Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/1, 2009 kl. 14:51, av Sussi

Nyrakad

Del 2 av 5 i serien Rakproblem

Som ni redan vet så har jag ett problem med ett gipspaket. Min son har redan rakat bikini linjen på mig och mina funderingar av den rakande behandlingen har fortfarande inte släppt.

Min väninna och jag gick sedermera till stranden och solade. Vi var där redan på förmiddagen och hade gott om tid på oss. Temperaturen hade redan stigit till goda 25 grader, i solen var det säkert över trettio. Min väninna som är en nätt kvinna på alla sätt hade en svart string bikini och själv hade jag min vita favorit som med sin genomskinlighet mer markerade än dolde vad den dölja skall.

Fram emot ett tiden så tog vi fram Ceasar salladen och vinet. Vi hade svalkat oss i havet först men nu dukade vi upp på filten. Jag satt framför min väninna med benen i kors och jag såg hur hon tittade mellan benen på mig.

- Nå?
- Nå, vadå, svarade hon.
- Ja, vad tycker du?

Lite generad så sa hon att hon undrade hur jag fixade bikinilinjen. Jag berättade historien om hur min son fixade det med både ömhet och försiktighet. Hon gapade lite när hon hörde historien och undrade hur han reagerade. Jag berättade då att han flaggade på full stång och att han var tvungen att runka av sig efteråt.

- Jag skulle bli jättekåt, svarade hon.
- Då är vi två.
- Men vad gjorde du då?
- Ja, det tog bara någon minut så fick jag orgasm på egen hand, svarade jag.
- Det ser ju ut som att han klarade det bra, sa hon och fixerade blicken i mitt skrev.

Jag tittade på henne och såg att hon blivit lite påverkad av historien. Undrade lite om hon var lite tänd på min virila unga son. Vi åt och drack ur vinflaskan innan vi lade oss för att sola igen. Min väninna somnade lite dåsig av vinet. Jag tittade på henne och beundrade hennes markerade venusberg som lyfte upp bikinitrosorna mellan venusberget och höfterna. Det bildades en springa mellan huden och bikinitrosorna så jag kunde snegla in under bikinitrosorna. Där började hennes svarta buske och jag kunde se de översta håren. Som om hon visste att jag tittade så rätade hon till bikinitrosorna så jag kort men till min glädje fick fri insyn och såg hela hennes hårbeklädda venusberg. Det var en vacker syn och det pirrade till i trosorna på mig.

Jag gick ner och svalkade mig i vattnet och gick mot filten igen. När jag närmade mig filten så hade min väninna särat på benen en aning så jag ställde mig framför henne och beundrade hennes brunbrända kropp och framför allt hennes markerade venusberg. Min kåthet steg ju mer jag tittade på denna underbara varelse. Hon vaknade till och tittade på mig, sa lite försiktigt. - Är du medveten om att din bikini är helt genomskinlig? Jag svarade sanningsenligt att det var hela grejen. Känna de unga killarnas blickar på mig och se hur de reagerade.

Vi pratade om allt möjligt under eftermiddagen tills det var dags att gå hem. Vi packade ihop grejerna och jag släppte av henne på vägen hem.

När jag kom hem så tog jag en dusch och lät det varma vattnet strila över kroppen. Jag kunde inte släppa synintrycket på min väninnas venusberg och kände att jag hade nog blivit kåtare än jag trodde när jag låg där. I min vilda fantasi så tänkte jag om jag skulle använda mig av den taktiken för att kåta upp min son så han äntligen skulle tillfredställa mig eller bara få bekräftelsen av att jag kan kåta upp en kåt sextonåring. Jag kunde inte släppa tanken men jag tog på mig ett par tunna trosor och min korta kimono och satte mig för att läsa tidningen i soffan.

Det tog bara någon halvtimme så kom min son hem. Han kom in till mig och berättade att han skulle träna fotboll i kväll mellan sex och halv åtta. Jag tittade på honom och sa att då får vi väl fixa något att äta innan. När jag reste mig så gav jag honom lite illmarigt fri insyn mellan benen på mig. Hans blick fastnade på mina tunna trosor och jag log inombords. Jag gick till köket och värmde lite slottsstek vi hade kvar. Stekte ett par potatisar samtidigt som jag dukade. Min son är duktig att hjälpa till som vanligt. Jag lät kimonon glida isär under skärpet så att han kunde snegla på mina genomskinliga trosor. Till min glädje så märkte jag att han reagerade i byxorna samtidigt som han rodnade lite klädsamt. Jag hade dukat vid bardisken i köket och vi satte oss på de höga barstolarna. Nu hade kimonon glidit isär så att min underkropp var mer eller mindre helt blottad förutom trosorna. Min son försökte att snegla så mycket som möjligt i tron om att jag inte skulle märka det.

När jag dukade av så lät jag min hand stöta till honom mellan benen och jag kände en kraftig ståkuk i byxorna på honom.

- Ojdå, fick jag ur mig.

Han blev generad och försökte att vrida sig så att min beröring av hans kuk skulle glida åt sidan. Han kom då emot mitt venusberg med knäet och han blev om möjligt mer generad.

