Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/2, 2022 kl. 16:38, av minpitt

Pojke söker pojke Del 2 av 3

Matte hade träffat Micke på badstranden, och nu hade de tillbringat sin första gemensamma natt i en lånad husbil. Matte hade nyss tagit mod till sig och gått in i huset, där husbilen stod parkerad, och bett Mickes mamma om lite frukost.

Pojke söker pojke. Del 2


Matte hade efter en lite udda situation på badstranden träffat Micke, några år äldre, och nu hade de tillbringat sin första gemensamma natt i en lånad husbil. Matte hade nyss tagit mod till sig och gått in i huset, där husbilen stod parkerad, och bett Mickes mamma om lite frukost.

Micke åt Mattes initiativ om frukost, och han såg genast mer vaken ut, så de åt, och ömsom matade varandra, och sedan klagade Micke på att Matte hade för mycket kläder på sig, så shortsen åkte av igen, men efter en skön och kladdig omgång i sängen, där Matte fick uppleva en gammal dröm om att fullständigt överösa en kille med sperma i hela ansiktet. De tvättade de av sig, och klädde sig båda för att gå in och vara lite sociala med Mickes föräldrar.
- Vänta förresten, du har nog några spermier som sprattlar i håret… jag torkar. Skrattade Micke på vägen ut.
- Ja det kan ju inte du råka ut för… Mannen med två ollon. Skrattade Matte, och smekte Micke över flinten.

Under eftermiddagen hade Matte kontakt med sina föräldrar.
- Är det okay om jag har en kompis med mig, och vi äter middag hos oss? Sa han till sin pappa.
- Självklart! Du vet ju att du aldrig ens behöver fråga, eller bara kanske förvarna, så vi har tillräckligt med mat till alla.
Micke lånade sin pappas cykel, så de trampade iväg mot stan. Överraskningen blev att även Mattes storasyster med sambo var där.
- Hej brorsan! Länge sedan sist, men du ser då så otroligt glad och fräsch ut! Sa hon och gav honom en kram som var så innerligt varm, så han trodde inte att han någonsin fått en sådan kram från syrran tidigare.
- Det här är Micke, min absolut käraste vän. Sa Matte och presenterade honom för sin syster.
Även de kramades, länge och intensivt, så syrrans kille såg nästan svartsjuk ut, men hans tankar blev strax till ett obegripligt inferno, när även han fick en lika intensiv kram av Micke, och då sedan  även Matte kramade honom, så kände han hur kinderna hettade, för han och Matte hade hade tidigare bara lyft handen med ett ”Hej!” när de setts. Han var helt omtumlad, och viskade senare till sin flickvän:
- Vilka killar! Dom kramade mig så jag höll på att få stånd. Snälla krama mig hårt, så jag får vrida hjärnan rätt igen.

Det blev en fantastik middag, och glädjen som Matte och Micke utstrålade, den smittade definitivt, så efter middagen såg Matte hur hans föräldrar kramades både länge och intensivt, på ett sätt som han inte sett på många år.
Ett par timmar senare så cyklade Matte och Micke tillbaka, för även föräldrarna fattade självklart att det var mer lockande att få vara själva i husbilen, mot att smyga i Mattes pojkrum, för de behövde inte ens spekulera i att grabbarna gjorde mer än bara kramades.
Hej då. Vi måste börja ses oftare. Sa Matte till sin syster, och gav henne både en kram och en kyss på kinden, och hennes pojkvän fick samma, så Matte kände sig busigt nöjd när han såg hur killen rodnade.

De fick ytterligare ett par sköna dagar, men på söndagen var Micke tvungen att åka hem, då han skulle börja jobba på måndagen.
- Men, jag börjar ju inte skolan ännu. Kan jag hänga med dig hem… Ja, jag kan vara din hushållerska tills skolan börjar.
- Men, tror du inte det blir långtråkigt, om jag jobbar hela dagarna? Sa Micke.
Matte svarade inte på frågan, utan fortsatte:
- Jag gör frukost åt dig, och middagen står färdig när du kommer hem. Lägenheten är dammsugen och sängen bäddad… Snälla… bad Matte.
- Så himla söt du är när du säger så där. Som en cockerspaniel med bedjande ögon. Men en sak måste du lova i så fall. Sa Micke.
- Vad?
- Inget morgonsex, för då kommer jag för sent till jobbet. En snabbis med dig funkar aldrig, utan det blir ju minst ett par timmar, och sen orkar man inte jobba.
- Men om jag bara ger dig en snabb avsugning, medan du äter frukost? Bad Matte.
- Det vet vi ju redan hur det brukar bli. Vi spårar ur och det blir ett vilt härjande i sängen.
- Jo jag vet, jag skojade, men kan jag följa med då? Jag lovar att hålla mig lugn, och du får  knulla mig i röven varje kväll om du vill. Sa Matte och smekte hans stjärtklot innanför shortsen, så Micke konstaterade då med ett frustande att saken var avgjord.
- Du vet hur du ska fresta mig… Helt klart en deal sa Micke.

Något som Matte ofta undrade över, var vilka signaler han omedvetet skickade till Micke, den där första dagen på stranden, och vad det var som Micke gjorde, som gjorde att Matte blev kåt, för precis i det läget kände de ju inte varandra, och hade inte snackat ett ord. Var det några osynliga, trådlösa bögsignaler?
En dag när Micke jobbade, hade de kommit överens om att träffas för en lunch, på ett snabbmatställe nära verkstan där Micke jobbade, och det var då som Matte släppte upp frågan till ytan.
- Ha ha! Det har jag också undrat ibland, men det jag såg på stranden var en läcker kille med en trånande blick, och så klart att du hade det lite trångt i badbrallorna. Sa Micke.
- Något i den stilen har jag också spånat, men  kommer du på något mer, så berätta! För visst är det skumt? Du hade två läckra tjejer intill dig på stranden, så om dom gav dig stånd var ju inte så konstigt, men ändå verkade du säker på att jag var bög, innan jag ens rest mig så du sett att mitt paket var sprängfärdigt. Sa Matte.
- Just när tjejerna dök upp så hade jag redan sett dig, så domkraften var redan på väg upp då. Förtydligade Micke.

