Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/11, 2022 kl. 19:10, av Gardintroll

Dubbla tvillingsystrar

Ja, dubbelt är bättre och fyrdubbelt ännu bättre. Gör inte som de här tjejerna gör utan håll er till vanligt trist vaniljsex.

"Det är nog bara ett litet skyfall", skrek Anna för att överrösta regnet som slot hårt mot plasttaken på den lilla busskuren med den trasiga reklamaffischen.
"Fast det är redan svinkallt", vrålade hennes tvillingsyster Anneli tillbaka.
"När kommer bussen?" skrek Anna.
"Om 45 minuter" skrek Anneli.
"45 minuter?! Aldrig att jag står här så länge! Vi springer över till caféet där borta", ropade Anna och pekade på ett fik på andra sidan stora vägen.
"Okej, på tre?" ropade Anneli.
"Ett, två..." tvillingarna sprang redan på två, precis som de alltid gjorde.

Det var det fina med att ha en tvillingsyster, vissa saker liksom gick nästan som med tankeöverföring. Anna och Anneli skyndade sig att slita upp dörren och storma in på fiket. De slog sig ner vid ett bord och flinade åt varandra. De hade lyckats bli genomblöta bara på den korta stunden, och håret kletade fast vid deras ansikten samtidigt som mascaran rann nedför kinderna.
"Jösses, det måste verkligen vräka ner därute. Ni kan fräscha upp er på toaletten så håller jag det här bordet medan ni är borta. Ska jag hämta nåt under tiden?" frågade den mörkhåriga servitrisen som efter en blick på de genomblöta tvillingsystrarna förstod precis vad de behövde.
"Jo, ja, en kaffe latte", sa Anna.
"Samma här", sa Anneli och följde efter sin syster in på toaletten.
"Bara pappershanddukar", kommenterade Anna medan hon drog av sig sin vita genomblöta topp och vred ur den över handfatet.
"Bättre än ingenting", sa Anneli och följde sin systers exempel medan hon bet ihop tänderna för att förhindra att de klapprade alltför mycket.
"Det här får vi aldrig torrt", sa Anna efter att ha stått ett bra tag med toppen under handtorken medan hon såg på när Anneli försökta torka sin topp med pappershanddukarna.
"Det verkar inte så, nej", sa Anneli och drog på sig den våta toppen igen.
"Sådär kan du ju inte gå ut", sa Anna förskräckt och nickade mot Annelis topp medan hon försökte torka sina långa blonda lockar som hon precis som sin syster hade i två tofsar på var sida om huvudet.
"Vaddå?" frågade Anneli och såg sig i spegeln och upptäckte att hennes topp var genomskinlig och att hennes styva bröstvårtor syntes rakt igenom det blöta tyget.
"Vi skulle nog ha tagit BH i alla fall", sa Anna och Anneli gav henne ett ironiskt leende.
"Ja, eller hur, och stoppa den full av tidningspapper så att alla hade kunnat läsa om de nya budgetförslagen i Vasastan, eller vaddå?" frågade Anneli sin syster.

Anna såg ner på sin egen genomskinliga topp och förstod att hennes egna bröstvårtor syntes precis lika bra som hennes systers. De båda tjejerna hade vägrats att utrustas med stora bröst utan hade varsit par identiska små konformade bröst som blev ännu spetsigare nu när kylan fick bröstvårtorna att styvna till. Vattnet gjorde att deras toppar smetade fast vid varenda kurva, eller rättare sagt, de koniska formerna på brösten och tydligt visade konturerna av de styva bröstvårtorna som dessutom var väldigt mörka jämfört med deras annars så bleka hud.
"Det är fan som att gå utan topp helt", muttrade Anneli och Anna nickade olyckligt sitt medhåll.
"Vi får stoppa toapapper innanför topparna så att det syns lite mindre i alla fall", sa Anna.
"Eller hur, det blir ju bara skrynkligt och drar blickarna till sig", sa Anneli som precis hade testat idén och nu höll på att försöka få ut allt det papper som hade smulats sönder innanför toppen.
"Vi får låtsas som ingenting", sa Anna och klappade sig på de små brösten som, trots att de tydligt syntes mot toppen, var på tok för små för att fylla ut en BH.

Efter ett bra tag kom tvillingarna ut till varsin kopp rykande varmt kaffe och nickade tacksamt åt den mörkhåriga servitrisen som genast kom fram till dem.
"Vill ni beställa nåt mer?" frågade servitrisen och log vänligt.
"Ja, en sån där grillad macka skulle sitta fint", sa Anna och log mot servitrisen som rodnade.
"Allt för en sån skönhet", sa servitrisen och pilade iväg in bakom disken.
"Vad fan? Raggade hon på dig?" frågade Anneli och Anna blev röd i ansiktet.
"Jag tror faktiskt det", sa Anna och log mot servitrisen borta bakom disken.
"Hon är snygg", sa Anneli och flinade mot sin tvillingsyster.
"Jo, hon är faktiskt riktigt sexig", sa Anna och log skyldigt.
"Och hon har bra smak, du är ju grymt sexig", sa Anneli med ett lurigt leende.
"Det säger du bara för att du är min identiska tvilling och i så fall är precis lika sexig själv", sa Anna.
"Men, flirta tillbaka så får vi se vad hon gör", sa Anneli men tystnade när servitrisen kom tillbaka med den grillade mackan.
"Tack så jättemycket, vilken fin service. Du har verkligen rätta stilen", sa Anna och log mot servitrisen med det långa mörka håret och den snofsiga uniformen.
"Åh, tack så mycket! Säg till om ni vill ha nåt mer", pep servitrisen, högröd i ansiktet och kilade iväg in i rummet bakom disken.
"Du är inte lite uppenbar, du", sa Anneli och flinade.
"Tur att det bara är vi här", sa Anna för att byta ämne och spanade ut över caféet som var helt tomt sånär som på dem.
"Aja, byt samtalsämne när det blir för pinsamt, du bara", sa Anneli och skrattade till.

