Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/6, 2020 kl. 21:45, av RuterEss

Retur med förhinder

Del 3 av 3 i serien Bussturen

Dom satt så ett bra tag, kanske upp emot en halvtimma, och bara höll om varandra, smekte varandra och njöt av värmen från varandras kroppar.


Vi lämnade Kim och Vera sittande på golvet, ganska slaka, efter att ha tillfredsställt varandra. 

"Retur med förhinder"

Dom satt så ett bra tag, kanske upp emot en halvtimma, och bara höll om varandra, smekte varandra och njöt av värmen från varandras kroppar. Dom hade inte hört det på hela tiden, men ute gick åskan för fullt och regnet vräkte ner. Kim fick plötsligt syn på vägguret. Tre minuter i halv fem!!! Hon flög upp på fötter. 

-Fan! Fan! Fan! Jag kommer att missa bussen!!!
-Lugna ner dig. Det finns inte en chans att du hinner i alla fall. Och dina kläder är fortfarande fuktiga. Går du ut nu så får du sitta dyngsur på bussen i minst en timma. Har du någon som kommer att sakna dig om du inte kommer hem?
-Eeeeh! En lite creepy fråga, med tanke på att vi bara känt varandra i några timmar.
-Ja, ha ha. Nu när du säger det så. Det lät inte alls bra. Men du förstår väl vad jag menade?
-Jaa, det gjorde jag. Och nej, faktiskt ingen. Jag bor själv. 
-Dåså. Då sover du över här inatt och sen åker du med mig imorgon förmiddag när jag börjar. Det bjuder jag på. Det är det minsta jag kan göra. Gå och hämta lite mer whisky nu. 

 

Kim gick bort till bordet och toppade upp deras glas, gick tillbaka till soffan och räckte det ena till Vera. Medan hon tog en klunk kastade hon ett öga i lådan och såg sen lurigt på Vera, böjde sig fram och fiskade upp dubbeldildon.

-Har du använt en sån här förr?
-Nej, jag köpte den på impuls när jag handlade de andra sakerna. Visste inte då varför, men det verkar som den kanske kan komma till nytta i alla fall.

Hon log och smuttade på whiskyn. 
Kim satte sig i soffan igen med den ca 40 cm långa pjäsen i handen. 

-Lägg dig ner med huvudet på armstödet, sa hon. 

Vera gjorde så och särade på benen. Kim kände efter på hennes fitta. Det skulle inte behövas något extra glid. Hon blötte den bara lätt med munnen och började sedan borra in den i Veras väntande sköte. När knappt halva hade gått in tog det stopp. Kim drog den lite ut och in med skruvande handrörelser. Vera stönade, vred sig och juckade emot så gott hon kunde under behandlingen. Kim ställde sig på knä på golvet, dök ner mellan hennes ben och började jobba på klittan med sin mun och tunga, samtidigt som hon fortsatte köra med dildon ut och in i långa drag. Vera började vrida sig ännu mer och försökte lyfta sitt sköte mot Kims mun som sög och slickade om vartannat. 

-Ooohh! Nu får du hejda dig lite!
-Ok, då är det dags för mig att vara med.

Kim flyttade upp i soffan igen och lyfte sitt högra ben över Veras vänstra i soffan, samtidigt som hon lät sitt vänstra glida in under Veras högra utanför den. Så, nu kunde hon komma närmare. Tog lite saft från sin egen fitta och smorde in toppen. Spottade även lite på den och gned ytterligare lite grann. Hon drog trosan åt sidan, siktade in den mot sin skåra, gned lite utvändigt för att blöta den lite till, flyttade ännu närmre Vera och tryckte på det sättet den i botten. 

-Aaaahhhmmmm! Mmmmmm! utbrast dom båda samtidigt.

Kim tyckte den kändes grövre än den såg ut, men så kom hon på att det nog var pluggen som gjorde henne trång. Varför hade hon inte provat det tidigare?
 

Där låg dom nu, sköte mot sköte i soffan, roterande med underliven, juckande mot varandra, kramande dildon med sina fittmuskler. Efter att ha legat så en stund satte sig Kim halvt upp stödd på sin vänstra armbåge och sträckte ner högerhanden, smekte först sig själv lite lätt och gick sen vidare till att smeka Veras plaskvåta fitta. 

-OjOjOjOjOj!!! Sööööte Jesus!!!

Vera vred sig som en mask under hennes hand. Kim kände att det fanns lite mer än decimetern dildo mellan dom, så hon tog tag med handen och började att röra den sakta fram och tillbaka. Hon "runkade" den stora silikon-kuken och dom fick själva allt det goda. Det kom en flämtning från Veras håll när Kim ökade takten. 

-Ooooohh!. Fyy Faan va sköööönt!!!
-Mmmmm, svarade Kim.

Hon var på väg att sjunka in i sig själv när Vera sa ...

-Jag kan inte bara ligga såhär. Jag måste få röra på mig mer. 
-Jag har en ide, sa Kim, och drog ut sin halva av dildon. Ställ dig på alla fyra mot armstödet med ett knä i soffan och en fot i golvet.

Vera ändrade ställning. Kim ställde sig själv likadant fast åt andra hållet. Hon sträckte sig ner mellan sina ben, drog trosan åt sidan igen, fiskade fram den lediga änden av dildon och matade in den. Nästan ögonblickligen började hon och Vera gunga mot varandra, bak mot bak. Åhhh, det här var underbart. När hon tittade åt sidan fick hon se sig själv i spegeln bredvid dörren. Där tog dom varandra, eller sig själva hur man nu valde att se på det, halvt doggystyle. Vera juckade hårt mot henne, med slutna ögon och gungande bröst. Guuuud vad det kändes porrigt.

Hon såg att Vera gick ner på armbågarna och svankade mer, så hon gjorde det samma. Tempot ökade gradvis och var till slut nästan hetsigt. Båda stönade, jämrade sig högre och högre, med huvudena nedböjda. Deras skinkor daskade högljutt mot varandra och de var båda på god väg att komma när ytterdörren öppnades. 

-Hallå!

Steg hördes genom hallen. 

-Vera! Är du hemma?! Kan du fatta vilken grej?!?! Du måste ha sett vad som .....

