Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/7, 2020 kl. 14:11, av TheTenderPoet

Mina första riktiga kunder

Del 2 av 3 i serien Allt för damerna

Några dagar efter Aurora har testat mig ringer hon och erbjuder ett nytt jobb. Det är två damer och den ena vet inte om det. Hennes kompis vill också vara med. Jag ska spela skadad och de ska hjälpa mig hem.


——
Några dagar efter att Aurora invigt mig i mitt nya extraknäck ringer hon upp mig. Hon går rakt på sak: 

- Tack för senast! Hoppas att du inte ångrat dig. 

- Oh nej! Kan mycket väl tänka mig att göra om det. 

- Vad bra för jag har två på gång. Det är två kvinnor men den ena vet inte om det. Hon ska bli överraskad. Det är en försenad födelsedagspresent från hennes väninna som gärna vill vara med. De är i 40-50-årsåldern båda och ser bra ut. Katja och Bibbi heter de. Det är Katja som är mullvad. Hon vill gärna träffa dig innan för att lägga upp det hela. Tror det blir nästan som ett rollspel. 

Det slumpar sig så att det passar bra att träffa Katja redan samma kväll. Vi ses på ett café. Hon hälsar och är både formell och ganska nervös. Hon är mörklockig och har ett glatt och gulligt utseende egentligen. 

- Ursäkta men jag har inte gjort detta innan. Känns lite ovant. 

- Ingen fara vi tar det lugnt. (Jag tycker det är onödigt att avslöja hur ovan jag själv är). 

- Tänkte överraska min väninna Bibbi med ett äventyr. Det behövs inte mycket för att hon ska gå igång. Så bara vi hamnar i rätt situation kommer hon vara på. 

- Jag är öppen. Vad hade du tänkt dig? 

- Du ska vara en motionär som råkar komma i vår väg precis när du har råkat stuka foten. Vi får se det och Bibbi har det perfekta alibit eftersom hon är ortoped. Vi hjälper dig hem och hon får kolla på foten. Ifall du måste till akuten behöver du duscha innan. Därifrån tror jag det kommer flyta ganska naturligt. Jag har sagt att vi ska på fest och kommer tjata att vi inte får bli för sena. Men hon kommer inte släppa ett sånt byte som dig, säger hon och ler blygt. Hon har sagt innan att en av hennes erotiska fantasier är att någon fixar en gigolo åt henne utan att hon vet om det. Men att hon får veta det efteråt. 

Hon lutar sig närmare och säger lågt: 

- Jag vill också hemskt gärna ha sex med dig vid samma tillfälle. 

- Det ser jag fram emot säger jag och stryker henne över armen. Du är både gullig och attraktiv. Vilken typ av sex är ni sugna på? Du och Bibbi? 

- Vi tar vad vi får, säger hon med ett snett leende. Tror du att du räcker till för oss båda? 

- Om din väninna är lika het som du ska det inte vara några problem. 

- Tack snygging! 

Vi bestämmer tid och plats. Aurora har redan gjort upp om pris. De flesta är inte bekväma att diskutera det direkt, har hon sagt. Så vi nämner inte det. En del vill betala kontant innan eller efteråt. Vara lite sugar mama. De flesta vill sköta det med kontokort innan. Aurora behåller en del och sätter in resten på mitt konto. 

Katja och jag skiljs åt med en kram. 

- Oh det här blir spännande!  viskar hon. 

Det hela ska ske tre dagar senare. Jag tokstädar min lägenhet. Precis innan vi ska träffas placerar jag ut lite föremål så det inte ser pedantiskt ut i lägenheten. Duschar och tar sedan på mig joggingkläder. Får SMS från Katja att allt gått som planerat. 

Står beredd vid mötesplatsen 10 minuter senare och spanar. Har tagit tid så att jag kan tajma perfekt när jag väl får se dem på andra sidan av det torg där vi ska stöta på varandra. Det är en hyfsat sval sommarkväll. Jag är uppspelt och tänd inför vad som ska komma. Redan några minuter innan avtalad tid dyker de upp. Tror jag. Väntar in Katjas signal, där kommer den. Då är det mina kunder. Börjar springa och möter dem mitt på torget. Bibbi visslar efter mig. Katja: 

- Men Bibbi då! 

