Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/2, 2022 kl. 13:26, av minpitt

Pojke söker pojke Del 1 av 3

Det här är en av mina mer konstiga fantasier, då jag inte själv har den läggning som storyn handlar om. Håll tillgodo, och hoppas den skapar lite puls för rätt läsare!

Pojke söker pojke. Del 1 av 3.

Mats klagade inte på sin uppväxt. Han hade schyssta föräldrar, en storasyster som bara retades ibland, men det är ju som det brukar vara, och det gick bra för honom i skolan. Kompisgänget lirade fotboll på fritiden, osv, så vad finns att klaga på?
Det som började som lite förvirrande tankar, blev med tiden allt jobbigare, och han visste inte riktigt vem han var.

Det var således när han kom in i puberteten som förvirringen startade. Han märkte ju hur kompisar intresserade sig för tjejer, och visst höll han med, det fanns ju både snygga tjejer, roliga tjejer och till och med någon som visade intresse för honom. Mats var 14 vid den här tiden, så allt var väldigt oskyldigt, men det som gjorde honom nervös var att det faktiskt var en kille i kompisgänget som fick hans puls att öka. Han kände sig som ett missfoster. Även om han var lite tänd på en kill-kompis, så vågade han så klart inte visa det. Tiden gick och ett år senare hade han inte kommit något längre, utan kämpade med tanken att erkänna för sig själv att han var homosexuell.
”Det kanske går över” tänkte han och försökte verka intresserad när en tjej visade intresse för honom. Han var nervös, och tänkte att det kanske är så här det ska kännas, när han lite konstlat tog emot hennes kyssar. Han var hemma hos en kompis en kväll, där även tjejen var med, och blev rejält nervös då hon under en tv-film försiktigt närmade sig hans gylf, och hon blev nog ganska besviken, då hon noterade att han inte fick stånd. Han var helt enkelt alldeles för nervös.

Någon vecka senare var han hemma hos tjejen, och hon fick chansen att komma tätt inpå för att mysa, och visst fick han nu stånd när hon hittat vägen in genom gylfen, men nervositeten var definitivt närvarande.
- Får jag runka dig, så du sprutar? Viskade hon nervöst, för de var ju båda bara 15.
- Ehh… Jag vet inte… Inte knulla i alla fall. Sa Mats, minst lika nervöst.
Tjejen verkade förvirrad, men knäppte upp hans byxor och runkade kuken.
- Är det skönt? Kommer du? Viskade tjejen.
- Mmm, det gör jag nog… Lite fortare, och krama mera… Flämtade Mats, och visst sprutade han långa kaskader ut över golvet, men kände sig sedan mest besvärad när hon försökte få honom att smeka musen.

Mats fullföljde ändå sitt uppdrag, så visst fick han höra sin flickvän stöna fram sin orgasm, men det hela kändes inte rätt, och han började tvivla på att han skulle vänja sig. Det gick ett par veckor, innan den stackars tjejen konstaterade:
- Nog för att du är fin och snäll, så jag törs nästan inte säga det,  men tyvärr, jag har träffat en annan, och han har redan knullat mig, så jag vill göra slut.
- Jag fattar… Hoppas ni får det bra. Sa Mats moloket, men kände sig faktiskt nöjd med att detta experiment var över.

Tiden gick, och Mats mådde allt sämre, speciellt när han såg sin kompis, som han var hemligt kär i, börja dejta en tjej… Inte så oväntat, men det kändes ändå som en käftsmäll, när han såg dem kramas och kyssas. Han kände sig desperat för att hitta mänsklig närhet och ömhet, men visste inte hur. En morgon, när pappa hade åkt till jobbet, och han trodde att även mamma åkt, så stod han framför hallspegeln och pratade högt med sig själv:
- Ja du Mats, så här ser en äkta bög ut. En misslyckad bögjävel, som inte har en jävla susning om var man hittar en annan, lika ensam bög.
Mamma, som stått och sminkat sig i badrummet stack ut huvudet förskräckt, och sa:
- Mats, älskade vän, är det så du känner dig? Är du homosexuell?
- Shit, var du hemma? Men ja, då vet du, jag är bög så in i helvete! Ni har en bögjävel som bor här, så nu blir det väl dags att sparka ut fanskapet! Sa han med en raspig röst, nära att spricka, och tårarna började sakta rinna.
- Älskade vän, jag och pappa har anat, men det kändes pinsamt att fråga. Självklart är du vår älskade son ändå. Berätta gärna mer, så kanske det åtminstone känns lättare, även om vi inte kan hitta någon partner till dig, för det är ju ditt val. Det fattar jag att det blir en utmaning.

Mamma ringde jobbet och sa att hon skulle bli sen, och sedan satte dom sig vid köksbordet och snackade vidare. Mamma satt först mitt emot, men flyttade sig snart till stolen närmast sin son. Mats hade svårt att styra sina känslor, så han växlade mellan gråt och ilska, men efter ett par timmar så kände han ändå att det lättade något, då han fått dela med sig av sin innersta hemlighet. Pappa var lika förstående. Han hade ju också anat, men såklart utan att kunna hjälpa han heller, men nu var det i alla fall slut med alla pikar om att hitta en flickvän. Om man sammanfattar allt elände, så var sommarlovet efter grundskolan en skitsommar enligt Mats. Han testade att åka till ett par olika badplatser, men alla intressanta killar hade ju en flickvän med sig. En strimma hopp tändes då han såg en läcker, ensam kille, som han gärna ville stöta på, men även den önskningen brann upp, när hans kompis dök upp, och dom till och med kysstes. Dom två killarna var nog några år äldre, men det var egentligen oväsentligt, då det först och främst var någon likasinnad att krama och mysa med, som Mats sökte.

