Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/9, 2009 kl. 10:33, av Felicia

Lust

Sjukligt kåt efter kuk.
"Låter vänster hand leta sig in under min korta kjol, trycka sig hårt mot min fitta, som verkar vara det enda jag kan koncentrera mig på. Men just nu räcker det inte med mig själv, jag vill ha kuk."

Jag låg utsträckt i min säng. Rastlös. Kände hur det pirrade i hela kroppen. Fanfanfan, jag hatar att känna såhär när jag inte kan göra något åt det.
Suckar högt, reser mig upp och börjar frustrerat vandra omkring i lägenheten. Jag är kåt. Desperat kåt.

Jag vill knulla, tänker jag irriterat för mig själv. Börjar tänka igenom alla killar jag känner, ska jag... Jag skakar bestämt på huvudet, nej skärp dig, viskar jag tyst för mig själv. Känner hur min kropp är alldeles varm och det stöter frustrerade pirrningar genom mig, jag nyper frustrerat tag i min redan styva bröstvårta. Jag stönar lågt, pirret vandrar runt i min kropp och det pulserar lustar genom hela mig. Åh, vad ska jag göra?

Försöker koncentrera mig på en dålig såpa på tv, men kan inte låta bli att smeka mig själv. Låter vänster hand leta sig in under min korta kjol, trycka sig hårt mot min fitta, -som verkar vara det enda jag kan koncentrera mig på.
Men just nu räcker det inte med mig själv, jag vill ha kuk. Jag stönar frustrerat till och funderar återigen på om jag ska ringa till någon, killen jag träffade ute i fredags kanske? Säger återigen strängt till mig själv att ta mig samman..
Sätter mig upp, fortfarande med handen placerad mellan mina ben, låter fingrarna mjukt smeka sig fram... Åh, så skönt, trosorna är helt fuktiga och min fitta är nästan överkänslig mot mina fingrar.
Plötsligt ringer det på dörren. Jag suckar irriterat, går snabbt bort till dörren och rycker upp den med en ovälkomnande min. Utanför står en okänd kille med verktygslåda i handen. Han är lång och vältränad med ett stort leende på läpparna. Jag svär lite tyst för mig själv, det här lär ju verkligen minska mina kåtkänslor. Jag hälsar kort och frågar vad det gäller. Han börjar prata om något element och jag kommer på att det ju faktiskt skulle komma någon och fixa det i dag. Jag ber honom stiga in och ler belåtet när jag ser hans blick uppskattande vandra över min kropp. Jag räcker fram handen, presenterar mig och ser honom djupt i ögonen, när hans stora hand sluter sig kring min känner jag hur min kropp ropar högt av glädje. Låter min blick vandra över hans kropp, känner för att stöna högt, vid bara åsynen av byxorna som stramar vid skrevet..

Hans leende har dröjt sig kvar och han ser lite förvånat på mig medan mina ögon äter av hans kropp. Jag håller kvar hans hand några sekunder för länge och tar ett steg framåt. Observerar att han inte har någon ring på fingret och ser upp i hans förvånade ansikte. Jag undrar vad jag håller på med, men min kropp har bestämt sig. Den ser sin chans.

Jag behöver det här. Jag ser hungrigt på honom några sekunder till, det finns bara ett alternativ, jag höjer sakta handen och smeker snabbt från hans breda bringa och ned mot hans skrev, lägger handen över utbuktningen och smeker mjukt men uppfodrande fram och tillbaka några gånger, han flämtar till och ser på mig med uppspärrade ögon, jag lutar mig framåt och låter min mun suga sig fast mot honom, låter min tunga leka sig in mot hans och trycker mig hårt mot honom, omtumlad står han först helt stilla, men sedan tar han ett hårt tag runt min midja och trycker sig mot mig.

Jag flämtar nöjt till och mitt hjärta dunkar hårt när hans tunga varmt brottas med min. Jag kan inte tänka, det känns som att jag väntat i flera år på det här. Som om jag haft ett oändligt förspel och allt jag vill är komma till saken. Jag trycker mig hårt mot honom och knuffar honom mot dörren tills han är hårt upptryckt mot den. Jag smeker med händerna under hans tjocka tröja och drar den snabbt av honom, smeker hungrigt hans bara överkropp, känner hans händer i ett fast tag runt min midja, känner värmen från hans plötsligt snabba andhämtning i nacken och ryser av välbehag.

Han har smittats av min hunger och drar våldsamt av mig tröja och bh innan han pressar sig hårt mot mig, jag darrar till av upphetsning när mina styva bröstvårtor pressas mot hans hårda bröst. Jag drar mig undan tillräckligt för att kunna knäppa upp knapparna i hans byxor och sliter ned dem tillsammans med kalsongerna som redan sitter spända mot hans upphetsade kuk. Jag drar snabbt av mig trosorna, lägger händerna på hans axlar, ena benet mot hans midja och drar mig upp mot honom, han vacklar till, stönar lite, tar ett hårt tag runt mina lår och lyfter mig upp mot sig.
Jag drar upp kjolen och trycker min fitta mot honom, jag stönar ett högt stön av ren upphetsning när jag känner hans kuk emot mig. Möter hans läppar, min puls dunkar fram genom min kropp, känner hans kuk pressas upp mot mig och känner mig totalt maktlös, jag stönar och viskar hett i hans öra, det enda jag vill att han ska göra just nu, ”knulla mig”. Jag behöver inte be två gånger, jag hör hur han flämtar innan han snabbt vänder sig om så att jag trycks mot dörren och stöter sig in i mig, jag skriker till av njutning när jag äntligen känner kuken tryckas upp i mig.
Jag trycks hårt mot dörren, han stannar till där och jag känner njutningen sprida sig i kroppen, men jag vill ha mer, mycket mer jag vill bli knullad, hårt.

