Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/10, 2009 kl. 13:08, av Jesper

Sun Resort - Kristina

Del 2 av 2 i serien Sun Resort

På varma Kanarieöarna kommer ett kompisgäng på besök hos Erik i semesterbyn. Vackra, blona och långa Kristina semestrar med sin kille och alla män på anläggningen spanar in henne. En kväll blir det fest...

Sommaren närmade sig och på Kanarieöarna började det bli riktigt hett på dagarna med sköna ljumma kvällar och nätter. Högsäsongen för resorten var här och mina sex bungalows var redan i stort sett fullbokade hela maj-augusti. Många var stamgäster och jag höll medvetet relativt låga priser eftersom jag egentligen inte var beroende av inkomsten. Dessutom tog det ner gästernas förväntningar på vistelsen. Bättre att överträffa förväntningarna än tvärt om…  
 
Vecka 20 på våren var dock vikt åt ett gäng gamla kompisar från min hemort och de betalade inte en krona för boendet. De kom själva eller tog med sig sina familjer för en veckas avslappning med sol, bad och värme plus en hel del mat och dryck. För egen del var det oerhört kul att träffa gamla vänner och få det senaste skvallret om dem därhemma i det kalla Norden. Alltid var det någon som gift sig, skilt sig, haft otrohetsaffärer eller träffat någon ny. Vecka 20 var helig och alltid något jag såg fram emot.  
 
Detta år kom något färre kompisar än väntat och jag räknade in totalt sju stycken, varav tre var singelkillar, som jag, och fyra hade sina familjer eller en partner med sig. På ett sätt var det tur att det inte kom så många, eftersom jag av misstag hade bokat in ett par från Göteborg just vecka 20. Jag hade försökt få dem att byta vecka, men de hade svårt att ändra sin planering och när jag märkte att kompisgänget inte blev så stort löste sig allt ändå. Paret fick en egen bungalow, familjerna och de med partners fick en var och de tre singelkillarna fick dela på en.  
 
På söndagen började alla droppa in och installera sig. Många tog sig inte ens tid att packa upp innan badkläderna åkte på och poolen utnyttjades. Jag hade stor förståelse för denna längtan efter en lång kall vinter i Sverige. Snart öppnades den första kalla ölen och stressen började avta och lugnet inta mina vänners själar. Det var tillfredsställande att se och jag minglade runt bland dem och gladde mig åt de medföljande barnens upprymda stoj och rop.  
 
Plötsligt lade jag märke till ett par okända ansikten som närmade sig. Det var ett snyggt par där han var välbyggd, lång och mörk. Gissningsvis någonstans runt 35 år och klädd i ett par ljusa shorts och en blå kortärmad skjorta. Hon var blond och sannolikt några år yngre än honom, såg mycket vältränad ut och jag lade särskilt märke till hennes längd. Säkert runt 180 centimeter! På sig hade hon en gul sommarklänning med ett par vita gymnastikskor till. Hon var väldigt attraktiv och sexig. De släpade med sig varsin stor resväska. Jag ursäktade mig från mitt sällskap och gick och mötte dem.  
 
”Hej! Kan jag hjälpa er?”  
 
”Ja, vi har bokat en bungalow här i en vecka från idag…”, svarade killen.  
 
”Okej, ni måste vara paret ifrån Göteborg! Välkomna!” Jag sträckte fram handen och hälsade. ”Jag heter Erik och är ägare till stället. Om ni följer med mig in i receptionen ska ni få er nyckel och checka in!”  
 
De presenterade sig som Erik (han också!) och Kristina. Jag förhörde mig om vad de hade för planer och tipsade om några bra utflyktsmål. Sedan förklarade jag att det, förutom de själva, bara var gamla kompisar till mig som bodde på resorten denna vecka. Efter att ha fått sina nycklar och skrivit under några papper försvann de in i sin bungalow. Oväntat nog dök de inte upp vid poolen direkt, men jag gissade att de tillbringade några timmar i sängen istället. Själv hade jag inte haft något emot att byta plats med den andre Erik. Kristina var onekligen en riktig läckerbit!  
 