Nästa sommar blev lika, och han försökte intala sig själv att leva som ungkarl. Han hade läst och hört om gayklubbar i Stockholm, men insåg att han ju var för ung, och dessutom hade han fått för sig att det nog var en ganska tuff och hård miljö där, så det var egentligen inget som han längtade till heller. Han var helt enkelt så nerstämd att det inte ens lockade att runka alla gånger.

Det kom en ny sommar, då han fyllt 18. Utan att våga ha några förhoppningar så cyklade han iväg till samma badplats som året före, vid en sjö, utanför stan. Det var inte speciellt många badgäster, men han bytte ändå om, och bredde ut sin filt för att sola sig varm. Det tog inte lång stund innan en kille till dök upp. Han såg inte ut som någon drömpris, då han var ett halvt huvud kortare än Mats, nästan flintis och något äldre, men ändå med ganska kraftig kroppsbyggnad, så han var väldigt olika mot Mats taniga kropp. Mats hade ändå sett en hyfsat stor bula frampå hans badbyxor,  och kunde inte låta bli att spekulera i om han var välutrustad, eller om han hade ett begynnande stånd, och den tanken fick Mats att reagera så pass att han funderade på om han skulle bli tvungen att lägga sig på mage, men han beslöt sig för att avvakta, som för att visa upp vad han hade att erbjuda. Han kunde inte slita blicken från killen, och funderade var han kunde ha sett honom tidigare, för något verkade bekant.

Mats visste ju inget om killen, men plötsligt känner han nästan som en pungspark som sabbade hans förhoppningar. Två tjejer, en bit över 20, dyker upp och ställer sig på knä intill killen. De börjar båda att kyssa honom, och Mats känner hur svartsjukan väller fram som en flod. Han hör deras snack, för det är ju bara några få meter emellan.
-Jag trodde inte att du skulle komma i år. Vi har spanat här varenda dag som det har varit badväder. Sa den ena tjejen.
- Jag har längtat efter att få busa med dig i vattnet, så kom nu! Sa den andra tjejen och drog i hans arm.
- Nä, jag känner på mig att det är kallt i vattnet. Jag solar mig varm istället, sa killen och vred sig över på mage, och Mats mötte samtidigt hans blick, som fick honom att nästan få frispel. Den blicken tvingade även Mats att lägga sig på mage. För nu putade badbyxorna ordentligt. Han fick samtidigt en ny blick från killen, som nog hade sett hans tillstånd. Killen vände sig också över på mage, och då hörde Mats:
- Men fegis! Vi badar nu! Skrattade den ena tjejen och daskade till killen på rumpan.
- Badkruka! Kom nu! Sa den andra tjejen och gav honom en ordentlig ljudlig dask på andra skinkan.
- Aj, vad gör ni?!! Jag måste nog anmäla er för bögmisshandel! Skrattade killen.
- Jag skiter i om du är bög, för du är en superschysst kompis. Kom nu! Sa tjejen som drog i hans arm, och gjorde nu ett nytt försök.
Precis då fick Mats bilden klar. Det här var killen han hade sett kyssa sin pojkvän förra sommaren. Kunde han tänkas vara singel nu? En bög kunde väl inte vara ihop med två tjejer? Såväl förvirringen som upphetsningen var nu på väg brant uppåt.

Tjejerna sprang ut i vattnet och stojade en liten stund. Mats fick för sig att det var lite av en lesbisk lek. De kom springande tillbaka, och skrattade:
- Du hade rätt, det är kallt. Men torkade sig inte utan lade sig tätt på var sin sida om killen med sina blöta, kalla kroppar, och fick honom att studsa upp.
- Alltså, nu är ni taskiga! Jag trodde ni ville ha det mysigt en stund. Sa killen, och nu såg Mats att han definitivt hade stånd.
- Tyvärr, det här var bara en sista chans att få se dig i sommar. Vi åker med en buss på semester i eftermiddag. Hoppas vi ses nästa sommar! Sa en av tjejerna och snuddad, till synes oavsiktligt, bulan på hans badbyxor när hon reste sig.
- Så ni ska bara lämna mig så här då? Sa killen och gjorde en diskret gest mot sitt kön.
- Jag tror det löser sig ändå. Sa den ena tjejen och slängde en snabb blick mot Mats.
Hade han avslöjat sig på något sätt? Hur visste hon, och killen, han tittade ju också på Mats ganska ofta. Lyste det ”BÖG” från någon stor skylt på hans huvud?
- Kolla, det blir nog åska, vi drar! Sa den mera pratsamma av tjejerna och de skyndade iväg, utan att ens byta om. ”Kom nästa sommar igen, så vi får rå om dig lite!” Hojtade ena tjejen när dom var halvvägs till parkeringen.

