan igen och han gled bakåt mot fittan. Tungan gled genast in mellan mina bulliga blygdläppar och han måste ha hamnat rakt i min varma fittsås för jag savade enormt mycket nu. Jag ryckte till när jag kände den slingrande tungan glida in i fittan och jag drog ofrivilligt ett djupt andetag. Jag märkte att han blev rädd för tungan försvann direkt. Jag blev besviken, det som var så skönt! Jag var tvungen att återigen försöka lugna ner mig så att han skulle fortsätta. Jag fick ner andningen så att den blev djup och rytmisk igen men samtidigt rörde jag lite på stjärten så att jag putade ut ännu mera mot honom. Jag väntade.

Han gjorde inget på över en minut. Han var säkert tvungen att övertyga sig om att jag fortfarande sov. Jag låg där med min putande stjärt och väntade på hans nästa drag. Skulle han fortsätta eller skulle han lämna mitt rum? Jag behövde inte vänta länge, snart kände jag att hans varma och lena ollon lades tillrätta i min stjärtskåra. Åh, vilken skön beröring! Jag kunde inte låta bli att återigen börja kurra och då stannade han igen. Men förmodligen var han så kåt nu att han inte kunde låta bli att fortsätta för han rörde snart på ollonet igen så att den gled in över fittan och nuddade mina svullna blygdläppar. Han rörde sig fram och tillbaka så att ollonet särade på dem och snart gled den in mellan dem. Jag kände sedan att han lade handen på min ena skinka och drog den lätt uppåt så att skinkorna särade på sig. Han förde in kuken längre mellan blygdläpparna och så gled den långsamt in i mitt fitthål. Fittan öppnade sig återigen villigt för att ta emot honom och i den här ställningen när fittan var lite hoptryckt kändes hans kuk enormt stor och jag kände varje ådring på kukskaftet. Det var så otroligt skönt att känna kuken glida in i mig så jag kunde inte längre kontrollera mig. Min andning blev ytligare och mer oregelbunden och jag gnydde och pressade stjärten mot honom. Snart var fittan helt uppfylld av min sons kuk och jag kände att den tunga pungen lades på mitt lår. Vilken karl min styvson var! Det här kändes bättre än någon annan karl jag någonsin varit med. Min fitta masserade den underbara kuken oupphörligt, den kramade och pulserade. Marcus stönade tyst och började röra sig ut och in i mig. Han knullade mig nu och så lade han ena handen på skinkan och den andra högt upp på mitt lår. Han höll hårt i min kropp och började dra kuken fram och tillbaka i mig. Jag kände mig så uppfylld och jag kan bara tänka mig vad han kände när han såg att han hade sin hårda kuk instoppad i sin egen mammas fitta bakifrån.

Han knullade mig förvånansvärt länge och jag hann komma i några små orgasmer innan jag till slut hörde på hans andhämtning att han var nära. Kuken svullnade upp ytterligare inne i mig, han kved till och så kände jag värmen inne i mig när sperman sprutade, eller rättare sagt forsade, in i mig. Han fyllde upp min fitta för andra gången i våra liv. När jag kände den heta sperman spruta in i mig fick jag en orgasm till, denna gång mycket kraftigare. Jag skrek till och kom hårt. Han pressade in den stora och fortfarande spermasprutande kuken djupt i mig och han andades tungt när han förde över sin sperma till mig, stråle för stråle. Han låg kvar djupt inne i mig tills våra andhämtningar hade återgått till det normala. Efter det drog han sig ur, klev ner ur sängen, och lade försiktigt tillbaka täcket över mig. Jag hade fortsatt ögonen stängda och gjorde ingenting, han måste absolut tro att jag fortfarande sov. Men jag kunde inte sudda ut det belåtna leende jag hade.


Kapitel 3

Jag vaknade på söndagsmorgonen och var återigen väldigt pigg. De här nattliga knullen med min son gjorde mig förvånansvärt glad och avslappnad. Jag gick till Marcus rum och öppnade hans dörr.

”God morgon, älskling!”, viskade jag. ”Frukosten är snart klar!”

Jag lät hans dörr vara öppen och gick vidare till köket för att förbereda frukost.

”Jag mår så bra idag, Marcus!”, sade jag när han kom in i köket och satte sig vid frukostbordet. ”Hur mår du?”

”Det kan inte bli bättre, mamma.”, sade han och log mot mig. ”Jag har sovit väldigt bra. Hur har du sovit?”

”Jag har sovit så bra!”, sade jag glatt. ”Jag förstår det inte riktigt eftersom jag brukar sova lite halvdant ibland, men de här två senaste nätterna har jag sovit underbart bra.”

”Det låter toppen!”, sade han och verkade vara lättad.

”Vad det än beror på så hoppas jag att det fortsätter!”, sade jag och tittade honom i ögonen. ”Jag behöver verkligen sova bra.”

Jag kunde inte låta bli att antyda att jag ville att det han höll på med om nätterna med mig skulle fortsätta. Jag visste att han var lite orolig över om jag hade vaknat eller inte men jag försökte se så glad och oskyldig ut att han skulle bli lugnad. Det verkade fungera för jag såg att han slappnade av. Söndagen rullade på och på måndagen var det skola för honom igen och jag skulle till jobbet på sjukhuset. Söndagskvällen blev därför inte så sen och jag bestämde mig för att gå och lägga mig tidigt. Jag var faktiskt rätt ivrig för att se om han skulle komma till mig igen.

”Sov gott, raring!”, sade jag och pussade honom på kinden.

”Sov gott!”, svarade han och gav mig en puss tillbaka på kinden.

”Förhoppningsvis får jag sova lika gott i natt!”, sade jag och log mot honom innan jag vände på klacken och gick till mitt sovrum. Jag ställde sovrumsdörren på glänt, som en invit.

Några timmar senare såg jag hans siluett i dörröppningen och att han så försiktigt han kunde smög in i mitt rum. Även om det snart var måndagsmorgon så kunde han tydligen inte hålla sig ifrån mig. Jag hade förberett det här genom att återigen kasta ner täcket på golvet och så låg jag på rygg helt naken med benen brett särade. Jag hörde att han andades in djupt när han såg min nakna kropp i det svaga ljuset. Jag ville visa honom hela min kropp den här gången och jag kände att fittan redan var blöt och att bröstvårtorna var hårda och långa. Jag hade ögonen stängda och andades lugnt och djupt. Jag låtsades sova och väntade på honom.

Jag hörde på hans andetag att han stod och tittade på min kropp och jag kände att blygdläpparna redan var lätt särade och beredda för inträngande och att fittsaften hade blött ner en del av fitthåret runtom. Jag var så kåt att det borde lukta rätt mycket fitta i rummet. Snart hörde jag det välbekanta ljudet av kalsonger som drogs ner och så kände jag att han klev upp på knä i sängen mellan mina ben. Jag kände när han lade sina varma händer högt upp på mina lår och så kände jag en varm andedräkt mot fittan. Sekunder senare kände jag hans blöta och mjuka tunga mot blygdläpparna. Eftersom jag var så blöt var blygdläpparna redan kladdiga och han måste genast ha känt den kåta fittsmaken i sin mun. Han slickade flera gånger fram och tillbaka över blygdläpparna men ganska snart kände jag att han stramade upp tungan och stack in den mellan blygdläpparna. Jag kände att han fick en rännil fittsaft rakt in i munnen. Han stönade och började slicka mig djupt i fittan, upp och ner, fram och tillbaka. Jag rörde oroligt på stjärten och kunde inte låta bli att nästan omärkligt lyfta upp fittan mot hans mun och trycka den hårdare mot hans tunga. Han lade munnen och läpparna över båda blygdläpparna samtidigt som han behöll tungan mellan dem. Han sög lystet på min fitta och svalde villigt all fittsaft som rann in i hans mun. Jag stönade och kved av hans behandling. Jag var väldigt kåt och blöt som en trasa men jag behöll ögonen stängda.