De käkade vidare under tystnad, men Matte kände hur Micke skickade blickar då och då. Blickar som gick rakt in i hans ögon, upp och rörde runt i hjärnan, och sedan vidare ut som pilar i hela hans kropp för att skapa ett fullständigt kaos. Micke fnissade till och sa:
Jag vet inte vad jag just gjorde, men jag tror det funkar bara på likasinnade. Förlåt att jag gav dig stånd, nu när vi sitter här och inte kan avhjälpa det. Sa Micke.
- Shit, du visste… Kan du inte göra en doktorsavhandling om det här? Flämtade Matte.
- Nä, men du skickade ju också signaler tillbaka. Just nu skulle jag vilja slita av dig kläderna och ge dig ett redigt rövknull. Jag är stenhård. Viskade Micke tyst, då han upptäckt att en kille två bord längre bort verkade väldigt intresserad.
- Femtio spänn på att han längtar efter en stake i rumpan, men jag vill inte ta reda på om det är så. Jag har en Matte som jag älskar. Viskade Micke då de reste sig för att gå.
- Ska jag fråga? Fnissade Matte.
- Nej för guds skull. Jag är så nöjd med din kuk. Var snäll med den tills jag kommer hem. Flämtade Micke när de kysstes och skildes åt.

Matte tog bussen tillbaka när Micke gick till jobbet, och han insåg att han hela tiden grubblade på det som just hänt, så hans stånd ville inte helt lugna sig. Han stålsatte sig för att inte onanera, för han ville ju spara all kåthet tills Micke skulle komma hem. Han försökte fixa ihop en extra god middag, och dukade med vit duk, hittade lite cider i kylen, och tog ett par ljusstumpar från vardagsrummet, och ställde på köksbordet.
När Micke dök upp gav han Matte en intensiv kram, smekte honom över kuken och viskade:
- Hej älskling. Har det varit jobbigt att gå med stånd hela eftermiddagen?
- Hur visste du..? började Matte och tystnade.
- Måste vara någon slags telepati, men jag har också haft trångt i brallorna.
- Det är som att mitt biologiska wifi räcker mer än tre kilometer, bort till dig, för jag kände på mig att du också kämpade med stånd hela eftermiddagen.
- Grymt märkligt. Kan det vara så enkelt som att man längtar? En kollega påpekade att jag verkade drömmande, så tydligen syns det även för icke-bögar. Han är gift och har två små barn.

