Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/7, 2020 kl. 13:58, av DaoDao

Del 4 - Mexico

Del 4 av 8 i serien Lars erotiska äventyr

Dels en fortsättning på del 3, med Katheryn, men även en historia från hans resor. Denna gången hade han hamnat på en liten farm i Mexico.

Ser gärna att ni kommenterar ibland, så jag känner mig uppmuntrad för att skriva mer.

På morgonen efter deras bdsm-äventyr beskrivet i episod 03, låg Katheryn med huvudet mot hans bröst och de lät hela morgonen passera. Kände med handen på hennes skinkor, och de var mycket varma efter behandlingen i går. Inga ord sades, men hon visade med all tydlighet en stor tacksamhet över vad hon fått vara med om. Även han var tacksam, men det ingick inte i hans roll här att visa det allt för tydligt. Men här ligger han i säng med en av världens vackraste och mest kända kvinnor, idol för miljontals människor, efter en härlig natt med spanking och sex.

Han hade inte kommit när de hade sex, så kuken hade inga problem att resa sig upp nu, enbart genom närheten. Hon lekte med den lite halvt förstrött ett tag, innan hon satte sig upp på ena armbågen och tittade på honom. De vackra blå ögonen i det lena ansiktet, trots att han örfilade henne igår finns inga spår efter det, inramat i det långa verkligen svarta håret. Hon var verkligen vacker. Dessutom mycket intelligent och social av sig. Förstod att många var tokiga i henne.

Hon tackade för natten, och uttryckte nu en önskan om vanlig vaniljmorgon. Det var han helt med på. BDSM och dominans har sin skönhet, men bara som en krydda. Det härligaste är ändock vanlig sex, inom bdsm-kretsar kallad för vaniljsex. De kysstes länge, medan hon runkade honom. Kyssen var ganska lugn, men lidelsefull, helt perfekt på morgonen. Eller dag som det nu hunnit bli. Den varma och småsvettiga kroppen gneds mot honom, och ena benet sökte sig över hans. Snart låg hon på honom, fortfarande kyssande, med kuken mellan sina lår, ollonet mot fittan. Kände hur hennes arm letade sig mellan dem, en hand greppa lemmen och riktade in den. Den smidiga kroppen lade sig i rätt läge, och plötsligt gled han in i henne igen.

Denna gång var friktionen starkare. Hon var blöt men inte dyngsur som i natt. Dansare som hon är kunde hon jucka härligt med underkroppen, samtidigt som de kunde hålla kvar kyssen, som hade blivit allt mer krävande och erotisk. De stönade i varandras munnar. När kyssen var över suckade hon extra och satte sig upp. Gudars vad vacker hon var. För honom var hon dock fortfarande bara en vacker ung och kåt kvinna, som behövde mycket närhet och sex. Katheryn, inte som hon mest är känd som – Katy Perry. Smekte hennes stora och fasta bröst. Detta var en kvinna som verkligen tog hand om sin kropp. Stark och slank samtidigt.

De knullade sakta länge, där de bara njöt av varandra och den sköna tiden de hade tillsammans. Hon var en av de hemliga besökare han brukade få i sitt kärleksläger. Vanligen bodde alla på olika sätt i det stora naturområdet och träffades i allmänhusen eller vid sjön, eller någon annan stans i naturen. Men vissa var officiella personer, så kallade kändisar, som ville minska risken för skvaller, och de fick bo i hans egna hus för bara de som står honom närmast. Väl där kunde de vara flera tillsammans, men bara de som verkligen visste att vara tysta. Katheryn var en av dem. Detta var hennes andra besök, förutom den första gången han träffade henne. Då som bara lovande artist i New York.

Efter hand var han tvungen att koncentrera sig på henne, eftersom hon höll på att nå klimax. Själv kunde han hålla sig hur länge som helst. Han bestämde helt enkelt själv när han skulle komma, och kunde även kontrollera att hans orgasm inte ledde till havandeskap. Detta lärde han sig under sin tid i Indien och Nepal, samt i Kina, där han tränade först tantrism och därefter daoism. Av vissa äldre kineser sågs han som ett levande helgon, när de förstod hans förmågor, som kom naturligt för honom.

Katheryns sätt att få orgasm var så vackert. Hon sträcker på kroppen och armarna så högt hon kunde, som en katt, och först kom inget ljud ur munnen, trots att den var formad för skrik. Skriket kom sedan, högt och tydligt, och efter det kom kroppens spasmer. Han lät bli att förlänga hennes orgasm och bara njöt av upplevelsen.