Efter en stund lugnade han ner sig och drog ut tungan. Det kändes lite snopet för jag var så nära orgasm men förhoppningsvis tänkte han göra mer med mig. Snart lutade han sin kropp över min och jag kände att hans stora sköna ollon lades direkt mot fitthålet. Han sjönk utan krusiduller rakt in i mig och han fick inget motstånd alls från mig. Han gled hela vägen in och så lade sig den pulserande kuken till ro längst inne i min fitta. Våra kön låg stilla ett tag och bearbetade varandra och jag kände hans heta andedräkt mot mitt ena bröst. Han lutade sig ner mot min hårda bröstvårta och så kände jag hans varma och mjuka tunga slicka över den. Jag kunde inte låta bli att kvida till och instinktivt lyfta upp bröstet mot honom. Hela bröstvårtan och vårtgården for in i hans mun. Han slöt direkt munnen och läpparna runt mitt känsliga bröst och så började han suga. Jag öppnade min egen mun och stönade högt, jag kunde inte låta bli. Han behöll munnen helt slutet runt bröstet och sög och slickade. Jag ville så gärna titta och se när min son sög på mitt bröst men jag vågade inte. Jag behöll ögonen stängda.

Han rörde kuken fram och tillbaka i mig samtidigt som han sög och slickade på bröstet. Äntligen låg min älskade sexiga styvson på min mjuka och kurviga kropp och stötte sin fantastiska kuk i min kåta fitta. Han sög på mina otroligt känsliga bröst och återigen kände jag att det var så här det skulle kännas. Ingen annan karl hade fått mig att känna så här förut. Jag kved och stönade men behöll ögonen slutna. Snart kände jag på hans juckande och stönande att han var på väg mot orgasm. Det triggade mig också och jag kände fittan förbereda sig. Han stönade högt och stötte hårt i mig och så kände jag den varma sperman forsa in i mig. Det gick för mig meddetsamma och jag skrek till och andades tungt med öppen mun. Jag höll ögonen fortsatt stängda även om jag helst av allt ville öppna dem och se min älskade styvsons orgasmförvridna ansikte alldeles intill mig.

Han sjönk långsamt ända in i mig och lyfte till slut bort den sugande munnen från mitt bröst. Jag försökte få ner andningen till normal nivå samtidigt som jag innerligt försökte låtsas sova. Jag stängde munnen och slätade ut mina anletsdrag och jag hoppas att jag lurade honom. Till slut drog han ut kuken och jag kände sperman rinna ur mig ner på lakanet. Jag knep till med fittan och fick det att sluta rinna. Marcus klev ner från min säng och verkade stå och titta på min nyknullade och låtsassovande kropp en stund innan han retirerade och stängde min dörr.

Jag öppnade genast ögonen och började flämta med öppen mun. Jag hade verkligen blivit knullad! Så skönt knullad att jag inte kom ihåg när jag senast hade haft det så skönt. Om någonsin. Jag böjde på knäna och sköt fram fittan och lade handen under den. Jag släppte på musklerna och fick mer sperma att rinna ut. En hel pöl rann ner i min handflata. Jag lade handen mot munnen och hällde in sperman på min tunga. Jag kurrade och gnydde och verkligen smakade på min styvsons kletiga sperma. Jag gnuggade fort och häftigt över både klitoris och blygdläppar med den andra handen och så kom jag en gång till. Jag svalde sperman samtidigt som jag kom. Jag utstötte ett högt stön och kände att det här absolut inte fick ta slut. Jag bestämde mig för att dricka min styvsons sperma direkt från kuken någon natt framöver.


Kapitel 4

Strax före klockan sex gick jag upp. Jag tog på mig morgonrocken och gick in till Marcus. Jag satte mig på hans sängkant och tittade på honom där han låg och sov. Min älskade styvson som visat sig vara en riktig mästerknullare. Han hade fått mig att må så bra! Jag lade kärleksfullt handen mot hans kind.

”God morgon, min älskade…”, viskade jag ömt och strök honom över kinden. ”Det är dags att gå upp nu.”

”Måste jag…”, muttrade han och jag såg hur trött och yrvaken han var.

”Det är måndag.”, viskade jag. ”Det är jobb för mig och skola för dig.”

”Jag ska, jag kommer…”, sade han och tittade yrvaket på mig.

”Konstigt nog är jag väldigt pigg.”, viskade jag. ”Det var länge sedan jag mått så bra som jag gjort den här helgen. Jag hoppas verkligen att det håller i sig.”

Jag ville på detta sätt ge honom beröm för natten som varit och även uppmuntra honom att fortsätta med det. Men eftersom han trodde att jag sov när han besökte mig på nätterna fick det inte vara för uppenbart. Jag reste mig från hans säng och tittade på honom när han satte sig upp på sängkanten. Jag gick till köket för att ordna med frukost. Efter det åkte jag till sjukhuset och Marcus tog bussen till skolan. Arbetsdagen var som i ett töcken. Jag tänkte hela tiden på hur skönt det hade varit att känna Marcus stora kuk i min fitta, hans innerliga sugande på mina bröst och hur intensivt han hade knullat mig innan han avlossat sin heta sperma i mig.

När jag kom hem på kvällen hade Marcus redan gjort sina läxor. Jag började laga mat och när allt var klart blev det tevesoffan för oss igen. Vi var båda rätt trötta och jag kände att jag ville bryta upp tidigt eftersom jag var spänd och förväntansfull inför natten. Jag reste mig upp ur soffan och satte mig på huk framför Marcus.

”Jag går och lägger mig tidigt i kväll, Marcus.”, sade jag och böjde mig fram för att ge honom en varm och kort puss på munnen. Jag ville egentligen sticka ut tungan och släta av honom men jag fick absolut inte röja de känslor jag hade. Jag såg att han tittade ner i min urringning. Jag hade ju ingen behå och bröstvårtorna var redan styva och hårda. Jag log för mig själv och lät honom titta. Jag ville kåta upp honom inför natten.

”Är du trött?”, frågade han. ”Du som sade att du sov så bra i helgen.”

”Jag kommer nog sova bra i natt också, det är jag nästan helt säker på!”, sade jag och log ömt mot honom. ”God natt, älskling!”

Med de orden reste jag på mig och gick mot badrummet för att göra mig klar. Därefter gick jag in i mitt sovrum och lämnade dörren på glänt. Mycket riktigt så såg jag hans siluett i dörröppningen någon timme senare. Den här gången hade jag bestämt mig för en annan strategi än de tidigare nätterna. Jag hade täcket kvar på mig så han såg inte min fitta. Täcket var uppdraget till naveln och jag låg på rygg så att han såg mitt ansikte, min mage och mina bröst. Återigen var bröstvårtorna väldigt styva och långa. Jag hade faktiskt dragit lite i dem för att få dem så långa och utstående som möjligt. Jag var väldigt stolt över mina bröst, jag visste att de var fina och jag ville ge honom en riktig uppvisning och hoppades att han skulle bli kåt på dem.

Han satte sig på sängkanten bredvid mig och jag anade att han tittade noga på dem. Det bekräftades av att jag mycket snart kände två varma händer försiktigt greppa om dem. Mina styva bröstvårtor pressades rakt in i hans handflator, det var så skönt. Han kramade och smekte brösten och jag höll ögonen helt stängda även om jag egentligen ville se allt. Jag vågade inte och ville inte att han skulle se att jag var vaken. Jag kunde inte låta bli att gny lite eftersom det var så skönt för mig när han smekte mina känsliga bröst. Det verkade nästan som att han visste hur känsliga de var för han tog tag om båda bröstvårtorna med tumme och pekfinger och började långsamt smeka och rulla dem mellan fingrarna. Jag slickade mig instinktivt runt läpparna och vårtorna blev ännu hårdare och längre.