Matte fick massor med beröm, både för maten och dukningen, och sedan var det inte långt till sovrummet.
- Jag storstädade innan jag började med maten. Vill din enögde vän inspektera? flinade Matte.
- Absolut. Det känns som en magisk dag, så var beredd på att jag fyller dig med spermier, ända upp i halsen. Fnissade Micke.
- Härligt… Jag längtar. Flämtade Matte medan de klädde av varandra, och strax stod de båda med var sitt dreglande stånd.
Matte ställde sig på knä i sängen, och sjönk ner med armarna så att han vilade med kinden mot kudden, och inväntade en hård kuk.
- Din lilla stjärt ser väldigt ren och inbjudande ut viskade Micke och masserade hans anus, innan han kom med glidmedlet.
- Vad du än gör, så rör inte min kuk, för då dränker jag hela sängen, så grannen under får säkert fuktskador i taket. Flämtade Matte
- Men jag har ju tvättmaskin. Kontrade Micke.
- Jag körde gårdagens lakan i morse, och dom är säkert inte torra ännu, så då får vi sova utan lakan i natt. Flämtade Matte ansträngt.
- Stackare, jag vill verkligen inte plåga dig. Sätt dig upp. Sa Micke, och så snart han gjort det, så greppade Micke den kraftigt dreglande kuken. Matte frustade till, så Micke förstod att det verkligen var nära, så han tog några snabba runktag på Matte, och precis när första kaskaden var på väg så gjorde Micke som han gjort en gång förr, och klämde åt bakom ollonet, så Matte kved bara utdraget:
- Neeejjj! Jag döööör!
- Ursäkta, men jag var bara på sådant humör idag. Jag lovar, du ska strax få spruta, innan jag gör inbrott i din söta lilla stjärt.
- Jag tror jag skriker som du gjorde när tjejerna var med på stranden: ”Bögmisshandel!” Occh kolla! Mina spermier blev vilsna. Dom var redo för en flygtur. Flämtade Matte när en lång seg sträng segade sig ner från ollonet och han tippade åt sidan ner på sängen.
- Stackare, jag vill suga dig. Din sperma är ju en delikatess. Sa Micke och satte sig på golvet framför Matte, så han satte sig upp igen.
- Blir det ett sådant här dubbelsprut igen den här gången då? Sa Micke med sina läppar bara en centimeter framför Mattes ollon.
- Exakt, och du ska svälja varenda droppe! Annars får du smisk på stjärten. Sa Matte strängt, men hans leende sa något annat.
- Jag hoppas det där med smisk var ett löfte. Då ska jag spilla lite. Sa Micke och började om att suga, så Mattes kåthet skenade.
- Om du avbryter igen så ska jag tvångsknulla dig med kaffetermosen. Krystade Matte.
Micke tog hotet med ett skratt, vilket gjorde att han inte hade en chans att svälja Mattes sprut som nu flödade med en förödande kraft. Micke skrattade och sperman rann från båda mungiporna, och droppade från hakan.
- Galning! Kaffetermosen i aschlet… Det går väl fan inte? Skrattade Micke.
- Inte? Och inte svalde du allt heller. Res dig upp, så ska jag slicka dig ren, kladdpelle, och sedan vet du, nu blir det smisk.
Slickandet blev så klart ett intensivt kyssande en stund senare.
- Du lovade mig smisk. Snälla, jag längtar. Flämtade Micke och lade sig på mage.
- Så du menade det verkligen… Så här tänkte du? Sa Matte och daskade till sin älskare lite lätt, osäker på hur hårt han skulle våga slå.
- Nä inget trams, hårdare måste du ta i, annars gills det inte. En kraftig klatsch hördes när Matte slog igen, och sedan en gång till, och igen. Matte gav upp ett ljudligt stön för varje klatsch.
- Det gör så ont att det är skönt! Snälla, får jag knulla dig nu? Jag sprutar fulla lakanet om du fortsätter smiska. Krystade Micke.
- Din stjärt är riktigt röd och fin nu, och din kuk verkar redo. Ge mig det där megasprutet älskling. Flämtade Matte och ställde sig i lämplig position i sängen.
- Din olydiga stjärt behöver nog också lite smisk. Sa Micke och daskade till Matte lite lätt.
- Tror du? Ja prova lite till då. Flämtade Matte, och en ny spännande känsla spred sig i hans kropp.
Micke såg att även Matte nu var vackert röd om stjärten, och pressade sakta in sin lem, så långt det gick i en enda långsam stöt, och sedan började han jucka först långsamt, och sedan allt snabbare. Matte njöt fullständigt av att ha Mickes kuk långt upp i sin tarm, och han hade redan ett stenhårt stånd igen.
- Håll munnen stängd, för nu jävlar… Krystade Micke och med hela staken så långt in Mattes stjärt som han bara nådde, så släppte han iväg en sats som definitivt var större än vanligt.
- Det bara gååår och gååår! Krystade Micke ansträngt, och juckade vidare, tills hans orgasm hade tömt honom på både sperma och kraft, och han lät sin kropp falla framåt över Matte.
- Herrejävlar, idag är vi väl mer än lovligt galna. Och det där med kaffetermosen, var fick du det ifrån? Flämtade Micke.
- Ingen aning. Jag bara fantiserade om ett brutalt straff, så det bara poppade upp.
- Apropå poppa upp. Du har visst något som också poppat upp. Vad vill du att jag ska göra? Sa Micke och greppade varsamt Mattes kuk, som åter stod som ett spett.
- Du har ju inte haft tid till rengöring där bak, men om jag använder gummi, får jag knulla din söta stjärt då?
- Självklart, och gärna lite mera smisk då, men bara lite, för jag känner mig lite öm.

Smack, lät det när Matte lät sin hand landa kraftfullt på Mickes ena skinka.
- Aaaaj! Krystade Micke, inte av smärta, utan mer av känslan att vara dominerad. Fler slag gick genom luften, innan Micke kved:
- Nu pallar jag inte mer. Hellre termosen än en dask till.
- Ha ha, jag tror du skulle gilla termosen, eller ska vi göra det till en liten kurs: Lär dig skita som en elefant. Termosen skulle nog bli samma grovlek som på deras bajs ungefär.

Deras mycket suspekta snack fortsatte bara lite till, tills Matte hade fixat med gummit och smörjt in det. Han satte därefter pipen på tuben med glidmedel mot Mickes anus, och tryckte in en klick.
- Tänk ”Termos” fnissade Matte när han började pressa sig in.
- Jag borde ha bajsat, men tryck på bara, jag säger till om det blir för hårt. Krystade Micke när han insåg att det inte fanns utrymme för hela Mattes kuk.
- Skithäftigt! Stönade Matte utan att tänka på ordvitsen, men Micke kunde inte låta bli att skratta.
- Gissa om ditt skratt känns ända ner i din röv? Din ringmuskel skrattar också. Shit, nu är det dags, redan! Jag packar ditt bajs! Krystade Matte, och lurade Micke att skratta igen, så han fick hjälp av Mickes tarm och ringmuskel att krama ur sista dropparna av en ny sats.

Det här var definitivt en ny galen tvist på deras lekar. Det blev inte någon ny favoritlek, men delar av den dök ändå upp då och då, och så snart någon av dem fyllde termosen, så tittade de klurigt på varandra och tokskrattade.

Tiden gick snabbt, och snart satt Matte på tåget, på väg tillbaka hem till skolan. Så klart saknade han Micke redan innan han hunnit hem, men framtiden såg ändå ljus ut. Skolan startade, och en ny kille hade dykt upp i klassen. Han såg ut som en kille, vem som helst, eller egentligen såg han riktigt bra ut, i Mattes ögon,  men Matte ville bara vara trevlig och försökte bli kompis med honom. Han heter Joel, och verkade lite tillbakadragen, så kanske var det därför som Matte ville vara schysst och bli kompis med honom. Han hade gått de två första åren  på fordons i en annan stad, men hade frivilligt valt att byta skola. Matte tyckte det lät lite märkligt, men valde att inte fråga mer.

