Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/8, 2009 kl. 13:05, av NisseHult

USA chefens dotter Sarah vill leka europé.

Del 1 av 5 i serien Affärsresenären

Serien om mig, en hårt arbetande konsult i 37 års åldern och vad jag får uppleva när jag när åker på olika affärsresor, men även trevliga stunder när jag väl är hemma i Stockholm ibland.

Serien om mig, en hårt arbetande konsult i 37 års åldern. Jag är frånskild sedan några år och min före detta fru har vårdnaden om våra två gemensamma barn. Mitt äktenskap tog tyvärr för mycket stryk av allt resande som mitt arbete innebar. Nu bor jag därför själv i en stor 3:a ganska centralt i Stockholm. Jag tjänar bra och har råd att leva ett liv relativt bra lyx. Lägenheten ligger på en bra adress och är nyligen helt totalrenoverad.

Mitt sociala liv är även det utmärkt med många goda vänner och jag även många ytliga vänner. Jag behöver sällan eller aldrig sitta hemma och fundera över vad jag ska ta mig till under den kommande helgen. Men oftast befinner jag mig på resande fot i arbetet så att ha en så stor lägenhet som jag har är egentligen väldigt onödigt, men jag trivs och unnar mig den lyxen.

I den här novellserien vill jag berätta lite om underbara upplevelser som inträffar i mitt liv.

-----------------------------------------------------------

Så här i början vill jag gärna berätta om min senaste tur till USA, en arbetsresa som blev helt underbar. En potentiell storkund till vårt företag ville att någon ifrån vår firma skulle träffa presentera vår verksamhet på deras huvudkontor i Houston. Valet föll på mig och det var bara att packa sig iväg som vanligt.

Samma dag som jag anlände i Houston fick jag hålla min presentation för företaget. Jag bad om ursäkt för att jag var totalt jetlaggad men presentationen gick bra eftersom jag är van att hålla den sedan tidigare.

Jag tackade för chansen att få presentera vårt företag och tog i hand med Mr Smith som bjudit in mig. Han frågade vart jag skulle bo och jag nämnde namnet på hotellet.

- Inte ska du sova på hotell, du är välkommen hem till mig i helgen, svarade mr Smith.

Han uttryckte att hotell var opersonliga och att jag som kom ända från Sverige inte skulle behöva bo så dåligt.

Mr Smith bad mig vänta medan han avslutade dagen. Han var tydligen ganska välbeställd då en chaufför hämtade upp oss och skjutsade oss hem till hans villa som var det pampigaste jag sett. 

Mr Smith presenterad mig för en kvinna som visade mig till ett gästrum. Rummet var stort och lyxigt inrett med stora svulstiga amerikanska soffor, öppenspis och en stor kingsize bed. Hon la fram en smoking och påpekade att den var till middagen senare på kvällen. Storleken stämde exakt.

På kvällen blev det en stor middag hemma och jag var alltså bjuden. Massor av anställda med sina respektive och även deras barn var inbjudna. Hela kvällen var otroligt trevligt upplagt med olika aktiviteter ute vid poolen. Alla stormtrivdes, även jag trots att jag kände mig som en outsider eftersom jag kom ensam och jag var den enda utlänningen på festen. Men det spelade ingen roll för alla var så otroligt trevliga och tillmötesgående, nyfiken på vem jag var och så vidare.

Efter alla aktiviteter blev det middag inne i det stora huset med efterföljande dans och alla hade bytt nu bytt om till smoking och aftonklänning. Även de barn och ungdomar som var med på festen hade klätt upp sig och småkillarna i smoking var riktigt coola. Jag själv kände mig riktigt proper även om min smoking bara var lånad. Middagssittningen avslutades och dörrarna till en stor salong öppnades upp där det spelades dansmusik.

En stor bar var öppen och där serverades det otroliga läckerheter, själv njöt jag av en exklusiv cognac sittandes i en av de flådiga lädersofforna. Kvällen fortskrider jag har mycket trevligt och jag märker knappt hur deltagarna en efter en lämnar festen. Mr smith som är värd tackar vid 3-snåret och lämnar festen.

