Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/7, 2020 kl. 11:23, av Mlucky

Andra kvällen i fjällstugan

Del 2 av 2 i serien Nyår i fjällen

Gänget som fick en överraskning. Ingen trodde väl att fjällresan skulle bli så här men nu är det bara att njuta.

Jörgen vaknade före Alexandra, han undrade om om gårdagen verkligen hade hänt? Han tittade på skönheten bredvid honom och skakade på huvudet. Igår (och i natt) hade han haft mer sex än han hade haft det senaste halvåret, ändå ville han ha mer… Han kunde inte låta bli att böja sig fram över Alexandras kropp och kysste försiktigt hennes bröst, hon vaknade av känna hans tunga mot hennes bröst. Hon ler och mumlar

-God morgon,

Jörgen ler tillbaka, han fortsätter ner över hennes mage och vidare ner. Han dyker sen ner mellan hennes ben och hon särar villigt för att lära honom komma åt. Jörgen tänker för sig själv att det här var länge sen han gjorde… Alexandra å sin sida njuter och börjar röra höfterna, hon tänker att han behöver inte jobba länge innan hon når fram.

När Alexandra till slut kommer känner hon hur världen stannar, samtidigt kan hon inte låta bli att undra vilket kort hon ska få ikväll…

När orgasmen ebbat ut rullar hon över Jörgen och sätter sig till rätta, en liten ridtur före frukosten är bra för aptiten!

I Oscars och Stinas sovrum vaknar Oscar och Elisabeth ungefär samtidigt. Hennes kläder blev kvar utanför bastun i natt och Oscar erbjuder sig så klart att hämta dem. Han ser till sin förvåning att han trots nattens övningar vaknar med ett ordentligt stånd. Elisabeth ler och säger att natten fortfarande borde räknas så hon kan tänka sig att fortsätta när Oscar kommer tillbaka. När Oscar lämnat rummet stoppar hon ner handen och smeker sig själv försiktigt, hon känner till sin förvåning att hon vill ha mer. Oscar kommer tillbaka med hennes kläder, då visar hon tydligt att hon är redo och han lägger sig villigt mellan hennes ben…

Isabella vaknar med huvudet på Peters bröst, hon låter handen glida över hans mage och rör benet försiktigt upp längs Peters ben. Hon trodde inte att det här var möjligt, att ha sex med någon annan än hennes man och att hon skulle njuta så mycket av det. Peter vaknar också till och de ler mot varandra. Isabella kryper med huvudet ner mot Peters skrev, hon kysser honom på magen och retas med tungan. Peter är ordentligt vaken nu, samtidigt sätter han händerna under hennes midja och lyfter henne så att hon står på alla fyra med knäna på varsin sida om hans huvud. Isabella njuter av Peters läppar och tunga samtidigt som hon försöker tillfredsställa honom, hon kommer snart av sig dock och fokuserar på att njuta av hans behandling. När hon kommit kryper hon sen fram och med ryggen mot Peter grenslar honom…

Stina vaknar med ett ryck, det blev lite sömn i natt och hon har sovit oroligt. José sover fortfarande. Stina kan höra att det är aktivitet i stugan. Hon kliver upp iklädd linne och trosor och börjar göra frukost till hela gänget. Hon kan höra att det händer saker och sovrummen och känner sig lite kluven. Herregud vilken natt hon haft, men ändå skaver något i bakhuvudet.

José vaknar och märker att han är själv i sängen, han hör hur någon stökar i köket och märker snart att det är Stina. Det är visst bara hon i köket. Han smyger upp bakom henne och ger henne en kram bakifrån och kysser hennes nacke. Tack för igår Guapa viskar han. Stina glömmer alla kval! Hon vänder sig om och kysser honom. Jag vill ha dig nu! Hon lägger sig på matbordet och han ställer sig framför henne mellan hennes ben. Samtidigt som han tränger in i henne ser hon i ögonvrån att någon, eller är det några som kikar genom en dörrspringa från sovrummen. Just nu bryr hon sig inte, hon vänder sig mot José och saxar benen runt hans rumpa. José blöter sin tumme och stoppar ner den för att ge henne lite extra massage samtidigt som hon kommer. Hon tittar bakåt och nu ser hon hur Oscar och Elisabeth står i dörröppningen och tittar på dem. José kommer strax efter henne.

Oscar och Elisabeth går ut i köket för att hjälpa till, Oscar tittar på Stina

- God morgon Älskling, har du sovit gott?

- Nej inte speciellt, men jag har haft en bra natt, svarar Stina.

Alla fyra skrattar åt situationen.

Vid frukosten är stämningen lite spänd från början men det lossnar eftersom. Alexandra som är frispråkig bryter isen med:

- Har alla legat skönt i natt?

Det blir en del fniss och skratt runt bordet.

- Jo det här var oväntat men fantastiskt, säger Stina.

- Det finns risk att det här året avslutas med lite sömn, konstaterar Elisabeth

-Ja alltså, jag tror träningsvärken i benen kommer att vara lindrig jämfört med annan träningsvärk efter den här skidresan, konstaterar José

Isabella tar till orda:

- Nu vill jag veta vad som gäller resten av resan. Har vi samma partner hela resan eller blandar vi om?