Kim trodde inte sina ögon. In i storstugan klev killen från bussen. Vad i helvete gjorde han här?! Han, i sin tur, kunde inte hejda sitt utrop. 

-Herre jävlar!!! Fan Va Läckert!!!
-Hej Peter. Är träningen slut redan. Men!!! Du är ju sjöblöt!!!

Vera verkade känna honom (och dessutom inte skämmas alls). 

-Ja. Det regnade så kraftigt, så det gick knappt att använda planen. Och när det började åska avbröt vi. Säkrast så. 

-Är det där din ... ?

Kims fråga hann aldrig bli färdig.

-Unge Älskare?

Vera skrattade.

- Man kunde ju alltid önska. 

Vera log mot Peter, drog loss sin del av dildon och satte sig i soffan. 

-Nej, han bara bor här.
-Ja, inte här inne, sa Peter. Jag hyr friggeboden där ute. Men jag ska nog gå nu så ni får vara ifred.

Han vände om mot dörren. 

-Det är det inte tal om. Eller hur Kim? Han har sett för mycket för att vi ska kunna släppa honom levande,

Vera sa det med ett okynnigt leende nnan hon fortsatte.

- Vi har druckit whisky, vill du ha lite?

Peter nickade. Medan Vera sprang och hämtade honom ett glas såg han undrande mot Kim. För mindre än ett dygn sedan hade hon dött av skam om en kille hittat henne såhär, endast iklädd sandaler och stringtrosor, med en analplugg i ena hålet och en stor dubbeldildo hängande ur det andra. Men kanske var det spriten, kanske var det Veras inflytande som gjort att ännu en gräns passerats, så nu mötte hon stadigt hans blick och log.

-Tack för senast Peter. Kim heter jag som sagt.

Samtidigt som hon talade skruvade hon och vred lite på den stora dildon för att sen, med ett lågt stönande, sakta dra den ur fittan.

-Nöjet är helt på min sida, i båda fallen, svarade han. Jag ser att du har trosor på nu, men inte på bussen?
-Nu ska du inte hänga upp dig på detaljer.

Veras rop kom  från köksdörren ...

-Dom fyller dessutom en mycket viktig funktion.

... fortsatte hon leende, när hon kom in med ett glas till Peter och hällde upp. Hon toppade åter sitt och Kims och delade sedan ut dem. 

-Skål och välkomna! 

De tog alla en stadig klunk.

-Nej, nu tycker jag vi fortsätter, eller vad säger ni. Först och främst måste vi få av dig dom där blöta kläderna. Kim! Tar du hans jacka? 

Peter krängde av jackan och gav den till Kim. Medan hon hängde undan den smög Vera fram till Peter. Tätt, tätt intill. Lade händerna på hans bröstkorg, gick upp på tå, lutade sig ännu närmre in mot hans hals, andades in djupt för att känna hans doft, och kysste den. Kysste honom på munnen. Samtidigt började hon knäppa upp skjortan. För varje knapp hon lossade kysste hon honom. Först i halsgropen, sen på nyckelbenen, på bröstet, på bröstvårtorna och ner på hans vältränade mage.

Hon krängde skjortan över hans axlar, ner över armarna och slängde den till Kim med en menande blick mot soffan. Kim följde den och såg handklovarna och ögonbindeln. Hon nickade i samförstånd och hämtade dom. Medan Vera kysste och smekte Peter drog Kim snabbt på honom ögonbindeln. Han stelnade till för en sekund. Vera gick så nära att hennes bröst snuddade vid hans bröstkorg och viskade,

-Lugn, du är i goda händer. Ge mig nu dina. 

Han sträckte fram händerna. Hon lät fingertopparna följa hans armar från axlarna och ner, tog hans handleder, förde dem bakåt, som i en omfamning och gjorde på så vis det möjligt för Kim att sätta på honom handklovarna. Kim ställde sig sedan tätt bakom honom, hud mot hud. Omfamnade honom. Lät sina händer vandra uppåt och neråt över hans mage och bröstkorg. Kysste hans nacke och skuldror. Räknade hans magrutor med naglarna.

Hon kände hans händer röra sig trevande mot sitt underliv. Han stack in ett finger och drog lite i trosans tyg. Kims plugg rörde på sig och hon kunde inte kväva ett litet stön. Han gjorde om samma sak och hon stönade igen.

-Trosan sitter fast i min analplugg, viskade hon i hans öra.

Han log och drog en gång till. Den här gången lite hårdare. 

-Ohhhh!! Mmmm.

Peters fingrar sökte sig nu längre in under trosan. Han kände sig fram längs hennes nu svullna och kraftigt savande sköte. Rörelsefriheten var ju begränsad men han lyckades i alla fall hitta hennes uppsvällda klitoris och började smeka den. Kim suckade djupt, tryckte och gned sitt underliv mot handen. Samtidigt kysste hon hans nacke och lät händerna gå på upptäcktsfärd längre och längre ner. Till sist lät hon ena handen leta sig in under byxlinningen. Ett leende spelade över hennes läppar åt vad hon inte hittade där.

 

Under tiden hade Vera gått ner på huk framför Peter. Hon smekte fronten på hans byxor. 

-Du! Det verkar som han är med på noterna i alla fall!

Utbuktningen, som gick från skrevet ut mot ljumsken, var mer än tydlig. 

-Nej, det här håller inte. Det måste vi göra nånting åt. 

Hon började knäppa upp sakta, sakta, åter igen en kyss för varje knapp. Den sista landade i ljumsken när hon vek undan ena halvan av fronten. Hon vek undan den andra halvan. 

-Inga kalsonger! Kör du commando???

Peter log snett.

-Jaaa, jag blev liksom inspirerad på bussen,

Just då tog Vera tag med båda händer och drog med ett ryck ner byxorna. Kuken sprätte ut som en stålfjäder. Den var inte liten, inte jättestor heller, kanske något över medellängd. Nu hade hon den precis i ögonhöjd. Han var helrakad så när som på ett välansat parti precis ovanför roten, format ungefär som ett ruter. Hon följde skaftet med ena handens pekfingernagel, hela vägen från ollonet ner till pungen. Sen tog hon en kula i taget i handen och masserade lätt. Vände sedan uppåt igen för att upprepa proceduren, denna gång med båda händerna.