Hon vilade med händerna mot hans bröst, och tittade på honom med svettigt ansikte och brett leende. Hon sade tyst att hon ville att han skulle komma i henne, mycket medveten om att han alltid var säker. För att hjälpa till började hon rida honom intensivt och visa upp sin härliga skönhet. Han stötte emot hårt och hårt kramandes hennes bröst, släppte han lös sin orgasm. Han hade lärt sig att släppa helt på klimaxen, så han kom med hela kroppen, ungefär som många kvinnor gör. Sperman strömmade i rikliga mängder in i sångerskan och hon kom plötsligt i en ny orgasm när hon kände det.

Sedan var de stilla i nästan en timme.

Nakna gjorde de i ordning en frukost, trots att det var långt in på eftermiddagen, och efteråt låg de i soffan närmast brasan som åter var igång.

Katheryn frågade honom då om vilka var de mest märkliga erotiska äventyren han hade varit med om. Hon visste givetvis, som alla andra här, om Lars mångåriga världen-runt resa, där han utvecklades till en erotisk superman, som hans sonhustru uttryckte det.

Han funderade lite och kom snart ihåg att han i Mexiko blev upplockad, när han liftade norrut, av en man i medelåldern som bjöd hem honom att övernatta i hans enkla hus på landet. Han hade levt i naturen många dagar före det och kunde verkligen uppskatta en säng.

Han pussade Katheryn på pannan och fortsatte:

”Jag var skitig, trött och hungrig när vi kom fram. Han var en enkel farmare och jobbade mest för en stor jordägare, hacienda, i närheten. Väl inne presenterades jag för hans fru och dotter, och jag blev bjuden på enkel men underbar mat, fick duscha i deras utedusch och sätta på mig rena kläder. Frun i familjen tvättade mina gamla kläder och jag somnade på en ganska enkel säng i deras uthus. För mig var det lyx vid denna tiden.

Han frågade mig redan dagen därpå om jag ville stanna några dagar, och hjälpa honom med lite grävningar runt huset. För det skulle jag få mat och logi. Det var faktiskt en ganska trevlig idé, då alla var väldigt trevliga. På kvällen kom familjefadern in till hans uthus med lite aguardiente, deras namn för sprit i allmänhet. I detta fallet var det cachaça, en form av rom, och vi skålade och skämtade. Sedan blev han allvarlig och fångade min uppmärksamhet. Vi var båda smått berusade då. Han berättade att han skulle vara borta två dagar från i morgon bitti, för att jobba på jordägarens hacienda. Sedan berättade han för mig att han för några år sedan råkat ut för en olycka, som ledde till att han blev impotent. Hans lem blev obrukbar helt och hållet. Den dög bara att pissa med. Han hade erbjudit sin fru skilsmässa men hon hade vägrat och stått på hans sida med allt stöd en man kunde önska sig. Nu ville han ge tillbaka, och undrade om jag helt enkelt kunde tillfredsställa henne åt honom. Hon skulle verkligen behöva det.

Jag blev som du nog kan förstå, lite paff över frågan, och visste först inte vad jag skulle svara. Men jag hade inte haft sex sedan jag lämnade Venezuela för mer än en månad sen, och hans fru var helt klart inte frånstötande. Tvärt om var hon ganska grann och stolt. Han tyckte heller att det inte vore fel att hon blev gravid med mig. Han skulle välkomna fler barn. Mer blev inte sagt då och jag somnade ganska intoxinerad.

På morgonen var han och dottern redan borta, och jag granskade den mogna kvinnan som serverade mig frukost. Hon var tystare än vanligt och såg faktiskt generad ut när hon upptäckte att jag tittade på henne. Annars var hon ganska pratglad och lite tokig, men nu så låg tystnaden som ett täcke över dem. Det fanns stora förväntningar mellan dem. Hon var bara strax under fyrtio år, och bar nu för första gången en enkel klänning som mer visade vilken vacker kropp hon hade. Inte fotomodellvacker, men sensuellt vacker på något sätt. Ganska stora bröst och bred höft, men annars smal och fin. En annan sak som skiljde hennes utseende från tidigare, var att hon hade håret utsläppt. Det var tjockt och fylligt, och täckte hela hennes rygg. När hon serverade honom vidrörde hon mig lite extra, som av en händelse, och stod så att man kunde skönja brösten i den lätt uppknäppta klänningen. Helt klart använde hon inte behå denna morgonen, och det var uppenbart att de hängde lite. Men inte så det störde det minsta. Det var väldigt upphetsande och jag fick ett begynnande stånd när jag åt min frukost.

När jag var färdig att äta reste jag mig upp och gick fram mot henne, där hon stod med ryggen mot mig och arbetade med en deg på en hög bänk. Men hon stannade upp när hon kände att jag stod bakom henne. Väntande. Jag lade mina händer på hennes höft och kände hur hon formligen sögs mot min kropp. Detta var en sexuellt svältande kvinna, som redan nu började flämta. Jag förde mina händer mot hennes mage för att sedan föra dem upp över de stora brösten, vilket fick henne att stöna högt. De var fantastiskt mjuka och sköna att klämma på. Min mun letade upp hennes hals genom allt hår, och nådde fram först när hon med handen förde undan sitt hår och vickade huvudet åt sidan. Med läppar och tunga upptäckte jag hur känslig hon var. Nu stönade hon högt och pressade sin rumpa mot mitt stånd.