När han hade smekt och knådat mina bröst i säkert fem minuter frasade det till av att kalsongerna åkte av. Sedan kände jag att han klev upp i sängen och grenslade mig. Han sjönk ner med stjärten mot min mage och så kände jag att han lade den varma och grova kuken mellan mina bröst. Han gjorde precis det jag ville och hade försökt planera. Jag ville att han skulle bröstknulla mig i natt. Hans kuk var så varm och skön mot min hud och så kände jag hans händer på mina bröst igen och att han pressade ihop tuttarna runt kuken. De var så stora så det var inget problem att bädda in kuken mellan dem. Det var väldigt erotiskt att känna hans stenhårda varma kuk ligga där, min egen styvsons stora kuk! Jag hörde att han stönade till och så rörde han på sig. Han höll hårt ihop brösten och så började han bröstknulla mig! Han lade snart tummarna på mina hårda bröstvårtor och det kändes oerhört pirrande och skönt för mig. Han rörde kuken fram och tillbaka mellan brösten i flera minuter innan han stönade högt och så kom äntligen min belöning, han sprutade heta spermastrålar på mig. Den första strålen slog rakt in i min halsgrop och så släppte han ena bröstet och drog upp kuken så att de nästkommande strålarna het sperma sprutade på både bröst och bröstvårtor. Stråle efter stråle landade på mina bröst. Det var så skönt att känna sperman på mina bröst och jag ville egentligen öppna ögonen och girigt suga in hans spermadroppande kuk i min mun. Men återigen tvingade jag mig att ligga stilla och blunda.

När hans orgasm var över och sperman hade slutat spruta klev han raskt av mig och gick ut i hallen. Jag undrade vad han tänkte göra, men jag öppnade ögonen och tog upp spermaklumpen från min halsgrop och stoppade in den i munnen. Jag rörde även på spermasträngarna som låg kors och tvärs över brösten och stoppade in en del av dem i munnen och svalde. Fittan pirrade enormt när jag kände spermasmaken. Snart kom han tillbaka och jag fick bråttom att svälja resten och lade mig stilla och blundade. Han kom fram till mig och så kände jag att han började torka av mig med en varm och blöt handduk. Han tänkte alltså torka bort all sperma han sprutat på mig så att jag inte skulle se vad som hänt när jag vaknade. Jag blev full i skratt men kunde som tur var hålla mig. Jag lät honom torka mina bröst och min halsgrop. Till slut kände jag att han lade handduken mot mina läppar. Instinktivt öppnade jag munnen lite grand och svepte med tungan över läpparna. Jag kände genast att jag fick in en liten spermaklick i munnen. Han hade tydligen sett att den låg på läppen och jag hade missat den förut när jag slickat i mig och svalt den sperma jag hann med. Jag stängde munnen och svalde och försökte både hålla mig för skratt och se ut som att jag sov.

När han var nöjd med att alla bevis var upptorkade gick han långsamt ut ur mitt rum och stängde dörren efter sig. Jag förde direkt ner handen mellan mina särade ben och både pullade och smekte mig till en snabb orgasm. Jag kände fortfarande spermasmaken i munnen. Vilken underbart god sperma min styvson hade!


Kapitel 5

Strax före klockan sex på tisdagsmorgonen vaknade jag. Jag gick genast in i Marcus rum och satte mig på hans sängkant. Jag tittade på honom en stund där han låg och sov och bara av att titta på honom kände jag bröstvårtorna styvna. Jag lade till slut handen mot hans kind och smekte honom. Han vaknade och tittade yrvaket och förundrat upp på mig. Jag såg att blicken fastnade på mina bröst som fanns under det tunna linne jag valt att ha på mig nu på morgonen. Han såg säkert genast att mina styva bröstvårtor stod ut och pekade rakt mot honom.

”God morgon, min raring!”, viskade jag. ”Nu är det morgon igen. Skoldags.”

Han muttrade något yrvaket som vanligt men satte sig sakta upp i sängen. Han hade inte kalsongerna på sig som han normalt brukade ha så han satt alldeles naken bredvid mig. Kuken var dessutom ganska hård och jag tittade intresserat på den en liten stund. Opassande tankar for genom huvudet, som att jag ville ta den i handen och runka den, eller böja mig ner och suga in den i munnen. Men jag gjorde inget av det. Jag satt kvar en liten stund innan jag ställde mig upp framför honom.

”Det är bäst att du duschar.”, viskade jag och höll fast blicken på hans kuk innan jag tittade honom i ögonen. ”Gör dig ren så ses vi i köket till frukost.”

Under tiden jag väntade på honom i köket kände jag att det här som hände mellan oss höll på att eskalera. Han hade nyss visat sig naken för mig, sin mamma, och jag hade intresserat tittat på hans kuk och tänkt opassande tankar om min egen styvson. Allt detta skedde nu i vaket tillstånd och inte i vår nattliga drömvärld som vi på dagarna kunde låta bli att låtsas om. Jag var nog tvungen att passa mig lite.

Jobbet på sjukhuset var lika distraherande idag. Jag hade tankarna på annat håll och jag kunde fortfarande känna smaken av Marcus sperma. Varje gång jag tänkte på det pirrade det till i fittan och vid slutet av dagen var trosorna genomsura. När jag kom hem var Marcus som vanligt redan hemma. Jag gav honom en lång och hård kram. Jag pressade mig lite hårdare än vanligt mot honom och jag kände mot mitt lår att hans kuk reagerade.

”Vad skönt det är att vara hemma hos dig igen!”, viskade jag i hans öra. ”Det har varit så jobbigt på jobbet idag.”

”Skolan har inte heller varit så himla kul.”, svarade han tyst och höll hårt om mig också. Jag kände att kuken växte lite till och pressade mot framsidan av mina lår.

”Då får vi rå om varandra, du och jag. Precis som vanligt.”, sade jag och drog mig sakta undan från honom samtidigt som jag gav honom ett stort leende. ”Du och jag, Marcus!”

”Du och jag, mamma!”, sade han och log tillbaka.

Vi lagade mat, åt, diskade och så satte vi oss i soffan framför teven. Jag hade som vanligt bytt om till ledigare kläder, ett tunt linne utan behå så att mina bröst verkligen syntes bra. Filmen vi tittade på var helt ointressant och jag såg att Marcus sneglade mer på mig och mina bröst än på filmen. Jag kände att fittan fuktades och jag ville gå och lägga mig så fort som möjligt för att vänta på honom. Jag hoppades ju att han skulle komma in till mig som han gjort de andra nätterna. Jag längtade efter honom så jag gäspade stort och låtsades vara tröttare än jag egentligen var.

”Marcus, nu tänker jag gå och lägga mig.”, sade jag och klappade honom på låret. ”Jag är väldigt trött i kväll igen.”

”Jag hoppas att du kan sova.”, sade han och gav mig ett leende.

”Jag kommer säkert att sova förträffligt.”, viskade jag och besvarade leendet. ”Jag verkar ju sova väldigt bra nu för tiden.”

Jag ställde mig upp och gäspade stort samtidigt som jag medvetet sträckte på kroppen så att linnet drogs uppåt och blottade mina tajta vita trosor. Jag ville visa honom min kurviga kropp och att trosorna smet åt om min runda stjärt. Brösten och de styva vårtorna putade rakt ut genom tyget. Jag lät honom titta en liten stund och hoppades att han skulle reagera positivt på min kropp. Jag ville absolut att han skulle komma in till mig senare. Jag log mot honom och lämnade vardagsrummet.

Det tog ungefär en och en halv timme innan jag såg den välbekanta siluetten i dörröppningen när han ljudlöst sköt upp dörren till mitt sovrum. Jag blundade snabbt och låtsades sova. Den här gången låg jag på sidan med täcket uppdraget till strax under brösten. Jag hade ansiktet vänt mot honom med munnen halvöppen. Jag sneglade försiktigt under ögonlocken och såg att han var helt naken när han sakta gick fram till mig. Kuken var stenhård och stod rakt ut från hans smärta kropp. Det stora ollonet lyste blålila och han stannade med den hägrande godsaken bara en decimeter från min halvöppna mun. Jag blundade hårt och kände saliven rinna till. Jag hoppades att han förstod vad jag ville när jag låg vid sängkanten med munnen halvöppen. Jag hade smakat hans sperma igår när han sprutade på mina bröst och nu ville jag suga på hans underbart vackra kuk.

