Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/1, 2009 kl. 07:23, av Hannes II

Efter tentan

Efter tentan när stressen lagt sig så får en lek med korridorgrannarna oväntade konsekvenser.

När jag skulle låsa upp dörren till mitt korridorsrum så öppnades dörren mitt emot och Marie tittade ut.
- Hej Hannes, sa hon.
- Hej, svarade jag.
- Vill du komma in och prata lite? Frågade hon.
Jag tvekade eftersom jag kände mig ganska sliten efter dagens tenta och träningspasset därefter. Dessutom så kunde jag höra att hon inte var själv utan det fnittrades lite bakom henne. Förmodligen såg hon min tvekan för Marie tog mig helt sonika i armen och drog in mig innan jag hann protestera.

De två andra tjejerna tittade upp på mig när vi kom in och jag kände igen dem båda, Kim som även hon bodde i korridoren och Klara som jag visste var kursare till Marie. Dom hade spritt ut en massa kuddar på golvet som de satt på och överallt i det lilla rummet så brann det små värmeljus. På golvet runt dem låg ett antal tomma ciderflaskor och värmen i rummet var påtaglig. Jag slog mig ner i en hög av kuddar och drog av mig min tunna tröja och la den bakom mig på sängen.

- Vill du ha en cider? Frågade Klara och höll fram en flaska mot mig.
- Okey, svarade jag efter viss tvekan och greppade flaskan.
Snabbt sneglade jag bort mot Kim som följde mig med blicken. Kim var adopterad och kom någonstans ifrån Asien och hon var liten och nätt i kroppen som de flesta asiater är. Jag hade varit kär i henne ett par månader men inte vågat närma mig henne på annat sätt än som korridorsgranne. Hennes blick fick det att hetta på mina kinder i en blandning av upphetsning och förlägenhet. Alla tre tjejerna följde mig med blicken när jag smakade på den söta cidern och jag kände mig om möjligt än mer besvärad och osäker. Marie fnissade lite och makade sig närmare mig där vi satt bland kuddarna på golvet.

- Tentade du idag? Frågade Klara.
- Mmm, svarade jag, - kemometri.
- Kemi va? frågade Klara.
- Ja, svarade jag.
- Då är du bra på att blanda drinkar då, sa Kim och fnittrade.

De andra tjejerna fnittrade också och jag kunde i inte undgå att dra lite på mungipan jag med. Jag svepte med blicken över tjejerna i ett försök att inte stirra på Kim hela tiden. Marie var äldst av tjejerna och jämnårig med mig. Hon läste ekonomi och var lång och slank med mörkt långt hår som hängde i en fläta långt ner på hennes rygg. Hennes jeans såg ut som om de var sydda på henne och avslöjade de fina formerna på hennes långa ben. Toppen var tajt och smet åt om hennes kropp på ett sätt som framhävde hennes små bröst på ett mycket sympatiskt sätt. Hon log mot mig när jag mötte hennes blick och lätt generad svepte jag över med blicken mot Klara.
Klara var året yngre än mig och hon läste precis som Marie ekonomi. Klara var lite av Maries motsats, hon var kort och fyllig utan att för den skull bära på några onödiga kilon. Om Maries byst var liten så var Klaras mer generös och hon gjorde alltid allt för att framhäva den med rejäla dekolletage. Den korta svarta klänningen hon hade på sig utgjorde inget undantag och hennes leggings framhävde hennes muskulösa ben. Hennes mörka hår ramade in hennes söta ansikte och även hon log mot mig när jag mötte hennes blick.

Cirkeln var sluten och jag var åter tillbaka vid Kim. Jag fascinerades av hennes exotiska utseende med hennes kortklippta kolsvarta hår och nästan lika svarta ögon. Hon var precis som Klara ett år yngre än mig och hon läste till läkare. Hon hade bara en kort jeanskjol och en topp på sig och jag tittade nästan som förhäxad på hennes bara ben som hade en helt underbar färg och som såg otroligt lena ut.

Tjejerna var mer än vanligt fnittriga och jag förstod att det var värmen från alla ljusen tillsammans med alkoholen som fått dem att bli något mer onyktra än de brukade vara. Själv kände jag hur dagens mentala ansträngning av tentan i kombination av den fysiska därefter fick cidern att gå direkt upp i huvudet på mig. Samtidigt så var jag otroligt törstig och ganska snabbt så hade jag druckit ur tre flaskor som Klara välvilligt försett mig med.