Några minuter senare kom servitrisen ut igen med ett par tårtbitar som hon ställde ner framför tvillingarna. Hon log den här gången åt Anneli och blinkade åt henne med ett förföriskt leende.
"Huset bjuder, snygging", sa servitrisen och smekte Anneli över armen så att hon blev helt högröd i ansiktet.
"Tack så mycket", sa Anneli och log mot servitrisen.

Det svischade härligt om den korta snäva kjolen när servitrisen gick ut mot rummet bakom disken igen. Anna såg beundrande på de långa smala benen när servitrisen sexigt svassade iväg. Tårtbitarna smakade härligt, men inte så härligt som komplimangerna systrarna fick och när servitrisen kom ut för att fylla på kaffet böjde hon sig fram så att Anna såg rakt in i hennes generösa urringning och Anneli fick en fin utsikt över hennes rumpa. Anna såg servitrisen djupt i ögonen och blinkade menande åt henne. När servitrisen gick sin väg slängde hon en blick över axeln och blinkade åt Anneli.
"Du, jag tror att jag kör på henne", sa Anna och Anneli med en mun och stirrade på varandra.
"Du? Hon är ute efter mig", sa Anna.
"Eh, nej, hon tryckte nästan upp rumpan i mitt ansikte", sa Anneli men tystnade när servitrisen kom ut igen.
"Jäkla springande", muttrade Anna när servitrisen ställde sig och började flörta med Anneli.
"Du ser, det är mig hon flörtar med", sa Anneli triumferande när servitrisen försvann igen.
"Du, tror du att hon kanske raggar på oss båda två?" viskade Anna med ett busigt leende.
"Vi kör dubbeltestet", sa Anneli och ropade in servitrisen för att beställa en mazarin.

Servitrisen kom åter in med mazarinen och ställde sig i en vågad position med ansiktet mot Anna och rumpan mot Anneli. Anna tog mod till sig och kysste den vackra servitrisen som rodnande besvarade kyssen. Anneli la handen på servitrisens rumpa och smekte den och servitrisen gned den inbjudande mot Annelis hand. Anneli och Anna jämförde upplevelser så snart servitrisen had försvunnit igen och när Anneli ropade in henne efter en påtår var det mot Anneli hon vände sig. Den här gången kysste hon Anneli ömt och lät Anna smeka hennes rumpa. Anna såg på Anneli och rodnade när de väl var ensamma och insåg att servitrisen råraggade på dem båda två.
"Fan, Anneli, vi får lösa det här på samma sätt som vanligt", sa Anna slutligen.
"Jag vill ha henne", sa Anneli trotsigt.
"Jag med, jag är rejält kåt på henne", sa Anna.
"Så då får vi helt enkelt avgöra det på sedevanligt sätt?" sa Anneli.
"Ja, det verkar inte bättre", sa Anna och höll fram näven.
"Bäst av tre", sa Anneli och höjde näven hon med.
"Sten?" sa Anna och såg på sin syster som fem sekunder senare också höll fram en knytnäve.
"Igen. Ett, två, tre", sa Anneli och tappade nästan hakan.
"Påse du med?" sa Anna och skakade på huvudet.
"Ett, två..." började Anneli men avbröts av att någon tappade en tallrik i golvet i rummet bakom disken.
"Vaddå den till höger? Deras höger förstås, inte vårt höger!" skrek en kvinnoröst i panik.
"Vaddå deras höger?!" skrek en liknande kvinnoröst precis lika panikslaget.

Anna och Anneli såg på varandra, reste sig upp och gick in bakom disken, tog ett djupt andetag och gick in i rummet bakom. Två förvånade servitriser såg skräckslaget på dem. Anna lät blicken vandra från den ena till den andra. Det var ingen tvekan om saken, de var enäggstvillingar de med. De båda servitriserna hade båda samma långa mörka hår, samma långa smala ben och samma generösa byster och båda två såg skräckslaget på Anna och Anneli.
"Asså, vi kan förklara, snälla, anmäl oss inte. Vi tog fel på person... Eller, ja, typ..." sa den ena servitrisen.
"Jag visste inte att hon raggade hon med", sa den ena servitrisen.
"Lugn, vi tänker inte anmäla nån. Det är bara lite förvirrande här. Ni är tvillingar ni med, va?" frågade Anneli.
"Öh, ja, enäggstvillingar, det är väl ni med?" sa den ena servitrisen.
"Ja, precis, jag heter Anna och det här är min syster Anneli, så vi förstår att folk tar fel. Det händer oss hela tiden", sa Anna.
"Fast det händer inte så ofta att vi tar fel själva", sköt Anneli in.

