Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/9, 2009 kl. 20:54, av hohanonsos

Förförd av min frus dagbarn

Del 1 av 2 i serien Förförd av min frus dagbarn

Det var lördag morgon och det artade sig till en solig och fin dag, perfekt för lite trädgårdsarbete och solande naken på altan medan min fru Eva hälsade på sin mor.

Vi har en skön baksida på huset där man kan ligga naken och sola utan insyn och fler än en gång har det runnit till så Eva och jag fått sköna knull. Att ha en villig kvinna bredvid sig, låta tankarna på knull börja mogna, kuken börjar växa och sedan lite försiktigt stryka och massera bröst, lår, mage och successivt närma sig en kåt, våt, öppen fitta är en härlig känsla! Ligga naken själv är heller inte så dumt, såg nu fram mot att kunna ligga och tänka på sköna knull och låta kuken bli riktigt svullen. Den sköna känslan att ligga på gränsen så att kuken nästan inte tål beröring, samtidigt som man inget annat vill än att smeka riktigt bestämt gjorde att man nästan låg i båge innan satsen sprutade upp efter magen.

När jag satt och åt frukost innan jag skulle gå ut och klippa gräsmattan, ringde telefonen.
- Hej är Eva hemma? Det var Ninas om ringde.
Nina hade varit dagbarn till min fru för säkert 15 år sedan men som sedan blivit en nära vän till Eva. Vi blev stödfamilj för henne då hon hade en jobbig uppväxt och vi trodde båda att hon skulle bli ett samhällets olycksbarn, men hon har klarat sig bra och ordnat upp allt.

-Nej hon är och hälsar på sin mor sa jag, samtidigt som det började snurra tankar på vad jag sett av Nina tidigare sommardagar då hon varit här.
- Synd sa Nina, jag hade hoppats kunna vara på er altan och sola en stund innan jag åker bort några dagar..
- Ja men du brukar ju göra det sa jag, så om du inte misstycker att Eva är borta så att det är ok för mig, jag skall ändå hålla på i trädgården ett tag och sedan tänkte jag också sola så det är helt ok.

Redan då jag hörde hennes röst om vad hon ville, kände jag att det började svullna mellan benen och även om huvudet tänkte nej, så sa ett annat huvud ja. När jag lade på luren var första tanken att ringa upp och säga att det blivit förhinder, men med handen om en hårdnande kuk försvann den tanken fort.

I tonåren blev Nina väldigt attraktiv och välutvecklad och kunde alla tricks för att locka både killar och äldre män dit hon ville och det var att knulla. Eva blev hennes ”dagbok” och hon fick höra alla detaljer om vad som hänt, hur och när och på vilket sätt. Att hon verkligen levde ut sina lustar förstod vi och hennes berättelser var faktiskt ganska upphetsande att höra.

Ibland låg hon över hos oss då hon skulle på fest, vi bodde i en stad med en hel del nöjesställen. Det blev allt svårare att hålla blickarna borta från henne, hon klädde sig ganska utmanande med korta kjolar, string, pushup och rejält urringat och då hennes kropp blev allt mer välutvecklad hade jag stånd för det mesta då hon var hos oss. Jag kunde ofta se hennes blick spana mot kuken och jag förstod att hon sett hur det stod till och hennes blickar var väldigt inbjudande.

En gång då Eva var ganska berusad och vi låg och knullade, berättade hon att Nina erkänt att hon ibland blev lite kåt på mig och att hon sett mitt stånd och gärna skulle velat vilja smaka på min kuk.

-Så kåt som du är ibland då hon är hos oss kanske du drömmer om att stoppa kuken i henne, stönade hon. Kanske är det du drömmer om nu hetsade hon, visst är det så, kanske drömmer du om det nu. Fantisera nu att jag är Nina och att det är henne du knullar stönade hon.
Jag behövde verkligen inte fantisera, det låg som en hemlig dröm att en gång kunna få till ett knull med Nina, så med kuken i hennes fitta i fantasin stoppade jag kuken djupt in i Eva medan vi båda hetsade varandra till utlösning.

Eva och Nina gillade att sola nakna och då Nina låg över hos oss, solade dom ofta ute tillsammans. Jag gick då som en bock i paradiset och drömde om att få mig ett knull med Nina. Det gick inte dölja med bästa vilja i världen att kuken var mer eller mindre svullen innanför badbyxorna och de kåta blickarna från Nina gick inte att missta sig på.

Jag blev överrumplad av henne en gång i då jag efter att ha klippt gräset sa att jag skulle basta. Båda låg nakna på altan så det var skönt att i lugn och ro börja runka kuken och tänka på dom två som låg där ute med öppna fittor. Ståndet blev allt hårdare och jag njöt av att känna stunden med dom härliga ryckningarna närma sig. Just innan jag drog de sista sköna dragen, hörde jag någon komma in för att duscha. Då jag trodde det var Eva ropade jag att hon skulle komma in i bastun en stund. Då öppnades dörren av Nina och hennes blick föll direkt på kuken som precis var som hårdast före sprutet. Jag visste att hon såg, men samtidigt som hon bad om ursäkt såg vi båda handen dra sista draget, kuken vicka till och skicka en lång sats upp mot bröstet och medan vi båda njöt av vad vi såg, pumpades de sista strålarna ut och lade sig på magen.
-Oj sa Nina med ett leende den där satsen var värd en bättre plats, men oj vad kåt jag blir när jag ser vad du kan bjuda på.

