Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/12, 2008 kl. 21:41, av Sussi

Rakproblem

Del 1 av 5 i serien Rakproblem

Serie i 5 delar om 'Flaggat' intresse

Hej.

Det jag nu ska berätta har jag tänkt på någon månad och undrat lite för mig själv hur en sådan situation skulle kunna sluta.

Det var en het vårdag och jag ringde en väninna och undrade om vi skulle gå och bada och sola i morgon. Hon tyckte det var en bra ide och vi kom överens om att vi skulle ta med en flaska vin och lite Ceasar sallad. När jag lade på luren så gick jag upp för att prova mina bikinis som legat i ide över vintern. Jag drog på mig min favorit bikini som var vit och lite genomskinlig. Ja förutom när den var våt, då var den genomskinlig som en plastpåse. Men till min förvåning så verkade killarna på stranden att gilla det.

När jag stod där och tittade på min kropp så konstaterade jag "still going strong". Men ett problem såg jag. Jag måste raka bikinilinjen. Min mörka buske stack ut på båda sidor. Oki, jag gillar en hårig buske men nån stans går gränsen. Här var den klart överskriden.
Vanligtvis är det inget problem men nu var det så att jag hade brutit handen när jag kom i kläm i bildörren. Så här stod jag och tittade på rakhyveln och sedan på gipspaketet. Nix, funkar inte, tänkte jag.

Jag testade olika lösningar men ingen av dem var en lyckad lösning. Så jag visste inte hur jag skulle lyckas med min nedre frisering. Jag ringde min väninna och frågade om hon kunde hjälpa mig. Men, tji fick jag. När jag nådde henne på mobilen så var hon redan på väg till ett party. Snacka om problem.

Jag hörde då hur min son kom hem och tjoade i dörren. Jag hälsade tillbaka från badrummet och tänkte att kanske han……….nej det kan ju inte funka. Han är ju min son. Han var sexton nu och hade säkert nån sexuell erfarenhet. Om inte på egen hand, så att säga. Men om jag hade trosorna på mig och han rakade efter kanten då? Nej det går väl inte, faan vad ska jag göra? Jag tog på mig ett par tunna trosor och en siden kimono och gick ner till honom.
- Hej sa jag igen.
- Är du hungrig?
- Ja sa han.

Självklart tänkte jag, dessa sextonåringar är som kvicksand, ingen botten. Jag kunde inte låta bli att tänka på om jag kunde fråga honom. Vi lagade maten tillsammans och han hjälpte mig med sånt som jag inte klarade av med paketet. Han var verkligen förstående och hjälpsam, kanske han……..

När maten var klar så satte vi oss för att äta. Då frågade jag honom i förebyggande syfte.
- Du, har du börjat raka dig ännu.
- Nja, svarade han. Nån gång bara, men inte regelbundet.
- Hur gick det då?
- Vad menar du?
- Ja skar du dig eller så.
- Närå, fejan var oskadd efteråt. Hurså?
- Bara undra.

Nåja jag fick i alla fall reda på att han kan hantera en hyvel. Men därifrån till att raka bikini linjen på mamma…… hmmm.

Vi satt och småpratade lite och jag hade hällt upp mig en öl med en kompleterande jägermaister. Behövde väl styrka. Jag kunde bara inte gå till stranden så här. Men skulle jag våga. Han hade ju förvisso sett mig i trosor förut så det var ju inget nytt. Men ha sina händer på mitt sköte, det skulle vara nåt nytt för honom. Undrar hur han skulle reagera? Kände att jag blev lite kåt av tanken. Jag hade inte haft en karl på över ett halvår, det som jag fått nöja mig med var plastic fantastic. Inte så illa, i och för sig. Men den mänskliga värmen finns inte där. Inte ens om du värmer den med varmt vatten så är det inte det samma. Det är dött liksom även om man får orgasm.

Jag svepte jägern och sköljde ner med lite öl. Det värmde gott hela vägen ner till magen. Tro mig vilket kval jag satt i. Hur skulle jag göra. Till slut tog jag mod till mig.
- Du, sa jag. Tror du att du kan hjälpa mig med en sak?
- Javisst vad då, svarade min son.
- Jo, hmmmm det är så att jag skall gå o bada i morgon.
- Ja.
- Jo jag har liksom inte den snyggaste bikinilinjen.
- Och?
- Ja, kan du liksom hjälpa mig att fixa den, sa jag och höll upp mitt gipspaket.
Jag såg hur han blev förundrad och generad i ansiktet. Skruvade på sig och han visste inte riktigt hur han skulle sitta.
- Ja, du behöver inte om du inte vill eller kan. Kanske min väninna kan göra det i smyg på stranden.
- Klart jag hjälper dig. Du kan ju inte hålla på med sånt med det paketet.
- Gud vad du är gullig. Det här är lite pinsamt för mig. Fast jag är hellre pinsam hemma än på stranden, sa jag.
- Jag förstår, fick jag till svar.

Jag gick till badrummet och hämtade en badhanduk och en raktvål med tillhörande borste och hyvel. Gick tillbaka till köksbordet och lade ut handuken på köksbordet. Hämtade en skål som jag fyllde med varmvatten och ställde bredvid handduken.

- Blir det bra här, frågade jag och pekade på bordet.
- Jo, sa han och såg så förlägen ut som han bara kunde.
Jag lade mig ner på bordet och drog i knuten på kimonon så att den åkte isär. Där låg jag och kände mig helt blottad för min son. Jag såg hur han tittade mig rakt i skrevet. Trosorna var tunna och busken syntes igenom. Han bara tittade och visste inte riktigt hur han skulle börja. Jag doppade borsten i vattnet och börjad med cirkelrörelser att bearbeta tvålen så borsten blev vit och löddrig. Jag tittade på honom och gav honom den löddrande borsten. Sedan tog jag tag i trosorna så kanterna gick ungefär där jag ville bli rakad. Jag märkte hur han storögt följde mina rörelser och hur det putade i hans byxor. Oh gud tänkte jag.

