Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/8, 2009 kl. 09:04, av NisseHult

Besök av en norsk student.....

Del 3 av 5 i serien Affärsresenären

En norsk kollegas dotter har en vän som behöver boende över en helg i Stockholm. Hon ska plugga och klassens första fest blir inte som hon tänkt sig och på kvällen finner hon tröst hos mig... det visar sig att hon inte är så erfaren med mä

Jag kommer hem ifrån konferensen i frankrike hinner inte mer än packa upp så ringer telefonen. En kollega till mig i Norge som jag träffade på konferensen som jag även tidigare arbetat med i Malmö ringer mig.

Vi pratar på om konferensen och så vidare. Efter stund kommer han in på sitt egentliga ärende. Hans dotter har tydligen en kompis som tydligen blivit antagen till en utbildning på universitetet här i Stockholm. Men hon skulle få tillgång till studentrum först efter den kommande helgen och under den kommande helgen var det inspark på utbildningen. Hon ville tydligen väldigt gärna få möjlighet att träffa alla nya studiekompisar.

Han undrade därför om det jag hade möjlighet att låta henne bo hos mig över helgen bara?

Eftersom jag inte hade några planer sa jag att det inte skulle vara några problem. Min lägenhet är stor och rymlig så det blir inga problem svarade jag.

- Vad heter hon frågade jag?

- Kari Grasmo heter hon och är 18 år så du behöver inte vara barnvakt.

Vi skrattade båda två och jag tog hennes mobilnummer och bad min kollega att lämna mitt nummer till Kari.
 
På fredag eftermiddag mötte jag upp min gäst på centralstationen. Jag skickade ett sms till henne och sa att jag stod vid Burger King inne på centralstationen och väntade. Fint jag kommer dit på en stund, tåget rullar in nu fick jag till svar.

En liten stund senare ser jag en tjej med blont hår med en stor ryggsäck på ryggsäck komma gåendes mot mig där jag står och väntar.

Hon ler mot mig och jag frågar:

 - Är det du som är Kari?

- Japp säger hon glatt och ger mig en kram.

- Vad snäll du är som låter mig bo hos dig över helgen.

- Inga problem säger jag och tar över hennes ryggsäck.
 
- Mycket packning säger jag skrattandes.

- Detta är bara början det riktiga flyttlasset kommer på måndagskväll.

 
Jag köper ett SJ till tunnelbanan kort och räcker det till henne. Hon tar fram sin plånbok och vill betala mig, men jag skakar bara på huvudet och säger att jag bjuder. Hon ler stort och säger tack på gullig norska. Vi går ner i tunnelbanan och åker de två stationerna till min lägenhet.
 
Väl framme lägger jag in hennes ryggsäck i gästrummet och visar henne runt. Hon tar av sig sin jacka och jag noterar direkt att denna söta tjej har en underbart fin kropp. Hon har en fin rumpa inklämd i ett par tighta blåjeans och en söt vit blus som är av tunt tyg och jag kan skymta hennes svarta BH under. Hennes bröst är små och pekar nästan uppåt.
 
Hon vänder sig om och upptäcker hur jag spanar in henne, jag får i alla fall känslan av att bli påkommen vilket resulterar i att jag blir varm i hela ansiktet. Jag hoppas hon inte märker det tänker jag tyst. Hon ler sött mot mig och jag känner mig riktigt gubbsjuk.
 
Hon tassar runt och kollar in min lägenhet som hon sedan berömmer på norska och jag helt ärligt förstår inte riktigt allt hon säger.

- Jaha, vad har du för planer i helgen frågar jag nyfiket.

- Jag ska träffa min nya klass ska träffas på Sergels torg klockan åtta för att sedan gå till humlegården och ha lite lekar. Sedan ska vi till något kårhus och festa.

- Behöver du något, typ öl, vin, sprit så säg till bara.
 

Hon ler och frågar:

- Har du lite vitt vin jag kan få låna?

- Absolut svarade  jag och gick och hämtade 1 flaska vitt vin till henne.

- Tack så mycket säger hon och ger mig en kram.

- Kan jag låna badrummet för att ta en snabb dusch?

- Absolut känn dig som hemma. Här förresten säger jag och räcker över en extra nyckel till henne, ifall det blir väldigt sent. Men ring om det är något oavsett tid på dygnet.

Jag räcker över 500kr och säger:

- Till taxi hem.