Hon vred huvudet och vi kysstes för första gången. Hon var verkligen het!

När jag sedan lyfte av henne den tunna klänningen, hjälpte hon till med att korrigera kroppen och lyfta armarna högt. Håret föll vackert över hennes nu nakna kropp. Vi hade inget gemensamt språk att kommunicera med, men kroppsspråket var minst sagt övertydligt. Hon böjde sig fram över bänken och pressade rumpan mot mig. Jag smekte hennes breda röv och körde in ett finger i hennes slida. Upptäckte att hon var väldigt trång. Nu rabblade hon vackra spanska ord mellan stönen och småskriken.

Jag lät mina byxor falla, och pressade kuken mot hennes skinkor, och hon väste ”Si! Si!” och skakade med kroppen. Kände att det var lika bra att knulla henne innan hon svimmade. I en stöt gled jag in i henne. Hon var trång och dyngsur, och helt underbart skön. Låg kvar i botten ett tag för att se att hon inte svimmat eller så, för hon slutade andas. Men sedan blev hon som ett hungrigt rovdjur. Hon skrek högt och pressade tillbaka, när jag började stöta i henne, så hårt att jag nästan flög iväg. Normalt håller man tag i höften för att kunna få kraft att stöta, men här var det för att kunna vara kvar i henne. Jävlar vad kåt hon var.

När hon snart kom riste hela kroppen och hon skrek som om jag försökte döda henne. Ben och armar fick kramp och jag höll i henne så hon inte skulle skada sig.

Efteråt var hon som död. Var tvungen att kolla hennes andning, för jag blev lite skraj.

Bar henne ut till min bädd och kröp ner bredvid henne. Kände att jag var tvungen att vara nära henne när hon vaknade till. Men det dröjde. Hon verkade ha somnat. Själv gick jag upp och fortsatte med att gräva det som jag var där för att göra. Sedan gjorde jag mat och bar in till henne. Var tvungen att väcka henne, så hon inte skulle vara borta hela dagen.

Det leende jag fick när jag väckte henne, värmde mig enormt. Hon var så tacksam att hon antagligen skulle acceptera vad som helst med mig just där och då. Och det var ganska befriande att inte kunna samtala, utan bara njuta av varandras sällskap. Nu visade hon upp sina stora tuttar och njöt av min beundran av dem. Vi åt tillsammans, och efteråt gjorde hon plats för mig i bädden.

Klädde av mig och kröp ner. Tydligt gjorde hon klart att jag skulle ligga ner och bara ta emot denna gång. Låg på rygg och hon böjde sig ner till mig och vi kysstes. Det var en lugn och djup kyss, fulladdad med erotisk hetta, het men något återhållsam. Hon fortsatte med att slicka mig på örsnibbarna, halsen och ner över bröstkorgen. Varje bröstvårta fick känna av hennes läppar och tänder. Tungan i min navel vad snudd på oralsex. Kuken stod som ett spett utan problem, men hon ignorerade den inledningsvis. Smekte och slickade på mina lår, ett i taget, och sög sedan in mina stortår i munnen, ett i taget det också. Allt gjorde hon mjukt och sensuellt, och ofta tittade hon in i mina ögon. Var det så att hon var än vackrare nu efter första sexet? Hon riktigt lyste av pilskhet och vi båda visste hur detta skulle sluta.”

Katheryn hade hela tiden lyssnat, med huvudet på hans bröstkorg. Men allt eftersom berättelsen utvecklades, hade hennes ena hand börjat runka honom. Uppenbarligen var det mer skönt att vänta även här. Han smekte hennes smidiga rygg och lät sedan fingrarna gräva in sig i hennes hår. Hon luktade verkligen kvinna, denna sångerska. Han var verkligen tacksam över hur hans liv har utvecklats.

Han fortsatte.

”Celestina hette hon. Den vackra kvinnan som nu lät sin fylliga mun sluta om min högra stortå, och den fuktiga tungan leka med den i munnen. En vacker gift kvinna i Mexiko, vars man bett mig tillfredsställa henne och till och med göra henne med barn. Han visste ju inte att jag, efter mina år i Tibet och Kina lärt mig konsten att inte bara kontrollera min sädestömning, utan även huruvida den skall vara produktiv eller inte. En konst som ytterst få män har behärskat genom tiderna, men desto mer kvinnor - fast då gällande sitt äggs mottaglighet.