- Det är ingen fara, sa jag. Du har ju både sett och rört vid mig så vi har väl inga hemligheter för varandra.
- Jo de är klart, men…..
- Kom nu och hjälp mig att smörja in min rygg innan du sticker på fotboll.

Jag tog fram krämen och gav honom flaskan. Jag lade mig på soffan och han stultade efter med flaskan i beredskap. Han smorde in ryggen med mjuka och cirkulerande rörelser till min stora njutning. När jag skulle be honom att smörja in rumpan så ringde det på dörren. Jag vet inte om han blev lättad eller besviken. Men han lunkade mot dörren och muttrade något om att det var Alexander som skulle hämta honom till fotbollen.

Jag reste mig och drog på mig min tunna kimono igen medan min son öppnade dörren. Jodå, det var Alexander. Han var en lång och ståtlig kille. Lika vältränad som min son och hade kort klippt mörkt hår. Jag var på väg mot badrummet och passerade Alexander och sa ett hej. När jag stod framför honom så fick jag inte ögonkontakt med honom. Jag följde blicken och märkte att han stirrade på mina styva bröstvårtor under kimonon. Jag tog det som en komplimang och sa inget. Men hans blick sjönk ytterligare och jag märkte att nu var den mellan mina ben där kimonon hade särat sig en aning till hans tydliga förtjusning. Jag log och vände på mig mot badrummet för att ställa in flaskan igen. Jag såg i spegeln att han följde mig med blicken. Jag ställde flaskan på bortre kanten av badkaret så jag var tvungen att böja mig rejält framåt. Min kimono gled upp på rumpan och blottade mina runda stjärthalvor för Alexander. Jag reste mig mot honom och log lite mot honom.

Min son ropade in från hallen att han kommer antingen vid kvart i åtta eller vid halv tio. Han kanske var tvungen att träna knattarna efteråt. Oki, sa jag. Du kommer när du kommer. Dörren smällde igen och jag var ensam i huset. Jag kunde inte sluta att tänka på att jag hade rört vid en ståkuk som var så nära mig. Jag blev kåt och lite förbaskad på att Alexander kom just när jag trodde att han skulle smörja in min rumpa. Det var ju så länge sen jag hade en man i mig. I min ensamhet gick jag och tänkte på hur jag skulle fortsätta att förföra min son. Jag vill ju att han skall göra mer med mig. Visst det är förbjudet men jag var så kåt och om bägge ville, why not. Skulle jag bjuda honom på vin så han slappnade av eller hur skulle jag bete mig. Jag tänkte på alla möjliga situationer hur jag skulle göra och jag blev bara kåtare och kåtare. Jag slog på dumburken och slötittade samtidigt som jag smidde mina planer. Jag kanske skulle låta honom komma på mig att onanera eller be honom hjälpa mig i duschen eller gå in till honom när han onanerade helt apropå. Jag stängde tv:n och tog tidningen i stället. Läste lite när jag hörde hur en nyckel sattes i dörrlåset. Oj vad tiden har gått fort tänkte jag samtidigt som jag lät tidningen falla över ansiktet. I min enfald trodde jag att han skulle tro att jag somnat så där. Kimonon var helt öppen så brösten var i det fria för allmänhetens beundran och mitt sköte var knappt täckt av ett par tunna trosor som tydligt visade min buske under det genomskinliga sidentyget.

Jag hörde hur väskan föll i golvet med en duns men jag rörde inte en fena så han skulle tro att jag sov. Hans steg närmade sig mig och jag förstod att han satte sig i fåtöljen snett framför mig. Gud, det pirrade i hela kroppen. Jag undrade om han tittade på mig eller vad han gjorde. Men självklart tittade han på mamsen, tänkte jag självsäkert. Jag rätade till mig så att mitt ena ben vek ut sig åt sidan, hoppas att han tittar och blir kåt. Nu måste han titta på mig, annars hade han ju gått redan och att han sitter kvar är väl ett bra betyg att han gillar vad han ser.

Jag hör hur han öppnar sin livrem och drar ner gylfen. Oj, det där gick fort, ska han smeka sig själv nu? Jag hörde ett svagt hasande ljud och förstod att byxorna har åkt av. Jag ligger fortfarande och låtsas sova och mitt ansikte är skylt av tidningen. Jag låter min hand falla ner i grenen på mig på ett naturligt sätt så att han inte tror att jag har vaknat. Min fitta glödde av hetta och fukten hade gått igenom mina trosor och min son måste ha sett hur kåt mamsen är. Nu skulle jag vilja slita bort tidningen och hoppa på min son och känna hans kuk i mig men jag låg som förut och låtsas sov. Jag rörde försiktigt min fitta och kände min styva klitoris som var känslig som nitroglycerin som vid minsta beröring skulle explodera.

