Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/7, 2020 kl. 21:00, av DaoDao

Del 2 - Sahara

Del 2 av 8 i serien Lars erotiska äventyr

En äldre man, Lars, får uppleva arabisk skönhet och även faror - och ett nytt sätt att gifta sig!

Berättelsen har både sex och filosofiska tänk. Hoppas det smakar! :)

Det var efter en av de där fantastiska måltiderna tillsammans med trevliga och glada människor. De av dem som inte var förpliktade att hjälpa till efter maten hade samlats runt en lägereld vid sidan om det stora mathuset, vid kanten av en liten sjö. Det började bli mörkt, och de två musikanterna Anders och Glenn spelade goa kända låtar på sina gitarrer, och alla sjöng vi med. De heter egentligen något annat, då de är kända svenska artister. Han kommer aldrig att avslöja folks riktiga namn i dessa historier, om de inte har gått med på detta. Båda är ganska kända musiker i Sverige, och i resten av gruppen satt några kända skådespelare. Men här i vårt sällskap, i vår stora gemenskap, är de bara som vilka andra som helst.

Vid hans sida satt Denise, den vackra amerikanska fotomodellen med östeuropeiskt ursprung. Hon var den han närmaste kunde säga att han var ”ihop” med, trots att hon var mer än femtio år yngre än honom. Hon var den enda som hade ett helt eget rum i hans villa en bit bort, och alla här betraktade dem som ett par. Ute i världen var det dock inte så. Hon var en av de där skönheterna som inte delade med sig av sitt privatliv. Hon betraktades som öppet lesbiskt, och hade mycket riktigt ett liv tillsammans med en annan kvinna, också hon fotomodell, och därmed kom inga ytterligare frågor. Tillsammans med honom kunde hon helt och hållet slappna av. När de älskade gjorde de det oftast ensamma, och de hade då så starka känslor att det normalt brukade smitta av sig i omgivningen, trots att de älskade i ett slutet sovrum där ingen vare sig såg eller hörde (nåja) dem. Det var en sådan enorm erotisk energi att det inte bara tillfälligt tog musten ur dem båda till långt efter sexaktens fullbordan. Men långsiktigt har det gjort dem så starka, stolta och därmed vackra. De strålade sex, och ingen av dem hade några som helst svårigheter att få omkull andra. Deras förhållande var hemligt för alla utanför deras stora sällskap, och de hade inga som helst problem att ha sex med andra när de var ifrån varandra.

Deras kärlek var inte begränsad till sex.

Musikerna spelade upp en känd aria, och en kvinna som hade en framgångsrik karriär inom opera sjöng ett fantastiskt solo för alla. Lars satt lutad mot en trädstam och Denise hade huvudet i hans knä, och tillsammans med ett femtiotal andra njöt de av denna makalösa sommarkväll. Andra sidan från dem satt Antonia, som han presenterat för er i förra episoden. Hon satt i mitten av två andra kvinnor som ofta hängde tillsammans. En av dem hade en hand under kjolen på Antonia, och det var ganska uppenbart vad hennes fingrar gjorde. Runt i den stora ringen fanns det liknande situationer. En mörkhyad kvinna satt öppet och runkade en mans kuk. En annan kvinna hade tagit av sig på överkroppen.

Här var alla fria att göra vad de ville, utom att skada andra. Själv hade han en hand vilande på en av Denises stora bröst, utanpå den tunna tröjan. Det var helt klart en fantastisk och magisk kväll. En av flera i hans eget lilla paradis på jorden.

Då kom den nästan traditionella frågan om han kunde berätta något om någon erotisk, eller annan, erfarenhet han gjort. Alla vet om hans bakgrund, att han levde nästan hela sitt liv som en ”normal” Svensson, och först på äldre dar, genom en ganska jobbig skilsmässa, började blomma ut. Det var under en jorden runt-resa som hade varit i många år, som han upptäckte sitt rätta jag, och sin personliga mission här i livet.

Han gick med på att dela med sig av sina erfarenheter. Detta för att han gillade själv att komma ihåg dem. De var en del av honom, och han ville att alla skulle känna den delen av honom, helt enkelt. Men allt fick de inte reda på, givetvis. Bara det mesta.

