Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/2, 2022 kl. 21:06, av Ludde2

Tvivel på flera plan.

Del 6 av 8 i serien Att genomföra studier av det motsatta könet

Både Per och Mini hoppar över skacklarna. Det blir ett mycket lyckat snedsprång för alla inblandade parter

 

Det här med analsex eller inte var som ett mörkt moln som hängde över dom för både Mari och Sofi. Killarna tog det hela med ro, det var inget måste för dom, det fick bli som det ville med den saken, tjejerna märkte det och slappnade av dom också. En gång i framtiden så skulle dom säkert göra ett försök.

Dom fortsatte att knulla som vanligt, som vanligt för dom var en mycket intensiv upplevelse, det var så att svett och andra kroppsvätskor stänkte om dom.

 

Per och Mini höll på i samma stil dom också, en fördel för var att Per hade egen lägenhet, han hade bytt till en större lägenhet, fortfarande i mormor hus, det som var bra med det var att dom inte behövde smyga med sina känslor. Mini hade mer eller mindre flyttat in hos Per.

Var det så att det ”stack” till, var det bara att uppsöka sängen, den möjligheten utnyttjade dom mycket frekvent. Dom var säkert inte unika på något vis, utan dom var säkert helt normala tonåringar som knullade så fort lusten slog till.

Dom hade blivit förtjusta i att hon stod på armbågar och knän och visade upp sin fitta för honom. Det var en signal som han inte kunde motstå, hans kuk blev stenhård, stor och mycket klar att stoppa in i den svullna våta, kåta fittan, han var tvungen att var lite försiktig till att börja med, han kom mycket långt in i henne, kuken slog i botten, det kunde bli smärtsamt för henne, det var en smärta som hon stod ut med.

Hennes slida, detta underbara mycket anpassningsbara organ, vande sej vid hans kuk, ökade i längd, livmodern drog sej tillbaka så han kunde fortsätta att stöta med kuken, vilket han gjorde. Numera hade dom lärt sej att vänta in varandra, deras orgasm kom samtidigt.

DET VAR INGEN LITEN VINDPUST, det var som en orkan, IIIIIOOOOAAAAHHHHH gastade dom båda två.

Han tryckte in kuken för fullt och sprutade så mycket han kunde producera i henne, nu klarade hennes slida av det, den kunde ta emot hela hans kuk nu.

 

Säg den lycka som varar beständigt, Per skulle iväg på en månads praktik på en annan ort han skulle inte få tillfälle att åka hem på hela den månaden.

Avhållsamhet är inte livsfarlig, men ack så besvärlig, besvärlig för både Mini och Per. Det var tvunget att lösa sej på något vis.

I Pers fall så klarade han dom första två veckorna utan att han behövde ta till något ”handarbete”.

Den andra helgen hade dom en sammankomst för alla kursdeltagarna.

Per hade ett gott öga till en av tjejerna, Barbro hette hon, dom gjorde sällskap hem, dom bodde på samma ställe, det blev så att dom hamnade på hennes rum.

Pers samvete stack upp huvudet och protesterade, han tyckte att det var bäst att han gick hem till sitt rum.

Barbro hade blivit kåt, mycket kåt, hon ville något annat. Det var i hennes fall att hon ville knulla, knullas. Det var precis samma sak med Per han var lika kåt han också. Det var därför han ville gå hem.

Dom fortsatte i hennes säng. Kläderna hade dom fått av sej, det var inget hinder.

Han förde isär hennes ben och nästan vek henne dubbel, han fick hennes fitta i ett perfekt läge för att köra in kuken, vilket han gjorde, hon stönade till och tryckte emot med fittan så mycket hon kunde, det var inte så lätt i den här ställningen, Barbro var stark, hon lyfte sitt bäcken mot honom, hon hade nästan bara axlarna kvar i sängen. Han juckade och bökade med kuken i henne, han hade ganska bra ordning på var hon var känsligast.

Det slutade med att det gick för dom, vid först sprutet från Per satte  även hennes orgasm igång.

- AH, AHH, AHHH, stönade hon, hon fick kramper i slidan, dom gick i vågor, hon bet i kudden för att dämpa sina skrik, Per lyckades hålla sej någorlunda tyst när han fortsatte med sitt sprutande.

- Det här kan sluta med att du blir ”på smällen”, jag hoppas att du äter P-piller, någon tanke på kådis hade jag inte, jag använder inte sådana, Mini äter piller, det har hennes snälla förnuftiga mamma fixat till henne.

- Du behöver inte vara orolig, jag äter piller, jag har en förnuftig mamma jag med, att jag är frisk i övrigt kollade barnmorskan innan jag fick mina piller. Du behöver inte vara rädd att komma hem till Mini med något ”skit”.

- Mini och jag talar om allt för varandra, vi har inga hemligheter. Det här berättar jag för henne när jag kommer hem, jag hoppas att hon förlåter mej.