Om detta kan jag berätta mer om senare.

Men denna kvinnas sensuella lek med mina tår var faktiskt mycket eggande, och mitt stånd svällde än mer. Helt otroligt. Därefter slickade hon mitt ena ben uppåt, samtidigt som hennes tunga mörka hårsvall smekte det andra benet. Kunde inte låta bli att stöna lite. Hon var oerhört duktig.

Väl vid mitt stånd kittlade hon först med tungan just under pungen, mellan den och anus. Oerhört stimulerande. Tungan gjorde spår upp över min pung, där hon sög in båda kulorna i munnen och lät dem förstå vad som väntades av dem. Är säker på att hon lyckades öka produktionen radikalt. Tungan fortsatte över utsidan av min lem, längs den stora ådran där. Uppe vid ollonet pussade hon den lätt, och började nafsa med munnen neråt stammen igen, för att åter leka med pungen med mun och tunga.

Hon gjorde mig helt tokig.

Växlande mellan lugn och kontrollerad, till ett kåthungrigt rovdjur, ökade hon medvetet förväntningarna till det allra yttersta. Tänderna grävde sig in, precis lagom innan det skulle göra ont, i senan mellan kukroten och insidan av låret. Efter mer mjuklek med pung och kukstam, bet hon till även på andra sidan.

När hon åter nådde upp till ollonet, sög hon in den en liten bit i munnen, bara för att låta den glida ur igen. Hon höjde sin överkropp och tittade med hungriga ögon in i mina, och såg mycket nöjd ut när hon registrerade hur mycket jag njöt av hennes behandling. Hon runkade snabbt min lem med båda händerna, innan hon åter lämnade den åt sitt öde. Kroppen gled över min, och hennes tunga bröst pressades uppåt med den. På vägen lät hon åter tungan tränga in i naveln, och sedan smakade hon på båda mina bröstvårtor, innan hon avslutade med en kyss. Först var hon även där retsam, och bara nafsade på mina läppar, och undvek mig när jag försökte suga in hennes. Hon bara pussade lätt och skrattade åt mina lama försök att passivt försöka få mer. Så plötsligt var den där. Kyssen man bara drömmer om. Läppar och tungor avancerad brottning i strävan att få mer av varandra.

Kände hur lemmen nu vilade mot hennes slidmynning. Retsamt gled hon fittan mot kuken, där den låg platt mot min mage. När hon åter började kräla neråt, lät hon sitt vackra hår täcka mitt ansikte, och jag sög in hennes dofter, samtidigt som jag kände hur hennes tunga och mun hittade alla mina känsliga erogena zoner på vägen neråt min pulserande lem.

Väl är lät hon den äntligen sugas in i munnen och hon sög med långa och bestämda tag.

Då kom hon plötsligt och oväntat. Hon skrek så gott hon kunde med kuken i munnen, och kroppen hennes skakade. Och det höll i sig länge. Helt otroligt att hon kom utan stimulans av slidan. Hon måste verkligen vara kåt.

Efteråt låg hon stilla, fortfarande med kuken i munnen. Jag kände att hon andades, och väntade tålmodigt. Det kändes som evigheter, men var antagligen bara några minuter, så började hon suga igen, om än med mindre bestämdhet nu. Hon var inte helt återhämtad.

Snart höjde hon sig upp och tittade in i mina ögon, med ögon som nästan var borta i sitt rus och med håret som ramade in ansiktet och hennes överkropp. Önskar jag hade tagit en bild just där och då, så vackert var det.

Nu var hon mindre sensuell när hon kröp upp på mig och sökte min mun. Efter kyssen kramade hon mig och tackade mig och Gud och allt hon kunde komma på. Sedan satte hon sig upp och spetsade sig på min kuk. Den gled ända in i henne direkt och hon suckade nöjd. Hon var så vacker där med sitt rufsiga stora hår, stora bröst och en svettglimmande kropp.

Ett tag satt hon bara där, och gnuggade skötet mot min blygd, med kuken djupt begravd i henne. Ansiktet fick något saligt över sig som om hon ville ta ut allt i detta ögonblick. Som om hon rörde sig skulle magin försvinna. Hon var verkligen vacker där hon satt. Till vardags hade jag tyckt att hon var alldagligt söt, men nu var hon en glödande kärleksgudinna, och helt gudomligt skön. Vet att kåthet kan höja skönheten hos kvinnan rejält, men detta verkar vara en blomma som just här och nu slår ut i hela sin potential.

Plötsligt sög hon in syre genom näsan och spände blicken i mig. Så började hon sakta höja och sänka sig över mig. Kuken gled gott i den blöta och trånga slidan. Givetvis kunde jag inte låta bli att krama hennes bröst med mina händer. Hon gillade speciellt när jag nöp hårt på hennes styva bröstvårtor. Kunde riktigt känna hur saven strömmade till om jag var brutal mot dem. När hon föll ner mot mig så började jag istället nafsa på dem med tänderna. Det gillades MYCKET.