Men han var osäker på vad han skulle berätta för något. Kom då att tänka på en annan gång han kände en sådan ro han kände nu. Dels på ön, som han berättat i förra episoden. Men också i öknen. Sahara. Detta fast han var så nära att dö den gången.

Han tittade ut mot alla som iakttog honom.

”Har jag berättat om vad som hände i Sahara, efter äventyret i Marocko med en europeisk nations tjejungdomslag i handboll?”

Alla skrattade. Några kom ihåg hans berättelse om perioden i Marocko, men de flesta hade inte hört det och blev nyfikna. Men ingen hade hört om hans tid i Sahara, före han kom till Egypten.

”Jag hade köpt en liten bil och börjat köra ut i Sahara. Hade packat den full med både vatten och bensin, och mitt mål var en oas i södra delarna av Libyen. Hade kört några dygn med bara stenöken, när jag åter tog en rast och sträckte på benen. Det är väldigt intressant att sitta ensam i en bil på en väg utan svängar med enbart platt öken. Man börjar tänka på allt möjligt. Maler igenom allt man varit med om. Inte bara det senaste, utan allt från när man var barn och framåt. Man fick lite distans till allting.

Det var sällsynt med annan trafik där, men det hände typ varannan dag att en annan bil mötte en. Nu kom det en, som stannade vid mig. Jag blev helt enkelt rånad. De hade vapen riktade mot mig och jag kunde inget göra än att se på när de satte sig i min bil och körde iväg.

Där stod jag utan vatten eller annat än de kläder jag hade på kroppen. Det var mitt på dagen, vindstilla och runt femtio grader varmt. Och ingen skugga. Bestämde mig att vänta på plats och hoppas att någon kommer förbi. Minns att jag satt där hela dagen och somnade in på kvällen. Frös som fasiken på natten, och så kommer jag ihåg soluppgången – som är makalöst vackra ute i öknen.

Sedan minns jag inget mer, förrän någon hällde vatten i ansiktet på mig. Ovanför mig, blockerande solen, stod en smurf, tyckte jag först. Det var en äldre man med blå hud, och klädd som en arabisk beduin. Bredvid honom stod en dromedar, och efter att han hade gett mig ganska lite vatten att dricka, så såg han till att jag hamnade på dromedaren på ett sätt att även han kunde sitta på den. Sedan minns jag inget mer, förutom att jag då och då fick vatten.

Vi nådde en liten dal, en sänka, och där en liten grön fläck med en grotta.

Där blev jag kvar ett halvår. Skall inte trötta ut mig med detaljer, men han, som var en tuareg – därmed den blå huden, lärde mig mer om mig själv. Inte genom att undervisa, utan att delta i andakter, meditationer och arbete med att gräva, släpa, och klättra. Inne i grottan fanns en liten källa. Inte stor, men så det räckte för dem och för att odla lite av det de åt. Han hade två kameler, och när jag var redo att åka så gav han mig den ena. Och lite för öknen mer anpassade kläder. Han sade att när jag väl inte behövde kamelen mer, skulle jag bara släppa den – så skulle den återkomma till honom.

Hade av honom lärt mig mycket av esoterisk islam, lite sufism, och arabiska. Ett ganska vackert språk faktiskt.”

Hans gäster lyssnade på hans berättelser noga, men Leya, en vacker arabisk skönhet, frågade när det skulle bli sex... Alla skrattade, även han. Det var viktigt att förstå bakgrunden för att sedan förstå vad som sedan skedde. Ni kommer att få erotik, berättade han, och faktiskt mer – om ett överraskande giftermål. Hans!

Då blev de genast intresserade igen och bad honom fortsätta. Denise skrattade också. Endast hon visste om att han hade varit gift efter skilsmässan i Sverige. Inte bara det. Hon kände hans nu ex-fru, och de var bästa vänner borta i USA. Har faktiskt haft lite sex med dem tillsammans ”over there”. Men mer om det senare.

”Det var ÄN mer behagligt att resa på kamel än i bil. Jag hade lärt sig att navigera med stjärnorna, eftersom solen här var i zenit och var inte till stor hjälp. Det tog flera dagar innan jag nådde mitt stora mål, en obebodd oas, med gott om vatten. Det var ett stoppställe för flera karavaner, och där kunde jag leva gott tills jag kunde slå följe med någon av dessa – antingen söderut eller österut, mot Nilen.

