Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/6, 2020 kl. 09:48, av RuterEss

Din vänstra hand

Fy faan, jag har inte fått "nåt" på nära nog ett halvår. Hur klarar du det? frågade hon samtidigt som hon lät händerna långsamt följa insidan av låren, ner mot skrevet.
- Klarar vaddå?
- "Det". Ensamsexet. Eller ligger du runt.

"Din vänstra hand"

Som så många gånger tidigare var tåget inställt och ersatt av buss. Den här gången berodde det väl mest på att det var vinter och riktigt mycket snö. Annars kunde det bero på trasiga tåg, vindfällda träd, nedfallna ledningar, stulna ledningar, you namne it. Tågbolagen förde onekligen en ojämn kamp mot för låga anslag, klimat och kriminalitet. Dom inhyrda bussarna hade visserligen sina fördelar. Det var bekväma säten och låg ljudnivå, men i det här väglaget tyckte han ändå att det kändes lite läskigt att färdas på landsväg, med halkan och den mötande trafiken.

Han blev avbruten i sina funderingar när det klev på en till passagerare, den enda förutom honom själv skulle det visa sig, som skulle med från stan. En tjej, nånstans 20-25, inte så lång, knubbig var kanske fel ord, kurvig snarare, för kilona satt på alla dom rätta ställena. Vilken figur! Smal midja, rundade höfter, generös byst och man kunde ana en vältränad rumpa. Ansiktet, som var delvis dolt av det pageklippta kastanjebruna, nästan mörkröda håret, var också runt med smilgropar i kinderna.

På sig hade hon en löst sittande grå, relativt kort, klänning under en svart skinnjacka. En sån där med en massa dragkedjor överallt. När hon gick bakåt i bussen kunde man ana att de tjocka svarta strumporna bara gick halvvägs upp på låren. På fötterna satt ett par slarvigt knutna men välputsade "Dr Martens". Hon kastade en blick på honom med sina mörkbruna ögon innan hon satte sig två rader längre fram. Det var i sista sekunden hon kommit ombord, för så snart hon satt sig dämpade föraren belysningen och körde ut från stationen.

Dom hade åkt en stund i mörkret när det plötsligt surrade till i hans telefon. Vem, av alla han kände, kunde vilja honom något såhär dags? Klockan var ju bara lite över fem. Han tittade på telefonen. Nej, där fanns inga meddelanden, och inga mail heller. Han lade undan den, bara för att känna hur den surrade till igen. Han tittade på startskärmen, men där syntes ingenting. Men vänta. Det fanns en symbol uppe i kanten som han inte sett förut. Vad var det? Han klickade på den.

Okej! Det var en avisering från den där appen hans syrra övertalat honom att skaffa, efter han blivit singel vid 40 års ålder, som kände av om det fanns andra användare i närheten som man kunde kontakta. Han hade gjort som hon sa, men den hade inte gett ifrån sig ett pip på flera månader och han hade glömt bort den. Nu var det plötsligt någon som sökte honom. Han såg upp. Vänta nu. De var bara tre på bussen. Han själv, tjejen och föraren. Han såg på telefonen igen. Tvekade ett ögonblick, tryckte sen på "acceptera" och hoppades att det inte var föraren. Ett meddelande visades på skärmen från en Maria.

"Hej Roger!"
"Hej!"
"Är det okej om jag kommer över till dig. Jag menar, vi har en hel buss bara för oss själva, och det är ganska tråkigt att resa ensam."
"Det är ok."

Maria samlade ihop sina saker och kom bakåt till honom. Han stuvade snabbt upp sin väska på hatthyllan och erbjöd henne platsen bredvid sig. Det kändes lite spänt i början, men snart tog samtalet fart om väder och vind, jobb, studier, filmer, musik, kort sagt alla ofarliga ämnen. Så blev hon plötsligt tyst ett ögonblick, drog efter andan och så kom det...

- Är du singel, eller i ett förhållande? Jag antog att du är singel eftersom du har appen, men man vet ju aldrig.

