Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/7, 2020 kl. 14:11, av TheTenderPoet

Vad mitt sommarjobb på biblioteket ledde till

Hade inte kunnat ana vad mitt sommarjobb på biblioteket skulle leda till. En kvinna som ofta var inne fick jag extra bra kontakt med. Flirtigt. Mot slutet av sommaren undrade hon om jag hade lust att extraknäcka med hennes privata boksamling.


När jag hunnit några terminer på min högskoleutbildning får jag sommarjobb på ett bibliotek. Det är i grannstaden till min hemstad så jag kan bo hemma hos föräldrarna. De ska vara i sommarstugan större delen av sommaren,  jag har huset ganska mycket för mig själv. 

Det är mycket detaljer att lära sig på biblioteket men efter någon vecka är jag någorlunda hemtam. 

Jag hade varit stamgäst där som ung eftersom de hade mycket större utbud än mitt lokala bibliotek. Så jag är bekant med de flesta i personalen. Jag får mest sätta upp böcker i hyllorna och ha pass i receptionen. Trivs med det. De flesta kunder är nöjda och glada. Jobbarkompisarna är trevliga. Roliga, smarta och smågalna. att 75 % är kvinnor stör mig inte direkt. 

Många kvinnliga kunder är lite småflirtiga. Jag är inte sen att hänga på. En kvinna är särskilt trevlig. Stor åldersskillnad, jag strax över 20 och hon runt 50. Hon är väldigt lätt att prata med, åldersgapet blir sekundärt. Barbro som hon heter är inne flera gånger i veckan. Hon söker alltid upp mig trots att vi oftast är fem-sex personer i disken. Hennes leende är smittsamt och magiskt. Annars mellanblond, kurvig, bohemklädsel. 

En gång går hon till min kollega istället. Det var på den tiden när det inte fanns utlåningsautomater utan man fick låna över disk. Jag kanske inte kan låta bli att reagera på att hon inte går till mig. Tror inte att det syns men det måste det ha gjort för när mina kollegor inte är i närheten dröjer hon sig kvar och säger:

- Ja Micke du kanske undrar varför jag inte går till dig som vanligt men jag var rädd att genera dig. Vet ju inte hur pryd du är men jag vill inte vara för...ja se själv, säger hon och visar en bok om Kama sutra. 

Hon ser lätt generad men samtidigt lite utmanande ut. 

Jag blir smått generad, harklar mig och säger: 

- Det var väl inte så farligt. Helt naturligt, inget att skämmas för. 

- Vad bra att du tar det så. Då kanske jag kommer till dig nästa gång jag vill ha liknande böcker. 

Hon blinkar mot mig och ler. 

- Det tycker jag absolut du ska göra säger jag och ler tillbaka så mycket jag vågar. 

- Det ser jag fram emot, säger hon. 

Hon vänder sig om och vinkar leende när hon är halvvägs ute. Min kollega Gun ser det och ser fundersam ut. Hon säger: 

- Det var värst vad du har charmat henne. Du, jag tror att hon kommer enbart för din skull ibland. 

- Oj! Jo men hon är kul att prata med. 

- Du tycker inte det är störande att hon är så på?!

- Nej då! Inte alls. 

- Inte att hon är så mycket äldre?! Du får säga till annars.
 
- Nej jag är inte så bortskämd med FÖR mycket uppmärksamhet från kvinnor. 

- Det säger du! Jag tror helt enkelt inte du märker signalerna i så fall. Jag ser ju att många låntagare är uppenbart nyfikna på dig, en del kanske mer än så.

- Då får jag lära mig att vara mer...lägga märke till det helt enkelt. 

- Det tycker jag. Du får passa på medan du är ung och obunden. 

Hon låter nästan nostalgisk när hon säger det sista. Får något drömmande i blicken. 

- Ursäkta mig Gun men står du och blir nostalgisk nu?! Ursäkta om jag frågar. Om jag lägger mig i. 

