Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/8, 2009 kl. 09:07, av Momill

I hammockens gunga

Del 3 av 4 i serien Strandhuset

Okej, Erik och Anna gillar varandra, det har vi läsare fattat för länge sedan. Men nu är de dags att de själva inser!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

28 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#15

Sixten



Det var nu andra gången jag läste denna din novell.

Den är toppenbra Den får mig att komma ihåg många härliga stunder jag haft med kvinnor jag älskat. Jag blev riktigt kåt när jag läste din beskrivning kärleksäventyret.

Kom gärna med flera noveller.

Kram och kyss
Sixten

28/12, 2018 kl. 23:13

#14

Sixten

En helt suverän novell. Att du bara kan. Du måste vara en kvinna som har mycket goda känselspröt att söka upp kukar som kan tillfredsställa dig. Utnyttja känselspröten
för att därefter beskriva vad du upplevt, Din novell är superb. Du vet verkligen vad våra njutningar i livet finns. Kuk i fitta. Vad du skrivit träffar mig både i hjärtat och i kuken.

Mina enklar berättelser finner du under min signatur här under namnet

Sixten
som har skrivit några noveller här på Bubblan Kram.

1/3, 2017 kl. 14:13

#13

WAMPyrellagirls

Snälla Momill, om du inte kan/vill få till en fortsättning, kom då gärna med något nytt för vi vill gärna läsa fler noveller från dig!

//Tina W

8/8, 2010 kl. 09:50

#12

novellist

Den här serien började lysande och blev sedan bara bättre och bättre! Det här är riktigt, riktigt bra! Efter att nu inte ha möjligheten att hoppa till någon fortsättning, så ställer jag mig i den stora folksamlingen som hoppas på, men inte kräver, en fortsättning på denna underbara serie. Ta det när du känner att du vill och har möjlighet, så det blir som du vill och inte baserat på våra önskningar. Den som väntar på något så här gott väntar ALDRIG för länge! =)

16/5, 2010 kl. 18:48

#11

~K~

– Gaa ahh… du får inte sluta… nu!

2/2, 2010 kl. 19:15

#10

fran

Tror faktiskt att det här är min favorit på hela Bubblan...

31/1, 2010 kl. 21:00

#9

Momill

Hej alla och speciellt Nils! Har inte varit inne på bubblan på mycket länge.... kan väl säga att det inte riktigt funnits något utrymme för bubblan i mitt liv senaste tiden, ibland finns det helt enkelt inte utrymme för erotik i vardagen. Trist, men sant. Nils, är glad över ditt gillande, men jag kan för tillfället inte skriva någon fortsättning. Istället lovar jag dig att jag skriver dig ett meddelande den dag en fortsättning kommer, men det blir efter jul. Kram :o)

21/11, 2009 kl. 14:29

#8

Nils

Hej jag hoppas du förstår att ALLA som läst din berättelse mellan Anna & Erik måste få en fortsättning eller om du så vill ett ej återkalleligt slut.Har kollat varje dag om en fortsättning skulle kommit men nej.Håll oss inte sträckbänken skriv om det skulle sluta så men helst av allt fortsätt skriva den sköna novellen till slut bra eller dåligt men något slut. MVH. N.

20/11, 2009 kl. 14:24

#7

Nils

Hoppas de talar ut vill gärna läsa fortsättnigen.Det som var så fint att två tandborstar kan förstöra något som båda vill ha mer av som bara var i sin linda.Mycket spänd på när de möts igen & reder ut vad som hände förra gången.Det följande avs. hoppas jag kommer snart det är för bra för att bli oavslutat.Man hörde ju nästan kyrkklockorna ringa vid deras förra möte.Det här srandhuset är ju som EDENS LUSTGÅRD med en grov strek under LUST.

13/10, 2009 kl. 11:02

#6

Momill

Å, beröm från vampisTina också, det värmer! Fortsättningen lär tyvärr dröja... är inte alls någon produktiv författare som du och Lotta.

17/9, 2009 kl. 15:15

Läs in fler