Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/6, 2020 kl. 09:58, av Jossan_mylf

Mylf bjuder ut sig i mataffären

Detta är en fristående fortsättning på Sex med okänd(a). Finns, kanske på annan sida men vet inte den blivit publicerad än.

Amen, va fan, tänkte jag, varför händer det bara mig, att filen alltid står längst in och längst ned innanför glasdörren i affären? Och, självklart när jag har kort kjol och valt ett par så där lite för minimala trosor. Nåja, tänkte jag, kollade snabbt runt mig och böjde mig ned och fiskade efter filen, fan, självklart trillade den och precis när jag fått tag i filen, hörde jag.
- Nämen, hej, något jag känner igen väl.
Pang,
- Aj vad fan, slog huvudet i kanten innan jag reste på mig, med filen i handen och vände mig om. Där stod Nils, från i söndags, där ute på träffplatsen. Kände hur mina kinder blev varma och röda, trots att jag precis haft huvudet inne i kylen.

För er som inte läst förra novellen, Nils var den jag mötte på träffplatsen för sex, ja, läs om ni vill. Men nu var det torsdag och jag var och handlade.

Alltså, det är inte varje dag man springer på en man jag haft anonymsex med, eller ok så anonymt var det nog inte men vi träffades bara på en parkeringsplats, just för att ha sex.
- Hoppas allt är bra, sa han när han upptäckte hur jag rodnade.
- Jadå, bara fint sa jag och log, lätt generad.
Nils hade på sig ett par shorts och en ljusblå sommarskjorta och utanpå det en överskjorta i linne, det syntes hur välbyggd han var, trots att han var pensionär. Jag själv, hade en bomullsklänning i mörkblått, med vita prickar på, knappar på framsidan och en vitt bälte i midja, klänningen var ganska kort, hade kanske varit passande med ett par cykelbyxor under men hade inte hunnit få med det när jag åkte iväg för att bada. Nu var jag nybadad och på väg hem och skulle bara snabbhandla lite. På fötterna hade jag ett par vita sneakers och mitt blonda hår uppsatt i en kort tofs.

- Och veckan har varit fin, fortsatte han och fråga.
- Mmm, bara toppen, semester och allt, bara sol och bad.
- Fint, då har du fått lite solbränna då kanske?
- Jodå, en del mer sedan senast, sa jag och log lurigt.
- Ojdå, det är nog fint, tänk att få se det.
Skrattade lätt generat, flörtade vi här i affären, tänkte jag.
- Men, nu måste jag skynda sa jag och vi sa hej då.

Jag gick vidare och handlade, men en känsla fanns i min mage, tänkte på i söndags, jag var egentligen fortfarande kåt, för var inte alls nöjd med mitt sexliv trots sol och semester. Hittade aldrig rätt, var nog därför jag var på den där platsen i söndags och letade lite sex med okänd. Sugen fortfarande alltså, gick jag och små drömde i affären och, hans kuk, verkligen skön på alla sätt. Men va fan, småkåt mitt på Willys, hur kan detta hände tänkte jag. Men samtidigt, jag var kåt, han säkert villig, jag visste han var skön, toppen att knulla med och, jag hade tid, inget för mig alls ikväll. Så varför inte, tänkte jag. Gick ned till djurmatshyllan, den ligger längst in lite undanskymt, drog ned trosorna och höll dem i handen, ett par vita hipstertrosor med en hel del spets. Såg till att kjolen på klänningen höll sig nere och började leta efter Nils.

Lite nervöst var det, i en handen drog jag min matkorg, i andra ett par vita trosor, visserligen ihopknycklade, men ändå. Där, var han, vid kryddorna, han stod koncentrerat och letade, jag gick fram, stannade till och lade ned mina trosor i fickan på hans överskjorta. Tog mod till mig och sa.
- Hej, om du vill är jag din ikväll, stannade bara ett kort tag för att se att han hörde mig, han tittade på mig, jag fortsatte gå, svängde runt hörnet och bara höll på att dö av skam. Vad hade jag gjort tänkte jag, var det verkligen jag som gjorde detta?