Förmiddagen gick fort och med spänd förväntan såg jag Nina svänga in på uppfarten med sin bil. Eftersom jag var ute i trädgården hade jag bara mina små badbyxor på mig och tankarna på vad som skulle kunna hända gjorde att kuken redan var svullen. Jag vinkade till Nina och synen då hon steg ut gjorde att det hårdnade i byxorna. Hon öppnade bildörren och svängde ut ena benet och så långt jag kunde se under den tunna klänningen fanns det inga trosor som tog emot blicken, hon var nog naken.
-Vad härligt väder sa Nina då hon kramade mig, det skall bli skönt att få slänga av sig allt och njuta i solen. Visst gör du mig sällskap då du är klar, det är så trist att ligga själv viskade hon då hon kände min kuk som nu stod i full blom mot hennes mage.

Jag var helt förlorad och njöt av hennes sköna kropp då vi gick in i huset. Klänningen satt perfekt och smet åt över stjärten och brösten putade ut över urringningen.
-Vad tycker du om min nya stil frågade Nina, jag har börjat med lite tightare kläder nu, det är ju så modernt.
Eftersom hon frågade var det ju bara att njuta av anblicken och medan jag berömde hennes klädval och dreglade över hennes sexighet såg jag samtidigt att hennes blick sjönk ner från mina ögon till kuken, som nu verkligen stod rakt upp i byxorna. Sakta kom hon fram mot mig lyfte armarna och kröp in nära mig medan jag lade händerna på hennes nakna sköna stjärt, för nu kände jag det, hon var naken.
-Skynda dig att göra klart i trädgården nu, jag går ut och lägger mig i solen och väntar på dig, sa Nina och gav mig en mjuk kyss.

Gräsmattan har nog aldrig blivit snabbare klippt och då jag gick förbi henne, vinkade hon lite lätt med bh:n som hon tycktes ha tagit av sig, jag såg inte hur det var nertill. Kuken stod rakt upp och jag hade lite bekymmer med att få plats med den innanför badbyxorna då jag skulle gå ut till henne, men med lite is från frysen fick jag den att gå ner.

Då jag kom ut såg jag vad jag anade, hon var naken och reaktionen av den anblicken gick rakt ner i byxorna. Stora bröst och en fantastisk kropp med breda höfter som var nästan helt bruna av naket solande! En liten sträng av hår visade att hon trimmade bikinilinjen för att kunna bära den minsta string som tillverkades om hon ville. Äntligen kunde jag få njuta av anblicken och suga i mig hela hennes sexighet och allt var tillåtet.
-Är det inte lite för trångt i dom där byxorna, sa hon med ett leende, då hon tittade upp och såg att kuken nu vuxit till full storlek igen, ta av dom vetja, det är skönare om du är naken.

Jag försökte en liten ursäkt med att jag ville dölja att jag blev kåt av att se henne så här och vara ensam på altan med henne, men samtidigt var det ju det jag vänta på hur länge som helst.
Nina hade mig nu helt i sitt grepp och medan jag tog av mig badbyxorna började hon leta efter flaskan med sololja.
-Kan du inte smörja in mig det är så skönt när någon annan gör det sa Nina och räckte mig flaskan och lade sig på rygg.

Jag ställde mig på knä bredvid henne och började försiktigt med att smörja armar och axlar, men kom snart in på kroppen. Nu låg hon naken framför mig med lätt särade ben. Jag knådade hennes bröst och rullade den hårda bröstvårtan mellan fingrarna och sköna suckar hördes fån Nina.
Hennes händer nådde samtidigt min stjärt och sakta närmade dom sig pungen, som hon snart hade i handen och smekte. Snart kände jag också en hand försiktigt börja runka min ståkuk.

Samtidigt som jag nu kommit ner till magen, särade Nina mer och mer på benen och jag såg den svullna, blöta fittan ligga öppen för att ta emot en kåt kuk.
Med små försiktiga rörelser närmade jag mig fittan och snart kunde jag lägga handen över den och känna de hala öppna fittläpparna mot mina fingrar. Det var inte svårt att finna var det var skönast att smeka Nina, stönandena och flämtningarna från henna ledde mig rätt.
Nu låg hon här, helt naken med svällande sköna bröst, en fitta som var öppen och väntade på kuk och jag med ståkuk som bara ville tränga in i henne, njuta av ett långt knull och sedan få tömma satsen.
-Mm suckade Nina du kan verkligen göra det skönt för mig sa hon, medan hon vände sig på mage, men nu vill jag bli tagen bakifrån..