Lät kamelen dricka så mycket den ville, och släppte sedan iväg den. Det var lite sorgligt, för det var en fin kamel. Tog ett bad i sjön och tvättade mig rejält. Spankulerade runt och samlade dadlar och annan frukt som växte där. Oasen var ganska stor och framåt kvällen hade jag nått bortre ändan, med ytterligare en sjö, denna gång lite större än den tidigare. Satte mig mot en palmstam och dåsade till,efter att ha ätit lite.

Det var en härlig tid.

Satt och halvslumrade lite, vagt tittande ut över sjöspegeln som belystes fläckvis av solen. Färgerna skiftade fascinerat när ljuset studsade på vattenytan, och en fond av ståtliga palmer och annan växtlighet.

En krusning på vattenytan fångar mitt intresse, och där dyker det upp ett huvud. Som en najad glider en vacker och naken kvinna upp ur sjön, och vadar mot mig. Hon har en figur som ett timglas, med ganska stor höft och verkligen stora bröst. De är så fasta att de inte kan vara äkta. Men är hon en sagas väsen så är det onödigt att fundera på vad som är äkta eller inte. Det långa blonda håret låg platt utefter hela ryggen på henne, och hon siktade på mig med klarblå ögon.

När hon nådde mig, kröp hon samman och började gå mot mig på alla fyra. Jag hade bara en löst sittande arabisk thawb på mig, en sådan skjorta som går ner till fotanklarna, som ett lucialinne ungefär. Hon satte pekfingret framför munnen och visade därmed att jag skulle vara tyst. Så lyfte hon mitt vita linne och blottade min ännu slöa lem. Men när hon med svala händer greppade den fylldes den snabbt med blod och hon runkade upp mig till ett fint stånd.

För att förlänga det hela, slickade hon först mig som en glass, utefter kukstammen, samt nafsade på pungen. Jag log och lät drömmen fortgå. Var helt övertygad om att jag drömde. Som alla vet är drömmar ”verklighet” med allt vad det betyder, medan man drömmer. Det var samma sak här. Jag kände hennes mun, tunga och händer på mitt kön, men såg ingen logisk förklaring på att detta skulle vara verklighet. I verkligheten skulle aldrig en blond naken skönhet komma upp ur en liten sjö i en oas i Sahara, och utan kommentarer börja ha sex med mig, en gammal gubbe.

Så detta måste vara en dröm!

Jag låg passivt och lät mig bli utnyttjad av denna sagas fe. Tittade upp mot den blå himlen som skymtade bakom otaliga palmblad, och tackade den barmhärtige, som jag lärt mig av min muslimske vägledare, för att jag fick uppleva en så vacker och härlig dröm. Hade ju faktiskt inte haft sex på väldigt lång tid. Hade inte ens tillfredsställt mig själv under tiden i öknen. Den tiden, tillsammans med tiden på kamelryggen, hade nästan gjort att jag känt att det finns något härligare, bakom sex, alkohol och annat lyx. Men nu, med denna fe vid min lem, får jag en förstärkning av den väg jag skulle vandra i mitt liv, som jag redan fått bekräftat tidigare, i Ryssland bland ursprungsfolket i Sibirien, och vid mitt möte med prästen i Paris. Min tredje vägledare, den muslimske mystikern, hade också lett mig åt samma håll. Att vara tacksamma för min natur, och följa den väg som faktiskt läggs upp för mina fötter. Jag skall inte motarbeta mig själv genom att stänga in mig i ett kloster eller liknande, utan låta naturen föra mig framåt.

Det handlar om att släppa taget! Om sig själv, sitt ego och sina begär. För vissa handlade det om att hålla på med lera eller oljefärger. Andra går visa poesin eller musiken. Ytterligare andra finner samma ro genom affärer, skapande, handel, eller att ensam köra en motorcykel i sommarnatten.

Allt styrs av kärleken, som blommar fullt ut när den får sol och vatten. Mitt livs oas om man vill. Mitt liv är en evig öken, men läser jag vindar och stjärnor rätt, om jag lyssnar på min intuition och instinkt – hittar vatten genom doften, så hittar man alltid oaser, där livet är hundra procent.

Jag höll på att ge upp allt detta, och dra mig tillbaka.