Peters andning blev ojämn. Veras händer nådde kukroten, gick förbi pungen med den ena, vandrade över mellangården och landade med långfingret vid hans anus. Hon tog ut handen igen och blötte fingret med munnen, stack dit fingret igen och började massera. 

-Vänta, sa hon. Det fattas nåt här. Kim! Jag har ju min gamla "sån-där-du-vet". Den ligger i översta byrålådan inne på kammaren.

Kim, som förstod precis vad hon menade, slet sig motvilligt från Peters fingrar i trosorna och sprang för att hämta. När hon kom tillbaka hade hon med sig en analplugg, i stort sett lika stor som deras egna, men i svart silikon. Hon smorde in den väl med glidmedel. Vera hade redan, med glid på fingrarna, börjat värma upp hans anal.

-Första gången?

Peter nickade. 

-Det var första gången för Kim också, men hon klarade det fint. Nu måste vi hjälpa dig av med byxorna ordentligt.

Hon höll i byxorna mot golvet så att han bara hade att kliva ur. Strumporna åkte i samma svep. 

-Så. Ställ dig nu lite mera bredbent så jag kommer åt.

Vera fick pluggen av Kim och började trycka försiktigt. Han var spänd.

-Du måste slappna av. Här! Kim! Ta den du! 

Så ställde hon sig upp och gav honom en djup tungkyss medan Kim fortsatte försöka lirka in den.

-mmmmmMMMMMmmm ...

Han stönade in i Veras mun. Och när den äntligen gled in ...

- ... aaaAAAAHHH!!!
-Sådär. Det var väl inte så farligt. 
-Nääh, men det känns lite skumt. 
-Du vänjer dig snart. Du ska se att du kommer tycka det är riktigt skönt om en stund. 

Hon satte sig ner på huk igen med knäna brett isär. Hon började smeka kuken med högra handen samtidigt som den vänstra sökte sig ner mot fittan.

-Nu måste jag få smaka på den här,

Hon och runkade honom i långa drag innan hon fortsatte.

-Kim har ju redan varit där, så nu är det min tur.

 

Hon började slicka honom från ollonet ner till pungen. Väl där tog hon handen och förde en av kulorna mot sina läppar och sög in den. Masserade den med sin tunga ett ögonblick för att sedan göra likadant med den andra. Sen vände hon uppåt igen med tungan längs skaftet, nådde toppen och sög in ollonet i sin mun. Hon sög och lät sin tunga cirkla runt det, släppte det och kysste skaftet neråt och upp igen. Tog ollonet i munnen igen och sög. Koncentrerade sig på toppen en stund, samtidigt som hon runkade honom, innan hon tog den djupare den här gången. Peter drog efter andan och stönade högt. 

Vera sög intensivt och rörde sitt huvud fram och tillbaka över hans stånd tillsammans med högerhanden. Tog in mer och mer av honom för varje gång samtidigt som hon pullade sig själv med allt större iver. Hon stönade. Kim fick en idé och krånglade sig sittande baklänges in mellan hans ben och började bearbeta hans pungkulor med munnen samtidigt som hon med ena handen rörde försiktigt på pluggen. Det blev till sist för mycket för honom och han kom i Veras mun. 

-Ahhhhhh. Ååååååhhh. Ååååhhshiiiit!!!

Vera hade anat att han var på väg så hon fokuserade på hans ollon. Sög och svalde, sög och svalde, runkade honom med högerhanden för att sedan gå ner långt på honom igen. Peter stod och jämrade sig med huvudet böjt bakåt. 

-Mmmm. Aaah. AaahMmm. 

Kim såg att Vera också var nära att komma så hon lade sig ner och hamnade precis vid hennes fitta. Slickade henne, lekte med pluggen och hjälpte henne sista biten mot klimax. 

-Mmmmmmmm!!! Mmmmmm!!! Mmmmmmmmmmmmmm!!!!!!

Fortfarande med Peters kuk i munnen, skakades hela hennes kropp och till slut släppte hon honom. 

-Aaaaahhhh!!! Goode Guud!!!

 

När hon sansat sig böjde hon sig fram och kysste ollonet. 

-Du smakar gott. 

Peter log.

-Men jag då!

Kim hade ställt sig upp med händerna i sidorna i spelad irritation. 

-Ni har ju haft allt det roliga medan jag har fått agera hjälpreda hela tiden.

Vera vände sig mot Peter och viskade.

-Vi tar av ögonbindeln. Jag tror du vill se det här.

Blinkade mot ljuset, efter att ha blivit befriad från ögonbindeln, hade han först svårt att fokusera. men när han väl lyckades så var det en syn värd att vänta på. Där, framför honom stod Kim, med sina långa slanka ben, lagom runda rumpa, fantastiska bröst, iklädd endast ett par minimala trosor och högklackat. Han drog efter andan. Hon var verkligen läcker. Det var dom båda två, men på olika sätt. Vera vände sig mot Kim igen. 

-Så man är sur för att man inte fått va med!?!?
-Jaaa, du har ju kört slut på honom. Nu får jag ju ingenting!
-Lugn. Han är snart på igen och då ..... då kommer han mer än väl räcka till oss båda.

Kim flinade. 

-Så vad gör vi under tiden?

Vera gick fram till Kim och ryckte lite retsamt i stringen.

-Ohmmmm!

Det hade samma effekt varje gång. 

-Vi ska nog komma på något. 

Hon vände sig mot Peter. 

-Sätt dig i soffan. 

Han gick dit, fortfarande med händerna låsta bakom ryggen, och satte sig i soffans ena hörn. 
Vera gick tillbaka till Kim, stack ett finger innanför troskanten och drog henne med sig mot soffans andra hörn.

-Sätt dig här på armstödet, så långt fram som möjligt. 

Kim satte sig så långt fram att hon nästan kanade av, satte ena foten i golvet, den andra i soffan och lutade sig bakåt. Vera lutade sig över henne och kysste henne ömt. Kim besvarade kyssen och deras munnar blev mer och mer giriga och snart grovhånglade dom där på armstödet. Deras händer och munnar var överallt. Efter en stund drog sig Vera neråt och var snart nere vid Kims trosor. Hon drog dom snabbt åt sidan. Bara detta gjorde att Kim började skruva på sig. Vera lät tungan spela över hennes svullna blygdläppar. Sög, slickade, nafsade, lät tungan fladdra över klitoris.

