Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/7, 2020 kl. 12:18, av DaoDao

Del 3 - Katheryn

Del 3 av 8 i serien Lars erotiska äventyr

En paus i berättande av Lars gamla äventyr ute i världen. En avkoppling med en världskändis som älskade att bli förnedrad, är inte dumt det heller.

Lars satt i den mjuka läderfåtöljen i sitt vardagsrum, iklädd enbart en tunn silkesrock lätt knuten av ett silkesskärp. Brasan gav en naturlig värme som var extra skönt då det var väldigt kall vinter utanför. Men det var också en av två ljuskällor i rummet. Det var den röda, varma färgen, som i kombination med värmen och ljudet av sprakande flammor, ger sådan ro. Den andra ljuskällan var dess raka motsatts. Den var blå och kall, men också den som han just nu riktade större delen av sin uppmärksamhet mot. Det var TV:n.

I sitt hem hade han frångått alla normaliteter, som att låta TV:n vara navet som alla andra möbler kretsade kring. Istället var den dold bakom en lucka, och bara denna läderfåtölj var vänd mot den. I en annan del av huset fanns en gigantisk TV framför flera soffor och madrasser, med mjuka kuddar. Det var hemmabion, som kom till användning om de var fler som skulle titta på TV eller nån film. Givetvis ett underbart rum för porrfilm, och de sköna orgier dessa kunde resultera i.

Men här satt han när han var ensam, och bara njuta av en god irish coffé eller äggtoddy...

Irish coffé..?

Det hade han ju inte nu, men kände ett stort sug efter denna varma vinterdryck. Men den är ganska jobbig att göra själv, så han var glad att det kunde arrangeras på annat sätt.

Han knäppte med fingrarna och ganska genast kom en gestalt ut ur skuggorna vid väggen vars öppning ledde till köket. En vacker mörkhårig kvinna iklädd sexig jungfruklädsel gick fram till honom. Med glänsande och lätt orolig blick såg hon undrande på honom, väntande på hans befallning. Givetvis drog han ut på det hela en stund, så hon skulle hinna bli nervös, han visste att hon njöt av detta oerhört mycket.

Det var en av världens vackraste kvinnor som stod där bredvid honom, villig att lyda hans minsta befallning. Och det var inte ens hans egen bedömning, även om han höll med. Det var media som hade utnämnt henne till detta, hans vackra Katheryn, som då och då besöker hans kärleksläger, bara för att få njuta på ett sätt som hon aldrig normalt kan göra.

Att vara en dyrkad världsartist har många positiva sidor, men även negativa. Lars levde några år i Hollywood, med jobbet att tillfredsställa kändisar. Det är något han sällan berättar i detalj för andra. Detta just för att det ingår i tystnadsplikten som det jobbet innebar, och det i sin tur just för dessa personers integritet, i ett samhälle där de anses som alla människor egendom, med paparazzis som gärna tillfredsställer folkets behov av idoldyrkan.

Att ha en hemlig plats där en kunde slappna av och bara släppa loss, på ett sätt som de själva ville, är en av hemligheterna bakom att många kändisar kan bibehålla sin mentala balans, trots det gigantiska kändisskapet. Det är många gamla och nya kändisar som han knullat, och att han enbart ser dem som vackra kvinnor, istället för kändisar, uppskattas oerhört mycket. Kändisar behandlas ganska grymt och hårt, på avstånd, men väl i mer intima situationer, inte enbart sex, så vågar folk inte behandla dem som vanliga människor, utan som om de vore ömtåliga prydnadsfigurer.

En av dessa är Katheryn. En idag oerhört populär popikon i hela världen. Det var även lite upphetsande för honom att hon stod här, som hans UG, och vilken sensation detta hade varit i skvallerpressen. Men givetvis stannade detta hos honom. Det var liksom poängen med dessa hemliga möten, att befria ikonerna från ikonostasen, och bli bara vanliga kåta människor, av kött och blod. Få bland mina sexvänner känner till detta.

Fast Katheryn är hennes födelsenamn. Här använder vi sällan deras artistnamn, av naturliga skäl.

För allmänheten ute i världen är hon mer känd som Katy Perry.

Denna vackra kändis stod nu bredvid honom och väntade på hans befallning. Hon var helt i hans våld, förutom den inom bdsm-världen så viktiga stopporden, och hennes ökande nervositet över vad han ville nu, ökade njutningen både för henne och honom.

När han väl uttalade sin önskan, såg han en viss besvikelse hos henne. Hon dolde den bra, men han var van att se reaktionerna. Hon ville annat, men det fick vänta. Det var en del av det hela, att dra ut på förnedringen så mycket det bara går. I slutändan skulle de båda ändå få ut maximal njutning av varandra, oavsett. Men det är helt upp till honom. Hon skulle vara här tre dagar, och han kunde låta henne vänta lika länge.