Den barmhärtige, oavsett vem eller vad det är, visar mig här åter, den rätta vägen.

Sex!

Sex är min väg. Det är det som kommer att göra mig hel, och jag kommer att kunna bidra till mänskligheten genom sex. Sex utan krav, utan ego och bara hundra procent zen.

Kvinnans mun gjorde underverk, och snart fick hon en rejäl sats i munnen. Jag hade ju sparat på det ett tag. Utan att ta munnen från kuken svalde hon allt. Det kändes inte som det brukar när jag kom, där det pirrar till i mellangärdet, och ibland letar sig upp längs ryggraden. Detta var en en lika mycket andlig orgasm, där jag kände hur alla delar av min kropp bara släppte allt ego, all strävan. Och allt sög denna vackra unga kvinna upp, och svalde.

Efteråt log hon mot mig och reste sig upp. Vatten droppade ner på min långa skjorta, när hon steg över mig och åter satte sig ner. Jag gjorde ingenting. Bara lät denna najad styra allt. Kuken, som fortfarande var styv, gled utan problem in i hennes såphala slida. I botten var hon stilla ett tag, och hon slöt ögonen och njöt. Jag kände det levande pulsera runt lemmen. Det var en ljuvlig känsla. En känsla jag nästan glömt under tiden i öknen. När hon sedan började höja och sänka sig över mig, i långa långsamma drag, blev känslan nästan olidlig.

Lyfte mina händer, som i trans och händerna började krama de stora D eller E-kuporna till bröst, och sakta gick det upp för mig att detta inte var någon dröm. Kvinnan var lika verklig som jag. Men jag var känslomässigt kvar i en form av trans ändå, men blev mer aktiv själv. När jag mötte henne genom att stöta med höften hörde jag svaga stön från henne. Hon satte ner knäna och böjde sig fram så vi kunde kyssas.

Kände att jag inte skulle hålla länge till, trots att jag just hade kommit. Men jag ville inte komma förrän hon nått klimax. Stötte hårdare och snabbare i henne, så hon kom att pipa allt högre av ren njutning. När jag körde in ett finger i hennes anal så djupt jag kunde, så kom hon med ett vrål. Jag lyckades hålla mig tills det ebbade ut för henne. Då klev hon av och började runka mig intensivt. När åter en ganska stor sats böljade ur mig, skapade sperman ett konstverk på hennes bröst.

Måste ha slumrat till ett tag och när jag tittade upp så var jag åter ensam. Jag kanske drömde ändå, men när jag drog på kuken och därefter luktade på handen, kände jag tydlig doft av fitta. Efter hand hörde jag svaga röster och lite musik. Reste mig upp och gick mot detta ljud.

Det första jag såg var en folkabuss. En sån där hippievariant med färgglada blommor på. Först därefter kände jag doften av grillat marinerat kött. Jösses vad länge sedan man kände den doften. När jag sedan närmade mig såg jag en naken ung vit man, som var ganska välbyggd med muskler, för att inte tala om välhängd. Han såg mig snart, sken upp i ett brett leende och vinkade in mig.

Innan jag nådde fram kom kvinnan som hade överraskat mig vid sjön fram, nu med torrt hår, så det var vågigt nu. Hon var naken som synden hon också. Liksom hennes väninna som kom fram efter henne, en mörkhårig kvinna, också med fantastiska former. Hon hade axellångt rakt hår. Alla var glada att se honom.

Det visade sig vara tre amerikanska porrstjärnor som var ute på äventyr. De fixade erotiska äventyr, mest mellan varandra, och filmade detta. De hade dock inte filmat mitt möte med Veronica, som blondinen hette. De skulle bila söderut in i Tchad, sedan över till Sudan och därifrån följa Nilen nedströms upp till Egypten.

Jag berättade min historia och de fascinerades verkligen. Blev bara sådär inbjuden att följa med dem. Fast bara om jag gick med på ett viktigt krav. Att jag skulle knulla dessa två kvinnor, och eventuellt andra, och de skulle filma. Och själva filmandet skulle gå mellan alla, så alla också kunde vara framför kameran.

Brunetten hette Eve, och killen Jake. Han var gift med Veronica, så jag hade nyss knullat hans fru. Han tyckte det var skitkul. De gillade scenen, så nästa dag filmade vi samma scen igen. Klart intressant.