Han blev lite ställd av den plötsliga, lite närgångna, frågan.

- Ehh....singel sen ett tag.
- Jag med. Jag bröt med min pojkvän för nästan tre månader sen. Men det var nog egentligen slut långt innan dess. Du då?
- Ungefär samma. Var sambo nästan 20 år med samma kvinna. Vi pratade länge om att gifta oss, men hon drog på det hela tiden. Nu har jag förstått varför. Hon flyttade raka vägen från mig till den hon haft vid sidan av under en tid. En yngre kille med lägenhet i centrum och BMW-cab. Lite kliché, eller hur?

Under tiden dom pratade hade hon glidit ner så att hon halvlåg på sätet med knäna stödda mot ryggstödet framför. Klänningen gled på det sättet "upp" och blottade den del av hennes lår som strumporna lämnade bara. Bara en liten flik dolde vad som fanns mellan hennes ben. Hon skruvade lite på sig samtidigt som hon svarade.

- Ja eller hur. Sista året tittade min kille knappt åt mig, samtidigt som jag vet att han var ute och kollade brudar på datingsidor och sånt. Kanske träffade dom också, vad vet jag. I vilket fall åkte han ut.

Hon blev tyst ett par sekunder.

- Men det är trist att vara ensam. Fy faan, jag har inte fått "nåt" på nära nog ett halvår. Hur klarar du det?

Hon frågade samtidigt som hon lät händerna långsamt följa insidan av låren, ner mot skrevet.

- Klarar vaddå?
- "Det". Ensamsexet. Eller ligger du runt?

Roger besvarade förläget hennes fråga genom att hålla upp högerhanden. Hon log.

- Det är så illa eller? Har du inga grejer? Jag menar för att få lite variation.

Han flinade och höll upp vänsterhanden. Maria skrattade rakt ut.

- Du är för skön!

Sen blev hon allvarlig.

- Men du. Vi kan hjälpas åt. Det är faktiskt inte så dumt att göra det på varandra.
- Vad menar du?
- Jag menar att du hjälper mig, så hjälper jag dig sen.
- Du menar här? Nu?
- Jaaa!
- Men tänk om nån ser oss.
- Det är bara vi här.
- Chaffisen då?
- Det är mörkt i bussen ju. Och han skulle behöva ta blicken från vägen länge för att kunna uppfatta någonting, och det tror jag inte att han gör.

Under tiden hon pratade hade hon tagit hans högerhand och förde den nu till sin mun, gapade och sög in hans lång- och ringfinger. Hon sög hårt och länge, lät tungan leka lite med dem. Sen drog hon ut fingrarna och styrde handen ner mot sina nu lätt särade ben. Hon tryckte den mot sig utanpå trosorna. Han kände sig lätt paralyserad. Såhär kunde man väl bara inte göra. I hans huvud gick det runt, och det var inte längre bara hans hjärta som bultade. Som om hon hade läst hans tankar sträckte hon ut sin vänsterhand, strök över bulan på hans jeans och viskade ....

- Snälla.

I det ögonblicket var det som om hans hand fick kontakt med hjärnan igen. Handflatan uppfattade värmen från hennes underliv, del lätta fukten som spred sig genom hennes trosor. Han började röra den i små cirklar utanpå tyget. Tryckte lite hårdare med de två fingrarna hon haft i munnen. Maria suckade, skruvade lite på sig och särade benen ännu mer så att han lättare skulle komma åt. Han fortsatte smeka, men nu upp och ner längs springan som avtecknade sig genom trosorna. Hon slöt ögonen.

- Mmmmmm.... du får gå innanför vet du.

Roger tog det som en uppmaning. Lät fingertopparna följa troskanten längs ljumsken innan de sökte sig in. Såvitt han kunde känna var hon helt slät. Hon måste ha vaxat sig nyligen, för där fanns inte ett strå, och inga stubb heller. De två fingrarna han valt följde skåran neråt. Det var varmt och det var blött. Det slog honom hur länge sedan det var som han senast fick känna på en fitta. Tanken svindlade. Han skakade av sig tanken och fokuserade på henne, ökade trycket lite och kände hur de yttre blygdläpparna gav vika.