Känslan av besvär försvann i takt med att alkoholen började verka och ersattes av en känsla av upprymdhet och upphetsning. Marie satt så nära mig att vi slog ihop emellanåt och Kim som satt mittemot mig satt så att jag då och då kunde se upp under hennes korta kjol. Varje gång Klara rörde på sig så gungade hennes underbara bröst och hon rörde ofta vid mitt ben när hon skulle säga någonting.

Atmosfären var fruktansvärt laddad och fylld av sexuallitet men jag kunde inte tolka tjejernas signaler! Samtidigt som de var otroligt intima och flörtade medvetet eller omedvetet så kände jag en stor osäkerhet om vad de egentligen ville. Alla tre tjejerna var på sitt eget speciella sätt gudinnor och ingen av dem gick obemärkt förbi vilket de även var mycket väl medvetna om och jag hade sett hur de mycket påtagligt och brutalt kunde avvisa någon kille som blivit lite för närgången.

Av tjejernas menande blickar, fnissande och kroppsspråk så förstod jag att de retades med mig men vad deras lek hade för mål kunde jag inte ens i mina vildaste fantasier klura ut. Jag kunde inte slita blicken från Kims mun när hon drack ur sin ciderflaska. Allt i rummet stannade upp och det enda jag kunde förnimma var hur hennes lilla tunga cirklade runt flaskans mynning. Hon lekte med flaskan som om den vore en lem och jag kunde känna hur upphetsningen fick mina kinder att hetta.

Jag mötte Kims blick och hettan som strålade mot mig fick mig nästan att rycka till. Hon naglade fast mig med sina kolsvarta ögon och allt jag kunde förmå mig till att göra var att svälja hårt. Det var Klara som fick mig att återvända till verkligheten.
- Du Marie, sa hon, - hur gick det med den där killen i lördags egentligen?
Klara och Kim fnittrade lite och jag kunde se hur besvärad Marie var.
- Äh, sa hon, - han var ingen höjdare.
- Dålig uthållighet? Fnissade Kim.
- Inte riktigt min typ visade det sig, sa Marie med ett skratt, - den loosern lyckades inte att få mig kåt.

Hennes skratt drog med oss andra och jag kunde trots min upphetsning och genans inte undgå att skratta jag med. Långsamt dog skrattet ut och alla tog en klunk ur sina ciderflaskor. Det kändes som om temperaturen gått upp ytterligare i rummet och jag följde Kim med blicken.
- Så han var ingen höjdare, sa Kim, - men vad tänder du på då?
Marie svepte med blicken över oss. Hon var lite rödblommig om kinderna när hon svarade med sin blick stadigt i min.
- Jag går igång på analsex.
Jag kom på mig själv med att hålla andan och hennes svar fick det nästan att snurra lite i huvudet på mig. Att Marie som såg så söt och beskedlig ut gillade analsex hade jag aldrig kunnat gissa!
- Du då Klara? Frågade Kim.
Klara tittade runt på oss precis som Marie gjort men med en nästan fräck blick sa hon vänd mot mig:
- Sperma! Finns det något jag går igång på så är det att suga kuk och bli belönad med ett rejält spermakladd.
Klara var inte det minsta besvärad och det förvånade mig inte eftersom hon var den av tjejerna som tydligast spelade ut sin kvinnlighet och öppet uttryckte sin sexuallitet.
- Kim? Bollade Klara snabbt tillbaka.

Kim rodnade tydligt och hon vek ner blicken när jag tittade på henne. Jag höll andan av förväntan och upphetsning. Maries och Klaras bekännelser var upphetsande men bara förväntan av att få veta vad som Kim fantiserade om fick mig att bli hård. Kim skruvade tydligt på sig innan hon mötte min blick.
- Jag gillar att gå utan trosor, viskade hon.
- Kim är vist en liten exhibitionist, fnissade Marie.
Kims korta kjol som hela tiden gled upp fick plötsligt en helt ny innebörd för mig och ofrivilligt så tittade jag ner mot kanten på Kims kjol.
- Är du utan trosor nu? Frågade Klara.
Kim skakade på huvudet med högrött ansikte.
- Får vi se? Frågade Marie.