Ett par dagar förflöt och livet på resorten efterliknade allt mer en storfamiljs rutiner. Vi hittade på aktiviteter, planerade inköp av mat och åt frukost, lunch och middagar ihop. Erik och Kristina sågs till ibland och det var inte bara jag som spanade in hennes läckra kropp när hon tog sig ett bad. När hon hade på sig bikini kunde jag konstatera att hon hade ett par välproportionerliga bröst som utgjorde ungefär en C- eller D-kupa och en väldigt fast och vältränad stjärt. När jag pratade med henne vid några tillfällen för att kolla att allt var bra verkade hon vara en ”fin” flicka, väluppfostrad, hövlig och skötsam. Hon höll hon sig nära sin Erik mest hela tiden och undgick därmed diverse oanständiga förslag och kommentarer som annars mycket väl kunde ha kommit från mina singelkompisar på resorten. Oj, vad vi alla suktade efter henne, men hon var otillgänglig på alla sätt!  
 
En gång under veckan brukade barnfamiljerna dra iväg till ett stort vattenland som låg på ön. Resan dit var inte så väldigt lång, men de brukade passa på att övernatta för att få ut det mesta möjliga av inträdesbiljetten. Dessutom tyckte de om att uppleva lite stadsliv och passade på att shoppa också. Eftersom det blev ”barnfritt” på resorten under denna dag och natt var det också en tradition att vi som blev kvar hade en betydligt blötare fest än vad som brukade förekomma under veckan. Jag hade bunkrat upp rejält med grillmat, vin, öl och sprit för tillfället. Det enda som oroade mig var hur göteborgsparet skulle reagera på att det blev en högljudd fest på resorten, men de försvann iväg tidigt på morgonen och jag såg inte till dem på hela dagen. Alltså fick det bero.  
 
När familjerna försvunnit var det jag och de tre singelkillarna som fanns kvar. Ulf var säljare och vi hade idrottat ihop för många år sedan. Han var blond, lång och stor och när han nu närmade sig 50 år hade han byggt på sin pondus med en begynnande mage. Tidigare hade han varit gift, men sedan ett par år tillbaka levde han ensam. Det tycktes dock inte bekomma honom utan hans humör var alltid på topp och han skojade friskt med allt och alla. Senaste dagarna hade hans favoritobjekt varit Roger som gjort misstaget att berätta om hur det gick till när han dumpade sin senaste flickvän till förmån för sin älskarinna, men sedan upptäckt att älskarinnan också hade en affär med hans chef! Roger var också en idrottskille, men yngre än vad vi andra var. Gissade att han var 40 år och från början var det hans äldre bror som hängt med oss, men så blev Roger liksom kvar.  
 
Roger var mörk och smal och senig som en långdistanslöpare. Nästan raka motsatsen till Ulf alltså. Till sättet var de också motpoler i och med att Roger var lite blyg och tystlåten. Den sista killen som stannade kvar på resorten var John. Han var min allra bästa kompis och totalt hämningslös. Att umgås med honom var fruktansvärt kul, men också oerhört påfrestande efter ett tag. Allting skulle vara intensivt och snabbt. I stort sett utan tanke på konsekvenserna. Han såg bra ut och hade stora, men kortsiktiga, framgångar hos kvinnor. Krasst sett var det ingen som stod ut med honom någon längre tid, men han var en ovärderlig resurs när det gällde att bryta isen.  
 
Vi var alltså de fyra i ”järngänget” som detta år förberedde oss för en ordentlig festkväll. Högtalare flyttades ut och snart ljöd musik över området. Grillen tändes upp och doften av mat spreds med frestande ångor. Under tiden drack vi öl och det slank även ner någon iskall snaps i våra torra strupar. Vädret var underbart och vi behövde inget annat än shorts och tunna skjortor trots att kvällen började närma sig. Vi slog oss ner och åt mat medan mörkret föll och samtalet blev allt högre och grövre.  
 