En stund senare, Mats visste inte hur länge för hans hjärna var i totalt kaos, men någonstans mellan en minut och en halvtimma, men mest troligt bara någon enstaka minut, så säger killen, som ligger närmare vattenbrynet:
- Nä, nu spöregnar det strax. Och samtidigt blixtrar det, och en kraftig åsksmäll ekar över sjön. Han reser sig hastigt, fortfarande med en kraftig bula på badbyxorna.
Mats tvekar till att resa sig och avslöja att även han har stånd. Killen böjer sig fram och tar Mats hand:
- Skynda dig, vi springer till husbilen!
Mats rafsar till sig filten och badkassen, och springer lydigt med, trots att kuken desperat försöker bryta sig ut ur badbyxorna, och precis innan de når dörren så kommer de första tunga regndropparna.

Killen stod strax innanför dörren, och de flämtade båda av den korta språngmarschen. De stod så nära varandra, att deras putande badbyxor nästan snuddade varandra.
- Ursäkta att jag är otrevlig och frågar, bara så jag inte gör något brottsligt. Hur gammal är du?
Mats var nu säker på killens avsikt, och svarar nervöst:
- 18, så det är lugnt, men jag är rädd, för jag har aldrig… tidigare… sa han tyst och skrämt.
- Så bara tjejer tidigare då?
- Bara en, och det kändes inte okay, så det var då jag blev säker, för tre år sedan.
- Stackare… Välkommen till min lånade husbil. Mikael heter jag. Sätt dig! Sa han och pekade mot bänken intill bordet, samtidigt som han själv hasade in en bit, så Mats hamnade ytterst, dvs närmast dörren, för att inte stänga in honom om något gick snett.

Mikael började snacka, för att försöka förstå om Mats verkligen var säker på sin läggning, och om han verkligen var mogen för lite kill-sex, vilket han ju ändå tyckte sig ha läst av hos Mats innan de började snacka.
- Tusan så det regnar. Vilken tur att vi hann in. Sa Micke och lade försiktigt en hand på Mats lår.
- Helt sanslöst… Tur att min cykel inte flyter, för då hade jag väl fått hämta den i sjön. Fnissade Mats.
- Har du bråttom? I så fall kan jag skjutsa dig. Cykeln ryms ju här inne i så fall. Sa Micke.
- Nä jag har ingen tid att passa, så låt det regna. Sa Mats och drog varsamt handen som Micke lagt på hans lår, så att den nu närmade sig hans putande badbyxor.
- Jag är så rädd att skrämma dig. Känns det här verkligen okay? Sa Micke tyst och kupade sin hand varsamt över Mats badbyxor.
- Absolut. Märks inte det? Flämtade Mats.
- Du är ju så sexig och fin… Känn efter om det är lika fullt i mina badbyxor också. Flämtade Micke tillbaka, och varsamt började nu Mats för första gången smeka en annan killes kuk, även om det var utanpå badbyxorna. Mats höll på att drunkna i Mickes ögon, och strax kysstes de vilt och passionerat.
- Shit, jag kommer snart att ödelägga badbrallorna. Pep Mats.
- Vill du jag ska suga dig? Viskade då Micke.
- Ehhh... mitt huvud är fullt av konstiga fantasier. I en dröm så stod jag naken framför en lika naken kille, och vi smekte varandra, tills vi båda sprutade på varandras kuk och buske. Superkletigt och supersexigt. Det var den fantasin som dök upp då vi stod mot varandra, innanför dörren.
- Ställ dig upp så får jag klä av dig. Du kanske blir besviken över att jag har rakat bort hela busken, men annars lät din ide häftig.

Strax stod de nakna mitt emot varandra, med var sitt kraftfullt stånd.
- Jag ser att du är sprutklar, men runka bara min kuk en stund, så kan vi spruta samtidigt på varandra. Sa Micke.
- Jag blir galen. Nu vill jag ju testa allt! Kved Mats med grötig röst och sjönk ner på knä, och tog Mickes stake i munnen.
- Ahhh, du suger som en bög! Är det verkligen första gången?
- Mmmm, garanterat. Säg till om det inte är okay.
- Jävligt skönt så länge du inte pratar… Bara sug, grabben! Stönade Micke, och höll sina händer varsamt bakom hans nacke.

Mats var orolig att han skulle spruta utan att vare sig han själv, eller någon annan rörde kuken, för så här kåt hade han aldrig känt sig, men tack och lov så flämtade Micke strax:
- Du är bara bäst… Res dig upp så sprutar vi på varandra. Det är nära nu kved Micke.
Mats fortsatte runka sin nya vän medan han reste sig, och så fort han kände Mickes hand runt sin stenhårda penis så fullständigt exploderade den. Han tittade ner för att se förödelsen, men Micke såg istället hans ansiktsuttryck… och njöt av att se den yngre killen släppa ut så otroligt mycket, både kåthet och sperma.
- Titta nu! Krystade Micke, och precis då skickade han iväg hårda kaskader med het sperma, och samtidigt så förstod han Mats fantasi… Det var ju bara så otroligt sexigt att spruta på varandra.
- Oj. Så kladdigt det blev. Flämtade Mats med en fnittrande röst.
- Absolut, men du hade rätt, det var riktigt sexigt att spruta på varandra, och då kan det ju även bli en snopp-puss. Fnissade Micke och gned toppen av sitt ollon mot Mats’s ollon.

