Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/6, 2020 kl. 22:32, av humungus

Far och dotter på flugfiske i fjällen2

Detta är en fortsättning på en novell jag skickade in för flera år sedan.Läs del 1 först Detta är och bör samt skall bara vara en fantasi och inget annat.
Konstruktiv kritik tas gärna emot.
god läsning och om ni gillar den finns det mer att läsa.

Anders såg beundrande på sin dotters otroligt runda och välformade bakdel där hon svankade framför honom och han såg hennes våta svullna blygdläppar som var lite delade av hennes upphetsning. Precis ovanför hennes lilla fitta såg han den lilla rosetten till hennes anus som glänste av matolja och han andades tungt av kåthet när han såg den oerhört sexiga synen.

Han visste att det var så förbjudet att knulla sin egen dotter men han hade slutat bry sig. Han visste nu att hans 15-åriga dotter var en renodlad nymfoman och med enorm sexlust och helt utan skrupler när det kom till sex. Det var sista morgonen på deras fiskeresa som mer eller mindre hade resulterat i enbart sex men inte bara mellan Anders och Sanna men det är en annan historia för senare .

Sanna tittade bakåt mot honom och såg hans magnifika lem stå upp hård med bultande ådror och det stora ollonet mörkblått och spänt av förväntan att få tränga in i henne. Hennes bröstvårtor knottrade och drog ihop sig så det ilade i dem och kände hur kåt hon var på att hennes egen far var på väg att knulla henne igen. Hon vickade på bakdelen och sade förföriskt – Nå pappa vill du inte knulla din lilla kåta dotter? Hennes stora bröst gungade mjukt när hon vickade på bakdelen vilket bara ökade på kåtheten hos Anders.

Utan att svara tog han ett kliv framåt till sängkanten så att det stora ollonet började att trycka mot dotterns våta blygdläppar och tränga isär dem. Han tog tag om hennes höft och började sakta trycka in ollonet i sin dotters trånga fitta samtidigt som han hörde Sandra stöna till av upphetsning. Han fortsatte att sakta trycka sig in tills hela kuken var helt inne i henne där stannade han upp och kände hur Sandra mjölkade kuken med sina muskler och han stönade högt av njutning och kåthet.

Han började att stöta kuken med rytmiska stötar så att pungen klatschade när han stötte in i henne. Mmm....ooohja...så skönt stönade hans dotter……knulla min lilla fitta…pappa. Anders stötte kuken hårdare in henne och hon började att närma sig en orgasm medan Anders njöt av den trånga mjölkande fittan. Hon...aaggh stönade hon när Anders försiktigt tryckte in tummen i hennes rosett samtidigt som både hon och han närmade sig en orgasm. Sanna kom med ett stort stön och Anders kände hur hennes fitta kramade hans kuk som ett skruvstäd men han lyckades hejda sin egen utlösning då han hade andra planer.

Sanna slappnade av efter sin orgasm och Anders drog ut sin stora stenhårda kuk och satte det stora ollonet mot sin dotters rosett och började att trycka på genom ringmuskeln. – ooohh försiktigt …..pappa…din kuk är så…….stor… aaaahh. Anders var nu nära att spruta då det var ännu trängre att knulla sin dotters anal men han stannade upp dels för att det inte skulle gå för honom och samtidigt ge Sanna lite tid att vänja sig vid kuken som nu hade hela ollonet och ett par centimetrar av kuken uppe i analen.

Sanna stönade högt fast av njutning samtidigt som hon försiktigt började att göra motjuck med stjärten så att mer och mer av kuken försvann in i henne. – Ooohh så skönt när det….spänner sa Sanna samtidigt så började ytterligare en orgasm att byggas upp hos henne. Anders hade nu hela kuken upplöjd i analen och började att stöta hårdare och snabbare. – Visst ……tycker du om att ha…..pappas….kuk….i stjärten….. flåsade Anders och närmade sig en utlösning – snart ska….du få…en stor…sats sade han medan kuken gick som en pistong i Sannas stjärt. – Ja….mmm..det gör jag svarade Sanna medans hon i expressfart närmade sig orgasmen. – Spruta…mig full….med sperma…pappa..oohh jag..är nära snyftade Sanna samtidigt som hon förde in en hand mellan sina ben och smekte klitorisen. – Nu kommer….jag flåsade Anders och kände den välbekanta ilningen i pungen innan kuken svällde och sperman sprutade strålar av tjock sperma upp i dotterns anal. – oooh jag….med nuuu skrek Sanna när hon kände hur det gick för fadern så kom även hon med ett skrik. Anders drog sig långsamt ur Sanna och lade sig bredvid dottern och kysste henne djupt.

Hon besvarade hans kyss och fnittrade sedan sade hon- Ja pappa nu har du verkligen knullat alla mina hål den här veckan precis som du sa att du skulle göra. Anders svarade – Ja Sanna det har jag och jag måste säga att du är helt fantastisk på alla sätt. – Du vet att vi kommer att fortsätta med detta när vi kommer hem pappa sa Sanna för jag kommer inte att släppa den här kuken sa hon och greppade hans nu slaka men alltjämt mycket grova kuk. Anders kände hur kåtheten tog tag i honom och förundrades över hur Sanna kunde få honom så upphetsad hela tiden. – Jag vet Sanna och jag har inte tänkt att sluta knulla dig men vi måste vara försiktiga då mamma kommer att vara hemma det vet du. – Jag vet pappa vi ska vara försiktiga.

De klev upp och duschade och gjorde sig redo för avfärd hemåt. Sedan började de resan hemåt. Sanna var trött så hon sa att ville sova en stund vilket Anders tyckte var bra.

Han reflekterade över veckan som varit och hur allt hade förändrats så totalt. Samtidigt var han lyckligare än han varit på många år. Han visste med sig att han aldrig skulle sluta knulla sin lilla dotter så länge hon själv var villig. Hon var en kåtslyna utan dess like och hade verkligen inga spärrar så länge hon tände på det. Det hade hon verkligen visat under veckan som varit både i ord och handling. Han tänkte tillbaka på den första natten de hade knullat i bastun. Efter den första utlösningen för honom så hade han knullat Sanna mellan hennes magnifika och stora bröst samtidigt som han bad henne berätta om hur det gick till när Rune hade knullat henne första gången.

– Javisst ska jag göra det pappa då det verkar tända dig sa Sanna med ett litet skratt och sträckte ut tungan och slickade på sin pappas stora ollon samtidigt som resten av hans 23 centimeter långa och grova kuk var inbäddad mellan hennes bröst. Han stönade till och började att jucka långsamt medan Sanna började att berätta.

– Du vet ju att precis när jag hade fyllt tretton så började hela min kropp att förändras väldigt fort. Brösten växte med raketfart och jag började få kurvor. – mmm ja det kommer jag mycket väl ihåg sa Anders medan sakta drog kuken fram och tillbaka mellan hennes bröst. -Jag och Emilie har ju varit bästa kompisar länge och du ska veta att hon är lika kåt som jag och vi har lekt med varandra ofta och mycket. Vi brukar också suga av killar tillsammans då vi båda älskar att suga kuk och känna smaken av sperma. Anders kände hur han hårdnade ännu mer av det han hörde Sanna säga.

– Brukar ni slicka varandra sade han med grumlig röst samtidigt som det ryckte i hans stora kuk? – Mmmh det brukar vi göra svarade Sanna och fnittrade när hon såg att det påverkade pappan. – Vad menar du med att ni brukar suga av killar tillsammans? frågade Anders. – Vi har en lärare som skulle ge oss ett dåligt betyg och då övertygade vi honom om ge oss ett högre betyg mot att vi sög av honom ett par gånger. Det var riktigt snuskigt men han har en ganska grov kuk och sprutar en massa sperma som vi brukar svälja till hans stora nöje. Anders var nu stenhård och drog kuken mellan brösten i en högre takt medan han tänkte på vilka slinkor hans dotter och hennes kamrat var.