”Faan, vi skulle ha haft den där snygga göteborgskan att titta på!”, hojtade John.  
 
”Du menar Kristina?”, lade jag till.  
 
”Vem annars!! Ni har väl sett hennes bröst? Så jäkla fina!!”  
 
”För att inte tala om stjärten…”, tillade Ulf. ”Stenhård!”  
 
”Om hon ville skulle jag inte tacka nej till att ge henne lite stenhårt virke…”, skojade John och tog sig demonstrativt i skrevet.  
 
Så fortsatte det ett tag och när man talar om trollen dök det upp en taxi på resortens parkering. Ur klev Kristina och taxichauffören. De stod och pratade om något och hon kom sedan gående snabbt mot oss. Vi stirrade som förhäxade på henne. 180 cm lång blondin med en vit superkort klänning på sig och vita högklackade skor som gjorde henne ännu längre! Brösten gungade förföriskt och de långa solbrända benen var perfekt formade. Hon såg sig förvånat omkring när hon upptäckte musiken och att det bara var fyra killar som satt vid matbordet.  
 
”Ursäkta att jag stör…”, sa hon hövligt och lite förläget, ”…men min kille har blivit akut magsjuk och jag behöver hjälp med att få ut honom från taxin!”  
 
En sådan skönhet behövde inte be två gånger! Fyra killar stormade till taxin, lyfte ut hennes utslagna Erik och bar honom in i deras bungalow. Vi dumpade honom i sängen och han gav ifrån sig ett lidande stön. Kristina började klä av honom och vi drog oss tillbaka ut till middagsbordet. Efter ett kort tag kom Kristina ut till oss.  
 
”Tack så jättemycket för hjälpen! Han blev totalt utslagen när vi var i stan. Vi hade tänkt ha en trevlig utekväll och så blev det så här…”  
 
Kristina log snett och skakade på huvudet. Hon var på väg att vända tillbaka till bungalowen.  
 
”Ska vi sänka volymen på musiken?”, frågade jag.  
 
”Nej, det är ingen fara! Han sover säkert som en stock tills imorgon!”  
 
”Vad ska du göra då?”, inflikade John. ”Det är ju inte så sent och om du vill kan du väl göra oss sällskap?”  
 
”Jaa… jag vet inte…”, hon slängde ett öga mot bungalowen.  
 
”Vi skulle verkligen uppskatta lite kvinnligt sällskap!”, fortsatte John oförargligt. ”Ta en öl med oss bara!”  
 
Kristina funderade några sekunder och tackade sedan ja. Hon slog sig ner vid middagsbordet och fick direkt en kall öl framför sig. Efter några minuter började hon slappna av och skrattade lika gott som oss andra åt alla dråpliga historier från förr som alltid drogs när vi träffades. En öl blev till flera och Ulf och John såg till att hon dessutom fick några snapsar under västen. Kristina blev alltmer avslappnad och påverkad av spriten.  
 
”Dansar du Kristina?”, frågade John.  
 
”Jodå…”  
 
”Får jag lov då?”  
 
Han sträckte ut en hand och lyckades få med sig Kristina upp på kakelgolvet intill poolen. John begärde en låt att bugga till och jag lyckades hitta en med hyfsat tempo. De började dansa och Kristina var nästan längre än John i sina högklackade skor. Vi andra stirrade förförda på den långa skönheten när hon svängde runt i sin korta kjol. Hon följde Johns styrning av dansen smidigt och vid varje snurr hoppades vi på att få se en skymt av det som fanns under kjolen. Den höll sig dock retsamt på plats och när dansen närmade sig sitt slut gav John henne en varm kram som avslutning.  
 