Efter lite avtorkning så föreslog Micke:
- Det är nog bäst vi vilar en stund, så vi inte svimmar. Kom! Sa han och gick till sängen längst bak i bilen.
Mats blev förvånad hur rätt allt kändes, med en kille som han just träffat, och nu låg och smekte och kysste mycket intimt.
Micke hasade ner bara lite i sängen, kysste och sög på en bröstvårta och smekte även Mats stjärtklot.
- Du har ju en fantastiskt fast och fin rumpa. Känns fantastiskt att smeka den. Viskade Micke.
- Och det pirrar i mig när du smeker, för att inte snacka om när du suger på mina tuttar. Nu har jag ju stånd igen… Redan. Viskade Mats tillbaka.
- Inte för att jag vill stressa dig, men har du någon gång funderat på hur det skulle vara att få en kuk i rumpan? Eller om du skulle knulla en kompis?
- Jag har tänkt som fan, och jag får världens stånd när jag tänker på det. Jag hittade en stor skruvmejsel med ett lagom grovt skaft i farsans verktygslåda. Den passade fint, men jag upptäckte att man måste smörja rejält, och tyvärr blev det ju inte så fräscht efteråt, om du fattar.
- Fattar precis, men var det skönt att runka med något grovt i rumpan då? Sa Micke lite allvarligt.
- Skönt som fan! Första gången, när alla muskler där nere drogs åt, så skickade jag iväg skruvmejseln som en projektil. Den kladdade ner lakanet också, så det blev till att tvätta lakan.
- Sånt man lär sig med tiden… Jag brukar städa före istället. Sa Micke.
- Före? Hur menar du?
- Jag städar mig själv, precis som jag även gjorde i morse, ifall jag skulle träffa någon kåt kille på stranden. Jag börjar tidigt med att koka vatten, som sedan får svalna lagom. Sedan sätter jag mig och bajsar ordentligt, använder vattnet till ett renande lavemang, dvs, man trycker upp det i stjärten, väntar lite och trycker ut det igen, tar en dusch och med ett pekfinger, väl inkletat med duschtvål, så rengör jag den oheliga bakre entrén till min kropp. Vill du göra ett besök?
- Ehhh… Menar du det jag tror du menar..?
- Antagligen. Med lite enklare ord blir det: Vill du knulla mig i röven?
Mats svalde tungt, men tanken svindlade. Något som han fantiserat om i flera år… Han kunde ju inte tacka nej.
- Jo, nu blev jag bara så osäker… Jag har aldrig… stammade han.
- Gör det inte så dramatiskt. Här, en tub med glid. Du har ju redan världens finaste stånd, så gnid in staken, gnid in mitt rövhål, och välkommen in. Sa Micke och räckte över tuben, och vred sig sedan över till stående på alla fyra.
- Så vacker rumpa du har… du är till och med rakad runt bajshålet… Men du har inte stånd. Gillar du inte det här? Flämtade Mats förvirrat.
- Jag gillar så in i helvetet. Rör bara mitt rövhål försiktigt med ett kladdigt finger, så får du se.
- Jag fattar inte att jag skulle känna så här… Jag är sprängkåt. Känns det här bra? Viskade Mats och förde en klick glidsalva med pekfingret mot Mickes anus.
- Perfekt… Jucka lite in och ut… Guuud, du är på väg in i mitt oheliga inre. Håll fingret kvar, men känn med andra handen på kuken nu. Flämtade Micke
- Absolut stenhård, och pungen har dragit ihop sig. Du verkar riktigt kåt, precis som jag. Viskade Mats alldeles tagen av kåtheten i situationen.
- Då så, gnid in kuken, och välkommen in. Knulla din nya bögkompis, och ge honom din sperma långt upp i röven.
Mats placerade ollonet mot Mickes anusros, och tryckte försiktigt på. Det behövdes inte allt för mycket kraft för att han skulle komma in, men sedan blev det både varmt och trångt, så han stannade upp och flämtade fram:
- Jag vill inte spruta på en gång… Måste vara stilla och lugna ner mig lite… Åhhh. Du runkar samtidigt?
- Bara lite, för att mitt underliv ska hålla sig spänt, nu när jag har en härlig kuk i mig. Kan du komma in längre?
- Halva nu… Känns det okay? Viskade Mats matt.
- Inte okay, utan underbart! Snälla knulla mig! Kved Micke, och ett hetsigt juckande startade.
Mats förvånades över att han inte redan sprutat, och förvånades igen när Micke flämtade fram:
- Stilla nu, så får du känna när jag kommer… Ooooguuud! Kved han, och Mats kände hur en frenetisk aktivitet startade runt hans kuk.
När Mats märkte att Micke slutat runka, så knullade han vidare, och nu dröjde det inte lång stund innan vällusten exploderade, och han släppte ut en syndaflod av sperma långt upp i Mickes tarm. Kvidande lät han sin kropp falla fram över Micke, och flämtade matt:
- Lova mig att det här ska hända fler gånger.
- Säg det igen, om du fortfarande känner lika när jag knullat din röv. Jag vilar medan du går och bajsar. Flämtade Micke, på gränsen till fnittrande.
- Men… Du har gummi på? Sa Mats förvånat när han rest sig ur sängen.
- Ja, det är bara för att det inte ska bli så mycket tvätt. Man måste ju vara praktisk också. Sa Micke och blinkade förföriskt med ena ögat.