Efter att ha andats ut lite, lagom orolig för att Nils skulle dissa mig hamnade jag vid brödhyllan, lagom noga att kjolen på klänningen inte visade hela rumpan när jag gick troslös. När jag stod framför brödhyllan kom Nils upp bakom mig.
- Om tio minuter vid min bil slyna, sa han och gav mig en smisk på rumpan.
Jag kunde knappt koncentrera mig resten av handlingsrundan, men kom ut ur Willys lagom i tid som Nils sagt att jag skulle. Undrade var han ställt sin bil, kom ihåg vad det var för bil och såg den sedan längst bort på parkeringsplatsen. Gick mot bilen med min ryggsäck med badkläder över axeln och handlingspåsen i handen. Jag stannade vid passagerar dörren, rutan åkte ned och Nils satt i förarsätet.
- Kom runt hit.
Jag rundade bilen, han öppnade dörren men satt kvar i sätet. Jag såg in i kupen och såg mina trosor hänge från innerbackspegeln.
- Närmare sa han barskt.
Han synade mig, uppifrån och ned och upp igen.
- Så du vill vara min ikväll?
Jag nickade.
- Svara när jag pratar med dig, sa han hårt.
- Ja, ja det vill jag.
- Vad ska vi göra då?
- Knulla, svarade jag osäkert.
- Hur då?
- Som du vill, jag är din.
- Hur länge?
- Hela kvällen, bara du knullar mig.
- Bra slyna, kom närmre. Jag tog ytterligare steg närmare och stod nu precis vid bilen. Hans hans smekte min kind, ned till brösten, knäppte upp ett par knappar så han kom åt att smeka bröstet, tog fram det, jag tittade mig runt för att se om någon såg oss, men vi var vid ena änden av parkeringen.

Hans hand gled ned och drog upp kjolen, smekte min fitta, jag stönade svagt.
- Bra slyna, redan våt och kåt alltså.
Jag nickade, då fick jag en lätt örfil av honom.
- Vad sa jag, svara när jag talar till dig slyna.
- Ja, svarade jag högt.
Han tog fram ett svart läderhalsband, knäppte det runt min hals som ett halsband.
- Så, visa dig nu för mig, brösten och lyft på kjolen, han tog fram sin mobil för att ta ett foto.
Jag vek ned runt klänningen så brösten blev synliga och lyfte på kjolen så min fitta syntes. Han tog ett par foton på mig.
- Nu är du min hela kvällen, förbered dig för en vild kväll, snygga till dig och hoppa in snabbt.
Jag ordnade till klädseln och gick runt bilen och satte mig i passagerarsätet.
Bilen gled ljudlöst iväg.

Jag såg direkt när vi körde att vi inte var på väg till hans hus.
- Vart är vi påväg?
- Bry du dig inte om det, bara koncentrera dig på att lyda, behaga så blir allt bra.
Jag funderade på vad jag gett mig in på, han tittade på mig och såg min tveksamhet.
- Öppna handskfacket, där finns lite grejer till dig.
I facket låg det två små askar och ett par trosor. Jag höll upp trosorna, ojdå, ett par svarta i läder, minimala, enbart snören runt midjan och mellan skinkorna, fram en liten minimal trekant med silvriga pärlor. Nils såg min tvekan.
- Passar väll en slyna, på med dem.
Jag krånglade med dem och lyckades få på dem vilket inte var det enklaste sittandes i en bil.
- Perfekt, nu askarna.
Jag öppnade den första, en silvrig plugg till baken med en lila pärla.
- Seså, in med den, tyvärr inget att smörja in den med, du får använda ditt saliv.
Jag spottade på den, den var hal, lite större än min egna plugg jag hade hemma, krånglade med den för att försöka få in den i min bak, lite knepigt sittandes på ena skinkan i sätet men lyckades till slut, grimaserade lite när den breda delen gled in i min bak.
- Så, ask två nu, öppna genast.
Jag öppnade och i den låg ett silvrigt ägg och en liten fjärrkontroll.
- Jag tar kontrollen men in med ägget, sa Nils och jag gav honom fjärren.
Ägget slickade jag på och blötte ned med saliv, satte upp ena foten på instrumentpanelen och förde in ägget i min fitta. Direkt satte Nils på vibrationen och jag stönade till.
Nils ändrade läge på vibreringen så den var stilla ett tag för att sedan vibrera en tio sekunder och sedan tyst. Varje gång stönade jag till och flämtade högt.
Nils njöt av hur jag reagerade.
- Bra, sa han varje gång.

Vi körde en bit utanför staden, får nog erkänna att pluggen i baken, ägget i fittan och hela känslan av osäkerhet gjorde mig extremt kåt, kände hur blöt jag var i fittan och skulle nog inte kunna hålla mig så länge till innan jag kom. Färden gick till ett hus som låg ute vid kusten, en upphöjd del vid kusten. Huset var ett enplanshus ut mod grusvägen.
- Seså, in med dig, sa Nils och vi klev ur bilen på den grusade planen framför huset.
Väl inne i huset öppnades det upp ett stort öppet vardagsrum, med panoramafönster ut till en altan, bredvid låg ett sovrum som hade panoramafönster med utsikt över havet. Väldigt fint. I sovrummet fanns en stor säng, runt sängen en bastant ram och gavel, inget mer.
Jag stod framför panoramafönstren och tittade ut,
- Här kan ingen höra oss, sa Nils, jag tittade på honom över axeln och log. Han kom upp bakom mig, tryckte upp mig mot fönstret, ena handen runt min hals/haka och andra kom upp under min kjol, på min bak. Jag kände direkt hans hårda kuk i min svank. Hans hand gled ned mellan mina skinkor, till fittan och kände hur blöt jag var. Smekte min fitta och drog ut ägget, ersatte med två fingrar i mig, jag stönade. Samtidigt kysstes vi hett och blött.