Jag kände att han tog mitt ena bröst i sin varma hand och började krama och smeka det. Han pressade handflatan mot min stenhårda bröstvårta och jag hade svårt att låta bli att stöna. Han smekte mig väldigt skönt en bra stund innan han till slut reste sig upp och så kände jag att han försiktigt lade ollonet mot min kind. Han drog den sakta över kinden fram mot munnen för att snart låta den glida över mina läppar. Jag ville bara öppna munnen och suga in honom men jag kämpade emot min instinkt och fortsatte ligga passiv med halvöppen mun. Jag kände hur ollonet gled hela vägen runt på överläppen och sedan längs hela underläppen. Jag kunde inte låta bli att öppna munnen lite till för att få honom att förstå att jag ville ha den i mig. Till slut lade han det stora glatta ollonet mellan mina läppar. Typiskt nog stannade han där och jag kunde bara vänta tills han äntligen tog mod till sig och rörde sig lite framåt för att pressa in ollonet i munnen. Jag gapade mer och tog tacksamt emot hela ollonet i min mun för att sedan sluta läpparna runt det. Jag kunde inte låta bli att låta tungan glida fram och tillbaka över det goda och lena ollonet och så började jag suga. Det smakade verkligen gott och jag kunde inte låta bli att stöna och jag sög och slickade och njöt av varje sekund. Äntligen hade jag min unga styvsons stora kuk i min mun!

Han började återigen smeka mitt ena bröst och jag kände att han började gunga fram och tillbaka mot mig. Jag tog genast in mera av kuken i munnen och jag virvlade runt med tungan och sög och slickade på både ollon och kukskaft. Den här kuken kände jag att jag verkligen skulle kunna vänja mig vid att suga på. Ingen kuk jag tidigare haft i min mun hade smakat så här gott och gjort mig så kåt. Jag förstod att jag var en aning för aktiv för att vara sovande men jag kunde inte hejda mig. Jag höll ögonen stängda men jag lät tungan och munnen jobba hårt med att göra det så skönt för honom som jag kunde. Jag kände att mina bröstvårtor blev stenhårda och hans hand knådade dem så skönt. Min fitta var sjöblöt.

Snart kände jag att ollonet svällde upp och jag hörde på hans stön att han var nära orgasm. Jag ville inte att han skulle dra sig ur nu. Jag ville känna hans sprut i munnen så jag gjorde allt jag kunde för att han skulle stanna kvar och spruta. Snart kved han till rätt högt och så kände jag en första stråle sperma skvätta in i munnen följt av en betydligt hårdare och fylligare. Fittan drog ihop sig och jag nästan kom själv bara av att känna hans sperma spruta in i min mun. Flera heta strålar sprutade in i munnen och jag började svälja och fortsatte sedan suga och slicka honom. Jag svalde sedan igen och fortsatte suga. När strålarna till slut avtog ville jag inte släppa ut kuken utan jag sög försiktigt för att försöka mjölka ut all sperma jag kunde. Jag kände att lite mer rann in i mig och jag svalde girigt det också. Jag behöll ollonet i munnen ända tills Marcus släppte mitt bröst och backade undan vilket gjorde att ollonet ploppade ut ur munnen. Jag slickade mig runt läpparna och stängde sedan munnen. Jag kunde inte låta bli att le ett väldigt belåtet leende men jag höll ögonen stängda och fortsatte låtsas sova.

Marcus backade långsamt ut ur mitt rum och drog igen dörren efter sig. Jag kastade genast av mig täcket, skrevade med låren och tryckte in två fingrar i fittan. Jag knullade mig med fingrarna och smekte klitoris med andra handen tills orgasmen dundrade genom min kropp. Det tog knappt en halv minut. Jag kände hans spermasmak i munnen och jag kände att jag ville göra mer med honom. Jag behövde honom.


Kapitel 6

Jag vaknade lika tidigt på onsdagsmorgonen. Jag gick in till Marcus i bara trosor och linne och satte mig på hans säng. Jag böjde mig över honom och lade handen mot hans kind. Han öppnade snart ögonen och jag såg till att mina stora bröst nästan låg i hans ansikte så att hans första syn den här morgonen skulle vara på mina bröst. Jag ville ge honom en skön start på dagen som tack för natten. Mina bröstvårtor var styva och utstående som vanligt.

”Nu får du vakna, älskling…”, viskade jag och låtsades som att jag inte märkte att jag bjöd honom på en ypperlig syn på mina stora kåta bröst.

”Jag är vaken, mamma…”, svarade han yrvaket och jag såg att han njöt av att se de hängande brösten som befann sig bara en decimeter från hans ögon.

”Vad gör du på nätterna som gör dig så trött på morgnarna?”, viskade jag ömt.

”Inget särskilt…”, svarade han.

”Sätt dig upp nu.”, viskade jag och flyttade lite på mig så att han skulle få plats bredvid mig.

Han vek undan täcket och satte sig upp. Jag såg att han var helt naken och att kuken var halvt styv. Jag tittade noga på honom och lät honom sätta sig upp bredvid mig.

”Vi måste nog ändra lite på dina nattvanor så att du blir piggare på morgnarna.”, viskade jag. ”Du måste börja göra som jag. Lägg dig tidigare och sov bra så kommer du att vara pigg och tillfredsställd när du vaknar.”

”Jag ska försöka…”, sade han.

”Vi får prata mer om det i kväll.”, sade jag och reste på mig. ”Gör dig klar i badrummet nu så äter vi frukost. Så, marsch iväg.”

Jag satt kvar på hans säng och tittade på honom när han reste sig och gick naken till badrummet med svajande kuk. Ingen av oss verkade bli generad av det, det var ett gott tecken. Vi åt frukost som vanligt och så kramade vi om varandra och han åkte till skolan och jag till jobbet på sjukhuset.

När vi kom hem gav vi varandra en lång varm kram. Jag kunde inte låta bli att pressa mig mot honom och jag kände att han lät sin halvstyva kuk pressas mot mina lår. Jag kände den sköna och varma kuken mot låren och jag ville där och då erkänna att jag hade varit vaken hela tiden på nätterna för att sedan ta hans hårda och sköna kuk i min hand. Men jag gjorde inte det och så gick tillfället förbi och vi särade på oss. Därefter lagade jag mat och han dukade.

”Vi måste göra något åt din morgontrötthet.”, sade jag och tittade på honom under tiden han lade fram bestick bredvid tallrikarna.

”Hur då?”, frågade han och tittade på mig.

”Jag vet inte riktigt.”, svarade jag. ”Men vi kan prata om det lite senare. Jag ska fundera en stund till så ska jag se om jag kommer på något.”

Jag visste mycket väl vad jag ville men jag kunde ju inte säga rakt ut att jag ville knulla honom redan nu, helst stående mot köksbänken. När vi senare satt i soffan började jag gäspa redan före halv tio. Jag ville gå in och lägga mig och ivrigt vänta på att han skulle komma till mig. Jag ville absolut ha honom men jag var tvungen att göra något åt de här nattliga besöken. Sköna som de var så gjorde det framför allt honom väldigt trött eftersom han sov på tok för lite. Jag klappade honom på låret och reste mig upp.

”Jag går och lägger mig, älskling.”, sade jag. ”Kom ihåg vad jag sade, gå och lägg dig du också ganska snart. Resten får vi prata om i morgon.”

Jag gjorde mig klar i badrummet och gick in i mitt sovrum. Jag hörde att Marcus nästan direkt stängde av teven och gick till sitt rum. Jag lade mig i sängen och funderade. Om han besökte mig i natt också skulle jag visa honom att jag inte sov. Jag ville att han skulle knulla mig men hur skulle jag tala om för honom att jag var klarvaken men ändå ville ha hans kuk i mig? Skulle han bli generad och gå in till sig eller skulle han kunna knulla mig, sin egen styvmamma, på lika villkor vilket betydde att båda var vakna och ville det här lika mycket?