De båda servitriserna såg på varandra och andades ut. Den ena av dem log ett blekt leende och sneglade osäkert på sin syster.
"Jag heter Monika och det här är min syster Marina", sa den ena av servitriserna.
"Vem av er var det som satt vid blomman?" frågade Marina.
"Det var jag", sa Anneli.
"Då var det vi som just kysstes", sa Marina och rodnade.
"Och det var du som kysste mig innan", sa Monika till Anna.
"Vi trodde förstås att ni var en och samma tjej som raggade på oss båda", sa Anna.
"Och jag blev rätt paff när ni båda tafsade på mig", sa Monika.
"Men det är väl ingen skada skedd? Jag menar, jag är fortfarande intresserad av att dejta dig, Marina", sa Anneli.
"Och jag vill gärna lära känna Monika", sa Anna.
"Jo, jag vill gärna fortsätta träffa dig, Anna", sa Monika.
"Och jag dig, Anneli", sa Marina.

De båda tvillingparen såg på varandra medan regnet smattrade mot rutorna. Monika och Marina såg på varandra och nickade i samförstånd, precis samma sorts tankeöverföring som Anna och Anneli nästan brukade ha.
"Det kommer inte att sluta regna på ett bra tag och det är stängningsdags om fem minuter, så om ni vill torka era kläder och värma er så kan vi fortsätta lära känna varandra här. Vi bor precis ovanpå caféet", sa Marina.
"Ja, vi har ingenting för oss ikväll", sa Anna och nickade i samförstånd med Anneli som log från öra till öra.

Monika stängde caféet medan Marina ledde upp Anna och Anneli på övervåningen. Anna och Anneli tog av sig sina blöta kläder och hängde in dem i ett torkskåp medan de hjälpte varandra att torka varandras hår med en stor hårtork. Tvillingarna stod i fem minuter, helt nakna, och torkade varandras hår och plötsligt öppnades dörren och en skräckslagen Monika tvärstannade i dörröppningen.
"Förlåt, jag... Det gick av bara farten", stammade Monika fram.
"Ingen fara", sa Anneli och log vänligt.
"Kära Gud, det här ska jag aldrig glömma", sa Monika tyst och backade ut ur badrummet.

Anna och Anneli skrattade till och klev snart ut ur badrummet med varsin handduk virade om sig. Monika och Marina satt i soffan i vardagsrummet med fyra koppar varm choklad framför sig. Anna gick fram till Monika och kysste henne ömt på munnen.
"Hej, Monika, tack, snygging", viskade Anna.
"Jag är Marina, Monika sitter där", sa tjejen hon just kysst och pekade på sin syster bredvid sig.
"Förlåt", stammade Anna förläget.
"Ingen fara, jag förstår, och det var en riktigt härlig kyss", sa Marina och flinade.
"Jaha, men då får jag prova din nya sötnos jag med", sa Monika och gav Anneli en rejäl kyss.
"Jösses, den här tjejen kan kyssas", flämtade Anneli när hon väl kunde andas igen och alla skrattade.

Monika satte sig i den ena änden av hörnsoffan och vinkade till sig Anna.
"Anna, kom hit och sätt dig så vi inte blandar ihop varandra. Jag vet knappt vad jag heter längre", sa Monika och skrattade.
"Anneli, här är jag", sa Marina och lyfte på en filt så att Anneli kunde ta plats bredvid henne under filten.

Snart satt de fyra tjejerna och drack choklad och pratade och skrattade. Anna och Anneli nickade igenkännande när Monika och Marina berättade en anekdot om deras liv som tvillingar. Chokladen byttes ut mot glögg som blivit kvar sen förra julen och snart pratade Anna med Monika och Anneli med Marina. Både Monika och Marina hade talets gåva och var riktiga charmtroll båda två. Anna och Anneli såg rodnande på varandra när den mjuka strömmen av komplimanger fick dem båda att rodna. Plötsligt kysste Monika Anna och Anna mötte kyssen, förundrad över de varma mjuka läpparna som sög ur henne all nervositet. I den andra delen av hörnsoffan fnittrade hennnes tvillingsyster Anneli åt nåt charmigt som Marina hade sagt. Anna log när hon såg sin syster börja kela med den sexiga servitrisen, men snart var hon helt fokuserad på sin egen tjej. Monika smekte Annas hår medan hon kysste henne allt djupare och snart kysste hon den allt mer upphetsade Anna på halsen. Anna drog efter andan när hon insåg att hon var rejält upphetsad. Hon sneglade över på sin syster Anneli och insåg att hennes handduk hade hamnat på golvet och att Anneli och Marina hade för sig nåt under filten.
Anneli hade låtit Marinas smicker stiga henne åt huvudet och låtit Marina smeka av henne handduken så att hon satt naken under filten bredvid den nya bekantskapen. Marina kysste henne ömt och passionerat och Anneli hjälpte henne av med kläderna under filten tills de båda två satt helt nakna med bara en filt som dolde dem från omvärlden. Anneli satte sig grensle över Marinas ben och kysste henne djupt medan hon la sina armar om hennes hals. Marinas stora bröst smekte hennes mage och hon kände hur hennes andhämtning blev allt snabbare. Anneli kastade en blick mot sin syster och insåg att Monika hade kysst sig ner till Annas bröst och nu sög på det ena spetsiga lilla bröstet medan hon krånglade av sig byxorna. Anneli rodnade när hon insåg att hon var djupt involverad i ett härligt förspel medans hennes tvillingsyster satt i samma soffa, om än i den andra delen av hörnsoffan. Snart hade även Annelis filt fallit ner runt hennes höfter och hon satt i Marinas knä medan Marina sög på hennes bröst.