Jag hörde min sons tunga andhämtning och förstod att han var kåt som aldrig förr. Jag hörde hur han reste på sig och gick fram till mig och satte sig på golvet bredvid soffan. Det tog inte många sekunder efter han hade satt sig som jag kände en trevande hand på mina bröst. Mina bröstvårtor stod rakt ut av kåthet och jag njöt av hans beröring. Han började kyssa och suga på mina bröstvårtor och jag ville bara ha mer och mer. Då rätade han till sig och han lade huvudet på min mage och titta över min kärlekskulle. Jag lyfte upp mitt venusberg så att jag vad han tror visar i sömnen att det var okey att fortsätta. Men jag har inte avslöjat att jag var vaken och tidningen ligger fortfarande över ansiktet. Hans hand vandrar retsamt vidare över trosorna och ner till insidan av mitt lår. Det var så skönt att känna den mänskliga värmen mot min hud så jag trodde jag skulle komma med en gång. Han smekte mig sakta mot mitt längtande kön och äntligen, äntligen rörde han min fitta. Han smekte trosorna som vid det här laget var genomvåta av mina kåta safter.

Han blev mer intensiv i sitt smekande och han tryckte utanpå trosorna så att ett finger åkte in i min längtande fitta. Jag stönade nog till lite för han ryckte undan handen i tron om att jag skulle ha vaknat. Jag spelade vidare samtidigt som jag kände att ena troskanten åkt in i springan så halva mitt kön låg nu blottat för min son. Jag särade lite till på benen och han trodde väl att jag drömde allting. Då smekte han brösten igen och jag lät min hand smeka min fitta med ömma mjuka händer. Då reste han sig upp och satte sig vid fotändan av mig och tittade på hur jag smekte fittan. Tidningen låg fortfarande kvar och jag har inte avslöjat att jag är vaken. Jag vek undan trosorna så de satt på sidan och lät honom se in i sin mammas kåta och vid det här laget jätte våta fitta. Mina ben särade sig ofrivilligt åt sidan. Insynen var nu total och jag njöt av hans hungriga blickar. Nu kände jag hans hand komma smygande längs benet igen. Den var varm och jag ville bara att den skulle nå sitt mål. Äntligen så rörde han vid min fitta igen. Jag njöt av hans beröring och juckade sakta mot hans hand. Det gled in ett finger i mig och jag gjorde en cirkelrörelse med underlivet så att jag skulle känna den ordentligt. Han drog ur fingret och började röra på sig. Jag kände att han ställde sig på sina armar över mig och hans kuk nosade i min fittöppning. Sakta började han trycka in den och jag kände att den var större än vad jag hade trott. Han började röra kuken in och ut i mig och jag kände att jag skulle komma mer eller mindre på en gång. Han stönade högre o högre och jag kände hur det pulserade i kuken på honom. Nu kommer han tänkte jag och min orgasm skulle släppa samtidigt. Jag kände hur orgasmen tog sats från huvud och tår för att mötas i min fitta där den varma sköna kuken pumpade för fullt. Gud vad skönt det var. Min son reste sig upp och gick till badrummet. Jag hade fortfarande tidningen för ansiktet och låg och njöt av efterdyningarna.

När jag tog bort tidningen och rätade till trosorna så tänkte jag ropa på min son för att så att säga bryta tystnaden. Då ringde det på dörren. Jag knöt igen kimonon och gick och öppnade.

Där stod……. min son!!!???
- Hej mamma, har Alexander kommit. Han tog mina nycklar och skulle vänta på mig här.
- Jag……jag vet inte. Jag vaknade precis.

Då hörs Alexanders röst från badrummet.
- Jag är här inne, jag kommer snart.
Min son gick in på sitt rum för att vänta på Alexander. Det hade gått upp för mig att jag hade knullat Alexander och inte min son.

Alexander kom nu ut ur badrummet och när han såg att jag stod där ute blev han pionröd i ansiktet. Han mumlade något ohörbart som jag tolkade som ett förlåt. Jag tog då hans hand drog ut mina trosor och förde hans hand mot min fortfarande kåta fitta jag lade handen så att den kupade venusberget och fingrarna var i springan. Sedan tryckte jag upp två av hans fingrar i mig som bekräftelse att det var okey. Jag log mot honom och smekte lätt på hans byxor och gick därifrån med ett leende på läpparna.

Jag gick till köket och fixade några mackor. Jag visste att de ville ha något efter träningen. Dessa tonårsungar, de äter en ur huset tänkte jag. Jag ropade på dem och sa att det fanns mackor att hämta i köket samtidigt som jag gick tillbaka till soffan. De kom och satte sig, Alexander i fåtöljen och min son vid min fotända. Jag sa att jag går och duschar av mig samtidigt som jag reste mig upp. Jag flaschade mitt skrev för min son när jag reste mig och jag såg hur han tittade rakt i mellan mina ben.

41 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ronneby

Den är underbar.

9/7, 2013 kl. 21:49

#1

Nils

Det är ju en skandal att ingen har skrivit en enda rad om din kupp som inte lyckades men ändå fick smekningar & lite kuk.Men inte av din son som du önskade.Men du får gå in på hans rum & lägga dej hos honom i sängen.Så ska där väl hända något om du hjälper honom på traven.

30/12, 2012 kl. 11:17