Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/3, 2022 kl. 15:04, av Ludde2

Dom blir övertygade

Del 2 av 3 i serien Impotens.

Impotens???. Agneta och hennes dotter kan intyga att Sven inte alls är impotent.

 

 

 

Svens impotens var ett fantasifoster, något som han måste ha inbillat sej. Tillsammans med Agneta fanns det inte en minsta skymt av någon impotens. Det dom fått vara med om den senaste tiden visade på något helt annat.

Att hon skulle få fart på hans kuk tvivlade han inte på, inte en sekund. Det fick hon, som tack så tog han hennes klitoris i sin mun han sög och nafsade i den.

 Hon tyckte det var skönt men han var lite stickig om hakan, han var som ett krusbär, du måste raka dej, tyckte hon.

Hon hade kvar alla nödvändiga grejer efter sin man, som Sven fick låna.

När hon såg Sven med den tidigare mannens rakgrejer kunde hon inte låta bli att tänka tillbaka på hur och var dom grejerna använts tidigare, hon blev kåt, milt sagt.

När han i alla fall skulle raka sej så passade dom på att frisera hennes fitta lite grann, det fick bli en liten tofs kvar på blygdberget, dom formade en liten pil med spetsen neråt, den pekade på hennes klitta, i övrigt fick hon en slät och len fitta som han smorde in med liniment, det var inte utan att den var lite öm och sliten från gårdagen.

 Hennes fitta blev blöt och öppnade sej, det gällde att vara rädd om hennes juvel, den som hon hade mellan benen. Han fick lite liniment på kuken han också, det var samma visa där, det var en aning ömt. Linimentet hade en smak av jordgubbe, det gjorde att hon gärna ville ta hans kuk i munnen, hans inbillade impotens var som bortblåst, kuken blev som ett järnrör, det tog inte många sekunder. Han funderade på om han skulle ta henne där eller om han skulle försöka komma till hennes säng.

 Han gjorde både ock, han satt på toan och liksom trädde henne på sin kuk, dom satt med ansiktena mot varandra hennes bröst mitt framför hans ansikte. Han räckte hennes bröstvårtor med munnen och sög kraftigt på dom. Agneta gjorde några juck på hans kuk. Han bearbetade hennes bröst.

-  Efter ett tiotal stötar i henne gjorde han en akrobatisk kraftansträngning. Han lyckades att resa sej upp med henne hängande kvar på kuken som en apa, hon var inte så tung, han orkade med henne. Hur tusan han bar sej åt för att klara det hade han inte en aning om.

Han tog stöd mot väggen och fick tag i en bygel för funktionshindrade som satt där hon hjälpte till, var samarbetsvillig.

På det viset bar han henne till sovrummet och hennes sköna säng. Den var verkligen mycket skön och gav dom utrymme att leva ut sina lustar.

Med kuken kvar i henne stjälpte han omkull henne i sängen och fortsatte att stöta i henne, det var en akrobatisk bedrift i den högre skolan.

- Var tusan har du lärt dej det där konststycket, undrade hon. Han var långt in i fittan ibland och ibland kändes han alldeles i början på slidan. Där emellan var det himmelskt skön, det gick rysningar i dom båda två. Båda två upplevde hur härligt skön hennes slida var.

 G-punken fick en omgång. Agneta var alldeles extatisk, hon ålade omkring i sängen, hon pustade och stönade, hon släppte loss alla sina uppdämda känslor med ett kraftigt stön. När det gick för Agneta fick hon kramper i fittan, det kom en radda med rytmiska kramper mot hans kuk och då gick det för honom, hon hade en len kramig fitta som tog emot hans kuk så att han inte visste vart han skulle ta vägen, han förenade sej med henne i stönandena, han sprutade allt som han hade långt in i hennes slida.

- Det var tur att du bar mej till sängen, om vi suttit kvar på toan hade vi kanske trillat i golvet när den här jätteorgasmen slog till som hårdast.

- Vi har många sköna stunder att se fram emot, tyckte Sven, vi behöver inte ta ut allt nu. När vi hittat varandra och bor så här bra till, vi har nära till varandra om känslorna skulle bli oss övermäktiga.

- Skulle jag drabbas av ett nytt anfall av kåthet, på samma sätt som när jag fikade naken på altanen, då rusar jag över till dej och ropar på hjälp.

- Jag hoppas att du kan och vill hjälpa mej att få ordning på mina känslor. Samma sak gäller naturligtvis för dej.