 

Per var orolig alldeles i onödan, han visste inte att Mini hade samma problem som han, hon hade också vant sej vid att knulla regelbundet, i alla fall flera gånger i veckan.

Det var ett par killar någon klass över henne i skolan som nog var ganska förtjusta i henne, det som avhöll dom från att stöta på henne var att hon hade Per.

Nu var inte Per hemma och kunde bevaka sina intressen och Mini kände en stor tomhet efter honom.

En fredagskväll när hon varit på bio fick hon sällskap med en av dom killarna på hemvägen, dom bodde i närheten av varandra.

När dom kom dit där han bodde blev dom stående och snackade en stund.

Sune hette killen, hade precis som Per en egen liten lägenhet. Det var ett rum med en liten sovalkov och ett litet pentry.

Han försörjde sej på friska föräldrar, lite studielån och ett jobb i en spelbutik, han jobbade så mycket han fick.

- Du kan väl följa med in så ska jag fixa lite fika.

Mini som anade hur det skulle kunna sluta, hon tvekade länge.    Flera sekunder.

- Bara fika inget annat det måste du lova, du får inte vänta dej något annat.

Sune var beredd att lova vad som helst.

- Det kommer inte att hända något som du inte är med på.

- Okej då.

 Mini litade på hans löfte, vad hon inte tänkte på var att hon själv inte var riktigt att lita på, det skulle visa sej att hon skulle få mycket stora besvär att hålla se till den ”smala” vägen.

Sune ordnade till lite fika som dom mest satt och tittade på, dom satt bredvid varandra i en liten soffa, han lade en arm om henne.

Då försvann alla hennes betänkligheter, det susade till i huvudet på henne, fittan började fukta, det började kännas lite mystiskt där.

Precis som första gången med Per så skuttade hon upp i knäet på honom, hon tryckte sej mot hans kropp, fittan mot hans kuk, den började reagera. Hon såg till att få kuken på rätt ställe, så bra som det gick när dom hade kläderna på sej.

- Du måste sluta med det där, det är nog bäst att du går hem, jag kan inte hålla mitt löfte.

- Ditt löfte var att det inte skulle hända något som jag inte ville själv. Jag vill, JAG VILL, JAG VIIIILLL.

- Om du inte knullar mej nu så fort vi fått av oss kläderna så kommer jag att krevera. På väg till hans säng tog dom av sej sina kläder, när dom kom fram till sovalkoven där hans breda säng stod var dom nakna båda två.

Sunes kuk var som ett järnrör, hon kastade en blick på den och konstaterade att den skulle sitta fint i hennes fitta, den såg lagom grov och lång ut. När hon tog den i handen blev hon övertygad om att det skulle komma att kännas bra att få in den i sin fitta.

Det var inget att vänta på, Minis fitta var minst sagt ”knullfärdig”. In med kuken i en enda kraftig stöt, hon hade rätt, den satt fint i fittan på henne, den passade perfekt.

Hon fick njuta av den ett par minuter innan det gick för honom, hon verkligen njöt för fullt, hon kände hans sköna kuk mot sina slidväggar vid varenda stöt ha gjorde, det hände att han stötte till mot hennes livmoder, när han sprutade så kände hon det och det gick för henne också. Hon hade tröstat sej med sin dildo, det var inte samma sak. Nu fick hon äntligen uppleva en riktig kuk. Det var en himlastormande upplevelse.

Nu kunde hon inte vara tyst, AAAAAIIIIIOOOOOUUUUJJJ stönade hon fram, han stämde in i stönandet.

 

Det var två mycket nervösa människor som träffades hos Per.

- Jag har varit började Per……

- Jag har varit….. fortsatte Mini, i munnen på Per.

- Du först ville Mini.

- Jag har varit otrogen, knullat en annan tjej, jag var så kåt att jag att jag inte kunde motstå henne, jag har ingen ursäkt, när kuken står är halva förståndet borta. Det är bara att hoppas att du kan förlåta mitt snedsprång.

- Om du förlåter mej.

- Jag klarade heller inte av att avhålla mej från att knulla, du har fått mej att gilla det, jag har hoppat över skacklarna jag med svarade Mini.

- Vi är alldeles säkert helt normala tonåringar som inte lovat varandra evig trohet, jag förlåter dej gärna, och vill fortsätta att vara din vän. Jag tycker precis som du, vi ska fortsätta att vara vänner men ska ta en paus, bara ta en paus. Vare sej Per eller Mini hade nog inte trott, eller ens tänkt, att deras förhållande skulle bestå hela livet. Om det skulle kännas på det viset så ska vi inte låta något hindra oss, då ska vi naturligtvis fortsätta som vi brukar, vi ska givetvis knulla, Per ville vara ärlig, han erkände gärna att hon gjorde honom kåt.