Matte var nu mer fokuserad än tidigare på sitt sista gymnasieår, och han hade en fantastisk pojkvän, så allt fokus låg på att få bra betyg och verkligen bli en duktig mekaniker. Därför var det mest bara förvånande när han en dag får en riktig aha-upplevelse under lunchtimman. Ingen av dem var imponerad av skolans fisk, så Matte och Joel satt mittemot varandra vid ett litet runt bord vid en hamburgerrestaurang. Plötsligt känner Matte, lika distinkt som ett nyp i rumpan, hur det helt plötsligt infinner sig precis den där typen av känslor som fanns när han för första gången träffade Micke på stranden. Deras blickar möttes i korta blixtar, och Matte var ganska snabbt säker.
- Du Joel, bara för att köra med öppna kort… Jag vill berätta att jag faktiskt är gay, bara så du vet, om du nu ville veta det.
Joel blev knäpptyst, men rodnade kraftigt. Han fortsatte vara tyst, så Matte sa:
- Gjorde jag bort mig nu? Du ville inte veta, eller..?
- När du sa så, så vågar jag säga att det är jag också. Det är därför jag går skola här, och pendlar med buss trekvart varje morgon och kväll. Jag gjorde bort mig på min gamla skola, så det kom ut att jag var gay, så det blev som en eldsvåda. Snart visste alla, och ingen tycktes tycka att det var okay, så plötsligt var jag skolans officiella bög och då även helt legalt att mobba, och jag fixade inte alla pikar och allt skitsnack. Sa han och kämpade för att hålla minen lugn, men han kunde inte hålla tillbaka tårarna, för att berätta det här var helt klart känslofyllt.
- Så jävla taskigt och jobbigt. Den attityden kommer du då aldrig att se från mig, men sanningen är att jag kämpade i flera år, och hade inte en susning om hur jag skulle kunna träffa någon likasinnad, utan att råka ut för precis det som hände dig. Sa Matte och tog Joels händer, tvärs över bordet, och fortsatte:
- Tyvärr blir jag inte din pojkvän, men jag skulle älska att bli din vän. Titta… Jag blir alldeles varm när jag tittar på den här bilden. Sa Matte och visade bakgrundsbilden på sin telefon.
- Vilken sexig snygging… Bor han här i närheten?
- Nä, han bor tyvärr utanför Stockholm och har just blivit delägare i företaget där han jobbar, så vi kör kärlek på distans tills jag är klar med skolan.
- Snacka om avis jag blev nu. Jag känner mig helt bränd, nästan uppeldad, efter som det gick åt skogen tidigare, så jag blir nog den eviga ungkarlen. Sa Joel och var på vippen att gråta på riktigt. Lunchtimman var nu nästan slut, så de reste sig och lämnade sina brickor. Utanför dörren omfamnade Matte Joel i en intensiv kram, och viskade:
- Visst kan jag ändå få vara din vän? Vänner kan man aldrig få för många av. Matte avslutade kramen med en kyss på munnen, innan de gick tillbaka.
- Joel, vi behöver snacka, utan att någon annan hör. Kan du ta en senare buss i eftermiddag?
- Jag kan alltid köra med att jag blev lite sen och missade bussen…
Joel var förvirrad, och undrade hur Matte kunde gissa att han var gay.
- Egentligen visste jag inte, utan det var bara en känsla när jag såg din blick. Min hjärna flippade och det ryckte i kuken… Jag kände igen det sedan jag träffade Micke i somras. Kände inte du något?
- Jo, men jag fattade inte vad. Jag trodde att jag bara reagerade på att du är snygg, för jag märkte också att det ryckte i kofoten. Sa Joel.
- Kofoten? Sa Matte frågande.
- Ja, den har som en liten krok längst ut, och det har ju inte ett järnspett. Skrattade Joel, och så klart även Matte, som kände sig varm av Joels öppenhet.

Matte gick med Joel till busstationen, för det var ju nästan i rätt riktning även för Matte som skulle hem. Det fanns ett skärmtak bakom busstationen, för någon udda landsortslinje som hade sin hållplats där, så Matte drog in honom där, tog båda hans händer och gav honom en riktig hångelkyss.
- Runka skönt i kväll, och dröm om mig i natt, men kom ihåg, att på skolan är vi bara kompisar, så inte allt skiter sig, och då kanske det gör det både för dig och mig. Nog för att jag och Micke känner oss säkra på varandra, så ibland kan vi inte hålla oss, utan det blir en kram eller kyss offentligt, men man måste ändå vara försiktig, så inte något hatdrev mot bögar drar igång. Jag tror skolan, med nästan enbart killar, är just en sådan farlig plats. Sa Matte.
- Jag lovar, jag ska vara försiktig. Tack för att du ser mig, och hjälper mig, och lär mig. Runka skönt du också. Sa Joel och skyndade sig upp på bussen.

Efter middagen ringde Matte till sin pojkvän:
- Hej älskling, måste bara få höra din röst. Det pirrar i kallingarna.
- Så häftigt, vill du köra skype?
- Gärna. Jag känner att jag måste lätta på trycket.
- Klä av dig, så är vi strax igång. Jag längtar också. Sa Micke med mjuk stämma.
- Så där… Du ser ju… Sa Matte och visade först sitt stånd, och sedan sitt ansikte,  och riktade en slängkyss väldigt nära kameran.
- Nu ska du vare sig bli arg eller rädd, men jag ser på dig att det hänt något. Vad heter han? Sa Micke och visade hur han sakta runkade sitt stånd.
- Shit, det syns alltså på mig… Han heter Joel, är ny i klassen, och vi har inte gjort något mer än att jag har gett honom en kram och en vänskapskyss. Förlåt...
- Säg inte förlåt. Så länge du inte vill göra slut, så får ni göra ganska mycket. Du vet, vi stjärtgossar måste hålla ihop och hjälpa varandra.
- Herregud så mycket jag älskar dig när du säger så. Han var ju lika desperat som jag var innan jag träffade dig. Dessutom hade han en skitjobbig grej i bagaget. Han trodde att en kille var på samma linje som han, men det stämde inte, och den killen började skrika ut att Joel var bög, så det blev värdens mobbingdrev. Han blev tvungen att byta skola, så nu pendlar han nästan två timmar om dagen, för hans föräldrar har ju inte flyttat.
- Vilken stackare. Jag blir så varm och glad av att du hjälper honom. Vi bögar måste hålla ihop, som jag sa. Titta vad som hänt medan du berättat. Sa Micke och visade en närbild på hur en seg droppe var på väg att lämna hans ollon.
- Det är samma här. Jag sprutar nog snart… Det var ju flera veckor sedan vi sög varandra. Flämtade Matte.

