Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/8, 2009 kl. 09:01, av hohanonsos

Folkhögskolan

Del 1 av 2 i serien Folkhögskolan

Sitter på en parkbänk och njuter av alla lättklädda tjejer/kvinnor som passerar på gågatan. Så här mitt i sommaren är det helt underbart att sätta sig så man kan kolla ”trafiken” och samtidigt känna hur kåtheten får växa till.



Sitter på en parkbänk i solen och njuter av alla lättklädda tjejer/kvinnor som passerar på gågatan  Så här mitt i sommaren är det helt underbart att sätta sig så man kan kolla ”trafiken” och samtidigt känna hur kåtheten får växa till.
Oavsett ålder verkar alla ha anammat modet med djupa urringningar, pushup, tighta, korta kjolar/klänningar, string och det som tidigare kallades t-shirt har nu övergått till att vara en superkort klänning…..

Med rätt placering i förhållande till solen lyser den dessutom rakt igenom kläderna och mer eller mindre nakna kroppar passerar revy. Några verkar dessutom ha det som sport att stå på sådana platser att man har fri utsikt över deras kroppar, bröst och stjärtar exponeras helt öppet. Även helt nakna kvinnor står framför en och jag bara njuter av anblicken och smeker sakta ståkuken med handen i fickan. Exponerandet är helt öppet och jag ser hur kvinnorna njuter av våra blickar.
Samtidigt som det är helt underbart, blir inre trycket allt större, så när jag kommer hem är det en njutning att med någon läcker kropp för ögonen leka med de hårda bröstvårtorna samtidigt som man låter all kåthet rinna iväg i en lång och skön utlösning. 

Ett sms piper till i telefonen och ett foto på en tjej med fylliga bröst i en läcker bikini dyker upp. Till bilden en text – i höst börjar lillsyrran och hon vill bli masserad på samma sätt som vi blev….
Meddelande kom från Ulla och hennes dotter Anna och med en behaglig känsla av kommande sköna stunder smeker jag kuken som hårdnar ännu mer. 

Jag fick hösten 2008 lärarjobbet i hälsa och motion på en folkhögskola och upptäckte snart en mängd möjligheter. Ett bra gym och min utbildning som gymnastiklärare och massör gjorde att jag kunde arrendera visa tider och ta emot privatkunder. Det märktes att det inte saknades resurser och eleverna var inte de sämst ställda, dvs föräldrarna. Snygga kläder, senaste sportutrustningen, dator, mobil, tv, dvd, det mesta fanns på varje rum. 
Tjejerna verkade också kunna alla tricks för att locka fram sköna fantasier och deras korta kjolar utanpå en string, urringare tröjor och linnen kominerat med pushup gjorde att man inte alltid visste var man skulle fästa blicken. Lite då och då for tankarna till kuken som genast vaknade till liv. På en folkhögskola lever man tätt tillsammans och det var åtskilliga gånger man fick gå undan och lätta på trycket då anblicken av korta kjolar, stringrosor i tunna byxor, minibikini i badet,djupa urringningar och svällande bröst gjorde kåtheten outhärdlig. En liten minnesbild på näthinnan och man sprutade direkt efter några drag.

Två tjejer, Lisa och Eva, var lite mer utmanande och av rent djäkelskap utmanade jag dom själv ibland, släppte efter på koncentrationen och lät kuken växa till full storlek och lät den tydligt framträda i mina tights framför deras ögon. Ibland for fan i mig och då man skulle visa rörelser, tryckte jag mig mot någon av dom så att hon kunde känna ståkuken mot stjärten, låren eller magen. Jag kunde sedan smyglyssna från mitt eget omklädningsrum och dusch hur hon berättade hur kåt hon blivit när hon sett och känt ståkuk mot sin egen kropp under passet. Kåt av övningen och deras viskningar drog jag några sista långa runkdrag och lät satsen spruta mot duschväggen.
En brittsommar gjorde att det flera veckor var jättevarmt och en lördag tänkte jag cykla till mitt eget solställe. Jag hade funnit det då jag rekat för en orientering, en insynsskyddad liten strand där man kunde sola och bada naken, njuta av en nedladdad porrnovell medan man lät kuken växa sig stor och efter en skön, lång och utdragen runkning tömma satsen på magen. 

-hej hörde jag Lisa säga bakom mig, skall inte du ner och bada vid skolans strand?
Jag vände mig om och fick se Lisa och Eva i korta kjolar och tighta linnen med filt under armen. Jag berättade då att jag skulle cykla till mitt eget ställe, där man kunde bada näck.