Samtidigt med kramen passade han dock på att göra en kupp! Kristinas rygg var vänd mot oss och John flinade mot oss samtidigt som han lyfte på kjolens baksida utan att hon märkte något. Vi tre som satt vid middagsbordet måste ha sett ut som fågelholkar för hon hade inga trosor under! En helt naken stjärt var det vi såg och John tittade frågande mot oss. Han fattade inte vad som hänt!  
 
Innan musiken tystnat helt kastade sig Ulf upp och tog nästa dans med Kristina. De svängde loss ordentligt och Ulfs stora kropp rörde sig förvånansvärt smidigt. Hans händer tog bestämt och närgånget på Kristinas kropp när han förde henne runt på det provisoriska dansgolvet.  
 
”Vad missade jag?”, viskade John till mig när han satte sig.  
 
”Hon har inga trosor på sig!”  
 
”Åh fan!”  
 
Det blev nu ännu mer spännande att få en skymt under kjolen när hon svängde runt, men allt vi såg var hennes långa brunbrända ben. När musiken åter tystnade tänkte jag att det var min tur, men John hade uppenbarligen inte fått nog av en dans med Kristina. Vi ställde oss upp samtidigt och när vi upptäckte den andre rusade vi fram till Kristina bägge två för att hinna först. Hon fnittrade förtjust.  
 
”Tänk att man är så populär ikväll!”  
 
”Vad fan John! Du har ju redan fått en dans!”, protesterade jag.  
 
”Vadå? Jag var ju först fram!!”

Den som löste dispyten var Ulf.
 
 
”Om vi hittar en lugn låt kan ni väl dansa med henne bägge två? Mellan er liksom?”

Jag och John blängde lite på varandra, men det skulle mycket till för att avstå en tryckare med denna superläckra tjej så lösningen fick bli att dela. Roger hittade en lugn låt och musiken startade igen. John var snabbast och drog Kristina intill sig direkt bröst mot bröst. Jag kröp upp bakom henne, höll henne i midjan och tryckte mig mot hennes stjärt. Bara hennes tunna klänning och mina shorts skilde oss åt. Direkt började min kuk att resa sig och snart putade den märkbart mot hennes bak.
 
 
”Neej du…”, protesterade Kristina när John försökte föra upp en hand under hennes kjol. Hon tog bestämt bort den och sneglade bort mot deras bungalow för att kontrollera att hennes kille inte vaknat till.  
 
Trots protesten upplevde jag att hon kort därefter pressade sig närmare min hårda kuk och efter någon minut vågade jag borra in mitt huvud vid sidan av hennes blonda hår och kysste henne försiktigt på halsen. Hon flämtade till, men gjorde inget för att få bort mig. Jag fortsatte att nafsa henne i örat och kyssa henne på halsen och jag såg att John tog initiativ och gjorde detsamma på andra sidan. Hon var inklämd mellan våra kroppar som rörde sig till musiken så gott det gick.  
 
”Får inte… neeej…sluta…snälla!!”, kved Kristina, men hon lät inte lika bestämd längre.  
 
Jag förde mina händer från midjan och kände hennes vältränade mage under klänningen. Ännu mer pressade jag min hårda kuk mot hennes stjärt och hon gned sig mot mig. När jag flyttade händerna upp över hennes härliga bröst förväntade jag mig att hon skulle ta bort dem, men hon darrade till i hela kroppen och ingenting annat hände. Jag kramade brösten på utsidan av kjolen och bh:n och kände att de var underbart stora, mjuka och fasta.  
 
”Stopp… ni får inte…”, flämtade hon. John tystade henne med en kyss. Hon mötte den tveksamt, men motståndet tycktes brytas ner och hon stönade till. Jag smekte de härliga brösten från min position bakom henne och fortsatte att kyssa henne på halsen och trycka mig mot hennes underbara stjärt.  
 