Fingrarna låg nu så att de hade de inre blygdläpparna mellan sig. Hennes svullna klitoris avtecknade sig som en distinkt knopp. Han började röra fingrarna, ungefär som när man trummar med dem mot ett bord, och gav på det viset hennes klitta en intensiv behandling utan att röra vid den direkt. Maria drog häftigt efter andan vid hans beröring. Brösten hävde sig upp och ner av hennes tunga andhämtning. Med ögonen slutna slickade hon sig om munnen, för att sen bita sig själv i underläppen. Än en gång viskade hon till honom.

- Kom igen. Pulla mig.

Roger bestämde sig för att använda båda händerna nu. Så medan han fortsatte med högerhanden, använde han den vänstra att dra trosan åt sidan, och lät fingrarna glida längs skåran. Hon var verkligen sjöblöt nu. Fingertopparna gled lätt över hennes blygdläppar innan han varsamt tryckte två av dom in i hennes grotta, letade lite, hittade till slut hennes inre magiska punkt och började gnugga. Om hennes andning varit tung innan så blev den intensiv nu. Maria särade ännu mer på benen, omedveten om världen runt omkring sig, och hon kved och stönade på varje utandning.

Uttrycket i ansiktet blev allt mer spänt. Andningen väste fram mellan sammanpressade läppar. Så tryckte hon sina händer mot hans, spände ryggen i en båge och böjde nacken bakåt mot ryggstödet. Han kände hur hennes fittöppning kramade om hans fingrar. Med vidöppna ögon och mun, men utan ett ljud  kom hon, och hennes ögon rullade bakåt i sina hålor när orgasmen sköljde över henne. Hon höll honom nästan krampaktigt kvar inne i sig innan hon till sist släppte taget och slappnade av.

- Mmmmmm. Tack!

Dert var allt hon först fick fram. Sedan skrattade hon och sa..

- Med det handlaget förstår jag att du inte behöver några grejer. Nu hoppas jag att jag skall kunna överträffa din vänterhand. Du vet....det där med variation.

Hon skrattade igen.
 

Plötsligt blev Roger förlägen. Att pulla upp en tjej i brygga var nånting han aldrig hade gjort, och inte trott att han skulle få göra heller. Och definitivt inte offentligt. Det overkliga i situationen hade låtit honom göra det. Nu kom verkligheten närmare och med den rädslan. Rädslan att blotta sig. Rädslan att inte prestera (som om han skulle behöva göra det). Maria sträckte vänsterhanden mot hans skrev och kunde inte undgå att märka hur bulan, som varit där förut, nu hade krympt betänkligt. Hon såg på honom, tog hans hand med sin högra och log. Drog den ner mot sitt sköte och sa..

- Här. Känn hur blöt jag är. Hur jävla kåt du gjorde mig. Håll handen där. Smek mig.

Just då svängde bussen in till nästa station på rutten. De satt båda blickstilla och väntade på att någon skulle kliva på, men stationsplanen var folktom och bussen rullade vidare. Ännu en gång väste hon.

- Smek mig.

Hennes hand gjorde hans sällskap. Gled först över den på ovansidan, smekte den. Sen gled den in under hans, ett par fingrar in i öppningen och pullade så det slaskade. Så drog hon upp handen och sträckte den mot hans mun.

- Här. Smaka mig.

Han öppnade munnen och sög in hennes fingrar. Smaken av hennes safter och handen på hennes blöta sköte gjorde något med honom. Han, och hon, kände hur det började växa innanför jeansen igen.

- Såååå. Jag visste att det skulle ordna sig.

Hon använde nu båda händerna för att lossa bältet och knäppa upp gylfen. En hand letade sig snabbt innanför kalsongerna, smekte honom, drog lite lekfullt innan den sökte sig ännu längre ner.

- Mmmm. Rakad. Jag gillar att du tar hand om dig även i dåliga tider. Nu ska vi släppa honom lös. Han har varit instängd för länge.

