Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/6, 2020 kl. 09:38, av Sixtenjr

Schema för herdestunder

Jag var 17 år när jag gjorde debut i kärlekslivet. Annette hette den första kvinna jag fick sticka in min kuk i. För mig blev det ett stort och minnesvärt tillfälle som kom att följas av många sköna tillfällen.

Det var rena slumpen att vi träffades, Annette och jag. Det skedde hos en  medelålders malig bekant till mig som jag då och då  besökte för en stunds trevligt samspråk och TV-tittande... Vid det här besöket överraskades jag av att finna en ung mycket vacker kvinnna hos honom.  Det visade sig att hon ett par gånger i veckan på sin fritid utförde sekreterararbete åt honom. När jag kommit in hade  hon just avslutat dagens uppgifter. TV-n var påslagen och hon satt i soffan framför TV-n  och och såg på en spännande fotbollsmatch. Hennes uppdragsgivare satt på en stol ett stycke ifrån,  Jag kunde inget annat välja än platsen bredvid den unga kvinnan....

Jag kände på en gång en  ljuvlig parfymdoft som omgav henne, Den drog mig närmare henne sä att vi fick kontakt med yttersidorna av våra angränsande lår..

När matchen var slut reste sig den unga kvinnan, sa hej och gick mot  utgångsdörren,. Hon gav mig ett inbjudande leende som jag tydde som en invit åt mig . Vi gick så båda ut tillsammans,. Vi presenterade oss nu för varandra och jag fick veta att hon hette Annette.

- Följ med mig hem ett tag!

Hon verkade iivrig.. Vad hade hion för planer? Vad skulle jag  göra hemma hos henne?,.

Jag njöt av att ha hennes sällskap, sårskilt då Benga och Robert fick syn på oss, 

Väl inkomna hos Annette tog hon fram en flaska Vermouth och ett par glas..

- Jag hoppas det smakar. Det här är min favoritdryck- Skål Lasse!

Vi drack några rejäla klunkar, Jag kände med en gång att jag blev en aning påverkad och Annette såg vackrare ut än för en stund sedan.

Annette tog några steg mot mig, lade en hand på min nacke och gav mig en djup och lång kyss,
Den kändes i hela min kropp och allra mest i de undre delarna.. Nu var jag rejält kåt. Kände hon likadant?

Annette gav mig en kyss till. Som svar kunde jag  inte låta bli att föra in min tunga i hennes mun och samtidigt trycka mig hårt mot henne. Hon svarade ögonblickligen med ett hårt tryck tillbaka. Helt klart måste hon nu veta att jag hade ståkuk, Den signal  kuken gav henne kunde  hon inte undgå.. Hon hade på mindre än en halvtimma gjort oss  beredda för ett efterlängtat samlag.

-  Jag känner att du är kåt, Lasse.

- Det är du väl också, Annette?

- Bra att jag fick med dig hem'. Hade du inte dykt upp hos George  så hade han  börjat tafsa på mig.. Han har      flera gånger efter våra jobb gjort sina försök.

- Får jag nu leda min unge herre till min.säng? Annette  framförde sina ord  med ett stort leende.. Hon tog mig i   handen, pillade med ett finger  på insidan av den och så travade vi inäg till hennes sovrum. Hon stannade till på tröskeln till sovrummet, kysste mig och så kom hennes fråga;

- Tror du att vi kan få en skön  stund i sängen?. 
- Ja det gör jag. 
- Så du är säker på att du vill knulla med mig?
-Ja, självklart,. men jag har aldrig knullat tidigare.
- Det förvånar mig. Du är ju mogen och mycket manlig.
  och  helt klart  en stor fresrtelse för både unga och äldre kvinnor.

Nu blev det kapplöpning till sängen och till en rasande snabb avklädning 

När jag såg Annettes fitta steg både kåtheten och min kuk.

- Å Lasse,vilken stor och härlig kuk du har. Den är säkert den största jag sett.
  Lasse,nu är jag så djävla kåt så du måste skynda dig.

- Svär du?