- Nä tio dagar, men skit i det, kåtbock. Jag längtar efter att få suga dig också. Ska vi spruta, så kan vi snacka vidare sen? Flämtade Micke och visade hur han ökade runkfrekvensen.
- Ja bara låt det komma. Jag är så kåt att jag törs inte runka. När du sprutar så kommer jag bara av att titta, och hålla kuken.
- Jag ser hur häftigt kåt du är. Kuken vippar i takt med din puls. Titta nu, för nu startar fontänen. Kved Micke, och stönade ljudligt medan kraftiga strålar gick högt upp i luften innan de föll plaskande mot golvet.
- Jävlar så kåt jag är. Visa din finaste hångelmun, för nu sprutar jag mot taket.
- Micke visade sin mun med en smal springa mellan läpparna, och tungspetsen som rörde sig sexigt utanför och mot överläppen. ”Ooaaaaahhh” kved Matte utdraget, och visst sprutade han kraftiga strålar, även om de så klart inte träffade taket.
Medan Matte bara satt och flämtade, med sista droppen sperma hängande från kuken, sa Micke:
- Det här är galet. Vi måste ses ofta. Kan jag komma till dig i helgen?
- Jag längtar ju varje dag, och inte blev det ju lättare av det här, men var ska vi ses? Hemma hos mig är det inte mycket till privatliv, även om jag vet att morsan och farsan inte skulle klaga.
- Husbilen… Det är ju fortfarande inte vinter, så jag kan bara be farsan att starta värmen dagen före.
- Då vill jag bara visa dig… Ska jag ta med den här? Sa Matte och visade upp en dildo som han hade i sängbordslådan.
Micke skrattade till:
- Så du är så desperat att du köpt en stand in för mig?
- Nä, det finns fler som är omtänksamma. Min storasyrra har ju flyttat ihop med sin kille, så hon gav mig den och sa att hon inte behövde den längre, och dessutom sa hon att den var lite för smal för hennes behov, men att den nog skulle passa i min lilla söta stjärt, eller kanske i din. Du anar inte hur häftigt den vibrerar!
- Waoo! Din syrra är ju värd en blöt sliskig bögkyss! Får jag också prova den… Nä, du får prova den på mig. Ok?

Snacket fortsatte länge, och de ville så desperat ses, så det bestämdes definitivt att de skulle ses redan kommande helg. Matte var på väg att stänga av skype, när Micke säger:
- Visst tar du med dig Joel?
- Ehhh, vill du verkligen det? Sa Matte nervöst.
- Varför inte? Han är nog lika sprängkåt dom du var när vi sågs första gången.
- Jag måste erkänna, att jag har tänkt tanken om han och jag skulle runka av varandra. Blir du svartis om vi gör det innan du kommer? Sa Matte försynt.
- Säkert lite, men nu när jag vet, så blir jag bara kåt igen. Kolla! Sa Micke och visade sitt stånd.
- Samma här, vi runkar igen, men sedan måste vi avsluta. Vi har larvat oss i en och en halv timma nu. Flämtade Matte och började dra skinnet fram och åter, och visade det i sådan närbild, att Micke hörde klibbljuden från hans kladdiga ollon.
- Shit, det där ljudet är så häftigt. Är du med mig? Nu sprutar vi! Kved Micke och skickade iväg en ny sats ut över golvet. Jag får kåtslag! Kolla! Pep Matte och spädde på halkan på sitt golv.

Kvällens skype-upplevelse hade gett Mattes kåthet ny energi. Nästa dag på skolan hade han svårt att  hålla det han tidigare påpekat till Joel, att hålla en låg och neutral profil.
På lunchen drog de sig undan, och hittade en vrå där Matte fullständigt tappade kontrollen, och slängde sig över Joel och överöste honom med kyssar, och han höll sina händer runt Joels rumpa, och tryckte deras underliv mot varandra.
- Snälla Matte, jag blir ju vrålkåt. Jag sprutar snart i kallingarna, och säkert är jag lika röd i ansiktet som du… Vi har lektion om en kvart.
- Förlåt… Jag kunde inte hejda mig. Jag skypade med Micke igår, så vi blev nästan galna. Jag går och sköljer ansiktet med kallvatten… Förlåt igen. Sa Matte och hans blick var riktigt skamsen.
De lyckades ändå varva ner och ingen tycktes märka något när lektionen började, men vid nästa rast sa Matte tyst:
- Har du lust att missa bussen idag också? Jag har något hemma som jag skulle vilja visa dig, och mina föräldrar blir sena hem.
- Låter spännande. Jag anar åt vilket håll det lutar. Sa Joel och blinkade klurigt med ena ögat.