Hon rodnar och säger: 

- Var det så tydligt?! Jo jag tänkte på min vildare ungdomstid. Du skulle bara veta...

Då kommer våra avbytare vid disken. Gun visade just en sida jag inte sett innan. Hon överraskar mig. Vad jag vet är hon gift trebarnsmamma med nästan vuxna barn. Hon är i 45-årsåldern. De säger att hon är en skicklig konstnär också. Att hon nog egentligen skulle kunna leva enbart på det. Annars mörk, ganska nätt och liten. Stor mun med ett härligt leende. 

Jag börjar längta efter att Barbro ska komma in märker jag. När hon gör det ber hon ofta mig om hjälp att hitta böcker. Hon står alltid nära när jag letar. Små oskyldiga rörelser, lätta beröringar och liknande. Det är mängden av dem som visar hennes intresse. 

Hon är storläsare. Lånar mycket av både fack- och skönlitteratur. När hon hittat mer sexigt material väntar hon vid disken tills jag blir nästan ensam. Då kommer hon fram och lånar böckerna av mig och anspelar på titlarna. Jag hänger på. Det är mycket upphetsande.

Jag lär känna personalen mer och mer och det är flera kvinnor som jag funkar bra med och känner mig attraherad av men ingen som har sån dragningskraft som Barbro. Men jag flirtar med flera av dem. 

En dag i slutet av Juli kommer Barbro in och ser mer fundersam ut än vanligt. Efter ett tag säger hon: 

- Vad gör du i höst? Tänker du jobba här eller fortsätter du plugga? 

- Jag har inte bestämt än. Här finns inte så mycket jobb i höst när semestrarna är slut. Det kanske finns tillräckligt med extraknäck annars fortsätter jag plugga. 

- Vad säger du om...ett privat biblioteksjobb? Jag hade mycket böcker redan innan men har dessutom ärvt flera boksamlingar och skulle behöva hjälp att ordna dem. Sortera, slänga och kanske t o m lägga in dem i en databas. Du får bra betalt och får jobba så lite eller mycket du vill. Jag bjuder på mat och fika. Vad säger du? 

Jag är glatt överraskad. Hade inte väntat mig detta. Dröjer bara några sekunder innan jag svarar: 

- Det är perfekt! Jag är på. 

- Vad glad jag blir. Vi får prata mer om det sedan. 

Senare bestämmer vi att jag ska börja hos henne två veckor efter att mitt sommarjobb på biblioteket slutar. Egentligen vill jag börja hos henne så tidigt som möjligt men jag vågar inte säga det. Dessutom visar det sig att hon ska åka på resa under de två veckorna så det kunde inte vara på något annat sätt. 

När mitt sommarjobb är slut och jag väntar på att börja hos Barbro har jag gott om tid att fundera och känna efter. Nu börjar väntans och längtans tid. Upptäcker att jag saknar Barbro väldigt mycket. Saknar hennes humor och flirtande och inte minst alla intressanta samtal. Dessutom är jag rejält tänd på henne förstår jag nu. 

Tanken på att jobba hos henne snart och vad det skulle kunna leda till får det att suga till i magen. Tycker hon bara att jag är trevlig och kul att umgås med eller tänker hon förföra mig? Jag räknar för och emot och är osäker. Hon har gett mig en hel del dubbla signaler. Det kanske är åldersskillnaden som hindrar henne från att gå all in. Att jag måste vara tydligare för att hon ska våga. Bestämmer mig för att vara det om jag får en chans. 

Jag kåtar upp mig med olika erotiska och sensuella scenarier. Vad som skulle kunna hända. Jag tränar hårt för att distrahera mig mellan varven. I tonåren tränade jag både brottning och simning. När jag hade gett upp försöken att komma nån vart inom de sporterna fortsatte jag ändå med det för träningens skull. 