Resan blev väldigt kul. Vi var mestadels ensamma, och de var minst lika kåta och glada som jag var, så det blev mycket sex. Vissa blev filmat, andra inte.

Vi reste söderut, passerade flera små samhällen och oaser. Efter ungefär tio dagar kom vi till utkanterna av en större stad, som jag nu inte kommer ihåg namnet på. Vi var nu i Tchad. Gränserna i öknen är inte jätte markerade. Men så snart vi kunde anmälde vi oss till passmyndigheterna, så det inte skulle bli några problem. De tipsade oss också om ett enkelt men fint hotell lite utanför staden. Denna gången valde jag att ha eget rum. Vi hade sovit på hotell två gånger tidigare, och bodde då parvis - en gång med Eva och den andra med Veronica. Nu fick Jake sova med båda, och jag visste att de skulle ta väl hand om honom.

Men jag ville ha lite ensamtid. Ett halvår med nomaden i öknen gjorde sig påmind. Lite dusch och enkel måltid på rummet, låg jag bara på taket ovanför min bungalow och myste av stjärnorna. Ni kan inte fatta vilken stjärnhimmel det är i öknen. Helt magiskt. Och här var det fullständigt naturligt att ligga på taket för att sova, då det kunde bli för varmt i rummen.

Men ibland sker saker som gör att även jag börjar undra om det inte finns en högre kraft som vill leda en rätt. Jag blev orolig och satte mig upp. Fattade inte ens varför, men är van nu att följa mina instinkter. Gick runt lite på taket och hamnade till slut lite avigt, och såg ut över en vy som jag inte sett tidigare. Det var inget speciellt med denna, bara ny. Det var några finare bostäder där, med sprakande trädgårdar. Normalt var de insynsskyddade, men jag befann ju mig på ett tak, och dessutom på en del av taket ingen egentligen skulle befinna sig på.

Då uppenbarade sig en figur. Det var mörkt, men små lampor från husets dörr spred lite ljus. Personen tände en lampa, och gick sakta till en upplyst pool på andra sidan trädgården. Bara strax bredvid där jag stod. Och först då, när ljuset tilltog, såg jag att det var en ung kvinna.

Och jag blev alldeles häpen.

Det var absolut en av de vackraste kvinnor jag någonsin sett. Inte ens senare har det funnits många som nått hennes skönhetsnivå. Några före, och några efter, men här blev hon oslagbar, i sin kontext.

Hon bar enbart en enkel lång arabisk skjorta, en tawhb. Denna drog hon av sig och blottade en makalös vacker kropp. Alltså... den var bara perfekt. Ungdomlig, svagt brunaktig, smidig och bara... perfekt. Ledsen att jag låter lyrisk här, men det är svårt att förklara”

Han tittade på Denise, för att få lite hjälp. Hon hade ju ändå träffat henne. Hon styrkte hans åsikt, att detta var en av de vackraste kvinnor även HON hade sett. En naturlig skönhet. En vacker blomma i öknen.

Han fortsatte.

”Hon gled ner i vattnet och började simma fram och tillbaka. Och jag kunde inte hålla blicken borta från henne. Jag var som en förälskad tonårspojke. Tappade helt fattningen. Trampade på lite lådor som låg där, så det blev ljud, som hon hörde. När hon tittade upp såg hon rätt in i mina ögon. Och jag var helt såld. Trodde hon skulle skrika eller något liknande. Men istället log hon och reste sig upp i vattnet. Visade upp hela sin härlighet för mig. En lång stund stod vi där och bara tittade på varandra. Det var som om tiden stod stilla. Jag ville dit. Ville komma närmare. När jag såg mig om, såg jag direkt en bräda som var som gjord för att kunna lägga mot en kant nedanför och andra ändan på hennes staket. Jag gjorde så, utan tanke på eventuella konsekvenser. Hon såg på hela tiden, men gjorde ingenting, mer än att visa att jag skulle vara tyst. Lätt nervös tittade hon bort mot sitt hus, så att ingen skulle kunna se något, men poolen låg verkligen väl bortom insyn från huset.