Långsamt särade Kim på sina ben och jag flämtade till när jag såg hennes vita trosor lysa mellan hennes gyllene lår. Trosorna hade glidit in lite och Kims blygdläppar avtecknade sig tydligt under det tunna tyget. Plötsligt så kände jag en varm andedräkt mot mitt öra.
- Så Hannes, viskade Klara, - då är det din tur.
Jag fick nästan panik! Att jag i min vildaste fantasi inte kunnat ana att tjejerna skulle fråga mig fick mig nästan att bli rädd.
- Kom igen Hannes, sa Marie och knuffade till mig.
Hjärtat bultade hårt i mitt bröst och jag vågade inte möta någon av tjejernas blick, speciellt inte Kims. Jag tog ett djupt andetag och sa lågt:
- Små bröst.
- Lite högre, fnissade Kim.
- Jag gillar små bröst, sa jag så stadigt jag kunde samtidigt som jag mötte Kims blick.
- Då gör jag mig inte besväret då? frågade Klara.
- Alla killar gillar bröst, sa Marie, - oavsett storlek.
- Har jag små bröst? Frågade Kim lågt samtidigt som hon kramade sina små bröst utanpå toppen.

Av vad jag sett av Kims bröst så var hennes asiatiska små bröst helt i min smak och jag nickade sakta. Kim flämtade till lågt och vek ner blicken. Stämningen i rummet var påtagligt laddad och upphetsad svepte jag det sista i min ciderflaska. Bara för att ha något distraherande att göra så sträckte jag mig efter en ny flaska.

Den påtagliga erotiska stämningen i rummet gav inte vika och avslöjandet av våra fantasier fick i alla fall mig att se tjejerna i ett helt nytt ljus. Jag försökte leta i minnet efter tillfällen då Kim försökt visat upp sig men jag misslyckades eftersom jag alltid blev så nervös i hennes närvaro att jag alltid fokuserade på hur jag själv uppträdde.

- Du Kim, sa Marie plötsligt, - jag tror inte att du vågar ta av dig trosorna här och nu.
- Yes, tjoade Klara till, - det låter nästan som en utmaning!
- Vem är med? Frågade Marie.
- Jag, sa Klara direkt.

Kim nickade och plötsligt så hade jag tre par förväntansfulla ögon vända mot mig. Det hela gick så fort att jag inte hann fundera över konsekvenserna. Sannolikheten för att jag skulle bli utsatt för något pinsamt var överhängande och vad som då skulle kunna hända vågade jag inte ens föreställa mig! Samtidigt så gjorde hela situationen mig så upphetsad att jag inte kunde eller ville opponera mig utan jag ville lekte med.

- Jag är med, sa jag med så stadig röst jag kunde.
- Okey, sa Marie entusiastiskt, - så här gör vi! Den som snurrar flaskan får utmana den som flaskan stannar på.
Det var underförstått att det inte gick att neka utmaningen och jag skakade till av upphetsning när Kim med ett lurigt leende naglade fast mig med blicken. Hon ändrade sittställningen lite och sköt fram brösten så att hennes små bröst tydligt avtecknade sig under toppen samtidigt som Marie röjde bort en kudde på golvet så att del bildades en yta där man kunde snurra en flaska. Med en liten knyck satte Marie snurr på den urdruckna ciderflaskan som efter en stund stannade på Kim.
- Jag vet var du vill komma men säg det ändå, sa Kim uppgivet.
- Av med trosorna, flinade Marie.

Generad vek jag undan blicken när Kim började dra upp kjolen. Samtidigt så ville jag inte något hellre än att titta för att kanske få en glimt av Kims kön. När Marie och Klara jublade till så tittade jag upp och hann precis se Kim knöla ihop trosorna till en liten boll i handen.
- Här, sa hon och tryckte dom i min hand.

Generad så kramade jag den lilla fuktiga bollen hårt i handen och Klara och Marie flinade mot mig. Jag kände hur upphetsningen och genansen brände på mina kinder när jag mötte Kims blick. Det glittrade till lite innan hon slog ner blicken och sträckte sig efter flaskan. Fyra par ögon följde stint flaskans rotation innan den stannade på Marie.
- Hämnden är ljuv, flinade Kim.
- Ja, ja, sa Marie.
- Okey, sa Kim, - du gillar ju analsex så då har du säkert någon leksak. Visa den för oss.
Marie flämtade förvånat till och såg ut som om hon skulle säga något men så hejdade hon sig. Med ett leende på sina läppar så lutade hon sig så att hon kunde dra ut lådan i sängbordet. Det var dödstyst i rummet när hon rotade runt lite för att sen lägga upp en liten genomskinlig analplugg på golvet.