John och Kristina kysstes nu vilt och tungorna gick som elvispar i deras munnar. Jag flyttade prövande ner min högerhand på hennes lår och kände den mjuka varma huden. Sakta flyttade jag handen uppåt och tyckte mig ana hur värmen ökade ju längre upp under kjolen jag kom. Jag klämde till lite om hennes ena troslösa skinka och konstaterade igen hur vältränad hon var. Kristina flyttade demonstrativt isär sina ben en aning och jag nådde hennes skrev bakifrån. Det var varmt och blött och upptaget! John hade nämligen redan sin hand där!  
 
Han flinade, men jag tänkte inte låta honom få ensamrätt på hennes fitta. Alltså förde jag in ett finger i henne intill hans och vi fingerknullade henne samtidigt. Kristina stönade till och verkade helt ha tappat oron för att bli upptäckt av sin kille. Spriten och uppvaktningen hade berusat henne med en varm kåthet. Hennes armar var slingrade runt John och hon smekte hans rygg under den tunna sommarskjortan.  
 
”Inga trosor, va!? Vi som trodde du var en ordentlig flicka Kristina!!”, viskade John retligt i hennes öra.  
 
”Det var Eriks idé…”, hon verkade förlägen. ”Vi skulle försöka ha sex ute på stan…”  
 
”Sååå, du tänder på risken att bli upptäckt? Tänder du också på att du just nu har fyra gubbar som inte vill annat än att knulla dig? Som vill ta på dig överallt?”  
 
”Mmmm…”, väste Kristina.  
 
”Vi får nog kyla av dig en aning, flicka lilla!”, sa John och lyfte hastigt upp henne och hoppade ner i poolen med Kristina i famnen.  
 
Själv stod jag förvånat kvar vid poolkanten och såg hur de båda försvann ner i vattnet, men deras huvuden dök snart upp vid ytan igen. De simmade in på grundare vatten där vattnet nådde lite drygt till midjan och ställde sig upp. Kristinas vita klänning var helt genomskinlig och satt som ett andra skinn på hennes härliga kropp. Tyvärr satt bh:n kvar och skymde sikten för hennes bröst. John drog skjortan över huvudet och tog tag i Kristina bakifrån och drog henne intill sig. Med ena handen höll han runt hennes midja och med den andra knäppte han upp sina shorts och sparkade av sig dem i vattnet.  
 
Johns hårda kuk skymtade otydligt i det vågiga vattnet och det dröjde inte länge innan han fått Kristina att luta sig framåt med händerna på poolkanten. Han lyfte upp hennes kjol upp till midjan och vi såg hur han tog tag om hennes höfter och gled in i henne bakifrån. Kristina suckade när John knullade henne så att cirkelformade vågor spred sig i poolen. Hennes blöta hår hängde snett åt ena sidan och gungade med i rörelserna. Hennes ögon var halvöppna och det verkade som att hon njöt både av att bli knullad och av att vi tittade på henne.  
 
Jag tänkte att det var dags att ta initiativ innan den här oväntade möjligheten hade passerat. Mina kläder hamnade på poolkanten och med ett gungande stånd gick jag fram och satte mig på poolkanten framför Kristina. Hon log sött och greppade tag i min kuk med handen och började runka mig.  
 
”Ta honom i munnen!”, frustade John bakom henne och tryckte henne framför sig i vattnet.  
 
Kristina hamnade med munnen precis i mitt skrev och tog direkt min kuk in mellan sina läppar. Guuud vad skönt det kändes!! Hon sög erfaret och otroligt ”tight”. Hennes sugrörelser styrdes av Johns fasta stötar bakifrån och min kuk gled in och ur hennes söta mun i takt med att hon blev knullad. Jag lutade mig bakåt och bara njöt. I ögonvrån kunde jag se hur Ulf och Roger börjat röra på sig och klädde av sig nakna. Deras kukar hade hårdnat och Ulf hade en rejäl utrustning mellan benen.  
 