I andra änden av soffan låg Anna och Monika nakna bredvid varandra och råhånglade medan de smekte varandra över kropparna. Annas händer klämde nyfiket på Monikas bröst och Monikas fingrar letade sig allt närmare Annas kön. Anna stönade högt och det började lukta plaskvåt fitta i rummet. Anneli rodnade och lät Marina sätta ett stort bröst mot hennes mun. Hon tog bröstvårtan mellan läpparna och snart sög hon på det härligt upphetsande bröstet medan hon lät Marina smeka hennes rumpa. Plötsligt stönade Anna till från andra änden av soffan och Anneli såg i ögonvrån att Monika hade fört in ett finger i Annas fitta. Det plaskade härligt när Monika började pulla Anna och Anneli insåg hur kåt hon var först när hon omedvetet särade på benen och lät Marina pulla henne.
Anna och Anneli stönade allt högre när de insåg att de nu låg nakna och lät två främlingar pulla dem i samma soffa. Anna såg på Anneli medan hon ofrivilligt stönade högt av kåthet. Anneli såg tillbaka på henne pionröd i ansiktet men flämtande av upphetsning. Anna kunde bara anta att hennes egen blick var lika feberkåt som hennes tvillingsysters och hon kvävde ett upphetsat skrik.
"Anna, känns det okej?" stönade Anneli fram medan hon la sig ner på rygg med huvudet in mot delen där soffan svängde och Marina dök ner mellan hennes lår och slickade hennes fitta.
"Anneli, det är så skönt... Jag vet inte vad jag håller på med, jag... Känns det okej för dig?" stönade Anna och la sig på mage med rumpan upp och ansiktet på samma sittkudde som Anneli.
"Åh, ja... Anna, hon slickar mig. Det är så jävla skönt", flämtade Anneli förläget medan hon såg på sin syster som stönade fram sin kåthet någon decimeter bort.
"Åååh, Anneli, hon..." flämtade Anna när Monika tog plats mellan hennes skinkor och slickade hennes fitta och stjärthål.
"Det är så skönt", stönade Anneli.
"Hon kommer att... Jag kommer!" stönade Anna och såg med kåtfebrig blick sin syster rakt i ögonen medan Monika slickade henne genom orgasmen.

Anneli njöt av att känna Marinas tunga virvla runt inne i fittan och hon kunde inte slita blicken från sin tvillingsyster Annas ögon när Anna kom i en stor orgasm. Anneli förlorade sig i kåtheten när hon insåg att hon precis hade sett sin tvillingsyster komma på nån decimeters avstånd. Marinas tunga gled allt djupare in och snart kom Anneli i en härlig orgasm. Anna låste fast sin blick i hennes och hon insåg att hennes systers blick var full av upphetsning och var det nåt mer? Var det åtrå hon såg?
Efter orgasmerna satte sig Marina och Monika bredvid varandra på kudden där soffan svängde med fötterna uppe på soffbordet. Med gemensamma krafter sköt de bort bordet en bit så att Anna och Anneli fick plats framför dem på golvet. Monika och Marina lutade sig mot varandra i soffan och särade på benen så att Anna och Anneli såg rakt in i deras sköna fittor.
"Anna, slicka mig", stönade Monika och Marina tecknade åt Anneli att slicka hennes fitta.

Anna och Anneli trängdes med varandra och krånglade sig fram mellan servitrisernas slingrande ben. Med en uppgiven blick på varandra lät Anna och Anneli åtrån styra och dök ner i varsin våt fitta. Anneli älskade att slicka fitta men hon hade aldrig kunnat ana hur mycket Anna älskade det. Anna slickade passionerat Monikas fitta tills Monika tjöt av njutning och Anneli sög på Marinas klitoris tills Marina skakade av upphetsning. Anna skuffade till Annelis svettiga kropp medan hon slickade Monika allt djupare. Anneli trängdes tillbaka och Anna kände hur hennes syster dröp av svett. Slutligen fick Monika sin orgasm och föreslog att de skulle byta partner. Anna och Anneli nickade och Anna klättrade över sin systers svettiga rygg och begravde ansiktet i Marinas fitta. Monika och Marina blev som tokiga när de fick bytlåna sina systrars älskarinnor. Anna lapade i sig den härliga fittsaften medan hon kände varma fötter och mjuka tår smeka henen över ryggen och snart hade Anna och Anneli slickat dem till varsin orgasm.