Dagen innan jag ska börja hos Barbro är jag hur nervös som helst. Jag åker in till regionshuvudstaden för att leta upp böcker på antikvariatet där. Bestämmer mig för böcker som innehåller relationer mellan mogen kvinna och ung man. Tänker att det ska antyda något om jag ger dem till henne som present. Hittar flera såna böcker och köper dem. Bara tanken på att jag ska ge denna uppenbara hint till henne får det att ila till i de nedre regionerna. 

Så är stunden inne att börja hos Barbro. När jag närmar mig hennes hem ser jag att det är ett stort men charmigt hus från sekelskiftet. Fullt med snickarglädje. Det ser ut att vara i hyfsat skick, huset. Jag ringer på och har min bokpresent med mig. Det tar en stund innan hon öppnar, sedan står hon plötsligt i dörren, vacker och leende. Hon bjuder in mig och låter mig komma in ordentligt innan hon ger mig en kram. Den är lång och varm och hon luktar gott. Jag kommer ihåg presenten och ger henne den. Hon tackar och säger att hon ska öppna den senare. 

Hon visar mig runt i huset. Det är inrett med varma färger. Trivsamt och charmigt möblerat. 

Böckerna som ska sorteras är i två stora kaotiska rum och i garaget. De ska in i ett stort rum som redan har massor av tomma bokhyllor uppställda. 

Jag är angelägen om att hon ska öppna presenten men vill inte visa att jag är det. Jag vill se hennes reaktion. På något sätt anar hon ändå det. 

- Jag har inte öppnat din present än. Det måste jag ju göra. 

- Det tycker jag. 

Hon öppnar paketet. Jag kommenterar: 

- Inte för att du behöver fler böcker direkt men jag tror att du kanske skulle kunna gilla just dessa böcker. 

- Det tror du?! Vad spännande att få böcker utvalda av dig. 

Hon börjar läsa baksidorna som sammanfattar innehållet. Efter några av dem verkar det som att mönstret börjar bli tydligt för henne. Om temat mogen kvinna och ung man. 

Hon ler varmt mot mig. Och ser plötsligt yngre ut. 

- Om det är ett medvetet val av titlar tycker jag det ser riktigt lovande ut. 

Hon säger inte mer än så. Hon söker min blick och jag är där. Vi ser djupt in i varandra och det är hisnande. Vi bara sitter så en lång stund känns det som. Sedan säger hon: 

- Jag ger ett felaktigt intryck ibland. Det tar ofta längre tid för mig än vad jag förmodligen ger intryck av. Om du har tålamod och står ut med att vänta tror jag det är mödan värt. Förstår du vad jag menar?

- Jag tror det. 

- Bra! Ska vi börja prata om jobbet kanske? 

Jag är förvirrad över hennes plötsliga blyghet och försiktighet eller vad man kan kalla det. På biblioteket hade hon ofta varit fräck och rakt på sak. Av någon anledning kände hon sig safe i offentlig miljö och mer sårbar när vi plötsligt är för oss själva. Det är så det är. Hon verkade fortfarande ha en vilja att det ska hända något. Bara möjligheten är stort för mig. 

Vi går igenom hur vi ska lägga upp ordnandet av hennes böcker. Hur jag gör en grovsortering och hur hon senare godkänner det. Jag har fått låna lite referensverk från bibblan som jag har hjälp av. 

Vi börjar dagen efter med själva arbetet. Det är kul att vara så nära henne under så lång tid. Vi blir avslappnade med varandra. Under fikorna och matpauserna är det hur gott som helst mellan oss. 

När jag kommer hem på kvällarna efter att ha varit hos Barbro är jag så tänd jag kan vara. På något märkligt sätt tycker jag om känslan av att vara ohyggligt tänd när jag träffar en ny kvinna. Så jag runkar inte. Jag är som ett laddat vapen på dagarna hos Barbro. Som om hela jag är en känslig ståkuk. Stirrig och smånervös. Barbro undrar lite, det ser jag på henne. Men hon säger inget. 