Hon tittar på mig och säger:
 
- Det kan jag inte ta emot.

- Jo, lova att du tar en taxi, svara jag med spelad bestämdhet.

 Hon tar femhundringen och ger mig en kram och en snabb puss på kinden och går sedan snabbt in i gästrummet och börjar packa upp. Jag tar fram en stor handduk och går in till henne och räcker över den. Hon säger tack och fortsätter tömma ryggsäcken.

På sängen ser jag hur hon har lagt fram underkläder som jag antar hon ska ha på sig under kvällen. En tunn vit BH och ett par vita stringtrosor i bomull. Diskreta, snygga men inte särskilt utmanade, men hon verkar ju vara rätt oskyldig denna tjej.
 
Jag går ut i vardagsrummet och slår mig ner framför TVn och jag hör hur Kari går till badrummet och slår på duschen. Jag inser att jag inte låta bli att fantisera hur det skulle vara att få gå in i duschen till henne och smeka och suga på hennes små söta bröst.  Jag känner hur jag börjar få stånd och när duschen efter en tystnar tvingar jag mig att tänka på andra saker för att få kuken att slakna innan hon kommer ut. Det skulle annars bli väldigt pinsamt.

Det tar en lång stund innan badrumsdörren öppnas. Ut kommer en fräsch sminkad Kari i en söt vit sommarkjol som slutar ovanför knäna. Upptill har hon ett tight rosa linne med lite urringning. Genom det tunna linnet kan jag se konturerna av hennes BH. Hennes hår är utsläppt och lätt vågigt. Hon ser fantastiskt ut.
 
Om jag tyckte hon var söt innan när hon såg ut som en backpacker så var hon rent ut sagt strålande sexig. Hennes ålder steg från att vara 18 till en sexig 25 åring om än lite nätt i storlek.

Hon tittar på mig och frågar:

- Ser jag Ok ut?

- Absolut svarar jag snabt.

- Du är strålande vacker.

Hon ler och jag tillägger då snabbt:

- Och sexig….

Hon rodnar och jag fortsätter med att säga:

- Du kommer att få slå bort killarna ikväll så snygg är du.
 

 Hon skrattar och tar på sig sin jacka och säger:

- Vi ses sen.

- Ha det så trevligt säger jag och slår på TVn igen när jag hör hon stänga ytterdörren
.

Faan vad kåt jag blev. Hur ska jag klara av denna helg med en sexig ung tjej i min lägenhet?

Ska jag själv gå ut och partaja lite och försöka hitta något ragg? Tanken var lockande men helgens resande och konferens har ändå gjort mig ganska trött. Jag bestämmer mig för att stanna hemma och ladda batterierna.

Jag zappar runt och hittar en långfilm på en filmkanal som jag nästan direkt somnar framför.

Jag vaknar flera timmar senare med huvudet intryckt i soffan. Jag ser ljuset från TVn flimra i rummet och efter en stund klarnar huvudet till. Jag hör hur det stönar i bakgrunden och när jag vänder mig om ser jag att en porrfilm har startat på TVn. Plötsligt noterar jag en rörelse i skuggorna till höger om mig. Jag flyger upp ur soffan av rädsla. När adrenalinet lägger sig ser jag att det är Kari som sitter i fåtöljen till höger om mig.

Hon tittar på mig med vettskrämda ögon, och hon är rödflammig i hela ansiktet.

- När kom du hem säger jag yrvaket?

- Jag kom nyss svarar hon lite osäkert och sluddrande.

Jag ser hur hennes kjol har åkt upp lite och hur hennes bröstvårtor är betydligt mer markerade under det tunna linnet än när hon åkte iväg tidigare under kvällen. Trots min nyvakenhet kopplar jag snabbt att hon har suttit och kollat på porrfilmen en stund och kanske haft det lite mysigt med sig själv. Jag känner hur kåt jag blir av tanken men inser att jag måste agera vuxet.

Jag låtsas inte om att porrfilmen är igång och frågar istället:

- Har du haft det trevligt ikväll?

Hon nickar försiktigt och berättar vad de har gjort samtidigt som jag ser hur hon sneglar bort mot TVn, nyfiken på vad som pågår i filmen. Hennes röst avslöjar att hon har druckit ganska mycket under kvällen eftersom hon sluddrar ganska kraftigt, vilket gör att hennes norska inte blir helt enkel att förstå.

