Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/10, 2022 kl. 10:11, av Gardintroll

Trekant på kontoret

Göran och den unga ekonomiassistenten Disa blir påkomna av den mogna Vera. Det hela urartar i en trekant.

”Och omsättningen kommer att öka med 0,9 procent, vilket är ett…”

 

Rösten malde på och fyllde rummet med en sövande tristess. Den grå gubben i den grå kostymen rörde sina grå fingrar mot den grå bakgrunden för att visa oss alla sin grå strategi. Göran såg sig om i rummet. Kollegornas bistra ansikten utstrålade allt annat än gillande och han tyckte nästan synd om den grå gubben som enbart klarade sig undan kompanistryk för att han var chef. Med en kvävd suck plågade sig Göran genom mötet och gick sen bistert in på sitt kontor. Han slängde igen dörren bakom sig, klev in bakom det stora skrivbordet i massiv ek och satte sig i sin arbetsfåtölj. Med en suck la han armarna i kors över pannan, täckte ögonen och lutade huvudet bakåt över fåtöljens ryggstöd. Han stönade till och kände plötsligt något röra sig i skrevet. Göran såg ner i sitt knä och upptäckte förstås genast den smala handen med de blålackerade naglarna som masserade hans könsorgan genom byxorna. Handen fortsatte att smeka hans kuk tills den stod upp innanför tyget och sakta började en annan hand knäppa upp hans gylf. Göran suckade till men lät handen hållas. Snart hade händerna halat ner hans byxor till knäna och ett ansikte dök upp med ett busigt leende. Ansiktet tillhörde den nya ekonomiassistenten Disa, en ung tjej med långa bruna tofsar på var sida om huvudet. Disa la huvudet på sned, gav kuken en lätt kyss och log oskyldigt mot Göran.

”Hejsan, hingsten, hade du ett fint möte?” sa hon med larvigt tillställd röst.

”Skittrist”, svarade Göran.

”Då behöver du nog det här lika mycket som jag”, sa Disa innan hon började slicka kuken nerifrån pungen upp till ollonets topp.

”Det kan du skriva upp”, sa Göran, slog på sin skrivbordsradio på en härlig soft kanal och la händerna bakom nacken.

 

Disa slickade sakta kuken hela vägen upp till ollonet, retsamt, eggande och oemotståndligt, innan hon lät munnen glida ner över den pulserande lemmen. Hon plattade ut tungan mot skaftet och sträckte ut den så långt det gick medan hon gungande på knä lät kuken glida in och ut i munnen. Göran njöt i stora drag av att ha den söta tjejens härliga mun runt kuken. Disa växlade mellan att suga hårt på kuken, massera skaftet med tungan, och ta staken långt in tills hon knappt fick luft. Disa var en flicka som älskade oralsex, både att ge och ta, och det märktes. Hon stönade och flämtade nästan lika mycket som Göran. Hennes kinder var rosiga av upphetsning och hennes bruna tofsar kittlade skönt mot låren när hon svalde kuken och slickade pungen. Göran smekte hennes hår kärleksfullt medan hon drog ut så mycket hon kunde på avsugningen. Hon ville varken låta Göran komma innan han hade hunnit knulla henne eller låta honom komma på andra tankar. Med långsamma förföriska tag sög Disa kuken skönare än nån annan Göran hade träffat. Visst kändes det lite kinky att en 50-årig man blev avsugen av en 20-årig tjej, men Disa och Göran hade redan från början fattat tycke för varann. Göran började jucka och Disa hejdade sina rörelser så att han kunde få knulla hennes mjuka mun. Det var så skönt att Göran nästan missade fotstegen utanför dörren. Han hann precis klappa Disa på axeln och glida in med stolen under skrivbordet, innan dörren slogs upp på glänt. Produktionschefen Vera kikade in och sprack upp i ett leende när hon såg Göran.

”Göran, vad bra, de andra har gått på lunch. Vilket jävla möte, va?” sa Vera och klev in och stängde dörren efter sig.

”Vera, jag sitter här med en grej som måste…” började Göran men Vera avbröt honom med en handviftning.

”Ingen fara, det här går fort. Det gäller den där rapporten som vi hade uppe i fredags om du minns”, sa hon och klev fram till skrivbordet.

”Ja, jo, jag minns, men…” började Göran och kände hur Disas hand åter började smeka hans kuk.

”Ja, då vet du att siffrorna inte stämmer. Det är ett fel i sista tabellen som måste åtgärdas. Du, är det här din fru?” frågade Vera och pekade på ett foto på Görans skrivbord.

”Nej, det är min syster, jag är inte…gi…gift”, svarade Göran hastigt när han kände Disas läppar åter sluta sig om kuken.

