Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/8, 2009 kl. 10:04, av TÄVLINGAR & Lek

Tävlingsregler Sexnovelltävlingen 2009

Del 1 av 9 i serien Sexnovelltävlingen 2009

Bubblan tillsammans med "Poeme - Love In Style" hade en liten novelltävling med följande regler;

* Skriv en erotiskt laddad novell med fritt innehåll.. Tjej/kille/eller blandat efter ditt tycke och smak.

* Nedanstående  8 ord MÅSTE finnas med, inbakade i texten och markerade eller understrukna.

Knopp - Vatten - Eld - Parkbänk - Champagne - Röd - Långfinger - Ljus + En kändis!

Oj säger jag bara.. Så jämnt det var i denna novelltävling! Grymt bra noveller och hur ni använde orden.. Jag är helt stum av beundran..
Novellerna skickades ut till Bubblans eminenta jury som denna gång bestod av 6 personer (50/50 tjejer/killar) och de har, utan att se vem som författat vad, fått ge sina betyg och komma med motiveringar om de så önskade.

Vinnarbidraget fick hos 5 av dessa 6, toppbetyg och några av motiveringarna var dessa;

- Min favorit. Det är precis såhär sex ska vara. lekfullt, skönt och kravlöst! I like!

- En eggande novell som avslöjar att författaren är välbekant med bondage. Den sexuella spänningen byggs upp under en lång tid och slutet vittnar om en minst lika spännande fortsättning.

- Den var härlig på alla sätt o vis. Det finns nog inte nått som jag inte gillar...
Den är helt klart en 10
:)

Vilken blev det då som vann presentkortet på 300:- hos "Poeme - Love in style"?

Jo.. novellen som är skriven av NOVISEN.

Detta var hans första novell?!.. Och vågar jag hoppas på många många fler?
Till er andra.. Tusen tack för att ni ställde upp och lekte med mig och mina ord! Hoppas ni finns i krokarna så ni är med på nästa novelltävling när den dyker upp.

Puss
Och grattis än en gång NOVISEN!

.........

Hannes II - Prinsessan

Louise - Långhelg

Ellen-Karin - En förbjuden affär  

Ellen-Karin - En sommarkväll

Materially Pawn -The Medicine Man

Henke-69 - Sommarminnen

Ellen-Karin - Sabina

Novisen - Vännerna

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.