Hennes nyfikenhet till porrfilmen är så uppenbar och nu släpper hon nästan inte TVn med blicken så jag säger helt enkelt,

- Om du vill kan vi se klart tillsammans? säger jag tyst.

Jag sätter mig upp i soffan och klappar på dynan bredvid mig för att visa att hon är välkommen över till min soffa. Hon reser sig up lite vingligt och sätter sig bredvid mig. Jag räcker mig efter en stor filt som jag lägger över oss båda.

Porrfilmen byter precis akt och en ny kvinna blir snabbt avklädd till sexiga underkläder varpå hon blir smekt av en man utanpå trosan. Han låter trosan glida åt sidan och för in ett finger i henne med resultatet att hon stönar högt och nöjt. Kari tittar intresserat på TVn, medan jag är mer intresserad av att titta på Kari. Mannen på filmen tar nu av kvinnan trosan och slickar hennes klitta samtidigt som låter ett finger långsamt pulla henne. Jag märker hur Kari börjar skruva på sig i soffan och hur hennes andning blir allt tyngre.

Jag tar tillfället i akt och låter min hand under filten leta sig mot hennes en vad. Hon rycker till av beröringen men säger ingenting. Jag låter min hand sakta smeka henne vad som är alldeles len och mjuk och jag ser att hon uppskattar närheten. Hon vrider efter en stund kroppen och lägger sig på rygg i soffan med huvudet snett bort från mig för att fortsätta titta på filmen.

Jag sätter mig tillrätta och låter min hand försiktigt smeka insidan på hennes vad för att sedan fortsätta upp en bit på hennes mjuka lår. Hon andas häftigare och ibland låter jag min hand åka utmanande långt upp längs insidan på hennes lår. Jag känner värmen och fukten av henne som stängs inne under filten och av hennes kjol. När min hand återigen är på väg upp längs hennes lår vänder hon huvudet mot mig och tittar mig i ögonen. Långsamt fortsätter jag med handen ända tills jag kan känna kanten på hennes trosa i grenen. Hon blundar och stönar till lite lätt. Jag fortsätter och låter mitt finger försiktigt glida över hennes trosa och över hennes blygdläppar. Jag känner att en våt fläck på trosan har bildats. Mitt finger stannar upp och jag smeker längs hennes fuktiga skåra upp och ner. Kari stönar nöjt och blundar.

Jag drar bort filten och sätter mig bredvid henne på golvet och fortsätter smeka henne utanpå trosan. Jag ser hur hennes bröstvårtor är styva så jag tar min vänstra hand och lägger den på hennes bröst och smeker henne försiktigt. Hon stönar nöjt och jag nyper henne försiktigt i vårtan som blir ännu hårdare. Försiktigt rullar jag av henne linnet uppåt för att blotta hennes tunna vit BH. Hon lyfter huvudet och rullar linnet själv över ansiktet och lägger det på golvet. Min högra hand smeker sig ner över hennes platta mage ner mot hennes underliv. Hon öppnar villigt upp benen och jag fortsätter smeka henne utanpå trosan som är genomvåt i grenen. Min vänstra hand drar ner hennes tunna vita BH och blottlägger hennes fasta bröst.

Försiktigt kysser jag bröstet för att sedan suga in bröstvårtan i munnen. Hon stönar nöjt och jag känner hur hon börjar vrida underlivet för att få mer tryck mot min hand. Hon för ner sina händer och tar själv av sig trosan och vrider sedan kroppen så att hon sitter halvliggandes i soffan med underlivet ut mot kanten. Hennes kön är helrakat och hon har inte sparat ett hårstrå, underbart.

Mina tankar säger mig att detta är kanske inte en så blyg liten tjej som jag först trodde?

Jag går genast ner med mitt huvud kysser henne försiktigt på blygdläpparna för att sedan försiktigt smaka på hennes underbara safter med min tunga. Hon flämtar och kvider när min tunga borrar sig in mellan blygdläpparna för att sedan glida upp och ner längs hennes våta skåra. När tungan träffar klitoris stönar hon till ljudligt. Hon luktar fräscht och smakar underbart.