Kim högg instinktivt tag i väggkaderlabern med båda händerna, lutade huvudet mot väggen och blundade. Hon stönade högt. Det var så skööönt. Hon var nästan på väg att komma när Vera plötsligt slutade. Hon öppnade ögonen och såg att Vera tittade bort mot andra änden av soffan. Hon följde hennes blick. Där satt Peter i hörnet med händerna på ryggen och med en kuk som stod som ett spett. Han såg nästan lite tårögd ut. 

-Du ser, sa Vera. Det tog ju inte så lång tid. Är du sugen på att smaka?

Kim nickade. Vera knyckte leende på huvudet åt hans håll och viskade,

-Gå dit då. 

Kim ställde sig upp från sin plats på armstödet och gick fram till Peter.

-Kan du hasa ner lite?

Peter flyttade kroppen så att han hade ändan framme vid kanten och särade på benen så att Kim skulle komma åt. Hon sjönk ner på knä och greppade försiktigt runt kulorna och kukroten och droppade lite saliv på ollonet. Sedan runkade hon honom sakta och mjukt ett par tag. Vera kom plötsligt smygande och räckte henne en flaska.

-Här. Droppa på det här. 
-Vad är det för nåt?
-Godis. 

Kim hällde på ett par droppar. En tydlig mentholdoft spred sig i rummet. Hon provade med handen, jo det var glidmedel.

-Smaka nu. 

Kim provade först försiktigt med tungan. Mintsmaken var bedövande. Kim hostade till. 

-Får jag lite whisky?

Vera trollade snabb fram glaset och Kim tog en klunk. Sen tog hon hans ollon i sin mun och började suga. Lät tungan jobba runt det. Släppte. Började om. Sög mer. Hårdare, och fick ännu en hostatack av den starka mintsmaken.

-Om det ändå hade varit lakrits.
-Fixar jag... 

Vera ilade iväg och hämtade en ny flaska.

- ... funkar ännu bättre med whiskyn faktiskt. 

Kim droppade från den nya flaskan, tog en klunk av whiskyn och började suga igen. Jo, det var bättre. Inte för att han smakade illa. Det visste hon ju sen tidigare. Hon gick ner långt på honom och sög hårt när hon gick upp. Ner igen lite längre och upp igen. Ner igen ännu lite längre, och ytterligare någon centimeter. Peter stönade högt och rörde sig litegrann. Hon tänkte att hon skulle kunna få in hela kuken så hon gick ännu längre ner, men då var det stopp. Det gick inte. Det var så ögonen tårades. Hon könde Veras hand smeka henne över ryggen.

-Jag ser vad du försöker göra. Det är inget man kan bara sådär. Det kräver träning. Men jag kan visa dig om du vill.

Vera kröp upp över soffans armstöd och lade sig över Peters mage. Kuken pekade nu mot henne där den låg på hans mage. Hon fångade upp den med med munnen och gled sakta ned över den med läpparna. Sista biten såg det ut som hon svalde och hela skaftet förvann in i hennes mun. Hon stannade där ett par sekunder innan hon vände uppåt igen. 

-Det är viktigt med vinkeln, inte minst när man är ovan. Nu får du prova.

De bytte plats och Kim fångade in hans kuk med munnen. Nu började resan nerför skaftet.

-Sakta nu, sakta nu. Slappna av och andas genom näsan, manade Vera. 

Kim försökte göra som hon sa, och hon kom faktiskt längre innan det tog stopp. 

-Bra! Bra försök! Nu är du nästan där. Prova igen! Och testa att sträcka fram tungan lite, då blir det mer plats längst in. 

Kim började mata in kuken i munnen igen, centimeter för centimeter. Till sist var hon där hon varit nyss och förbi. Bara lite till nu. Kände ollonet mot svalget. Kom igen nu, lite till. Slappna av. Andas genom näsan. Men nej. Det tog stopp. 

-Åh Herre Gud!!! stönade Peter. Ni tar ju död på mig här!
-Du Kim, jag tror det räcker, vi måste spara lite på honom. Men med lite träning kommer du att klara det, även om det inte är absolut nödvändigt. Det finns många sätt att göra en man lycklig. Kom nu, så hjälper vi honom av med handklovarna.

 

Vera hjälpte Peter upp i sittande ställning och knäppte upp handfängslen. Han gned sig om handlederna medan han blängde lite på dem. 

-Drickapaus! ropade Vera och sprang ut genom köksdörren.

Dom hörde hur hon stökade runt i det lilla köket och till sist kom hon ut med en stor flaska mineralvatten. 

-Vi måste fylla på med vanligt vatten också, annars orkar vi ingenting. 

Nu struntade dom i glasen och halsade direkt ur flaskan i tur och ordning. Vera tittade på Peter. Hans stånd hade lagt sig något. Hon lade handen på hans lår. Det ryckte till lite i kuken. 

-Hur känns det? Orkar du mer?

Peter såg på henne och log lite snett. 

-Jo, det ska nog inte vara några problem.
-Då är det din tur att bestämma, sa Kim. Vad vill du göra?

Peter såg fundersam ut. 

-Jag vill knulla er båda två, sa han. Men det är ett litet problem. Jag har inga kondomer med mig.
-Jag har inga hemma jag heller. Jag brukar ha, men jag hade inte räknat med sånt besök idag, sa Vera. Men jag utgår ifrån att vi alla är fullt friska.

Peter och Kim nickade.

-Dåså, om det är framtida barnkalas du oroar dig för så är jag skyddad, hur är det med dig Kim?

Kim nickade igen. Vera log.

-Så, Peter. Vad vill du göra?

Han såg på dem och log. 

-Jag är rädd att det här är lite av en porrfilms-cliché, men jag vill att ni lägger er i soffan i en 69:a. Kim underst med knävecken över armstödet. 