En efter en fortsätter alla att lämnar alla festen, men eftersom jag skulle sova över hade jag inte bråttom att lämna festen, det fanns ändå ingen anledning att gå tillbaka till ett tomt rum. Killen i baren håller på att packa ihop och jag passar på att hugga för mig en flaska cognac och ett glas. Killen tittar på mig och ger mig en blick som säger att jag borde ta det lugnt med spriten, men jag dricker så otroligt sällan att jag vet jag inte är någon alkis.

Jag sätter mig i en stor skön soffa och lutar mig tillbak, blundar och njuter. Jag hör hur slamret ifrån baren slutar. Plötsligt hör jag en kvinnoröst bredvid mig som hälsar.

Jag tittar upp och där sitter en ung blond tjej med håret uppsatt i två pippilotter. Hon ser typiskt amerikansk ut och hon har lite babyhull i ansiktet. Hon ler stort mot mig och presenterar sig på typiskt amerikanskt maner.

- Sarah Smith, Mr smiths dotter, säger hon.

Jag sätter mig upp direkt och tar henne i hand och presenterar mig artigt.

- Jag vet vem du är,jag har kollat in dig hela dagen, säger hon och ler.

- Jag sökte egentligen efter pappa härnere men att du satt här var en trevlig överraskning fortsätter hon.

Hon sätter sig närmare mig och låter sitt ben ligga mot mitt. Hon böjer sig fram över mig och tar mitt glas med cognac som är ganska välfyllt. Hon låter tungan glida längs kanten på glaset och sedan dricker hon snabbt ur hela glaset. Mmm säger hon lågt. Hon sträcker sig över mig och räcker sig efter flaskan som jag ställt på bordet bredvid mig. Hennes bröst trycker mot min bröstkorg och jag känner hur hon eggar mig. 

Hon fyller upp glaset och dricker ur det igen på samma sexiga vis. Hon ställer bort glaset och tittar mig i ögonen.

- Vill du ha sällskap frågar hon?

-Inte behöver du göra det, här händer det ändå inget kul, men visst jag har inget emot det svarar jag.

- Men inte vill du sitta här med en gammal gubbe som mig säger jag lite skämtsamt.

- Jag gillar äldre män säger hon snabbt och sätter sig ännu tätare emot mig.

- Du ser verkligen vacker ut i den där klänningen säger jag för att vara artig men samtidigt är jag ärlig.

Hennes klänning är korallfärgad och otroligt vacker, den lyfter hennes ganska för åldern stora bröst, jag gissar på en B-kupa på ett underbart sätt. Strax under hennes byst löper ett brett band runt kroppen med en liten vacker rosett framtill. Klänningens tyg under bandet är sedan draperad och slutar strax ovanför knäna på hennes solbrända ben. På sig har hon även ett par sandaler med klack med snörning upp efter vaden.

Hon tackar för komplimangen och lägger en hand på mitt lår.

- Vad gör du frågar jag henne, lite osäkert.

- Gillar du det inte?

- Jo självklart säger jag men du är Mr Smiths dotter.

- Vad spelar det för roll, svarar hon snabbt.


- Jag och Mr Smith är lika gamla, du skulle kunna vara min dotter svarar jag på ett fortfarande osäkert sätt.

- Gillar du inte yngre kvinnor frågar hon mig.

- Jag gillar alla kvinnor svarar jag, men hur gammal är du?

- Jag är 19 och jag gillar äldre män för de har mer erfarenhet säger hon och smeker mig långsamt över låret.

- Jag vet att du vill säger hon så tyst att det är knappt hörbart.

- Det blir vår lilla hemlighet, ingen behöver få veta något böjer hon sig fram och viskar.

Plötsligt känner jag hennes hand över min nu hårda kuk. Vi möts i en kyss som smakar underbart av kroppsvätskor blandade med exklusiv cognac. Våra tungor virvlar runt och jag låter min hand smeka hennes hals. Hon flämtar till av upphetsning och hennes hals blir alldeles rödflammig och hon och smeker kuken utanpå byxorna allt intensivare.