Samtidigt som jag slickar hennes låter jag mitt långfinger glida in i hennes fitta. Hon stönar högt och njöt för varje gång fingret glider in och ut ur henne. Jag stannar upp med fingret inne i henne och vrider runt det och kittlar hennes fukttiga väggar. Hennes safter flödar och jag låter mitt våta finger ta med sig hennes safter ner mot hennes analöppning. Hennes ögon är stängda och hon flämtar till. Jag sätter nu tungan mot hennes klitoris samtidigt som mitt finger försiktigt masserar runt hennes rövhål. Kari blundar och njuter, alkoholen har gjort henne helt hämningslös och jag känner att hon njuter av allt jag gör.

Jag slickar och suger hennes klitta samtidigt som jag låter mitt finger långsamt glida in i hennes anal. Hon stönar mjukt och hon lyfter sitt underliv uppåt av njutning allt eftersom fingret glider längre och längre in. Jag låter min tunga begrava sig i hennes våta fitta och hon smakar verkligen underbart.

Försiktigt pullar jag henne i stjärten samtidigt som jag slickar hennes klitta allt intensivare. Efter en stund spänner hon sig i hela kroppen och jag ser hur hon biter sig i tungan när hon når orgasm. Jag drar ut fingret ur stjärten försiktigt och kysser hennes våta fitta. Hon slappnar av och tittar på mig för första gången på lång stund med glansiga ögon varpå hon säger:

 - Jag har aldrig varit med en man tidigare.

Förvåningen blir total, vad då aldrig varit med en man?

Här ligger hon halvpackad med helrakad fitta samtidigt som hon låter en dubbelt så gammal man som henne pulla och slicka henne till orgasm. Hon kan omöjligt inte ha erfarenhet av detta tänker jag.

Kari fortsätter lite sluddrande och snyftande:

- Jag hade inte tänkt att det skulle bli så här. Alla killar på festen var idioter...

- Berätta allt som hänt ikväll säger jag till henne.

 
Mitt huvud gick för högvarv och jag ville verkligen reda ut allting. för att reda ut allting i mitt huvud som gick på högvarv.

Kari fortsatte snyftande:

- Allting var så trevligt ända tills festen kom igång på kårhuset. Då skulle vi göra en massa förnedrande lekar och det visade sig att alla killar var riktiga idioter. När jag vägrade tyckte killarna att jag töntig. Så jag tog en taxi tillbaka när jag kom in genom dörren såg jag att du låg och sov och det var en porrfilm TVn.

- Jag har aldrig tidigare sett en sådan och… och..

- Ta det lugnt säger jag du kan berätta allt för mig, vi behöver inte ha några hemligheter, säger jag och kramar om henne.

- Jag har aldrig sett en sådan och det såg så skönt ut och tjejerna.. . Och alla var rakade och jag tänkte att man kanske måste se ut så där nere för att få killar. Så jag gick till badrummet… och du vet…

- Fortsätt säger jag vänligt och förtroende ingivande.

Kari snyftar på:

- Precis när jag kände mig mellan benen för att känna hur det kändes, du vet… vaknade du till och jag blev jätterädd. Men du var så snäll tidigare och filmen var så upphetsande och jag känner mig trygg med dig och det ena ledde till det andra…

- Så du är alltså oskuld frågar jag?

 
Kari tittar ner och nickar. På filmen rider nu kvinnan en stor kuk och stönar högt och nöjt.

- Du gjorde det så skönt för mig, men jag vet inte ifall jag är reda att göra det där säger hon och tittar mot TVn.

- Du ska aldrig göra något du själv inte vill Kari, lova det säger jag moget till henne.

Hon nickar och på filmen suger kvinnan nu mannen som sedan sprutar sin sats i munnen på henne. Sperman rinner ur munnen och över kvinnans bröst. Hon sväljer sperman i munnen och slickar och suger kuken ren för att sedan vinka hej då till publiken. Kari tittar storögt på TVn.

- Sexigt eller hur säger jag?

Kari svarar inte hon befinner sig i en annan värld där hennes alkoholberusade hjärna jobbar för fullt men det går för långsamt. Vad var det hon såg egentligen inbillar jag mig att hon tänker.

Jag tar av mig byxorna och tar fram kuken som jag runkar lite lätt. Hon tittar kuken och sedan på mig, och jag säger:

- Du kan göra det skönt för mig utan att vi knullar säger jag till henne, Vill du göra det?