- Så, visa mig din slyniga sida nu. Han tvingade ned mig på knä, knäppte upp sina shorts och fram hoppade hans kuk. Jag tog tag i den och runkade den, slickade på den innan jag sög in den, djupt i munnen direkt. Han stönade, så sög jag honom ett tag, han njöt, sedan tog han tag om mitt huvud och började föra och bestämma takten, djupare kom han också, saliven byggde upp i min mun, så drog han ut kuken, såg hur saliven rann nedför min haka, vi kysstes, sedan tryckte han in kuken igen, djupare, jag klöktes lite då jag inte var beredd. Han höll mig hårt om huvudet, stod med lätt särade ben och knullade min mun, jag hostade så gott det gick med hans grova kuk i munnen.

Han drog upp mig ståendes, vände mig om så jag stod med ryggen mot honom, vänd mot fönstret. Så tryckte han mig mot fönstret, mina bröst pressades mot fönstret, hans hand höll mig i håret, andra drog upp kjolen, smekte min rumpa, smiskade den flera gånger, varje skinka fick fem sex slag med handflatan. Så kom han upp bakom mig.
- Vad är du?
- Din, svarade jag lite tveksamt.
- Vad ska jag göra med dig?
- Knulla mig.
- Vad ska du göra då?
- Behaga och lyda.
- Bra svar slyna, jag gör vad jag vill med dig, ditt stoppord är rött, då slutar vi med allt, förstått.
- Jag förstår, svarade jag ordningsamt.
- Bra, av med klänningen nu så ska vi leka.
Han backade bakåt och tittade på mig när jag började knäppa upp skärpet på klänningen. Sedan knäppte jag upp klänningen och lät den falla till golvet. På mig hade jag bara mina vita sneakers, de svarta minimala lädertrosorna och det svarta läderbandet runt halsen.
- Perfekt, sa han och pekade på sängen.

Jag klev upp på knä i sängen och stod och väntade på Nils, Nils kom in i rummet, helt naken och med en kamera i handen, tog flera bilder på mig, från alla håll.
- Jag vill ju kunna se slynan jag knullat även efter, sa han och log, placerade kameran på en byrå.
Han kom fram till mig, tog hårt om min nacke och vi kysstes, hans andra hand smekte min fitta, kände hur våt den var, förde in ett par fingrar i min fitta, smekte mig så skönt. Han verkligen juckade med fingrarna i min fitta, först kändes det lite ovant men sedan skönare och skönare. De minimala läderstrosorna var knappast ivägen alls även om de satt åt lite. Så tryckte han ned mig så jag stod på alla fyra i sängen, hans kuk kom precis framför mitt ansikte och jag gapade så jag kunde börja suga på den igen. Han knullade min mun, höll hårt i mitt hår med ena handen, andra tog kameran och tog ett par foton på mig med kuk i munnen. Innan jag riktigt hann med så lyfte han upp mig och vände på mig så jag stod på alla fyra med baken mot honom och direkt var hans ollon vid min fitta. Han pressade sig sakta in i mig, jag var rejält blöt så det gick lätt och var så skönt.

Han greppade om min höft och knullade mig hårt.
- Ahhh, åhhh jaaa äntligen, stönade jag.
Han lugnade sig och tog ett par foton av mig så han fick med hela min kropp bakifrån, även den lila pärlan av pluggen i min bak. Han knullade mig sedan hårt, verkligen snabbt och hårt innan han drog sig ur, gick bort till byrån och tog fram en liten väska, såg ut som en större necessär ungefär.
- På rygg, beordrade han mig och jag vände på mig så jag låg på rygg.
Han stod bredvid sängen och tog fram två klädnypor som han fäste på mina bröstvårtor.
- Aj, gnydde jag.
- Det gillar du väl, sa han.
- Ja, stönade jag fram.
Han förde ena fingret upp till min mun så jag sög in det, sög på hans finger, andra fingret smekte han runt bröstvårtorna och nyporna, drog lite i den, det smärtade lite. Sedan tog han fram två rep med karbinhakar i som han fäste i två ringar i mitt halsband, sedan fäste han repen vid sidan av sängen så jag inte kunde röra på mig med huvudet. Han tog fram två armband, breda i läder som han fäste på handlederna, i de fäste han också rep så mina armar var helt utsträckta åt sidan. Jag fångade hans blick, såg hur han njöt av att ha mig helt i sitt våld.
- Nu ska vi leka slyna.