I en handvändning hade hon fiskat ut både kuk och kulor ovanför kalsongens resår och runkade honom sen sakta med vänstern. Han kunde inte hålla tillbaka ett lågt stönande.

- Visst är det skönt när nån annan gör det. Blunda nu och fortsätt smeka mig.

Han gjorde som hon sa. Kände hennes blöta fitta och hur hennes hand rytmisk löpte upp- och nerför han stånd. I takt med att hans upphetsning stegrades ökades intensiteten i hans handrörelser. Dessa verkade fortplanta sig direkt till Marias hand som i sin tur ökade hastigheten i behandlingen av hans påle. Snart var han nära klimax.

- Vänta. Hejda dig. Jag kan inte komma såhär. Det blir för stökigt.
- Lugn. Säg bara till i tid så fixar jag det.

Maria vred sig nu på sätet så hon satt vänd mot honom, vilket gjorde att han inte nådde henne längre. Hennes hand ökade takten och Roger kände att han inte hade långt kvar. Ilningen bakom pungen var signalen att det var dags och han fick kvida fram sin varning.

- Nu.

Maria kastade sig fram, omslöt hans ollon med sin varma mun och tog emot allt han hade. Hon fick svälja flera gånger innan orgasmen ebbade ut, men till sist låg hon bara kvar så, masserade honom med tungan och mjölkade ut det sista med handen innan hon svalde en sista gång och släppte honom med munnen.

- Aaahhh! Härligt. Du smakar gott. Känn själv.

Hon höjde huvudet, vände sig mot honom och gav honom en blöt kyss som smakade av saliv och hans egen sperma, och om hans kuk hade varit på väg att slakna så var det nu annat på gång. Han kände hur den sakta reste sig igen i hennes hand, som hade fortsatt att sakta runka honom.

- Fan va bra. Jag behöver den. Jag vill ha den.

Under tiden hon pratade så fällde hon ryggstödet på sitt säte och bad honom göra det samma.

- Sätt dig i mitten nu, så jag får plats.

Roger flyttade på sig så att han satt mitt över skarven mellan sätena. Hon satte snabbt, med ryggen mot honom, ett ben på vardera sidan, lyfte kjolen, drog trosan åt sidan och sjönk ner över honom med en djup suck. Hon vickade lite lätt  på höfterna samtidigt som hon knep om honom lite lätt.

- Åhh Fy Faan va gott! Den där satt där den skulle.

Än en gång körde bussen in i ett samhälle för att hämta vid järnvägen. Både Roger och Maria höll andan, hon beredd att hoppa av honom om det skulle kliva på någon ny passagerare. Även denna gång var det folktomt och bussen körde vidare.

Båda andades ut med en ljudlig suck. Så började hon, med armarna stödda mot ryggstödet framför, jucka upp och ner, enbart genom att röra höfterna. Roger kände att han inte nådde så långt in som han skulle kunna göra, så han krånglade snabbt ner byxor och kalsonger nedanför knäna. På det viset kunde han sära mer på benen och hon kunde sjunka längre ner. Redan vid första vändan neråt kände han hur han nuddade vid något långt inne i henne, något som genast framkallade ett stön från henne.

- Mmmmmmmmmaaaahhh. Du är så skööön.

Hon fortsatte att rida honom sakta, kramande om hans lem. Och varje gång stönade hon när han bottnade i henne.

- Åhhh gud! Åhhh Gud! Åhhh Gud! Aaahhh fy fan vad bra! Mmmmmm!

Han kände hur hennes fitta stramade hårdare runt kukskaftet, att hon var på väg att komma. Själv hade han långt kvar, men bestämde sig för att hjälpa henne på traven. Han smög ner höger hand till hennes nu stenhårda klitoris och masserade den med sitt långfinger. Det gick som en stöt genom henne. Skötet slöts med ett järngrepp om honom. Hon böjde sig framåt, bet tag om jackärmen, juckade hårt tre gånger och frustade ut sin orgasm ner i lädret.