”Jaså? Jag trodde att det var din fru. Hon är vacker”, sa Vera och satte rumpan mot skrivbordet medan hon tog upp fotot och studerade det.

”Ja, jo, sexig…” fick Göran fram när Disa hade tröttnat på väntan och började suga honom för att han skulle avsluta samtalet.

”Sexig? Din syrra? Ja, jo, visst är hon sexig, men… Att du säger det är lite…” sa Vera.

”Ah, ja, ha ha, nej, jag tänkte fel”, svarade Göran medan Disa nafsade med läpparna runt ollonkanten.

”Tänkte fel? Ja, det kan väl hända den bäste. Fast hon är sexig. Du vet väl att jag gillar både killar och tjejer?” sa Vera och log mot Göran.

”Åh, jaså, oj, ja, det är sexigt… Fan, nej, jag menar okej, eller, asså, okej är det så klart, men…” sa Göran när han kände Disa börja smeka hans pung och suga den styva kuken allt djupare.

”Okej eller sexigt? Du verkar ha lite svårt med orden idag, Göran. Tänker du mycket på sex? Eller är du tillfälligt i behov av sex?” frågade Vera och hennes röst blev plötsligt mjuk och förförisk.

”Åh, nej, nej, inget sånt”, sa Göran kontrollerat medan Vera lutade sig fram över skrivbordet och knäppte upp en knapp i blusen så att Göran såg rakt ner i hennes urringning.

”Gillar du vad du ser?” frågade Vera och knäppte upp ytterligare en knapp.

”Jo, jättefint”, sa Göran stressat och Vera satte sig på hans skrivbord och öppnade blusen helt så att Göran såg de tunga tuttarna som knappt hölls uppe av hennes BH.

”Du vet, vi kan ha en massa kul du och jag”, sa Vera och smekte av sin BH så att Göran såg de styva bröstvårtorna.

”Ja, jo, det…” sa Göran och kvävde ett stönande medan Disa slickade hans pung.

”Jag visste väl att du skulle säga ja”, sa Vera och smekte sina bröst medan hon satte sig på skrivbordskanten med benen på varsin sida av Görans fåtölj.

”Alltså…” fick Göran fram innan Vera hade lagt armarna om honom och begravt hans ansikte mellan sina stora tuttar.

”Sug på dem”, spann Vera och Göran lydde.

 

Vera stönade till och dinglade med benen medan hon matade Göran med sina bröstvårtor. Göran sög upphetsat på brösten medan Disa sög av honom under bordet. Vera hade uppenbarligen inte sett Disa än och Göran tackade sin lyckliga stjärna för att skrivbordet både var så högt och så massivt att det helt dolde den sugande 20-åringen. Göran slickade nöjt över Veras bröst och Vera halade upp sin kjol och drog ner troskanten.

”Knulla mig, Göran”, stönade Vera förföriskt medan hon knäppte upp hans skjorta och knöt upp slipsen.

”Vera, är du säker?” fick Göran fram mellan hennes tuttar.

”Jag är så jävla kåt. Du anar inte hur gärna jag vill ha din kuk i mig”, sa Vera mjukt.

”Men, nu?” sa Göran och Vera log mot honom.

”Ja, eller kanske vill du att jag suger dig först”, sa Vera och förde ner handen mot Görans skrev.

”Åh, Vera, det är…” sa Göran i panik.

”Hoppsan, där var det visst upptaget”, sa Vera förvånat och hejdade sig när hon kände Disas mjuka hår i Görans knä.

”Vera… asså…” fick Göran fram medan Vera hoppade ner från skrivbordet och kikade in under det.

”Jaså här sitter du?” fnissade Vera när hon fick syn på Disa som log med ögonen medan hon fortsatte att suga Görans kuk.

 

Disa nickade och fortsatte att suga kuken. Vera rätade på ryggen, ställde sig bakom Görans fåtölj, la händerna om Göran och smekte hans bröstkorg. Hon drog sakta ut fåtöljen på golvet och Disa kröp efter för att inte tappa taget om kuken. Vera kysste Göran mjukt och länge medan Disa lät tunga och läppar massera kuken. Efter en lång kyss satte sig Vera på golvet bredvid Disa och smekte henne på kinden.

”Smakar han gott?” frågade Vera och Disa nickade upphetsat med knallröda kinder.

 

Vera satte tungan mot Disas kind och slickade henne upp till hårfästet. Disa rodnade men slutade inte att suga Görans stock. Vera började kyssa Disa på halsen och slickade hennes hals och ansikte medan Disa sög vidare.