- Det gör jag sällan men när jag är kåt kan jag inte låta bli.
  Du kommer snar att få höra vad jag kan kasta ur mig.  Skynda på!
  In med din djävligt stora kuk nu,. Knulla mig av bara fan, Ååå vad kåt jag är..

-  Å, vad du tar i, Annette.
- Jag blir normal när det gått för mig.

Jag tog tag i min kuk, och förde den mot Annettes fitta.. Hon  särade stort på sina ben
och så greppade hon om min kuk strax framför min hand och fick kukhuvudet strax
intill sin fittöppning. Jag tryckte på och kuken gled in hur lätt som helst.

Annette ropade bravo med full kraft.

- Nu är han där jag velat ha honom ända sedan vi satt bredvid varandra hos George

-- Det är härligt Annette..

Jag började att sakta skjuta in och sakta dra ut.. Nya och  starkare  känslor spred sig i min kropp.

Jag kände mig lycklig. Jag kände att jag kommit till en vändpunkt i mitt liv..Jag hade nått toppen.
När min utlösnig  med tre kraftiga sprut kom var jag helt övertygad om att jag fått uppleva något
stort, den självklara manifestationen av kärlek.

För tillfället var nu Annette och jag utslagna och i ett lyckligt tillstånd,vi var i  vårt gemensamma Nirvana.

,-Du gillade väl din premiär, Lasse?
- Om! .Det var helt underbart. Det får inte vara sista gången vi älskar på det här sättet..
- Absolut inte. Vi har resrten av natten på oss.
- Jag älskar dig Annette.
- Jag älskar dig, Lasse.
- Att knulla är kärlekens toppunkt  i alla fall  om den nås med dig,

Vi somnade först någon gång vid tvåtiden. Då hade jag nog inte en enda droppe kvar i mina testiklar.

Vid morrgonkaffet kom vi överens om tidpunkt för nästa möte.

Innan dess inträffade något högst oväntat. Två dagar innan mötet med Annette skulle äga rum började jag känna mig kåt, Jag förstod att jag längtade till  den avtalade träffen.. Det började bli kväll. För att ha någon sysselsättning bestämde jag mig för att gå ut och köpa en tidning.. Jag gick till kiosken vid torget. Till min förvåning upptäckte jag att det inte var den gamla tidningstanten som stod bakom disken utan än ung vacker kvinna med ganska svällande bröst. Det var lätt att konstatera att hon var minst lika tilldragande som Annette, Nu blommade kåtheten upp i mig igen.. Vad skulle jag säga för. att hon skulle få intresse för mig?

- . Du är visst ny på jobbet.
-  Jag började först i går.
-  Bor du här i stan?
-  Bara nu i sommar.
- Du stänger väl snart?
- Om fem minuter.

- Kanske,du och jag kunde  ta en promenad tillsammans så kunde jag visa dig de centrala 
  delarna. av stan.
- Gärna..

Så kom kvällens sista kund och  kioskens vackra unga kvinna kunde komma ut till mig.
Vi presenterade oss för varandre. Hon hette Lilian men hade ända sedan småskoleåldern
kallats för Lillan.

Jobbet i kiosken var ett sommarjobb. I höst skulle hon återgå till sina högskolestudier.

Vi samtalade om än det ena och än det andra..Vi uppskattade  båda två promenaden.

Hon får inte lämna mig nu. Vi  måste få vara ihop en längre stund så att det kan bli en fortsättning hemma hos henne eller hos mig.

- Du Lillan, vad säger du om jag bjuder dig på någon god dryck på restaurang Druvan här runt hörnet?
- Jag tackar, det kan säkert smaka gott,

Vi gick in på restaurangen, fick ett litet bord i en hörna. Tack för det tänkte jag.. Här kan vi sitta ganska obemärkta..Jag beställde in min och Annettes kärleksdryck Vermouth

-  Gillar du Vermouth Lillan? 

-_Ja, det var tydligt att hon gjorde.. Hon drack tre glas medan jag drack knappt ett glas

Eftersom det var måndafskväll var det inte dans på Druvan, Det misshagade Lillan.