Hon kom åter, med ett vrål, och fittan blev en kort stund än trängre. Men jag kramade henne och pumpade så snabbt jag kunde, för att förlänga orgasmen. Hon skrek tills luften tog slut i lungorna, och hela kroppen spändes och skakade. Men jag fortsatte.

Tills hon plötsligt blev slapp. Hon verkade ha svimmat, men jag lät henne hållas, med kuken djupt i henne. Märkte att hon andades. Försvann lite själv i dvala, men kuken var hård inne i henne oavsett. Vet inte hur lång tid det tog, men snart började jag stöta i henne lätt.

Rullade runt och reste mig upp på armarna, för att njuta av hennes skönhet, samtidigt som jag sakta, nästan meditativt, lät kuken glida ut och in i henne. Först var hon passiv, men snart började kroppen visa reaktion, som om det skedde utan hennes medvetande. Små lätta motstötar, blev allt eftersom starkare. Hon öppnade ögonen och tittade på mig med ett enormt brett leende. Hon sade något på spanska, men insåg snart att jag inte förstod. Snart var vi uppe i fin knullrytm.

I en jämn takt knullade vi i vad som verkade vara evigheter. Nästan utan att vi märkte det, ökade takten något, så det dröjde länge innan vi började bli riktigt vilda. Såg på henne att hon snart skulle få orgasm igen, och var införstådd vid att hon nog inte skulle klara mer efter det började jag förbereda mig för att komma även jag. Med nästan skräck i ögonen märkte hon själv snart att hon var på väg att komma. Jag log lugnande mot henne, och visade att även jag var nära. Det verkade glädja henne enormt. Fast det var skönt, kunde jag vänta tills hon gick över stupet. När jag märkte det, släppte jag min kontroll och lät sperman flöda rikligt genom kroppen och ut genom kuken. Denna gången skrek även jag när vi kom tillsammans. Vi måste ha skrämt iväg samtliga djur på en kilometers avstånd.

Sedan somnade vi tillsammans. Två svettiga kroppar i en säng som fått utstå mer än den troligen var van vid.

Och det var fortfarande mer än 40 timmar kvar innan hennes man skulle komma tillbaka...”

”Jeezus”, säger Katheryn med sin sköna amerikanska engelska. Vad skönt det måste ha varit. Blev hon med barn, sedan?

Han nickade och svarade samtidigt. Javisst. Så mycket de knullade under det nästkommande dygnet hade det nästan varit märkligare om hon INTE hade blivit med barn. Men, fortsatte han, han hade faktiskt TVÅ barn i den familjen, och ett tredje på väg.

Nu var hon förvånad och nyfiken.

Han har varit där en gång till, bara för några månader sedan. Mannen hade bjudit dit honom, och Lars hade då tagit iväg Celestina till ett fint hotell en helg, och där hade de haft sex nästan konstant.

Katheryn var ändå lite förbryllad. Två träffar... tre barn..? Om det inte var tvillingar första gången, och det var det ju inte...

Han tystade henne med ett leende.

Vänta skall du få höra.

”När mannen kom tillbaka fortsatte vardagen igen. Men jag såg hur mycket de älskade varandra. När de var ensamma hade mannen tackat honom för det jag hade gjort, men det var ju bara ren njutning för mig, men han tackade ändå. Har inte sett någon älska sin fru så mycket som han, om jag skall vara ärlig.

Jag skulle stanna där i tre dagar, och den sista natten fick jag besök av Celestina. Jag blev förbryllad, för jag ville inte att hon skulle vara otrogen mot sin man. Det var en sak när jag hade blivit tillfrågad, men nu, så här i smyg på natten..? Nej...

Men Celestina klädde inte av sig utan satte sig bara på sängkanten. Med gester tackade han mig en gång till och jag slappnade av. Sedan vände hon sig till dörren och ropade på Lucía, hennes dotter. När hon trippade in på sina unga fötter blev jag åter lite förbryllad.

Celestine kände på sin mage och visade hur hon älskade tanken på att bli gravid. Sedan satte hon handen på sin 15-åriga dotters magen och sedan smekte hon hans lem utanpå täcket. Åter mot flickans mage. Det tog ett tag för mig att förstå. Hon ville jag skulle göra dottern gravid också.

Jösses...

Mamman visade även med tecken att jag inget skulle säga till mannen i huset. Vad skulle jag göra? Flickan var grann, det var hon. På ett ungdomligt sätt. Dessa latinska brudar får tidigt en speciell skönhet, och Lucía var inget undantag.