Strax efter fejkar jag min stukning. Slår i en tå i farten och då vrickar jag till foten mer än vad jag hade tänkt. Men det gör mitt utrop trovärdigt: 

- Aj...faaan. 

Jag bromsar farten och hoppar på ett ben till en bänk. 

Bibbi kommer rusande och undrar: 

- Hur gick det? 

Katja kommer lugnt gående efter. 

- Vet inte, kanske stukade mig. 

Jag provar att stödja mig på foten. Skriker till och flyttar tyngden till andra foten. 

- Aj du, det ser inte bra ut, säger Bibbi. 

Nu ser jag ordentligt på henne för första gången och gillar vad jag ser. Ljusbrunt kort hår i en busig frisyr. Stora ögon. Speciell och fint formad mun. Uppklädd till fest annars. Luktar svagt av en frisk parfym. 

- Du kanske behöver till akuten och se om den där, säger Bibbi. 

- Ja det där ser illa ut, fyller Katja i. 

- Det kanske inte är så farligt, säger jag. I vilket fall som helst vill jag inte åka till akuten i svettiga joggingkläder. 

Jag börjar försöka gå men skriker till och haltar. 

- Nej det går inte. Bor du långt härifrån? Annars kan vi hämta bil, säger Bibbi. 

- Vad schysst! Jag vill inte vara till besvär. Jag bor bara några hundra meter bort. Hade precis börjat min joggingtur. Om ni...

- Men då hjälper vi dig hem, vi kan inte lämna dig så här, Jag är förresten ortoped så jag kan kolla lite på foten säger Bibbi. 

- Det klart att vi hjälper dig hem, säger Katja. 

- Tack så hemskt mycket. Vet inte vad jag skulle gjort om inte ni var här säger jag. Men ni ser ju ut att vara redo för fest, säger jag. Jag hoppas att jag inte hindrar er. 

- Ingen fara, vi hjälper gärna unga män i nöd säger Bibbi och ler flirtigt. 

- Oh, och jag blir gärna hjälpt av såna pumor säger jag. 

Bibbi fnissar till. När hon tror att jag inte ser blinkar hon till Katja som ler för sig själv. Hon ser att det går som hon tänkt. När Bibbi inte ser blinkar Katja mot mig. 

- Bibbi heter jag förresten, säger Bibbi och räcker fram handen. 

Jag och och Katja presenterar oss också. Sen börjar de försöka hjälpa mig hem. Att ha en het kvinna på varje sida känns riktigt bra. De luktar gott båda. Oroar mig lite för foten som blev lite skadad på riktigt. Hoppas att det inte ska hindra mig i sexet. 

Bibbi sniffar på min hals nacke och säger: 

- Ursäkta om jag är för påflugen, säger hon, men inte luktar du svett, bara man. 

- Jag hann bara börja jogga så jag hann kanske inte bli genomsvettig. 

Det går bra fram till min port. De undrar om det finns hiss. Den är trasig. Då måste vi hjälpa dig upp säger de. Katja säger att de måste gå vidare till festen sen om det inte är allvarligt. Väl inne i lägenheten haltar jag fram till en stol i mitt hyfsat rymliga badrum. Katja hämtar en pall jag kan ha den skadade foten på. Bibbi sätter sig på pallen och lägger foten i sitt knä. Hon kollar åt vilka håll det smärtar och konstaterar att jag har en lätt stukning. Att hon ska linda den om jag har bandage hemma. Det har jag. 

- Men du vill nog tvätta den innan säger hon. Hon stryker över foten och fortsätter, vilka ådror du har på foten, väldigt sexigt. 

Katja muttrar lite: 

- Men Bibbi då, vi ska hjälpa honom inte förföra honom. 

- Jag tror han är så pass ärlig att han säger ifrån om det besvärar honom. Är du besvärad? frågar Bibbi mig. 

- Jag kan ärligt nog inte säga att jag är det säger jag. 

- Men då så. Då har vi etablerat nivån. Men först kanske vi ska hjälpa dig att tvätta av dig, säger Bibbi. Det är kanske svårt att stå på ett ben, hålla duschmunstycket och tvåla in dig samtidigt. 

- Tja, vill ni det så...

- Om det inte är för genant så, säger Katja. 

