Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/6, 2020 kl. 15:42, av sammet

Änglavakt Kapitel 1

Del 1 av 11 i serien Änglavakt

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

26 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

sammet

@Mrs Robinson

Tack, för kommentarerna :) både roset och riset. Det uppskattas båda sakerna. Om du gillar östern kampsporter så rekommenderar jag dig att läsa om " den där dagen universumet" eller vad jag ska kalla det. Blir lite stolt när du skriver att jag har en egen stil :) ska tänka på det du säger med "ser på"

//sammet

6/7, 2020 kl. 19:47

#1

Mrs_Robinson

Mmmm, gillar mycket i din story. Jag är lite svag för just österns mystik (kampsporter inkluderade) samt att du tar dig tid att bygga upp lite av huvudkaraktärerna innan de hamnar i säng :) Pluspoäng hos mig.
Jag kommer lite off med alla "Ser man på", "Jag ser på henne" och "hon ser på mig", det upprepas aningen för tätt i min smak. Du har en egen stil i berättandet, korthuggen och rak, det är som att du raddar bara upp det som sker. Det tar en stund innan jag finner mig i berättelsen, men sedan åker jag med. Mycket bra och trevligt!
Intrikat story detta, måste nog gå och "se på" mera:D

6/7, 2020 kl. 17:22