Jag log och nickade till mamman. Denne pratade kort med sin dotter och ledde henne till sittande på sängkanten. Sedan lämnade hon oss.

Lucía kunde inte heller engelska, så där satt vi och tittade på varandra. Hon hade ett sött ansikte, med pigga och busiga ögon, med ögonbryn hon gärna vinklade med. Stora mörka ögon och mörkt axellångt hår. Hon hade nu ett rött band i håret, som fungerade väl till hennes svagt röda klänning. Den var fin på ett enkelt sätt, och kunde bara nätt och jämt dölja en fin kropp, där lite av barnhullet finns kvar, men annars smal och med ganska stora bröst. Gräns mellan b och c, och troligen fortfarande i växten.

Jag log mot henne för att lätta på stämningen något. Hon log tillbaka. Leendet var sött. Underläppen var ganska tjock, på ett sätt som gjorde henne vackrare. I övrigt var hon väldigt lik sin mor.

Inget sades på en stund.

Jag tog hennes hand och höll i den ett tag. Då hon inte drog den tillbaka, så pussade jag henne på knogen. Hon log sött igen och sänkte blicken, generad. Den andra handen lyfte jag mot ansiktet och strök henne lätt på kinden. Detta bemötte hon med att sluta sina ögon och pressa huvudet lätt mot min hand. Fingrarna sökte upp hennes läppar och hon lät mig känna på dem. Snart sög hon in ett av fingrarna i munnen och tittade upp på mig.

Hon ville detta. Helt klart.

Lade ner hennes hand på mitt täcke, just där min lem började avtecknas, då den sakta fylldes av blod. Hon ryckte till, och drog bort handen. Jag väntade. Det dröjde inte länge innan hon lade tillbaka handen och kramade kuken genom det tunna täcket.

Näsvingarna på hennes söta lilla näsa började vibrera sexigt, när hon blev kåtare.

Hennes andra hand lades på min hand, som gled från hennes ansikte ner över halsen och mellan hennes bröst ner på magen. När jag nådde där klänningen slutade och hon hade ett blottat knä, stannade jag.

Hon tittade mig i ögonen, med en blick som visade osäkerhet, men även bestämdhet och kåthet. När jag började smeka upp över låret under kjolen, särade hon på benen. Utan att släppa greppet om min allt styvare lem. Hon slickade sig om läpparna, och bet lite på underläppen. Hon var så söt där hon satt. Skall verkligen se till att hon får en bra debut.

Hon var inte helt passiv. Försiktigt tog hon tag i täcket och drog den av mig, så hon blottade min nu helt styva lem. Med stora ögon tittade hon på den en stund och jag lät henne hållas. Lät min ena hand vila på insidan av hennes lena lår, och kände att hon inte hade några trosor på sig. Men jag undvek att närma mig mer. Jag ledde hennes hand till knapparna på hennes klänning och hon började sakta knäppa upp den, utan att lämna blicken från min kuk ett ögonblick.

Men hon blev tvungen till det när hon trädde klänningen över huvudet. När det kom fram igen såg hon in i mina ögon igen, och blev så där sött generad igen. Hon var nu naken, men jag släppte inte hennes ögon med min blick, förrän jag kände att hon var med mig. Först när jag såg henne åter le, lät jag blicken sänka sig till hennes bröst. Blev smått häpen av vad jag såg. Nog hade jag sett att hon hade ganska stora för att vara så ung, men de var extremt välformade. Inte minsta häng och helt klotrunda, och bröstvårtor ännu inte härdade av amning. Fick en känsla av att inte sitta med en femtonåring, utan minst en som var arton år.

Hon såg lite orolig ut, som om jag skulle kanske ogilla hennes bröst, men när hon såg mig titta på dem med beundran, sken hon upp och sträckte på ryggen så de stod ut än mer. Och jag var helt förlorad. Lät mina händer känna försiktigt runt om, innan jag jag långsamt tog in mer av dem. Lät dem till slut fylla mina handflator. De var så sköna och vackra att det var som i en saga. Hon verkade också gilla min behandling av brösten, då hon slutat vara fixerad vid kuken utan istället slutit ögonen och bara ryckts med. När jag klämde på de fina globen, började hon sucka njutningsfullt. Den lilla flickan var kåt.

Satte mig och och vi kramades. Tog därefter hennes ansikte i mina händer och kysste henne. Hon var lite tveksam till tungan, men jag gav mig inte, och snart kände jag även hennes lilla. Och en stund senare kunde hon detta med att kyssas, och ville inte sluta. Lite besviken var hon allt att jag avbröt kyssen efter ett tag, men hon anade inte vad som skulle komma. Lade ner henne på rygg och särade på benen. Efter noggranna och långsamma smekningar och kyssar, undvek jag hennes unga fitta effektivt, och bokstavligen såg blomman öppna sig allt mer, och hur saven rann till. Biologin fungerade som den skulle, för att förberedda en liten slida att ta emot ett monster.