- Lite genant är det ju. Men livet är inte till för att undvika genans. Blir man generad är det ju oftast för att något spännande händer. 

Jag har ett badkar som är för litet för normala människor att bada i så jag brukar duscha i det. Jag börjar ta av mig men de ser att det inte är så enkelt så de hjälper mig av med kläderna. Där står jag plötsligt naken och utlämnad åt två fullt påklädda kvinnor. Det är inte obekvämt. När kalsongerna ryker har jag redan halvt stånd. De säger åt mig att ta det lugnt medan de tvålar in mig. Det är lite opraktiskt för dem att komma åt påklädda så Bibbi föreslår: 

- Det kanske verkar påfluget men vi kommer nog åt lättare om vi också klär av oss och inte behöver vara rädda för att bli blöta. 

- Men Bibbi, festen då, säger Katja. 

Bibbi spänner ögonen i Katja, sätter händerna i sidorna och säger. 

- Detta är viktigare än festen. Gå du om du vill. 

- Nej du har nog rätt säger Katja. Jag stannar. 

De klär båda av sig och gör mig sällskap i badkaret. Det är underbart trångt. Här kommer det inte gå att undvika kroppskontakt. 

Båda tjejerna är ungefär lika långa som mig. Våra kroppar är kompatibla. De tvålar in mig överallt och det känns lika mycket som smekningar. Intvålad som jag är glider de mot mig. Mjukt och sensuellt. Jag har varit stenhård länge och jag ser att de sneglar mot min påle ibland. Precis som jag kartlägger deras kroppar med min blick och mina händer som skenbart måste söka stöd mot höfter och axlar. Våra kroppar glider runt varandra. Nu är det svårt att urskilja från vanligt hångel. Vatten strilar, blickar letar, händer stryker över hud och hud längtar. Sen säger Bibbi hest: 

- Eftersom du rövat bort oss från en fest med din olycka och förhindrat hångel där för oss är det väl inte mer än rätt att du ställer upp för två hångelsugna tanter. Om du inte tycker att vi är ruggugglor. 

Hon har munnen halvöppen och jag säger: 

- Nej, det är väl inte mer än rätt. Min plikt helt enkelt. Och den utför jag med glädje. Ni är så ruggigt sexiga båda två. Jag kysser henne. Hon svarar direkt, hungrigt gnyende. Känner hennes bröst mot min bröstkorg. Det är hett, halt och sexigt. Katja stryker sig mot mig från andra hållet. Hon vill också vara med. Katja säger: 

- Du får inte ha honom helt för dig själv. Nu är det min tur säger hon och griper resolut om mitt huvud och vrider runt mig för att kyssa mig. Jag omfamnar henne medan vi kysser varandra ivrigt och hett. Nu är det Bibbi som gnider sin kropp mot min bakifrån. Det är upphetsande detta att ha två kvinnor med sig i badet. Det är ju nästan Nurumassage. Min kuk är stenhård. Men hela min kropp är mottaglig för det sensibla som sker nu. Det här är definitivt det bästa extraknäck jag haft. 

Vet inte hur bråttom de har. Tänker att de får styra. Så jag ger dem all ömhet och lust jag har. Smeker, kysser och nafsar. Kramar, slickar och kysser. Vi är ett virrvarr av intvålad ömhet. Drar ner vattenintensiteten på duschen så att det bara är som ett lätt duggregn. Precis som mina kyssar på deras kroppar, jag nuddkysser dem överallt. Som ett duggregn. Efter lång tids hångel hör jag Katja säga till Bibbi: 

- Börja du. 

Bibbi svarar på det direkt. Hon tar tag i mig, kramar om mig och kysser mig resolut. Jag för in kuken så att den lägger sig utanpå hennes fitta, under den. Känner en våt och hal fittpäls. Jag gnider sakta och hon svarar med roterande höfter. Vi fortsätter så medan vi råhånglar ett litet tag. Sedan ser hon mig i ögonen och det är glöd i de ögonen, hon säger: 

- Sätt på mig! Nu! 

Jag bara vrider lite med höfterna så jag hamnar rätt och tränger in i henne. Hon flämtar och jag...det känns bara fantastiskt. Hon är så våt och redo. Våra kön är varma vågor som rullar mot varandra. En hård kuk som nästan smeker sig in och ut ur hennes fitta och hennes kramande fittväggar. Vi kysser varandra och nafsar på axlar, hals och nyckelben. Som ömsinta vilddjur. Under tiden smeker och kysser Katja oss båda. Det bara ökar upplevelsen. Jag säger till Bibbi: 

- Nu hann jag inte ta på kondom. 