Hon nickar försiktigt och jag ställer mig upp framför henne. Hon sätter sig på knä i soffan och jag för kuken mot hennes mun. Försiktigt öppnar hon munnen och tar in kuken precis som hon sett på filmen. Mitt ollon landar på hennes mjuka tunga och hon sluter sina läppar kring mitt kukskaft, känslan är underbar.

- Sug och slicka på kuken, men akta tänderna säger jag.

Försiktigt suger hon på ollonet för att sedan öppna munnen och slicka på kuken. Den blir våt och kladdig och Kari tar in den djupare och lekar med tungan runt den. Hon suger hårdare och hårdare och jag stönar nöjt allt eftersom hon hittar tekniken.

- Vill du göra exakt som på filmen frågar jag henne när jag känner den välbekanta ryckningen i kuken?

- Mmm säger hon samtidigt som hon suger hårt.

Jag ser hur kåt hon har blivit av att se på filmen och av att hon för första gången få suga kuk.

- Gapa säger jag och drar ut mig ur munnen.

Jag sätter mitt ollon på hennes underläpp och känslan av när den första laddningen skjuts iväg är underbar. Kari kväljer till av det kraftiga sprutet som landar långt bak i halsen. Hon sväljer till för att kunna andas och nästa sprut landar istället på hennes läppar och kind. Hon slickar sig runt munnen och tar ett finger och för in sperman in munnen för att sedan svälja den.

Jag runkar ut det sista ur kuken som blir alldeles kladdig och för den mot hennes mun. Hon tar in den i munnen och slickar och suger den ren. Jag känner hur jag slaknar inne i hennes varma mun och jag drar mig ur henne och smeker hennes kladdiga kind.

- Var det skönt frågade hon på sin mysiga norska, gjorde jag rätt?

- Du gjorde allt perfekt underbara Kari. Var det Ok för dig också?

 Hon drog sin BH tillrätta och torkade av sig sperman från handen på det tunna tyget och nickade mot mig.

- Det var riktigt häftigt faktiskt, men kladdigt. Jag kände mig sexig och det smakade nästan ingenting.

Jag drar hennes tunna kropp mot mig och kramar henne hårt.

- Hoppa in i duschen så kommer jag på en stund uppmanar jag henne.

Jag hör duschen starta och jag går till köket och tappar upp ett glas vatten som jag släpper ner en Treo i och går sedan till badrummet. Kari ser helt underbar ut där hon står och tvålar in sin nakna kropp. Hon böjer sitt huvud bakåt och tar in vatten i munnen och sköljer ur samtidigt som hon kramar sitt långa hår som hänger bak över hennes rygg. Jag står i dörröppningen och beundrar hennes skönhet en lång stund. Jag går sedan in i duschen och stänger av vattnet och ger henne glaset med Treo.

 
- Drick det här så kommer du att må bättre imorgon.

Hon sveper glaset och ger mig en djup kyss efteråt.Hon både smakar och luktar alkohol vilket är förståeligt med tanke på hennes halvt berusade tillstånd.

- Vilken underbar norsk jänta du är säger jag och ställer bort glaset på toalettstolen och slår på det varma vattnet igen. Hon ler som en sol mot mig, en kommentar hon tydligen uppskattade.
 
Jag tar mer tvål och tvålar in hela hennes unga vackra kropp. Hon löddrar in mig likadant och när min hand letar sig ner över hennes rumpa särar hon lätt på benen och svankar.

Jag låter mitt långfinger glida ner i hennes skåra och jag stannar till och smeker hennes tighta stjärthål en kort stund för att sedan glida vidare ner mot hennes fitta. Jag låter fingret långsamt glida i henne och jag kan känna att hon återigen är kåt. Hon stönar nöjt, blundar och kysser min bröstkorg. Plötsligt sätter hon sig huk och tar in min halvhårda kuk i munnen och börjar suga på den igen. Snabbt är den stenhård och hon reser sig upp.

- Vi kanske ska gå hela vägen ikväll ändå säger hon, jag tror jag vill ha mer.

Fortsättning följer….

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

Det var fint o sexigt.Med snabba ryck hon hade fått smak på det goda och ville ha mer som du väl inte kan neka henne.En oskuld är det ju inte varje dag man träffar på och tilllika vill bli av med den.Och helrakad inget hår i maten där inte.Avundas dej tar du de lungt och skönt så blir hon kanske permanent boende hos dej.Du vet oskuld den och första gången.(Väntar på nästa avs.)

28/8, 2009 kl. 19:07