- Har du den där i….? Frågade Klara och lutade sig fram för att se bättre.
- Ja, svarade Marie lite generat.
Hon sträckte sig mot leksaken men Klara avbröt henne.
- Låt den ligga, sa hon.
- Okey, sa en rödblommig Marie, - min tur.
Flaskan snurrade och jag kunde känna hur ångesten grep tag i mig när den stannade på mig. Marie flinade mot mig och lutade sig lite närmare.
- Jag tycker du skall ta och lukta på trosan du har i handen och berätta vad du tycker om doften.
Jag skämdes nästan när jag långsamt lyfte handen med Kims trosa mot min näsa och andades in djupt. Doften av Kims kön fick det att snurra i huvudet på mig och jag kunde inte undgå att kvida till av upphetsning.

- Vad luktade det? viskade Klara i mitt öra.
- Underbart, viskade jag till svar.
Snabbt sträckte jag mig efter flaskan och satte snurr på den i ett försök att skapa distraktion.
- Är du generad Hannes? Frågade Marie.
Jag ignorerade hennes fråga och koncentrerade mig på den snurrande flaskan som stannade på Kim som lite rödblommig mötte min blick.
- Okey, sa hon.
- Kan du visa källan till doften för mig? Frågade jag.
- Yes! Jublade Klara vid min sida.
- Kan jag väl, sa Kim utan att släppa min blick.

Hon drog upp knäna och lutade sig tillbaka lite innan hon långsamt började sära på benen. Långsamt sänkte jag min blick och jag svalde hårt när jag såg Kims bara kön. Blygdläpparna var svullna och särade och det glittrade av vätan mellan dem. Kim förde ner ena handen och la den på den smala strängen av hår på venusberget. Försiktigt drog hon handen lite uppåt och åt sidan vilket fick hennes blygdläppar att sära mer på sig.

Plötsligt blev jag medveten om Maries och Klaras händer på mina lår. Jag skakade till av upphetsning när Maries heta hand gled upp över min mage samtidigt som jag kände hennes heta andedräkt mot min kind. Strax därefter kunde jag även känna Klaras heta andedräkt mot min kind.

Jag förmådde inte att slita blicken ifrån Kims våta kön så när jag kände Maries och Klaras heta, sträva tungor mot min hals så kunde jag bara kvida ynkligt av upphetsning. En hand greppade min kind och vred mig mot Marie. Min kropp dunkade hårt av upphetsning när jag slet blicken från Kims kön och istället mötte Maries blanka ögon. Hon pressade mjukt sina läppar mot mina och hennes tunga lirkade sig in i min mun och jag kunde bara stöna henne i munnen av upphetsning när våra tungor dansade om varandra.

Inte ett ord hade yttrats och jag hade svårt med tidsuppfattningen när Klara vred mitt huvud emot sig. Även hennes bruna ögon var blanka och heta när hon aggressivt kysste mig med hetta. Hon kysste mig djupt och krävande och hennes hand smekte mig på låret. "Kim" blixtrade det plötsligt till i mitt inre! Vad skall hon tänka när jag satt och kysste två andra tjejer! Nästan panikartat slet jag mig från Klaras kyss och vände mig mot Kim. Jag ryckte nästan till av överraskningen av att ha hennes ansikte bara en decimeter från mitt.

Hon lutade sig den sista korta biten fram mot mig och att känna hennas heta tunga mot min var det mest underbara jag någonsin upplevt. Vi kysstes med öppna munnar och hon kved in i min mun samtidigt som hon gled upp och gränslade mina ben. Försiktigt gled jag ner med mina händer på hennes bara ben och de var precis så heta och lena som de såg ut.

