Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/9, 2009 kl. 18:49, av WAMPyrellagirls

Homerun

Del 1 av 3 i serien Homerun

Tjejer som leker ponygirls... är det din passion så har du en lång novell framför dig. Om inte - Leta då upp en annan novell på Bubblan.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

WAMPyrellagirls

TACK Mrs_Robinson. Både för points och kommentar.
Vi ser att både denna och andra små berättelser vi skrivit, fortfarande kommer upp på senast lästa noveller. Tyvärr har både tiden och i viss mån inspirationen trutit, men förhoppningen är att det skall komma fler noveller skrivna av oss båda. Innan vi ger oss in på något nytt, så är det tre serier som MÅSTE avslutas. De har legat ofullbordade allt för länge, men det finns en grovhyvlad fortsättning för dem alla. En av dem har även slutet klart, men det skall in några ord däremellan. Så håll ögonen öppna, för när höstvindarna börjar blåsa så kommer det något signerat - Tina W.

11/8, 2011 kl. 22:27

#4

Mrs_Robinson

Underbart väl skrivet med ordentliga detaljer. Spännande ämne :) Blir faktiskt sugen på att ha en svans minsann. Kul ämne, fem points.

11/8, 2011 kl. 16:11

#3

WAMPyrellagirls

Tack alla ni som gett oss röster och kommentarer till vår lite udda novell "Homerun". Vi har så smått börjat skissa lite på en fortsättning, men det lär nog dröja ett tag innan den blir publicerad. Finna så mycket annat vi vill skriva om och så är det ju novelltävling som triggar oss lite. Men det är inte omöjligt att Bea, Moa och Lisa dyker upp i en ny novell, när det är som kallast och mörkast ute.

12/10, 2009 kl. 18:47

#2

Rusto

Helt suveränt bra. Skulle vara kul att läsa fortsättningen vad som händer med Bea hoppas på det

10/9, 2009 kl. 00:07

#1

Jesper

Vilken otrolig fantasi ni har!!! Helt oslagbart!! Riktigt "udda" ämne... :)

9/9, 2009 kl. 13:23