Inom någon minut var alla framme vid Kristina och vi lyfte upp henne ur poolen och lade ner henne på en solstol. John protesterade lite lamt, men kom efter upp ur vattnet. Vi hjälptes åt alla fyra att befria henne från den blöta klänningen och hennes bh. Brösten var lika underbart vackra och välformade som vi anat. Bröstvårtorna pekade hårt uppåt av kåthet och det svala vattnet. Hennes fitta var helt slätrakad och det var en stor kontrast mot våra håriga kroppar och kön.  
 
”Jäklar vad sexigt!”, flämtade Ulf. ”En rakad fitta! Den måste jag smaka på!”  
 
Han gick omedelbart ner på knä och lutade sig in mellan Kristinas lår. Hon särade villigt på benen och han kysste och slickade henne över hela de hårlösa blygdläpparna och på insidan av låren innan han gick på klitoris. Kristina flämtade till och sträckte sig efter min kuk. Jag gick närmare, ställde mig på knä bredvid solstolen och hon tog den i handen och började runka. Roger passade snabbt på att ta position på andra sidan av henne och hon tog hans kuk i sin andra hand. Nu runkade hon två kukar samtidigt som hon blev ordentligt slickad av Ulf.  
 
”Ooohhhh!! Ohhhh!!”, flämtade hon häftigt och det tog inte lång stund innan hon kom i en snabb och intensiv orgasm.  
 
”Läckert!! Det blir nog fler ska du se!”, uppmuntrade John som stod lite vid sidan av och runkade sin kuk sakta.  
 
Ulf, som gett Kristina hennes första orgasm med tungan, tog nästa initiativ och drog ner henne till änden av solstolen. Han lyfte upp hennes ben på sina axlar och styrde den stora hårda kuken mot den renrakade springan. Det blålila ollonet nosade lite på öppningen innan han klöv den i två delar och gled in mellan fittläpparna. Kristina var ordentligt blöt och tog emot den stora kuken utan problem. Ulf började pumpa hennes fitta och safterna från henne bildade vita ränder längs hans kuk. Hans håriga pung daskade taktfast mot hennes stjärt.  
 
Efter en orgasm njöt Kristina nu mer kontrollerat och växlade mellan att suga och runka min och Rogers kukar. Vi smekte hennes bröst och mage samtidigt och fick hjälp av John som trängde sig in bredvid mig. Kristina hade ögonen öppna hela tiden och betraktade oss alla med en kåtdimmig och lätt berusad blick. Hon verkade inte ha minsta eftertanke att hon knullade med fyra gubbar ute i det fria. Istället verkade hon högst närvarande och njöt av situationen.  
 
”Aaaahhh!! Fy faaaan också!!!”, flämtade Ulf.  
 
Han var uppenbarligen på väg att komma och pumpade ett par gånger till i Kristinas fitta innan han drog ut sin kuk och fortsatte att runka den. Sperman stänkte ut över Kristinas mage och regnade ner på fittan. Ulf runkade ryckigt och han flämtade som ett ånglok när hans säd fortsatte att strömma ur den stora kuken.  
 
”Jävlar!!!”, frustade han. ”Faaan vad gott!!!”  
 
Kristina såg ner på sin kladdiga mage och drog ett finger genom sperman. Sedan förde hon det demonstrativt till munnen och slickade av det. Hon log fräckt.  
 
”Du är underbar tjejen!”, pustade Ulf ut innan han lämnade utrymme för oss andra.  
 
John som stått lite vid sidan av är snabbt framme och vänder på Kristina så att hon hamnar sittande uppe på honom. Kristina sjunker ner på hans styva kuk och börjar rida honom. Hennes bröst guppar förföriskt samtidigt och Roger kan inte låta bli att gå fram och krama dem. Hon tecknar åt honom att hon vill ha honom i munnen och han klättrar upp på solstolen och ställer sig grensle över John för att komma i rätt höjd. Kristina suger hans kuk girigt och kramar hans pung lätt med ena handen.  
 