– Har ni knullat honom också flåsade Anders? – Nej Pappa det har vi inte och kommer inte att göra heller. Vi är väl medvetna om att vi är väldigt kåta av oss men vi har inte tänkt att få ett rykte ute om att vara lätta att knulla. Vi är försiktiga och väljer vem vi vill suga av.

– Nå vill du höra hur det gick till när Rune knullade mig första gången eller inte frågade Sanna? – Jo absolut fortsätt berätta svarade Anders som tänkte att han fick fråga mer senare. – Som jag sa förut så växte jag ordentligt när jag blev 12,5-13 år och detsamma gjorde Emelie fastän jag har större bröst och rumpa än henne så ser hon ju väldigt snygg ut eller hur pappa?

– Jo det gör hon absolut svarade Anders och såg Emilie framför sig. Hon var en spegelbild av sin mor som var en skönhet från något land i Mellanöstern som han inte kom ihåg var med an fantastisk vacker kropp. Anders hade bara träffat dem dvs Rune och Samira ett fåtal gånger men Samira hade en glöd i ögonen som fick kuken att rycka till ´varje gång han såg Emilies mamma, men hon visade aldrig något intresse för Anders.

Emilie hade stora fina bröst dock inte i närheten av Sannas bröst som de flesta män skulle vilja få smeka och fina rundade höfter och en fantastisk putande rumpa, och långa sexiga ben lägg därtill ett mycket vackert ansikte och långt mörkt hår.

- Vi märkte ju båda att Emilies pappa började att titta på oss på ett helt annat sätt än förut och ibland kunde vi se bulan i byxorna växa, speciellt när vi solade topless hemma på deras altan. Vi brukade fantisera om att han brukade runka inomhus när han tittade på oss vilket gjorde oss riktigt kåta så att vi var tvungna att gå in på Emilies rum och tillfredsställa varandra. Men Rune var alltid försiktig och snäll och han ser ju faktiskt bra ut också även om du är snyggare pappa. Vi brukade fantisera om att Rune fick knulla mig och att Emelie knullade med dig vilket gjorde oss jättekåta.

Men till saken sa Sanna – kommer du ihåg när du och Hasse åkte upp till fjällen för två år sedan för att fiska frågade Sanna. – Ja det kommer jag ihåg, det var gången vi stannade i nästan 1,5 vecka svarade Anders. – Samma dag som ni åkte så ville ju mamma att vi skulle åka och hälsa på sin arbetskompis Helena över helgen. - Mmmh jag kommer ihåg det svarade Anders.

– Jag och Emelie var ute i skogen och skulle titta efter rådjuret som vi hade sett dagen innan. Plötsligt så kom vi på att jag var sen då vi skulle åka till mammas Arbetskompis så vi skyndade oss hem. När vi kättrade över ett staket så halkade Emilie sig och gjorde sig illa i skrevet på taggtråden. Jag frågade om jag skulle se efter hur det var men Emilie svarade bara att det inte var så farligt och sa att jag skulle skynda mig hem så at morsan inte skulle bli arg du vet ju hur hon är om man är sen. Nåja vi åkte iväg över helgen medan Emilie gick hem. Det var bara hon och Rune hemma den helgen då hennes mamma var borta på en konferens med jobbet.

Senare på kvällen så kände Emelie att det gjorde riktigt ont i skrevet och började bli lite rädd att det kanske hade blivit en infektion. Hon funderade ett tag sedan gick hon ner till sin pappa och berättade att hon gjort sig illa. Rune som är snäll och försiktig och en jättefin pappa hade då han var själv hemma tagit sig en dusch och tagit på sig sin morgonrock samt tagit sig ett par öl och en whiskey och var lite på snusen när han lyssnade på Emelies problem samtidigt som han tittade på sin dotter som stod framför honom i ett linne och trosor kände hur det började att spänna i kuken.

– Jäklar vad hon har blivit sexig tänkte han och tittade diskret på sin dotter medan han lyssnade. När Emelie hade förklarat vad som hade hänt så svarade Rune. – Gumman detta måste undersökas så att det inte blir en infektion eller blodinflammation. Jag har druckit så jag kan inte köra så vi får ta en taxi in till sjukhuset.

– Nej pappa det kommer ju ta hela natten om vi åker in på sjukhuset svarade Emelie som inte alls hade någon lust att spendera flera timmar där. – Men lilla hjärtat svarade Rune det måste undersökas så att det blir något av detta. – Jamen pappa kan inte du titta på det och se ifall det är inflammerat innan vi åker in? Ifall du tycker att det ser bra ut så behöver vi inte åka in. – Emilie det är nog inte riktigt passande att jag undersöker dig, det hade varit annorlunda om mamma hade varit hemma sa Rune medan han kände hur kuken hårdnade alltmer under morgonrocken.

– Snälla pappa du kan väl titta lite grann sa Emelie och började själv bli upphetsad dels vid tanken att pappa skulle titta på hennes fitta samt att hon såg vad som började att hända under pappans morgonrock. -Undrar om hans kuk är stor tänkte hon och kände hur det ilade i kroppen. – Vad tror du mamma kommer att säga ifall jag har undersökt dig mellan benen sa Rune samtidigt som han kände att det var precis vad han ville göra. – Jag lovar att inte berätta för mamma om inte du gör det pappa men jag vill verkligen inte åka till sjukhuset om det inte behövs, snälla pappa sa Emelie bedjande. – Lovar du svarade Rune och kände att han ville verkligen se sin dotters fitta och han kände hur upphetsningen dunkade i honom. -Jag lovar pappa svarade Emilie och kände hur hennes bröstvårtor styvnade rejält vilket Rune också noterade diskret. – Undrar om hon blir lite kåt av att jag ska titta på hennes lilla fitta också tänkte han för sig själv och hörde sig själv svara. – Ok ta av dig trosorna och sätt dig soffan så ska jag hämta lite grejor och titta på det. – Oooh tack pappa ok då gör jag det svarade Emilie och gick in i vardagsrummet.

Rune var nu riktigt kåt och kuken stod stenhård innanför morgonrocken 19 cm lång och grov med ett stort markerat ollon. Han rättade till kuken så att det inte skulle synas att han hade stånd och tog sig en rejäl klunk whiskey innan han hämtade det som skulle behövas. Emelie satt i soffan utan trosor kände hur upphetsad hon blivit att se pappa bli hård under morgonrocken, hon började bli ordentligt blöt och hon kände hur blygdläpparna var svullna och det ilade i klitoris. Hon var oskuld men hon och Sanna hade flera gånger använt sin mammas dildo. Dessutom hade hon och Sanna flera gånger sugit av läraren och hon njöt av att känna en kuk i sin mun och känna den spruta ut säden in i hennes väntande mun. Hon hade inga planer på att knulla utan var mer nyfiken på att se om hur kåt hennes far skulle bli samtidigt var det ju förbjudet vilket hetsade henne ytterligare.

Rune kom in i vardagsrummet och såg sin dotter sitta i soffan med uppdragna ben utan insyn. Han drog undan bordet och satte sig på knä framför sin dotter och tittade på henne. – Är du säker på det här Emilie annars så beställer vi en taxi och åker in på sjukhuset sa han men hoppades på att hon inte hade ändrat sig. – Ja pappa jag är säker svarade Emelie tillbaka. – Ok då vill jag att du särar på benen och kommer närmare så att jag kan undersöka dig gumman. – Det känns lite konstigt pappa men ok svarade Emile men gjorde som han sa. Rune såg hur hans dotter särade på benen och han stirrade på hennes renrakade fitta som särades framför hans ögon.