När två timmar hade gått hörde jag hans steg utanför min dörr. Jag positionerade mig som jag hade tänkt ut och så öppnades min dörr och han kom in. Jag hade kastat täcket på golvet och stod på knä i sängen. Jag hade brösten nedsjunkna mot madrassen och stjärten rakt upp i luften, putande rakt mot honom. Jag hade låren brett särade och jag föreställde mig att han nu såg rakt in i min stjärt och fitta. Jag var väldigt kåt och kände att fittan var uppsvälld och rejält fuktig. Han stod bakom mig och jag lät honom titta på min putande stjärt och kåta fitta i några sekunder.

”Måste jag sova, älskling?”, viskade jag lågt. ”Eller kan du ta mig även när jag är vaken?”

Jag förstod att han kände sig ertappad när han hörde mig prata och såg vilken ställning jag stod i. Nu förstod han ju att jag var klarvaken. Jag hoppades bara att han skulle bli så kåt av att se mig så här att han inte rusade ut från mitt rum.

”Mamma… sover du inte?”, stammade han.

”Nej, älskling, jag sover inte…”, viskade jag ömt. ”Men du kan väl ta mig ändå? Snälla?”

Han var tyst i några sekunder och jag förstod att han tittade på min stjärt och fitta som jag så skamlöst bjöd ut åt honom. Jag hörde att han svalde hårt och så kom han närmare.

”Om du absolut vill…”, sade han och så kände jag att han lade ollonet mot min blöta fitta.

”Jag vill absolut…”, viskade jag och rörde inbjudande på stjärten. ”Knulla mig nu, Marcus…”

Jag kände ollonet glida in mellan mina svullna blygdläppar och vi drog båda in ett djupt andetag när våra kön möttes. Min fitta kramade längtande om först hans sköna ollon och sedan om resten av kuken när han lade händerna på mina skinkor och pressade sig ända in i botten. Jag kände snart hans varma kropp slå emot mina mjuka skinkor.

”Åh, vad skön du är min älskade son!”, stönade jag och njöt för fullt av att känna hans grova kuk i min fitta. Den fyllde upp mig så skönt.

”Mamma, mamma…”, stönade han och började knulla mig med långa tag.

Kuken gled fram och tillbaka i min våta fitta och det var så underbart skönt. Han höll båda händerna på mina skinkor och knullade mig. Kuken gled fram och tillbaka i min våta fitta, ut och in, fortare och fortare. Jag stönade högt och kunde inte låta bli att glida in med ena handen mellan mina lår. Jag kände på hans tunga pung och så smekte och kramade jag den en stund innan jag började gnugga min egen klitoris. Jag stönade högt och så kände jag orgasmen komma.

”Knulla mig, Marcus!”, skrek jag. ”Jag kommer att komma. Det går för mig!”

Han pumpade kuken fram och tillbaka i mig och jag både stönade och skrek när det gick för mig. Han fortsatte knulla mig med samma tempo och så kände jag helt plötsligt att jag skulle komma igen. Det bara kom en gång till och så kramade jag hårt med fittan runt hans kuk ytterligare en gång. Jag stönade och kved och det triggade tydligen honom också.

”Mamma!”, kved han. ”Jag kommer att spruta i dig! Jag sprutar i din fitta!”

”Ja, älskling!”, gnydde jag och kände fittan fortfarande krampa runt hans kuk. ”Spruta i mig, älskling. Fyll upp min fitta med din heta sperma!”

Jag kände att han exploderade inne i mig. Den ena hårda strålen efter den andra for djupt in i min fitta. Han fyllde verkligen upp mig med sin heta och kletiga sperma. Jag tog girigt och tacksamt emot all sperma han gav mig, jag hade verkligen längtat efter att återigen få känna spermakaskaderna pumpa in i mig. Men allt gott har ett slut så snart avtog strålarna och jag hörde att han andades tungt och kuken ryckte skönt inne i mig. Jag kände att jag behövde lägga mig ner så jag sjönk långsamt ner på mage i sängen. Marcus var följsam nog att följa med mig ner utan att dra ut kuken. Han låg snart ovanpå mig med kuken djupt kvar i fittan. Det var så skönt att känna hans varma kropp på mig och att ha den grova kuken djupt inne i mig bakifrån. Han låg på mig i några minuter men ganska snart drog han ut kuken och rullade av mig. Jag saknade honom direkt men nu låg han på rygg precis bredvid mig och andades tungt. Vi vände på våra huvuden samtidigt och tittade på varandra. Jag såg att han såg orolig ut. Jag mötte hans blick och log för att lugna honom.

”Var inte rädd, älskling!”, viskade jag ömt. ”Du har inte gjort något fel.”

”Har jag inte?”, viskade han tillbaka. Jag hörde oron i hans röst.

”Du har knullat mig så skönt i flera nätter nu.”, viskade jag och fortsatte le. ”Egentligen är det ju fel att en styvson knullar sin styvmamma. Det vet du, eller hur?”

Han nickade och jag såg att han svalde, men han fortsatte titta in i mina ögon.

”Men om du visste vad svårt det har varit för mig att låtsas sova den senaste veckan!”, fnittrade jag och vände mig mot honom. Jag kysste honom ömt på munnen. ”Det har varit så skönt att ligga helt stilla och låta dig göra vad du ville med mig.”

”Så du har inte sovit alls?”, frågade han förvånat.

”Nej, inte ett dugg!”, erkände jag och skrattade. ”Bara första gången, men då vaknade jag när jag kände ditt finger i min fitta. Då bestämde jag mig för att låtsas sova för att se hur långt du tänkte gå.”

”Ojdå!”, viskade han.

”Och du gick långt!”, viskade jag tillbaka. ”Du knullade mig nästan direkt! Det hade jag inte räknat med, men sedan dess har jag varje natt väntat på att du skulle komma in och ta för dig av mig.”

”Jag har hela tiden trott att du sov.”, viskade han tyst.

”Jag vet det, och det var ju meningen. Jag ville inte skrämma dig till att sluta.”, viskade jag. ”Jag ville inte att du skulle sluta.”

”Sedan sprutade jag på dina bröst och du sög av mig…”

”Jag har nog styrt dig lite grand.”, skrattade jag. ”En öppen mun bjuder ju in till en avsugning, eller hur? Jag ville smaka mer av din goda sperma efter att du hade sprutat på mina bröst natten innan. Jag smakade lite när du hämtade trasan för att torka av mig och jag ville smaka mer.”

”Du hade sperma på läpparna…”

”Det hade jag!”, fnittrade jag. ”Jag kan bara säga att du smakar mycket gott och det var väldigt erotiskt att känna min egen sons varma sperma spruta och pulsera in i min mun.”

”Din fitta smakar också otroligt gott, mamma.”, viskade han och tittade in i mina ögon. Jag förstod att det kändes konstigt att säga så till sin egen styvmamma men han vek inte undan med blicken.

”Tack.”, viskade jag och gav honom ett stort leende.

Efter den här bekännelsen låg vi tysta en stund och tittade på varandra. Kanske skulle det här leda till något mer nu när vi båda hade erkänt för varandra att vi älskade det som hade hänt och att han nu visste att jag hade varit helt vaken och inte alls sovit när han hade knullat mig. Nu visste vi också båda två att vi fullkomligt älskade hur den andra smakade.

”Om jag får önska lite nu.”, viskade jag förtroligt och tittade in i hans ögon. ”Jag vill inte att vi slutar med det här bara för att du vet att jag har låtsats sova. Jag vill fortsätta vara nära dig. Jag vill att du knullar mig och jag vill knulla dig. Däremot ska vi kanske göra det lite tidigare på kvällarna hädanefter så att du får tillräckligt mycket sömn och inte är så trött på morgnarna. Där har du min lösning på din trötthet. Vad tycker du om det?”