Tjejerna placerade sig som han hade sagt. Dom började direkt att slicka, nafsa och suga på varandras fittor. Han nöjde sig med att bara se på en liten stund. Det var så läckert. Dom var så läckra. Sen smög han upp bakom Veras häck, gick ned på knä och tryckte tummen mot analpluggen. Vera stönade ner i Kims fitta. Han blötte två fingrar i sin mun och började sedan smeka Veras blygdläppar. Rörde handen i cirklar för att till sist sticka in dom och massera den främre slidväggen. Där var ett område som kändes annorlunda i ytan jämfört med resten av slidan. Han koncentrerade sig där och Vera krökte rygg och stönade. 

-Uuuummmhhh!

Hon vände sig mot Peter med kåt blick.

-Du sa ju att du ville knulla. Så kör igång då!! Knulla mig!!! Nu!!!!

När han reste sig upp fick han se massagestaven ligga i soffan. Han snappade upp den, vred på den och räckte den till Vera som tog den, satte den mot Kims skåra och tryckte in den. 

-oooooOooOoohhh! kom det från Kim.

Peter hade nu fått tillbaka sitt praktstånd. Han tog kuken och lekte först litegrann i Veras öppning. Hon stönade och kråmade sig. Han började sakta trycka sig in i henne. Hon var skön. Han drog sig ur nästan helt bara för att återigen trycka på inåt. Den här gången körde han den hela vägen i botten. Sedan började han knulla henne i långa långsamma drag. Plötsligt kände han hur Kim nafsade efter hans kulor, så han drog sig ur helt och riktade in kuken mot hennes mun. Hon tog emot honom med huvudet bakåtböjt, och sög honom girigt när han rörde sig fram och tillbaka i hennes mun.

Kim kände smaken av mentol, lakrits och Veras fittsaft. Det var galet upphetsande. Peter började sakta föra in kuken längre och längre och hade nästan fått in hela i hennes mun när hon hostade till. Han drog sig ur och återvände till Veras väntande fitta. Han fortsatte , till en början, på samma sätt som innan, sakta, sakta. Men så märkte han att Vera tryckte emot lite hårdare, så han ökade tempot. Vera jämrade sig, stönade och svankade allt hon kunde. Kim hade nästan slutat slicka, helt borta av behandlingen hon fick av Veras tunga och massagestaven. Till sist gick det för henne. Hon skrek rakt ut när orgasmen kom över henne. Vera vände sig mot Peter och ropade. 

-Kom igen! Meeer!! Knulla mig hårdare!!!

Peter satte upp tempot ytterligare. Han kände hur hennes fittmuskler kramade om hans kuk, hörde hur hennes bakdel daskade mot hans ljumskar, såg hur hon till sist började skälva och hon skrek rakt ner i Kims fitta. 

-Guuuud!!! OOOooooohhh!!! Fyfaaan Va Skööönt!!!

Så kastade hon sig framåt så han gled ur henne. Båda tjejerna låg som avsvimmade i soffan. Vibratorn i Kims fitta var fortfarande igång. Han gick fram till dom, böjde sig ner och drog ut den ur henne och stängde av. Sen kunde han inte motstå att rycka lite extra i trosan när han rättade till den. 

-Uhmm!

Hon slog upp ögonen och log mot honom. Vera hade börjat röra på sig hon med. Hon sträckte på sig som en katt och tittade på honom med ett brett leende. 

-Du är skön Peter. 
-Det är du med Vera, svarade han. Men flickor, vi är inte klara än, han visade med handen mot sin kuk. Den var fortfarande stenhård. 

-Jag sa ju att jag skulle knulla er båda, och Kim har inte fått nåt än. 

Kim reste sig upp och gick på ostadiga ben bort till bordet, tog ett stort glas vatten och en rejäl shot whisky. Vera gjorde henne sällskap vid bordet. 

-Jag hoppar nog över whiskyn från och med nu. Jag ska ju köra imorgon förmiddag. 
Hon ställde sig så nära att dom snuddade vid varandra hud mot hud. Peter gick dit han med och ställde sig bakom Kim och slog armarna om henne. Hon kände hans stånd mellan skinkorna. Hon och drog med handen längs staken. 

-Nu vill jag känna dig i mig.
-Det ska du få göra, sa Vera, men inte riktigt än. Det är en annan sak jag vill prova. Lägg dig i soffan med stjärten upp mot ryggstödet. 

Kim gick bort till soffan och lade sig som hon sagt, med rumpan upp mot ryggstödet och dom långa benen upp längs väggen. Hon fick inte helt och hållet plats med överkroppen, så huvudet hamnade utanför sitsen. Vera gick och hämtade dubbeldildon, smorde in den lite i båda ändar och klättrade upp i soffan.

-Dra nu knäna mot dig så mycket du kan. 

Kim vek sig i princip dubbel, Vera klev över henne med ena benet och började föra in dildon i sin fitta. Sedan flyttade hon undan trosan, siktade in den andra änden mot Kims skåra och började borra in den. När den bottnat i dom båda började hon rida sakta. De stönade högt båda två. 

 

Peter trodde inte sina ögon. Var fick dom allt ifrån. Vad otroligt sköna dom var tillsammans. Kim som hade hållit upp huvudet tills nu, lät det med slutna ögon falla nedåt bakåt. Vera stödde sig nu med armarna mot hennes smalben, så hon behövde inte inte hålla i sina ben längre, utan lät även armarna falla mot golvet. Hon öppnade ögonen och fångade in hans blick, höll fast den i vad som kändes som en evighet, innan hon tecknade med ett finger att han skulle komma.

När han ställde sig vid hennes huvud sträckte hon upp en hand och smekte hans kuk. Sen tog hon ett fast tag om den och drog honom ner på knä, öppnade munnen och sög in den. Han rörde sig sakta fram och tillbaka. Hon sög hårdare, fick honom att tränga längre in, hela tiden mycket sakta, längre och längre in. Hon hostade till och han drog sig tillbaka lite, men hon stoppade honom och med händerna på hans skinkor drog hon honom mot sig, vinklade huvudet ännu mer bakåt, sträckte ut tungan lite, tog ett djupt andetag och tryckte till. Han gick hela vägen in. Peter och Vera bara stirrade på henne. Vad var det som hände egentligen? Hon höll honom fast där inne ett par sekunder. Sen släppte hon honom.

Han drog sig ur. Kim drog efter andan och hennes ögon tårades lite, men där fanns en glimt av triumf i dem.