- Knulla oss, viskade Marie in i mitt öra.
Jag stelnade till och möte Kims blick. Hon böjde sig långsamt framåt och viskade sen i mitt öra:
- Snälla knulla oss.
En formlig störtvåg av upphetsning svepte genom min kropp och jag stönade till. Samtidigt så var jag bara intresserad av att bli tillsammans med Kim och någonstans långt inne i mitt undermedvetna så fanns en rädsla för att det inte kunde bli så om jag gjorde tjejerna till viljes.
- Jag vill ha dig, viskade jag tillbaka till Kim.
Hon lutade sig lite bakåt och leendet jag fick när vi återigen fick ögonkontakt gick inte att ta miste på.
- Jag vet, sa hon, - och priset är att du knullar oss alla.
Plötsligt så förstod jag att det var allvar och jag gled med blicken först mot Marie och sen mot Klara för att slutligen åter titta på Kim. Tjejernas ögon var precis lika blanka och djuriska och de log stort mot mig tre.
- Vi vet att du vill ha Kim, sa Klara, - och hon vill ha dig också.
- Men vi släpper dig inte utan att du knullar oss först, sa Marie i mitt andra öra.

Kim nickade sakta framför mig innan hon lutade sig mot mig och fångade in mig i en kyss. Först då lät jag mig ryckas hän och min kropp reagerade enligt de gamla primitiva drifter som genom årtusendena garanterat mänskligheten avkomma.
Kim gled mjukt ifrån mig med ett finurligt leende på sina läppar. Hon ställde sig upp och satte sig på sängen bakom min rygg. För att kunna följa henne med blicken så var jag tvungen att vrida på mig och när jag kommit runt helt så satt jag på golvet nedanför henne.

- Slicka mig, viskade Kim och särade på benen samtidigt som hon drog upp kjolen om midjan.
Jag gled med tungan genom hennes våta veck samtidigt som jag kände hur händer på min kropp började klä av mig. Kim kved under min tunga och hon la en hand om min nacke och pressade mig mot sig. Metodiskt lät jag min tunga glida omväxlande mellan Kims alla kladdiga veck, heta blygdläppar och ner över mellangården mot hennes anus.
Jag lät mitt ena långfinger glida upp i henne samtidigt som Klara och Marie lyckades att kränga av mig mina byxor och boxer. Jag stönade till in i Kims kön när händer omslöt min lem och pung och långsamt började runka mig.

Kims heta våta inre kramade mitt finger hårt och jag lät fingret glida in och ur henne några gånger innan jag krokade upp det för att stimulera henne inuti. Kim flämtade till högt och hela hennes kropp spände sig. Som i en stor explosion briserade orgasmen i hennes kropp och hon skrek till samtidigt som hon pressade mig hårt mot sig.

Hennes kropp skakade och krängde samtidigt som hon kved och flämtade tungt. Långsamt slappnade hennes kropp av även om det kom små ryck i efterdyningen av hennes orgasm.
Först då upptäckte jag de två nakna kvinnokropparna vid min sida. Klara drog hårdhänt upp mitt huvud och hon kysste mig glupskt samtidigt som Marie drog omkull mig på rygg. Snabbt drog de av mig min t-shirt innan Marie började kyssa mig krävande samtidigt som jag kunde känna hur någonting varmt och vått omslöt min lem.

Jag stönade rakt in i Maries mun när Klara tog mig i sin mun. Hennes tunga virvlade runt mitt ollon och stimulerade den känsliga strängen samtidigt som hon masserade min pung. Långsamt gled min lem ut och in ur Klaras heta våta krävande mun samtidigt som jag smekte henne mjukt i nacken med min ena hand. Bredvid mig så kunde jag se hur Marie hade börjat leka med sin lilla leksak mellan sina kladdiga veck. Hon lät pluggen vandra ner mot anus som stadigt blev blankare av hennes safter.
- Vänta, sa Kim och la handen ovan på Maries.

Hon tog analpluggen från Marie och granskade den en stund innan hon med blicken stadigt i min lät den glida in i munnen. Vetskapen om att hon tydligt måste känna Maries smak fick mig att frusta till av upphetsning. Kim log mot mig innan hon vände uppmärksamheten mot Marie och mjukt men bestämt tryckte upp pluggen i Maries stjärt. Marie stönade till högt och hon mötte min blick.
- Spruta henne i munnen, viskade hon.

Det var allt jag behövde för att utlösningen skulle ta över min kropp! Det svartnade nästan för mina ögon när säden började pumpa ut. Klara stönade till av upphetsning när säden började fylla hennes mun och hon runkade mig hårt samtidigt som hennes tunga girigt slickade i sig den kladdiga vätskan.