Med vackra rörelser trippade hon ut i köket för att tillfredsställa hans önskan, och en kvart senare satt han och tittade på Game of Thrones med en varm irish coffé i handen.

Efter showen behövde han gå på toaletten. Blåsan spände. Knäppte med fingrarna och Kathryn kom trippande, men lite senare än vad han väntade mig. Måste komma ihåg det. Hon stod snällt bakom honom när han kissade. Hon nådde till hans axlar. När han var färdig vände han mig om och hon visste vad han ville. Snällt satte hon sig på knä och började med munnen göra rent hans lem. Själv gjorde han ingenting, mer än tittade på hur munnen som så vackert sjöng ”Roar” nu förnedrar sig genom att slicka hans lem ren från urin. Lagom när han kände att han började få stånd, avbröt han henne – genom att greppa tag i hennes hår och tvinga henne upp till stående. Såg att det gjorde ont, men då inga stoppord slapp ur henne så fortsatte han. Ledde henne ut till vardagsrummet. Väl där fick hon stå mitt framför fåtöljen och försöka förklara varför hon var sen när han hade kallat på henne. Ängsligt bad hon honom om ursäkt, att hon hade nickat till där hon hade suttit och väntat på hans kommandon. Hon bad om ursäkt med gråten i halsen. Han avbröt henne genom att ge henne en örfil. Hon stannade upp och såg lite chockad ut. Gav henne en till, på den andra kinden, och hon började gråta.

Hon hade inte behagat honom, och han uppmanade henne att tala om vad han då var tvungen att göra med henne. Hulkande och med tårarna rinnande nedför den vackra kinden, svarade hon att hon behövde bli bestraffad. Han greppade henne i håret och drog bak huvudet så han kunde se in i hennes tårfyllda ögon. Hon var så vacker. VAD skulle han göra? Hon svarade svagt, att hon behövde smisk. Tog faster tag i håret och hon grimarccherade av smärta.

”Master” avslutade hon då. Hon kom på det till slut.

Lars släppte taget om hennes hår och satte sig i fåtöljen. Han behövde inte säga åt henne vad hon skulle göra. Lydigt och på darrande ben följde hon med och lade sig över hans knä, med den bara ändan vänd uppåt. Dessutom hade hon lärt sig att han helst smiskade henne med högerhanden, så hon lade sig rätt på en gång.

Smekte hennes svala och vältränade skinkor en stund, och kunde inte låta bli att tänka på hur många killar, män och troligen en hel del kvinnor, hade velat vara i hans position just nu. Väntan var inte bara för att njuta av anblicken. Det var också för att dra ut på det hela före första dasken, som hon inte visste när den skulle komma. Lyfte handen flera gånger, för att lura henne att den var på väg, men lade bara snällt tillbaka handen mot den ljusa hyn. Hon flämtade förväntansfullt.

När dasken väl kom, var det en rejäl en. Det ekade till i huset av slaget och hon ojade till högt. Men inget stoppord. Gav henne gott om tid för att kunna hejda honom om hon ville. Frågade henne vad hon var för något. Svagt hörde han henne säga att hon var en olydig slyna. Han slog till hårt på den andra skinkan och sade åt henne att tala tydligare. Nu högre svarade hon att hon var en olydig slyna, och att hon förtjänade att bli straffad. Några halvhårda slag i tätt följd, och därefter smek. Den andra handen klappade henne ömt på håret. Sedan fick hon en rad slag med varierande hårdhet tills han kände hur hela hon skakade. Då lugnade han ner sig, och lät ena fingret gå in mellan låren och dra ett drag över fittan, som verkligen var dyngsur. Med föraktfull ton sade han att hon minsann låg här och kåtade upp sig utan hans tillåtelse, som en värsta hora. Hon stönade till att hon var en hora, en olydig slyna, och bad om ursäkt för att hon var kåt. Det följdes av en ganska lång serie slag över skinkorna. Han slutade inte förrän han åter hörde henne gråta.

Fick henne upp sittande i hans knä och de kramades en stund, som en pappa som tröstade sin dotter. Han kollade om allt var OK, och hon nickade tyst. Fick en tungkyss som svar. Den lilla kändisslynan var väldigt kåt. Men det gick ju inte för sig att hon tagit initiativet för kyssen, även om han tyst gillade den.