Han kände hur kuken blev så hård att det gjorde ont när han såg den vackra fittan med sina mjuka läppar delas framför honom och han såg att hon var blöt och läpparna svullna. – Slappna av gumman sa han så stadigt han kunde. – Jag ju faktiskt sett fitt…..vaginor förut och även din fast då var du ju mycket mindre. – Jag vet pappa svarade Emelie och bresade mer med benen så att han skulle se ordentligt. – Hur ser det ut pappa frågade hon? – eehh vad men..ooh javisst jag kan se att du har lite rivmärken som vi behöver rengöra och smörja in svarade Rune. – Ok men då behöver jag inte åka in till sjukhuset då eller frågade hon? – Nej gumman men som sagt rengöring och salva borde göra susen sa Rune och stirrade på sin dotters fitta.

Han tog fram rengöring med darrande händer och närmade sig fittan medan kuken bultade innanför morgonrocken som nu hade börjat öppna sig utan att han överhuvudtaget märkte det. Han började att rengöra rivmärkena med darrande händer samtidigt så flämtade Emelie till när hon såg hur pappans morgonrock öppnades och hans grova stenhårda kuk visades i all prakt inför hennes ögon.

– Oh förlåt gumman gjorde dig illa sa Rune med andfådd röst när hon flämtade till. – Ne..ej pappa….det bara kändes så ovant att någon tar på mig därnere svarade hon medans hon tittade på pappans grova kuk oh kände hur enormt kåt hon blev och det rann till ordentligt i fittan på henne. – Jag förstår det gumman svarade Rune med rösten grumlig av kåthet samtidigt som han försiktigt smekte hennes klitoris. Han kände hur hon nästan omärkligt svarade genom att trycka fittan mot hans finger. Som i ett töcken tänkte han – fan hon håller på att bli kåt av detta.

Han låtsades rengöra lite till samtidigt som han smekte hennes kön försiktigt. Han hörde låga flämtningar från henne men hon protesterade inte överhuvudtaget. Tvärtom så började hon att svara så smått på hans försiktiga smekningar. Ingen sa något på en liten stund tills Rune som nu inte ville något annat än att få knulla henne bröt tystnaden. – sådär nu ska jag bara smörja in dig gumman så är det klart samtidigt som han tog en salva och tryckte ut en skvätt salva på fingrarna.

Emilie hade under tiden blivit jättekåt av pappans smekningar på hennes fitta hon visste mycket väl vad han gjorde då hon och Sanna brukade leka med varandra. Hon visste att han inte skulle få knulla med henne men hon ville gärna smaka på pappans kuk som vajade mellan benen på honom. – Ok pappa bara du är försiktig flämtade Emilie fram till sin pappa. Rune började smörja in sin dotters fitta med mjuka smekningar medan han undrade hur det skulle se ut med hans egen dotter uppträdd på hans hårda kuk. Han kunde knappt tänka klart och lät ett finger sakta glida in dotters trånga öppning. Till sin glädje så kände han hur fingret fick glida längre och längre in utan protest, han drog sakta ut fingret och tryckte så sakta in det igen. Han kände hur dotterns fitta mjölkade fingret samtidigt som hon stönade.

Rune var nu så kåt att han kände hur försatsen vällde ut på ollonet. Emilie mötte hans grova finger med motjuck och kände att hon började närma sig en orgasm. -Pappa….är inte….det här incest….stönade hon fram och rullade med höfterna mot hans finger. Rune dreglade nästan med fingret djupt uppe i dottern svarade. – Nej gumman…. bara om man stoppar in…. kuken i fittan eller rumpan så är det riktig incest. Han hörde hur jävla dumt det lät men kom sig inte för att svara något annat. – ooh…mmmh då fååår…du inte…göra det…eller hur…ooohmm…pappa stönade Emelie.

Samtidigt så ändrade hon läge i soffan och lade sig så att hon kunde ta tag i pappans grova kuk som vid det laget var fullt synlig i morgonrocken. Rune höll på att spruta när han kände hur Emelies fingrar slöt sig runt kuken på honom och mjukt började att runka den. – Ahhh så skönt…runka pappas kuk….din lilla slinka….stönade Rune. – Pappa…ooooh…du får inte…knulla mig….lova…pappa…stönade Emelie när pappans finger fortsatte att bearbeta hennes fitta. Rune hörde henne knappt men insåg att det var bäst att inte gå för långt denna gång. - Jag…lovar…Emelie…men vi…kan ju ha det…skönt ändå..eller hur..sade han medan han njöt av dotterns mjölkande hand som nu rörde sig rytmiskt upp och ner på hans grova skaft. – Jaa pappa…oooh …så skönt…jag tror …jag kommer…snart sade hon och roterade med underlivet mot hans finger. Rune drog ut fingret ur dotterns fitta men fortsatte sakta att smeka henne han ville inte att det skulle gå för henne ännu då en plan tog fäste i hans kåtdimmiga hjärna. – Neej fortsätt….pappa….det är…nära nu.. stönade hon besviket när fingret försvann.

– Du vet att finns andra saker vi kan göra som är ännu skönare flåsade Rune och juckade mot dotterns hand som höll om skaftet på kuken. – Vad menar du stönade Emelie och roterade med underlivet mot pappans fingrar som varligt smekte henne utan att låta henne komma. Hon visste mycket väl vad pappan skulle föreslå men spelade dum men kände samtidigt en enorm upphetsning inför det som skulle komma.

– Man kan faktiskt använda tungan och munnen för att göra det skönt för varandra svarade Rune och avvaktade hennes svar men ökade försiktigt smekandet på hennes kön för att hålla henne villig. – mmmh menar du att jag ska suga dig pappa stönade dottern och ökade takten på pappans kuk. – Oooh jaså du…..vet vad det är…stönade Rune och kände hur en stöt gick igenom kuken vid tanken på att få stoppa in kuken i dotterns mun. – Ja pappa…jag har…sett filmer….nätet där man…suger kuk….oooh det ser…så…spännande ut….när de sprutar…..munnen…mmmmn svarade Emelie som nu var så kåt inför tanken att få suga på pappans kuk. – Aaahh vill du……prova att….suga pappas…..kuk….Emelie…och att jag…sprutar..dig i munnen..oohh frågade Rune och tryckte in fingret i dotterns mjölkande fitta igen och gned med tummen mot hennes klitoris samtidigt.

– Oooohjaa pappa så…skönt fortsätt stönade Emilie. Ja jag….vill pröva att…få din kuk….i munnen pappa. Rune slet av morgonrocken och hans grova stora kuk stod rätt upp med dotterns hand runt den. Han flyttade sig närmare soffan och Emelie flyttade sig närmare kanten och öppnade munnen och slickade sig om läpparna för att kunna släppa in kuken.

Rune tittade som förhäxat på hur dottern närmade sig hans blålila ollon som var halt av försats med munnen och sedan stack hon ut tungan oh slickade på ollonet. – Aaahhh stönade Rune när han kände hennes tunga på ollonet och sedan hur hennes läppar slöt sig runt det och en mjuk mjölkande sugning. – Mmm vad gott det smakar pappa sa Emelie efter att slickat i sig försatsen och tittade på sin pappa med sina kåtglansiga ögon. Sedan öppnade hon munnen och sög in ollonet och en stor del av kuken i enda rörelse. – Aahh….oohhh satan vad….vad skönt..du gör….aahmm för pappa stönade Rune högt medan han sakta och försiktigt började att jucka längre in i dotterns sugande mun.

Vad Rune inte visste var att Emilie var lika tokig i att suga kuk som Sanna men Emilie hade en fördel som inte Sanna hade. Emelie hade inga kräkreflexer utan hon kunde enkelt svälja en hel kuk till roten och gjorde det gärna då älskade känslan av en hård kuk i ner i halsen. – Ohhh Emelie…..du är ju…..en naturbegåvning…..aaah…på detta stönade Rune och tryckte på lite mer för att se när det skulle ta stopp. Emelie hade nu vänt sig så hon låg på rygg och ansiktet utåt mot pappan. Han stod framför henne med kuken i hennes mun och juckade försiktigt fram och tillbaka.