Tredje dagen är det ohyggligt varmt inomhus. Sensommarvärme, riktigt tryckande. Hon ser hur jag lider av värmen. Hon säger: 

- Det vore omänskligt att fortsätta jobba med så mycket kläder på i den här värmen. För min del får du gärna klä av dig så mycket du vill. Om du inte blir totalt äcklad av min åldrade kropp tänker åtminstone jag klä mig lättare. 

- Det kan jag inte föreställa mig att jag blir. 

Hon går ut och kommer tillbaka klädd i en väldigt tunn vit tunika. Man ser tydligt en bikini under. Jag har tagit av mig på överkroppen. Det är så långt jag vågar gå. 

Vi har ett arbetsmoment där vi blir ett löpande band. Hon langar böcker till mig som grovsorterar dem vidare i någon av åtta högar. Vi gör båda vridrörelser och i mitten möts vi. Det blir en rytm som är ytterst suggestiv. Värmen, lättkläddheten, rörelserna som är så nära en smekning man kan komma utan att röra varandra. Vi säger ingenting men det är ruggigt laddat, inbillar jag mig iallafall. Svetten rinner nerför min panna.

 Tänker på en novell av Harry Martinson om en luffare och en bonddotter. Han får ett tillfälligt jobb på gården där han och bonddottern jobbar tillsammans. Författaren bygger upp en så oerhört laddad och erotisk stämning utan att något hinner hända. Men närmare kan det inte vara. Så känns det nu. 

Barbro föreslår en paus. Hon hämtar vatten åt oss. Hon sätter händerna på höfterna och huvudet på sned och säger: 

- Det ser ohyggligt varmt ut med jeans i värmen. För min del får du gärna ta av dem. 

- Tack men det går bra så här. 

Jag vill verkligen inte att hon ska se mitt stånd. Det är därför. Visst finns det mycket som tyder på att hon är sugen. Fast säker är jag verkligen inte. Då skulle det kännas pinsamt när hon får se min ståkuk genom kalsongerna. 

Vi fortsätter jobba. Magin, kemin är där fortfarande. Jag är het och andfådd av kättja. Hon ser så kramgo och läcker ut i sin tunika. Jag skulle kunna blunda och ändå bli kåt bara av att veta att hon och jag är i samma rum. 

Jag tappar en bok på golvet. Vi böjer oss ner samtidigt och krockar nästan panna mot panna. Känner ångande värme från henne. Jag tar tag i den tappade boken. Hon lägger strax efter sin hand över min, håller kvar den där, tittar mig i ögonen och säger: 

- Vad gott du luktar! 

- Tack! Du med! 

Sedan slår hon ner blicken igen. Jag ser på ögonrynkorna att hon ler. Vi reser oss lite tafatt upp. Hon säger: 

- Jag tror det är dags för lite te och kvällsmackor. Om du vill stanna på det innan du går? 

- Absolut! Jag har inte bråttom iväg. 

Vi synkar så bra i köket. Utan ett ord har vi gemensamt plockat fram och gjort iordning allt. Jag känner mig redan lite hemmastadd där. Det är förunderligt hur väl vi samarbetar helt naturligt. 

Det blir ett mer personligt och intimt samtal än vad vi någonsin haft. Hon öppnar sig och berättar om tidigare relationer. Jag kan förstå att hon är försiktig efter det. Hon frågar ut mig. Jag berättar om kortare möten och halvlånga relationer. Hon ställer följdfrågor och snart har jag berättat mer än jag gjort för någon människa om mina kärlekar. Till slut blir jag tvungen att gå för att inte missa sista bussen. Hon säger medan jag skyndar iväg: 

- Nu blir det tajt men om du missar kan du ju alltid sova här. 