Jag låter min vänstra hand leta ner sig över hennes högra bröst som jag smeker försiktigt. Hon flämtar till när jag låter handen glida in innanför klänningen. Hon har ingen BH på sig och jag kan känna hennes lilla hårda bröstvårta.

Jag drar ner tyget och blottar hennes bröst. Hon sätter sig bakåt mot soffans ryggstöd och släpper min kuk. Jag böjer mig fram över henne och kysser mig försiktigt från hennes hals ner till hennes fasta bröst. Min vänstra hand letar sig ner över hennes mage och försiktigt drar jag hennes klänning uppåt. Hon öppnar villigt upp sina ben och jag låter min hand glida ner mellan hennes ben utanpå hennes tunna trosa.

Hon stönar mjukt av min tunga som leker med hennes bröstvårta. Jag suger in den i munnen och hon flämtar till av upphetsning. Försiktigt samtidigt som jag suger och slickar hennes bröst låter jag ett finger glida längs hennes fuktiga skåra. ’

Plötsligt hör jag ett ljud ifrån baren, jag tittar upp och där är barkillen igen. Han lämnar snabbt rummet och jag slutar omedelbart med det jag håller på med.

- Det här är ingen bra idé säger jag nervöst.

Sarah är dock hur lugn som helst, hon tar tag runt min nacke och drar mig mot sin mun.
Hon viskar tyst:
- Personalen ser aldrig någonting här även om de mot förmodan skulle se något. Det är bäst för dem att de håller tyst.

Hon kysser mig och frågar sedan om vi inte kan gå till hennes rum istället om vi vill vara ostörda.

- Jag vet inte säger jag försiktigt.
- Du vill väl inte att jag ska berätta för pappa vad vi gjort ikväll säger hon med en svårtolkad min.

Skämtar hon eller menar hon allvar?

- Ok säger jag, men bara för att du är så otroligt sexig.

Hon ler stort och hon rättar till klänningen och vi går snabbt till hennes rum. Vi hinner inte mer än stänga dörren så är vi tätt omslingrandes och fångade i en passionerad kyss. Jag lägger ner henne på rygg i sängen och lägger mig bredvid henne. Vi kysser varandra samtidigt som jag smeker hennes bröst utanpå klänningen.

Jag låter min högra hand glida ner längs hennes kropp för att sedan leta sig in mellan hennes ben. Hennes kropp åmar sig när jag smeker henne utanpå trosan och jag känner hur hon stönar lätt med min tunga i sin mun. Hon reser sig upp och tar av sig klänningen.

Hennes trosa är av stringmodell i ett tunt vackert material med samma färg som klänningen. Troskanten skär in lite i hennes babyhull som hon förmodligen kommer att förlora allt eftersom hon växer på sig. Hon sätter sig på sängkanten och lutar sig tillbaka över mig. Hon ligger med ryggen över min mage och jag smeker henne över hela kroppen. Hennes kropp är mjuk och len och som jag tidigare nämnt, täckt av ett tunt tunt lager babyhull.

Till slut ställer hon sig på alla fyra i sängen och svankar och ler mot mig. Jag reser mig upp och glider snabbt ur min smoking, jag behåller dock mina boxers på. Jag sätter mig på knä bakom och kysser hennes rumpa som är rund och vacker.

- Älska med mig som ni européer är kända för säger hon och ler. Jag vill pröva allt…

Jag ler tillbaka och fortsätter kyssa hennes underbara rumpa. Undrar vad hon har för förväntningar egentligen tänker jag tyst, men visst kan jag förmodligen lära henne ett och annat.

Jag kysser mig vidare längs hennes ben ner mot hennes fötter som fortfarande är iklädda de högklackade sandalerna. Långsamt lindar jag upp remmarna som håller de på plats. Remmarna lämnar ganska djupa märken i hennes mjuka vader allt eftersom jag lindar upp de. Försiktigt slickar jag och suger mig längre ner mot hennes små nätta fötter. Till hennes förtjusning tar jag in hennes ena stortå i munnen som jag försiktigt suger på. 