Dom var överens om att det var ett bra upplägg att det skulle fungera, det värsta var att det med tiden blev en upptrampad stig mellan deras hus och en tydlig glugg i häcken som var där.

 

Agnetas son var tjugoåtta år gammal, dottern var tre år yngre, tjugofem år, det var mest dottern, hon hette Eva, som hon hade kontakt med.

Eva brukade hälsa på Agneta ganska ofta, Sven hade bara sett henne på avstånd förut. Hon var där en dag när Sven gått över för att utnyttja den överenskommelsen som dom hade, han hade fått ett anfall av kåthet och kilade över till Agneta.

Nu är det så där sa Sven när dörren öppnades, som tur var hade han inte tagit av sej byxorna som han gjorde ibland. Den biten skulle Agneta få sköta om, hon gillade det.

- Hur då är det frågade den som öppnade.

Då kom Sven på vilken miss han gjort, det var en mycket yngre Agneta som öppnat. Den riktiga Agneta kom till hans räddning, det här är Sven min granne och så är det Eva min dotter sa hon. Sven hade glömt sin nyckel hemma, det var så mycket annat som snurrade i hans huvud, det var därför som han blev tvungen att knacka på och vänta på att bli insläppt. Att springa hem och hämta nyckeln hade han inte tid eller lust med.

Kom in så kan vi fika och ni kan bekanta er med varandra. Som du förstår så umgås Sven och jag en hel del med varandra.

Dom gick in i Agnetas kök och satte sej vid köksbordet. Agneta bryggde kaffe och tog fram lite bröd.

Ja, jag har sett stigen mellan husen och hålet i häcken sa Eva, jag är inte dum på det viset och jag känner min mamma rätt så väl vill jag påstå, hon är inte så gammal och är säkert attraktiv. Ser jag ut på det viset när jag blir så gammal då är jag nöjd.

Sven som började inse att Eva inte var farlig, att hon var mammas flicka, dom flyktkänslor som han haft fanns inte kvar.

- Nu är det så där sa du där i dörren när jag öppnade, hur är det då frågade Eva, har ni någon hemlig överenskommelse, är det något som har med stigen att göra.

Sven och Agneta tittade på varandra ett kort ögonblick. Dom kände sej lite obekväma.

- Berätta du sa Sven till Agneta, håll dej till sanningen, vi är vuxna människor med förståndet i behåll och har inte gjort något som är fel.

- Jag börjar förstå vartåt det lutar, vi fikar klart och går in i vardagsrummet så får du berätta. Det kanske är bäst att sitta lite stadigt, en köksstol är nog inget att lita på om det skulle bli alltför snaskigt.

Eva satte sej i en fåtölj, Sven och Agneta satte sej i soffan, ett stycke från varandra.

- Som du kanske förstår är det inte handarbete Sven och jag håller på med när vi träffas.

- Jo,,,, det är det förstås!!!

- Inte stickning och virkning, bättre handarbete finns det och det håller vi på med en hel del som du kanske kan gissa dej till.

- Jag ska prata klarspråk, ofta leder det till att vi knullar hett och intensivt. Som du kanske kommer ihåg från det att pappa levde så hade vi ett hett och intensivt sängliv. Det måste du ha hört. Jag trodde att lusten skulle avta efter klimakteriet, men det blev snarare tvärt om. Det ”kliar” värre än någonsin. Jag lyckades förföra Sven, han trodde att han var impotent nu har jag att fått honom lika kåt som mej.

- Vi kom överens om att kila över till varandra när det ”stack” till, som du kan förstå av stigen mellan våra hus, har det stuckit väldigt mycket den senaste tiden, vi är nog lika goda kålsupare på det området det är ingen som är värre än den andre.

- Var det en sådan ”brandkårsutryckning” som jag avbröt, frågade Eva och tittade på Sven och vad gör vi åt det.

- Kan inte du hälsa på dina kompisar ett par timmar medan vi rastar av oss, föreslog Agneta.

- Jag har ett mycket bättre förslag. Kan inte jag få vara med i stället, det kan bli en ny häftig upplevelse.

- Det går väl inte du är ju min dotter.

- Ja just det, jag är din dotter kan du inte tänka dej att det kan ”klia” lika mycket på mej, vi är säkert mycket lika du och jag vi har samma gener. Som du sa tidigare om pappa och dej så hade ni ett intensivt sängliv. Jag är ju inte oskuld om du skulle tro det, mina behov är liknande som dina behov.