”Jag älskar dig mamma!”, viskade han upphetsat. ”Jag vill fortsätta knulla med dig! Du är den mest fantastiska kvinna som finns och du är så sexig!”

”Jag kan tänka mig tevefria kvällar hädanefter.”, fnittrade jag. ”Vi kan suga, slicka och knulla varandra istället för att slösa tid på ointressanta teveprogram. Då kan vi knulla oss trötta så att vi istället kan sova hela nätterna och vara pigga på morgnarna.”

”Det låter som en underbar lösning, mamma!”, viskade han och kysste mig plötsligt och hetsigt med öppen mun.

Våra tungor slingrade sig ivrigt runt varandra och jag kände att det pirrade i fittan och i hela kroppen av att känna att min älskade son nu kysste mig, sin egen mamma, som en vuxen man kysser en kvinna. Vi visste båda två att vi snart skulle knulla med varandra igen och framöver skulle jag alltid ha helt öppna ögon.


Kapitel 7

Torsdagsmorgon. Jag vaknade tidigt av en väldigt erotisk dröm. Jag drömde att jag och min styvson hade knullat i flera timmar och när jag vaknade var fittan drypande våt. Jag visste ju att vi faktiskt hade knullat på natten och drömmen var en förlängning av det. Jag hade avslöjat mig för Marcus och han visste nu att jag inte hade sovit en enda gång när han besökt mig på nätterna. Nu kände jag att jag inte behövde låtsas längre så jag tog av mig helt naken innan jag gick in för att väcka Marcus. Jag smög in i hans sovrum och satte mig på hans säng. Jag tittade kärleksfullt på hans vackra ansikte och så böjde jag mig över honom så att brösten nästan nuddade hans kind. Hans ögon började fladdra och så öppnades de yrvaket. De fastnade direkt på mina hängande bröst. Jag böjde mig lite till mot honom och lät en hård bröstvårta nudda hans läppar.

”God morgon, älskling!”, viskade jag och strök långsamt och retsamt bröstvårtan fram och tillbaka över hans läppar. ”Det är dags att gå upp.”

”Åh, mamma…”, viskade han yrvaket och hest men han öppnade munnen och började slicka på den hårda bröstvårtan.

”Det är skola och jobb idag igen…”, suckade jag och så tryckte jag bröstet mot honom så att både bröstvårtan och vårtgården for in i hans mun. Det var så skönt när jag kände att han slöt läpparna runt bröstet och började suga så jag kved till och lät honom suga. Bröstvårtan svällde upp och blev hårdare av kåthet men snart kände jag att det var dags att bryta så jag fnissade och rätade på ryggen så att bröstet drogs bort från honom. Han tittade upp på mig och så möttes våra blickar.

”Tack för i natt…”, viskade jag och log kärleksfullt mot honom. ”Jag har sovit väldigt gott.”

”Jag med!”, viskade han och jag såg att hans yrvakna blick gled från mitt ansikte och vidare ner över min nakna kropp. Jag njöt av att se åtrån i hans blick när de fastnade på mina nakna bröst.

”Men nu är det dags att gå upp.”, viskade jag. ”Skolan väntar på dig.”

Jag reste mig upp från sängen och som för att demonstrera att jag för första gången någonsin var helt naken framför honom ställde jag mig lätt bredbent någon decimeter framför hans ansikte. Jag ville att han skulle se in mellan mina lår. Jag ville att han skulle se hur våt jag var i fittan och att jag egentligen var redo att återigen bli knullad. Knullad av min älskade och kåta 17-åriga styvson. Jag såg att han tittade på min fitta och jag kunde inte låta bli att sära ytterligare lite på benen.

”Jag gör i ordning frukosten nu.”, sade jag sedan och vände mig om och gick mot dörren. Vid dörröppningen vände jag mig om och log förföriskt mot honom. ”Det här får vi fortsätta med i kväll!”

Jag gick till köket och jag kände att det pulserade mellan benen. Jag kom inte ihåg när jag hade varit så här kåt senast. Marcus och jag hade startat något nu som jag inte visste vart det skulle ta vägen. Nu visste han att jag ville fortsätta det här i vaket tillstånd och vi var båda beredda att se hur långt det skulle ta oss. Nu skulle jag först tillbringa en dag på sjukhuset och förhoppningsvis var det snart kväll igen och jag skulle återigen vara ensam hemma med min Marcus. Det pirrade i fittan av förväntan inför kvällen.

När vi åt frukost tittade vi nyfiket på varandra på ett helt annat sätt än vi någonsin gjort förut. Vi pratade inte om vad som skett nu på morgonen eller i natt, men blickarna vi gav varandra visade exakt vad vi kände. Det pirrade i fittan varje gång jag tittade på honom och såg hans leende. Vi utförde våra vanliga morgonritualer och så var det dags för mig att åka till jobbet och för Marcus att ta bussen till skolan. I hallen tog vi på oss kläder och skor och så stod vi vid ytterdörren.

”Vi ses i kväll!”, viskade jag och böjde mig fram för att ge honom en puss. Han kom mig villigt till mötes och så gav vi varandra en vanlig puss innan jag kände att han försiktigt särade på läpparna. Jag gjorde likadant och så kunde vi inte hålla oss längre, våra tungor for ut samtidigt och så möttes vi i en häftig kyss. Mina läppar pressades hårt mot hans och våra tungor dansade runt varandra.

”Hoppsan!”, sade jag. Jag blev lite förlägen så jag avslutade kyssen och log mot honom. ”Jag är visst lite okontrollerad idag.”

”Det är jag med…”, viskade han och log tillbaka.

”Men det var mysigt, Marcus.”, viskade jag och tryckte ner dörrhandtaget. ”Vi får prata mer om det här i kväll. Ha en bra dag!”

Jag stängde och låste ytterdörren och så försvann vi på varsitt håll till jobb och skola. Jag hade stora problem hela dagen med att fittan savade så mycket att det blötte genom trosorna. Jag höll väldigt noga koll på att det inte blev några blöta fläckar på min vita sjuksköterskerock efter att ha suttit ner och det var i stort sett omöjligt att koncentrera mig på arbetet. Bröstvårtorna var styva och spända och jag märkte att flera manliga arbetskamrater spanade in mig. Jag måste ha sett väldigt kåt ut, vilket jag också var. Jag märkte också att en och annan manlig patient noga och ingående tittade på mina bröst när jag lutade mig över deras sjuksängar för att rätta till något. Det bjöd jag på, det kanske skulle få dem att friskna till fortare. Men jag längtade hem till Marcus. Jag ville ta på hans hårda kuk, jag ville smaka på den och jag ville känna den glida in i min hala fitta. Jag var tvungen att skaka på huvudet ibland när min fantasi for iväg för långt med mig. Jag insåg ju att det inte hjälpte upp situationen ett dugg. Till slut var arbetsdagen ändå över och jag bytte snabbt och ivrigt om och åkte hem. Jag låste upp ytterdörren vid halv sex och klev in i hallen. Jag låste noga om mig och började ta av mig skorna.

”Hallå, älskling?”, ropade jag. ”Marcus, är du hemma?”

”Jag är här!”, sade Marcus och kom snabbt ut till mig i hallen från vardagsrummet. Han lutade sig mot dörrposten och tittade på mig.

”Skönt att du är hemma!”, suckade jag och gick fram och gav honom en lätt puss på munnen sedan fortsatte jag att ta av mig ytterkläderna. Jag tittade till på honom när jag tog av mig jackan och såg att han stod och iakttog mig. Det pirrade till i fittan när jag såg hans forskande blick på min kropp. Jag log mot honom.

”Jag har gjort mat.”, sade han.

”Åh, älskling!”, sade jag och log brett mot honom. ”Då ska jag först ta en snabb dusch sedan äter vi.”