Anna och Anneli hånglade ett tag med varandras partners innan Monika och Marina ville byta tillbaka. Monika log mot Anna och tecknade åthenne att lägga sig på rygg i soffan med rumpan mot mitten. Anna lydde och Monika ställde sig på alla fyra och började slicka Annas fitta. Anna tjöt av njutning och smekte Monikas hår medan hon utforskade hur hon kunde röra sig för att få det ännu skönare. Anneli och Marina satte sig i den andra delen av soffan tätt omslingrade i varandras armar, hånglade lätt och ägnade sig åt lätt petting medan de såg på när deras systrar hade sex.
"Visst är de sexiga?" frågade Marina medan hon smekte Annelis bröst.
"De är så vackra", sa Anneli.
"Jag blir kåt av att se dem, blir inte du det?" frågade Marina.
"M...jo, det blir jag faktiskt", erkände Anneli och Marina log.
"Jag är så kåt på dig, nu. Jag vill ha mer", viskade Marina och la sig på rygg i soffan.

Marinas och Annelis del var något kortare så Anneli fick lägga sig på mage med rumpan och benen utanför soffan medan hon började slicka Marinas fitta. Marina stönade högt och Anneli bredde ut tungan och lapade i sig safterna. Monikas rumpa gungade precis intill Marinas ansikte medan hon slickade Anna som stönade högt av njutning. Marina åmade sig av vällust medan hon lät Anneli slicka hennes våta fitta och Anneli gjorde sitt bästa för att hålla jämn takt med den kåta skönheten.

Plötsligt tjöt Monika av upphetsning på ett sätt som varken Anna eller Anneli hade trott var möjligt. Det var ett djuriskt rop och Anna blev rejält kåt av att känna Monikas tunga virvla runt allt vildare i fittan. Anneli kände hur tjutet eggade henne till nya höjder och gned sitt ansikte i Marinas fitta medan hon pullade henne djupt. Efter att ha slickat Marinas fitta djupt i nästan en hel minut, lyfte Anneli på huvudet, drog ett djupt andetag inför nästa djupdykning och såg upp på sin nya älskarinna. Hon tappade nästan hakan när hon såg att Marina hade glidit upp i soffan och lagt huvudet under Monikas rumpa.

Monikas fitta gungade tätt ovanför Marinas mun och Marina sträckte ut sin långa tunga så att den vilade mellan hennes tvillingsysters blygdläppar. Monika suckade av upphetsning och sänkte och höjde sig över tungan så att en sträng glänsande sekret hängde mellan hennes fitta och systerns tunga. Marina lät Monikas fittsafter fylla munnen, svalde sekretetoch började upphetsat slicka sin tvillingssysters drypande våta fitta. Marinas tunga gled djupt in i Monikas fitta, virvlade runt medan Monika pressade sitt underliv mot systerns mun, och höjde sig för att inte komma i hennes ansikte det första hon gjorde. Sakta började Monika red sin systers tunga medan hon slickade Annas våta kön.
Kort därefter öppnade Anna ögonen som hon hade hållit slutna för att njuta ordentligt, och såg vad som hände. Monika stönade högt av njutning när hennes syster slickade henne allt närmare orgasm. Plötsligt såg de på Anna och Anneli, log mot varann och satte sig bredvid varandra i soffan. Anna och Anneli såg med gapande munnar på medan Marina och Monika förenades i en djup och lång kyss som dröp av kärlek. De log tillgivet mot varann och log Marina la sig på rygg och särade benen brett för Monika. Monika kysste sin syster djupt, sög på hennes bröst och dök ner mellan hennes ben. Hon slickade sin systers fitta djupt och smekte sin våta fitta medan hon begravde tungan i henne. Anna och Anneli såg på varandra som om verkligheten inte längre var verklig och Marina log mot dem medan hon lät sin syster hångla med hennes slida.
"Ni behöver inte vara blyga, vi är tvillingar vi med. Det är bara att göra som ni brukar, det är inget fel med det", viskade Marina uppmuntrande.
"Eh..." fick Anna fram och såg fåraktigt på Marina.
"Vad...?" mumlade Monika och tittade upp från Marinas underliv.
"Asså, vi har inte..." mumlade Anneli förlägtet.

Marina log mot Anna och Anneli medan Monika reste sig upp till sittande och drog upp Marina bredvid sig. Marina log mot sin tvillingsyster och kysste henne. Monika la sin arm om Marina och kröp tillgivet in i hennes famn medan Marina smekte hennes bröst.
"Har ni aldrig haft sex med varandra?" frågade Monika förvånat.
"Öh, nä..." fick Anna fram.
"Inte ens experimenterat? Hur långt har ni gått?" frågade Monika.
"Ja, asså, nej. Eller, vi har övat kyssar och så, men det har varit helt oskyldigt", sa Anneli.
"På riktigt?" utbrast Monika.
"Kom igen, Monika, det är ju precis som Jenny och Jennifer, de har killar på sidan om och ligger bara med varandra ibland. Alla måste inte vara som vi", sa Marina.
"Nej, asså, jag är bara förvånad. Så snygga som de är borde de inte kunna hålla sig", sa Monika flirtigt.
"Jag tycker att det är sött att de har väntat med det", sa Marina.

