Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/9, 2009 kl. 10:42, av WAMPyrellagirls

Nelly - Fredagskväll i en DeSoto

Del 12 av 18 i serien Nelly

Vad gör två par i en risig amerikanare om den står parkerad lite undanskymt?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

WAMPyrellagirls

Jag åkte i en förra sommaren, men det var i Kalifornien, för det rullar fortfarande en och annan De Soto. Bara att hoppas ägarna tar bättre hand om dessa, än vad Kenna gjorde i denna novell.
/Tina

31/5, 2015 kl. 23:30

#5

Blyerts

En De Soto!
Jag har inte sett en De Soto sedan jag var barn och det förbanne mig länge sedan!

25/5, 2015 kl. 15:36

#4

WAMPyrellagirls

Söta ni är som ger betyg och kommentarer. Glöm bara inte att Nelly är en novell skriven i serie så bäst kommer du in i handlingen om du startar på del 1.

23/9, 2009 kl. 17:57

#3

WAMPyrellagirls

Vår Bubblanblogg har blivit AVSTÄNGD pga att någon tycker vi bryter mot bloggers avtal. Får se hur lång tid det tar innan de öppnar upp igen.

22/9, 2009 kl. 18:05

#2

Nils

Det gäller att inte någon är superkåt för då går det som det gick.En nöjd & super missnöjd tur att tjejerna visste hur DE skulle göra för att bli nöjda.

22/9, 2009 kl. 16:38

#1

WAMPyrellagirls

Vår blogg har blivit AVSTÄNGD pga att någon tycker vi bryter mot bloggers avtal. Får se hur lång tid det tar innan de öppnar upp igen.

22/9, 2009 kl. 12:55