Vid poolen fanns en enkel stol, som hon ställde vid staketet, som var väldigt högt, så att jag lättare skulle kunna komma ner. Jag insåg att jag enbart hade ett par badbyxor på mig. Inget annat. Väl på gräset började jag fundera på vad jag egentligen gett mig in på. Tror inte det skulle ses som OK att han tog sig in i en privat trädgård och ens vara i närheten av en av deras nakna kvinnor. Men jag tänkte helt enkelt inte klart här. Jag var som berusad av hennes skönhet. Likt Adam som i sin svaga stund lät Eva förleda honom att äta av kunskapens träd. Men här var det jag själv som ledde mig själv. Jag skulle inte kunna skylla det på någon annan.

Väl vid poolkanten sträckte jag ut handen, som hon lätt lade sin lilla hand i. Ledde henne upp ur poolen, och fram till mig. Så stod vi där, mitt emot varandra. Hon var kortare än mig, och med en spröd men smidig kropp. Smal och smidig, med små men välformade bröst. Ansiktet var bara... välformad... med stora rådjursögon, naturligt rödfärgade läppar, och en liten uppnäsa. Såg att hon nog var runt 20. Själv var jag lite mer än 50 då, men kände mig som en fjortonårig grabb som för första gången fick se kvinnlig skönhet i verkliga livet. Jag kunde knappt andas.

Då pratade hon, med en ljus och viskande röst. Frågade om jag var från Europa. Jag svarade att jag var från Sverige, och hon log. Sedan sade hon något som överraskade mig totalt.

”Hjälp mig!”

Jag måste ha sett väldigt undrande ut. Hon steg in och kramade mig. Huvudet nådde upp till strax under min haka, och jag besvarade givetvis kramen. Och jag började få stånd.

Hon tittade upp på mig, och gjorde åter tecknet åt mig att vara tyst. Så satte hon sig ner framför mig och i ett enda drag drog hon av mig mina badbyxor, så att ståndet vajade ut mot hennes ansikte. Lätt överraskad hojtade hon till, men backade inte. Med svala händer greppade hon mig och började runka mig. Jag svällde ytterligare i hennes händer. När hon sög in mitt ollon i munnen blev jag inte mindre rusig av kåthet.

Tusen och en natt, var det som for i mitt huvud just då. Nu i efterhand var jag en jävla idiot. Jag riskerade inte bara mitt liv, utan också flickans – och kanske även mina medresenärer. Bara för att hon var vacker??? Vad fan tänkte jag på?

Men nu stod jag här, i en blommande trädgård i öknen, och blev avsugen av en ung kvinna, som uppenbarligen gjorde detta för första gången. Jag instruerade henne på arabiska, och snart var hon väldigt duktig. Snart avbröt hon sitt sugande och puttade mig bakåt lätt, tills jag satte mig på stolen mot staketet. Hon sade tyst, att de måste skynda sig. Med detta steg hon över mitt knä och sänkte sig på min kuk. Förutom lite problem i mynningen, så sjönk jag in i hela min längd i henne. Först då reagerade jag och kramade henne. Vi kysstes första gången då hon satt stilla med mig i botten. Jag smekte hennes små skinkor. Även på kyssande var hon ny, men jag hjälpte henne även där, och snart var hon en gudinna i konsten. Efter kyssen kramade hon mig hårt och med munnen mot mitt öra viskade hon; tack, tack, många gånger, samtidigt som hon började resa sig upp och åter sjunka ner på mig. Hon började helt enkelt att rida mig, där jag satt på en stol i hennes familjs trädgård i en okänd storstad i Tchad. Och jag gick in med hela min själ i knullandet. Smakade på hennes små rosenknoppar till bröst, slickade hennes smala hals och kysste hennes hela ansikte. Även hon var aktiv och kysste mig när hon kunde stilla sitt suckande.

Så kom hon. Hela kroppen stelnade till och hon hade fört in en hel del av sitt rikliga hår i munnen, så ingen skulle höra hennes småskrik. Snart övergick kroppen till att darra i spasmer och krumbukter. Sedan stillhet. Jag var fortfarande djupt inne i henne, men väntade ut henne. Då lyfte hon huvudet och tittade mig i ögonen, djupt förälskade och nöjda ögon. Jag undrade lätt vad det var jag faktiskt hade gjort. Men snart red hon mig igen. När jag kände att jag var nära greppade jag hennes skinkor och tog över takten. Hon stammade fram ”Givemebaby, givemebaby” hela tiden och jag förstod att hon ville jag skulle spruta i henne. Och jag var helt förlorad utom sans och förnuft. Kunde inte stå emot, så när jag stönande kom, lät jag kuken vila i botten på henne. När hon kände sperman kom hon igen, och vi skakade tillsammans, där vi satt.