Det var inte mycket till toa i husbilen, men Mats klämde sig ner. Det kändes lite märkligt att sitta där och krysta med dörren öppen,och när Micke kunde höra minsta ljud.
- Det blev inte så mycket, men nu borde det i alla fall finnas plats för en kuk. Sa Mats, som inte kunde slappna av från kåtheten, när både hans själv och Micke var helnakna, och båda med halv erektion.
- Så bra, då kör vi campingvarianten. Vi har ju inget kokt vatten här, men kom och lägg dig här på sängen min vän. Sa Micke.
- Jaha… Du tänkte rida kuken? Sa Mats, lite förvirrad, nu när han hade väntat sig att själv bli knullad. Micke svarade inte utan fortsatte ge direktiv:
- Lyft benen, och håll i knävecken så du kan dra upp dom ordentligt.
- Så här? Vad händer? Sa Mats.
- Jag ville se ditt lilla stjärthål. Är det trångt? Log Micke.
- Jag tror det, men vad ska du göra? Sa Mats igen, nu när han sett att Micke hade något i handen.
- Bara en extra renlighetsåtgärd. Inget farligt, bara lite laxermedel. Sa Micke och satte den lilla tuben mot Mats anus, och tryckte sakta ut innehållet.
- Håhhh, känns skumt, men jag hajar noll. Vad ska du göra?
- Inget just nu. Vi ska bara vänta tills du blir bajsnödig, och då skyndar du dig till toahinken, för då brukar det vara bråttom. Har du lätt att få stånd, trots att du nyss sprutat mig i rumpan? Sa Micke och smekte hans lem.
- Säkert. Får jag smeka dig också, om du ska knulla mig?

Strax låg de sida vid sida, smekte varandras svällande kuk, kysstes och smektes, så vällusten kändes växande varm igen.
- Jävlar, nu är det dags! Krystade Mats och klarade sig just så pass fram till toa. Efter en splasch i hinken sa han:
- Jag fick ju magknip nu… ajjj…
- Det går strax över. Sitt bara och krysta lite till. Sa Micke och tog Mats’s hand, och styrde den till sin penis.
- Så jävla skumt. Sitta här och skita, samtidigt som jag runkar dig. Är det så här att vara bög? Flämtade Mats, och såg hur hans kuk nu vajade hård igen. - Tur jag inte är pissnödig, för då hade vi båda fått duscha. Fnissade han och tänkte i fantasin hur hans urin sprutade kraftigt rakt upp, så de båda blev våta.
- Kan vara så här i en bögs liv… Fråga inte så  mycket. Säg till när du bajsat klart. Då blir det trevligare. Sa Matte och kramade Mats stånd.
- Jo det verkar klart nu. Magen har lugnat sig.

Mats väntade nu på att bli rövknullad för första gången. Lite pirrigt, men han var inte rädd. Micke bad honom böja sig fram över bordet, och kom… nä inte med kuken, utan med en ljummen, våt tvättlapp.
- Du vet, toapapper gör inte allt. Måste tvätta också. Sa han och tvålade in Mats mellan skinkorna, för att sedan försiktigt gnida med tvättlappen. - Är du ren här också nu? Undrade han när han tryckte in ett finger i hans anus.
- Skulle tro det… Ohhh, lite längre in, tack. Krystade Mats.
- Okay, då får du rida mig. Kom och ta plats. Du ser väl att min stake gillar dig. Han sträcker på sig för att visa upp sig. Du som ska lära dig, får sköta glidet. Sa Micke och räckte över tuben igen.
- Jag älskar när det blir kladdigt. Sa Mats och smorde in staken som snart skulle ta hans oskuld i stjärten, men plötsligt lämnade han tillbaka tuben:
- Du får sätta en rejäl klick i min röv, det var så skönt med ditt finger, men sedan ska jag rida dig, var så säker. Flämtade Mats.

Mats höll ett stadigt tag om Mickes stake och lät hans ollon trycka mot anusrosen.
- Aahhh, skönare än jag trodde. Vill du ha hela kuken inne? Flämtade Mats och började sakta jucka in allt större del av Mickes kuk.
- Allt du kan… Du gör det perfekt! Stönade Micke.
Både Micke och Mats såg lyckligt hur Mats erigerade kuk pendlade kraftigt upp och ner när han nu red Micke för fullt.
- Känn efter, nu kommer jag! Kved Micke, och Mats stannade upp för att känna hur han fick het sperma sprutande långt upp i tarmen, och sedan fortsatte han: - Rid mera. Jag vill att du sprutar på mig igen också!
Micke hade då greppat Mats’s kuk och runkade den kraftigt.
- Tror inte att jag har några spermier  kvar, men nu går det i alla fall. Såååå jävla häftigt! Kved Mats och skickade i alla fall en liten stråle ut över Mickes kropp.

Mats satt kvar grensle över Micke, och fällde bara kroppen framåt.
- Herregud, så jävla häftigt… Jag hoppas det här inte är en dröm. Flåsade Mats i Mickes öra.
- Du känns väldigt verklig. Vilken otroligt skön kille du är. Flämtade Micke tillbaka, och så blev de liggande en lång stund, kramande och kyssande.