- Sven och jag är inte släkt med varandra så vi begår inget olagligt, om du är med också är väl det inte något stort fel, det är inget som någon har med att göra.

 

- När vi träffades i början Sven och jag hade han fått för sej att han var impotent, de lyckades jag övertyga honom om att han inte var.

- Det är det övertygandet som jag vill bli en del av och som du är tveksam till. Jag vill att vi frågar Sven, trots allt så är han huvudpersonen i det här dramat.

Sven var tveksam, mycket tveksam, men han var man som inte var impotent och Eva var mycket tydligt mammas flicka,

- Har jag inte varit impotent tidigare så kanske jag blir det nu. Att du är mammas flicka är helt klart, du är mycket snygg och har en smaklig kropp.

- Det är inte som jag säjer för att smöra för dej, jag känner igen den kroppen från en annan kvinna som jag är mycket bekant med.

- Kan vi inte testa, om det inte fungerar för dej så sticker jag iväg till min kompis, kan vi vara överens om det.

Att det skulle gå bra för henne tvivlade hon inte på en sekund.

 

- Varför inte, det är inget som angår någon annan. Vi låter det som sker stanna i sovrummet.

Agneta hade stått och tittat och lyssnat till dom.

- Kom så går vi in i sovrummet och gör det som Sven kom hit för.

Dom fick av sej kläderna, när dom var nakna förstod Sven att han inte fått något återfall i någon impotens, det går inte att vara impotent med två så stiliga kvinnor i samma säng.

När dom låg där nakna bredvid varandra såg Sven en intressant tidsresa. Det var Eva hon gav en bild av hur Agneta såg ut en gång i tiden och så var det Agneta som visade hur det skulle bli för Eva sedan.

Var det skulle sluta var inga större svårigheter att räkna ut. Sven stod där med en stel stor kuk, han visste inte vad han skulle göra.

Naturligtvis visste han det, han visste bara inte var han skulle börja.

- Vad väntar du på, väntar du på en inbjudning, börja med mej, det var väl för min skull du kom hit sa Agneta. Vi visar Eva vad vi gör när vi träffas för att ”handarbeta”. Så får vi se om hon är intresserad av att byta med mej.

- Gör det, spara lite till mej, det är jag alldeles säkert intresserad av. Du får inte köra slut på honom.

När Eva fick se hur Sven knullade Agneta blev hon nästan lite förskräckt, det såg mycket våldsamt ut, Agneta var bevisligen mycket nöjd med Svens agerande i sängen. Hon såg hur hans grova kuk gick som en pistong ut och in i hennes fitta inte gjorde det ont hon ropade efter mer, hårdare och djupare stötar, hon gjorde kraftiga motjuck.

- Det är inte så lätt att köra slut på Sven, och han har en kort tid till återhämtning, han är inte ett dugg impotent, han är inte så ung men han är mycket erfaren och vet hur han ska behandla en kvinna.

Agneta fick förstås en kraftig orgasm, Sven lyckades att ”nypa” av sin utlösning, han ville spara sej till Eva.

-Han kan säker få dej till himmelska höjder om du tillåter det, lovade Agneta-

Det tillät Eva, hon placerade sej på rygg med benen brett isär, hennes fitta var vidöppen och mycket blöt, hon var minst lika kåt som Agneta var nyss. Svens kuk slank in i henne med ett ”slurp”. Precis som Agneta så ropade hon efter mer, mer, mycket mer, hårdare och djupare stötar tjoade hon.

Evas fitta var tjugofem år yngre än Agnetas fitta, det är klart att Sven märkte det, hon hade en tajt och kramig slida. Sven kände hur hans utlösning var på gång, han gjorde ett par snabba jättejuck ända in i botten på Eva. Det var det sista som han gjorde på ett tag. Hela hans uppdämda spremaproduktion släppte han av där längst in i hennes fitta.

- AAAAUUUUIIIIHHHH. Gastade Eva, det gick för henne också. hon nästan kastade honom i golvet med sina orgasmkramper, hon gick upp i brygga, en brygga som hon orkade hålla i ett tiotal sekunder.

- Om du inte varit min mamma så skulle du få konkurrens om den här gudabenådade mannen. Jag kan kanske låna honom ibland, bara låna.

- Du får tänka på att Sven är gammal.

- Gammal, gammal, han är mycket virilare än många av mina jämnåriga killar, han är den bästa knullaren som har satt på mej på länge.

- Nu vet du vad du ska kräva av killarna. Klarar dom inte av det så får du säga att dom är sämre än mammas nästan sextioåriga älskare.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.