Hon skrattar och njuter nyfiken på vad som ska hända. Hon vaggar sin rumpa fram och tillbaka mot mig samtidigt som jag slickar och suger hennes tår en efter en.

Jag fortsätter min vandring tillbaka upp mot hennes bak och jag kysser henne försiktigt utanpå hennes trosa till hennes förtjusning. Jag kan se att hennes underliv är helt kalt, inte en tillstymmelse till hårstrå finns där, underbart tänker jag för mig själv, det finns inget bättre än att få slicka och suga en kal fitta. Jag antar att denna tjej kostat på sig en vaxning för någon stubb syntes då inte. Jag antar att hon snappat upp modet med brasilianskvaxning som kändisarna alltid pratar om.

Retsamt låter jag tungan glida på hennes nakna hud på sidan om tyget så att jag nuddar hennes blygdläppar. Hon stönar till och svankar djupare. Jag tar ett finger och drar trosan åt sidan och låter min tunga långsamt glida längs hennes fuktiga skåra. Min näsa landar på hennes rosa stjärthål samtidigt som jag slickar hennes våta fitta försiktigt. Hennes stjärthål är så inbjudande att jag inte kan motstå att sätta tungan även mot det hålet.

Hon flämtar till och tittar bak mot mig med ett leende.
- Det kändes konstigt… men skönt, fast snuskigt…
- Blunda och njut säger jag och sätter tungan mot hennes stjärthål igen.

Sarah slappnar av och jag fortsätter slickar hennes rosa lilla öppning. När jag sätter tungspetsen mot hennes öppning och trycker på lite lätt stönar hon mjukt av njutning.

Hon reser sig upp och vi möts i ytterligare en underbarkyss. Hon lägger sig sedan på rygg med öppna ben mot mig. Hon lyfter på rumpan och tar av sig trosan och framför mig blottas hennes unga och villiga underliv. Villigt går jag ner och kysser hennes helt kala våta öppning. Hon smeker sina bröst och när jag till slut låter tungan träffa hennes klitoris stönar hon högt och nöjt.

Hennes safter flödar allt mer och jag ser hur safterna rinner ner mellan hennes skinkor. Med ett finger masserar jag försiktigt hennes stjärthål med dessa safter samtidigt som jag låter tungan med stora drag slicka henne över hela fittan. Hon stönar högt och jag känner hur hennes stjärtmuskel på ett pulserande slappnar av för att sedan spänna sig på ett nästan pulserande vis.

När jag känner hur hon slappnar av tar jag tillfället i akt och låter mitt finger glida in en bit i hennes röv. Hon stönar till och flämtar högt när hon känner hur fingret sakta penetrerar henne samtidigt som hennes fitta blir slickad. Jag låter fingret försiktigt glida in och ut ur henne och det syns att hon älskar det, hela hennes kropp rör sig av njutning. Jag ser hur hon spänner sina magmuskler som döljs av hennes hull och när hon lyfter sitt huvud för att försöka få en glimt av mig bildas små valkar på magen, otroligt sexigt att se.

Till slut känner jag hur hon krampar i hela kroppen samtidigt som hon skriker ut sin orgasm. Hennes stjärthål kramar mitt finger hårt och hela hennes underliv vibrerar av orgasmen som rinner igenom hennes kropp.

Efter stund lugnar hon ner sig och ser på mig med ett leende.

- Jag har aldrig kommit så snabbt tidigare säger hon.

Hon reser sig upp och kysser mig.

Jag lägger mig på rygg i sängen och ber henne sätta sig över mig i 69:an.

- Sug mig ber jag henne.

Hon vänder sig om mot mig och säger:

- Jag har aldrig gjort det tidigare.
- Någon gång ska vara den första svarar jag henne.