De låg kvar riktigt länge, smektes och pratade.
- Har du någon tid att passa, jag tänkte om du vill att jag ska åka? Sa Mats till sist.
- Nä, jag har semester, så det är lugnt, och du då? Någon tid?
- Nä sista sommarlovet, så det är också lugnt.
- Så bra, då gör vi det som behövs efter en sådan här eftermiddag. Greppa handduken och kom! Sa Micke glatt.
- Va, du tänkte bada, eller?
- Precis, jag har tvålen. Nu är det dags att tvätta, framför allt pitten, om du vill ha en avsugning senare.
- Jaha, ja vi har ju båda haft pitten där det är lite mörkt, och kanske smutsigt, även om vi varit noga. Skrattade Mats

Micke gläntade på dörren och tittade ut.
- Alla badande gav nog upp när det regnade, så vi kör full fart ner till vattnet! Skrattade han och sprang, helt naken, den korta sträckan ner till vattnet, och fortsatte rakt ut.
Mats kom springande efter. Luften var lite svalare efter åskan, så han hade inte stånd, utan kuken viftade glatt omkring då han sprang.
- Jävlar så fin du är, när man ser dig naken på håll. Din propeller går på högvarv! Vet du om att du är supersexig? Skrattade Micke.
- Men inget mot dig. Du har ju lite muskler att visa upp, jämfört med min taniga kropp svarade Mats.
- Ja, vi har olika smak tydligen, men jag tror vi gillar sex lika mycket.
- Ja herregud… Vilken dag… Jag måste ta sats för att våga säga det, att…  jag faktiskt är kär... för absolut första gången.
- Visst känns det härligt. Jag har väl varit det förr, men det här känns riktigt häftigt. Sa Micke och gned in ett ordentligt lödder från tvålen, och började sedan tvätta Mats’s kuk noggrant. Mats gav samma service tillbaka, så självklart stod de där strax med varsitt praktfullt stånd.

- När du var kär tidigare, var det i en tjej eller kille? Sa Mats.
- En tjej, och… tre killar blir det. Och så lite bus ibland, som med tjejerna du såg tidigare. Mitt senaste förhållande tog slut i vintras. Det slutade inte för att vi var osams, men det enda vi hade gemensamt var sex. Sa Micke.
- Ja då fick jag svar… Jag har tänkt på tidigare, att en kille kan ju inte bli kär och tillsammans med en annan kille, bara för att de båda är fikusar. Visst är det som för vanliga hetro-par, att det är många olika detaljer som ska stämma?
- Absolut. Du har redan fattat det. För mig tog det ett par bomskott, innan polletten trillade ner.
- Är vi rena nu? Kan vi gå tillbaka? Jag fryser faktiskt. Sa Mats.
- Rena och kåta, men det är ju faktiskt kyligt, så vi tar nog ingen avsugning här. Sa Micke och tog ett par retsamma runktag på Mats innan han började gå.

Det svala vädret gjorde att de båda lugnade ner kåtheten på den korta vägen tillbaka, men Micke tog Mats’s hand, vilket fick Mats penis att liksom fastna halvvägs. Dvs den pekade inte snett upp, och hängde inte lodrätt, utan den stack ut precis vågrätt, och vajade sexigt från sida till sida då han gick.
Tillbaka vid husbilen sa Micke:
- Klockan är ju över sex, så jag tänkte, ska vi åka till stan och köpa var sin burgare?
- Ehh… Jag skulle ju bara cykla en sväng till sjön förut, och här finns ju inte ens en kiosk, så jag tog inte plånboken. Den kan ju bli stulen när man badar.
- Det är lugnt. Efter den omgång du gett mig så är jag nog skyldig dig mer än en burgare. Skrattade Micke.
- Du tänkte, den där avsugningen du nämnde? Skrattade Mats tillbaka.
- Precis! Förresten, dina polare, visst säger dom Matte, istället för Mats?
- Jo, men det är väl inte så noga. Säg vad du vill. Sa Mats.
- Jag tänkte bara att ”Micke och Matte” dom orden låter ju som dom hör ihop.
Matte var tyst i säkert en halv minut, innan han sa:
- Om jag frös tidigare, så blev jag supervarm nu, eller tolkar jag dig fel?
- Nä, så här rätt har det aldrig känts tidigare. Vi handlar burgare och kör tillbaka, eller vi stannar vid mina föräldrars hus, så dom ser att både jag och husbilen lever, men vi käkar väl för oss själva, i bilen?
- Helt okay, men tror du vi kan hämta min cykel vid badet, så ingen snor den?
- Självklart, och så kanske du borde ringa hem, för visst bor du hos dina föräldrar?
- Jo jag tänkte också på det. Jag har ju aldrig sovit borta så här.
- Sovit borta?.. Så du tänkte sova här? Sa Micke med ett skratt, trots att det var precis det han hoppades på.
- Förlåt om jag tänker för snabbt, men du har ju precis det där som jag saknat i flera år. Du gör mig helt enkelt… superkåt. Sa Matte tyst och blygt, och drog försiktigt handen över Mickes gylf