Jag duschade så snabbt jag kunde och kroppen var så känslig när jag både tvättade och smekte mig över brösten och mellan benen. Jag tog på mig ett par tunna shorts och ett kort svart linne. Jag struntade i trosor och behå för jag planerade att snart vara med min älskade styvson på riktigt så kläderna skulle nog ändå inte vara på mig så länge till ändå. Jag gick till köket och såg glatt att han hade dukat klart. Jag gick fram till honom, lade armarna om hans hals och pressade min varma kropp hårt mot honom. Jag suckade tungt när jag kände brösten mot hans bröstkorg.

”Vad skönt det är att vara hemma med dig igen, älskling!”, viskade jag. ”Jag har längtat hela dagen.”

”Jag också…”, viskade Marcus och lade armarna om min rygg. Han tryckte mig lite hårdare mot sig. Vi stod så en stund och njöt av värmen från varandra. Jag kände mig så kvinnlig i hans famn och jag njöt av att pressa mina bröst och varma lår mot honom.

”Du vet väl vad jag vill göra efter maten?”, viskade jag tyst.

”Du vill att jag ska diska?”, viskade han tillbaka.

”Nej, nej! Inte idag!”, skrattade jag och lyfte på huvudet för att leende titta in i hans ögon. ”Jag vill att vi tar av oss helt nakna och så lägger vi oss i soffan och njuter av varandras kroppar. Jag ska vara vaken hela tiden och jag ska gå på upptäcktsfärd på din kropp, och du på min!”

”Som jag har väntat på det!”, stönade han.

Jag pressade underlivet mot hans kuk och så stod vi så en kort stund och bara njöt av att känna varandra. Jag kände att kuken växte innanför hans träningsbyxor och rörde på sig mot mig.

”Men nu ska vi äta!”, skrattade jag och lösgjorde mig från honom.

Vi åt ovanligt fort och så dukade vi snabbt av tillsammans. Vi var båda rätt ivriga och jag tog honom sedan i handen och ledde in honom i vardagsrummet.

”Lägg dig ner i soffan!”, sade jag och puttade ner honom på dynorna.

Han ramlade baklänges och blev liggandes raklång på soffan. Jag ställde sig framför honom och fångade hans blick med min. Jag ville att han skulle fokusera helt och hållet på mig. Jag log mot honom, förföriskt hoppades jag, och drog med båda händerna ner shortsen över låren så att min nakna fitta blottades. Jag kände hur blöt jag var i fittan och jag såg att hans blick fastnade mellan mina ben.

”Älskling, tycker du att mamma har en fin fitta?”, viskade jag och sparkade bort shortsen samtidigt som jag särade på låren och blottade min blöta fitta för honom.

”Jag älskar din fitta, mamma!”, viskade han. ”Det vet du att jag tycker!”

”Mina bröst då?”, viskade jag och lyfte händerna över huvudet för att dra av mig linnet. Brösten blottades och jag både kände och såg att mina bröstvårtor var gigantiska och stod rakt ut. Hela dagens kåthet tog nu ut sin rätt.

”Jag älskar dem också!”, kraxade han fram med hes röst. Jag såg på hans blick att han verkligen njöt av att se min nakna kropp. Jag njöt för fullt av att stå framför honom och visa upp den. Det rann till ännu mer i fittan.

”Nu vill jag se vad som gömmer innanför de här byxorna!”, viskade jag hest och böjde mig fram över honom. Jag tog tag i linningen till träningsbyxorna och drog dem neråt. Hans stenhårda kuk for upp och jag såg att förhuden var fullt neddragen och att hans blålila ollon var kletigt av försats. Det såg så underbart aptitligt ut.

”Men vad har vi här!”, viskade jag och drog snabbt av honom byxorna helt och hållet. Jag tog ett mjukt tag runt pungen med ena handen och slöt den andra handen runt det hårda skaftet. ”Min älskade pojkes stora kuk är hård! Så hård!”

Jag såg att han njöt av mina händer och han lyfte lite på stjärten för att ge mig mer av den hårda kuken. Jag tittade lystet på den och runkade honom sakta.

”Nu vill jag smaka!”, viskade jag och log mot honom. ”Jag är helt vaken och nu är det jag som bestämmer!”

Jag ställde mig ner på knä på mattan framför soffan och lutade mig över hans nakna kropp. Jag lade mina stora och varma bröst på hans lår och lät kukhuvudet glida in i min öppna och villiga mun. Jag kände smaken av det försatskladdiga ollonet när det gled in på min tunga. Jag slöt läpparna runt hela ollonet och suckade av välbehag. Jag både suckade och stönade när jag kände den hårda kuken i min mun. Jag började bearbeta den med läppar och tunga.

”Åh, mamma!”, stönade han när han både såg och kände att hans kuk gled fram och tillbaka i min sugande mun. ”Jag älskar dig!”

”Och jag älskar dig!”, stönade jag fram mellan sugningarna. Jag fortsatte att bearbeta kuk och ollon med munnen samtidigt som jag knådade pungen. ”Du är min styvson och nu även min älskare!”

”Det är jag!”, svarade han. ”Jag är din styvson och älskare! Du är min styvmamma och min älskarinna!”

”Det är jag definitivt!”, mumlande jag och tittade honom djupt i ögonen samtidigt som jag tog in mer av kuken i munnen.

Våra ögon fastnade i varandra och det pirrade i hela kroppen när effekten av våra handlingar verkligen gick upp för mig. Jag kände att det nu inte fanns någon väg tillbaka, han och jag hade startat något som inte gick att ta tillbaka. Så länge det här hade hänt på nätterna och jag hade låtsats sova kanske det hade gått, men inte nu. Trots att han var min styvson och bara 17 år så tände han mig mer än någon annan man någonsin hade gjort. Jag hoppades bara att han kände likadant. Jag skulle göra allt nu för att han skulle göra det.

”Kan du slicka mamma?”, viskade jag efter några minuters sugande och slickande.

”Kom till mig!”, svarade han genast och sträckte upp händerna för att visa att han var redo att ta emot mig.

Utan att ta bort munnen från kuken reste jag mig upp. Jag lyfte upp ena benet och grenslade hans kropp i soffan. Jag ställde mig bredbent rakt över hans ansikte så att han såg rakt upp i min stjärt och blöta fitta. Jag sjönk sedan ner och försökte placera stjärten över hans ansikte. Jag kände att han lade sina varma händer på mina skinkor och så styrde han mig mot sig den sista biten. Jag stönade till när jag kände en varm mun mot fittan, äntligen var hans läppar pressade mot min känsliga fitta! Jag stönade igen och sjönk fullt ner på hans kropp och passade in stjärten mot hans ansikte. Hans giriga mun och läppar särade genast på blygdläpparna och jag kände att min fittsaft rann in i hans mun. Han lapade ivrigt i sig av mina safter och smekte med händerna över min stjärt.

”Vilken underbar fitta du har, mamma!”, stönade han och slickade lystet fram och tillbaka. Tungan slingrade sig över blygdläpparna, mellan blygdläpparna och fram och tillbaka över min känsliga klitoris.

”Du har en underbar kuk, älskling!”, stönade jag tillbaka och fortsatte suga och slicka på det spända ollonet och det hårda kukskaftet samtidigt som jag höll hårt om pungen. ”Hur blev den så här stor?”

”Bra gener antar jag!”, småskrattade han och fortsatte slicka mig i fittan som jag kände blev blötare och blötare.

”Det måste komma från min sida av familjen.”, skrattade jag tillbaka.

Vi ägnade flera minuter åt att koncentrerat slicka och suga på varandras kön men snart nog kände jag att det var dags att knulla. Jag drog bort munnen från kuken och lyfte stjärten från hans ansikte. Jag gled neråt och satte mig på hans bröst. Sedan gled jag långsamt nerför hans mage tills blygdläpparna slog emot den uppresta kuken. Jag satte mig rakt upp med kuken precis framför mig och stönade högt av begär. Jag drog förhuden upp och ner några gånger och pressade det spända och blöta ollonet mot min mage.

”Jag vill sitta på din kuk, älskling!”, viskade jag ivrigt och strök undersidan av kuken samtidigt som jag fortsatte gnida den mot min mage.