Efter att ha pustat ut en aning såg hon på honom över axeln.

- Hur gick det för dig? Blev du klar?

Han skakade på huvudet. Kuken var fortfarande stenhård djupt där inne i henne.

- Så kan vi inte ha det, sa hon, reste sig upp, vände sig om och grenslade honom på sätet.

Snabbt styrde hon in honom i det våta varma igen, böjde sig fram och kysste honom. Åter igen använde hon bara sina höfter för att rida honom, så om chauffören tittat hade det på sin höjd sett ut som grovt hångel. Roger lade sina händer på hennes skinkor och följde rörelsen upp och ner. Greppade lite hårdare och drog isär dem för ett ögonblick.

- Mm mm... Gör så igen. Det stramade så skönt.

Han tog nytt tag och drog isär skinkorna. Maria spänn som en katt och fortsatte rida honom i samma lugna tempo, varje gång kramande hans påle lite extra på vägen upp. Känslan var enorm och till slut kände Roger den tinglande förvarningen i mellangården.

- Jag tror jag kommer nu, viskade han.
- Vänta på mig då, svarade hon, tryckte ner en hand mellan dem och masserade sin klitta i ett rasande tempo. Så begravde hon sitt ansikte vid hans hals och kom med ett högt stön ner mot hans axel.

Han kom samtidigt. Stråle på stråle mjölkades ur honom av hennes krampade underliv. Till slut slappnade hon av och gled av honom, fiskade fram en pappersnäsduk som hon lade innanför trosan samtidigt som hon rättade till den och gled ner på sitt eget säte igen. I samma ögonblick saktade bussen in för att stanna på stationen i nästa samhälle.

- Jaha! Här skall jag av. Tack för allt Roger.
- Det är jag som skall tacka.

Hon böjde sig fram med ett snett léende och kysste honom innan hon reste sig upp. Vid dörren vände hon sig mot honom igen.

- Jag bor ju egentligen inte så långt bort. Och du har mig i appen om du vill hänga. Och om vi inte träffas igen ... kan du ju låtsas att din vänstra hand är jag ... det tänker jag göra om dig.

Hon log brett, klev av bussen och försvann.

Han skulle definitivt göra både det ena ... och det andra.

 

 

 

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#11

RuterEss

#snickaren ... Vi får se. Här precis släppt två på kort tid. Nu har jag en serie på minst 4 delar som väntar, pockar, på min uppmärksamhet. Men visst ... Jag lämnade dörren på glänt. :-D

13/12, 2020 kl. 15:32

#10

snickaren

Du lämnar en öppning för en fortsättning, den kommer väl?

13/12, 2020 kl. 15:24

#9

Hailey

Mmmm.... kan se för mig scenariot... inte helt fel.

4/10, 2020 kl. 08:47

#8

Hailey

Kommentaren raderad av användaren.

3/10, 2020 kl. 21:05

#7

RuterEss

Tack hunken07. :-)

10/7, 2020 kl. 07:19

#6

hunken07

Tack för en fin berättelse om ett spännande möte ????

8/7, 2020 kl. 10:08

#5

hunken07

Tack för en fin berättelse om ett spännande möte ????

8/7, 2020 kl. 09:55

#4

RuterEss

Mr_Solen - det är dom potentiella spännande mötena som får hjulen i mitt huvud att snurra :-).

Jagkommer - tror det var herr Fylking som en gång så att vänsterhanden kan kännas som en "lite fumlig främling".

Huldran - Tack! Och vem vill inte ha en skön snabbis. Varsomhelst - närsomhelst.

28/6, 2020 kl. 09:06

#3

Huldran

En skön snabbis (på bussen) och den var bra!

Men JK... Även åtskilliga tjejer och kvinnor har i alla tider haft glädje av "fröken Höger." Inte bara män.

Kram, //Huldran.

28/6, 2020 kl. 07:25

#2

jagkommer

Fröken "Höger" har och skapar mycket sköna stunder för alla män.

27/6, 2020 kl. 13:07

Läs in fler