Att smörja henne var som ett halvt knull. Hon låg med armarna utåt sidorna och särade ben och hela hennes kropp andades bara en sak – knulla. Jag började massagen vid axlarna och gick ner på ryggen, men kunde inte låta bli att smeka lite efter sidorna där brösten putade ut. Då jag kom ner till hennes sköna skinkor började hon röra sig under händerna och sucka njutande.
-Mmm vad du gör det skönt, glöm inte benen och låren.

Det fanns ingen återvändo nu, jag började massera låren, gick ner mellan dom och kom allt närmare fittan. Sakta reste hon sig på knä för at jag skulle kunna komma åt och nu låg fittan helt öppen och väloljad rakt framför mig, för att ta hand om kuken.
Som vi stod nu hade kuken kommit alldeles bakom hennes fitta och då hon böjde sig framåt igen tryckte hon fittan bakåt så att kuken kom att landa precis i öppningen. Vi stod båda och höll andan och väntade, men så började Nina försiktigt röra stjärten så att ollonet kunde börja en skön massage av fittöppningen.

-Nu får du inte sluta viskade Nina, det här har jag vänta på flera år och jag vet vad du kan, Eva har berättat. Knulla mig som du vet hur man skall göra, gör vad du vill, töm satsen, jag vill ha hela kuken i mig stönade hon.

Sakta och försiktigt lät jag kuken ligga i öppningen, stryka, smeka och massera den öppna, blöta fittan. Mjukt och fint öppnades fittan medan jag masserade den med ollonet hela tiden. Till slut var det inne och jag kunde se hur fittläpparna kämpade för att suga i sig hela kuken. Lugnt och metodiskt masserade jag öppningen och långsamt trängde kuken längre och längre in. Till slut var den ända i botten och känslan av att hålla i höfterna och sakta pumpa kuken in och ut var obeskrivlig.
Nu var jag så kåt att jag var tvungen att dra mig ur för att inte spruta direkt, men Nina hetsade mig hela tiden till att fortsätta att doppa kuken i fittan.
-Du får inte sluta stönade hon, jag vill känna det jag såg i bastun, jag vill ha hela satsen i mig, fortsätt knulla mig väste hon.
Fittan var som ett kontaktlim, den bara sög in kuken då jag närmade mig och snart fanns det bara ett enda som gällde – knulla.
Jag fortsatte doppa kuken så försiktigt jag kunde för att det inte skulle gå direkt och samtidigt började jag leka med hennas fitta, som nu var helt blöt och öppen.
-Mmmm, stönade Nina fortsätt så, lek med fittan och knulla mig samtidigt, jag kommer snart, fortsätt, fortsätt, fortsätt…..
Samtidigt som jag hörde Ninas gnyende om att jag skulle fortsätta, så hörde jag också hennes stönade om att hon skulle komma snart och till slut blev allt ett behagligt knullrus.
.-Du får inte sluta nu, det går för mig, knulla mig hårt, det går för mig, nu går det, ja, jag känner hur du sprutar, töm allt i fittan, känn hur jag kramar kuken…….

Sakta började pulsarna gå ner och vi lade oss som vi slutade, jag med en blöt kuk i en lika blöt fitta.
-Håll om mig sa Nina och tog min hand och lade den på hennes ena bröst, känner du hur mitt hjärta bultar efter vårt sköna knull?
Jag kunde inte annat än hålla med och medan jag höll hennes sköna bröst i ena handen och försökte känna hjärtslagen, kände jag samtidigt hur Nina började röra sin stjärt mot min kuk.
-Äntligen fick jag det jag ville viskade Nina. Det här har jag drömt om länge och nu fick jag smaka på det jag väntat på och längtat efter.

En telefonsignal inifrån huset gjorde att jag var tvungen att gå in.
-Hej, det är Eva, har du det bra?
Jag kunde ju inte annat än hålla med om det, men en ingivelse sa att jag inte skulle berätta om att Nina var här och solade.
-Jag är tvungen att stanna lite längre och vara med mamma, men jag kommer hem lite senare i kväll är det ok?

Samtidigt som jag svarade och tyckte det var ok, kände jag hur en naken, varm kvinnokropp började tryckas mot mig bakifrån och en mjuk hand börja massera kuken…..
Jag avslutade samtalet och vände mig mot den nakna Nina som nu gnuggade hela sin sköna kropp mot min.
-Jag hörde att Eva inte kommer hem förrän sent ikväll så vi har många timmar på oss sa hon, samtidigt som hon började massera den nu allt hårdare kuken med sina mjuka varma hand….
 

43 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

grodan

Gammal goding värd att läsa igen. Gillar

23/9, 2012 kl. 19:32

#1

Nils

Härligt med sommar & sol.Har man sedan en naken go tjej vid sidan om sej så är det ännu bättre.Men din inbjudan Till Nina var väl de bästa som kunde hända och när hon sedan bjöd in dej mellan benen så var ju allt på topp.Men en fråga hann ni knulla färdigt innan Eva kom hem?Blev det så att ni fick en trekant med Nina som ni båda drömt och hoppats på? MVH.A.

12/9, 2009 kl. 09:17