Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/8, 2022 kl. 21:39, av buttpluggen

25-åringen inkluderas i leken

Del 4 av 6 i serien Kärlek & Anarki

Efter att introducerat min fantasi om ”cuckolding” för Erica som tog emot den väl har jag börjat fundera hur jag ska ta det vidare. Det visar sig att en utekväll en lördagsnatt blir ett perfekt tillfälle för det.

Sambolivet fortsätter för mig och min sambo Erica (som jag har valt att kalla henne i denna novellserie) men jag har svårt att släppa tanken om att låta Erica ha sex med andra. Hon har ju trots allt visat att hon är intresserad av det (läs del 2 om du inte redan gjort det), men frågan är hur jag ska ta det vidare. Det hela blir i alla fall mycket enklare nu när vi har vår lek där vi ger varandra utmaningar och uppmaningar på samma sätt som i serien Kärlek & Anarki. Men till slut kommer jag på ett sätt hur jag kan få min dröm att gå u verklighet. 

Det är lördag och efter en slitsam arbetsvecka ska jag och Erica passa på att ha lite kul då vi ska på fest hos en gemensam kompis. Vi båda är väldigt taggade då det var ett tag sen vi festade till det nu och vi båda räknar med att det kommer bli en sen hemkomst efter utgång. Det är min tur att ge en uppmaning till Erica och jag passar på när att ge henne min uppmaning när hon står och sminkar sig inför festen. Jag lämnar fram en lapp till henne där det står: Hångla upp en kille som är minst tre år yngre än dig på dansgolvet ikväll. Erica ser först lite förvånad ut och säger "jaså det vill du alltså?". När jag svarar "ja och gärna när jag ser också" så byts hennes förvånande blick ut mot ett nöjt leende och hon svarar självsäkert "det ska vi nog kunna ordna". Jag går ut och låter henne sminka sig färdigt samtidigt som min fantasi skenar iväg om vad som kan hända ikväll. 

På festen så är det glad stämning och alkoholen flödar. När det är dags för utgång är det många i gänget som drar sig hemåt istället men jag känner mig på en perfekt fyllenivå för en utgång. När vi väl kommer in på stället efter att ha stått i kö ett tag är det jag, Erica och två till från festen som är kvar. Vi alla går direkt fram till bardisken där jag beställer en shot var till gänget för att vi ska komma igång igen efter all köande. Vi sveper shottarna snabbt och rör oss sedan ut mot ett av de dansgolv som finns.

Efter en kort stund så börjar jag och Erica röra oss bortåt och hamnar till slut på ett annat dansgolv i hopp om att de andra två inte ska hitta oss. Jag ser hur Erica direkt börjar spana runt på dansgolvet och se hur blicken sedan fastnar på en kille som ser något yngre ut än oss. Utan att säga något börja Erica dansa mot honom och jag följer snällt efter. Direkt när Erica hamnar bredvid den här killen ser jag hur han tydligt och länge spanar in Erica och hennes kropp. Vad jag kan tyda ifrån hans ansiktsuttryck så verka han gilla vad han ser. Erica rör sig ännu närmare denna okända personen som svarar med att lägga ena handen på Ericas höft. Erica slösar ingen tid utan frågar killen hur gammal han är, jag behöver anstränga mig för att höra svaret bland all hög musik men hör hur han svarar "25, och du då?". "Nice, 30" svarar Erica med ett leende. 25-åringen ser fundersam ut och vet inte att han precis fyllt upp kriterierna för min uppmaning till Erica. 

- Vad heter du förresten?, frågar 25-åringen. 
- Erica, vad heter du? , frågar Erica tillbaka. 
- Oscar, svarar 25-åringen.

Än så länge har jag stått bredvid och kollat på men känner att jag inte kan stå och spana på dem utan att få Ericas "nyfunna vän" att tycka det är konstigt. Jag vänder mig mot två andra killar som jag tolkar är i Oscars sällskap då även dem har följt Erica och Oscars utveckling. "Tjena, vilka är ni?" frågar jag. "Vi är ett gäng studenter som pluggar ihop" svarar en av dem. "Intressant, jag är polare till Erica" , svarar jag samtidigt som jag pekar på Erica. Jag och de två killarna snackar lite mer och vi kommer rätt bra överens där ute på dansgolvet, men inte alls lika bra som Erica och Oscar. Erica har nu förflyttat sig så hon står precis framför Oscar med ryggen emot honom. Oscar har nu inte bara en hand runt Erica höft utan håller hans händer på varsida av Ericas höfter. Erica dansar väldigt sexigt och jag ser hur hon trycker sin rumpa mot Oscars skrev. Då och då ser jag hur Oscars händer rör sig bort från Ericas höfter och försvinner bakom henne och jag förstår att känner på Ericas rumpa. 