När de senare promenerade mot Mattes hem, så såg han sig noga omkring när de svängt in på sista lilla villagatan, och gatan var helt tom på folk.
- Det här brukar kännas bra. Sa Matte och tog Joels hand.
- Åhhh, helt rätt… Jag har nog inte hållit någon i hand sedan den tiden när man höll morsan i hand, och det kändes inte så här. Sa Joel med ett leende.
De klev in i hallen och Matte vred om låset.
- Här borta är mitt rum. Sa Matte och tog Joels hand igen. Inne i rummet stannade de och kysstes intensivt. Det blev riktiga hångelkyssar, och Joel flämtade:
- Vad har du tänkt dig? Det kommer snart att hända saker, som inte blir så trevliga om jag sen ska sitta på bussen med klet fulla kallingarna.
- Inget problem, vi knäpper upp. Sa Matte med grötig röst, och gav sig på Joels bälte.
- Då borde det väl vara rättvist också, flämtade Joel och gav sig på Mattes byxor, precis när hans egna tillsammans med kalsongerna åkte ner mot vaderna.
- Jävlar vilken sexig kuk du har… Lite uppåtböjd, så den ser extra kåt ut. Flämtade Matte och kramade den varsamt, samtidigt som Joel just hade fått fram Mattes lika stenhårda stake.
- Jag sa ju det, kofoten, men… Vad skulle din pojkvän säga om det här? Krystade Joel.
- Vilken bra idé. Vi frågar honom log Matte saligt och tog upp telefonen. Han ringde inte, utan tog skype direkt.
- Hej älskling… Vill du ha en överraskning? Jag har Joel hemma hos mig! Sa han och vinklade telefonen för att visa hans ansikte.
- Hej Joel! Trevligt att ses. Törs jag fråga vad ni gör? Sa Micke.
- Jag tror du gissat redan. Sa Matte och sträckte ut armen för att visa nästan i helfigur, att de satt och  kramade varandras kuk.
- Visst får jag vara med, grabbar? Vänta, jag ska bara knäppa upp. Sa Micke och lade ifrån sig telefonen.
- Vad säger du Joel? Vilket huvud är snyggast? Sa Micke med ett leende, och flyttade sedan snabbt ner telefonen till ollonet för en riktig närbild.
- Svårt att säga, båda är ju befriade från hår, men sedan har dom ju olika charm. Jag tycker du är modig som visar dig så här.
- Jag törs när Matte är med. Annars skulle jag inte våga, men vänta grabbar, ursäkta att jag har synpunkter. Joel, sparka dig fri från brallorna, sära på benen, och locka dit Matte. Han är en jävel på att suga…
- Tack Micke, jag tänkte på det, men vågade inte. Vågar du Joel? Sa Matte.
- Men tänk om jag kommer i din mun. Flämtade Joel.
- Han är snabb att svälja, och annars hotar jag med kaffetermosen. Fnissade Micke.
- Kaffetermosen? Sa Joel frågande.
- Skit i det, jag berättar sen. Nu ska du bara ha det skönt. Sa Matte  och sjönk ner på golvet, och kysste Joels ollon.
- Hel galet! Jag kommer att spruta som faaaaahhhnnn! Krystade Joel när han såg Mattes läppar sluta sig runt ollonet.
- Skönt? Flinade Matte innan han fortsatte.
- Jaaahhh, aldrig förr har någon rört mig…
Matte försökte växla mellan att visa Joels kuk och ansikte.
- Det ser ut som att du trivs, Joel. Sa Micke.
Han fick inget svar, men några sekunder senare så kved Joel utdraget och hans kropp riste i kramper, då han levererade en helt makalös mängd med sperma.
- Åhhh, kolla Joel! Matte fick problem! Fnissade Micke när han såg hur sperman rann från Mattes mun.
- Sååå jävla skönt! Jag smäller av. Kved Joel och böjde sig fram och lade armarna runt Mattes nacke.
- Supersexigt och supergott. Vill du smaka? Sa Matte och sträckte halsen mot Joel.
- Livsfarligt, men ni är så häftiga så jag vill inte neka. Får jag en kyss? Sa Joel, och han fick genast en spermakladdig kyss.
- Nu sprutar jag också strax. Vill ni se? Flämtade Micke.
- Självklart! Spruta på telefonen så kan vi få lite att smaka också. Sa Matte småfnissande.
- Nä, jag tror inte det blir bra, men är ni törstiga så kan jag spara tills ni kommer hit. Oooohhh, nuuuuhhh. Kved Micke och skickade satsen rakt ner i ett vinglas, och visade upp att det faktiskt blev en ansenlig skvätt.
- Joel, har du någon idé? Vare sig du vill eller inte… Strax sprutar jag också! Pep Matte, och Joel tänkte inte, utan slängde sig ner mellan Mattes ben, gapade och runkade honom så satsen sprutade rakt in i hans mun. Det mesta rann ut igen, men han reste sig sedan för att återlämna en del i Mattes mun.

Tre tillfredsställda killar kände sig väldigt nöjda med eftermiddagen. Matte följe Joel på en snabb promenad till bussen. Förresten, vad var det där med kaffetermosen? Sa Joel i sista sekunden.
- Ha ha! Ring mig när du är hemma, så ska jag berätta. Skrattade Matte,och funderade på tillbakavägen hur han skulle locka Joel till husbilen.
En märklig eftermiddag kände Matte, för visst var det häftigt, och han såg fram emot helgen, då Micke skulle komma, men samtidigt kände han att tre i ett förhållande, det var en för mycket.