Hon tar försiktigt av mig kalsongerna och betraktar kuken länge och väl innan hon tar sig mod och tar in den i munnen. Sug och slicka får jag instruera henne för hon låter den bara vara inne i munnen och det ger inte särskilt mycket njutning. Sakta men säkert ökar hennes självförtroende och den sköna känslan av att kuken blir blöt av hennes saliv i kombination med hennes varma mun med ett sug är underbar.

Jag stönar extra högt när hon lyckas göra det riktigt skönt för mig för att hon ska förstå vad som är rätt.

Hennes vackra underliv rör sig rytmiskt framför mitt ansikte samtidigt som hon suger mig. Jag lyfter mitt huvud och kysser hennes svullna klitoris samtidigt som jag låter ett finger glida in i hennes varma sköte.

Hon slutar suga efter en stund och vänder sig om och säger med ett leende:
 
-  Du vet väl att oralsex är förbjudet i vissa stater här i USA?

Jag svarar inte på något så ointressant utan säger bara bestämt:

- Knulla mig hårt nu.

Hon sträcker sig mot byrån bredvid sängen och plockar fram en kondom. Ordentlig flicka tänker jag tyst, helt oerfaren kan hon änåd inte vara. Hon vänder sig om och sätter sig tillrätta ovan på mig. Smidigt rullar hon på kondomen och riktar in kuken mot sin våta fitta. Hon blundar och stönar mjukt när kuken glider in i henne.

Jag känner hennes våta underliv pressa tungt mot mig och jag blir kladdig av hennes safter. Hon pressar ifrån och kuken glider ur henne. Snabbt ökar hon takten och hon skriker varje gång kuken landar djupt inne i henne.

Knulla mig hårdare säger bestämt igen. Sarah försöker öka takten ytterligare och hon börjar flåsa och stöna allt högre. Hennes bröst rör i samma intensiva takt som hennes hennes ritt och jag kan inte låta bli att beundras av hur vacker hon är. Hon flåsar allt mer och efter en stund fast henne med kuken djupt inne i henne och jag kysser hennes svettiga bröst. Våra tungor möts och jag känner hur hon kramar min kuk med sina slidmuskler samtidigt som vi kysser varandra.

Jag avbryter kyssen och ställer henne på alla fyra i sängen och nosar med kuken mot hennes öppning. Snabbt trycker hon sin kropp bakåt mot mig varpå vid båda stönar högt och nöjt samtidigt.

Hon vänder sitt huvud bak mot mig samtidigt som hon låter sin hand långsamt glida över sin rygg bak mot rumpan. Hon låter nu sitt långfinger långsamt smeka stjärthålet en stund för att sedan föra in fingret en bit.

Jag fortsätter knulla henne bakifrån samtidigt som hon pullar sig försiktigt i stjärten.

- Är det skönt frågar jag?

- Underbart svarar hon.

- Vill du ta det till nästa nivå frågar jag med en kåt röst?

- Vad menar du frågar hon nyfiket…?

- Min kuk i din rumpa, det är underbart säger jag upphetsat.

- Vet inte tvekar hon mellan sina stön, är det verkligen skönt?

- Du vet inte förrän du provat eller hur frågar jag?

- Ok, jag har ju lovat att prova allt ikväll… gör ni det ofta i Europa frågar hon?

- Ja det är faktiskt ganska vanligt, men man måste veta vad man göra blev mitt svar jag. Vi måste ha lite hjälp på traven med glidmedel eller olja… har du något sådant?

- Vänta säger hon och försvann ut i badrummet.

Tillbaka kommer hon med en flaska intimtvättsolja. En härligt kladdig och hal olja perfekt för ändamålet även om riktigt glidmedel hade varit att föredra.

Jag sätter mig på sängen och hon sätter sig tätt emot mig grensle över mig med benen runt min midja. Vi kysser varandra under långstund och efter tag tar jag lite olja på ett finger och masserar henne långsamt och försiktigt kring hennes trånga öppning samtidigt som våra tungor brottas med varandra.