Jag skyndar mig. Framme vid busshållplatsen sitter en lapp om att sista turen är inställd pga strejk. Jag går tillbaka och ringer på hos Barbro. Hon ser faktiskt glatt överraskad ut när jag är tillbaka. Jag berättar om busstrejken. Hon säger: 

- Jamen det är ju bara trevligt att ha en ung man som nattgäst. 

- Om det inte är något besvär så sover jag gärna över. 

Hon plockar fram hygienartiklar och säger: 

- Ta för dig av badrummet! 

Jag njuter av att duscha efter den varma dagen. Borstar tänderna och torkar av mig. Snor handduken runt midjan och då står plötsligt Barbro där. 

- Det var värst vad du ser fräsch ut! Jag är ledsen men alla mina extrasängar är sönder. Jag har bara min dubbelsäng att erbjuda. Känns det jättekonstigt för dig eller är det mer som en scen i nån av romanerna du gav mig? säger hon. 

Hon ser frågande och faktiskt lite blyg ut. Jag känner laddningen nu. Jag svarar: 

- Jag hoppas faktiskt på att det kommer likna någon av romanerna. 

- Då så! säger hon, tar mig resolut i handen och leder mig in i hennes sovrum. 

Sovrummet är svalt och skönt. Ser ut att ligga i skugga. Stort träd utanför. 

Wow, tänker jag. Nu händer det. Väl inne i sovrummet kryper hon ner under täcket och tar sedesamt av sig kläderna under täcket. Jag kryper ner också innan jag tar av mig handduken och lägger den bredvid sängen. Vi vänder oss mot varandra liggande på sidan. Nu har hon en glöd i ögonen som säger mer än ord. 

- Kom närmare, säger hon. Nu vill jag...

Hon fattar mig om nacken och drar mig mot sig. Vi öppnar läpparna samtidigt och sen kysser hon mig. Det är lite tafatt innan vi hittar rytmen. Vi saxar benen om varandra. Bara det att känna henne hud mot hud är underbart. Vi är nakna och nyduschade men fattar genast eld. Vet inte om det är så mycket av kyssande, det är mer som att vi slukar varandra. Våra händer rör sig ömt och hetsigt. Vi trycker oss tätare ihop. 

- Micke, jag har inbillat mig att du skulle vara skicklig på att ta hand om en försummad kvinna som mig. Men jag har varit så rädd för att skrämma bort dig, säger hon medan hon ser mig i ögonen. 

- Jag har gått och hoppats på att du var intresserad av mig på det här viset. 

- Mmm, tur att vi tar reda på det nu. 

Hon blundar och öppnar läpparna. Jag kysser henne igen. Vi funkar bra som hånglande par. Det är mysigt och hett samtidigt. Efter ett bra tag av hångel kysser jag mig neråt, nedför halsen, nyckelbenen ner mot brösten. Hon har ingenting emot det heller. Det är med en känsla av högtid jag rör hennes bröst för första gången. De är tunga och mogna med stora bröstvårtor. Jag smeker och slickar mig fram till vad som verkar vara njutbart för henne. Hon stönar och suckar lyckligt. Jag älskar att höra och märka att jag lyckas ge en kvinna njutning. 

Sen tycker jag att det är dags att ge mig av söderut på hennes kropp. Jag smeker magen och neråt över höfterna. Dröjer medvetet med att gå direkt på underlivet. Jag gör ett hopp och börjar vid knäna och slickar och kysser mig uppåt. Hon anar såklart vart jag är på väg och särar på låren. Nu vill jag inte vänta längre utan börjar lugnt och metodiskt undersöka fittan med läppar och tunga. Hon har en rödblond lockig fittpäls. Hon luktar kvinna och sommaräng och är mycket blöt. Bådar gott. Hon stönar fram: 

- Åh gud vad du gör det skönt för mig. Jag ska försöka vara stilla så du kommer åt men det är...aaaah...svååååårt. 

Hon smeker mitt huvud med lätta fingerrörelser. Känns gulligt på något sätt. 