Han förde borsten mot mitt ena lår och började försiktigt att löddra in längs med troskanten. Borsten var mjuk och jag kände hur borsten smekte mig utmed trosorna. Gud vad skönt det kändes. Nu hörde jag hur han doppade rakhyveln i varmvattnet och kände den varma hyveln arbetade längs med trosorna. Han var verkligen försiktig och det kändes vilken respekt han hade för mitt kön. Han hade nu rakat ena sidan i höjd med venusberget när han tog lite vatten i handen för att skölja bort kvarstående lödder för att se resultatet. Jag kände det varma vattnet på mitt venusberg och hur det rann ner i fittan på mig. Gud vad skönt, jag låg bara och njöt av beröringen och av det varma vattnet.

För att komma vidare med min rakning så kände jag hur han tog tag i mitt ben och särade på det för att komma åt. Jag visste att med vätan så var mina trosor nu helt genomskinliga. Nu var det fritt för min son att se mammas fitta. Jag kände återigen hur den löddriga borsten gjorde sitt jobb. Nu var jag känslig på insidan av låret så jag stönade till lite av känslan.

Rakhyveln arbetade försiktigt för att skapa den perfekta bikinilinjen. Nu kände jag att han lade sin hand på trosorna för att dra dem lite åt sidan så han kom åt. Gud jag började känna hur varm jag blev. Tur att det var mycket varmvatten, tänkte jag. Kanske han inte märker hur kåt jag är.

Nu var det dags att skölja av igen. Jag hörde hur han doppade handen i varmvattnet och förde sedan handen mellan benen på mig. Han sköljde av mig med ömma och försiktiga rörelser. Han kom emot min klitoris vid ett par tillfällen, jag ryckte till i kroppen varje gång av upphetsning. Jag var nu så fuktig mellan benen men hoppades att han trodde det var varmvattnet.

Nu skulle han börja med andra sidan av trosorna, så han tog tag i det andra benet och drog det försiktigt åt andra hållet. Medvetet lät jag det första benet ligga kvar så jag låg med fullt särade ben. Innan han började så såg jag hur han tittade rakt i mellan mina ben. Nu måste han ha sett allt bakom de genomskinliga trosorna. Jag njöt av hans blickar och i hans byxor så stod kuken som ett spett på honom. Han löddrade in mig. Denna gång lät han borsten även cirkulera över min klitoris några gånger. Jag stönade till varje gång borsten smekte min klitoris.

Nu kände jag rakhyveln mot andra sidan och hur den smeksamt men bestämt rakade bort allt överflödigt hår. Jag blev positivt överraskad av hans mjukhet i rörelserna. Det var så skönt att jag visste inte var jag skulle ta vägen. Nu kände jag att han snart var klar och helst skulle jag vilja att han började om från början. Han kupade handen än en gång och fyllde handflatan med vatten.
Jag låg fortfarande med brett särade ben när jag kände hur han började torka av löddret på insidan av mitt lår. Hans smekande var mjuka fina rörelser och vattnet spred sig över hela mitt kåta kön. Jag tyckte att han var lite extra noga denna gång och han kom emot min klitoris vid ett flertal tillfällen. Varje gång stönade jag lågt samtidigt som de ryckte till i underlivet.
Han tog nu ett hörn av handduken och torkade mig mellan benen. De kändes skönt och det blev som en underbar massage mellan benen på mig. Jag slöt ögonen och juckade emot lite och förhoppningsvis omärkbart. När det var som skönast så slutade han och jag tittade upp mer eller mindre vimmelkantig av kåthet.

- Så där ja mamma, då var jag klar.
Jag tog min hand och sträckte den ner mellan benen på mig och kände längs kanterna. Jodå, rakningen var klar och det var i det närmsta perfekt. Jag lät handen stanna på mitt kön och gnugga lite så omärkbart som möjligt. Jag tittade på honom och tackade samtidigt som jag så hans hårda kuk i byxorna. Jag blev bara kåtare av att se att han var kåt och tänkte, hur ska jag göra nu. Jag höll handen på min fitta små gnuggande och frågade.

- Vill du också bli ansad typ bikinilinjen? Jag hoppades att han skulle säga ja så jag fick röra vid hans kuk. Kanske till och med få den där den hör hemma. Jag hörde honom säga.
- Men mamma, jag är ju kille. Jag har aldrig bikini.

Sedan lommade han iväg till sitt rum. Jag började då att onanera kraftigt samtidigt som jag tänkte. Undrar om han är så naiv eller om han gick för att det var mamma som frågade. Det tog bara nån minut så kom jag i ett vrål som måste ha hörts i hela huset, skakade i hela kroppen och höll stilla handen över fittan och kände kramperna i kroppen.

Jag reste mig på skakiga ben och gick mot badrummet med rakgrejerna. Precis när jag gick förbi min sons rum och tittade in, så såg jag hur han låg naken och sprutade kaskader av sperma över kroppen efter att ha runkat. Jag tänkte att 'det där var ju mitt, varför fick jag det inte?'

36 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

DG

Så otrolig historia
Jag blir så kåt av att läsa om mamma och son
Har läst alla 5 nu och njuter

20/3 kl. 16:32

#2

Nils

Varför gick du inte in & hjälpte honom med den goda såsen han hjälpte ju dej.

30/12, 2012 kl. 10:48

#1

Ronneby

Underbar...

13/2, 2012 kl. 19:52