Jag känner hur hennes bröstvårtor återigen styvnar mot min bara överkropp och hennes mjuka stön dränkas av att vi samtidigt kysser varandra djupt.

Jag tar mer olja och låter nu fingret långsamt glida in i hennes trånga inre. Hennes kropp spänner sig och jag hysschar henne förtroendeingivande. Fingret glider lättare och lättare in och ut ur henne. Jag tar mer olja och Sarah stönar nöjt och avslappnat. Ett finger blir efter en stund två och hon stönar till när hennes muskel försiktigt tänjs ut.

Mina fingrar arbetar rytmiskt henne där bak. Hennes ena hand har letat sig ner mellan hennes fuktiga ben och hon njuter av att smeka sin klitoris samtidigt som mina fingrar förbereder henens stjärt för något nytt och spännande.

Jag lyfter upp henne lite och sänker ner henne över min stenhårda kuk. Stilla sitter hon nu med min kuk i fittan samtidigt som jag låter mina fingrar mjuka upp hennes stjärt. Jag kan känna hur min kuk pulserar av kåthet inne i henne. Hon stönar nöjt och ser mig djupt in i ögonen.

- Är du redo frågar jag.

Hon nickar försiktigt och reser sig upp från min kladdiga kuk som jag snabbt smörjer in rikligt med olja.

- Du bestämmer tempo säger jag till henne. Det kommer att spänna mycket därbak till en början. Men ta det försiktigt, närjag kommit in i ditt underbara inre en bit kommer den spänningen att släppa lite. När du tycker att det spänner som mest kan du krysta lite, det låter konstigt men det kommer att hjälpa. Sedan tar vi det jättelångsamt hela vägen in, OK?

Hon nickar.

Hon reser sig upp och jag riktar in kuken mot hennes stjärthål.

Hon sänker sig ner mot ollonet och jag känner hur hennes ringmuskel pressas inåt. Hon tvekar en sekund och jag tar ett lätt tag om hennes haka och vänder hennes ansikte tätt mot mitt. Våra ögon är som fastnaglade i varandra.

- Långsamt nu.

Jag känner hur Sarah långsamt låter sin kropp pressa ner mot min stenhårda kuk. Hela hon spänner sig och jag känner att hon stressar lite.

- Lyft upp rumpan och börja om säger till henne.

Hon slappnar av när trycket från kuken lättar. Jag tar mer olja på ett finger som jag låter glida in i hennes igen. Hon stönar lite nöjt av fingret.

- Den sköna känslan av fingret kan du gångra med 1000 om vi inte stressar säger jag.

Hon ler mot mig och vi kysser varandra. Samtidigt som våra tungor rumlar runt sänker hon sig ner mot kuken igen. Jag känner hur ollonet pressar hårt mot henne. Hon krystar till lite och mitt ollon glider in kanske 2-3cm. Hon slappnar av och henne ringmuskel sluter sig hårt kring kuken. Våra ögon möts och jag kan se en tår i hennes öga.

Långsamt fortsätter hon sedan att glida ner över kuken. Jag kysser henne försiktigt på hennes bröstkorg som är röd av upphetsning. Hon stönar allt eftersom kuken kommer längre och längre in i henne. Jag stönar nöjt. Hennes öppning kramar hårt kring mitt kukskaft och hennes inre är varmt och mysigt, en underbar känsla.

Till slut är kuken helt inne och Sarah sitter tungt på mig. Långsamt reser hon sig upp och känslan för mig är lika underbar den vägen.

- Låt kuken glida hela vägen ut säger jag.

Hon stönar till när kuken lämnar henne helt och hållet och jag smörjer in den med mer olja. Återigen sätter hon sig på mig och hennes öppning är nästan lika trång denna gång.

Hon stönar till och krystar på samma vis som var framgångsrikt tidigare. Känslan när kuken glider in i henne är underbar. Hon sänker sig snabbare denna gång och stönar nöjt. Hennes tempo ökar även på uppfärden och det tar inte lång stund innan hon knullar mig i ett allt högre tempo.