Med ett grepp om håret fick han henne upp på stående. Han gick runt och synade henne, som en slavägare synar sin slav. Sakta knäppte han upp hennes pigdräkt, som nästan ljudlöst gled nerför hennes nu nakna kropp. Bara strumpor uppsatta i ett strumpeband, och högklackade skor, var det enda hon nu bar. Katheryn hade en enormt vacker kropp. Smal på ett hollywoodskt sätt, men även med ett par stora fasta bröst. Han tog ett nypatag runt bröstvårtorna och tryckte till. Kroppen reagerade av smärtan, men hon stod kvar. Sedan lät han ena handen söka sig ner över magen och kände mellan benen på henne. Det bokstavligen rann fittsaft ur henne.

Bestämt ledde han henne nerför trappan till källaren och in i vad han kallade sitt lekrum. Det var det största rummet i huset, fullt med madrasser, kuddar och en massa redskap, som flera kärleksgungor, kors, gymredskap och gynstolar. De stegade direkt fram mot det medeltida straffredskapet, skamstocken, där hon lät sig fästas vid. Nu var halsen och båda händerna fastlåsta i brädan, så hon stod framåtböjd. Det var en vacker syn.

Hennes rumpa var så exemplariskt vackert formad att det nästan gjorde ont i honom när han beskådade den, för att inte tala om att smeka den. Efter behandlingen i vardagsrummet, hade hon nu en stor men än ganska svag missfärgning på vardera skinkan. Det var begynnande blåmärken. Hon visste att det skulle komma mer där.

På väggen hängde flera olika former av piskor och liknande verktyg, som gags och nypor. Han valde en bra piska för inledningen av sessionen. Först lät han läderremmarna på den smeka hennes rumpa, så hon visste vad som komma skulle. Sedan samlade han piskans remmar i sin hand och spände piskan, så när han slog kom de just där han siktade. Hon stönade svagt för varje slag. Därefter blev det lite smekning igen. Lät fylla ena handen med ett av hennes bröst, och följde upp det med att dra med naglarna lätt över ryggen. Därefter en period med flera slag av piskan.

Sedan bytte han till en mindre mattpiska. Åter fick hon chansen att känna vad som komma skulle, dels för att bygga upp hennes skräckfyllda förväntning, men också för att ge henne möjlighet att säga något av sina stoppord. Men hon var tyst.

Med mattpiskan lät det betydligt mer när han slog till, och den bildade rejäla märken. Katheryn stönade nu högt för varje slag och vred kroppen som för att komma undan slagen. Men han var obarmhärtig. Hon började lyfta ett ben i taget för att försöka komma undan. Åter lugnade han sig. Passade på att ta av sig så han blev naken. Njutningen av att ha kontrollen hade gjort att han nu hade fullt stånd. Bestämt klev han runt så han hamnade framför henne. Huvudet var i höjd med hans höft, så han hade inga svårigheter att gnida sin kuk mot hennes ansikte. Hon gapade och försökte fånga in den med munnen, men han lät henne inte få det nöjet.

Innan han gick tillbaka runt, böjde han sig ner för att kolla om allt var OK med henne. Hon viskade att det var det. Då gick han runt och körde in två fingrar djupt i fittan på henne. Hon hojtade till av överraskning, men protesterade inte. Juckade lite med dem, och krökte dem mot g-punkten. Drog dock ur innan hon kunde nå orgasm, och slickade av fingrarna. Hon smakade gott.

Tog fram ett spö i metall, som även hon visste gjorde mycket ont. När han svängde den kraftigt i luften, så den gav ifrån sig swichande ljud, stönade hon och benen vek sig på henne. Svängde över hennes rygg, bakom rumpan och vid hennes sidor. Men utan att komma åt henne. Väl på rumpan slog han små snabba slag, som gjorde vackra små röda ränder på rumpan. Nu skrek hon av smärtsam njutning.

Han frågade vad hon ville nu, och hon skrek som besatt att han skulle ta henne. Han hörde inte, hon måste vara tydligare. Med sin amerikanska engelska stönade hon bedjande att han skulle köra kuken i henne och knulla hennes horfitta.

Med det pressade han sig in i henne, där hon stod framåtlutad, och hon kom på en gång. När han utan att vänta ut hennes orgasm började pumpa med långa hårda drag, kom hon igen, och igen, och igen...

När han märkte att hon inte längre kunde få benen att bära henne längre, tog han loss henne och bar henne till högen med madrasser och kuddar. Han lade sig vid hennes sida och kramade henne ömt. Då började hon gråta. Först lätt och tyst, men snart tjöt hon som ett litet barn. Hela kroppen skakade och tårarna formligen skvätte. Men han höll henne stadigt, och viskade vackra saker i örat på henne.

Hon lugnade sig och somnade, och efter ett tag bar han upp hennes lätta kropp två våningar och bäddade ner henne i hans stora säng. Därefter gick han ner igen och städade undan i lekrummet, kollade lite TV innan han klädde av sig och lade sig bredvid den vackra popsångerskan.

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.