Jag stöter honom snabbt bort från mig, för att sedan grabba tag runt hans skinkor och jucka hårt mot honom igen, samtidigt som jag trycker honom mot mig, han hjälper till och stöter hårt in i mig, jag flämtar med darrig röst att han måste ta mig hårdare, han stönar högt och stöter in i mig med full kraft, jag slungas hårt mot dörren och hans kuk trycks långt upp i mig, jag stönar högt och borrar in naglarna i hans nacke. Jag flyttar snabbt upp ena benet så att det ligger över hans arm, han lyfter mer på den för att komma ännu djupare in i mig, och när han återigen tar sats och far in i mig vrålar jag högt av njutning, samtidigt flyger dörren upp, han vacklar ut i trappuppgången men ingen av oss klarar av att avbryta, jag ber honom för säkerhetsskull att fortsätta, och han fortsätter stöta hårt in i mig och jag stönar och gnyr, ”hårdare”, ”hårdare”, jag njuter av att känna hur jag våldsamt trycks upp mot väggen av hans varma härliga kropp varje gång han kommer in i mig, och när han hårt drar upp även mitt andra ben ända mot hans axel och sedan stöter sig in i mig känner jag hur en aggressiv stöt skjuter genom min kropp, han har kommit djupt, jag stönar och juckar mig hårt mot honom för att få känna samma fullständiga nästan smärtsamma uppfyllnad igen. Han fyller hela mig och jag tappar andan av njutning.
När han har pumpat mig full några gånger till är jag i extas och kan inte längre kontrollera flämtandet och stönandet som kommer högt från min mun, och när jag känner hur han sprutar hårt in i mig, darrar min kropp okontrollerat och rör sig i häftiga skälvningar, det svartnar för ögonen och det känns som att jag försvinner bort i flera minuter, han sprutar in i mig gång på gång och jag känner den varma vätskan sippra längs benen.
Flämtande står vi så tryckta mot väggen i flera sekunder, så öppnar jag slutligen ögonen, blir påmind om att vi faktiskt är ute i trappuppgången och flämtar till när jag hör snabba steg i trappan. ”In, in”, viskar jag fnittrande samtidigt som han snabbt börjar stappla sig in i hallen, jag hinner precis skymta mannen som bor ovanför innan dörren slår igen bakom oss.
Jag lägger handen på hans arm och han låter mina ben sjunka ner mot marken, hans kuk dras ut ur mig och jag står darrande på golvet framför honom.
Hans ansiktsuttryck avspeglar nu förvåning. ”Oj” säger han sedan med ett lite generat leende på läpparna. Jag drar ett djupt andetag och ler nöjt tillbaka. ”Oj”.

Känner hur min fitta nöjt dunkar av den våldsamma behandlingen och hur min kropp pustar ut, som om den fått medicinen den behövde..

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

Sixten

En underbar novell, Felicia.

Den ger mig som man en god inblick i hur intensivt en kvinna, i detta fall kanske du själv, kan längta efter en kuk och ett härligt samlag. Tänk vad bra det blir när både man och kvinna känner denna starka längtan.

När jag läst färdigt novellen önskade jag starkt efter att ha en kåt kvinna i närheten. Den på komna känslan talar för att din novell har kvalitet

Sixten
som också skrivit några noveller här hos Bubblan

1/3, 2017 kl. 11:08

#8

Felicia

Till "johannas noveller", otroligt fina komplimanger, jag blir rörd!

19/10, 2012 kl. 14:15

#7

Johannas noveller

Lockades att läsa din novell Felicia, glatt överraskad! Oj!
En känsla så bra beskriven att jag rodnar lätt. Målande berättar du om sexuell hunger och desperation, dessvärre är det allt för sällsynt med en snygg reparatör vid dessa tillfällen. Underbart berättat! Du skriver fantastiskt bra! Stående ovationer över din inlevelse, hur du så fint beskriver den frustration som nästan kan förlama ens sinnen.

26/9, 2012 kl. 20:02

#6

Pilla

Kanon bra.Kram Pilla

14/11, 2009 kl. 18:42

#5

Pilla

Kommentaren raderad av användaren.

14/11, 2009 kl. 18:41

#4

Pilla

Kanon bra.Kram Pilla

14/11, 2009 kl. 18:41

#3

Felicia

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

11/10, 2009 kl. 12:24

#2

C27

Mmm.. Kanonbra!

29/9, 2009 kl. 21:42

#1

Nils

Det sprutet var vad du behövde men det var ju bara ett det räckte väl inte för att få bort all kåtklådan?

23/9, 2009 kl. 13:59