En lång snack-kväll följde. Micke avslöjade att han jobbade på en bilverkstad, och var även på väg att gå in som delägare.
- Perfekt ju! Jag har ett år kvar på fordons! Kan jag jobba hos dig sedan?
- Jag måste vara ärlig och säga att det beror på hur duktig du är. Jag älskar dig, och hoppas vi kan få ett riktigt förhållande, även om jag bor och jobbar 20 mil bort, men ett år går ju fort om man kan ses då och då, så man kan längta till nästa dejt, men att anställa någon bara för man älskar att ha sex med personen, det hoppas jag du förstår att så funkar inte verkligheten. Du måste bli duktig mekare. Sa Micke.
- Jävlar vilken motivationkick jag fick nu. Jag ska bli lika duktig att meka, som jag är att suga kuk. Är du med? Sa Matte och vred sig runt, så han kunde ta Mickes slaka lem i munnen.
- Ohhh, du ÄR duktig. Visst känner du hur den växer? Stönade Micke.
- Mmmm, snart stenhård. Vill du att jag tar allt i munnen? Sa Matte grötigt, medan han sög.
- Fixar du det. Det blir väl första gången du får ett sprut i munnen? Fixar du verkligen det?
- Det man ger sig fan på, det fixar man. Känns det okay?
- Nä inte bara okay… Det är skönt som fan! Kan du inte smeka mitt rövhål samtidigt. Kved Micke.
- Bara om du börjar suga mig också, och pillar i röven. Tar du hela mitt sprut också?
- Självklart. Jag älskar sprut. Flämtade Micke, allt mer ansträngt.

Grabbarna slutade prata, och ägnade sig fullt ut, åt att göra det skönt för varandra. Mattes pekfinger cirkade runt Mickes anus, och han juckade även med yttersta fingertoppen. Micke försökte dölja sin upphetsning, tills han inte kunde hålla emot längre, så Matte var inte beredd när han plötsligt fick kladdig sperma i sin mun.
- Mmmm… var allt som Matte lät, men tack vare dagens tidigare övningar, så var mängden inte större än att han hann med att svälja.
- Tack för kvällsmaten. Jag blev nästan mätt. Vill ha mera om en stund. Kved Matte när Mickes sugande läppar, plus anusmassage, gjorde att han kände hur orgasmen närmade sig obevekligt.
- Älskade kåtbock, sprutar du snart? Flämtade Micke.
- Ja typ… nu… pep Matte, och då gjorde Micke något oväntat. Han slutade suga, och klämde kraftigt med tummen och pekfingret bakom Mattes ollon.
- Ooooo… aj… Neej… kved Matte tyst, när hans orgasm smärtsamt kom av sig.
- Spännande va? Det där hade du aldrig provat, eller? Sa Micke.
- Näääh, men varför? Flämtade Matte.
- Nu har du sprutet kvar, och jag kan suga en stund till. Häftigt va? Jag är så lycklig. Jag har en kuksugarbög i min säng. Sa Micke och juckade långsamt med en fingertopp i Mattes anus.
- Det är mycket som är skumt. För varje gång du drar ut fingret, så tror min röv att jag bajsat, och kniper åt hålet. Har du inget glid? Vill känna dig längre in...
- Som min älskade kåtbock behagar… så där då? Sa Micke och juckade nu sakta med halva pekfingret inne.
- Mmmm, nu fattas det bara en sexig mun som suger staken. Tror det blir dubbel sats, eftersom du blåste mig nyss.

Micke började om att suga, men bara varsamt och långsamt, för att bygga upp kåtheten maximalt.
- Märker du att jag tränar svalget, för att ta den extra långt in. Mumlade Micke medan han sög och sörplade.
- Mmmm… skönt… Flämtade Matte.
- Mitt ex kunde ta hela min kuk i munnen. Det är precis så duktig som jag tänkte bli också. Mumlade Micke.
- Du lyckas nog snart, och nu blir det inget avbrott. Guuud! Krystade Matte och höll en hand bakom Mickes huvud bara så han inte skulle kunna avbryta med att klämma åt om sprutet igen, men Mattes orgasmkramper gjorde att han ofrivilligt tryckte in kuken en bit till när han sprutade. Micke tycktes nära paniken, men redde upp situationen och svalde varenda droppe.
- Förlåt, det var inte meningen, men jag var rädd att du skulle avbryta sprutet igen. Flämtade Matte, nu ordentligt utpumpad och lycklig.
- Jag får väl skylla mig själv, men märkte du..? jag kände ditt kukhår mot hakan. Inte mycket som fattades för att ha hela inne. Jag kommer att fixa det! Fnissade Micke lyckligt.