”Vilken jävla tur jag har. Dig har jag varit kåt på ända sen du började här”, sa Vera och slickade Disas mungipor.

 

Disa öppnade munnen och försatsblandad saliv rann ner över Veras tunga. Vera slickade noga i sig vätskan och började slicka Görans kuk medan Disa sög hans ollon. Göran stönade till medan de båda kvinnorna började turas om att suga och slicka honom. Till slut tog Vera tag i den förlägna Disas huvud, vände henne mot sig och gav henne en lång djup tungkyss. I början av kyssen var Disa ganska bortkommen och lite osäker på vad hon tyckte om att kyssa en annan kvinna så intimt, men snart gav hon efter för kåtheten. De båda kvinnorna hånglade sakta med varandra och utforskade varandras kroppar medan Göran runkade till. Till en början var kyssen lite halvintresserad från Disas sida, men snart kysste hon Vera lika mycket som Vera kysste henne.

”Du gillar att se på, va?” frågade Vera och Göran nickade.

”Är det okej?” frågade Göran tyst Disa medan Vera gick och låste dörren.

”Absolut”, mimade Disa och log mot Vera som lagt armarna om henne och börjat klä av henne kläderna.

 

Vera hjälpte Disa upp på skrivbordet, ställde sig bredbent mellan hennes ben och böjde sig fram så att hon kunde slicka Disas fitta. Disa stönade nervöst till när Veras tunga mötte hennes glittrande blygdläppar. Vera flinade till innan hon började slicka Disas fitta ordentligt. Disas ögon rullade upp i skallen när hon för första gången kände hur skönt det var att ha en annan kvinnas tunga i fittan. Vera njöt i stora drag av den härliga smaken av ung fitta och Göran smekte prövande hennes rumpa medan han runkade kuken. Disa stönade allt mer intensivt och snart kom hon mot Veras mun. Vera slickade i sig safterna, kysste den rodnande Disa och lät henne sen suga på ett tröstande bröst medan Göran runkande smekte av Disa kläderna. Vera log busigt mot Göran och de började tillsammans utforska Disas nakna kropp med trevande händer. Göran hjälpte Vera att sätta sig i fåtöljen och den nakna Disa placerade de i Veras knä där hon kröp ihop i den varma famnen och åter tog det trygga bröstet i munnen. Vera smekte tröstande Disas hår medan Göran smekte hennes bröst, rygg och rumpa. Disa smackade högljutt medan hon började upptäcka hur härligt det var att ha en annan kvinnas bröst i munnen. Vera stönade till och log gillande mot Disa som nu vågade ta ut svängarna i sitt bröstsug. Göran lät fingrarna utforska Disas stjärt och fitta och visade triumferande upp sina blöta fingrar för Vera som log och öppnade munnen. Göran stack sina kladdiga fingrar i Veras mun och hon sög förföriskt i sig Disas fittsafter medan Disa storögt såg på henne. Vera flyttade upp Disa något i knät och gav henne det andra bröstet att suga på. Snart ställde sig Göran bakom Disas rumpa och tryckte in ollonet mellan blygdläpparna. Disa slog armarna om Veras midja och Vera höll om Disa i sin trygga famn medan Göran lät kuken glida in i Veras fitta. Vera smekte Disas hår och kysste hennes panna medan Göran började knulla henne med försiktiga långsamma stötar. Snart såg Göran hur Disa började stöna av njutning. Hennes läppar öppnade sig runt bröstvårtan och han såg hur hon börjat använda tungan för att stimulera Veras styva bröstvårta. Vera stönade till och Göran knullade Disa allt snabbare. Upphetsat kände Göran att Vera låtit sin ena hand glida ner mellan Disas ben och smeka hennes klitta. Veras fingrar gned skönt mot kuken medan Disa stönade och flåsade av ansträngning. Snart kom Disa i en skön orgasm och Göran drog ut kuken för att inte råka spruta henne full. Vera och Göran kramade om Disa och höll henne i en varm omfamning medan hon lät orgasmen ebba ut.

Flinande bytte Vera plats med Disa som trött sjönk ner i den mjuka fåtöljen. Vera ställde sig framför henne med händerna på armstöden, putade med rumpan och böjde sig ner tills hennes mun pressades mot Disas. Disa öppnade munnen på glänt och Vera stack in sin tunga i hennes mun.

”Nu ska du få lära dig hur man hånglar på riktigt”, sa Vera och kysste den unga kvinnan med van tunga.