-häftigt sa Eva och fnittrade, kan inte du visa oss det också men du kanske inte törs vara där med bara oss två, vi kanske våldtar dig, skrattade hon och buttade mig i magen.

-visst häng med bara sa jag, men frågan är väl mer om ni törs näcka skojade jag, samtidigt som jag kände kuken börja växa till av bara tanken på dom två läckerbitarna bredvid sig.
-aldrig, du skulle må då skrattade Lisa, samtidigt som jag såg hennes blick leta sig ner mot ståkuken som nu avtecknade sig tydligt i shortsen.

-vi hänger med sa Eva, men du får nöja dig med våra nya bikinisar, dom döljer inte så mycket, men du får kanske svårare skrattade hon då hon nu tydligt såg kuken i shortsen.
-vi får hoppas det är kallt i vattnet skojade jag, jag har bara mina stringbadbyxor så jag får väl ligga på magen och tänka på vinter och kyla. 

Framme kunde jag konstatera att Eva haft rätt, deras bikini var av minimodell, en tråd mellan skinkorna, en liten tygbit för fittan och små tygbitar som precis täckte bröstvårtorna.
-vad tycks frågade Eva och snurrade runt, läckert eller hur? Man vill ju inte vara helt naken, men ändå kunna sola det mesta, det funkar inte på stranden hemma det blir bara prat, men här är det ju perfekt sa hon, samtidigt som blinkade åt mig, duger vi?

Att dom dög var det minsta man kunde säga, Lisa hade smala höfter och stora bröst som knappt rymdes i bh:n, Eva var mer rund, med en putig stjärt som gjord att krama och gnugga kuken mot och brösten lite minde än Evas men med stora bröstvårtor som avtecknade sig tydligt.
-jag tror det blir att ligga på mage i dag skrattade jag, medan jag försökte dölja kuken som nu hade fullt stånd ni är som hämtade ur vilken porrfilm som helst.
-va kollar du på porr, skojade Eva medan hon kramade mig så att hennes mage strök kuken, undrar vad du gör mer då, viskade hon, men kom nu så badar vi så du får svalka dig lite, sedan vill vi få lite massage.

Medan vi svalkade oss i det sköna vattnet funderade jag på hur det här skulle sluta, det verkade upplagt för knull, samtidigt som jag inte visste riktigt var jag hade dom, det var ju ganska tydliga anspelningar dom kom med.
-visst får vi lite helkroppsmassage med lite sololja nu, du är ju proffs sägs det sa Eva med en blinkning, sedan hon lagt sig på mage efter badet.
-visst, gärna sa jag och hällde några droppar på hennes rygg innan jag började massagen, men visst får jag knyta upp bikinibanden, så jag kommet åt lite bättre och inte fläckar ner den.
I bakhuvudet var det naturligtvis att kunna få smeka kroppen överalltoch det verkade vara ok. Hennes kropp var verkligen skön att massera och det verkade som om det uppskattades. Kuken stod som ett spett i stringen och jag passade på att gnida den hela tiden mot kroppen, både för att jag var stenkåt, men också för att dölja det. Allt mer och mer massage på hennes skinkor och högt upp mellan låren gjorde att hon särade på benen mer och mer så att min ena hand till slut kunde ägna sig helt åt att kåta upp henne med närgången massage mellan lår och skinkor. Den tunna tråden och tyget över fittan hade jag dragit ner så nu låg den helt öppen och blanka droppar visade att hon var rejält kåt!

Sakta och försiktigt närmade jag mig fittan med ena handen, medan den andra för syns skull fortsatte massagen på ryggen. Små rörelser mot min hand, ytterligare särande ben gjorde att jag nu började bearbeta fittan och låta ett finger glida upp och ner längs den våta fittöppningen, hon var helt öppen och låg och bara njöt av min massage….
-helvete hörde jag Lisa plötsligt säga, jag glömde fikat och min mobil på skolan, jag måste åka tillbaka och hämta grejerna, men ni klarar väl er själva en stund, du verkar ju hade skönt Eva eller hur?
-mmm jag har det jätteskönt, sa Eva, du får säkert njuta då du kommer tillbaka.
Direkt då hon försvunnit, satta sig Eva upp och tog av sig den minimala bikinin och drog av mig badbyxorna. -nu är det min tur att massera viskade Eva sedan Lisa försvunnit, helvete vad du kåtat upp mig, nu måste jag få smaka på kuk, kolla den behöver bli smord av fittsås.
Kuken var alldeles blålila och ollonet var alldeles smetig av försats och på några sekunder hade hon sugit och slickat av ollonet till ett ännu hårdare stånd innan jag låg jag på rygg och fick börja njuta av hennes sköna kropp ovanpå min.  Hon satte sig grensele över mig och lät den såphala fittan glida fram och tillbaka längs kuken några gånger innan hon tog tag i den och stoppade in den i fittan. Utan problem gled den ända in till roten och en mjuk och skön ridning började. Medan hon red mig långsamt och försiktigt kunde jag njuta av hennes hårda bröstvårtor som jag sög och slickade på och skinkorna var helt underbara att hålla i då jag hjälpte henne att glida upp och ner längs kuken.