”Du får göra vad du vill med mig!”, stönade han.

Jag lyfte på mig och tog ett stadigt tag med ena handen mot hans vänstra lår för stadga. Med den andra handen höll jag kuken upprätt och så riktade jag den mot fittan och gled ner över den. Kuken försvann rakt upp i mig och så sjönk jag neråt så att lår och skinkor hårt pressades mot hans kropp.

Jag lutade mig sedan långsamt fram över hans lår så att jag kände att skinkorna särade på sig. Jag ville att han skulle ligga där under mig och se rakt in i min stjärt och fitta bakifrån. Kuken befann sig nu djupt inne i min fitta och jag kände att den spände ut mig så skönt, den var stenhård och pulserade helt underbart i mig.

Jag hoppades att han inte skulle komma på en gång. Jag visste ju att han inte var så erfaren och att mina försök att hetsa upp honom mycket väl kunde ha som resultat att han sprutade för tidigt. Jag satt stilla på honom en stund men jag kände hur våra kön pulserade hett mot varandra. Jag kunde inte hålla mig stilla så länge så jag började gunga lite fram och tillbaka vilket gjorde att friktionen mellan våra kön blev nästan outhärdligt skön. Jag kände min sons underbara kuk glida fram och tillbaka i mig och fittan kramade den hårt.

”Mamma, det här är fantastiskt!”, stönade han och jag hörde på hans spända röst att han kämpade för att hålla sig så länge som möjligt.

”Jag är så glad att du kom in till mig på nätterna!”, stönade jag och roterade långsamt på stjärten så att kuken sakta gled runt i fittan. ”Du har verkligen återuppväckt min sexuella lust!”

Jag kände att han lade sina varma händer på mina skinkor och han hjälpte till med rytmen genom att dra fittan upp och ner på sin kuk. Jag hörde hans stön och tunga andhämtning och det var så skönt att känna varje åder på hans kuk mot mina blygdläppar när han gled fram och tillbaka i min dyngblöta fitta.

”Vänta, låt mig vända på mig!”, sade jag efter en stund och stannade upp. Jag ville se på honom.

Jag vände mig mödosamt om ett halvt varv så att jag frontade honom och jag lyckades göra det utan att släppa ut kuken ur fittan. Jag kände att jag var högröd i ansiktet och nu såg jag att även han var det. Han såg väldigt koncentrerad ut och han tittade intensivt på sin kuk stod som stod rakt upp i min fitta mellan mina brett särade ben. Han lade båda händerna på undersidan av min stjärt och hjälpte mig att höja mig upp och ner över honom. Både han och jag såg att kuken gled fram och tillbaka i min svullna och ytterst villiga fitta.

”Nu kan vi titta på varandra!”, viskade jag med stötig röst och log ansträngt mot honom samtidigt som jag, med hjälp av hans starka händer, höjde och sänkte mig över honom.

”Du är otroligt skön, mamma!”, viskade han och fortsatte titta på hur hans stenhårda kuk gled fram och tillbaka i mig.

”Du är också skön, älskling!”, viskade jag och tittade honom djupt i ögonen. ”Så skön! Du fyller verkligen upp mig, din kuk är så underbart hård!”

Vi fortsatte knulla och vi tittade oupphörligt in i varandras ögon och till slut började vi fnittra. Våra blottade känslor for iväg med oss så att vi mitt i all sexuell extas började fnittra.

”Fattar du vad vi håller på med, Marcus?”, fnittrade jag och nöp mig i ena bröstvårtan så att det killade riktigt skönt.

”Vi njuter av varandra!”, svarade han och fortsatte hålla sina starka händer under min stjärt.

”Jag är din styvmamma och du är min styvson!”, sade jag och kunde inte sluta fnittra. ”Och vi knullar med varandra! Kan du fatta det?”

”Jag fattar det och jag älskar det!”, sade han med ett stort leende i ansiktet.

”Jag älskar det också!”, stönade jag. ”Jag kommer faktiskt att komma nu! Jag kommer att komma på din sköna kuk, älskling!”

Jag satte mig ner på honom så att kuken gled djupt in i mig. Jag stönade och kved samtidigt som jag knyckte till med stjärten och fittan några gånger mot honom. Jag andades stötigt med öppen mun.

”Åh, gud…”, stönade jag och kände fittan krama hårt runt kuken. ”Åh, gud så skönt…”

Marcus var tålmodig. Jag satt på hans hårda kuk och skakade. Fittan skälvde och drog ihop sig i spasmer under min kraftiga orgasm. Eftersom jag nu för första gången satt på min styvson och knullade honom i vaket tillstånd så kändes orgasmen otroligt kraftig.

”Åh, gud Marcus!”, viskade jag när orgasmen började lägga sig. ”Det var så skönt! Men nu vill jag se dig spruta. Kan du spruta på mamma?”

”Ska jag spruta på dig?”, frågade han och smekte insidorna på mina lår.

”Ja, kan du inte göra det? Snälla?”, viskade jag och log mot honom. ”Jag vill se kuken spruta och jag skulle vilja känna din varma sperma på mina bröst igen.”

Jag ville göra det väldigt skönt för honom så jag började återigen röra på stjärten så att kuken gled fram och tillbaka i fittan.

”Säg till när du är nära…”, viskade jag och koncentrerade mig på att knåda kuken med fittmusklerna. Jag knullade honom i drygt en minut till innan jag kände att han var nära. Han andades stötigare och hans grepp om mig hårdnade.

”Jag kommer att komma, mamma…”, stönade han.

Jag lyfte på stjärten och lät kuken glida ut. Jag satte mig på nederdelen av hans mage och pressade in kukskaftet mellan mina svullna blygdläppar. Jag började snabbt runka kuken för att försöka mjölka ut sperman. Det gav snabbt resultat för han lyfte på stjärten och stönade högt och så kom han. Sperman trycktes upp genom kuken och så kom en hård stråle vit sperma ut genom ollonet som for högt upp i luften och landade på min mage och upp över bröstet. Tre eller fyra strålar till lämnade hans kuk och for lika högt upp på min kropp och kladdade ner mellan brösten. Sedan kom några mindre kraftiga strålar som lade sig på magen och rann ner i fitthåret. Jag gned ivrigt det kladdiga ollonet med ena handen och kletade ner mig med varm och underbar sperma från min son.

”Åh, Marcus! Vilken fontän du har!”, stönade jag och kunde inte låta bli att slicka på min helt nedkletade och spermakladdiga hand. ”Du smakar så gott!”

Jag lyfte på stjärten och sänkte mig ner över ollonet igen. Den väldigt kladdiga kuken gled djupt in i min varma fitta och det var så skönt att återigen känna honom inne i mig. Jag böjde mig fram och sjönk ner med mage och bröst på hans kropp. Jag lade min mun mot hans och kunde inte låta bli att sticka ut tungan och slicka runt hans läppar. Han var direkt med mig och öppnade sin mun så att vi kunde kyssas hett och liderligt. Jag kramade med fittan runt hans ryckande kuk och förhoppningsvis rann det fortfarande ut sperma så att jag fick det i fittan.

”Vi kan väl fortsätta med det här, älskling?”, viskade jag. ”Jag vill inte ha någon annan karl och innan du hittar någon tjej att gifta dig med kan väl du och jag passa på att ha det skönt med varandra? Vad sägs om att göra det här i några år till?”

”Du är den bästa, mamma.”, viskade han. ”Jag vet inte om jag någonsin kommer hitta någon kvinna som kan mäta sig med dig. Jag älskar dig!”

”Jag ska göra vad jag kan för att du inte ska titta åt någon annan.”, skrattade jag och kramade till med fittan.

”Än så länge lyckas du väldigt bra!”, skrattade han och kysste mig igen.


Slut!

27 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

DG

Min favorit

Blir så kåt av denna berättelse

17/3 kl. 14:51

#2

DG

Så underbar

10/3 kl. 16:02

#1

Lillabella2

Underbart vacker berättelse!

20/2, 2022 kl. 10:20