När han tryckte på för att se när det skulle ta stopp så kände han till sin förvåning att det visserligen tog emot lite men Emelie drog med händerna om hans lår honom närmare. Till slut kunde han se hur kuken trycktes ner i halsen på henne och till slut var alla 19 cm inne i hennes mun. Han drog sig ur och frågade oroligt hur hon mådde. -Bara bra pappa det gör mig så kåt att suga din kuk och hennes ögon lyste av upphetsning. Hon öppnade munnen igen och Rune tryckte in kuken försiktigt och när hela var inne drog han ut för att sedan stöta den hela vägen in igen.

– Det är fan inte sant tänkte Rune hon klarar av att ta hela kuken utan problem det har ingen gjort förutom hennes mor det måste gå i arv. – Duktig flicka…aahh så gott….din mun…är fantastisk stönade Rune och kände att utlösningen började att närma sig. Han såg dotterns fitta och böjde sig fram så att han hade kuken inkörd i hennes mun och började att slicka sin dotter för allt han hade. Han juckade samtidigt in och ut hennes mun med kuken.

-Mmmm hördes det från Emelie och hon roterade med underlivet mot pappans virvlande tunga och drevs obönhörligt mot en orgasm. Rune kände att dottern var på väg och slickade som besatt för han ville verkligen ge henne en orgasm. Dottern spottade ut kuken, -Mmmmm….nu kommer jag pappa skrek hon. Han stoppade in fingret när det gick för henne och kände hur fittan kramade fingret när hon kom i ett vrål.

Rune lugnade ner sig och lät henne vila lite tills hon slog upp ögonen. Hon log och sa- Vad skönt pappa. Han log men sade inget utan höll bara fram kuken moten hennes mun. Utan att tveka så sög hon in hela kuken och började att suga honom. – Såja….mmmh det är så skönt..Emelie…pappa kommer ….snart…ahhh…pappa kommer…fyllla din mun…..med sperma snart….oooh din lilla kuksugerska……AAhhh…..nu kommer pappa…..aahh ta emot…..sperman….nuuuu….. skrek Rune när han kände hur sperman forsade in i hans dotters sugande mun. Emilie tog gladeligen emot sperman och hon kände hur hela munnen fylldes och hon svalde och svalde tills det var tomt sedan fortsatte hon att suga pappan ren.

Efteråt så låg de båda i soffan och Rune började känna paniken komma över honom. Han hade haft sex med sin 13-åriga dotter och kommit i hennes mun. Han visste inte vad han skulle säga men började så sakta. – Jo Emelie, jag vet verkligen inte vad som kom över mig. Det jag har gjort är så fel så fel började han. Emelie avbröt han – Sluta pappa jag visste mycket väl vad som hände och jag vet också att det är fel men det var ju skönt eller hur pappa. Jag har absolut inte tänkt och berätta om det här för mamma har du? Rune tittade allvarligt på henne. – Menar du det sa han?

– Ja pappa det menar jag men på ett villkor. – Vadå för villkor undrade Rune. – Du får lova att du aldrig kommer att ta min oskuld vare sig i fittan eller rumpan pappa det måste någon annan få göra annars kommer det kännas jättekonstigt. – Jag lovar svarade Rune men jag tog dig ju i munnen och slickade din fitta eller hur? Emelie log och svarade – Ja det gjorde du men du var inte först där heller pappa lilla, därför hade jag inget problem med att suga av dig eller låta dig slicka mig.

Rune tittade förvånat på henne och sa vem var där först? – Det behöver du inte fundera på pappa sa Emelie med en ovanlig skarp röst. – Ok sa han men du skyddar dig väl? – Självklart pappa och mamma fixade p-piller åt mig förra månaden. – Va det har hon inte sagt till mig svarade Rune. – Nej hon sa att du skulle reagera på det sättet så nu får du låtsas som om att du inte vet ok? – Ja ja jag förstår sa Rune, men är du riktig säker på det här sa Rune till Emelie. Emilie tog tag i hans nu slaka kuk och runkade lite lätt och svarade. – Ja pappa jag är säker och jag suger gärna av dig igen jag älskar smaken av sperma men det är också allt förstått. – Jag förstår Emelie och jag ska nöja mig med det svarade Rune. Emelie log och så sade hon. – Jag vet att du vill knulla också men inte innan jag har förlorat oskulden till någon annan som jag själv har bestämt vem det ska vara.

Men jag kanske kan få Sanna att knulla dig om du vill pappa hon tycker du är snygg och hon är också kåt precis som jag sa Emilie och fortsatte runka honom. Rune kände hur kuken reste sig och Emelie log brett böjde sig fram och tog honom i munnen ett tag. – Jaså den iden gillade du att få knulla Sanna eller hur pappa? – Jo det kan jag inte neka till svarade Rune. - Tror du det är möjligt att hon skulle vilja knulla med mig stönade han medan Emily runkade hans nu stenhårda kuk. – Ja det tror jag men du får vänta tills jag säger att det går bra svarade Emelie. Till dess så kan jag suga dig pappa och du får slicka mig eller hur frågade hon och böjde sig ner och började att suga honom. Rune bara stönade och svarade att han skulle avvakta. En stund senare satt i soffan efter att ha släppt ytterligare en sats ner i sin dotters mun och insåg att hans dotter var en mycket kåt och kuktokig men bestämd dam som ville ha det på sina villkor. Precis som sin mor och han var klok nog att inse att det var bara för honom att spela med annars skulle det straffa sig. Samtidigt var han nöjd och han visste att trots han och sin frus helt fantastiska sexliv så ville han gärna ha mer av sin dotter och hennes kompis Sanna.

Han kände hur det ryckte i kuken vid tanken att få knulla den tjejen. Hon hade enorma bröst och en fantastisk rumpa som hade kommit inom loppet av några månader. Han brukade stå och titta när de solade topless på altanen. Trots att han visste att Emelie var och skulle bli en fantastisk vacker kvinna på sitt sätt så skulle Sanna bli lika vacker och sexig på sitt vis. Han hade fått gå på toaletten och runkat med de små nymferna på ögonhinnan innan de såg hans stånd eller för den delen hans fru.

Sanna fortsatte. – Två dagar senare så träffades jag och Emelie hemma hos oss. Jag kunde direkt se att det var något speciellt som hade hänt men jag vet att Emilie berättar när hon vill annars säger hon ingenting. Vi var ensamma hemma då mamma var och badade med en kompis. Till slut började Emilie berätta för mig vad som hade hänt och hur hon hade sugit av Rune. Jag blev så kåt att jag bad henne slicka mig vilket hon gjorde. Efter en stund när jag håller på att närma mig en orgasm så slutar hon och börjar klä av sig sina kläder jag ser att hon är lika kåt som jag. Hon fortsätter slicka mig ett litet tag till och jag är på vippen att komma när hon slutar återigen och tittar på mig och säger med kåtglansiga ögon.

– Skulle du vilja suga min pappas kuk Sanna och känna hur han sprutar satsen i munnen på dig? Jag stönar högt av upphetsning vid tanken samtidigt som jag känner något mjukt och stort börja trycka mot mina blygdläppar och dela dem. – Eller skulle du vilja känna hans kuk komma såhär Sanna? säger Emelie och ler. – Oooh ja gud vad skönt det skulle vara att få känna hans kuk stönar jag och roterar med underlivet mot dildon som hon mjukt men bestämt börjar att trycka upp mig. – Jäklar vad häftigt det skulle vara att se farsan få trycka upp kuken i dig Sanna säger Emeilie och smeker sig själv mellan benen medan jag känner hur dildon går längre och längre upp mig. – Oooh så skönt……har han en….aahhh…..stor kuk…..din pappa?.......oooooh sluta inte säger jag oh försöker göra motjuck. Emelie vänder sig om och gränslar mig så att hennes fitta är precis ovanför mitt ansikte och jag sträcker ut tungan och slickar hennes springa. – Aahh……mmmmm han har en lika grov kuk som Bengtsson läraren men mycket längre säger Emelie och trycker in hela dildon i mig. Jag bara stönar och känner hur jag närmar mig en orgasm. Emelie stannar upp återigen och sänker ner fittan över mitt ansikte och börjar rotera med underlivet mot min tunga och jag slickar i mig av hennes safter. – Nå vad……oooohh säger du frågar Emilie och börjar använda dildon igen och fortsätter….vill du suga pappas kuk eller vill du känna den uppe i fittan så här…..ooohh fortsätt stönar hon och gnider underlivet mot min tunga samtidigt som hon jobbar med dildon i min fitta och jag känner att jag är på väg mot en megaorgasm. Jag roterar mer och mer med underlivet tills jag känner att det går för mig. – Mmmmmn…..det går för mig…hinner jag säga innan Emelie trycker fittan ändå hårdare mot mig och hon kommer även hon och faller över mig.