-skön massage jag fick av dig stönade hon och började röra sig upp och ner lite fortare som om hon var nära, jag började fantisera om hur jag skulle få smaka på kuk, du gned den ju hela tiden så skönt mot mig, då förstod jag att du också var kåt, nu är jag nära, gud va skönt du knullar mig, mmm. 

Båda kunde vi nu känna att slutet närmade sig och ingen ville annat än att det skulle gå, så medan jag försökte hålla mig lugn och inte stöta kuken längs hela vägen rakt upp i fittan blev Evas rörelser allt med påträngande och hon började leka med klittan samtidigt som jag pillade på och sög på hennes bröst.

-åh stönade hon, fan vad jag är kåt, helveta vad skön kuk du har, tänk vad jag varit kåt på dig länge och nu har jag skön ståkuk ända längst in, gud vad du känns hård och skön, känn hur jag kramar kuken med min fitta, jag skall mjölka ur varanda droppe, sug mer på tuttarna, fan vad du kåtar upp mig, nu leker jag med klittan, nej nu kan jag inte vänta längre….

-jo vänta bara lite viskade jag, låt kuken glida ut lite, känn hur jag doppar lite i fittöppningen, bara ollonet är inne nu och nu kommer hela kuken, ända in, åh vilken knullfitta du har, nu får du snart satsen, vill du ha den rakt upp i fittanså kommer jag nu.

-ja låt det gå, spruta mig full, jag vill känna kuken pumpa, hela satsen skall in, helvete nu kan jag inte vänta, nu kommer jag, nu, åh mer, knulla mig hårt, ända in, hela saten, nu går det, det går hela tiden åh, nu mer, känn hur jag mjölkar kuken, jag känner hur du sprutar ååååååhhhh…
Hennes kropp böjdes bakåt som för att öppna fittan ännu mer för min sprutande kuk, men samtidigt för att jag skulle kunna komma åt hennes bröstvårtor som nu var hårda som hallon. Flämtande lade hon sig över mig och lät kuken med ett sörplande glida ur innan vi pustade ut och lät kåtheten domna bort.

-bättre än jag kunde tro viskade hon, medan hon tog av satsen som började rinna ur henne och runkade ut de sista dropparna ur kuken. 
-nej jag tror jag dånar hördes Lisas skrattande röst ovanför oss, här fixar man fika och vips ligger ni och knullar, nu blir det häftiga mms-bilder framöver. Jag hann precis ta bilder då du gled av och runkade ur kuken sista dropparna, vad kan man få betalt för dom tro?
-fan för dig Lisa, skrattade Eva men tack för att du inte kom tidigare, jag blev så jävla kåt av massagen att jag bara måste få ett knull och magistern gjorde som eleven ville, bra va?
-tur att man har sitt goda kvar då sa Lisa med menande blick på min halvhårda kuk, men då måste jag nog ta och tvätta av den där kuken all din fittsås och sperma, den är ju alldeles sölig. Men å andra sidan blev jag störtkåt då jag såg er, så vi behöver nog bara skölja av kuken lite, den blir nog smetig snart igen eller hur magistern? 

Tjejerna var helt underbara, här kunde man anat ett bråk och så var dom hur kompisar som helst och bara väntade på att kuken skulle bli hård igen så nästa fick smaka. Efter ett snabbt bad, där alla kläder nu var kastade kunde jag börja njuta av Lisas kropp, där hennes stora sköna bröst var en dröm att hålla i, massera, slicka och suga på. Redan i badet hade kuken hårdnat av tjejernas ivriga fingrar och hennes välansade fitta, med en liten tofs kvar och med lite sololja på kroppen kunde jag nu njuta fullt ut av. Nu var det framsidan som gällde, samtidigt fick jag Evas sköna massage av skinkorna, anus, pungen och mina bröstvårtor som är superkänsliga sexkontakter. Lisa fick ha kuken helt och hållet för sig själv och samtidigt som jag blev smekt av fyra händer, kunde jag koncenterera mig på att massera Lisas bröst, bröstvårtor, insidan av låren, magen och stjärten innan jag närmade mig fittan.        