-En gång till, viskade hon. 

Han gav henne sin kuk och hon tog den, lät den passera ner sakta, hela vägen ner. Höll ett par sekunder och drog ut den igen. Kim log. 

-En gång till.

Hon tog honom i munnen, greppade om hans skinkor och tryckte ner honom i halsen. Väntade i en evighet och lät honom sen dra sig ur. Leendet blev bara bredare och bredare. 

-Igen. 

Nu sa hon det högt och tydligt. Som i trance tog hon kuken ännu en gång och lätt den sakta, sakta glida längs tungan och ner i strupen. Väntade, väntade och släppte honom sen. Hon slickade sig om munnen och log. Peter visste inte vart han skulle ta vägen. Det här var det värsta han varit med om redan för ett par timmar sedan. Och nu detta. Ingen hade någonsin lyckats ta honom så djupt i munnen och Kim lyckades första dagen hon försökte. Det var galet. 

Vera hade slutat rida dildon. Hon satt som förtrollad och såg på vad som försiggick framför henne samtidigt som hon gned sin klitta. Det var det hetaste hon någonsin hade sett. När dom verkade klara började hon åter röra höfterna samtidigt som hon smekte sig själv. 

-Peter, sa hon. Ett mmmm litet råd bara. Släpp aaah aldrig taget ohhh-om henne. 

Orden gjorde att de båda vaknade upp och kom ut ur sin bubbla. Kim såg Peter rakt i ögonen. 

-Nu ska du knulla mig. Kom. 

Hon krånglade sig ur sin nuvarande ställning. 

-Du kan stanna där du är Vera. Sätt dig på ryggstödet. 

Kim fiskade åt sig vibratorn, satte den på medelhög hastighet, drog ut dildon som fortfarande hängde mellan Veras ben, tryckte upp vibratorn i dess ställe och lät den bara sitta där. Sen ställde hon sig på knä i soffan, lade sina händer på Veras bröst och kramade dom. Nöp lite i bröstvårtorna. Sträckte sig framåt uppåt och gav henne en djup tungkyss. Vera spann i samklang med vibrationerna från hennes sköte. Kim tog sedan vägen nedåt med sin mun via brösten ner över magen. När hon närmade sig den vibrerande springan ställde hon knäna mera brett isär, svankade lite, vände sig mot Peter och viskade hest,

-Kom. Ta mig nu. Jag måste få känna dig. 

Peter var inte sen att lyda. I två snabba steg var han framme vid hennes sexiga rumpa, drog trosan åt sidan och med högra tummen tryckande på pluggen, körde han in kuken i botten i en enda stöt.  Kim stönade rakt in i Veras fitta. 

-Åhhhh, Gud vad du är skön.

Han började sakta knulla henne i långa drag. Det här tänkte han inte stöka över på några minuter. Kim knep lite med fittmusklerna och vickade lite på rumpan. Han tryckte på "knappen" och då kved hon och knep lite hårdare. Detta var så maxxat att han inte kunde sätta ord på det. Kim var den läckraste tjej han någonsin mött. Ung, snygg, självsäker och bangade inte för nåt. Vera var själva sinnebilden av en Milf, mogen, orädd, erfaren, påhittig, och snygg var hon också. Tillsammans var dom oslagbara. Det var omöjligt att förutse vad dom skulle hitta på. Han ville att denna kväll aldrig skulle ta slut. Nej, han måste dra ut på det.
 

Kim bara älskade Peters kuk. Den var tillräckligt lång för att kittla henne i botten och tillräckligt grov för att känslan av deras rörelser skulle göra gott där inuti. Det här kunde gott få vara för evigt. Hennes kropp krävde en orgasm, NU! Hennes hjärta ville vänta lite. Det skulle bli den sista för ikväll, det visste hon, och det fick inte ta slut nu. Då var det över. Då skulle dom tre gå åt varsitt håll och aldrig träffas mer. Det dom hade här, nu, dom tre tillsammans, var underbart. Det fick bara inte ta slut. Hon måste hitta ett sätt att få det att fortsätta. 

Vera satt på soffans ryggstöd. Nedanför henne pågick något som från början varit en lek, men som nu övergått till en kärleksakt och hon hoppades att hon var en del av den. Ville vara en del av den. Hon hade genom åren haft sin beskärda andel av meningslösa ligg. Det här var något annat. Det var kärlek i det här rummet. Den fick inte försvinna. Det fick inte ta slut. Det måste finnas en fortsättning.

Peter kämpade med sig själv. Det värkte där nere, så mycket ville hans kropp få utlösning. Men hans vilja höll emot så mycket det gick. Han såg staken gå ut och in i ett taktfast tempo. Han var tvungen att blunda. Bara åsynen av Kims underbara bakdel och hans hårt arbetande kuk var nästan nog för att det skulle gå för honom. Han bytte rytm. In sakta, vänta, ut sakta, in sakta. Väl i botten, några korta snabba juck. Fortsatte så ett tag.

Kim hade flyttat armarna från att ha händerna i väggen på var sida om Vera, till att trä in dem under Veras ben med händerna på soffryggen. Vera satt nu och balanserade på kanten utan att ha fäste för fötterna, delvis hängande på Kims armar. Kim släppte taget med sin högra hand, tog tag om vibratorn och skruvade upp den på max. Vera kunde inte hejda sig. Vibratorn och Kims virvlande tunga fick henne att släppa taget om soffans ryggstöd och knäppa dem bakom Kims huvud, pressande hennes mun mot sitt sköte. Det var underbart och det varade bara några sekunder, sen rasade hon ner i soffan........Och det var precis vad de alla tre behövde. 

-Gud!!! Jag behöver en paus, Dricka till alla!

Kim och Peter vaknade upp ur sina funderingar. De följde henne till bordet och drack varsitt stort glas vatten följt av en shot whisky medan Vera höll sig till vattnet. 

-Såhär gör vi, sa Vera och släpade fram en låg hallbänk, lika hög som soffan. Peter, lägg dig här med huvudet i soffan. 

Peter lade sig ner på bänken. Vera följde efter honom och satte sig på knä över hans ansikte. Han började ivrigt slicka och suga på hennes underbara fitta. Han hade ju inte fått smaka dem ännu, Kims fittsaft på bussen i och för sig, men han räknade inte det. Det hade varit så lite och utan egentlig kroppskontakt. 