- Nu skulle jag vilja släppa loss men det kan jag inte göra här så vi går hem till mig..

Vi var snart. hemma i Lillans lilla men trevliga lägenhet, Först av allt letade hon fram en datorskiva och satte den i datorns skivläsare. Hon hade valt musik som pelades av Benny Anders oekester, Fart och kläm..

Och då särskilt på Lillan. I snabb takt drog hon av sig alla sina j´kläder och börjad en eldig nakendans,

Jag kunde inte annat än beundra hwnne och njuta. Hon kunde verkligen dansa.

Så var melodin färdigsplad och Lillan trött. Hon kastade sig på rygg i sin säng.

- Kom Lasse!  Kom och lägg dig hos mig!   Kom,knulla mig!

- Du är tokig. Vi känner ju inte riktigt varann  än

- Det spelar ingen roll. Jag vet att du vill knulla. Det har jag känt hela kvällen,

- Det måste jag erkänna,

- Kom nu Lasse. Jag ska ta väl hand om dig. Min fitta står vidöppen och det bara för dig,

Jag gick fram till sängen. På vägem dit började jag klä av mig. När jag dragit av mig 
kalsongerna roppade Lillan hurra,.Jag tvekade inte längre.  Jag  försökte komma i överläge
men Lillan ville ha mig på rygg, 

Avsikten visade sig så gott som genast. .Hon tog tag om min kuk och stoppade den i sin mun
Detta var helt nytt för mig. Skulle jag värja mig? Ja.. Det var ju så himla skönt.

Hon  arbetade med läppar, tunga och en hand som hårdrunkade kuken.

- Härligt, Lillan. Inte visste jag att det här kunde vara så skönt..

-  Det känns bra för mig också.
-. Du är underbar, Du kan verkligen göra det gott för en ung och kåt och oerfaren ung man.. 

  Jag kände utlösningen vara på väg. Jag kunde inte hålla emot.. Min sats kom helt och fullt
   in  i  Lillans mun, Jag  märkte att hon utan tvekan svalde den.

- Där fick jag mycket på en gång. Du har verkligen resurser, Lasse

Vi vilade en stund., Behövligt.

- Jag känner att min fitta också behöver en rejäl sats. Det ordnar du väl strax, Lass?

Nu styrde Lillan.. Jag fick lägga mig på rygg och så grenslade hon mig så att hon fick min kuk
djupt in i sin fitta. och började rida mig. Skönt,rytmiskt och då och då en kort paus
med slidkramningar om min kuk. Allra sist innan det gick för både henne och mig ökade hon takten till ett maximum.

Lillan ville att vi två skulle bestämma vilken kväll vi skuller träffas härnäst,  Skulle  jag kunna  ha både en onsdags- och en lördagsväninna? Skulle det vara möjligt att hålla det hemligt för dem båda?. OK, det var värt att ta risken, Tvä underbara unga kåta kvinnor vore en verklig lyx att kunna unna sig.   Vi bestämde att ha onsdagskvällarna som mötestid för fortsatt älskog..

Lillan följde mig ett stycke på väg hem.   Hon kramader mig och gav mig en godnattkyss, 

När jag väl krupit i säng sov jag länge och gott,

Så kom kvällen för mitt andra möte med Annette,  Redan ett par timmar före  mötet med henne började jag känna mig kåt.

När jag ringde på Annettes dörr. kom hon ut i trapphuset helt naken. I handen hade hon en stor dildo..

- Vålkommen Lasse. Du kan nog inte tro vad jag väntat på dig.. Jag har inte kunnat låta bli att börja. Jag är så 
  himla kåt.. Stig in.!  Jag har en överraskning .åt dig.

Jag gick in och där i vardagsrummet stod överraskande en ung stråalnde vacker kvinna med just de runda och inbjudande former en kvinna bör ha. Hon verkade vara i Annettes ålder .Skillnaden mellan dem hade inte med åldern att göra.. Skillnaden låg i att Emma var klädd, Hon hade dykt upp helt oväntat..