Efter några låtar så vänder sig Erica mot Oscar och börjar hångla upp honom friskt. Det är ett långt och intensivt hångel och jag och de två andra grabbarna kollar förvånande och glatt på varandra, killarna verkar vara nöjda med att sin polare får haff medan jag är nöjd över att Erica slutfört sitt uppdrag. Erica vänder sig tillbaka och kollar direkt på mig som med ett stort nöjt leende kollar tillbaka på henne. Ganska direkt går hon mot mig och säger till Oscar "jag ska ta en drink, kommer tillbaka snart". Hon drar med mig ut från dansgolvet och när vi kommer bort en bit från den dånande dansmusiken frågar jag Erica hur det där kändes. "Nytt och konstigt men ändå jävligt spännande", svarar Erica entusiastiskt. Jag som noterade en sak på Oscar när Erica lämnade honom på dansgolvet berättar för Erica "ja han verkade verkligen tända på dig, han hade stånd när du lämnade honom". Erica som inte ser direkt förvånad ut svarar "ja jag kände det när han dansade emot mig" samtidigt som hon verka bli lite generad. Hon fortsätter "nu behöver jag en drink, så det är min uppmaning till dig". Vanligtvis brukar vi vara hårda på reglerna att våra uppmaningar behöver vara skrivna på lappar snarare än att framföras muntligen, men till följd av att Erica nu har gått utanför sin comfort zone så var jag ok med det.

Jag går och köper en redbull vodka till oss var och vi går tillbaka till våra två kompisar från festen och dansar med dem som om ingenting har hänt. Efter ett tag så rycker jag tag i Erica och ber henne följa med mig till baren. Jag har varit lite förutseende och när vi kommer fram till baren så ger jag henne en lapp där det står "ha sex med honom du kysste nyss". Erica kollar överraskat på mig men efter en kort stund betänketid säger hon bestämt "i så fall behöver jag en till shot först". Jag köper varsin shot till oss som vi snabbt sveper i oss och vi går sedan mot det dansgolvet där Erica tidigare hånglade upp en 5 år yngre kille som hon precis hade träffat. 

Väl inne på dansgolvet hittar vi ganska direkt Oscar som direkt möter Ericas ögon och skiner upp. Vi går fram till dem och han svarar "där är du, jag undrade vart du tog vägen". "Ja sorry, glad att du är kvar", svarar Erica samtidigt som hon ställer sig tätt intill honom och dansar. Inom några korta sekunder så ligger Oscars båda händer återigen på Ericas höfter samtidigt som Erica dansar sin kropp och framför allt sin rumpa mot Oscars kropp. Jag pratar till en början med de två andra grabbarna men skiftar allt mer fokus på Erica och Oscar ju längre tid som går. Då och då lutar sig Erica bakåt och kysser Oscar. Oscars händer försvinner likt tidigare då och då bakom Erica men även en av Ericas händer försvinner ibland bakom henne och framför Oscar. Jag ser hur Oscars händer rör sig över Ericas kropp. Över magen och en kort stund över hennes runda och fylliga bröst. Varken Erica eller Oscar verka bry sig om att dansgolvet är fyllt av andra personer och ingen av dem märker att jag följer dem med en väldigt noga blick. Även jag börja bli lite hård men jag försöker dölja det så gott det går, väldigt upphetsande att se att det är fler än jag som tycker min tjej är fruktansvärt sexig. 

Till slut så viskar Erica något i Oscars öra och de börja röra sig bort från dansgolvet. Jag sträcker mig efter Erica och får fatt i hennes hand. Jag får fram och viskar i hennes öra "åk hem till oss". Erica nickar och svarar högt "absolut jag ska ta hand om mig, hörs imorgon" för att inte skapa någon misstanke hos Oscar. Jag går tillbaka till de två andra grabbarna som nöjt ler åt sin polare. Jag frågar sarkastiskt "undrar vad de ska göra". Vinslöv skrattar och dansar vidare. Väldigt kort därefter säger jag att jag ska gå på toa och försvinner från dansgolvet. Jag tar direkt upp telefonen och skriver till Erica "låt gardinerna vara uppe, jag vill se". "Javisst, vi är i en taxi på,väg hem ju" svarar Erica ganska omgående. Jag läser nöjt meddelandet och går direkt ut och försöker själv få tag i en taxi för att fortsatt kunna följa deras kväll. 