Anders flåsade nu tungt medan han drog kuken mellan Sannas mjuka men fasta bröst och ollonet var nu alldeles lila och spänt. – Vad säger du pappa ska jag fortsätta att berätta eller ska jag sluta? – Nej sluta inte jag vill höra resten flåsade Anders medan Sanna slickade på hans ollon så fort hon kom åt det. – Ok pappa. Efter vi var färdiga i sängen så var jag fortfarande kåt med tanken på Rune och hans kuk.

Jag frågade Emelie. – Menar du allvar att jag ska antingen suga av din pappa eller låta honom knulla mig? Emilie svarade. – Du är ju precis lika kåt som jag Sanna. Jag hade låtit pappa knulla mig om jag inte hade varit oskuld så kåt var jag men han får inte vara den första som knullar mig. Du däremot kan ju låta honom knulla dig. Dessutom så vet du ju hur han stirrar på dig och dina bröst och rumpa när du är hemma hos mig. Jag kände hur kåtheten steg igen hos mig och svarade. – Mmmm jag skulle vilja att han knullade mig men blir du inte arg på mig då?

Emilie tittade allvarligt på mig och sa. – Nej det skulle jag inte bli ifall din pappa knullar mig. Jag tittade på henne såg att hon inte skämtade. – Du vill verkligen knulla min pappa eller hur Emilie. -Jag har fantiserat om din pappa i flera år för jag tycker han är så snygg och snäll och jag vill att han tar min oskuld. – Men pappa har ju inte ens tittat på oss så som din pappa har hur tror du att du ska få honom till det frågade jag? Hon log och sa bara. – Jag har tålamod och när jag har bestämt mig för något så blir det så även om det tar tid. Jag vet att Emelie är väldigt bestämd och inte ger sig förrän hon har fått det hon vill ha när hon är säker på sin sak. Jag svarade bara.

-Ok Emelie då säger vi så du knullar min pappa och jag knullar din är vi överens? Emilie log och svarade. – Vi är överens och det betyder att du kommer att förlora oskulden före mig men det gör ingenting. Vi började att planera hur det hela skulle gå till. Emelie visste att mamman skulle bort första veckan på semestern på ett spa vilket var planerat sedan länge vilket var helgen som skulle komma. Vi kände att vi behövde hetsa Rune lite så varje dag den veckan vilket var en mycket varm vecka så åkte jag över till Emilie i kort kjol och linne utan bh och Emelie klädde sig på samma sätt. Vi behövde inte oroa oss för hennes mamma då hon jobbade men Rune hade semester. Jag och Emilie använde bara stringtrosor och så såg vi till att visa upp oss oskyldigt för Rune. Vi kunde ligga och sola i bara stringtrosor och vi visste att han tittade på oss inifrån huset. Rune försökte få Emelie till att suga av honom men hon sa bara vänta tills mamma har åkt så ska jag suga av dig. Så när lördagen kom var Rune sprängkåt av att se oss strutta omkring och visa upp oss.

För att göra honom extra kåt så sov Emelie över hemma hos mig natten till Lördag och så åkte vi hem till Emilie och sa adjö till hennes mamma innan hon åkte. Rune visste inte vad han skulle ta sig till så kåt var han efter att tittat på Emelie och Sanna hela veckan nästan helt nakna förutom ett par stringtrosor på sig. Han hade försökt att få Emilie till att suga av honom då hans underbara fru hade mens just denna förbannade vecka men hon ville vänta tills frun hade åkt och han ville inte riskera något. Så här var han nu kåt som en brunstig tjur men naturligtvis så var Emelie tillsammans med Sanna och han vågade inte göra något förrän Sanna hade åkt hem. Sen ska dottern få suga kuk tänkte Rune och kände hur kuken reste sig i shortsen.

-Pappa visst kan Sanna sova över här inatt frågade Emilie med Sanna stående bredvid. De stod i bara stringtrosor då de hade legat ute på altanen och solat. Han såg på dem och som tur var stod han bakom diskbänken så att de inte kunde se hans kuk som stod som en fura i shortsen. Han såg sin dotters slanka vackra kropp med sina uppnosiga bröst och så på Sanna med sina enormt stora men så fasta bröst och sina breda höfter och tänkte för sig själv. – Helvete jag måste få komma snart annars går jag åt och jag som trodde att jag skulle få köra ner kuken i Emilies hals idag men tydligen inte.

Han svarade. – Javisst får hon det om det går bra för hennes mamma. – Det vet jag går bra för mamma ska på fest i kväll svarade Sanna och sken upp som en sol. Rune kunde bara inte vara arg när han såg hur glada de blev. – Vi kanske ska grilla lite ikväll vad säger ni om det flickor. – Ja vad gott utbrast flickorna och sekunden senare så kramade hans dotter om honom och viskade i hans öra. Du är bäst pappa, jag ska försöka suga av dig under dagen ifall jag kan. Så smekte hon honom sakta över kuken utanpå shortsen utan att Sanna såg det. Det höll på att gå för Rune när han kände det men lyckades att behärska sig.

Det blev inte bättre av att Sanna gav hon en stor kram med de tunga brösten mot hans bröst och sade. Du är så snäll Rune tack snälla du för att jag får sova över samtidigt som hon tryckte hela sin kropp emot honom medan hon kramade honom. Rune lyckades genom ett under undvika låta satsen gå i byxorna och han hoppades att Sanna inte hade märkt hans stånd i shortsen. Det hade Sanna naturligtvis gjort och hon kände hur hennes bröstvårtor drog ihop sig, som var ett tecken på att hon började bli ordentligt kåt men hon låtsades inte om något. Utan när hon vände sig om så puttade hon med flit ner lite papper ifrån bänken och sa. – Ojdå förlåt det ska jag plocka upp. Hon ställde sig på alla fyra ganska bredbent och kröp under bordet samtidigt som hon svankade ordentligt med följd att stringen skar in mellan blygdläpparna rakt framför Runes ögon. Rune kände bara hur försatsen pumpade ut ur kuken när han såg hur Sanna kröp in under bordet för att hämta papperna vad han trodde var helt ovetandes om att hon visade upp hela sin magnifika bakdel samtidigt som stringen skar in mellan hennes blygdläppar så att hon praktiskt taget såg ut att vara naken där hon stod på all fyra. Det kom ett lätt stön ifrån Rune när Sanna ställde sig upp med det hon haft ner och la det på bänken och sa lite ursäktande. – Förlåt det var inte meningen att ha ner något. Rune bara log ett stelt leende och sa. – Det var inget att be om ursäkt för.

Flickorna försvann ut ur köket och lämnade Rune på bristningsgränsen. Han tänkte för sig själv. – Jävlar vad det skulle vara skönt att få trycka in kuken i den flickan och få spruta henne full med sperma. Han kom att tänka på vad Emelie hade sagt om att knulla Sanna och det ryckte återigen i hans blodfyllda kuk. Han visste att han var tvungen att avvakta tills Emilie hade sagt ok för att inte skrämma Sanna. Han ville definitivt inte få möta hennes far som var en mycket vältränad man ifall Sanna skulle berätta att han stött på henne. Han lyckades lugna ner sig och även ståndet och beslöt sig för att ta en öl och en whiskey samt förbereda maten.