Jag har berett mig på att hålla på ett tag men hon börjar redan skaka till. Tänker att hon kan väl inte komma redan. Det gör hon inte men skakningarna dröjer inte så länge till nästa gång. Hon är t o m ännu blötare nu. Jag fladdrar lite intensivare med tungspetsen och nu dröjer det inte länge förrän hon skakar till lite längre. Sedan med tätare intervall tills jag kan slicka henne till en exploderande orgasm. Kaskader av fittsaft sköljer över mitt ansikte. Det är första gången jag är med om det. Jag har inget emot det men blev överraskad. 

- Jag är ledsen om jag skrämde dig med min våta orgasm, säger hon. 

- Inte då. Jag har alltid velat uppleva det, säger jag med vått ansikte medan jag tittar upp mot henne. 

- Nu är det din tur säger hon och ber mig byta plats med henne. 

Jag lägger mig på rygg. Hon tar tid på sig och smeker mig över hela kroppen. Jag njuter av beröringen. Jag anar att vi kan hålla på ett tag och försöker att inte ha bråttom. Jag ser när hon öppnar munnen och gör sig redo för att ta sig an min kuk. Hon smeker den lite först. Nästan hänfört. Hon ser mig i ögonen medan hon slukar min hårde. Hon vet vad hon gör. Vet inte hur men hon lyckas dra ut på njutningen så att jag är nära orgasm flera gånger men hon pausar precis innan varje gång. Sedan säger hon: 

- Det är nästan grymt att dra ut på det längre. Vill du komma? 

Jag bara stönar, jakande hoppas jag. Och hon verkar uppfatta det så. Hon slickar och suger mig snabbt till orgasm och drar ut kuken precis innan. Hon riktar in stålarna av sperma mot sitt ansikte. Hon blundar och jag skjuter pulserande stråle efter stråle av min sedan länge lagrade sperma. Den är ovanligt vit, rinner utför hennes kinder och en hel del har landat i hennes hår. Hon tar lite på fingrarna och slickar det i sig. Hon ler stort och säger:
 
- Så nu har vi varsin avklarad. Jag hoppas du orkar lite till om en stund. 

Hon lägger sig på mig och jag kramar henne. Kuken hinner knappt slakna förrän den är hård igen. Hon känner det och gnider bäckenet mot mig: 

- Minsann, redan i givakt igen. Det ska vi inte slösa bort.

 Hon för ner handen och styr in min kuk. Den välkomnas av en varm och våt fitta. Hon knullar mig liggande över mig. Jag kommer åt att krama och smeka henne. Sedan tar jag ett grabbatag om skinkorna och masserar dem. Hon gillar det. Vi tar en paus ibland och kysser varandra intensivt. Hon är het och jag är inte kallare. Efter varje kysspaus kör vi igång med ett allt hårdare tempo. 

Känner att jag är väldigt nära att komma. Men jag lyckas hålla ut. Stryker henne över ryggen och koncentrerar mig på det. Älskar att känna hennes former under mina händer. Hon luktar gott. Kysser henne i halsgropen och på axlarna, över hela halsen. Hon pausar och vi bara kysser varandra nån minut. Det är mjukt, varmt och sensuellt. Sedan börjar vi långsamt igen, Nu märker jag ganska snabbt att hon är nära. Hon blir dimmig i ögonen och rister till korta stunder. Hon ökar tempot och stönar hackande och kommer med en flämtning. Jag kramar om henne medan hon kommer. Efter nån minut när hon hämtat sig börjar hon rida igen. Hon ser på mig och ler: 

- Du måste ju också få komma! 

Jag greppar hennes höfter och motstöter. Det känns så bra att hon har kommit två gånger. Ser hennes mogna sexiga bröst guppa över mig. Snart kommer jag också. Hon ser mig i ögonen när jag kommer. Jag rycker till och skriker, tur att hon inte bor i lägenhet. Hon faller ihop och ligger kvar medan hon smeker mitt hår. Och jag kramar om henne. Sedan går hon iväg. 