 

Mini flyttade hem igen och Barbro flyttade in till Per i stället. Det resulterade i att det blev mycket knulla den senaste tiden, dels så gillade dom varandra och det var nyhetens behag. Dom tillbringade mycket tid i Pers sovrum, i sängen.

Nu låg dom i den sängen och småhånglade, dom skalade av sej kläderna, nu började dom bli kåta, om man kan gradera kåthet så var nog Barbro allra kåtast av dom. Hennes fitta visade alla tecken på att hon var ”skitkåt”, den var blöt och öppen så att man nästan kunde se hennes livmoder, den bara längtade efter att han skulle knulla henne, hon låg och småhoppade med baken, det morrade och knarrade om henne hela tiden.

- Kan du inte ”vika ihop” mej så där som du gjorde en gång tidigare.

Det gjorde Per, hennes fitta kom i ett perfekt läge. Det var inget att be för, han såg till att få in sin kuk i henne.

När det gick för dom, båda två fick sin orgasm samtidigt, fick dom en känsla av att dom inte var ensamma i rummet. Det var en känsla som dom hade båda två.

 

Mini som hade kvar sin nyckel till Pers lägenhet, hade just då kommit dit, hon anade att det var något på gång i sovrummet, hon smög fram och tittade in på Pers säng. Där blev hon vittne till slutspurten på deras orgie.

Vad hon kände????

 Hon hade fört in handen i sina trosor, där var en mycket blöt öppen fitta, hon gnuggade på sin klitoris, det var nära att det gick för henne, när Per fick syn på henne.

- Kom hit sa Per vill du inte vara med här hos oss. Vad tycker du Barbro.

Barbro som mycket väl kunde tänka sej en trekant där Mini var med instämde med Per.

- Se till att du får av dej kläderna så att du också blir naken, du är väldigt välkommen.

Mini tog av sej kläderna och hoppade upp i sängen till dom andra två, hon tog Pers kuk i munnen, det hade hon aldrig gjort någon gång tidigare, det var nära att Per gick i taket, hon låg så att hon hade fittan över hans ansikte, han kunde inte motstå att slicka till på hennes klitoris, den visade med all tydlighet, att den ville vara med.

Mini spottade ut kuken, tjoade till och reste sej upp. När hon gjorde så blev kuken stående rakt upp i luften, den blev liksom ledig.  Det kunde inte Barbro motstå, hon satte sej på kuken, tryckte in den i fittan, den fittan som var välsmord från den tidigare utlösningen, det klafsade till om kuken när den tidigare satsen trycktes ut ur hennes fitta.

Per hade kuken i Barbros fitta och slickade och sög för fullt på Minis klitta.

Tjejerna satt ansikte mot ansikte och tittade på varandra, dom kunde lika gärna kolla på sej själva, så lika var dom, samma ganska små bröst och hallonstora spetsiga bröstvårtor, dom speglade väldigt tydligt Pers smak när det gällde tjejer.

- Får jag,,,,, låter du mej krama dina bröst frågade Mini, samtidigt förde hon Barbros händer till sina egna bröst.

Deras bröst var lika till sin storlek, lika känsliga var dom också, dom fick rysningar i hela kroppen av det dom gjorde, det började bli svårt för dom att kontrollera sej.

Per kände sej som en prins när dom helt plötsligt kastade sig runt och lade sej i en 6:9a och börjad slicka och slaska på varandras fittor.

- Nej, nej, protesterade Per det är ju jag som ska göra så där, jag vill knulla er, knulla er så att ni bara ligger och stönar, lägg upp er så ska ni få.

- Nu är jag stor i truten. Jag vill att ni lägger er bredvid varandra med benen max isär så ska jag knulla er växelvis, knulla er så att ögonen står i kors på er.

Att dom låg så där fungerade inte så bra när han skulle byta fitta att knulla. Ställ er på armbågar och knän då blir det lättare för mej att byta emellan er, fem stötar i varje fitta, sedan byter jag.

Efter några sådana omgångar så ville tjejerna att han skulle dubblera stötarna, från fem till tio, dom tyckte fem stötar var för lite dom hann inte få ut så mycket av varje gång.

Per var lite rädd att han var stor i truten, visst var han det, det var inga ögon som stod i kors men nog gick det för dom med mycket stånk och stön, han lyckades fördela sitt sprut så att dom fick en liten skvätt i var sin fitta.

- Vi är inte riktigt sluga men skönt var det, eller vad tycker ni Barbro och Per, frågade Mini. Barbro hade nästan tappar talförmågan, Pers kuk hade ”musten” gått ur, det var inte mycket med den just för tillfället. Det är mycket skönt att vara tokig på det här viset, det får inte vara sista gången. Vi måste göra det igen. Kanske kan vi bjuda in Sune också.

 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.