Emelie och Sanna låg ute och solade på altanen och pratade lågt med varandra. – Jag trodde pappas ögon skulle ramla ur skallen på honom när du visade upp hela din bakdel förut fnittrade Emelie. – Mmm jag såg det på honom men jag kan säga att jag blev lika kåt av att få visa upp mig framför honom svarade Sanna. – Vill du fortfarande knulla med pappa eller ångrar du dig frågade Emelie? – Jag vill att han knullar mig svarade Sanna. – När jag kände hans kuk mot min mage förut så ville jag bara få slita ut den och få smaka på den fortsatte hon medan hennes bröstvårtor drog ihop sig ännu mer. – Jag har en ide sa Emilie och lutade sig mot Sanna och pratade lågt in i hennes öra en stund. – Ja det låter jättebra svarade Sanna så gör vi.

Under tiden så hade Anders lugnat ner sig tagit ytterligare en whiskey blivit salongsberusad samt tagit sig en dusch och bytt shorts fast han hade inga kalsonger under då det var så varmt ute. Maten var förberedd och han hade tagit sig en tredje whiskey som han sörplade på medan han tittade ut och tittade på flickorna på altanen. De låg båda på mage och målade sina naglar helt ovetandes om hur sexiga de såg ut i enbart stringtrosor. -Tur att det är insynsskyddat tänkte Rune samt att Samira inte är hemma för då hade tjejerna varit tvungna att ha bikini på sig. Han såg hur dras bröst gungade när de rörde sig och det hårdnade i shortsen igen. Han såg deras putande bakdelar som därifrån han stod såg ut vara helt utan trosor vilket fick hans fantasi att rusa iväg igen. Han tvingade sig att sluta glo på dem och tog en klunk whiskey och satte sig på en köksstol.

Plötsligt kom flickorna in i köket där Rune satt på en köksstol. – Pappa jag tror att Sanna har bränt sig i solen hon behöver smörjas in sa Emelie med en flaska sol lotion. – Jaha svarade Rune som inte var lika alert då han var lite berusad. – Men då får du smörja in henne då sa ha till Emelie. – Men pappa det gå ju inte vi har ju precis målat naglarna då blir de ju förstörda svarade Emelie upprört. – Du får smörja in Sanna pappa så att hon inte bränner sig. Rune såg ingen väg ut så han svarade. – Jaja kom hit Sanna och ställ dig framför mig är du snäll så ska smörja in din rygg. Sanna ställde sig framför Rune där han satt med ryggen mot honom och han kunde se att hon var lite röd på ryggen. Han tryckte ut en klick lotion på händerna och började att massera in Sannas rygg. – Oj nu ringer mamma sa Emelie jag går in på mitt rum och pratar med henne. – Hälsa mamma från mig svarade Rune medan Emelie gick in på sitt rum och stängde dörren. De hann precis höra Emilie säga. – Hej mamma innan dörren stängdes.

Rune fortsatte att smörja Sannas rygg, han började med axlarna och arbetade sig ner mot hennes fantastiska bakdel som putade mot honom. Han såg synen framför sig på hur hon stått på alla fyra framför honom ett par timmar tidigare och praktiskt taget visat sig naken. Han kände hur kuken började att blodfyllas i en oroväckande takt innanför shortsen. – Mmmn vad skönt det känns Rune när du smörjer in mig sa Sanna. – Jag tror att du får smörja in mina skinkor också för det bränns på dem. – Då kommer dina trosor att få lotion på sig Sanna sa Rune och kände att kuken nu stod som ett spett i shortsen ju närmare han kom hennes bakdel. – Nej sånt är ju jättesvårt att tvätta bort sa Sanna. – Vänta sa hon och tog tag i trosorna och drog av sig dem samtidigt som hon var tvungen att böja sig fram för att få ner dem över knäna. Återigen ser Rune hur hennes bakdel öppnar sig framför honom innan hon ställer sig upp och säger. - Så nu kan du fortsätta. Rune stirrar på hennes nakna bakdel och säger med darrande röst. – Sanna det här är inte rätt att du står naken här när jag ska smörja in dig. Vad tror du Emelie skulle säga ifall hon kom nu. Sanna svarar utan att vända sig om. – Jag vill inte få lotion på trosorna och Emelie kommer ju inte att komma på minst en halvtimme du vet ju hur länge hon alltid pratar med sin mamma.

Rune i sitt både kåta och berusade tillstånd tänker efter och vet att Sanna har rätt, Emelie och hennes mamma alltid pratar länge i telefon säger inget mer utan börjar smörja in Sannas skinkor. -Ahhh vad skönt stönar Sanna när Rune börjar smörja hennes skinkor. Hon känner hur kåt hon är och hennes blygdläppar är svullna och mycket blöta. Bröstvårtorna är så styva att de står rätt ut. Hoon känner hur Rune sakta smeker hennes skinkor och hon darrar nästan av förväntan då hon vet att hon har Rune i sitt våld nu. – kan du smörja in mina lår också är du jättesnäll Rune säger hon med oskuldsfull röst och ställer sig lite mer bredbent så att Rune ska komma åt smörja. Rune är nu så kåt att han ifrågasätter inte ens det Sanna ber om utan börjar smörja in hennes lår. Han börjar nere vid baksidan av knäna och arbetar sig långsamt uppåt mot Sannas ljumskar. Kuken står stenhård i shortsen och han vill inget hellre än ta ut den och köra in den i Sanna men istället fortsätter han att smörja in henne. Han närmar sig ljumsken och snuddar lätt vid hennes fitta och känner hur hon sakta rör sig mot hans fingrar. Det går en stöt genom kuken och han tänker. – Jag tror att hon har blivit lite kåt av insmörjningen och låter på nytt fingrarna snudda vid hennes blygdläppar och märker hur hon sakta roterar underlivet som gensvar. Rune är alldeles torr i munnen av kåthet och känner hur försatsen läcker ur kuken.

- Kan du inte smörja in min framsida det bränns där också säger Sanna med lite grumlig röst till Rune. – Jodå det kan jag säger Rune ifall du vänder dig om så ska jag göra det med darrande röst. - Jag tror det är bättre att jag sitter i ditt knä säger Sanna för jag börjar bli trött i benen och tar ett steg tillbaka och sätter sig i Runes knä med sina ben utan på hans så att hon skrevar ordentligt.. Så nu kommer du åt och smörja in mig i alla fall säger hon och lutar sig mot Rune. Rune känner hur hans stenhårda grova kuk hamnar mellan hennes skinkor och det är nära att gå för honom i shortsen. Han inser att Sanna kommer att känna den så snabbt som tanken tar han tag om hennes stora tunga bröst och börjar smörja in dem.

– Aaahh så skönt Rune stönar Sanna när hon känner Runes händer på sina känsliga bröst. Hon känner hur han smörjer och nyper lätt i bröstvårtorna vilket sänder vågor av kåthet ner till hennes fitta. Aahhh fortsätt stönar hon medan hon gnider sin bakdel mot hans kuk. Rune njuter av att känna hennes tunga men så fasta bröst i sina händer vilket han fantiserat om många gånger. Han förstår nu att hon är riktigt kåt och fortsätter att smeka hennes bröst men låter samtidigt en hand glida ner mot hennes ben som är särade på varsin sida om hans ben. Han låter ett par fingrar glida in mellan hennes läppar och smeker hennes klitoris försiktigt och känner också att hon är sjöblöt därnere. -Ohhh fortsätt…..det är…så skönt…Rune….stönar Sanna och roterar underlivet mot hans fingrar.

Rune är nu helt vild av kåthet och han darrar i hela kroppen men han tar det försiktigt med Sanna för nu har han henne tänker han i ett töcken. Han känner plötsligt hur hennes hand klämmer om kuken utanpå shortsen och han stönar högt. – Mmmm vad har vi här säger Sanna med kåt röst.-Är du kåt på mig Rune är det så? -Ja det är jag flåsar Rune och det har jag varit ett bra tag när du har struttat runt i bara trosor här hemma. – Vilken….aahh…stor kuk…..mmm…du har stönar Sanna medan Rune skickligt smeker henne mot en orgasm.