-Ska på toan bara säger hon. Snart tillbaka. 

Jag rullar över på mage och sträcker ut armarna. Utmattad men lycklig. Somnar nästan men väcks av att hon lägger sig på mig. Gillar den tyngden. Hon kysser mig i nacken och på axlar. Hon börjar gnida sig och gunga lite över mig. Hon rullar av och lägger sig på sidan. Ser på mig. Jag vänder huvudet åt hennes håll. Hon ler stort. Jag vänder också kroppen på sidan mot henne. 

- Har du nån särskild ställning kvar som vi kan...börjar jag. Men blir avbruten. 

- Du menar att du orkar mer?! säger hon. 

- Det är jag säker på med en så här het kvinna säger jag. Hela du attraherar mig. Jag är tänd på din hjärna och att du är så söt och gullig och att har en urläcker kropp är ju en extra bonus. Hon fnissar till. 

- Dessutom är du väldigt vacker här nere säger jag och drar fingrarna genom hennes fitthår. 

- Oh tack, vilka komplimanger säger hon. Jag blev lite orolig måste jag erkänna när jag märkte att jag började bli intresserad och uppkåtad av en så ung man som du. Men du gav lagom mycket signaler så jag vågade fortsätta flirta med dig men var långtifrån säker. Hoppas du inte tar illa upp men jag har aldrig onanerat så mycket som under den här tiden. Jag har tänkt på dig under tiden. 

- Oj, nej tvärtom. Det var väldigt tändande att höra. 

Känner hur kuken snabbt blir hård bara vid den tanken. 

- Oh minsann. Jag ser att det tänder dig. Det är ju synd att slösa bort ett sånt tillfälle. Om du vill vore det gott att ha dig i mig bakifrån när jag ligger på mage. Jag lägger bara en liten kudde under magen så känns det bättre för mig. 

Hon rullar över på magen och särar på låren medan hon snabbt lägger en kudde under underlivet. Jag ser hela hennes läckra lår, rumpa och sexiga fitta. Jag kysser och smeker hela vägen upp, från fötterna och uppåt. Hon gnyr och stönar. Hennes fittpäls glänser och ser oerhört lockande ut. Jag lägger mig till rätta och glider in. Det är så mjukt och välkomnande. Nu när jag redan kommit två gånger har jag inga problem att hålla på lite längre och det är så skönt. Nu behöver jag inte distrahera mig för att inte komma. Jag är i nuet, känner hud mot hud, läppar mot hud, stönande kåt- och njutningsljud. Min kuk omfamnad av hennes våta och varma grotta. Att hon njuter av mig. Hon och jag och att vi vågade närma oss varandra. Motströms mot vår åldersskillnad. Vårt sex bara fortsätter i ett varmt gungande nu. Det är magiskt. Jag har aldrig...ens i närheten. Jag nafsar i hennes örsnibb och viskar komplimanger i hennes öra. Slickar hennes öron. Kysser nacken. Fortsätter vårt mjuka rytmiska sex tills jag känner att det stegras och hennes lust med. Min upphetsning bara klättrar högre och högre tills jag exploderar så att det känns som om hela ryggmärgen följer med. När jag sprutar i henne vilar hon ett kort tag innan hon ber mig fortsätta. Hon är redan på upploppet. Jag knullar henne till en kraftfull orgasm för henne med. När det går för henne krampar hon så att det känns som att jag sitter fast i henne. Det släpper snart. 

Vi rullar över sida mot sida och kramar varandra länge. Vilar tysta innan vi småpratar lite och somnar sedan i varandras armar. 

 

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

TheTenderPoet

Man tackar!

16/5, 2023 kl. 11:53

#1

go4it666

Som vanligt levererar du en underbar berättelse

15/5, 2023 kl. 02:20