Jag flämtade bara matt när orgasmen ebbade ut och jag lät blicken svepa mellan tjejerna. Tre par upphetsade blanka ögon mötte mig och jag förstod direkt att de ville ha mer! En liten rännil av säd rann plötsligt ur Klaras mungipa och hon slickade omedvetet bort den och fascinerat följde jag hennes tungas väg över läpparna.
- Du orkar mer va? Frågade Marie lågt samtidigt som kåtheten lös ur hennes ögon.
Jag nickade utan att egentligen tänka efter och jag belönades med ett stort leende av Marie. Klara dök ner över min lem igen och fick snabbt sällskap av Marie samtidigt som Kim förde den lilla analpluggen in och ut ur Maries stjärt.

Kim fixerade mig hela tiden med blicken och hungern i hennes ögon fick tillsammans med Klaras och Maries behandling mig att bli hård igen. Marie reste sig upp och hon började kyssa mig djupt samtidigt som Klara gränslade mig. Kim drog min hårda lem fram och tillbaka mellan Klaras kladdiga blygdläppar och Klaras upphetsning rann ner över min lem och Kims lilla hand.
Kim stannade upp och Klara sökte min blick när hon positionerade sig rätt över min lem. Hon öppnade munnen som i ett ljudlöst stön och hennes ögon vidgades när hon mjukt men bestämt gled ner över mig. Klaras heta kön kramade mig hårt och jag bokstavligen pulserade i hennes inre.
- Knulla honom nu, väste Marie.

Långsamt hävde sig Klara upp och ner några gånger innan hon lutade sig framåt lite och slog armarna om min hals. Hon stönade in i min mun allteftersom tempot i hennes ritt ökade. Klara satte tänderna i min axel när hennes kön drog ihop sig och när hennes kropp började att krampa av orgasmen så stönade hon högt ner i min axel.
Jag höll Klaras varma kropp i min famn samtidigt som orgasmen ebbade ut i henne. Hon satt tungt lutad mot min axel och bara flämtade samtidigt som jag smekte henne mjukt över ryggen ner över rumpan.
- Tack, viskade hon innan hon mjukt gled av mig.

Fascinerat tittade jag på min lem som glänste av Klaras könssafter. Marie greppade mig och hon runkade mig långsamt med blicken fäst vid min lem. Hon lyfte blicken och mötte min. Ett litet leende spred sig över hennes läppar när hon sträckte sig mot lådan i sängbordet.
Hon räckte över en kondom till Kim som smidigt bröt förpackningen och rullade på den rosa kondomen på min lem. Kim log mot mig när Marie ställde sig på alla fyra med armarna på sängen. Hon tittade på mig med blank blick när Kim drog ut den lilla analpluggen ur henne.
- Ta mig i stjärten, viskade hon och la ner huvudet på sängen.

Jag hade aldrig haft analsex tidigare så nervöst ställde jag mig tillrätta bakom Maries putande stjärt. Klara greppade mig och placerade mitt ollon mot Maries anus. Långsamt pressade sig Marie kvidande mot mig och fascinerat såg jag hur min lem långsamt försvann upp i hennes stjärt. Långsamt började hon att gunga fram och tillbaka och för varje gång kom jag djupare in i henne.
- Jaaa, stönade hon lågt när jag tog tag i hennes höft.
Rädd för att göra henne illa så började jag ta henne mjukt samtidigt som hennes stön eggade mig till att vara mer hårdhänt.
- Hårdare, sa Kim i mitt ena öra, - ta henne hårdare!
Hela mitt fokus hade varit på min lem i Maries tränga stjärt men upphetsad mötte jag Kims blick. Hennes ögon lös av upphetsning vilket förvånade mig lite men jag besvarade hennes heta kyss fullt ut. En hand drog mitt huvud bort från Kims och Klara kysste mig hetsigt.
- Jag får sprutet va? Frågade hon.
Klaras blick var precis lika blank som Kims och jag nickade mot henne.
- Bra, sa hon och log mot mig.