Anna såg förbluffat på Marina som inte ens ifrågasatte att de inte kanske ville ha sex med varandra utan bara ansåg att det var en tidsfråga. Hon såg på Anneli som bara gapade.
"Ni kommer inte att bli besvikna när ni väl börjar", sa Monika.
"Det är det bästa som finns", intygade Marina och kysste tillgivet sin syster som förstrött klämde på hennes bröst.
"För ni känner väl attraktionen mellan er?" frågade Monika.
"Öh, nej", sa Anna snabbt, kanske för snabbt.
"Jo", mumlade Anneli tyst samtidigt som Anna tystnade och stirrade på henne med öppen mun.
"Va? Är du attraherad av mig?" fick Anna slutligen fram och Anneli nickade tyst pionröd i ansiktet.
"Sluta låtsas, den syns tydligt om man vet vad man ska titta efter", sa Monika och log mot Anna.
"Såg ni att hon är attraherad av mig? Det är bara så att vi står varandra nära, som tvillingar gör. Det vet ni ju själva", sa Anna till Marina och Monika som log och halvskrattade mot varann.
"Alltså, det där kanske funkar på vanligt folk, men vi andra tvillingar är inte så lätta att lura", sa Marina.
"Dessutom är det du som visar det tydligast", sa Monika till Anna.
"JAG?!"utbrast Anna.
"Jepp", nickade Marina och Monika med återhållna leenden.
"Jag är inte..." började Anna.
"Du har nästan tittat mer på din syster än oss när vi har... Ja, du vet", sa Marina.
"För att få stöd", protesterade Anna.
"Eller hur?", sa Monika.
"Det är inget fel. Du kan känna dig helt trygg, men förneka inte vad du känner", sa Marina förmanande.
"Och gå inte miste om att få knulla din syster, hon är jävligt bra", flinade Monika.
"Va?!" andades Anna chockat.
"Känner du verkligen inget för mig?" sköt Anneli in.
"Jag älskar dig. Du är min syster, men..." sa Anna snabbt.
"Men du ska veta att jag har känt dina blickar på mig ett bra tag. Kom inte och säg att jag har misstolkat alla dina signaler", sa Anneli.
"Vilka signaler?" sa Anna.
"Dina närmanden. Brottningsmatcherna, kramarna som dröjer sig kvar lite för länge, kittlandet, myskvällarna under filten i bara underkläder, att du vill duscha med mig..." räknade Anneli upp.
"Vad?" fick Anna fram men rodnade till en tomats nyans.
"Ja, och nu sitter vi här med två andra tvillingsystrar som kan hjälpa oss uppleva det vi suktar efter", sa Anneli och log mot Marina och Monika.
"Men man får inte..." protesterade Anna utan att lägga nån riktig kraft bakom orden.
"Om båda vill och man inte gör nån gravid så är det väl ingen fara", sa Anneli.
"Fast du måste erkänna för dig själv att du är attraherad av din syster", sa Monika.
"Om du är riktigt ärlig, visst har du lekt med tanken på att ha sex med henne ibland när du onanerar?" sa Marina.

Anneli såg spänt och leende på Anna som hjälplöst såg först på henne och sen på Marina och Monika. Slutligen sänkte hon skamset huvudet och nickade svagt.
"Jo, jag brukar fantisera om att ha sex med dig", viskade Anna.
"Då så", log Anneli och la armen om sin syster.
"Ska vi hjälpa er att komma igång?" frågade Marina och Anna nickade tyst med kinderna knallröda av skam.

Monika kysste sin tvillingsyster djupt och länge innan hon vände ansiktet mot Anna och Anneli.
"Ni börjar med att kyssas, och det är bäst om ni kramas och kelar lite innan kyssen", sa hon.
"Sätt er bredvid varandra i soffan", sa Marina och lämnade plats åt Anna och Anneli som satte sig på kudden i hörnsoffans sväng med fötterna invikta under sig i skräddarställning.

Anna och Anneli log nervöst mot varandra medan Monika tog plats bakom Anna och Marina bakom Anneli. Monika smekte Annas bröst och kysste henne på halsen.
"Seså, lägg armarna om hennes hals", viskade Marina medan hon nafsade i Annelis öra.
"Hej", viskade Anneli nervöst mot Anna medan hon leende la armarna om hennes hals.
"Hej", viskade Anna tillbaka och lät Monika lägga hennes armar om Annelis midja.
"De är så söta", mimade Marina mot Monika och lutade sig fram och kysste henne där hon satt på andra sidan av de förlägna tvillingsystrarna.