Det blev en utdragen kväll, med massor av snack om precis allt, men såklart mest om hur dom skulle klara av det närmaste året, utan att få kuksugar-abstinens. Hela tiden fortsatte de såklart även med kyssar och smek, så Matte konstaterade strax efter midnatt:
- Nu är det nog mer än två timmar sedan jag försökte dränka dig med sperma, men jag har fortfarande stånd. Tror du jag behöver söka läkare? Fnissade han.
- Sök inte så länge bara, du har ju doktor rövknull här bredvid dig. Jag börjar också bli kåt igen. Vill du ha andra halvan av din kvällsmat?
- Jo jag är hungrig igen, och nu fick jag ju även en hint om att träna på att få in hela kuken i munnen. Det fixar jag nog inte nu, men som ordspråket säger: Övning ger färdighet, och det tror jag gäller både om kuksugning och att meka med bilar.
- Vilken perfekt idé. Du ska väl säkert göra minst en praktikperiod under sista skolåret? Praktisera hos mig, så får du även praktisera på kvällarna, om du fattar hur jag tänker.
- Nu blir jag så där varm i hela kroppen igen. Ge mig kuken! Morrade Matte och vred sig runt för att suga igen.
- Visst har du ett finger över? Min stjärt vill ha det. Flämtade Micke bara lite senare, och sträckte över tuben med glidsalva.
- Läste jag rätt? Visst står det ”bögsalva” på tuben. Fnissade Matte och satte tuben mot Mickes anus, och tryckte in en klick.
- Nä det tror jag inte, men vi kanske skulle börja tillverka ett eget märke? Namnet är ju briljant! Fnissade Micke, och avslutade med ett ”Ooaaahhh”, när Matte varsamt tryckte in hela sitt pekfinger i en enda rörelse.
- Det här är som en inverterad bajsning, när något kommer in istället för ut… tusen gånger skönare än att bajsa också. Undrar om du råkat hitta min prostata? Stönade Micke
Matte hade en intensiv överläggning med sig själv, om han skulle ge sig på att försöka avbryta Mickes orgasm, på samma sätt som han själv blev utsatt för, men sköt den tanken på framtiden, och tog tacksamt emot när han fick en ny leverans av het sperma.
- Det var inte så mycket den här gången, så två sprut till blir nog lagom i natt. Fnissade Matte.
- Du är galen! Jag känner redan att hela mitt underliv håller på att skrumpna ihop, helt torrlagt! Kom svaret med ett skratt.

Visst var det färdigsprutat för kvällen, men kyssar, smek snack och skratt fanns det ändå gott om.
- Om det finns något som heter lycklighetshormon, så har du nog gett mig en överdos av det idag. Sa Micke och försökte sedan övertyga Matte om att sova en stund, då solen nu spred dagens första ljus över horisonten.

Matte vaknade vid halv nio, och trots den korta natten så kände han sig både utvilad, pigg och alert, redo att älska igen. Morgonståndet gungade halvvägs uppe, och Micke sov gott, precis som hans penis tycktes göra. Mats fantasier började accelerera, men han sansade sig och tänkte överraska Micke med lite frukost, vilket var lättare tänkt än gjort. Kylskåpet var både avstängt och tomt, och skafferiet innehöll några skivor hårdbröd och ett paket kex. Han tittade ut, och såg en kvinna röra sig bakom fönstret i huset, alldeles intill. Planen var klar:
Han bände ner morgonståndet och drog på sig shortsen, och gick barfota ut, och knackade på i huset. Kvinnan öppnade:
- Hej, Mats heter jag och förlåt om jag stör. Jag har sovit hos Micke, ute i husbilen i natt, och tydligen har jag kört slut på honom i natt, så han sover fortfarande, och jag tänkte vara bussig och fixa lite frukost till oss. Kvinnan skrattade och sträckte fram handen.
- Hej och välkommen! Alice heter jag. Ja det må jag säga… Han kikade ju in igår och sa att han skulle sova i husbilen, så jag anade nog rätt, att han träffat en ny vän, för han hade mungiporna ända uppe vid öronen. Vad vill ni ha?
- Vad som helst, eller förresten, vad brukar Micke äta?
- Yoghurt och ett par mackor.
- Funkar perfekt för mig också. Hur mycket blir jag skyldig?
- Skyldig? Nä inte en krona! Absolut inte en enda. Att se dig, en så fin och glad kille, och att Micke var så glad, det är betalning som jag lever länge på.
- Vilken tur, för jag har inte plånboken med mig. Jag åkte till sjön för att bada igår, och då har jag minsta möjliga packning med mig, för att inte bli bestulen, och nu vet jag inte ens om jag vill ta mig tid att hämta pengar. Min farmor sa ibland, att är pengarna slut, så får man leva på kärlek. Nu fattar jag att det är sant. Tack sälla! Sa Matte, tog emot frukostbrickan, och gick ut igen.

Han ställde brickan i gräset för att kunna öppna dörren, och gjorde tydligen så pass mycket skrammel så Micke började sträcka på sig.
- God morgon min kåta bögvän. Var har du varit? Sa Micke sömnigt.
- Hos din mamma och fixat frukost till oss. Hon är ju supertrevlig!
- Ja, men att du orkar… Jag hade precis somnat känns det som. Sa en trött Micke.
- Vilken tur att vi lever på 2000-talet. Mina föräldrar hade heller inga problem att acceptera att jag är gay. Sa Mats.
- Nja, farsan ville nog slänga ut mig först, men morsan uppfostrade honom och sa att jag ju är deras son, oavsett vad, så om han inte accepterade, så var det han som skulle ut. När han fått tänka över saken och smälta nyheten ett par timmar var det lugnt, så jag älskar fortfarande båda mina föräldrar. Förresten, var hon inte förvånad över att du kom in, och inte jag?
- Nä jag sa som det var, att jag kört slut på dig i natt, och då bara skrattade hon.

Fortsättning följer…

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.