När jag sedan började lappa, sparade jag inte på krutet. Hon kunde nu inte låta bli att stöna högre, och verkade förlora all sans. När jag tryckte in ett finger i slidan, samtidigt som jag sög in klitoris i min mun, kom hon i sin första orgasm med en partner. Hon hade så fantastiskt söta små pip när hon kom. Jag var tvungen att hålla henne, så hon inte halkade av sängen, när hon fick spasmanfallen. Och det höll på länge.

Nu behövde hon lugna sig. Jag lade mig vid hennes sida och hade en arm om henne. Hon låg och flämtade en bra stund, så där underbart som en ung smått chockad flicka kan känna vid sin första riktiga orgasm. När hon lugnat ner sig vred hon sig mot mig och gav mig en tacksam kram.

Men det var inte slut med det. Jag hade ett rejält stånd, och flickan skulle göras till kvinna. När jag vände henne på rygg och lade mig själv mellan hennes ben, såg hon sådär sött orolig ut igen. Slidan hade slutit sig lite när vi vilade, så jag lät ollonet och kuklängden gnidas mot öppningen och klitoris en stund, så hon åter blev tokigt kåt, och fittan öppnade upp för mig. Först då satte jag tårna i madrassen och pressade in ollonet.

Jävlar vad trång hon var. Med bara ollonet inne, vilade jag medan jag pussade henne på pannan, munnen och brösten. Allt för att hon skulle slappna av. Sedan pressade jag lite till, och hon blev genast spänd. Med gester fick jag henne att förstå att hon var tvungen att slappna av. Kysste henne på ansiktet och slutligen på munnen, och jag kände hur hon slappnade av. Juckade försiktigt och kom in lite längre, varpå hon genast spände sig igen. Denna procedur upprepades några gånger, men när jag väl hade fått in halva lemmen i henne, visade hon att det värsta var över, och började själv bidra med kyssar.

Men jag fortsatte att vara försiktig. Ville detta skulle vara en fantastisk upplevelse för den vackra flickan, hennes debut. Hon var trång så det nästan smärtade för mig, när jag sakteliga kom allt djupare i henne. Men hon var dessutom extremt kåt och savade rikligt, vilket underlättade för oss båda enormt.

När jag bottnar, har hon ett uttryck av förvåning och rädsla i ansiktet, när hon stirrar upp mot mig. Ligger kvar och avvaktar, tills jag ser att rädslan försvinner, och övergår till en blandning av förvåning och glädje. Hon ler så där galet sexigt, att hon inte är medvetet om det gör det bara sexigare, och biter sig lätt på underläppen. Fasiken vad vacker hon är. Börjar stöta lite försiktigt i botten och hon sluter ögonen och försvinner bort till kåthetens underbara himmelrike. Sakta gör jag stötarna längre, och snart knullar jag denna vackra flickan sakta och långsamt. Hon saxar mina ben och klöser mig på axeln.

Först är hon ganska passiv med kroppen, men jag hjälper henne att förstå att hon skall vara delaktig också, och att just det ökar lusten än mer. Står upp på armarna och tittar fascinerat på när min kuk, nu i hela sin längd, glider in och ut i den gudomligt trånga men blöta slidan. Det är så fantastiskt underbart, att det knappast går att beskriva.

Det var fascinerande att se hur den blyga flickan sakta förvandlades till ett erotiskt odjur, där törsten efter mer tog över all form av rädsla eller ens förvåning, även om man då och då kunde se, i korta sekundrar, att hon blir smått förvånad över sitt eget beteende. Nu knullar jag henne intensivt, och och hon är med till hundratio procent.

När jag åter hörde de små pipen som förebådade hennes orgasm, ökade jag intensiteten direkt, varav hon kom rejält. Varenda muskel i kroppen spändes och hon gick över till brygga. Det var omöjligt att hålla sig kvar i henna, så jag gled ur och bara kramade henne, när kroppen skakade av kramper.

Det var en lång och intensiv orgasm, och efteråt sjönk hon ner på madrassen, varm och svettig. Trodde att hon inte skulle klara mer, men så snart jag rörde mig tittade hon på mig intensivt och häll mig kvar. Hon sade något kort på spanska, som jag tolkade till ”mer, mer..”, och smekte min lem. Hon var verkligen inne på detta nu, den lilla flickan.

Jag tvekade inte att ge henne vad hon ville ha. Lyfte upp henne och vred på kroppen, så hon kom att stå på alla fyra, med den smala rumpan vänd mot mig. Den ljusbruna lena huden glänste av svett. Hon svankade som det var något helt naturligt för henne, och vinklade kroppen mot min kuk. Hon ville göra allt som har med sex att göra. Vilken underbar kåtunge.