På torsdagen kollade han med Joel:
- Vad gör du i helgen?
- Inte så mycket… Glor på tv’n, messar med dig kanske, och gör vi det så runkar jag säkert också, men annars vet jag inte.
- Vad skulle du tycka om att bo i en husbil med mig och Micke från fredag kväll till söndag? Sa Matte.
- Nu skojar du väl? Det låter ju helt galet! Sa Joel och sken upp.
- Jo jag gissar att det blir galet, men vill du, så är du välkommen.
Joel hade svårt att inte spela över sin glädje, och på fredagen kom han med en lite större väska med kläder till skolan.
- Vad har du i väskan? Sa Matte.
- Lite extra kläder, så det räcker över helgen.
- Så… Du ska ha kläder på dig? Flinade Matte.
- Ehhh, du snackar så jag blir generad. Ska vi hålla på hela helgen? Sa Joel.
- Nä, det pallar vi nog inte, men nog blir det säkert en hel del. Bered dig på en och annan överraskning. Sa Matte och blinkade lite klurigt med ena ögat. Micke hämtar oss med bilen, men han jobbar ju, och har en bit att köra, så vi går hem till mig efter skolan. Jag har inte packat ännu, och så har vi lite förberedelser att göra… Du får se sen. Förresten, har du legat med en tjej någon gång? Sa Matte med ett klurigt leende.
- Nä, för nästan gills väl inte? Jag var på en fest och blev skitfull. Jag bara dråsade omkull på heltäckningsmattan, och en tjej som var nästan lika full ville knulla, så hon knäppte upp mina brallor, men jag fick inte upp den. Jag var så borta att jag inte ens insåg att det var pinsamt.
- Jo sånt kan ju hända, men då behövde du ju inte riskera att bli farsa i alla fall. I helgen blir det ingen fylla, utom möjligen lite vin. Skulle tro att Micke har med sig det.

Väl hemma hos Matte var inga föräldrar hemma, vilket var perfekt sa Matte, och rafsade ihop lite saker från garderoben, och fortsatte:
- Kom! Nu är det storstädning inför helgen. Sa han och drog med Joel in på toan och låste.
- Vad händer? Sa Joel, mycket förvånat.
- Sätt dig och bajsa, och kläm ut ordentligt, allt du har. Sa Matte och knäppte samtidigt upp sina egna byxor.
- Det här verkar sjukt. Varför… sa Joel lite skrämt.
- Okay, jag först då… Räkna med att bli  knullad i röven i kväll, och du kanske även vill testa min lilla stjärt. Då vill man ju inte att kuken ska se ut som om den varit i en tjärhink när man drar ut den. Sa Matte medan han stånkade ut det han hade i tarmen.
- Sedan blir det sköljning. Det här finns att köpa på apoteket, om man behöver lavemang.  sa Matte och fyllde behållaren med vatten som han kokat redan dagen före.
- De känns lite skumt, men man sätter slangen i aktern, och trycker upp vatten tills det blir fullt, och behåller det där inne tills det vill ut.

Joel tittade storögt, och byxorna hade han ju redan börjat dra ner, så det var helt klart att han tyckte det var spännande, för kalsongerna putade som ett tält.
- Nu trycker det på… Jag försöker hålla tillbaka så gott det går, men nu kommer niagarafallet. Stönade Matte och släppte iväg en jättesplash i toan.
- Helt sjukt ju… Jag fattar, tror jag, men trodde aldrig att jag skulle vara med om något sånt här. Flämtade Joel. Matte svarade inte, utan krystade igen.
- Lite kvar tror jag… Så där. Sa han och torkade sig, reste sig med kuken vajande halvstyv, och sa: Din tur. Jag lovar att sista momentet blir skönare.
- Men… Hur blir det här? Om jag skiter så kommer det piss också. Var tror du det hamnar? Sa Joel, när han just satt sig med kuken pekande rakt upp.
- Jag vet. Det är en utmaning. Jag brukar böja mig fram och pissa i badkaret först. Bara att skölja sen.
Joel gjorde enligt instruktionerna, och flämtade av kåthet när han senare pressade ut vattnet.
- Så där, bara slutfinishen kvar. Ställ dig bredbent, och böj dig över toan, så du stöttar dig på handflatorna… Åhh, snacka om söt stjärt, nu får jag också ståkuk på riktigt. Ta det lugnt nu, jag ska bara tvätta med tvål och vatten. Sa Matte och vred ur tvättlappen som han spolat i varmvatten. Han smorde in området runt Joels anus med flytande tvål, och avslutade med att sätta pipen på tvålflaskan mot Joels trånga hål, och tryckte in en liten klick.
- Skumt, men jävligt skönt. Flämtade Joel när Matte började gnida med tvättlappen.
- Snart klar… Ska bara tvåla in lite här också. Sa Matte och tryckte in pekfingret ett par centimeter i Joels stjärt. Han juckade några gånger och sa tyst:
- Tror du det är rent nu?
- Ja säkert… eller näää… Fortsätt lite till stönade Joel.
Matte drog sakta ut fingret och såg hur Joels ringmuskel genast stängde tillträdet, men då tryckte han in fingret på nytt, drog ut det och upprepade flera gånger, tills han sa med kåt-grötig röst:
- Kolla, nu lämnar du entrén öppen. Nu skulle jag kunna trycka in kuken utan problem.
- Jaaahhh, snälla, kom in… Kved Joel.
- Nä, det här var bara en teaser. Fortsättning följer i kväll. Nu byter vi plats. Sa Matte, som nu stod med ett praktfullt stånd och ville få stjärten tvättad.

Matte fick en liknande behandling, och Joel juckade varsamt med fingret i Mattes rumpa, och såg samma sak, att efter ett antal vändor in och ut, så slöt sig inte ringmuskeln genast när han drog ut fingret.
- Jävlar så kåt du gör mig. Flämtade Matte.
- Inget mot vad jag blir! Krystade Joel och tryckte kuken mot Mattes anus. Han lyckades bara få in ollonet, innan han sprutade för fullt.
- Jag var rädd för det här. Jag tänkte vi skulle spara våra sprut till senare, men jag är lika kåt! Hit med röven! Krystade Matte, och försatsen som var på väg att droppa från hans ollon, räckte för att han skulle glida in lätt. Det räckte med bara några juck, så exploderade kanonen inne i Joel, och Matte krystade fram:
- Kåtaschel! Känner du sprutet? Jag döööör! Kved Matte medan hans orgasm ebbade ut.
- Vad tror du om helgen? Har du laddat med extra mycket sperma? Flämtade Matte medan de kramades efteråt.
- Jag vågar inte ens fantisera. Det jag undrar mest just nu, är hur jag ska få på mig kläderna. Kuken står fortfarande lika hårt. Flämtade Joel.