Jag passar på att känna på hennes välformade stjärt under tiden. Den är verkligen fast och jag känner hur musklerna i den arbetar när hon rider John. Hans kuk glider in och ur henne med ett plaskande ljud. Mina händer kramar runt hennes stjärthalvor och prövande för jag fingertopparna ner längs skåran och smeker lätt över rumphålet. Kristina grymtar till av upphetsning och jag stimulerar henne över det bakre hålet, men utan att föra in fingrarna.  
 
”Duuuu, jag kommer nu….”, varnade Roger.  
 
Han hade inte varit länge i hennes mun, men Kristina var en effektiv kuksugerska. Roger flämtade tungt och väntade sig antagligen att hon skulle låta honom spruta ut i luften, men hon behöll hans kuk i munnen och han tömde hela sin sats där. Kristina hade läpparna tätt omslutna runt hans kukskaft under utlösningen och först när den ebbat ut lät hon honom glida ut. Sedan öppnade hon munnen och visade mig sperman blandad med saliv innan hon svalde ner hela laddningen. Hon tände tydligen på att leka med sperma!  
 
Nu när Roger var tillfredsställd ville jag också komma till och jag tecknade åt John att krypa längre upp i solstolen. Han gjorde det och snart stod jag bakom Kristina med hennes inbjudande stjärt vänd mot mig. Hon stod på alla fyra och framför henne satt John. Hon slickade av sina egna safter från hans hårda kuk och tog honom i munnen. Min egen kuk var så hård att den pulserade och jag smekte mig själv försiktigt. Jag böjde mig framåt och smakade på Kristinas blöta fitta bakifrån. Hennes safter smakade syrligt och jag lät tungan slicka längs skåran. Prövande sökte sig min tunga upp mot hennes rumpa och tungspetsen fladdrade lätt över det trånga hålet.   Med ett fast tag om hennes höfter närmade jag mig henne till slut och hon tog villigt emot min kuk när jag pressade mig in i hennes fitta. Jag knullade henne bakifrån och min kuk blev alldeles våt av hennes safter. Det var sjukt upphetsande att se hur min kuk gled in och ur hennes renrakade springa. I det ögonblicket tyckte jag mig se en skugga röra sig borta vid hennes bungalow. Jag kastade ett hastigt ögonkast åt det hållet, men lyckades inte se något konstigt. Samtidigt var jag för upphetsad för att lägga någon större möda på att utforska det mer.  
 
Kristina började flämta allt häftigare och jag lät ett salivfuktat finger slinka in i hennes stjärt. Jag kände hur hon stimulerade sin klitoris med en hand och hur hon började närma sig sin andra orgasm.  
 
”Oooooohhhh!! Guuuuud!!!!”, skriker hon.  
 
När hennes orgasm kom så klämde hennes fittmuskler ihop min kuk så häftigt att min egen orgasm kom som på beställning. Jag lyckades fortsätta att knulla henne genom hennes orgasm, men när den började klinga av så drog jag mig ur henne och sprutade min sats upp över hennes stjärt. Sperman rann som en flod ner i hennes stjärtskåra och liksom tidigare fångade hon upp en liten skvätt och smakade på den. Hon slickade sig nöjt om munnen.  
 
John vände henne bryskt över på rygg igen och satte sig grensle över hennes bröst. Kristina klämde ihop brösten och John lade sin kuk tillrätta mellan den och började bröstknulla henne. Det tog inte lång tid innan han också sprutade och strålarna från hans utlösning hamnade i hennes ansikte och på henne hals. Jag har alltid tyckt att ansiktssprut är lite av en förnedring, men den här tjejen såg hur bekväm ut som helst med det. Kristina tog ett smakprov av Johns sperma med och så var det med det!  
 