Monika smekte Annas bröst ömt och Marina smekte Annelis medan de sakta pressade de två systrarna närmare varann. Anna kände hur Monika flyttade ner hennes händer mot Annelis rumpa. Marina log när hon kände händerna vila tätt mellan hennes underliv och Annelis skinkor. Hon hjälpte Anneli att börja smeka Annas rygg medan hon kysste henne på halsen. Monika kysste Anna mjukt och eggande medan hon flyttade henne så nära Anneli att deras små bröst trycktes mot varandra. Marina kysste vidare över Annelis hals och Anneli hade inget annat val än att vila huvudet mot Annas axel. Anna stönade till när hon kände sin syster öppna munnen något och börja regna lätta kyssar över hennes hals. Marina nickade nöjt åt Monika när hon kände Annas händer börja massera Annelis skinkor. Anneli kysste vidare över Annas hals och Anna kippade upphetsat efter andan medan hon lät sin tvillingsyster börja utforska hennes kropp med händerna. Sakta förde Marina Annelis ansikte upp mot Annas och Monika kysste Anna tills hon plötsligt drog sig ur kyssen och pressade Annas mun mot Annelis. Marina höll andan medan de båda oerfarna systrarnas läppar möttes men till hennes lättnad suckade de bara till, slöt ögonen och fortsatte kyssen.
Anna och Anneli kysstes mjukt och länge medan Monika och Marina tog för sig av de unga sexiga kropparna. Deras händer smekte och deras munnar kysste och slickade härlig hud medan Anna och Anneli öppnade munnarna ännu lite mer och började kyssas på riktigt. Anneli smekte sin syster över ryggen och kände hur åtrån steg i henne. Anna njöt av den förbjudna kyssen och smekte Annelis heta rumpa medan hon kände hur det hettade till i hennes underliv.
Försiktigt lutade sig Monika och Marina tillbaka och gled bort en bit från Anna och Anneli. De båda unga systrarna höll kvar armarna om varann och fortsatte kyssas. Anneli öppnade munnen ännu lite till och sträckte ut tungan mot sin syster. Anna tvekade en sekund men öppnade munnen och tog emot sin kåta systers våta varma tunga. Sakta och njutningsfullt började de båda systrarna tungkyssas medan de trevande avnjöt varandras kroppar. Både Anna och Anneli var röda i ansiktena av förlägenhet men deras kyss blev allt mer intim och ärlig.
"Herregud, så sexigt, jag tror jag dör av upphetsning", flämtade Marina tyst så att bara Monika skulle förstå henne.
"Det där gör mig riktigt kåt. Kom hit, syrran", mumlade Monika och Marina satte sig bredvid henne i soffan.

Monika kysste Marina djupt och de båda systrarna gled ner tills de halvlåg i soffan bredvid varann. Med armarna om varann onanerade de tillsammans medan de såg på de båda nakna systrarna som delade sin första intima kyss. Marina kysste sin syster lätt medan hon onanerade till den härliga synen. Osäkert vred Anneli på huvudet och såg på Marina som smekte henne över ryggen med ena foten innan hon demonstrativt la foten mot hennes kind och vände henne tillbaka till Annas mun. Anneli kysste Marinas tår och otroligt nog speglade Anna henne på andra sidan. Marina stönade till medan de båda systrarna tungkysstes med hennes tår mellan sig. Monika dök ner på knä mellan Marinas ben och begravde tungan i hennes fitta. Anna och Anneli hjälptes åt att kyssa och slicka Marinas fot medan Marina nöp i sina hårda bröstvårtor. Marinas stönanden blev allt högre och plötsligt sköt en stråle genomskinlig vätska ut ur henne och regnade ner över hennes syster.
"Jaaa, åååh!" tjöt Marina medan fontänorgasmen la sig på soffbordet.

Anna och Anneli släppte Marinas tår med munnarna och började kyssas allt intensivare. Deras händer smekte och stimulerade varandra och snart bröt de kyssen och satte sig som de sett Marina och Monika sitta. Med armarna om varann började Anna och Anneli onanera medan de ömt kysste varann.
"Jag vill se dig slicka din syster", sa Anneli åt Marina som hjälpte Monika att lägga sig på rygg i soffan.
"Herregud vad hett", flämtade Anna när Marina lutade sig över Monika och kysste henne på ett sätt som var så hett att ingen riktig tjej bör kyssa sin syster så utan att ha en särskild brandförsäkring.

Monika smekte sin våta fitta upphetsat medan kyssen övergick i ett hångel som var både blött och ljudligt. Det plaskade högt om Monikas fitta och båda systrarna stönade upphetsat, flåsade ansträngt och kippade efter luft medan de blev allt kåtare på varann. Marina log mot Monika som nu onanerade snabbt. Marina reste sig upp på alla fyra och lät tuttarna dingla i luften ovanför Monikas ansikte. Monika nafsade upprymt efter de styva bröstvårtorna och slickade över tuttarna som gjorde henne helt vild av åtrå. Slutligen slutade Marina att reta henne och la brösten mot hennes ansikte. Monika sög in sin tvillingsysters bröstvårta i munnen och sög hårt på den medan hon fingerpullade sig ansträngt andandes genom näsan. Marina lät Monika tillfredställa sig med att suga på hennes tuttar innan hon själv dök ner och slickade över Monikas lökar. Monika stönade högt när hennes syster eggade henne allt mer med sin slickande tunga och sugande mun.
"Marina, slicka mig! Jag är så sjukt kåt!" stönade Monika.
"Be mig snällt" retades Marina.
"Kära söta syrran, slicka min kåta fitta", flämtade Monika och Marina log innan hon la sig tillrätta och började slicka sin syster.

Anna och Anneli rodnade medan de onanerade till den härliga synen. Monika tjöt av kåthet medan Marina slickade henne allt djupare och allt mer intensivt. Trevande lät Anneli sin ena hand glida ner till Annas fitta och Annas kom snart krypande ner till hennes kön. Försiktigt började Anneli onanera åt sin syster och belönades med att Annas finger gled in i hennes fitta. I bakgrunden hörde de Monikas tjutande medan de kysstes allt ömmare. Anna fnittrade till åt den fåniga men upphetsande kyssleken hennes syster hade hittat på, men hon var för förtrollad av den vackra varelsen som hon hittills bara hade sett som en syster, men som nu gick bortom alla gränser för mänsklig kontakt. Hon rodnade, hon måste få den gudomliga tjejen att älska henne lika starkt som hon älskade henne. Anneli kände hur Annas hand började bli allt ivrigare och hon lät överlyckligt sin syster utforska hennes inre medan hon själv njöt av behandlingen.
"Jaaaa, ja kommer!" skrek Monika plötsligt och hennes fontänorgasm duschade Marinas ansikte. Det ekade i väggarna och grannarna bankade i golvet, men Monika fortsatte skrika ut sin orgasm tills hon kollapsade av utmattning.