Sanna glider plötsligt ur Runes famn och går ner på knä framför honom. Hon tar tag i knappen till shortsen och knäpper upp dem tar tag i dragkedjan och drar ner den och blottlägger Runes grova stenhårda kuk. Hon tar tag i shortsen och drar av dem innan hon tar tag i hans kuk med sin späda hand. Hon runkar prövande kuken och Rune stönar högt. - Oj vilken stor kuk säger Sanna med kåtdimmiga ögon och börjar att runka hans kuk med rytmiska drag.

– Ahhh fortsätt så stönar Rune och känner hur försatsen pumpar ut på det blålilla ollonet som är så spänt. Sanna svarar inte men böjer sig fram och suger in hans ollon i sin mjuka mun. – Ahh… så skönt grymtar Rune och trycker lite på baksidan av Sannas huvud för att komma längre in hennes mun. Sanna är nu vild av kåthet och låter ett par fingrar spela mellan sina ben samtidigt som hon känner smaken av Runes försats i munnen och låter kuken komma ändå längre in i sin mun. Rune tittar ner och ser hur hans dotters bästa kompis sitter och suger hans kuk med de magnifika stora brösten gungande i takt till hennes huvudrörelser. Han kan se konturerna av hennes bakdel och han tänker att den ska jag knulla snart. – Ahhh du är…..så duktig….att suga kuk….mmmmm…..fortsätt så säger Rune som känner att hel veckas celibat är på väg att explodera i munnen på Sanna.

Då öppnas dörren och Emelie kommer in i köket med mobilen mot örat. Hon stannar upp och tittar på dem och Rune vet inte vad han ska göra eller säga och hans efterlängtade utlösning kommer av sig. Så säger hon. – Pappa mamma vill prata med dig och går fram till honom där han sitter på stolen med Sannas mun runt sin kuk som för övrigt inte stoppade upp att suga alls utan fortsatte som om inget hade hänt. Hon räckte över mobilen till sin far som tog emot den och svarade i den.

– Hej älskling säger han, medan han ser hur hans dotter tar av sig sina trosor och visar sin renrakade fitta för honom och går ner på knä bredvid Sanna och tar tag i hans kuk böjer sig fram och slickar på skaftet samtidigt som Sanna suger på hans ollon. Rune tror knappt sina ögon när han ser vad som händer och känner hur kåtheten skjuter fart igen när han känner två tungor och två munnar på sin kuk. De tittar på honom men säger ingenting utan fortsätter bara att suga och slicka hans kuk.

Han börjar prata med sin fru. – Ja Sanna ska sova över då hennes mamma skulle på någon fest. Nejdå det gör ingenting hon och Emelie är ju bästa kompisar….Nej älskling jag ska inte dricka mycket jag lovar. – Ja vi ska grilla, jag tänkte grilla lite korv som de kan få mumsa på sade han och tyckte att hans ordvits var mycket passande när han tittade på flickorna som sög på hans kuk.

Han ser hur de byter plats och hans dotter suger in hans kuk i munnen och tar honom hela vägen ner till roten samtidigt som Sanna suger på hans pungkula. Han känner att hans orgasm är på väg i raketfart och säger till sin fru. – Nu måste jag avsluta detta så att flickorna får sin korv, de börjar att bli otåliga men vi får höras imorgon älskling säger han och avslutar äntligen samtalet. Flickorna säger fortfarande inget utan fortsätter att växelvis suga och slicka på hans kuk ett tag. Han känner att det inte är långt kvar.

– Flickor nu kommer…..jag snart….mmmmm…så underbara….ni är…era små….slynor. – Mmmmn pappa jag tror minsann att……slurp.. du…..slurp…..vill…spruta i…våra munnar…slurp…..kom då…pappa……sa Emelie och kände pappans kuk svälla. Sanna som hade Runes ollon i sin mun och två fingrar på sin mus var nu oerhört nära sin egen orgasm. Hon känner hur ollonet sväller och så hör hon. – Ahhh nu jääävllar…..kommer…jag…svälj…hela…satsen nuuuu….skrek Rune.

Han kände hur kuken började spy stråle efter stråle av tjock sperma in i Sannas mjölkande mun. Han ser hur hans dotter sliter ut kuken ur Sanna och fortsätter att svälja hans säd som pumpar ur kuken. Sanna känner hur det går för henne när hon känner sperman som sprutar in i munnen på henne och hon ramlar omkull och njuter av sin egen orgasm. Rune flåsar tungt efter sin massiva utlösning och sitter på stolen och hämtar igen sig. Emilie har fortfarande pappas kuk i munnen och suger långsamt på ollonet medan hon stönar och smeker sig själv mellan benen. Sanna har lagt sig på rygg med benen lite särade mot honom och han ser hennes blöta renrakade fitta och känner att det faktiskt börjar rycka i kuken inne i dotterns mun när han tittar på hennes vackra kropp med de stora brösten som pekar rakt upp fastän hon ligger ner.

Han känner hur Emelie släpper ut kuken ur sin mun och ser hur hon gränslar Sanna och sänker sin renrakade fitta över munnen på henne och säger. – Sanna nu är det min tur att få komma när ni båda har kommit men inte jag och nu är jag jättekåt. Han ser hur Sanna sträcker ut tungan och börjar slicka Emelies såsiga läppar. Han ser hur Emelie börjar rotera med underlivet mot Sannas mun samtidigt som han hör henne stöna. – Visst var det skönt att suga……mmmmm……pappas kuk…Sanna…mmmm….oooh …fortsätt Sanna…jag kommer…snart snyftade Emelie och roterade underlivet alltmer intensivt mot Sannas mun. Han ser hur Sanna för ner en hand och börjar smeka sig själv medan hon fortsätter att slicka Emilie såsiga fitta framför Runes ögon.

Rune känner hur kuken hårdnar blixtsnabbt när han ser flickornas fortsatta sexlek och ställer sig upp och går fram till sin dotter och trycker kuken mot hennes mun. Emelie känner hur något trycker mot hennes läppar och öppnar ögonen och ser sin pappa stå med ett nytt stånd framför henne. Hon tittar sin pappa rakt i ögonen och öppnar sin mun och släpper in hans kuk medan hon fortsätter närma sig sin egen orgasm av Sannas skickliga tunga. Rune grymtar till och säger. – Oooh vilken härlig kuksugarmun du har Emelie. Han stöter längre och längre in i dotterns diande mun och känner hur kåtheten stiger hos honom.

– När du har gjort mig tillräckligt hård ….aaah……mmm….så ska jag……knulla lilla Sanna….i…..hennes trånga…fitta…eller får jag inte….det? frågade Rune. – Mmmm…..slurp…..oooooh……slurp…för mig får du……mmmm…..knulla…Sanna pappa…..ooooh jag kommer….snart….vad säger du….Sanna….får …mmmm……pappa göra det…Sanna? – mmm….slurp….jo det …..slurp…..får han….stönade Sanna fram och kände hur kåtheten byggdes upp i henne vid tanken att Rune skulle stoppa in den långa grova kuken i hennes fitta. Rune mer eller mindre munknullade sin dotter med sin grova kuk och kände att nu var han redo att få knulla Sanna. Han såg hur hans dotters ansikte lyste av kåthet medan hon roterade sitt underliv allt fortare mot Sannas tunga och mun och stönade med kuken gled in och ut ur hennes mun. – Mmmm……..slurp……….nu..nu….ko..mmer….jag…slurp..oooohh…aahah..nuuuu och så kom hon i en orgasm som fick henne att stelna till samtidigt som hon tryckte sig mot Sannas mun. Så föll hon ihop över Sanna.