Vi båda stönar nöjt i takt med varandra, tätt omslingrade.

Jag håller till slut fast henne och lägger omkull henne i sängen. Snabbt stoppar jag in två kuddar under hennes rumpa för att få tillgång till hennes bakre hål. Sarah ser på mig med stora kåta ögon, hennes stjärthål är lätt vidgat och oljan blänker över hela hennes underliv.

Jag lägger mig tillrätta mellan hennes ben och för försiktigt kuken mot hennes öppning. Långsamt pressar jag mig in i henne. Hon stönar nöjt och börjar omedelbatr smeka sig själv på klitoris.  Med långa drag låter jag kuken penetrera hennes underbara stärt. Hon stönar nöjt och när jag ökar takten övergår hennes mjuka stön allt mer till skrik. En kort stund senare känner jag hur hon krampaktigt kramar min kuk och hur hennes kropp återigen börjar skälva.

Jag stannar upp och njuter av synen när hon exploderar i sin andra orgasm. När hon lugnat ner sig böjer jag mig fram och kysser henne med kuken kvar inne i henne.

Jag forstätter knulla hennes underbara stjärt och hon skriker till slut högt:

- Jag att hon inte klarar mer.

Jag drar mig ur henne och drar av mig kondomen.

- Sug mig igen säger jag till henne.

Villigt tar hon kuken i munnen och suger så gott hon kan. Det tar inte lång stund innan en jätteladdning från mig skjuts iväg rakt in i munnen på henne. Hon kväljer till och hon spottar snabbt ut sperman ur munnen.

- Fortsätt sug säger jag bestämt till henne henne.

Hon tittar upp på mig med elaka ögon som sa att sprutar du mig i munnen igen då jävlar…

- I Europa brukar de flesta kvinnorna faktiskt svälja satsen säger jag samtidigt som jag känner hur en sista liten sats till skjuts iväg in i hennes mun.

Hon tittar på mig och sväljer.

- Mycket sexig säger jag nästan lika sexigt som att knulla dig stjärten.
 
Hennes arga blick byts ut mot ett halvt leende, lite stolt över att få höra hur sexig hon är antar jag Man kommer långt med lite smicker hos denna tjej inser jag. Hon torkar sig runt munnen ed baksidan av handen och säger:

- Det var inte så farligt med sperman i munnen, men jag blev bara så otroligt chockad när det kom så mycket och snabbt.

- Ska vi ta en skön dusch frågar jag henne syftandes på all sperma som runnit ner över hennes bröst och mage?

Sarah nickar och vi avslutar kvällen med att tvätta varandra i säkert två timmar i en underbar dusch.

Efter duschen klädde jag på mig och smet iväg till mitt rum för några timmars välbehövlig sömn.

Lunchen dagen efter blev dock en pina.

Sarah satt bredvid mig och hennes pappa Mr Smith som bjudit in mig satt mitt emot.

- Hade du trevligt igår lilla gumman frågade han.

- Mycket trrevligt svarade hon samtidigt som hon diskret smekte min kuk under bordet.

- Och du då frågade han mig har det varit en trevlig vistelse här?

- Absolut svarade jag så neutralt som möjligt samtidigt som jag hör en kypare bakom mig harkla.

Bartendern från igår arbetade idag som kypare och han böjer sig fram mot Sarah och frågade med ett stort leende:

- Vill unga damen ha ha mer ”kött”.

- Kanske det svarade hon på ett uppenbart flirtigt sätt.

Kyparen/bartendern ler stort mot mig och går tillbaka till köket. Jag antar att Sarah kommer att fortsätta knulla runt även efter att jag åkt hem, eftersom personalen aldrig ser eller hör något oavsett vad som pågår, precis som hon sa…


17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Ronneby

Riktigt bra.

21/2, 2012 kl. 05:23

#2

Pilla

Väntar redan på nästa novell.Jätte bra...

26/8, 2009 kl. 22:26

#1

Pilla

Kommentaren raderad av användaren.

26/8, 2009 kl. 22:26