Efter Johns sprut fick Kristina bråttom att komma tillbaka till sin kille i bungalowen och tog ett snabbt bad innan hon samlade in sina kläder. Hon gav oss varsin puss och sade god natt innan hon drog sig tillbaka. Vi andra var alla rätt så utmattade och nöjda, så vi tog ett bad i poolen och en nattöl innan singelkillarna droppade av till sin bungalow. Konstigt nog verkade ingen av oss känna någon skam över att vi precis för första gången haft gruppsex ihop.  
 
Jag stannade uppe ett tag till och städade undan. Man visste ju inte vem som kunde dyka upp dagen efter. Även om vi inte väntade resten av gänget tillbaka förrän på eftermiddagen så var det bra att stället såg hyfsat ut. Plötsligt kom jag att tänka på skuggan jag tyckt mig skymta. Kanske var det bäst att kolla läget borta vid Kristina och Eriks bungalow? När jag närmade mig hörde jag svaga ljud inifrån och jag smög runt till baksidan, eftersom jag visste att det fanns ett litet kikhål där. Jag satte ögat mot hålet och fick se hur Kristina satt på knä framför Erik. De var båda nakna och Erik runkade sin kuk.  
 
”Du är en riktig liten slampa!! Fyra kåta gubbar som knullat dig!!”, sa Erik.  
 
”Mmmmm…”  
 
”Du njöt hela tiden, eller hur?”  
 
”Aaaaaa…”  
 
Erik runkade sin kuk allt snabbare framför hennes ansikte. Kristina hade händerna på ryggen och tittade lydigt upp mot honom. Hon väntade.  
 
”Nu kommer jag älskling!! Jag sprutar på dig!! Precis som alla gubbarna….aaahhh!!!”  
 
Hans kuk exploderade i en riklig utlösning och Kristinas ansikte täcktes av sperma. Hon gapade och när hans extas närmade sig slutet lät Erik henne suga och slicka hans kuk ren. Femte satsen idag!   Det sista jag såg var att de kysstes. Jag släntrade iväg bort mot mitt hus och undrade om de iscensatt alltihop, eller om han verkligen hade varit magsjuk men återhämtat sig? Antagligen skulle jag aldrig få reda på sanningen och egentligen spelade det ingen roll. Vi hade alla fått en skön kväll och Kristina hade inget att dölja för sin pojkvän heller. Mer än nöjd låste jag dörren till mitt hus och stupade i säng.

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Ronneby

Vilken underbar läsning.

8/2 kl. 02:35

#7

TG64

Novellen förtjänar beröm helt enkelt! Noveller som är aningen avancerade utan att någon lider eller tar illa upp är väl lite av en favorit för en så pass avtrubbad läsare som jag som dessutom är allt för respektfull för "att få till det" så då uppskattas även tjejer som tar initiativet extra mycket!
Tack och må du ha det bra!

13/4, 2020 kl. 17:03

#6

Fröken H

Tillslut fick jag tummen ur...

Härligt skön story Jesper. Ser fram emot många fler semesterveckor :) Börjar kanske bli dax för mig att släppa loss Cilla där nere? KRAM H

2/11, 2009 kl. 10:38

#5

Jesper

Tack alla ni som lämnar snälla kommentarer! Det får mig att vilja fortsätta skriva!!

19/10, 2009 kl. 17:31

#4

Hannes II

Allt du tar i verkar blir till guld! Mycket trevlig läsning/Hannes

19/10, 2009 kl. 13:30

#3

robbanf

Riktigt bra, hoppas på en fortsättning

19/10, 2009 kl. 10:54

#2

Felicia

Brukar inte vara så förtjust i att läsa om gruppsex, men det här var bra!! Bra språk, målande och härliga beskrivningar, great!

16/10, 2009 kl. 21:55

#1

Nils

Härligt med frisläppta & fördomsfria kvinnor.Men en sak missa ni hon hade nog gärna velat ha en dubbelmacka du var ju där & peta varför fullföljde du inte din atack mot det bakre hålet.

13/10, 2009 kl. 17:09