 Emma log mot mig.

- Hej Lasse, Annette har berättat en hel del om dig. Ni tycks verkligen ha funnit varann.. Och du är ju lika snygg  som hon sagt. Det är verkligen spånnande att bli bekant med dig.. Kanska kan vi ha trevligt ihop alla tre.

-Annette lutade sig mot mig och viskade i mitt öra:,

- Jag hade tänkt att vi kunde prova en trekant..

- Är du alldeles från vettet?  I och för sig spännande just nu när jag är så kåt men tror du Emma vill och är kåt?    Kan hon ha lust att knulla med en främmande karl.?
- Det vill hon säkert. Jag vet hur hon är. Vi har kännt varrann i över fem år nu.. Jag känner till hennes böjelser. 
  Skynda dig Emma! Ta av dig! 

Emma kom snabbt ur sina kläder och så fick jag för första gången se hennes vackert rundade bröst och hennes våta glänsande fitta. Jag kunde inte slita blicken från henne. Javisst skulle jag vilja ha henne som en välkommen del i vår trekant.

- Emma, jag har bestämt mig. Jag ställer upp.

Emma steg närmare mig, kramade och kysste mig.  Jag blev extra kåt när jag kände hennes mjuka kropp odh hennes väldoftande parfym. Hon förde en hand in mellan mina ben och gned den fram och tillbaka. Både hon och jag kände att min kuk var beredd.

På förslag av Annette drog  de två kvinnorna lott om vem av dem som skulle  få börja först med mig, Det blev Emma som vann förturen så vi lade oss tätt tillsammans och började genast smeka varandra mellan benen.

- Ja, Lasse ge henne nu allt du förmår. Jag hoppas att ni båda har det gott

Jag hade tva fingrar i Emmas fitta och hon grep med en hand om min kuk,  Det var inte svårt  för oss att uppfatta hur kåt den andra var.

-  Nu vill jag att du äntligen kommer in. Fittan kan  kan inte vänta längre. Du känner väl hur våt hon är. Jag 
    garanterar fint glid. 

Jag bytte fingrarna mot min kuk som redan i första stöten kom ner i botten på Emmas fittai. Jag knullade på  men tog  tog det litet långsamt för att vi skulle komma i gmensam takt.  
Annette var intresserad och nyfiken iakttagare en lång stund men så märkte jag att hon försvann ut ur rummet,

Hon var strax tillbaka och bar då på en ffilmkamera fastsatt på ett stativ,

- Jobba på! Nu ska ert samlag komma på film
Annette placerade kameran nära våra underkroppar, zomade in och började filma,.
ändrade då och då på vinkel och avstånd.

- Jag lovar att inte ta några ansiktsbilder..

Annette började också regissera oss, gav oss order om vilka ställningar vi skulle använda
och de ord och ljud vi skulle ge ifrån oss.. För säkerhhets skull började Emma och jag förställa våra röster men vi gav hela tiden besked om vad vi  kände,

Emma och jag nådde våra orasmer så gott som samtidigt, Emma steg ur sängen och Annette kröp ner till img, och nu blev det Emma som fick fortsätta filmandet.

- Jag kommer att ta många närbilder på era nedre prydnarer.

- Vad säger du Emma? Kallar du min fitta och Lasses kuk för nedre prydnarer? Ja, det kan du gott göra
   för det är väl vad de är.

Annette fick två orgamer och jag en innan vi blivit nöjda.

Vår trekant fick vid filmvisningen och kaffe ihop med välfyllda glas med Vermouth. en trevlig oh glad avslutning. Vi gillade alla filmen, skojade en hel om det den visade. Allra sist, strax innan Emma gick hem till sig bestämde vi tiderna för våra kommande herdestunder, Mitt schema  fick följande hålltider;.

Emma  måndagkvällar        Annette onsdagskvällar         Lillan  lördagskvällar

Detta schema lyckades vi hålla i nästan två år.


 

 

 

.     

 

l

 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.