Han tog flera foton på mig där jag låg fastbunden i sängen. jag var inte helt komfortabel med att bli bunden men samtidigt så jädrans kåt och sugen på kuk att jag bara ville att han skulle knulla mig direkt.
- Sära benen, sa han.
Jag särade på dem så mycket jag kunde, de pekade snett uppåt.
- Perfekt sa han och fick några bilder på mig med särade ben.
Sedan kom han upp till mig i sängen, smekte min fitta.
- Så du blir så kåt och våt av lite fotande av dig och lite rep?
- Ja, men knulla mig snälla, bad jag honom.
- Snart, vänta lite bara.
Han gled ned och kom med ansiktet vid min fitta, smekte clitoris med sitt finger, slickade mig med tungan, jag flämtade och andades högt, så skönt tyckte jag. Han slickade mig så jag blev än kåtare och våtare än innan. Sedan klev han upp, tryckte mina ben hårdare mot mina bröst och placerade kuken vid min fitta och trängde in i mig.
- Ahhh, ja stönade jag högt.
Han höll mina ben i knävecken så de pressades mot mina bröst när han lät den grova kuken knulla mig. Han kom så långt och härligt hårt in i mig och så jag låg och njöt. Vilket hördes då jag stönade högt och ljudligt.
- Är det så skönt, sa han och stannade med knullandet.
Precis när jag skulle svara tryckte han stenhårt in kuken djupt i fittan så jag skrek till. När han stannat igen flämtade jag.
- Ja, så skönt med din kuk i mig.
Han fortsatte knulla mig hårt.
- Ja, knulla mig med kuken, skrek jag högt.
- Fan vad du låter slyna, sa han barskt och gav mig en lätt örfil.

Han stannade upp i knullandet, sträckte sig till necessären och fick fram en svart sak jag inte riktigt såg vad det var, han pressade in en plugg i min mun och spände en rem runt nacken på mig. Så jag hade en kort pluggliknande dildo i munnen fastspänd så jag inte kunde spotta ut den.
- Så, nu kan du försöka skrika slyna.
Han ställde sig på knä mellan mina ben igen och tryckte in sin kuk hårt i min fitta. Började knulla mig hårt igen, jag njöt trots att jag inte kunde skrika eller stöna så mycket. Vi möttes med våra blickar, båda såg på den andre hur skönt det var.
Av hela situationen så var jag så kåt så jag kände hur nära jag var att komma, bara han knullade mig lite till och inte slutade. Han verkade förstå för han fortsatte och jag kom i en så jädrans skön orgasm att jag hade svårt att vara still, slet i repen med armarna och ville kasta med huvudet. Han stannade upp lite i knullandet när han märkte att jag kom i en skön orgasm.

- Är du tystare nu, frågade han.
Jag nickade och vi fick ögonkontakt. Han klev upp och satte sig vid mina bröst, spottade i mellanrummet mellan mina bröst, lade kuken där och tryckte ihop dem. Knullade mellan brösten, men tyckte nog något saknades så han spände loss pluggen i munnen så jag kunde spotta ut den, Istället kunde jag slicka på ollonet ibland när han knullade mellan brösten, sedan tryckte han upp kuken så den gled djupt in i munnen. Knullade min mun, och med halsbandet och armarna fasthållna av repen, kunde jag bara ta emot hans kuk knullandes i min mun, han tog kameran och fotade mig samtidigt.

Han la ifrån sig kameran, drog ut kuken ur min mun och runkade den över mitt ansikte, han tittade på mig samtidigt, stönade till och sperman sprutade ut över mitt ansikte. En, två och sedan en tredje sats rakt på mitt ansikte, kletigt över pannan, ena kinden och näsa med haka, innan han gned kuken runt i mitt kladdiga ansikte, tog fram kameran igen och fotad mitt spermakladdiga ansikte flera gånger, jag log mot kameran, sedan sög jag in kuken i munnen så jag fick spermasmaken i munnen. Spottade ut kuken och smackade med munnen.
Han log mot mig.
- Tror du vi är klara eller vill du ha omgång två innan jag kör hem dig?
- Kan inte hålla mig tills omgång två startar, sa jag och log.
Han knäppte loss mig från sängen, klev av mig.
- Snygga till dig, i garderoben inne i badrummet finns lite kläder, välj det som passar din kropp och din sexlust bäst och kom tillbaka när jag säger till, sa han och jag kunde bara lyda.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.