Det dröjde ett tag innan någon av oss rörde sig igen. Kuken krympte och förståndet kom ikapp mig.

Vad FAN hade jag gjort?

Innan hon tassade iväg kysstes vi och hon viskade ”förlåt mig”. Vadå förlåta henne? Det var ju JAG som hade betett mig som en idiot!!!

Med lätt darriga ben klättrade jag tillbaka till mitt rum, och kom ihåg att dra tillbaka brädan efter mig.

Kvar bredvid poolen låg mina badbyxor.”

Runt omkring vid lägerelden, var det flera som fått orgasm av hans berättelse. Han väntade in dem alla innan han fortsatte. Leya var en av de som hade tillfredsställt sig själv, inför hans ögon. När andningen var bättre var det hon som krävde att höra mer om vad som hände. De andra följde med, så han fortsatte.

”Jag vaknade av att det rusade in ett antal beväpnade män i mitt rum. De slog mig över magen flera gånger och tvingade mig upp ur sängen. Var fortfarande naken, men det struntade de i. Utan pardon släpade de mig ut genom dörren och runt huset. Insåg snabbt att jag var på väg till flickans hem. Just där och då trodde jag att jag snart skulle dö.

Väl där slängdes jag brutalt ner på golvet. I en soffa satt flickan jag hade knullat, i prydlig huvudduk och med gråtsprängda ögon. Jag log lite mot henne, och kände då en form av kärlek till henne som jag knappast hade upplevt tidigare. Just där och då kände jag att jag kunde dö för henne. Det var hon värd.

Många pratade upphetsat med varandra på arabiska och jag hann inte med att riktigt höra vad de sade, men helt klart var de upprörda. En medelålders kvinna kom fram och började prata med mig på knaglig engelska. Jag förstod inte mycket och bad dem, på arabiska att tala arabiska istället. Alla blev förvånade över detta och tystnade.

Men snart var kakafonin igång, och kvinnan bad alla att dämpa sig. Sedan riktade hon sig till mig och förklarade att jag hade våldtagit hennes brorsdotter, Jameela, och undrade om jag hade något att säga. Hon var helt klart upprörd hon också. Jag sade bara stumt att jag har ingen ursäkt.

Åter blev det ett jäkla snattrande från många. Men efter en lång stund kom kvinnan fram till mig igen. Två starka män höll mig uppe. Jag var faktiskt fortfarande naken, men det var ingen som brydde sig om det. Nu fick jag reda på att jag hade tre val. Antingen skulle de anmäla mig till lagen i staden, och jag skulle då stå inför rätta – och straffet för utomäktenskaplig sex var hög här. Knappast lockande.

Eller också skulle Jameelas far snitta upp min mage och låta hundarna äta mina inälvor medans jag fortfarande lever. Inte heller direkt lockande.

Det tredje alternativet vågade jag knappt höra.

Det var att jag skulle gifta mig med Jameela!

DET var betydligt mer lockande än de två första. Jag tittade mot Jameela och hon tittade bedjande in i mina ögon. Först tyst, sedan högre sade jag att jag valde det sista. Då såg jag hur Jameela log lätt innan hon åter såg ner mot golvet.

Den lilla hade planerat detta från början.

När hon berättade för alla i rummet så hurrade folk, och Jameelas pappa, yngre än mig, kom och gav mig en hård kram. De slängde på mig en tawhb och kallade dit Jameela. En äldre man läste några rader ur Koranen, och sade lite annat som jag inte förstod. Själv var jag ganska omtöcknad och bara förvirrad. Mannen frågade om jag ville vara med Jameela (och en rad andra namn), och jag svarade ja, med blicken fäst på hennes fars böjda dolk i hans bälte, som han strategiskt hade låtit mig se. Efter att hon sagt sitt ja, så var allt klart.

Kvinnan kom fram till mig igen och sade åt mig att gå tillbaka till hotellet och duscha och klä på mig fint – för nu skulle det bli party. När jag gick hade jag tre män med mig, mina vakter!

