Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/8, 2009 kl. 21:55, av Sussi

Sällskapet utökas

Del 6 av 6 i serien Familjeanlägenheter

Vuxen skaran och familjen växer. Detta från kanske inte så oväntat håll.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

45 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

Pupu

När kommer nästa del?

17/3 kl. 22:22

#9

nyskog

Väldigt bra skrivet. Blir det en fortsättning,där mammorna träffas?
Väntar på en fortsättning....

7/11, 2016 kl. 07:28

#8

Nils

Varför har inte Sällskapet utökats i ett 7avsnitt?OCH Som svar på hår inte hår på fittan.Om håret är helt vildvuxet så syns det genom en tunn trosa. MEN om den är helrakad & tunn så ser man den sköna springan så fint mm.M:V:H: Nils. (HAR du helt slutat skriva?)

18/10, 2014 kl. 14:38

#7

Nils

Ja nu har jag läst den här serien för tredje gången.Och mammorna som skulle träffas inför det berömda partyt har INTE dykt upp.Det du skrivit är underbart & önskar att få varit med .

31/12, 2012 kl. 11:31

#6

sublime

kommer det någon mer del på denna serie?

11/7, 2012 kl. 17:27

#5

Nils

Jag har nu läst din fina upphetsade serie familjeanjelägenheter för andra gången blir lika kåt nu som då MEN jag saknar fortsättningen på serien.Är den så svår att skriva det är bara att börja så löser det sej med en smula kåthet eller mycket kåthet så blir det super bra.

8/10, 2010 kl. 14:35

#4

Mitzuku

Jag vill läsa mer om dessa två familjer! oerhört upphetsande, har som jyyrgen läst alla 6 i sträck!

16/3, 2010 kl. 20:53

#3

jyyrgen

Riktigt bra serie, har nu läst alla 6 i sträck!
Du skriver detaljerat och med ett väldigt bra språk så det är lätt att läsa.

Bra jobbat!

7/1, 2010 kl. 18:39

#2

Sussi

Jag har förståelse för att du vill ha det rakat. Jag däremot har detta lilla tick för att det ska vara hårigt. Alla är vi olika. Men tänk dig själv ett par tunna trosor med buske bakom, då syns det ju. Rakat ser du ingenting, bara trosan.

24/8, 2009 kl. 14:10

#1

Nils

Det är skönt att läsa de sköna berättelser du skriver.Lite tabu men ack så upphetsande det skulle vara lag på att ha sex inom familjen för att lära ungdomar alla sköna saker som är ett måste i ett framtida kärleksliv. Att du sedan kommit på att ha sex mellan familjer med olika kulltur är extra krydda som jag hoppas slår väl ut.Sex mellan mogna och unga är ett stort+ inte minst upphetsande.Men ett minus är den stora behåringen på underlivet kan du inte få till det så att alla bli helt bara så mann ser tydligt när det glittrar i springan och den lilla pärlan visar sej fullt ut. Och för att inte tala om att ståndet och pungen ser större och skönare ut o är det. Nils.

24/8, 2009 kl. 09:00