- Ingen fara, jag går på piller säger Bibbi. 

- Jag med, säger Katja, bara så att du vet. 

Katja gnider sitt underliv mot mitt lår ibland medan Bibbi och jag knullar. 

Jag koncentrerar mig på allt möjligt som distraherar mig lite så jag inte ska komma för tidigt. Under hyfsat lång tid är det ett mjukt och utdraget knull. När Bibbi ber mig öka tempot gör jag lydigt det. Då dröjer det inte länge innan Bibbi börjar flämta mer och mer, andfådd, röd i ansiktet. Hon kommer med ett tjut som ekar i det kaklade badrummet. Grannarna slår i väggen. Ja ja, det får bli en senare fråga. 

Vi hinner knappt hämta oss förrän Katja är på. 

- Du har väl inte kommit än? Det får vi åtgärda, säger hon. 

Sedan går hon ner på min kuk och tvättar den med duschen, smeksamt med händerna. Hon öppnar munnen och ser frågande ut. Jag bara nickar och ler. Hon slickar och suger så skönt att det blir svårt att hålla ut nån längre stund. Jag var ju nära redan med Bibbi. Jag signalerar att jag är nära. I samma stund som Katja släpper kuken är Bibbi där och slukar den. Hon släpper inte när det efter bara en halv minut går för mig. Hon är en sväljerska tydligen. Sedan frågar hon oss båda medan hon håller den halvslaknade kuken i sin hand: 

- Är det OK om jag suger upp den igen för nu är det Katjas tur med ett rejält knull. 

Vi nickar jakande båda. Bibbi suger snabbt upp min påle igen. Katja vänder sig om mot väggen och säger hest: 

- När du är redo vill jag ha dig i mig bakifrån. 

Hon svänger på sin goa rumpa och visst vill jag. Den synen gör mig genast hård igen. Jag säger: 

- Jag är redo. 

Bibbi släpper och går ur badet för att ge oss svängrum antar jag. Hon försvinner ut. Jag ställer mig bakom Katja och kysser henne i nacken. Leker med hennes bröst som känns underbara i mina händer. Hon stönar och vickar med rumpan. Jag försöker få in kuken utan att styra med handen men jag får ge upp och hjälpa till. Hon är mer trång än Bibbi men minst lika våt. Hon ger ett darrande ljud ifrån sig när jag tränger in. Hon ber mig ta det väldigt lugnt i början och öka efter hand. Jag har inget emot att dra ut på njutningen. Hon reagerar direkt när jag slickar på örat, ger ifrån sig ett gillande ljud. 

Bibbi är tillbaka, sitter på pallen med fötterna uppe på badkarskanten. Hon har en dildo redo. Hon måste haft den i handväskan. Jag hör ett surrande läte. 

Katja för bak händerna och smeker mig där hon kommer åt. Jag fattar den ena handen med min, flätar ihop våra fingrar med den andra smeker jag henne. Vi fortsätter knulla långsamt och ömsint ett bra tag. Det är sensuellt och vackert. Bibbi verkar gilla synen av våra aktiviteter. Jag hör att hon är andfådd. Hör ett plaskande ljud från hennes fitta ibland. Sedan säger Katja: 

- Nu unge man har du kåtat upp tant länge nog. Knulla skiten ur mig nu. 

Så jag dunkar på så gott jag kan. Det är varmt och hetsigt och otroligt tändande. Vi är råa och vilda kåtdjur. Bibbi hinner komma före oss, hör ett dämpat, hackande ljud från henne. Det gör oss inte mindre tända. Katja kommer strax efteråt. Hennes orgasmkramper är allt vad som krävs för att jag också ska komma. Hon vänder sig om och ger mig en hård kram. 

- Oh tack, jag behövde detta, säger hon. 

- Ja gud, jag med säger Bibbi. Men hur är det med din fot? Vi glömde den medan vi utnyttjade dig. 

Jag testar att stiga ner och belasta foten och skriker till. 