Klara nickade mot Kim som böjde sig fram över Marie. Jag kunde se hur hon greppade Maries små bröst samtidigt som jag kunde känna Klaras hand nere vi Maries kön. Stönet som kom från Marie fick mig bara att bli ännu mer upphetsad och jag kände att utlösningen började närma sig.
- Jag.. , började jag när Marie stelnade till.
bort mig nästan brutalt från Marie och i en enda smidig rörelse drog hon av mig kondomen, greppade mig och la sig tillrätta nedanför mig. Hon tog mig i munnen några gånger innan hon började runka mig hårt samtidigt som hon smekte sig själv hetsigt.
- Ge mig sprutet, väste hon.
Jag kände hur utlösningen byggdes upp och likt ett vulkanutbrott började säden att pumpa ut över Klara. Det svartnade nästan för mina ögon och jag var tvungen att ta tag i sängen för att inte trilla omkull. Jag kunde känna Kims varma kropp som stöttade upp mig samtidigt som jag kunde höra hur Klara fick orgasm nedanför mig.

När jag kom till sans så var det Klaras kladdiga ansikte som jag såg först. Förvånansvärt mycket säd rann nerför hennes ansikte i två strängar och hon log stort mot mig samtidigt som det ryckte lite i henne i efterdyningarna av hennes orgasm.
- Wow, sa Marie som tittade med stora ögon, - det där var läckert!
- Jätteläckert älskling, sa Kim och gav mig en kyss.

Kims ord ringde i mina öron "älskling" samtidigt som våra tungor brottades med varandra. Jag sjönk ner tungt bredvid Klara och Marie på golvet. Marie såg bara nöjd ut och hon log mot mig när jag mötte hennes blick. Klara skrapade metodiskt bort all säden med ett finger och slickade i sig den med en tillfredställd min.

Mitt emot mig satt Kim och upphetsningen lös i hennes ögon. Hennes bröstvårtor syntes tydligt genom den tunna toppen och hon satt så att jag kunde se hennes nakna kön. Det rann ur henne av upphetsning och hon andades tungt genom öppen mun. Hon ställde sig upp på knä och tog min hand.
- Kom, sa hon, - vi går in till mig nu.

Hon kastade till mig kläderna och alla tre fnittrade medan jag försökte få på mig jeansen och t-shirten. Kim rafsade ihop resten av kläderna och tog dem i famnen. Jag tittade på Klara och Marie som fortfarande låg kvar nakna på golvet bland alla kuddarna. Dom vinkade åt mig när Kim drog mig i armen.

- Kom, sa hon otåligt.
- Ha det så kul, fnissade Marie.
- Du får gärna leka med mig fler gånger, fnissade Klara.
Ute i korridoren så pressade sig Kim hårt emot mig.
- Du fattar nog inte hur kåt det där gjorde mig, sa hon.
Hon kysste mig hetsigt samtidigt som hon pressade underlivet hårt mot mig.
- När du knullade Marie i stjärten så trodde jag att jag skulle dö av upphetsning, sa hon.
Jag viste inte vad jag skulle säga eller göra men Kim log mot mig.
- Och när du sprutade ner Klara! Det var bara så läckert.

När Klara bad mig att spruta ner henne så fick jag nog min kraftigaste utlösning någonsin och hon var bara så vacker med min säd i ansiktet.
- Titta vad jag tog med mig, sa hon.
Ur det lilla knytet med våra tröjor så plockade hon fram Maries analplugg. Jag flämtade till lite och mötte Kims blick.
- Jag vill också bli knullad i stjärten, viskade hon, - innan du sprutar ner mig!


 

34 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

~K~

Upphetsande som 17...

18/2, 2018 kl. 12:22

#4

Gargamel

Ja Huldran, det är ju något de flesta inte provat. Men kräver ju sin man... :) När kan vi för övrigt ta del av ditt nästa alster?

16/10, 2015 kl. 01:01

#3

Huldran

Kanske många killars våta dröm? Ha flera tjejer på en gång. Här i universitetsmiljö.

Tycker mig känna igen temat, minsann! Het och välskriven. Hettan börjar kännas efter ett tag. Väl värd att läsas. Fem pussar av mig! //Huldran

15/10, 2015 kl. 23:20

#2

Huldran

Kommentaren raderad av användaren.

15/10, 2015 kl. 22:25

#1

ylvalisa

Mmmmm, den gillade jag! Het och välskriven!
Kram
Ylvalisa

16/9, 2014 kl. 20:49