Lät ollonet glida mot blygdläppar och klitoris en stund, tills hon inte verkade klara mer. Trängde åter in i henne. Fortfarande trång, men nu varslidan uppvärmd. Efter bara några stötar var jag åter djupt i henne. I den här ställningen kom jag än djupare i henne. Utan att stanna upp knullade jag henne med stadiga långa tag. Det var helt fantastiskt att älska med flickan, på madrassen i ett litet utrymme i en form av ladugård. På samma madrass som jag några dagar tidigare hade knullat flickans mamma.

Pumpade på rejält, och efter några minuter så kom hon igen. Denna gången kastade hon sig på madrassen och rullade runt i kramper och de där karaktäristiska pipen. När hon lugnade ner sig lade jag mig ner bredvid henne, då jag trodde att hon vill ta det lugnt. Så fel jag hade. Bara några minuter för att hämta andan, så började hon suga mig där jag låg, som om hade varit utsvulten som just fått mat. Snart ledde jag henne upp på mig, och hon förstod snart att det även gick att knulla med henne ovanpå mig. Hon red mig först försiktigt, för att känna sig fram, men så snart hon fått in tekniken, så var hon vild igen.

Hon lade sig ner på mig och vi kysstes, samtidigt som hon fortsatte att rida mig, genom att bara röra rumpan. Tyckte själv att det snart borde vara OK att själv komma i henne, och försöka göra henne gravid. Det tog emot lite men jag hade ju fått beställning av flickans mor om detta, så det var väl bara att köra på. Greppade hennes små skinkor och hjälpte henne knulla mig. Hon satte sig upp när hon kände min kuk svälla ytterligare, och pressade sig så långt ner på mig hon bara kunde, när jag stönande tömde mig i hennes unga slida. Det ledde till att hon kom igen, med samma kramper och pip som tidigare.

Och denna gången verkade hon vara nöjd...

För denna gången.”

Katheryn hade under berättelsen börjat smeka hans kuk, och när den hårdnat hade hon lagt sig på honom och fört in den i sig. Sedan hade hon legat stilla och lyssnat, utan att jucka utan istället bara knipit med slidväggarna runt honom.

De kysser varandra en lång stund när han tystnat, och hon tackade för en härlig historia. Hon undrade hur det slutade.

Han berättade att han efter fyra dagar extra där, då Lucia smög till honom varje natt för mer sex, hade rest vidare. Hon debuterade snart även analt, och blev duktig i att svälja sperma. Men mestadels hade han sprutat livgörande sperma i slidan. På dagarna hjälpte han mannen att gräva. Det var intensivt, och med Lucia på nätterna, fick han knappast någon sömn. Tog bussen till Mexico City och in på ett hotell där, för att sova. Tog tre dagar för honom att hämta krafterna.

Men, frågade Katheryn, hur gick det för familjen?

Han hade gett ett bidrag till Lucias utbildning. Inte till mannen, då han var för stolt för att ta emot pengar, men han hade smugit dit dem till Celestine, mamman.

Sen hade han inte hört mer från dem på ett år, då han hade fått ett mejl på Facebook från Lucia. Hon berättade att hon hade pluggat, bland annat engelska så hon nu kunde skriva hyggligt till mig. Både hon och hennes mor hade fött hälsosamma barn. Celestine hade fått en ny dotter och Lucia en son. För familjens skull tog nu Celestine hand om båda, och sade att de båda var hennes, tills vidare. Hon frågade honom om han hade kontakter i USA, där han befann sig just då, för hon ville dit och jobba. Det hade han faktiskt, bland annat en persisk ung kvinna, vacker som fasiken, som han var älskare åt. Hennes man var stormrik, men också mycket äldre, och att hon hade älskare var något han inte hade direkta problem med. Även han knullade tydligen runt. Hur som helst blev hon nyfiken på Lucia, och skickade efter henne, på hans rekommendationer. Hon kom dit och så vitt han vet jobbar hon kvar där än idag. Var ett tag sedan han hade hört av henne.

Men, undrade Katheryn vidare. Varför ville mamman att du skulle göra dottern gravid, om det innebar skam för familjen?

Lucia förklarade detta för honom när hon kom till USA. Hon hade blivit bortlovad till en äldre dålig man. Mamman gillade inte detta, men förstod att det var ganska nödvändigt. Men om Lucia skulle bli gravid, skulle giftermålet inte bli av. Det var planen. Men det var också ett av skälet till att Lucia sökte sig till USA.

Men nu gick det inte att prata mer, för de var båda lustfyllda till max, och inledde ett samlag som skulle dras ut på under flera timmar.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

DaoDao

Tack! Mer kommer! :)

28/7, 2020 kl. 08:07