Rune lyfte upp sin dotter och la henne i soffan. Sedan lyfte han upp Sanna och la henne på rygg i samma soffa bredvid Emilie och gick ner på knä och vek isär Sannas ben och började att slicka hennes blöta fitta. – Oooh så skönt…….fortsätt Rune….mmm….vill du….knulla min…..lilla fitta….med din…stora kuk….ooohh så skönt….kom med din grova….kuk nuu stönade Sanna som nu var hur kåt som helst när hon kände Runes lapande tunga mot sin fitta. Rune reste sig på knä med den grova långa kuken i full prakt. Ollonet var blålila och spänt och det rann lite försats ur det medans han drog Sanna mot sig och tryckte isär hennes ben så att hennes lilla fitta öppnade sig framför honom.

Han tittade in i Sannas ögon men såg ingen rädsla utan bara kåthet som lyste ur ögonen på henne. – kom då Rune sa hon med grumlig röst och låt mig få känna en kuk för första gången. – Jag ska vara försiktig sa han med hes röst samtidigt som han sköt fram höften och lät det blålila ollonet trycka mot hennes blygdläppar. Han svalde tungt när han såg sin grova kuk ligga mot hennes lilla fitta och det såg nästan groteskt ut när såg sitt stora ollon dela hennes läppar.

Han började sakta att lägga lite tryck bakom och ollonet började sakta att bana sin väg in i Sannas fitta. Han såg läpparna delas mer och mer och han kände motståndet som hennes lilla hål gjorde när ollonet spände ut hennes fittläppar och halva ollonet var inne i henne. – oohh försiktigt kom det från Sanna…..du är…stor…det spänner…..men skönt…aaah…fortsätt sakta…Rune stönade Sanna men med kåtheten fortfarande lysande ur ögonen. Rune tog det väldigt försiktigt då han verkligen inte ville göra Sanna illa utan få henne att njuta. Nu var hela ollonet inne och han kände hur hennes fitta drog ihop sig runt det så att det nästan gjorde ont. Han arbetade sig millimeter för millimeter in i Sannas otroligt trånga fitta.

– oohh stönade hon …….så stor….kuk….men..så skönt….aahh……mmmm. – Gör det ont Sanna frågade Rune och stannade upp. – Lite…. men det…. är samtidigt…. jätteskönt flämtade hon fram….du får….inte sluta….Rune…fortsätt…mmm. Rune hade nu en tredjedel av kuken uppkörd i fittan och han började märka att Sanna började att göra motjuck med underlivet när han drog sig tillbaka utan att dra sig ur helt och försiktigt trängde sig in.

Han kände hur hennes fittmuskler kramade kuken som om det var en boaorm som var virad runt kuken. Det började nu gå lättare att trycka in kuken då hon blev blötare och samtidigt började att slappna av mer och mer. Rune svettades ymnigt men fortsatte att trycka in sin grova kuk in i den trånga fittan och till slut så var kuken helt inne i Sanna ända in till roten. Han tittade på Sanna som tittade tillbaka på honom och fortfarande så lyste kåtheten ur ögonen på henne.

-Nå Rune vad väntar du på stönade hon fram knulla mig nu tills du sprutar mig full med gubbsperma i min oskuldsfitta och rörde på underlivet så att hennes stora bröst gungade framför ögonen på Rune. – Nu ska du få kuk sa Rune och började att stöta kuken fram och tillbaka i henne. – Ja fortsätt så….mmmm….oooh….jaaa…..ooh så sköönt med…..riktig kuk….knulla mig…hårt…Rune stönade hon fram medans hon kände att smärtan hade ersatts av en njutning hon inte känt förut. Hon började rotera underlivet mot den grova kuken som stötte in henne allt hårdare och hon kände hur en orgasm höll på att explodera vilken sekund som helst. – Jävlar knulla…..aaah….mig då….spruta mig….full med….sperma….ooooh jag….kommer..Nuuu…skrek Sanna och exploderade i en orgasm.

Rune kände hur hennes fitta kramade kuken så hårt att han inte kunde röra sig utan han höll sig stilla medans Sannas orgasm fick ha sin gång. Till slut slappnade Sanna av och han kunde fortsätta att knulla Sanna och nu hade han inga betänkligheter för nu var hon inriden och han tänkte fylla hennes fitta med sperma. Plötsligt ser han sin dotter röra på sig och ändrar på sig så att hon har huvudet nästan mellan Sannas ben. – Dra ut kuken pappa och låt mig få suga dig lite säger Emelie och öppnar munnen. Rune svarar inte men drar ut den nu stenhårda kuken ur Sanna och trycker in den i munnen på Emelie som slukar kuken till roten och han stönar till när han känner hur den glider ner i hennes hals.

– Era små slinkor säger han…..aaah…så skönt….mmm. han låter kuken gå ett par gånger ner i dotterns hals innan han återigen låter ollonet sära på Sannas blygdläppar för att sedan sjunka in till roten i hennes fitta. Sanna börjar vakna till liv efter sin orgasm och börjar rotera sitt underliv mot Runes långa grova kuk som nu stöter hårt in i Sanna. – Ja fortsätt Rune flämtar Sanna….ge mig mera…kuk…mmmm……fyll mig….med sperma….oooh jag …..tror….jag…kommer…igen…stönar hon. Rune stöter för allt han är värd in i Sannas tränga och mjölkande fitta och känner hur det börjar att ila bekant i pungen.

– Nu Sanna flåsar Rune….ska du….få en sats…upp i….din….fitta..mmmmm….ooooh…Nuuuu… kommm…er….det sa han och stötte så djupt han kunde in i Sannas fitta. Samtidigt så kysser Emilie sin pappa vilket får honom över gränsen och stönande in i Emilies mun så känner han hur stråle efter stråle sprutar in i Sannas fitta. Sanna går även hon över gränsen i ytterligare en orgasm när hon känner hur kuken sväller och hon känner hur sperman forsar in i henne. Till slut så sjunker de ihop i en hög för en stund. Sedan säger Sanna -Rune du får inte knulla mig mer i kväll för nu är jag öm men gärna imorgon.

Anders som flåsande har lyssnat på hur Rune knullade Sanna första gången känner att nu ilar det i pungen och han säger. – Nu kommer jag Sanna och hon ser hur det stora ollonet börjar att svälla och hon öppnar munnen samtidigt som Anders med ett vrål börjar att spruta tjocka strängar av sperma över sin dotter ansikte och mun. Till slut suger Sanna in pappans ollon i sin mun och suger ut det sista. Sedan säger hon med sperma över hela ansiktet. – Ojdå pappa jag tror att du blev riktigt kåt av att hör min första gång med Rune. Anders tittade matt på Sanna och svarade. – Ja Sanna det blev jag och jag ska låta dig berätta mer men inte i kväll.

Anders fortsatte att köra och funderade vad som skulle hända när de kom hem.

49 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

Håppy

Helt underbart skrivit! Hoppas på att det kommer en del 3.

9/2 kl. 12:36

#9

Ronneby

Vilken underbar läsning!

26/12, 2023 kl. 00:00

#8

jge1969

Klart uppskattad novell. Önskar så klar en fortsättning a.s.a.p..tack för att du delar med dig av dina noveller.

13/8, 2023 kl. 19:57

#7

Solblomma

Bland det absolut bästa här. Får man se även en del 3? Kanske det avslöjas vilken fluga pappsen använder.

8/1, 2023 kl. 08:40

#6

karl43

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

12/11, 2020 kl. 12:45

#5

Kyrre

En härligt uppkåtande novell! Väntar på fortsättningen med stora förväntningar!
Otroligt va kåt del 1 och 2 gör mig.

25/10, 2020 kl. 10:20

#4

erosvän

upphetsande till max. Gärna fortsättning.

25/6, 2020 kl. 10:50

#3

daek

Helt underbar, vill läsa mera

14/6, 2020 kl. 10:19

#2

Roffe

Nice vill höra mer.... ruskigt snuskigt och härligt

12/6, 2020 kl. 20:16

#1

Nordergute

Underbart skrivet. Ser fram emot flera delar

10/6, 2020 kl. 16:42