Till skillnad på knullet med Eva var det nu fokus på att båda skulle komma och mer och mer började det handla om att få kuk och fitta så beredda som möjligt för att kunna komma gemensamt. Mina egna tidigare fantasier om dessa tjejer, kombinerat med dagens upplevelse och deras flitiga händer och munnar, gjorde att jag snabbt hade ståkuk som var färdig för ett sprut. Jag tror även Lisa hade haft förväntningar på badutflykten, så då jag mjukt och försiktigt började slicka och massera, suga och doppa i fittan med fingrar, tunga och min mun började hennes kropp och stönande skick tydliga signaler om att hon var rejält kåt.

-mmmm viskade hon då jag doppade tungan som en minikuk i fittan, där vill jag ha kuk snart. Häftigt med stringen din då jag såg ståndet, men ännu bättre nu i handen. Hon runkade kuken med långa sköna drag och la lite extra olja på ollonet så att det skulle halka lätt i fittöppningen. Lite provsmak skulle passa bra nu viskade hon och visade att hon ville smaka på kuk. 
Medan jag sög och slickade på hennes stora bröst, kände jag Evas varma hand runka kuken lite lätt innan hon med fast hand förde ollonet runt i fittöppningen, upp och ner längs de kåtblanka blygdläpparna och lät sedan ollonet börja doppa i fittan. Känskan var obeskrivlig, två kåta tjejer, en nyknullad och en som snart får smaka kuk och jag som nu bara behövde njuta av de knullkåta händerna som fanns runt mig.

-lite djupare och långa sköna drag, viskade Lisa och jag lät kuken glida lite längre in medan jag samtidigt kände Evas händer massera pungen allt skönare och bestämdare. Jag kände samtidigt att Lisa nu lekte med sin klitta och njöt av min behandling av brösten och hennes andhämtning började bli allt tyngre.
-känn hur jag både pullar mig själv och kramar kuken viskade hon, jag kommer inte kunna vänta längre, jag har varit kåt hela dan och ännu mer då jag såg er knulla, äntligen får jag kuken jag fantiserat om och tänkt på då jag pullat mig själv. Låt mig inte vänta längre, låt mig få hela kuken nu, doppa djupt nu, långa drag, hårdare, knulla på nu, ge mig kuk, töm allt du har, ge mig satsen, spruta mig full, nu går det, åh jag kommer nu, nej, vad skönt, längre in, ännu mer töm dig nu, nu, nu…. 

Hennes härliga kåtspråk, Evas massage av pungen och Lisas runkgrepp om kuken samtidgit som jag doppade kuken blev nog och med assistans av två händer och en knullfitta kände jag de välbekanda draget långt bak i ryggen innan satsen rusade genom kuken och sprutade rakt in i Lisas vidöppna fitta. Kropparnas juckande mot varandra fortsatte ett bra tag, då Lisas sammandragningar mjölkade min fortfarande knullkåta kuk.

-jaha skrattade Eva då kuken glidit ur fittan och jag låg bredvid Lisa och lekte med hennes svullna klitta med ett såsigt finger, då var det 1-1 då och magistern är nöjd med sina elever förstår jag?
-ja, svarade jag det enda problemet nu är väl hur jag skall få på mig stringen igen, i ert sällskap kommer den väl aldrig på igen, den kommer alltid vara för liten men å andra sidan behöver ni ju knappast era bikinis längre heller.……..

Den avslutande terminen blev en skön blandning av härliga kåta upptåg som Lisa och Eva planerade, och liksom första gången blev det ett knull med en av dom sedan en trekant och i slutänden blev det oavgjort mellan tjejerna, 8-8. Att sedan det fanns fler äventyr som innebar sköna ”dopp i grytan” kommer snart få reda på om du vill läsa en fortsättning.



13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ronneby

Riktigt bra novell.
Ska läsa del 2 på en gång :)

29/7, 2012 kl. 01:04

#1

Nils

Härligt att du fick ta dem en och en och ha god tid till prova av dem var för sej innan ni sam körde med skön hederlig sex.

29/8, 2009 kl. 11:52