-Kim! Vad väntar du på? ropade Vera. 
-Du ser väl vilken plats som är din. 

Peters kuk stod fortfarande i stram givakt. Kim gick dit och grenslade bänken. Tog tag om hans kuk, drog trosan åt sidan, riktade in den mot sin hungrande fitta, sjönk ner över den och satt helt still. "Kände" på den. Det var ljuvligt. Hon såg på Vera som satt djupt försjunken med slutna ögon med allt fokus på sitt sköte och den tunga som gjorde allt för att ge henne njutning. Hon stönade lågt på varje utandning. Så slog hon upp sina stora bruna ögon och såg rakt in i Kims. Kim började rotera med underlivet samtidigt som hon böjde sig framåt och de möttes i en kyss som varade länge. Kim bytte rotation mot att röra sig fram och tillbaka. Dom hörde Peter stöna under Vera. Hon i sin tur började gnida sitt underliv mot Peters mun, bet sig lätt i underläppen, och blundade.

När hon såg upp igen puttade hon Kims överkropp lätt bakåt så hon fick lov att stödja sig med händerna på bänkens kanter bakom sin rygg, böjde sig fram och började slicka hennes fitta. Snabbt, långsamt upp och ner, ritade cirklar, bet och nafsade. Kims andning blev häftigare och hennes höftrörelser allt intensivare. Vera satte sig upp framåtlutad, stödd på armarna och viskade, -Om du kommer nu så gör han det med. Vi byter plats en stund så hinner han svalna lite. 

Peter hörde inte riktigt vad dom sa, men någon plan hade dom. Jodå, nu bytte dom plats. Åhh, han saknade redan Kims fitta runt sin kuk, fast Veras var inte dum den heller. Hon visste allt hur man använde sina muskler. Mmmmmm. Och Kims fitta var god. Riktigt god. Åhhhh! Faaan va skönt. Vad nu? Vera klev av? Kim kastade sig fram och slukade honom ända till roten, vred lite på huvudet från sida till sida och gick sedan upp igen hårt sugande. Nej! Mera! Nu kom Vera tillbaka och red honom mjukt och sakta. Han hörde hur dom kelade, kysstes och smektes däruppe. Kim rörde på höfterna lite och ändrade ställning. Lade hon sig ner? Det måste hon ha gjort för han kunde höra Vera. 

-Åh. Jaaa. Mmmmm precis där. Jah, jah, jah. Mer, mer, Meeer. oooooOOOOO JAG KOMMER!!! AAAaaaaaaaaah!!! Herre jösses!

 

Peter väntade på att få känna den underbart krampande fittan, men den kom aldrig. Vera hade klivit av igen. Nu kände han Kims mun runt sin kuk igen. Hon sög honom i långa drag hela vägen ner, hela vägen upp om och om igen. Snart orkade han inte hålla emot mer och då skulle det vara över. Det fick inte vara över. 

Det var som om Kim läst hans tankar. Kanske kände hon att han var på gränsen, för hon slutade plötsligt, satte sig upp och gned sin fitta mot hans mun. Sen ställde hon sig upp, vände sig om, grenslade honom, styrde in kuken i sin underbara grotta och bara satt där och såg på honom. 

Vera var nöjd nu. Hon hade kommit så hårt, hon mindes inte när hon kom så hårt senast. Och det var dessutom tredje gången idag. Nu satt hon bredvid dom på golvet och smekte sin ömmande fitta sakta. Njöt av efterdyningarna. Hon såg på Kim och Peter. Det här var deras stund. Det var som det skulle vara. 

Kim satt fortfarande helt stilla. Hon hade låst sin blick med Peters. Det var knappt hon blinkade. Luften vibrerade i den lilla stugan. Nu är det dags, tänkte hon. Det gick inte att förhala längre. Hon räckte fram sina händer och flätade samman fingrarna med Peters, handflata mot handflata och viskade.

-Ska du med på en åktur?

Peter bara nickade.

 

Så började hon rida honom. Sakta, sakta, sakta, stödd på hans armar. Hon gick så högt att hon nästan tappade honom, men med fullständig kontroll över sin kropp red hon honom i slow-motion. Båda stönade tyst, fortfarande med sina blickar låsta i varandras som om dom ville memorera varje sekund av det här ögonblicket. En versrad med Aerosmith dök upp i Veras huvud, där hon satt och såg på. "Don't want to close my eyes ....". Det var precis så det var. Hon såg hur koncentrerade dom var, hur hängivna dom var att ge varandra njutning, att ge och ta emot. En tår rullade nerför hennes kind. Dom var så vackra. 

Peter hade helt tappat all uppfattning om tid och rum. Det enda han såg var Kims ögon och det enda han kände var hennes fantastiska fitta som sakta och metodiskt bearbetade hans kuk. Han krökte armarna lite grann för att komma närmare hennes ansikte. Det gjorde att hon fick en annan vinkel på underlivet och det märktes att hon gillade det. Som han låg så hade han inget att ta spjärn emot, så det var svårt för honom att möta henne i hennes rörelser. Hon fick göra hela jobbet själv, och som hon gjorde det. Nu ökade hon tempot en aning. Hennes andning var tyngre, hon hade en rynka av ansträngning mellan ögonbrynen och svetten pärlande sig i hennes panna, men hon släppte inte hans blick en enda gång.

Han krökte armarna ytterligare lite. Deras ansikten var nu bara decimetern från varandra. Han såg att tårar rann från hennes gröna ögon, nerför kinderna till hennes leende mun. Hon var nära nu. Han var nära nu. Nu fanns inget att hålla tillbaka på. Han ville ge henne allt han hade, det sista han hade, om det så tog livet av honom. Han sträckte sina armar rakt ut åt sidorna så att Kim kom riktigt nära. Kysste hennes salta läppar ömt. Hon svarade med hetta. Sen slog han en arm om Kims skuldror och den andra om hennes rumpa, satte sig upp för att sedan lägga sig framåt med Kim under sig, han fortfarande inne i henne.