Marina kysste sin syster ömt och Monika slickade längs hennes kind för att få i sig sin egen härliga kåtsmak. Med en nickning visade Marina på Anna och Anneli som nu pullade åt varann medan de kysstes och smekte varandras bröst.
"Jag vill slicka dig i fittan", viskade plötsligt Anna ömt.
"Åh, Anna, som jag har fantiserat om det", sa Anneli och la sig ovant på rygg i soffan.
"Ska jag hjälpa dig?" frågade Marina som rest sig upp på ostadiga ben.
"Gärna", sa Anneli försynt och Marina satte sig i soffan och drog upp Annelis huvud i hennes knä.

Det doftade av orgasm från Marinas ångande heta fitta och Anneli la sig tillrätta medan Marina särade på hennes ben och smekte hennes klitoris. Monika kysste Anna och la sig bredvid henne mellan Annelis ben. Med ett leende började Monika slicka Annelis fitta och efter ett tag tecknade hon åt Anna att prova. Anna lät tungan glida ner och ansluta sig till Monikas. Monika och Anna slickade med gemensamma krafter den sköna slidan och Monika visade hur och var man skulle slicka. Anna gjorde sitt bästa för att göra som hon sett Monika göra och det gav resultat. Anneli stönade högt av upphetsning och smekte sin systers hår. Monika och Anna kysste varandra djupt innan Monika satte sig i soffan bakom Anna och la upp hennes fötter i sitt knä. Marina smekte Annelis bröst medan Anna försökte sig på att slicka sin syster för egen maskin. Anneli stönade högt medan hon sög på Marinas stora bröst och lät sin syster begrava tungan i fittan. Anna stönade snart lika upphetsat som Anneli och Monika log åt Marina innan hon tog upp Annas fötter och förde dem mot sin mun. Anna stönade till av kåthet när Monika började slicka och suga på hennes tår. Hon skakade av upphetsning och slickade sin syster allt intensivare. Anneli juckade mot Annas mun och kom snart i en stor orgasm. Anna var nästan febrig av kåthet och kysste Anneli så djupt att de nästan tappade balansen.
"Slicka min kåta fitta nu, älskade syster", bad Anna och la sig på rygg med benen i vädret.
"Åh, ja, älskade syster, det låter så förbjudet skönt när jag vet att jag ska slicka dig i fittan", mumlade Anneli och begravde ansiktet i Annas underliv.

Anneli var en naturbegåvning och Anna stönade snart högt av åtrå och lust. Monika och Marina turades om att suga på de kåta systrarnas bröst och tafsa på deras rumpor medan de började älska med varann. Anna tjöt av kåthet och Marina och Monika tog varsin fot och begravde dem i sina munnar. Anna kände hur Annelis tunga virvlade runt i hennes fitta och Monikas och Marinas tungor gled in och ut mellan hennes tår och över hennes fotsulor. Anneli hånglade djupt med Annas könsorgan och Anna kom i en kraftig orgasm.

Dagen efter vaknade Monika i sin och Marinas stora säng. Monika kysste Marina som låg naken på deras sida av sängen. Marina sträckte på sig och vaknade till medan Monika väckte henne med oralsex precis som varje morgon. Marina njöt av sin systers härliga tunga, gäspade och smekte hennes hår.
"Du, syrran, jag hade en så härlig sexdröm", mumlade hon och insåg att de inte var ensamma i sängen.

Bredvid henne låg två nakna tjejer i 18-årsåldern, enäggstvillingar med söta blonda lockar och små spetsiga bröst, och kysstes medan de pullade åt varann. De båda tjejerna flinade och började slicka varandra innan de åter föll i varandras armar. De kysstes ömt och Monika log mot sin syster.
"Det var ingen dröm", viskade hon ömt och såg på de vackra tjejerna.

Anna och Anneli kysste och log förälskat mot varandra. Det var tredje gången de hade knullat den här natten och de började bli bra på det. Anna kunde inte få nog av sin syster och hon visste att känslan var besvarad. Hon kysste åter sin älskade tvillingsyster och log mot Monika och Marina.
"Har ni knullat hela natten?" fick Marina fram.
"Ja", svarade Anneli lyckligt men avbröts av Anna.
"Nej, vi har inte knullat, vi har älskat", viskade Anna ömt och fick en överlycklig kyss av sin syster.
"Ja, det har du rätt i. Vi har älskat", strålade Anneli.

Marina och Monika såg tårögt på de nykära systrarna, smekte dem över de nakna kropparna och försvann in i ett virrvarr av lemmar, bröst, fittor, munnar och en syskonkärlek som var så stark att den skulle vara livet ut.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

mx55

Underbart mysigt och fint! Var riktigt upphetsad att läsa om hur de två systrarna introducerades i tvillingsex. Gillar sidodetaljerna också.

2/12, 2022 kl. 11:40

#1

blåögd

Vacker, sexig och livsbejakande. Precis vad jag behövde, tack! <3

1/12, 2022 kl. 10:30