 

Disa stönade till av Veras sköna djupa kyssar och verkade finna sig allt mer i att ha sex med en annan kvinna. Göran smekte Veras härliga runda skinkor länge innan han stack in kuken i hennes sköna varma fitta. Vera stönade högt när Göran la händerna på hennes höfter och började knulla henne bakifrån. Den härligt våta fittan dröp av safter när Göran trängde in till botten och Vera kysste Disa allt djupare. Disa stönade allt högre medan hon mötte Veras heta kyssar.

”Disa, nu ska du få känna på nåt riktigt skönt”, sa Vera och krånglade av sig allt utom nätstrumporna och skorna medan Göran knullade henne så skinkorna dallrade.

 

Vera böjde sig ännu längre ner, la munnen mot Disas mage och började kyssa den. Disa stönade till av den heta behandlingen och Görans hårda stötar fick Veras tunga bröst att gunga mot Disas fitta. Disa flämtade till när Vera flinade till och började gnida sina bröst mot Disas våta fitta. De styva bröstvårtorna gled skönt fram och tillbaka mellan blygdläpparna upp runt klitoris och ner igen innan de mjuka runda tuttarna gned sig i den blöta fittan.

”Fy fan vad skönt”, stönade Disa, la benen om Veras midja och började jucka mot de stora brösten.

”Gillar du att gnida fittan mot mina stora tuttar?” spann Vera medan hon slickade Disas mage.

”Ja, ja, det är så jävla skönt”, stönade Disa och nöp upphetsat i sina bröstvårtor.

 

Göran tog tag i Veras långa hår och drog upp henne tills han kunde kyssa henne medan han knullade henne. De stora brösten glänste av fittsafter och Göran flyttade fram både Vera och honom själv tills Veras tuttar hängde framför Disas ansikte.

”Slicka rent hennes tuttar. Slicka i dig dina egna safter”, morrade Göran upphetsat och Disa lydde.

 

Vera halvstod nu grensle över Disas mage och Disa smekte sin fitta medan hon slickade tuttarna under försiktiga flämtningar. Göran drog ut kuken ur Vera och stack den i Disas fitta. Disa flämtade upphetsat av att få fittan knullad medan hon slickade i sig sina egna safter från en äldre kvinnas bröst. Göran knullade Disa i nån minut innan han bytte tillbaka till Veras fitta. Sakta men säkert knullade han växelvis de båda kvinnorna allt närmare orgasm men strax innan de skulle komma drog han ut kuken.

Vera och Disa gnydde av kåthet men Göran la dem på rygg bredvid varandra på skrivbordet. Han slickade girigt Disas fitta medan Vera sög på hennes bröst och Disa kved av kåthet. Göran kunde sina saker och snart trodde Disa att hon skulle bli galen av kåthet. Göran pressade Disa fram till gränsen men aldrig över den tills Disa bönade och bad om att få komma. Med en gest visade Göran henne att hon skulle slicka Veras fitta och Disa lydde. Hade nån frågat Disa dagen innan om hon skulle kunna tänka sig att slicka en annan kvinna, hade hon sagt nej, men just nu kändes det oundvikligt att stå emot. Disa slickade den våta fittan djupt och upphetsat medan Göran stack kuken i henne och knullade henne till orgasm. Disa kom skönt med Veras klitoris i munnen och efter orgasmen var det dags för Disa att lägga sig på rygg på skrivbordet igen. Vera klättrade upp och grenslade Disas underliv medan de tunga brösten gungade mot Disas mun. Göran stack kuken i Veras fitta och det dröjde inte länge förrän hon kom i en härlig orgasm.

Göran drog ut kuken och gick runt till andra sidan av skrivbordet där Disa hade lagt huvudet mot hans mötespärm av läder. Göran klättrade upp på skrivbordet, ställde sig på knä, sänkte sig ner mot Disas ansikte och log mot Vera. Vera pressade ihop sina stora bröst runt Görans kuk och Göran började knulla de härliga lökarna. Disas tunga kom smygande och gled in mellan Görans skinkor. Med ett högt stön började Göran knulla Veras bröst allt snabbare medan Disa slickade honom i stjärten. Det tog inte lång tid förrän Göran sprutade mellan de sköna tuttarna. Han drog ut kuken och ställde sig vid Disas ansikte. Vera tryckte ihop sina kladdiga tuttar runt Disas ansikte och höjde sig sedan så att brösten gungade en tunglängd från Disas mun. Spermasträngar hängde mellan brösten och ansiktet och Görans sats rann sakta ner i Disas väntande mun. Disa svalde dropparna och slickade sen, på Veras kommando, brösten rena. Göran stack sin halvslaka kuk i Disas mun och hon sög honom ren medan Vera slösög på hennes små spetsiga bröst.

 

Göran log för han visste att det här var början på nåt fantastiskt.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.