Ett par hundra meter bort hittar jag en ledig taxi och jag sätter mig direkt i den och säger vår adress till taxichauffören. Jag ser på klockan att den hunnit bli över 4 på natten och det är beckmörkt ute. När jag väl kommer fram så går jag inte via entrédörren utan går istället till baksidan som ligger mot vår innergård. Vi bor på bottenplan med lägenheten längst in, därmed är det i stort sätt aldrig några som går förbi våra fönster från vårt vardagsrum och sovrum. När jag börjar närma mig vår lägenhet ser jag att det lyser därinne, det är enda lägenhet det lyser ifrån. Jag går ut en bit från gången och ställer mig mot grannhusets fasad. Jag kollar in i vår lägenhet och jag ser hur Oscar och Erica sitter i vår soffa i vårt vardagsrum. De hånglar och tar på varandra intensivt. Kläderna börja försvinna en efter en. När Oscar enbart sitter i kalsonger så ställer sig Erica sig på knä framför. Hon drar ner Oscars kalsonger och låter Oscars stenhårda kuk träda fram. Han är väldigt välrustad och jag har inga problem att se hans kuk även om jag står på ett litet avstånd. Erica tar ett stadigt grepp om hans kuk och börja suga av Oscar.  Oscar lutar sig bakåt och jag ser hur han njuter för fullt. Erica är väldigt bra pålagt suga och jag tror inte Oscar varit med om en så bra avsugning innan. 
 

Efter några minuters sugande så ser jag hur Erica ställer sig upp. I enbart bh och string så leder hon Oscar in i sovrummet. Erica lägger sig på rygg på sängen och för Oscar över sig. De hånglar på nytt och jag kan se hur Oscar försöker knäppa upp Ericas bh. Det går sådär och Erica får till slut bryta in och knäppa upp sin egna bh. När Ericas runda och fylliga bröst uppenbara sig framför Oscar ser det nästan ut som han blir förlamad. Han bara står och stirrar på brösten. Jag ser hur Erica till slut säger något innan Oscar börja frenetiskt att smeka på Ericas bröst och även suga på hennes bröstvårtor. Denna gången är det Erica som verka njuta då hon blundar samtidigt som hon biter sig i läppen och drar Oscar i håret. 

Efter en kort stund sätter sig Erica upp och trycker ner Oscar på rygg innan hon sätter sig gränsle över honom. Hon för Oscars kuk in i hennes våra fitta och den åker in direkt utan några problem. Erica börjar rida Oscar direkt intet högt tempo. Erica har nu ryggen mot mig så jag kan inte längre se hennes ansiktsuttryck men jag ser på Oscar att han njuter till fullo. Oscar sträcker sig mot Erica bröst och tar på dem samtidigt som Erica rider honom allt mer frenetiskt. Inom några få minuter ser jag hur Oscar gör en konstig min innan Erica börja dra ner på tempot. Jag förstår att Oscar kom och jag blir än mer upphetsad av insikten att en annan person har fyllt min tjej med en sats medan jag kollade på. 

Erica kliver av Oscar och går direkt till toaletten. Jag kollar på hur Oscar pustar, ser ut som det här var en sexupplevelse han sällan har upplevt. När Erica kommer tillbaka är det Oscar som istället går till toaletten. Erica tar på sig trosor och går och lägger sig i sängen igen. När Oscar är tillbaka börjar han direkt klä på sig igen och vinkar sedan hejdå till Erica och går ut från lägenheten. Jag väntar några sekunder för att inte möta Oscar i korridoren men går sedan in.

När jag kommer in i sovrummet möter jag direkt Ericas blick som säger utan att jag behöver fråga "jag älskade det där". "Jag med" svarar jag kort. "Men han kom alldeles för tidigt, jag vill ha mer" säger hon och ler mot mig. "Jag är fruktansvärt kåt, så det ska vi nog ordna" svarar jag nöjt. Jag och Erica har ett av vårt bästa och längsta sex någonsin. Vi kör många olika ställningar och jag kommer tre gånger, Erica kommer två gånger. Det var fler än bara Oscar som hade en underbar sexupplevelse den kvällen, och troligtvis var det bara en början på något nytt för mig och Erica. 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Pigge

Njut, du är snart ett minne blott gör sambon när vardagen kommer
Knäppa killar är ett övergående skede

3/9, 2022 kl. 23:19