Kim slog sina ben om hans höfter och med fötterna mot hans bak manade hon på honom. Han började stöta in i henne och hon svarade varje stöt. Dom var som en enda kropp i en enda rörelse. Han släppte sin omfamning och gick upp på raka armar för att få bättre vinkel. Åter fångade de varandras blick och han höjde intensiteten. Han knullade henne som om det inte fanns någon morgondag. Rynkan mellan hennes ögon kom tillbaka. Hennes andhämtning blev kort, flämtande. Hon bet sig i underläppen, slöt sina ögon, böjde sitt huvud bakåt och skrek. 

-ÅååååååååJaaaaaaGuuuuud!!!

Han böjde sig ner och kysste hennes hals, kysste hennes mun och med en frustning kom han djupt inne i henne. Orgasmkramperna verkade vara i en evighet och till sist rullade dom av bänken, ner på den mjuka mattan, helt utmattade, fortfarande förenade med varandra. Vera gick till sovrummet för att hämta två stora täcken, lade sig sedan bakom Kim och slog armarna om dom båda. Snart sov dom djupt alla tre. 

 

Epilog

Nästa morgon blev det precis så som Kim hade befarat. Förtrollningen var bruten. Plötsligt var dom blyga för varandra. Hela den föregående kvällen var liksom bara för mycket att ta in. Kim och Peter bytte i alla fall telefonnummer med varandra och lovade att höras. Jo tjena, tänkte Kim. Som om det skulle hända. Det visste man väl hur killar var. 

På bussen hem var det så mycket folk att hon och Vera inte fick tillfälle att tala fritt med varandra och när hon skulle kliva av vid sin hållplats kunde hon bara vinka. Hon såg att Vera tittade efter henne när hon gick av.

Samma dag hon kom hem gick hon ut på en sajt med sexleksaker. Det var hög tid att pensionera "stafett-pinnen" nu. Den hade tjänat henne väl sen första året på gymnasiet, men nu behövde hon nånting nytt. Tre dagar senare kom paketet och hon slet upp det med en iver som förvånade henne själv. Där var förstås en ny vibrator med skön form och många olika vibrationsmönster (uppladdningsbar, aldrig mer batterijakt när man kände sig sugen), en dubbeldildo av samma typ som den hon och Vera använt, ögonbindel och handklovar i matchande färger (hon log när hon såg dom), lite olika glidmedel och en likadan analplugg som hon haft den kvällen.

Den var det första hon tog upp tillsammans med glidmedel. Hon blev faktiskt lite darrhänt av upphetsning när hon smorde in den. Hon drog upp den långa t-shirten hon hade på sig, drog stringen åt sidan och satte sig på huk. Sen förde hon pluggen mot sitt bakre hål, masserade lätt och tryckte till. Det var nog lättare att ta emot när man gjorde det själv, tänkte hon, för den gled in förvånansvärt lätt. "Mmmmmmm!"

Hon rättade till trosorna igen, tittade i lådan och tog upp dubbeldildon. Hon längtade efter att få prova. Det gällde bara att hitta nån att göra det med. Det var inte så att hon slutat spana efter killar, det gjorde hon fortfarande, i synnerhet en. Men det här med tjejsex var något nytt och spännande, och faktiskt inte så dumt det heller. Hon måste få prata mer med Vera. Hon måste få tag på henne på något sätt.

Kim tog telefonen och ringde bussbolaget. Det var en man som svarade, han lät som han var lite äldre på rösten. 

-Hej, jo det är så att jag åkte med en av era bussar för fyra dagar sedan och jag råkade tappade en sak, ljög hon, som jag gärna skulle vilja veta om den blivit upphittad. Finns det någon möjlighet att komma i kontakt med föraren. 
-Jaa, vilken buss var det?
-Det var buss 304 och den passerade min hållplats vid 12:30 ca. 
-Vi ska se ..... Jo det var ju "villi..." Ehhmm, eeeh, Vera Larsson. 

Kim log och undrade om han visste hur väl hennes smeknamn passade.

-Kan du ge mig hennes telefonnummer?
-Nej, tyvärr. Det lämnar vi inte ut. Jag kan ringa bussen och be henne ringa upp dig däremot. Ett ögonblick bara .
Hon hörde hur han rev runt bland några papper och sen ringde. Det kändes som det tog en evighet. 

-Hallå! Är du kvar?
-Ja. 
-Jag fick just besked att Vera gick på semester i fredags och kommer tillbaka om tre veckor. Om du har möjlighet att ringa då?
-Jaha, ja, tack så mycket då. 

Hon la på. 

 

-Faaaaaaan I Helveteee!!!

Det knackade på dörren. Åh!!! Hon hade verkligen inte lust att träffa någon just nu. Hon gick mot dörren och nästan hoppades att det skulle vara "Jehovas" så hon kunde be dem fara åt helvete, bara för att få lätta på trycket. Hon öppnade ... och stod som slagen utav blixten.

Det var Vera och Peter. Hon flög ut i deras armar och dom kysste varandra alla tre. 

-Men vad gör ni här???
-Vi tänkte göra en liten semestertripp. "Ska du med på en åktur? ".

Vera såg lurig ut när hon sa det. Peter bara log brett. 

-Klart jag ska! Vänta här, jag ska bara hämta lite grejer....och stoppa trosorna i väskan. 

Hon vände ryggen mot dem, fattade tag om trosorna och drog med helt raka ben ner dom. Hon var helt säker på att t-shirten åkte upp så mycket så att pluggen syntes. Sen reste hon sig upp, såg på dem över axeln, blinkade och log.......



Visst ja!!! Jag hade ju lovat avslöja vad som var sant i allt detta. Jo, det var i början av juli det året jag såg en tjej vid en busshållplats fiska upp sina röda trosor från vristen och stoppa dom i väskan, när jag körde förbi. Och det blev upphovet till allt detta.

;-* R

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

RuterEss

Tack!!!
Det var i första hand oväntat för mig. En liten händelse som triggade viljan att skriva. Trodde inte att jag hade det i mig. Än mindre att det skulle bli så många. I skrivande stund 10 st (som skall flyttas hit) och tre-fyra under arbete. ;-* R

24/6, 2020 kl. 10:16

#1

blåögd

Det var minsann en oväntad resa! Kul upplägg, roligt skrivet!

22/6, 2020 kl. 23:49