Med milt våld så lyckades grabbarna ändå klä sig, och hade just funderat en stund på vad de skulle göra medan de väntade på Micke, men precis då ringer han. Matte svarade direkt med högtalaren:
- Hej älskling! Är du på väg?
- Ja självklart. Jag smet lite tidigare från jobbet, för jag var ju tvungen att åka hem och städa lite också.
- Ahhh, vi har just städat klart, och väntar på dig. Sa Joel innan Matte hann säga något.
- Härligt, men säg ärligt, lyckades ni att enbart städa, eller har ni kladdat ner igen också? Skrattade Micke.
- Alltså, städa när man är två som hjälps åt, det är ju fan omöjligt utan att även kladda ner, men kletet ligger ju bra till, så det syns inte. Sa Matte.
Micke skrattade både högljutt och länge, innan han samlade sig och fortsatte:
- Älskade kåtpojkar, det blev lite ändrade planer. Jag insåg själv att det skulle bli trångt i husbilen, och morsan lät inte helt nöjd med att vi skulle bli tre… Lite för extremt sa hon, så jag har bokat alternativet, som nog blir mycket bättre.
- Jaha? Och det är? Sa Matte.
- Du får se… Kan vi mötas vid busstorget om en halvtimma? Sa Micke.
- Funkar fint! Puss på snoppen så länge! Sa Matte och avslutade innan någon av dem hann säga något mer.

- Jag har varit nervös hur jag skulle förklara för morsan och farsan, för dom vet ju att Micke kommer, men jag fick precis en ide, så håll bara med… Dom är här utanför nu.
Matte startade snacket innan någon annan hann säga något:
- Hej på er! Jag trodde inte att vi skulle hinna ses, men det här är Joel, en klasskompis, och han följde mig hem, bara för att slå ihjäl tiden fram tills hans buss går, så nu är vi på väg till busstationen, och Micke är på g, så han skulle möta mig vid busstorget.

Grabbarna promenerade iväg, och Mattes pappa sa till sin fru:
- Varför får jag konstiga vibbar? Matte är kär i Micke, men dom försöker att inte visa det utåt, och nu dyker plötsligt en kille till upp, som definitivt verkar veta om Mattes förhållande. Ska jag vara ärlig, så tyckte jag att Joel och Matte såg nyförälskade ut.
- Jag håller definitivt med, men Matte är ju myndig, och tids nog får vi nog veta vad som är på gång. Sa mamma.

Busstationen var ju inte intressant, men de mötte upp Micke och gick snett över gatan, till stadshotellet.
- Lägg av! Säg inte att du bokat rum till oss här? Sa Matte.
- Jodå, jag känner folk här, så jag fick till och med rabatt. Sa Micke och checkade in.
- Wao! En lyxsvit! Jag tänkte mig trängsel i ett enkelrum. Flämtade Joel.
- Nä, men jag fick det här till enkelrumspris. Ska vi testa om sängen är skön, innan vi går ut och äter? Sa Micke.
- Den ser skön ut. Sa Matte och slängde sig bakåt.
- Grabbar, ni gjorde mig alldeles vild när jag såg er på skärmen tidigare. Kan ni visa mig live också? Sa Micke och knäppte upp sina byxor.
- Det är väl därför vi är här, eller?.. sa Matte och gav sig på Joels bälte.
- Det här är helt galet. Det är inte många dagar sedan jag trodde att jag aldrig skulle träffa en annan bög, och nu är jag i samma säng som två till. Flämtade Joel när han kände hur kalsongerna drogs ner.
- Kåt och gullig kille. Ditt stånd är ju underbart sexigt. Flämtade Micke och släppte ut sin egen svällande penis.
- Matte, lägg dig bredvid Joel, men åt motsatt håll… Ja, jag tror du fattar hur jag tänker.
- Mmmm, och gissa vad jag tänker… Jag har tvättat ingången till din kuks hemliga gömställe. Flämtade Matte, och vickade lite på rumpan.
- Ahh… Du vi ha det så… Medan Joel suger dig… Är det okay Joel?
- Jag blir sprängkåt, men är lite rädd att han sprutar för mycket. Jag har aldrig tagit hela satsen i munnen. Flämtade Joel.
- Vi löser det. Sug bara lite försiktigt, så han inte sprutar på en gång. Åhhh, kåta sexiga pojkar, sa Micke och rotade i Mattes bagage, för att hitta dildon. - Vem vill prova först? Fortsatte han.
- Du! Sa både Matte och Joel, nästan som om dom diskuterat saken.
- Va? Nä, jag kör enligt min plan. Sa Micke och smorde in dildon, samtidigt som han närmade sig Joels rumpa.
- Har du blivit knullad i rumpan tidigare? Sa Micke med mjuk stämma.
- Bara lite… Idag på eftermiddagen, när vi tvättade oss… Vi blev så kåta att Matte tryckte in den bara lite, och sprutade fullt där inne.
- Låter härligt, och du sprutade i Matte då, gissar jag.
- Mmm. Skönare än jag någonsin fantiserat om. Jag nästan sprutade bara av att tänka på att kuken skulle in i hans stjärt. Flämtade Joel och kände hur kåtsnacket gjorde honom sprutklar.

Fortsättning följer…

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.