- Tvätta av dig unge man så ska jag fixa ett stödförband.
 
Jag gör det och torkar mig och plockar fram min första-hjälpen-låda. Bibbi virar runt foten och fäster med tejp. Hon är fortfarande naken och det kan inte hjälpas jag är hård igen. Bibbi ler och säger: 

- Se där, du verkar vara vår första-hjälpen för två damer i sexuell nöd. 

- Ja vad säger ni? Ska vi fortsätta i sovrummet? säger jag. 

- Vi kan inte säga nej till ett sånt erbjudande, säger Katja.
 
Vi tar oss snabbt (haltande i mitt fall) in i sovrummet till min stora säng. Där hånglar vi en bra stund innan Bibbi milt lägger mig ner på rygg. Hon ser mig i ögonen medan hon grenslar min påle. Kåtglansen i hennes ögon är underbar. Ett suckande aaaah hörs från henne när hon sjunker ner och börjar rida. Katja slickar hennes bröst under tiden. Efter 5 minuters ritt tar Bibbi mina händer och flätar in sina fingrar med mina och håller dem ovanför mitt huvud. Jag kommer ingenstans men det känns extra intimt att hålla hennes händer. Jag kommer precis åt att slicka på hennes bröstvårtor, det gör jag med glöd. Hon ber mig fortsätta med det. Hon stannar till några gånger och kysser mig på munnen. Nån halv minut åt gången. Efter den sista pausen släpper hon mina händer, lutar sig nästan bakåt och rider hårdare. Tycker det är sexigt att se hennes fitta sänka sig över min kuk gång på gång. Ser hur blöt kuken är av hennes fittsafter. Känner att jag inte kan hålla mig mycket längre. Men Bibbi hinner komma precis innan. Utan större förvarning exploderar hon. Hon sjunker lyckligt skrattande ihop på mitt bröst. När hon slutat krampa fortsätter jag försiktigt och kommer snart i en kraftfull orgasm. Snart stryker Katja Bibbi över ryggen och säger: 

- Grattis i efterskott! Och grattis till ditt första gigoloknull. Jag bjuder på den här. 

- Vad?! Men...fast tack. Shit den såg jag inte komma. Tack Katja! Och tack till vår duktiga gigolo, säger hon medan hon kysser mig. Det här kommer jag leva på länge. Jag kommer nog tänka tillbaka på det här och använda dildon. Om du inte har något emot det säger hon.

- Hur kan jag ha något emot det?! Det är en upphetsande tanke, säger jag. 

- Det gör väl inget om vi rekommenderar dig till väninnor som vi tror skulle vara intresserade? 

- Absolut inte, säger jag. Detta kommer jag nog hålla på med ett bra tag. 

Efteråt får jag veta av Auorora att de hade varit väldigt nöjda. Du kan nog få en hel del jobb framöver om damerna är så nöjda säger hon. 

Det kan jag inte annat än se fram emot. 

 

 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

TheTenderPoet

Nu blir man nyfiken på vad damerna har i tankarna. Vad det är för spännande och utmattande lekar.

25/10, 2021 kl. 06:35

#6

TheTenderPoet

Jag inbillar mig det. ;-). Jag har åtminstone talang för ömhet. Om inte åren trubbat av en så tror jag att två damer är precis lagom.

25/10, 2021 kl. 00:34

#5

Huldran

Hög driftsäkerhet - kanske?!

25/10, 2021 kl. 00:30

#4

TheTenderPoet

Tack Huldran! Kul med respons.

Det låter ju som ett trevligt förslag! Jag har ju hög drift;-) och passion.

24/10, 2021 kl. 23:48

#3

Huldran

Fint, Poeten. Den texten här gillar jag! Temat också.
Satt just och funderade på om det inte går att boka in en tid hos dig för tvenne sugna damer. Men Du kanske inte orkar? Vi är väldigt krävande skall Du veta...!

Hälsn //Huldran.

23/10, 2021 kl. 21:52

#2

TheTenderPoet

Tack! Kul att höra. Har några idéer till fortsättningar. Kanske blir några delar till.

29/9, 2020 kl. 21:24

#1

RuterEss

Kul att det blev en fortsättning. Läste del 1 på en annan sajt och blev glad att hitta del 2 här. Hoppas på fler.

26/9, 2020 kl. 14:32