Givetvis bjöd jag in Jake, Veronica och Eve på min bröllopsfest, som blev kanon. Så mycket folk och så mycket mat var det länge sedan jag sett. Jag och Jameela satt på en varsin stol och blev servade. När det var lite lugnt sade hon åter till mig att hon var ledsen över det hela. Hon förklarade också att jag med detta hade räddat hennes liv. Hon hade helt enkelt varit desperat.

Givetvis förlät jag henne.

Och på natten var vi på mitt hotellrum, och knullade som värsta kaniner. Båda två av oss kände att vi fått livet åter, och kände nu att vi skulle få ut det mesta av det. Hon var en fantastisk älskarinna. En fantastisk fru.

När vi åkte från staden, med Jameela, så fick jag reda på att hon var 15, inte 20, och att ingen man ville ha henne där, eftersom hon ansågs vara en häxa och föra otur till det hem hon levde i. De hade just börjat förhandla med en rik man i en annan stad att ta henne som sin fjärde hustru, något hon inte ville vara med om. Det var en hemsk människa. Det var också därför hon följde med bort från staden och släkten nu, då denne man troligen skulle bli väldigt arg.

Efter flera dagar nådde vi en annan stad, i Sudan, och där gick jag med Jameela till en bank. Som jag hade lovat skulle jag betala för henne, och då jag var förmögen var detta inte svårt. Pengarna förvarades i en bank i Paris, och min vän Dimitrij hade hand om dem. Jag hade ringt honom och nu var det bara det tekniska kvar. Både hennes familj och tänkta äkta man fick en rejäl summa pengar, så de skulle vara nöjda länge. Sedan shoppade Eve och Veronica till henne. Väl tillbaka var det en mycket vackert klädd flicka som kom.

Hon var ung och så, men vi fann varandra, med en respekt som var svår att skilja från kärlek. Hon berättade senare att hon inte brydde sig om min ålder, utan det var mitt hjärta hon älskade. Jag gav henne möjlighet redan i Egypten, långt från hennes släkt, att skilja sig, men hon ville inte. Jag erbjöd henne det fler gånger, och att hon skulle lämna mig som förmögen. Men hon var helt klart kär i mig! Och jag har fått min del av unga kvinnor under mina resor, så jag kände inte att jag var någon ”snuskgubbe” eller så här. Hon var med mig i allt, och tog själv initiativ till sex.

Jag ville hon skulle vara fri, så jag organiserade lite äventyr för henne.

Först bjöd jag med Jake. Vi stod sida vid sida och hon sög av oss båda, växelvis. Hon var lite fundersam först, men då jag var den som ledde henne, så prövade hon gärna på. Snart slickade jag henne och hon fortsatte at suga Jake. Veronica och Eve filmade allt med varsin kamera. Sedan tog Jake henne bakifrån och hon sög mig, därefter tvärt om. Jag hade lite mindre kuk än Jake, så det blev jag som tog hennes anala oskuld. Hon verkligen älskade allt vi gjorde med henne. Innan denna orgie var över, hade vi gjort en dubbelmacka med henne.

Hon visade sig vara en nymfoman! Hon formligen älskade sex. Till och med jag var tvungen att vila emellanåt, så det var tur att Jake var med som kunde ersätta mig ibland.

Sedan presenterade jag henne för lesbisk kärlek. Veronica och Eve var mer än villiga, och snart filmade jag och Jake en lesbisk trekant, som blev väldigt intensiv. Den avslutades med att vi också hoppade in, så vi hade en fem personers orgie.

Väl i Luxor i Egypten skiljdes jag och Jameela från de tre andra, som skulle till Hurghada och flyga hem till staterna. Vi har kontakt fortfarande, riktigt trevliga människor.

Men vad som hände i Egypten får bli en annan historia. Jag kan lova att den är rätt smaskig den också. Muslimska kvinnor är minst lika tokiga i sex som andra kvinnor!”

Det var sent och de alla skildes åt, och alla tackade för en underbar historia, igen. Han och Denise låg kvar ett tag och njöt av glöden i den tidigare så mäktiga brasan. Det blev lite svalare, men de hade några filtar.

Att bara ligga nakna bredvid varandra, kunde vara minst lika skönt som sex, ibland.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.