- Jag tycker vi blandar, ombyte förnöjer! Stina, har visst fått smak på det här…

- Ok, vi gör så här. Efter After-skin lottar vi nya partners, kan alla ställa upp på det? Peter har talat och hela gänget nickar.

Gänget sticker ut i backen och vädret är så där strålande. Kallt men soligt och nästan ingen vind. Vid lunch börjar gänget var lite mer bekvämt med varandra och respektive par sitter och berättar för varandra om nattens upplevelser. Alexandra berättar för Peter om en grej som Jörgen gjorde som hon inte riktigt upplevt förut. Peter å sin sida är väldigt fascinerad över hur Isabella kunde röra sig. Hela gänget hade helt enkelt väldigt mycket att prata om!

Efter lunch erbjöd sig Oscar att hålla lite skidskola för den som ville. Carvingskidorna hade verkligen förändrat sättet att åka skidor och Oscar som trivdes ute i friska luften ville gärna visa hur alla skulle utnyttja skidorna för att få med sig farten genom svängarna. Stina som var van Oscars ”lektioner” var inte så sugen, Jörgen och Elisabeth tyckte att de inte behövde åka snabbare så de stod också över och erbjöd sig att hålla Stina sällskap efter lunch. Resten av gänget hängde på Oscar. De bestämde sig för att träffas på After-skin klockan 15.

När After-skin drog igång så var volymen och stämningen hög inne i lokalen, gänget från stugan var dock inte supertaggade på fest. Ingen var liksom intresserad av att missa det som skulle ske i stugan om en liten stund… Det tog inte lång tid innan Alexandra föreslog att de skulle dra sig tillbaka till stugan.

Väl hemma i stugan ordnade de en egen After-ski, bubbel eller öl, det var valfritt. Fyra spelkort låg på bordet i allrummet, Stina kunde inte låta bli att kontrollera och alla fyra kungarna var där. Stämningen blev tyst när hon bestämt ställde sig och blandade om.

- Det är väl lika bra att gör lottningen nu, eller vad säger ni?

Stina för fingrarna över korten som om hon försöker känna vilket kort som är rätt. Till slut plockar hon upp ett, utan att vände upp det. De övriga tre kvinnorna i sällskapet gör likadant.

- Jag tycker vi håller killarna på halster ett tag, eller vad säger ni?

De övriga kvinnorna skrattar och nickar.

Under middagen försöker killarna febrilt att lista ut vem som dragit vem, utan framgång. Efter maten sätter sig Alexandra i soffan bredvid Oscar, hon tittar honom i ögonen och talar om att:

- I natt ska skidläraren få stifta bekantskap med min höftrörelse lite närmare…

- Jag kan lova att vi inte slutar förrän rörelserna är helt i linje för att få ut max, svarar Oscar nöjt.

Elisabeth som känner sig danssugen var nöjd med sitt kort, hon bjuder upp José på en dans och förklarar att de har hela natten på sig att träna ihop…

Stina söker upp Peter och undrar om han kommer att vara en gentleman hela natten.

Jörgen tror knappt det är sant när Isabella kommer emot honom. Hon ler och visa upp kortet. Jörgen erbjuder henne armen som hon tar emot och han leder in henne i sovrummet. Hon dansar ur klänningen och lägger sig i sängen. Jörgen som fått smak på det han gav Alexandra i morse var inte sen att krypa upp mot henne. Han börjar kyssa och utforska henne, han känner att här är något han vill fortsätta med Elisabeth sen.

Elisabeth och José har hittat in i deras sovrum också, José ler när Elisabeth klär av sig. Han berättar vilken vacker kvinna hon är och att han är glad att de får lära känna varandra, Elisabeth skrattar när hon tar av sig trosorna. ”lära känna varandra”, jo det kan man ju kalla det. José lägger sig på rygg och Elisabeth kliver upp på honom. Hon glider fram och tillbaka över hans hårda kuk tills hon ör tillräckligt uppvärmd för att ta emot honom.

Alexandra sitter nu grensle över Oscar i soffan i allrummet, hennes fodralklänning åker längre och längre upp. Oscar smeker henne längs höfterna och konstaterar att hon sparar tvätt, eller struntade i trosorna… Han för in en hand mellan dem och smeker hennes klit. Alexandra lirkar ivrigt fram hans kuk och sänker sig sakta ner över dem. Samtidigt har hon ögonkontakt med Peter och Stina. Hon ser att de både är påverkad av vad de ser och det sporrar henne. Hon rider Oscar allt ivrigare och kommer till slut ordentligt framför ögonen på sin pojkvän och Oscars fru.

Peter tar Stina i handen och de går in i bastun. Samtidigt fortsätter Alexandra och Oscar i soffan.

I bastun är både Peter och Stina rejält kåta av uppvisningen de nyss bevittnat. Stina sätter sig i Peters knä och kysser honom samtidigt som hon glider ner över honom. En stillsam ritt med ivrigt kyssande. Peter drar hennes höft närmare och han känner snart hur hon börjar dra ihop sig. Han fyller henne för första gången den här kvällen…

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.